Inhoppare till rullstolsburen man i Svedmyra
Stil Assistans AB
Personliga assistenter

STIL är en ideell förening av personer med funktionsnedsättning. Vi är dessutom en rikstäckande kooperativ assistansanordnare och drivs helt utan vinstintresse. I STIL ser vi personlig assistans som en mänsklig rättighet och ett verktyg för att leva det liv vi vill. Vi kallar det Independent Living. Vårt fokus ligger på hög kvalitet för våra medlemmar och våra personliga assistenter och vårt mål är ett jämlikt medborgarskap. Välkommen att läsa mer om oss på www.stil.se Vi söker personer för timanställning. Det är därför bra om du har en annan sysselsättning då detta inte är en heltidstjänst. Personliga assistenter sökes till rullstolsburen man i 50-årsåldern som behöver hjälp i sin dagliga livsföring. Det innebär att assistera i alla tänkbara situationer så som exempelvis i hemmets olika sysslor, personlig omvårdnad och förflyttningar. Som assistent är du behjälplig till ett liv på egna villkor där du som en förlängd arm assisterar till självständighet och stödjer vid exempelvis träningsaktiviteter och arbete, insatser vid krogbesök och sportevenemang. Du som söker ska kunna utföra assistans på ett sådant sätt att den assistansberättigade kan vara självständig. Du som assistent ska fungera som en fysisk hjälp, du måste vara inkännande och bra på att anpassa dig till olika situationer. Du bör också vara öppen och flexibel. På grund av arbetets karaktär är endast manliga sökanden aktuella. Då arbetet kräver viss styrka vid hjälp med förflyttning tror jag att du inte har problem med axlar, rygg eller nacke. Tidigare erfarenhet av yrket samt utbildning ses som en merit likaväl som referenser. Då en av arbetsuppgifterna är att hjälpa mig med tal och skrift är att det viktigt att du behärskar svenska väl. Erfarenhet från psykiatri är meriterande.  Ansökan gäller tjänst tjänster med timanställning vid behov.  Tillträde omgående.

16 juni 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Bartender

Thon Partner Hotel Kungsbron är perfekt beläget i centrala Stockholm. Vi finns i det nya och miljövänliga Kungsbrohuset - ett stenkast ifrån centralstationen - och erbjuder ett prisvärt boende utan att kompromissa med bekvämlighet eller kvalitet. Vi har 151 rum och en konferensavdelning. Vi söker nu en bartender till vår lobbybar "Minibaren". Arbetsuppgifterna är att servera våra gäster i vår lobbybar där vi utöver bar och kaffeförsäljning även serverar och tillagar enklare maträtter till våra gäster, något du kommer ansvara för. Vi letar därför efter en person med ett positivt förhållningssätt, en vilja att lära sig, utvecklas och ta ansvar för att allt ska fungera på rätt sätt. Vi lägger stor vikt vid att hitta medarbetare med rätt inställning och attityd. Vi ser gärna att vår bartender, som arbetar tätt tillsammans med våra receptionister, vid lugnare stunder är villig att lära sig nya arbetsuppgifter för att samarbeta med och hjälpa sina kollegor. Du ska kunna tala svenska och engelska obehindrat. Erfarenhet av arbete i bar är en merit. Känner du att det är dig vi söker - ansök via länk. Vi kommer påbörja urvalsprocessen på en gång och det är en extra merit om du kan börja omgående. Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningar eller frågor angående tjänsten via telefon.

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Teknik och matematiklärare på gymnasiet

Värmdö Tekniska Gymnasium ligger i fräscha lokaler i Gustavsberg. Skolan är belägen i ett nytt bostadsområde i närheten av Gustavsbergs hamn. Hit tar du dig smidigt med buss 474 från Slussen på mindre än 25 minuter. Stig av på hållplats Farstadal. Just nu går det cirka 180 elever på skolan. VTG är en liten och familjär skola med låg personalomsättning. Personalinflytandet är stort och beslutskedjan kort. Detta sammantaget gör att anställda känner sig inkluderade i skolan som helhet. Skolan har en tydlig organisation och vi eftersträvar hela tiden att utveckla vår struktur tillsammans. Intervjuer sker löpande, tillträde HT2025 Arbetsuppgifter: -Bedriva undervisning på gymnasienivå (Teknikprogrammet ) -Matematik -Dokumentera och följa upp elevernas progression -Mentorskap -Eventuellt undervisa i annan kurs som du är behörig i. -Medverka i skolans forum för att utveckla och driva undervisningen framåt. Profil: Du är en person som har erfarenhet av att arbeta både med yrkesprogram samt högskoleförberande program och kan anpassa din undervisning utifrån varje given situation. Att arbeta ämnesöverskridande med andra lärare tycker du både är självklart och utvecklande. Mentorskapet ser du som ett viktigt redskap för att eleverna ska kunna nå sina mål.

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Sjuksköterska inom Infektionssjukdomar och Beroendeproblematik
REGION STOCKHOLM
Grundutbildade sjuksköterskor

Är du en erfaren sjuksköterska och brinner för infektionssjukvård? Har du även ett stort intresse för psykiatri och beroendevård och vill bli en del av vår unika verksamhet? Vi söker både natt- och dagpersonal, kanske är det dig vi letar efter! ”Jag började för 17 år sedan och tänkte att jag ger det 2 år så får vi se. Under dessa två åren insåg jag vilken fantastisk patientkategori som finns här. Kombinationen av patienter och personal gör att detta är en hel underbar plats att jobba på.” - Patrik, sjuksköterska Du erbjuds under första året som anställd att få gå en intensivkurs på tre dagar med fokus på infektionssjukdomar och infektionsspecifik omvårdnad individuellt anpassad introduktion aktivt deltagande i olika utvecklingsprojekt då vi alltid strävar efter att förbättra kvaliteten för både patienter och medarbetare en kompetensmodell som sträcker sig från generell omvårdnad till magisternivå där vidareutveckling inom specialområden och forskningsmöjligheter är naturliga delar picc-lineverksamhet, där våra erfarna sjuksköterskor sätter centrala infarter på Infektionsklinikens patienter dubbelkompetens inom både beroendevård och infektionssjukvård många erfarna kollegor infektionsjour specifikt kopplad till infektionssjukvården inom sjukhuset Självklart får du också ta del av samtliga generella förmåner som Karolinska Universitetssjukhuset erbjuder. Om tjänsten Vår avdelning är en infektionsavdelning som samverkar med Beroendecentrum. Vi vårdar infektionspatienter både med och utan beroendeproblematik. Avdelningen är unik i sitt slag och bedrivs enligt I54-modellen med rutiner och förhållningssätt framtagna för att skapa en trygg vårdmiljö. Samtidigt som infektionen behandlas så sker en social planering på avdelningen så att utskrivningen blir så bra som möjligt. I rollen som sjuksköterska hos oss kommer du att leda omvårdnadsarbetet i nära samarbete med en undersköterska. Tillsammans arbetar ni för att ge patienten den bästa vården och bemötande. Arbetsuppgifterna är varierande och inkluderar exempelvis olika former av läkemedelshantering, så som att blanda antibiotika, och social planering. Annonsen avser en heltidstjänst natt och 2 heltidstjänster dag/kväll. För alla 3 tjänsterna gäller arbete varannan helg alternativt 2 av 5 helger. Vi söker dig som tar ansvar för det egna arbetet och är ansvarsfull nog att be om hjälp när situationen kräver är nyfiken och engagerad i att utveckla och förbättra det dagliga arbetet tycker om att hålla dig uppdaterad, både gällande din egen yrkesroll men även gällande den vård som bedrivs på avdelningen finner dig i en föränderlig vardag och anpassar dig efter vad situationen kräver. I nya situationer reflekterar du kring och strukturerar ditt arbete med bibehållet lugn anser att det är viktigt att agera i enlighet med fattade beslut, mål, policys och riktlinjer. skapar delaktighet och samsyn i vårdmötet. Du delar vår tanke om att alltid visa respekt för patienten samt att ge en säker vård som präglas av öppenhet och kvalitet. Vi ser gärna att du som söker är intresserad av nattjänst alternativt 3-skiftsarbete.  Kvalifikationer Krav:  Legitimerad sjuksköterska Meriterande:  Examen som specialistsjuksköterska med inriktning infektionssjukvård Handledarutbildning och/eller vidareutbildning inom psykiatri Erfarenhet av akutsjukvård, infektion och/eller psykiatrisk vård Om rekryteringsprocessen Provanställning kan komma att tillämpas i denna rekrytering. Medarbetare som ska arbeta vårdtagarnära på Karolinska Universitetssjukhuset behöver fylla i en hälsodeklaration samt genomgå en enklare hälsoundersökning innan nyanställning. Urval och intervjuer kan komma att ske löpande under ansökningstiden. I samband med din ansökan behöver du bifoga CV. Istället för ett personligt brev ber vi dig besvara urvalsfrågor samt kort motivera varför du passar för rollen. Att besvara frågorna är en förutsättning för att din ansökan ska anses komplett. Är du nyfiken på vår vardag är du varmt välkommen att hospitera hos oss. Maila [email protected] för mer info. Varmt välkommen med din ansökan - Tillsammans är vi Karolinska! Tema Akut och Reparativ Medicin Tema Akut och Reparativ Medicin består av sex medicinska enheter (Akut, Trauma/akutkirurgi och ortopedi, Plastikkirurgi och kraniofaciala sjukdomar, Öron näsa, hals Hörsel och balans samt Transplantation). https://www.karolinska.se/vard/tema/tema-akut-och-reparativ-medicin/ Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb

16 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Yrkeslärare på El och energiprogrammet

Värmdö Tekniska Gymnasium ligger i fräscha lokaler i Gustavsberg. Skolan är belägen i ett nytt bostadsområde i närheten av Gustavsbergs hamn. Hit tar du dig smidigt med buss 474 från Slussen på mindre än 25 minuter. Skolan är framförallt ett yrkesgymnasium med egna verkstäder inom el, fordon, VVS och bygg. Vi har även ett teknikprogram inriktat mot spel- och apputveckling. VTG är en liten och familjär skola med låg personalomsättning. Just nu går det cirka 170 elever på skolan. Personalinflytandet är stort och beslutskedjan kort. Detta sammantaget gör att anställda känner sig inkluderade i skolan som helhet. Skolan har en tydlig organisation och vi eftersträvar hela tiden att utveckla vår struktur tillsammans. Tillträde omgående. Arbetsuppgifter: -Bedriva undervisning på el och energiprogrammet med tyngdpunkt mot elteknik. -Mentorskap. -Medverka i skolans olika forum för att utveckla och driva undervisningen framåt. -Samverka med branschen i arbetet med APL. Din profil: -Du är utbildad elektriker och har erfarenhet av att arbeta med yrkesprogram, antingen som lärare eller handledare. -Vi ser det som mycket meriterande om du har en yrkeslärarexamen. -Du gillar utmaningen med att undervisa differentierade grupper och har en tydlig struktur för att kunna genomföra uppdraget. -Du ser mentorskapet som ett viktigt redskap för att eleverna ska kunna nå sina mål. -Du är en stark ledare i undervisningssalen, samtidigt som du inser vikten av relationsbyggande för att nå framgång i undervisningen. -Du är framåt och har en god kontakt med branschen, ett mod till att nätverka med andra företag, vilket kommer gynna elevernas kunskapsutveckling gällande APL plats. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningsperioden gått ut.

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Lärare i engelska och franska på S:ta Ragnhildgymnasiet

S:ta Ragnhildgymnasiet är en icke-vinstdrivande friskola med internationell profil med ca. 250 elever. Skolan ligger i en fin miljö vid vattnet alldeles intill Östertälje pendeltågsstation, enbart 35 minuter från Stockholm. Vi har ett fungerande TTA-/elevråd som värnar om skolans ledord, Trygghet, Trivsel och Arbetsro. Skolans elever är studiemotiverade och har ambitionen att fortsätta sina studier på universitet/högskola. Förutom härliga elever kommer du att få jobba med trevliga, hjälpsamma och engagerade kollegor i en verksamhet där beslutsvägarna är korta och där du alltid har nära till närmsta chef. Brinner du för lärande och har ett stort hjärta för ungdomar? Gillar du att utveckla din undervisning tillsammans med elever och kollegor? Låter det spännande att arbeta på en mindre skola där alla känner alla? Vi söker till hösten en kollega. Du är en skicklig och engagerad gymnasielärare med legitimation i engelska och franska. Du är idérik, lyhörd, strukturerad och trygg i ditt ledarskap. Du skapar goda relationer med elever, vårdnadshavare och kollegor. Du gillar att utmana dina elever, dig själv och dina kollegor för att utvecklas. Du trivs i en miljö där initiativförmåga och samarbete värderas högt. Du ser mentorskapet som en naturlig del och tillgång i ditt uppdrag. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 % med start HT 2025.

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Trafikplanerare till Exploateringskontoret
Stockholms kommun
Planerare och utredare m.fl.

Stockholm – vår huvudstad med miljoner drömmar, förväntningar och ambitioner. Vi jobbar för alla som lever här idag och i framtiden. Nu söker vi dig som vill tänka stort, nytt och annorlunda med oss – för stockholmarna. På exploateringskontoret har vi en viktig roll i att utveckla och bygga huvudstaden. Vi arbetar med många av Sveriges mest intressanta och uppmärksammade stadsutvecklingsprojekt. Exploateringskontoret är en av stadens förvaltningar och lyder under exploateringsnämnden. Vi ansvarar bland annat för utveckling och förvaltning av stadens mark, exploatering för bostäder och företagsområden och stadens investeringar i gator och parker i exploateringsprojekt. Välkommen till oss Vi söker nu dig som vill arbeta som trafikplanerare i stadens exploateringsprojekt! Som trafikplanerare på exploateringskontoret tillhör du avdelningen Stadsmiljö och medverkar i våra projekt med fokus på trafikfrågor. På avdelningen arbetar miljöspecialister, landskapsarkitekter och trafikplanerare som specialister i exploateringsprojekten. Trafikenheten består av 12 trafikplanerare som arbetar i stadens alla exploateringsprojekt med fokus främst på de tidiga skedena. Trafikplanerarna deltar i framtagande och beställning av trafikutredningar och gatuprojekteringar. En viktig del av arbetet är att göra avvägningar och prioriteringar mellan olika trafikantgruppers intressen för att utveckla stadens offentliga rum kopplat till stadens stadsbyggnadsprojekt. Som trafikplanerare på exploateringskontoret har du stockholmarna i fokus och är med och utvecklar Stockholm i enlighet med stadens vision, där Stockholm är ett föredöme för hållbart boende, ur ett såväl socialt, ekologiskt, ekonomiskt som demokratiskt perspektiv. All planering bedrivs med både helhetsperspektiv och hänsyn till hållbarhet enligt Agenda 2030. Vårt planeringsarbete ska genomsyra vårt arbete för att uppnå målet om 140 000 nya bostäder till år 2035. Vill du hjälpa oss att bli ännu bättre på att hantera frågor kopplade till trafik och hållbar samhällsplanering i samband med stadsutveckling? Då är detta rätt möjlighet för dig! Din roll Som trafikplanerare på exploateringskontoret blir du kontorets representant i trafikfrågor under hela stadsbyggnadsprocessen där du arbetar med projekt från tidigt skede fram till bygglov och genomförande. Dina arbetsuppgifter innebär planering, utformning och gestaltning av gator i både befintliga och nya miljöer kopplat till stadens planerade stadsbyggnadsprojekt. Du ansvarar för de trafikutredningar som görs parallellt med planprocessen och deltar även i projekteringsskedet. Ditt fokus är att utveckla nya gator och för ett attraktivt, tryggt och välfungerande Stockholm. En viktig del av arbetet är att göra avvägningar och prioriteringar mellan olika intressen och stadens olika mål för att säkerställa att stadens visioner och mål för hållbar stadsutveckling uppfylls. Arbetet innebär många kontakter och dialog inom projektgruppen och andra förvaltningar, konsulter, myndigheter m.fl. Dina arbetsuppgifter innebär även att: • medverka i utvecklingsarbete • omvärldsbevakning • delta i arbete med stadens strategier, riktlinjer mm.  I denna roll rapporterar du till Birgitta Nylander, enhetschef för trafikenheten. Din kompetens och erfarenhet För rollen som trafikplanerare söker vi dig som är självgående, van att styra din egen tid, kunna fatta egna beslut och driva ditt arbete framåt. Som person har du lätt för att sätta dig in i detaljfrågor samtidigt som du har förmåga att se till helheten och det större perspektivet i agerande och beslut. Kvalifikationer  högskoleutbildning med inriktning mot trafik- och/eller samhällsplanering, helst på Master-nivå. Alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig mångårig dokumenterad och aktuell erfarenhet från arbete med trafikplanering erfarenhet av att beställa, granska och/eller ta fram trafikutredningar och systemhandlingar eller motsvarande för olika typer av trafik- och gatumiljöer goda datakunskaper god kommunikationsförmåga, där du har lätt för att uttrycka dig välformulerat, tydligt och på ett koncist sätt, såväl i tal som i skrift på svenska i olika typer av PM, rapporter och analyser innehar B-körkort. Det är även meriterande om du har:  arbetat i en politiskt styrd organisation, eller har tidigare erfarenhet från arbete inom offentlig sektor varit konsult inom trafikplanering. Vi ser att du som söker har intresse och engagemang för en hållbar stadsutveckling. Vi ser även att du har förmågan att bidra och därmed skapa en kultur som är utvecklande, engagerande och professionell.  Information om ansökan och rekryteringsprocessen Sista ansökningsdag är den 24:e augusti 2025. Rekryteringsprocessen omfattar intervjuer och arbetspsykologiska tester samt referenstagning. För frågor om rollen, vänligen kontakta Birgitta Nylander, enhetschef på Trafikenheten: [email protected]  Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. För att läsa mer om Exploateringskontorets projekt, mm, följ oss gärna på LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/exploateringskontoret-stockholms-stad Här kan du också läsa mer om våra projekt, https://vaxer.stockholm Vi sitter centralt placerade vid Kungsbron nära Stockholms Central, på Fleminggatan 4. Våra lokaler är tillgängliga och användbara för personer med nedsatt rörelse- eller orienteringsförmåga. Vi eftersträvar en blandning när det gäller såväl ålder som kön och etnisk bakgrund.

16 juni 2025
Sista ansökan:
24 augusti 2025
Dutch-speaking Business Development Representative
MultiMind Bemanning AB
Företagssäljare

As a Business Development Representative, you´ll play a key role in driving growth within our core verticals and beyond. Working closely with our sales and marketing team, you´ll identify and develop new business opportunities. Your ability to understand customer challenges and proactively create value will help shape the client´s expansion. Overall responsibility for the role Client provides a digital billing and payments platform, revolutionizing a forgotten part of the payments industry: the invoice. We believe it always pays off to treat people well. That´s why our invoice and payments platform is designed to eliminate inconvenience and enhance customer relations. To ensure continuous growth, we are now looking for a Dutch-speaking Business Development Representative to join our Revenue Ops team in Stockholm. Primary responsibilities: • Partner with the commercial team to drive outbound prospecting strategies and secure high-quality meetings. • Develop and execute personalized outreach plans, ensuring meaningful engagement with potential clients within the designated territory. • Conduct research to identify and qualify leads, leveraging insights to tailor your approach. • Collaborate with Account Executives to nurture pipeline opportunities, analyze business cases, and expand into new industries. • Represent at industry events, conferences, and networking opportunities alongside other colleagues within the Commercial Team. • Support engagement campaigns, participation pre and after events, webinar follow-ups, and keeping a close dialogue with relevant stakeholders. • Use our CRM (Salesforce) and various prospecting tools like LinkedIn Sales Navigator and Lusha to execute targeted sales strategies. What we are looking for: • You´re a natural communicator who builds genuine connections with prospects and colleagues, bringing clarity and value to every interaction. • You thrive in a fast-paced environment where curiosity and problem-solving drive results. • Structured and proactive, you know how to prioritize, follow through, and stay focused on what matters most. • Challenges don´t intimidate you, they motivate you. You´re resilient, adaptable, and always looking for ways to improve. With a goal-oriented mindset and a hands-on approach, you take ownership of your work and push for the best outcomes. What will help you succeed: • Previous experience in business development, consultative sales, or outbound prospecting is required, along with a proven track record in booking meetings and generating pipeline. • A strong understanding of the sales process and CRM tools is essential (Salesforce experience is a plus). • Experience engaging with Clevel executives and a solid grasp of the recurring payments landscape is an advantage. • Previous experience working with Enterprise clients is an advantage. • Familiarity with the MEDDIC methodology is a plus. • Proficiency in Google Workspace, LinkedIn Sales Navigator, and similar prospecting tools. • Fluency in written and spoken Dutch and English is required; fluency in Swedish is a plus. Current team • Two other BDRs who focus on the German market and are based in Stockholm. One of them is moving to a new role internally, so the team will be hiring a replacement. • A Salesforce Manager is also part of the team. Collaboration • Works closely with an Enterprise Account Executive located in the Netherlands. Travel • Regular trips within the region—roughly one trip per month on average, largely tied to events.

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Receptionist sökes till Optima Tandvård - tandsköterska med servicekänsla

Vi på Optima Tandvård söker en tandsköterska till receptionisttjänst! Om kliniken Optima Tandvård har kliniker i Åkersberga och Vallentuna. Med ett team bestående av tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor strävar vi efter att ge våra patienter den bästa möjliga vården – i varje möte. Vi arbetar med digitala system för journalföring, röntgen och skanning, och har stort fokus på kvalitet och service. Nu söker vi en utbildad tandsköterska som vill arbeta i rollen som receptionist hos oss. Du blir en viktig del av teamet och vårt första ansikte utåt mot patienter och besökare. Om rollen Tjänsten innebär arbete i receptionen där du ansvarar för att ta emot patienter, hantera tidsbokning, telefon, betalning och andra administrativa uppgifter. Du kommer även att ha nära samarbete med det kliniska teamet. Det här är en roll för dig som är utbildad tandsköterska men som trivs bäst i en serviceinriktad och administrativ roll. Om dig Du är: Utbildad tandsköterska Van att möta människor med värme och professionalism Strukturerad, noggrann och van att ta ansvar Flexibel, lösningsorienterad och bekväm med att arbeta självständigt Flytande i svenska i både tal och skrift Tidigare erfarenhet av receptionsarbete eller administrativt arbete inom tandvård är meriterande. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan!

16 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Säljledare
Mat & Mera i Vallentuna AB
Butikssäljare, dagligvaror

Säljledare Golv (Kolonial, Djupfryst, Dryck & konfektyr) till ICA Kvantum Vallentuna ICA Kvantum Vallentuna söker nu en Säljledare till vår Golvavdelning, som kommer att ha totalansvar för alla uppgifter i avdelningarna. Är du redo för nästa steg inom ICA så är detta en chans du inte vill missa! Butiken är framgångsrik och vi har en stark vilja för ständig utveckling. Vår ambition är att förenkla våra kunders vardag och erbjuda ett bra, prisvärt och brett sortiment med hög kvalité. Butiken ligger mitt i Vallentuna centrum. Butiken har ett starkt fokus på våra färskvaruavdelningar. Varje vecka passerar ca 29 000 kunder vår kassalinje, och butiken omsätter drygt 320 Mkr per år. Vi erbjuder våra medarbetare subventionerad frukost varje dag, friskvårdsbidrag, utbildningar, (interna och externa), personalluncher vid högtider mm. Arbetsuppgifter; Ansvara för den dagliga driften på avdelningarna genom att leda och fördela arbetet. Utveckla och förbättra avdelningens rutiner enligt principerna i Ledande butiksdrift. Erbjuda våra kunder ett inspirerande, modernt och hållbart sortiment. Inköpsansvar Uppföljning av försäljning, svinn, högtider mm. Ansvar för att lära ut, coacha och utveckla dina medarbetare i avdelningen Vi söker dig som; Har erfarenhet från dagligvaruhandeln Ser detta som ett steg i din karriär inom ICA. Tar ansvar och arbetar strukturerat samt lösningsfokuserat och ser möjligheter i det mesta. Har ett stort engagemang och kan inspirera och motivera dina medarbetare. Har ett stort och brett matintresse, och följer trender och nyheter. Drivs av resultat och trivs i en målinriktad försäljningsmiljö Har en positiv grundsyn och lätt för att samarbeta med dina kollegor. Erfarenhet av ledarskap och gillar att utveckla dina medarbetare genom coachande ledarskap.   Det är meriterande om du har; Tidigare haft budget - försäljningsansvar för en avdelning inom dagligvaruhandeln. Har erfarenhet av arbetsledande befattning. Kunskap inom ICAs system (Store Office, Min Butik, AOB) God förståelse för nyckeltal (försäljning, marginal, svinn mfl). Har erfarenhet av att arbeta med egenkontroll EBD eller BLU Villkor; Tjänsten är en heltidstjänst (38,15 tim/v). Arbetet innefattar varierad arbetstid fördelad på vardagar samt varannan helg. Lön enligt Handels kollektivavtal + ansvarstillägg. Sista ansökningsdag: 2025-07-31. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut. Vid frågor kring tjänsten kontaktar du vår HR chef Inger Johnsson: [email protected] Observera att vi endast behandlar ansökningar som sker via karriärsidan. Varmt välkommen med din ansökan!

16 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025