Om företaget FAR är en branschorganisation inom redovisning, revision och rådgivning som bland annat utvecklar tydliga spelregler, rätt kompetens och tillförlitlig information för näringsliv och samhälle. FAR är också ett av Sveriges största privata utbildningsföretag inom ekonomiområdet, med 400 utbildningstillfällen årligen. FAR Online är dessutom den ledande tjänsten för digital tillgång till regler och handledning inom ekonomiområdet. Vi är över 50 medarbetare, som arbetar i moderna lokaler centralt i Stockholm nära centralstationen. Vi söker nu en kundservicemedarbetare som ska förstärka vårt duktiga och engagerade kundserviceteam. Om tjänstenDu kommer att tillhöra Kundservice som är ett litet och varmt team. Här är vi måna om varandra och om att ha roligt på vägen mot våra mål. Vi jobbar aktivt mot uppsatta mål och vi gör det tillsammans, vi tror på laget före jaget! Tillsammans har vi på kundservice över 30 års erfarenhet av god kundservice och vi jobbar aktivt med att hitta vägar att balansera kundens behov av personlig service med kundens behov av hjälp till självhjälp och snabba svar. Dina arbetsuppgifter: Ge förstklassig service till våra kunder och medlemmar via e-post, chatt och telefon Aktivt jobba med försäljning/merförsäljning Proaktivt kontakta kunder via telefon och e-post Se till att feedback och förbättringsförslag förs vidare i organisationen Aktivt bidra med idéer om hur vi kan bli ännu bättre på kundservice och försäljning Underhålla vårt kund- och medlemsregister Orderhantering i olika ordersystem Kvalifikationer och egenskaper Du får gärna vara van att jobba med flera olika produkter samtidigt, då vi hanterar frågor om FAR Online, kurser, medlemskap i FAR och mycket annat. Du har god systemvana och har tidigare arbetat i ett ärendehanteringssystem för kundservice. Du tycker att det är roligt både att lära dig nya saker, men också att komma med nya idéer för hur vi kan effektivisera arbetet och jobba smartare. Erfarenhet av Microsoft Dynamics är meriterande men inget krav. Vi söker dig som: har minst fem års erfarenhet av kundservicearbete och/eller försäljning är van vid att möta kunder i chatt, telefon och mejl är van vid att arbeta mot uppsatta mål, så väl försäljning som andra arbetar obehindrat i flera system samtidigt uttrycker dig obehindrat i både tal och skrift är positiv, lösningsorienterad och inte räds att ta egna initiativ har god samarbetsförmåga, både med egna teamet men också med övrig organisation har ett stort driv och förändringsvilja har ett allmänt intresse för AI och digitalisering är noggrann både i kontakt med kund och när du utför administrativa sysslor har god vana att prestera i högt tempo vill ha roligt på jobbet! Övrig information Start: Enligt överenskommelse men önskvärt den 1 september Plats: Stockholm Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].
Till börsnoterat bolag i förändringsfas söker vi nu en trygg och självgående Group Financial Controller. Initialt som interimslösning men med möjlighet till fast anställning, så vi ser helst att du är öppen och intresserad av det. Var? Söder om Stockholm När? Juli/Augusti 2025 Anställningsform? Konsultuppdrag alternativt Hyrrekrytering via Delta Consulting Om vår kund Bolaget består idag av ett holdingbolag samt några operativa dotterbolag med verksamhet i norden. Rollen innebär ett helhetsansvar för redovisning och konsolidering – med tyngdpunkt på redovisning, men med viktiga inslag av koncernrapportering och börsrelaterade processer. Du rapporterar till CFO och har en central roll i ett bolag som står inför nästa tillväxtfas. Exempel på ansvarsområden: Bokslut och konsolidering på månads-, kvartals- och årsbasis Intern och extern rapportering, inklusive till börsen och revisorer Ansvar för årsredovisningar, deklarationer och legala rapporter Delta i förbättringsarbete av processer och rutiner Systemadministration i Aaro Vi söker dig som: Har över 5 års erfarenhet av redovisning, gärna i koncernmiljö Är trygg i bokslutsarbete och har god förståelse för IFRS och börsrapportering Har god systemvana Arbetar självständigt, strukturerat och lösningsorienterat Har vi ringat in din person? Kul! Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Klara Hägg på [email protected] eller 072-221 94 19. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.
Om tjänsten Är du ordningsam och tycker om att arbeta med flera olika projekt parallellt? Då kan denna tjänst vid Livgardet vara något för dig. Som anställd i Försvarsmakten bidrar du till Sveriges försvarsförmåga. I det säkerhetspolitiska läget vi idag befinner oss i har regeringen beslutat att stärka den militära förmågan. Som anställd i Försvarsmakten erbjuds du möjlighet att stärka försvaret av Sverige och bidra till denna resa tillsammans med varierande arbetsuppgifter. Befattningen kommendant är placerad på Garnisonsenheten. Kommendant är en befattning med många kontaktytor inom och utanför regementet. Som kommendant ska du veta lite om allt, snarare än allt om lite. Befattningen är nyinrättad och rutiner kommer att skapas efter hand, samt kan till del formas utifrån den person som anställs. Till din hjälp har du, utöver din chef, kommendanturen vid Livgardet som kan stötta dig till del – framför allt under en inledande fas. Arbetsuppgifter Som kommendant på Livgardets garnisonsenhet är du ansvarig över kasernområdet Kavallerikasern. Du övervakar, driver och koordinerar verksamheten som rör ordning och reda samt samordnar arbetet för husansvariga inom kasernområdet. Arbetsuppgifterna varierar i smått och stort. Beslut tas såväl enskilt som efter linjeorganisationens rutiner. Exempel på arbetsuppgifter kan vara: • Är delaktig i arbetet som samordnar service managementfrågor och planerar lokalnyttjande vid Kavallerikasern. • Är Kavallerikaserns kontaktperson gentemot utomstående aktörer såsom Fortifikationsverket och ISS. • Planera för och driva igenom bygge av nya hagar eller renovering av stall och ridfaciliteter • Kommendanten ska även vara beredd att vid behov lösa allehanda ärenden i det löpande arbetet tillsammans med övrig personal vid regementet. Kvalifikationer Krav • För tjänsten arbetslivserfarenhet som av arbetsgivaren bedöms som relevant • B-körkort Personliga egenskaper Du är en självständig person med god förmåga att kunna organisera, prioritera och planera ditt arbete både på kort och lång sikt. Du har en god samarbetsförmåga även vid arbete under pressade förhållanden med varierande tidsförhållanden. En förutsättning för att lösa arbetsuppgifterna är att du är strukturerad, drivande, flexibel och lösningsfokuserad. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. För att myndighetens uppdrag ska vara framgångsrikt förutsätts att alla med arbetare uppträder enligt den värdegrund som finns. Försvarsmaktens värdegrund slår vakt om alla människors lika värde, rättvisa och jämlikhet och främjar demokrati och mänskliga rättigheter (läs mer påwww.forsvarsmakten.se). Meriterande • Officers- eller specialistofficersexamen alternativt arbete som soldat • Erfarenheter av materielbeställningar • Erfarenhet av Försvarsmaktens system PRIO • Arbetslivserfarenhet inom logistik • Vana av att självständigt driva fastställda beslut • Erfarenhet av arbete vid hästanläggning/stall Övrigt Anställningsform: Tillsvidare, civil anställning. Anställningen kan komma att inledas med provanställning om 6 månader. Sysselsättningsgrad: Heltid Arbetsort: Stockholm, Gärdet Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse Lön: individuell lönesättning Vid Kavallerikasern är hästtjänsten central och du ska därför inte ha allergi mot pälsdjur eller hö. För upplysningar om befattningen, kontakta: Platschef Kavallerikasern Stefan Appehl, nås via växeln: 08-584 540 00 eller [email protected] Fackliga företrädare OFR/S: Örjan Jansson OFR/O: Orry Finnermark SACO: Per Textorius SEKO: Lise-Lotte Larsson Samtliga nås via växeln: 08-584 540 00. Ansökan Välkommen med din ansökan senast 2025-08-06. Din ansökan bör innehålla CV samt ansökningsbrev där du motiverar varför du är lämpad för denna befattning. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. -------------------------------------------------------- Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: Livgardet är ett av Försvarsmaktens största förband med anor från 1521. Vi utbildar morgondagens soldater, liksom militärpoliser och personal som ska genomföra internationell insats. Vi bevakar de kungliga slotten, vi har säkerhets- och markstridsförband. Vi ansvarar också för att bevara och utveckla svensk militärmusiktradition. Vårt huvudsäte är i Kungsängen utanför Stockholm, men vi finns också i Sollentuna, i centrala Stockholm, Uppsala, Göteborg och Karlskrona. Inom Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård samt bra balans mellan arbete och privatliv. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.
Vi söker en skicklig badrumsbyggare – bli en del av vårt proffsiga team! Har du koll på hur man bygger badrum på riktigt? Trivs du med att jobba självständigt och leverera kvalitet? Då har vi jobbet för dig! Om rollen Vi letar efter en erfaren badrumsbyggare som kan ta vid efter rivning och vara med hela vägen fram till färdigt badrum. Du kommer arbeta med: Skivning av väggar och tak Golvgjutning och fallspackling Förberedelser inför tätskikt Kompletteringar och finsnickeri i färdiga badrum Tätt samarbete med rörmokare, elektriker och plattsättare Vi söker dig som: Har erfarenhet av badrumsbygge Är noggrann, effektiv och lösningsorienterad Har koll på branschregler (BKR eller GVK) Har B-körkort Vi erbjuder: Trygg anställning i ett stabilt företag Tydlig arbetsledning och god planering Lön enligt överenskommelse Ett bra gäng med yrkesstolthet och högt tempo Låter det intressant? Skicka din ansökan till [email protected]. Välkommen – vi ser fram emot att jobba med dig!
Om jobbet Är du en erfaren svetsare, händig och praktiskt lagd person som är intresserad av varierande arbetsuppgifter? Då är det dig vi söker! Arbetsbeskrivning Tjänsten som svetsare innebär att du kommer att arbeta i en verkstad med företagets produkter. Du kommer att ha varierande arbetsuppgifter så som svetsning, montering och slipning. Du ska vara kvalitetsfokuserad och väldigt noggrann, dessutom har du god förståelse av teknik och montering samt läsa, förstå och följa instruktioner. Du har Disciplin och är stresstålig samt kan arbeta självständigt och strukturerat. Du kommer att ha ett nära samarbete med ditt team för att säkerställa ett smidigt arbetsflöde. Du får en ordentlig introduktion av andra erfarna kollegor, vilket ger dig en trygg start. Du kommer även att få möjligheter att utbildas i företagets produkter. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är följande: Svetsning enligt MIG, MAG, MMA och TIG Mekanisk och pneumatisk montering förekommer Ritningsläsning och utförande enligt specifikationer Kontroll och kvalitetsbedömning av eget arbete Medverkan i förbättringsarbete och säkerhetsrutiner Kvalifikationer Vi söker dig som: Har dokumenterad erfarenhet av svetsning inom MIG/MAG, MMA och TIG Är självständig, strukturerad och har god administrativ förmåga Har lätt för att kommunicera och skapa goda kundrelationer Har goda kunskaper i ritningsläsning Är noggrann och säkerhetsmedveten Behärskar svenska i tal och skrift Utbildning Gymnasiekompetens med utbildning inom industri, CNC eller motsvarande teknisk utbildning är meriterande. Vi arbetar löpande med intervjuer och urval därför kan tjänsten komma att bli tillsatt innan slutdatum om vi matchat rätt kandidat. Observera att vi inte tar emot ansökningar eller CV via mail. Välkommen in med din ansökan redan idag! Om Yourstaff Yourstaff är ett kompetensföretag med en kärnverksamhet inom produktion, teknik, logistik, industri, ekonomi och kundtjänst. Vi är specialister med 40 års samlad erfarenhet inom bemanning och rekrytering. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden genom att vara en trygg rekryteringspartner som får företag och medarbetare att växa genom rätt matchning. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden genom att ta tillvara på talanger och all kompetens på marknaden. På Yourstaff tror vi på mångfald, inkludering och välmående. Våra ledord är tillit, hjärta och långsiktighet som genomsyrar vår verksamhet. Yourstaff är din trygga rekryteringspartner som satsar på rätt matchning och ser medarbetare som hjärtat i verksamheten.
Är du intresserad av att vara med i en organisation i förändring? Har du en förståelse för såväl medarbetarperspektivet som för chefens utmaningar? Har du förmåga att hjälpa till att driva verksamheten med ett gott och aktivt utvecklingsarbete utifrån ett operativt och strategiskt perspektiv? Då kan du vara den vi söker! AISAB har ett brett uppdrag från ägaren Region Stockholm. I uppdraget ryms såväl ambulanssjukvård, akut- och jourläkarbilar, psykiatrisk ambulans, intensivvårdsambulans, särskild sjukvårdsledning och transport av avlidna. Vi har även i uppdrag att driva regionens Prehospitala kunskap- och kliniskt träningscenter (KTC) och bedriver också forskning framgångsrikt. ASIAB kommer under 2026 hantera cirka 1200 patientuppdrag/ dygn som ska utföras av 1700 medarbetare. Förutsättning för att detta ska fungera är bland annat en väl fungerande schemahantering och med det en bemanning. Allt detta ska planeras och hanteras i Heroma generellt och i Heroma modulen Resurshantering specifikt. Den delen är idag ej anpassad för våra nuvarande och kommande förutsättningar. Stort fokus behöver nu läggas på att utveckla Heroma modulen Resursplanering så den ger dom bästa förutsättningarna för verksamheten att på ett effektivt sätt, med medarbetaren i fokus, hantera detta. AISAB inrättar en ny roll där vi söker en engagerad person som kan vara med och utveckla, effektivisera och leda detta viktiga arbete med Heroma. Om rollen I rollen som systemadministratör har du ett strategiskt och långsiktigt fokus, du ansvarar för att utveckla arbetet med Heroma rapporterar till verksamhetschefen. Exempel på arbetsuppgifter rollen inkluderar: - Att arbeta mot arbetsgivarens vision, värdegrund samt arbetar mot uppsatta mål. - Att följ upp och redovisa resultat. - Utveckla Heroma modul Resursplanering utifrån AISAB:s behov tillsammans med centralförvaltning och leverantör. - Ansvara för tät dialog och samverkan med leverantör och centrala förvaltningen för Heroma. - Ansvara för att AISAB:s del I Heroma Resursplanering är under ständig utveckling utifrån AISAB:s förutsättningar. - Ansvara för att informera AISAB vid förändringar I Heroma modul resursplanering - Säkra införandet av Heroma modul Resursplanering I AISAB och de förändringar som sker I modulen. - Tillse att rutiner finns för hur medarbetare, chefer och stöd ska arbeta effektivt, unisont och säkert sett I Heroma Resursplanering - Tillse att det finns digitala och fysiska utbildningar för Heroma Modul Resursplanering. Både för introduktion, men även för repetition. Kvalifikationer Vi välkomnar dig som har: Högskoleutbildning med inriktning hälso- och sjukvård, eller annan kompetens som bedöms som likvärdig - Mycket god erfarenhet av Heroma - God erfarenhet av schema och bemanning - God kunskap över modulen resurshantering i Heromasystemet Dina kommunikativa egenskaper, lyhördhet för andra och förmåga att se till helheten gör att du har lätt för att skapa goda relationer och samarbetar bra med andra på olika nivåer i en verksamhet. Då en av dina viktigaste uppgifter är att leda och utveckla de systemen för Heroma som befinner sig i en förändringsfas så att de kan växa och utvecklas, behöver du ha ett coachande förhållningssätt och en förmåga att få andra att växa. Du är mål- och resultatinriktad och trivs med att arbeta proaktivt tillsammans med medarbetare och chefer driva och leda utvecklingen framåt. Du är kommunikativ, förmedlar energi och optimism i kommunikation med andra samt har förmågan att på ett pedagogiskt och professionellt sätt kunna ge och ta feedback. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Om rekryteringen och övrig info Vi gör urval och kallar till intervjuer löpande under ansökningstiden. AISAB arbetar enligt kompetensbaserad rekryteringsmetod som syftar till att se varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. I den här rekryteringen tillämpar vi test i problemlösningsförmåga och personlighetstest samt begär in utdrag ur polisens belastningsregister. Som tillsvidareanställd medarbetare kommer du att bli krigsplacerad inom AISAB. Har du frågor? Välkommen att kontakta Carolina Fors: [email protected], eller Per Ryding: [email protected] Om AISAB AISAB ägs av Region Stockholm och är en viktig del av akutsjukvården i regionen. I våra uppdrag samverkar vi främst med Region Stockholms primärvård, akutsjukvård och SOS Alarm AB för att säkerställa snabbt omhändertagande, god vård och säker transport av sjuka och skadade till rätt vårdnivå. Vi bedriver framgångsrikt även ett prehospitalt träningscenter (KTC) och forskning inom prehospital vård. Tillsammans utvecklar vi ambulanssjukvården! https://aisab.nu/sv-se/jobba-hos-oss Följ oss gärna i sociala medier! https://www.facebook.com/AISAB.nu/ https://www.instagram.com/aisab_ambulanssjukvarden/ https://www.linkedin.com/company/27056850 Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb
As a Data Scientist at Embark Studios you will leverage data to drive insights and optimizations for our marketing campaigns, collaborating with marketing and agency teams to ensure we connect effectively with our audience. This role requires hands-on experience with digital advertising platforms and a strong technical background in SQL or Python for advanced data analysis. As our portfolio of games expands, we’re seeking a data-savvy Data Scientist with an enthusiasm for gaming to help us maximize the performance of our digital marketing efforts across platforms. We are driven by data and a passion for games, constantly exploring ways to optimize our reach and engagement. Example of responsibilities Analyze campaign data from platforms such as Google Ads, Meta Ads, and TikTok Ads to assess performance, extract insights, and inform decision-making. Create custom dashboards and reports to track KPIs, using insights to drive strategy adjustments and optimize performance. Leverage A/B testing and other testing methodologies to enhance campaign performance and refine targeting strategies. Work closely with in-house marketing team and external agencies to strategize, execute, and enhance campaigns that increase brand reach and player engagement. We would love if you have Experience in digital marketing analysis, with hands-on work in Google Ads, Meta Ads, or TikTok Ads. Proficiency in SQL for querying and data analysis. Experience working with agencies or third-party partners to drive marketing results. Strong analytical mindset with excellent attention to detail. Solid understanding of digital marketing metrics, such as CTR, CPC, CPA, and ROAS. Familiarity with visualization tools (such as Looker, or Google Data Studio). Effective communicator, capable of translating data insights into clear, actionable strategies. Professional English communication skills. At Embark we offer competitive salaries, passionate colleagues to share knowledge with and much more, but most of all we invite you to take part of a journey into the unknown, to build creative, surprising and beautiful experiences together. We welcome game makers of all sex, class, colour, age, gender identity, education, religion, opinion, culture, nation of origin, language, sexual orientation, shape, size, and ability. Did we leave anyone out? Well, we welcome you, too! We think that the gaming industry is made better when everyone has a seat at the table. Be yourself at Embark and make games while doing so. Please apply with confidence. We can’t wait to hear from you (in English)!
Pedodontiavdelningen planerar att utveckla verksamheten genom att bygga upp ett regionalt kompetenscentrum för kirurgi på barn och ungdomar och söker därför 2 tandsköterskor med intresse och erfarenhet av dentoalveolär kirurgi. Ditt uppdrag Vi söker dig som har erfarenhet och intresse av assistans vid dentoalveolär kirurgi och som vill arbeta inom den specialiserade barn- och ungdomstandvården. Är Du den vi söker, har du nu möjligheten att tillsammans med övertandläkare Bashar Al-Khalili i samarbete med klinikledningen för pedodonti vara delaktig i uppbyggnaden av det centrum för kirurgi på barn och ungdomar som ska inrättas. Anställningen kommer att ligga på Eastmaninstitutet med tjänstgöring på pedodontiavdelningen Eastman samt även Danderyds sjukhus och Astrid Lindgrens barnsjukhus (ALB). I ditt uppdrag kommer Du, förutom att arbeta med kirurgi, även att arbeta inom hela pedodontins behandlingspanorama. Våra olika typer av behandlingar består av att ta hand om remitterade patienter med grav karies, tandvårdsrädsla, tandutvecklingsstörningar, olycksfall, kirurgiska behov samt barn med kroniska sjukdomar och olika funktionshinder. I arbetsuppgifterna ingår även att tillsammans med tandläkaren utföra olika behandlingar under narkos på Danderyds sjukhus och på Astrid Lindgrens Barnsjukhus. Det breda behandlingspanoramat gör att vi kan erbjuda dig ett omväxlande och mycket stimulerande arbete med goda chanser till att kunna vidareutveckla dig. Inom dina ansvarsområden ingår bland annat: assistans, sterilarbete, patientbokning och remissadministration. Vad du behöver för att lyckas Du har tandsköterskeexamen, gärna med operationsutbildning och med erfarenhet av dentoalveolär kirurgi. Du har lätt för att samarbeta, tar egna initiativ, är flexibel, lugn och har ett gott bemötande. Vidare i ditt uppdrag ser du som självklart att dela med dig av dina erfarenheter för att både motivera och inspirera dina kollegor. Du trivs med ditt yrkesval och har erfarenhet och ett genuint intresse för barn och ungdomar. Då vi är en utbildningsklinik är pedagogiskt synsätt meriterande. Du har en mycket god kommunikativ förmåga i tal och skrift. För att trivas hos oss är det viktigt att du känner igen dig i region Stockholms värdeord: Samverkan, Pålitlighet, Öppenhet och Kompetens. Datorvana är ett krav. Erfarenhet av T4 är meriterande. Folktandvården Stockholm erbjuder dig även olika förmåner såsom: Friskvårdsbidrag på 5 000 kr Tjänstepension Löneväxling till pension Extra semesterdagar till dig över 40 år Tillägg vid föräldraledighet Möjlighet till del av incitamentsmodell Frisktandvård Subventionerad läkarvård Anställning Välkommen med din ansökan senast 31 juli 2025. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Provanställning kan förekomma och tillträde sker enligt överenskommelse. Urval sker löpande. Vi tar referenser från din klinikchef om du varit/är anställd hos oss. Inför intervju behöver du kunna styrka ditt medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna visa upp ett giltigt arbetstillstånd, eller dokumentation som visar att du är undantagen från kravet. För att bli aktuell för anställning krävs även en godkänd nyanställningsundersökning. Vill du veta mer? Välkommen att kontakta: Annika Julihn, klinikchef, tel. 08-123 165 58 eller Carina Rönnqvist, arbetsledare, tel. 08-123 165 85 Folktandvården Stockholm är ett av Sveriges största och mest kunskapsdrivande tandvårdsföretag. Vi erbjuder allmän- och specialisttandvård, forskar för framtiden och arbetar för ett hållbart samhälle med bättre folkhälsa. Tillsammans är vi 2 000 medarbetare som jobbar på våra 80 kliniker runtom i Stockholms län, från Norrtälje i norr till Nynäshamn i söder. Varje år tar vi hand om uppemot 1,4 miljoner patienter. Våra värdeord – samverkan, pålitlighet, öppenhet och kompetens – leder oss i vårt dagliga arbete. Hos oss blir du del av en spännande resa, driven av utveckling och innovation. Tillsammans utvecklar vi varandra, tandvården och folkhälsan. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb
Måltidsfabriken AB bedriver idag måltidsservice gentemot offentlig sektor och privata företag. Bolaget finns i 18 orter i Sverige och arbetar till stor del med måltidstransporter där man har ganska regelbundna transporter. Vi söker nu en person med B-kort som kan köra budbil på helger eller vardagar. Att arbeta hos oss innebär stort ansvar och kräver personligt engagemang. * Ansvarstagande och pliktotrogenhet är viktigt då du arbetar själv i detta uppdrag. * Du är en lagspelare som hjälper och är flexibel mot kundens önskemål. * B-Körkort är ett krav Arbetsuppgifterna kommer i huvudsak att bestå av Mattransporter: * Fylla i egen kontroll, körjournal och kvalitetsförebyggande arbete * Enklare lyft kan förekomma * Flexibilitet för förändringar * Förekommer sena kvällar, Omgående anställning! Ange referens botkyrka vid ansökan! #Jobbjustnu Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
JKT Bemanning är ett litet mindre bemanningsföretag med säte i Stockholm. Vi söker nu dig (flera personer) som är morgonpigg och rörlig samt klarar att bära och rulla tunga föremål. Det är jobb med "armar och ben" dvs ett rätt så fysiskt krävande jobb, därmed bör du ha god fysik för att klara av jobbet. Om arbetsuppgifterna: Arbetsplatsen är på en skola i Bromma-området och går ut på att byta ut radiatorerna inne på skolan. Du kommer bära/rulla ut (med hjälp av pirra) radiatorerna med rör som sedan ska kastas i containers för att sedan bära/rulla in de nya radiatorerna inkl rör som ska installeras på plats inuti skolan. *ID06 krävs för alla arbetare, har du inte det så hjälper vi dig med detta. Arbetstider och start Arbetstiderna är heltid 40h/veckan med start ca 06:00 på morgonen. Jobbet kommer pågå under fyra till sju veckor. Jobbet erbjuder bra lön! Tjänsterna tillsätts nästa vecka (v25) på onsdag så vi tar enbart in ansökanden som kan börja nästa onsdag på intervju. Intervjuerna sker under mån och tis vecka 25. Att jobba med oss Att arbeta hos oss innebär att du som person kommer att få möjlighet att jobba på olika företag. Trivs man hos en kund är det troligt att du blir kvar och troligtvis rekryterad till kunden. *Kollektivavtal: Vi är anslutna till Almega. Skriv i Rubrik på Ansökan "Grovjobbare Sommar" Mvh JKT Bemanning AB
Välj ett jobb för att visa detaljer