Är du redo för nya utmaningar och vill ta dig an ett uppdrag som gruppchef inom ekonomi med fokus på personalansvar, arbetsledning och säkerställande av kvalitet? Då har vi uppdraget för dig! Arbetsbeskrivning För kunds räkning söker vi en erfaren och operativ gruppchef till deras ekonomi administrativa funktion. I rollen leder och stöttar du ett litet team av medarbetare som jobbar med ekonomiadministration på företaget, och du själv arbetar även operativt med: • Leverantörsreskontra • Överföringskontrakt • Betalningar och attestflöden • Skattedeklarationer och moms • SCB-rapportering • Kundreskontra (i mindre omfattning) Innehållet i uppdraget är brett, där du arbetar nära dina medarbetare men även fungerar som en viktig länk mellan medarbetarna och redovisningschefen. Vem är du? Vi söker en person som har erfarenhet av operativt ledarskap inom ekonomi eller ekonomiadministration med en god förståelse för leverantörsreskontra och relaterade flöden. Du har tidigare haft personalansvar och är trygg i ledarrollen. Som person är du prestigelös och lösningsorienterad samt kommunikativt och lyhörd. Du erbjuds Ett konsultuppdrag på 6 månader hos vår kund i centrala Stockholm. Du kliver in som teamledare för en liten grupp inom leverantörsreskontra och ekonomiadministration - Där du fungerar som den viktiga länken mellan medarbetarna och redovisningschefen. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Sophie Hersvall på [email protected] Om oss Jurek Recruitment & Consulting grundades 2006 av serieentreprenören Shervin Razani och är ett växande företag med fokus på flexibla och kundanpassade rekryterings- och konsulttjänster. Vi rekryterar och hyr ut talanger inom en mängd områden, från studenter till erfarna akademiker med specialistkompetens. Våra uppdrag spänner över områdena juridik, ekonomi, HR, marknad/kommunikation, administration och management. Då varje uppdrag är unikt arbetar vi för att alltid skapa en perfekt match för våra konsulter och kunder. Konsult hos Jurek År 2024 utsågs vi till en av Sveriges 100 mest attraktiva arbetsgivare av Karriärföretagen. Det är fint att få ett kvitto på vårt viktiga arbete med att erbjuda unika karriär- och utvecklingsmöjligheter. Som konsult hos oss får du chansen att arbeta på spännande arbetsplatser inom olika branscher och vid din sida har du alltid en dedikerad konsultchef som stöttar dig under ditt uppdrag och hjälper dig framåt i din karriär. Du kommer dessutom att bjudas in på flera spännande nätverksträffar och aktiviteter tillsammans med konsultchefer och övriga konsulter på Jurek. Nyfiken på att veta mer om hur det är att konsulta via oss? Spana in vad våra konsulter säger här: https://jurek.se/konsult-hos-oss-pa-jurek Sökord: jurist, interim, bolagsjurist, medierätt, kommersiella avtal, GDPR, marknadsrätt
"Jag har arbetat i rollen i åtta år och trivs jättebra. Det är ett härligt gäng med bra chefer och kollegor. Jag kan till stor del styra över min arbetstid själv och sitter inte fast på ett kontor åtta timmar om dagen. Sen är själva arbetet jätteroligt!". Så beskriver en av brandkonsulterna rollen på Brandsäkra som vi nu rekryterar till. Låter det intressant? Skicka in en ansökan! Om företaget Brandsäkras huvudkontor är beläget i Danderyd, Stockholm, och dit söker vi nu en brandkonsult. Brandsäkra arbetar med att förebygga brand och deras vision är att ingen ska omkomma i bostadsbrand. På Brandsäkra utbildar de inom brandskydd, utför besiktningar samt installerar och underhåller brandskydd. Företaget består av ca 25 personer. Detta är en direktrekrytering där du kommer bli anställd direkt av Brandsäkra. Om tjänsten I rollen som brandkonsult kommer du i huvudsak att arbeta med brandskyddsbesiktningar hos Brandsäkras kunder: bostadsrättsföreningar och fastighetsbolag. Du kommer att åka ut på plats för att se över deras brandskydd och sedan skriva rapport över nuläget. Du kommer även att göra egenkontroller på föreningarnas brandskydd kontinuerligt utefter en checklista. Rollen är fördelad ungefär 50/50 mellan operativt arbete hos kund och administration. Det administrativa arbetet kan ske både hemifrån och från kontoret i Danderyd. Organisationen beskrivs av medarbetarna som platt där det är enkelt att få sin röst hörd och där de har en god sammanhållning. I rollen kommer du att ges mycket frihet under ansvar där du själv planerar ditt arbete till stor del. Du kommer även ta del av tjänstepension, friskvård och företagsaktiviteter. Vi söker dig som • Innehar en gymnasieexamen• Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift då kommunikationen sker på svenska• Har tidigare erfarenhet från en roll där du haft arbetsplatsansvar, varit brandskyddsansvarig eller liknande • Har erfarenhet av att tidigare behövt kommunicerat på ett noggrant vis då det ställs höga krav på detta vid rapportskrivandet • Innehar körkort B Det är meriterande om du erfarenhet från exempelvis räddningstjänsten sedan tidigare samt om du har gått någon relevant utbildning, exempelvis Skydd mot olyckor eller tidigare erfarenhet från boverkets byggregler. Det är även meriterande om du sedan tidigare har SMO-erfarenhet. Vi värderar högt dina personliga egenskaper och vi tror att du är: • Noggrann • Serviceinriktad • Ansvarstagande • Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning Ort: Stockholm, Danderyd Urval: Löpande Du söker tjänsten enkelt genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urval- och intervjufasen. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]
Vill du arbeta i en modern och auktoriserad skadeverkstad med framtidens bilar? Nu söker Werksta Bromma en engagerad plåtslagare som har erfarenhet av BMW till vårt team. Hos oss får du utvecklas i en inkluderande arbetsmiljö med fokus på kvalitet, innovation och hållbarhet. Vi värdesätter mångfald och samarbete – oavsett kön, bakgrund eller erfarenhetsnivå. Din profil – Plåtslagare med BMW-kompetens och kvalitetstänk i Bromma Du har fordonsteknisk eller plåtteknisk utbildning, alternativt dokumenterad arbetslivserfarenhet inom kaross- och plåtarbeten på bilar. Flerårig praktisk erfarenhet av reparationer och plåtarbeten på BMW, gärna med auktorisation/certifikat för märket. Du arbetar noggrant och kvalitetsmedvetet och håller dig uppdaterad kring nya tekniker och arbetsmetoder inom plåtslageri. B-körkort krävs. Du behärskar svenska i tal och skrift. Engelska är meriterande. Du är flexibel, lösningsfokuserad och trivs i ett inkluderande team. Vana av digital dokumentation och arbetsordersystem ses som en fördel. Arbetsuppgifter – Professionellt plåtslageri på BMW med fokus på kvalitet och säkerhet Utföra kvalificerade kaross- och plåtarbeten enligt BMW:s och Werkstas kvalitetskrav. Genomföra riktbänksarbeten, svetsning, byte av plåtdetaljer, samt enklare aluminium- och plastreparationer. Demontering och montering av komponenter med hänsyn till BMW:s tekniska specifikationer och säkerhetsföreskrifter. Medverka vid skadebesiktningar, samt dokumentera arbetsmoment digitalt i våra system. Samarbeta nära med lackerare, mekaniker och kundmottagare för smidig arbetsprocess och högsta kundnöjdhet. Bidra aktivt till ständiga förbättringar, hållbarhetsarbete och en säker arbetsmiljö. Delta i interna utbildningar och vidareutveckla din BMW- och plåtslagarkompetens. Utveckling och utbildning – Plåtslagare hos Werksta Bromma Hos Werksta Bromma erbjuds du regelbunden utbildning direkt från BMW och fortlöpande kompentensutveckling inom plåtteknik, material och nya fordonsteknologier. Vi satsar på att du får de bästa verktygen och förutsättningarna för att lyckas och utvecklas tillsammans med oss. Vi erbjuder kollektivavtal, friskvårdsbidrag, trygga anställningsvillkor och möjlighet till karriär inom Sveriges ledande skadeverkstadskedja. Läs mer om våra anställningsförmåner på karriärsidan. Om Werksta Bromma – Auktoriserad skadeverkstad för BMW och andra ledande bilmärken Werksta Bromma är en del av Werksta, Sveriges största oberoende kedja inom skadeverkstad. Vår verkstad är auktoriserad för bland annat BMW och agerar samarbetspartner till landets största försäkringsbolag. Kundnöjdhet, ständig utveckling och ett hållbart arbetssätt står i centrum hos oss. Vid frågor om rollen, kontakta platschef Vhristopher Bülow på 0720 719 913. Urval och intervjuer sker löpande – skicka in din ansökan så snart som möjligt då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag! Werksta – Kvalitet, hållbarhet och utveckling inom skadeverkstad Werksta har 44 verkstäder i hela Sverige och cirka 800 medarbetare. Vi erbjuder en trygg, inkluderande arbetsmiljö och möjlighet till avancerad utbildning, oavsett kön eller bakgrund. Som plåtslagare på Werksta Bromma är du avgörande för vår och kundens framgång – tillsammans formar vi framtidens skadeverkstad. Välkommen med din ansökan till Werksta Bromma!
H I Juristbyrå arbetar med affärsrätt, familjerätt, franchise samt migrationsrätt. Vi söker nu en ny kollega som kan assistera våra jurister i deras dagliga arbete. Som Legal Assistent kommer ditt arbete bestå av: Ta emot samtal Administrera mail och byråns sociala medier Dokumenthantering Informationsstrukturering Boka klientmöten Assistera juristerna i det dagliga arbetet Vi på H I Juristbyrå kommer ge dig löpande coaching och support i syfte att förbereda dig inför mer djupgående juridiskt arbete. Intitial granskning av juridiska fall, innan ärendet handläggs av en jurist. Inhämta underlag och upprätta handlingar. Vi söker dig som kan hålla en hög servicenivå och prestera i en miljö med högt tempo. Det är en fördel om du tidigare arbetat i en assistentroll på en juridisk byrå. Ett krav är att du utöver svenska även behäskar engelska.
PrimeComp är ett teknikkonsultbolag med uppdrag inom energi, industri och infrastruktur. Genom vår kombinerade erfarenhet och unika utbud av teknikområden erbjuder vi tjänster för att skapa lönsamma, innovativa och hållbara lösningar. Vi söker en kollega med erfarenhet av underhåll och besiktning av järnvägsfordon Är du en självgående teknisk specialist med god kunskap om järnvägsfordon? Nu söker vi en kollega som vill ta sig an konsultuppdrag hos våra kunder – med fokus på fordonsstatus, underhållsuppföljning och kvalitetsförbättring. Om uppdraget I det här uppdraget blir du en del av en linjeorganisation som ansvarar för det tekniska underhållet av både egna och inhyrda fordon, såsom lok och personvagnar. Ditt bidrag kommer vara viktigt för att säkerställa fordonens funktion, säkerhet och skick – både genom dataanalys och fysiska kontroller. Du kommer bland annat att: Följa upp och kontrollera fordonsstatus samt utfört underhåll Analysera information från underhållssystem Utföra fysiska fordonsbesiktningar Arbeta med nyckeltalsuppföljning för att förbättra kvaliteten i underhållet Skapa struktur och plan för återkommande kontroller Om rollen Rollen är viktig för att skapa en god överblick över fordonsflottans skick och initiera förbättringar. Du ansvarar för att planera, utföra och dokumentera besiktningar och följa upp nyckeltal relaterade till fordonsunderhåll. Vi söker dig som har: Erfarenhet av järnvägsfordon och tekniskt underhåll Vana att självständigt genomföra fordonsbesiktningar Mycket god datorvana – du behärskar system som SAP, FORD och Excel Förmåga att arbeta strukturerat och ta ansvar för planering och uppföljning Ett prestigelöst och lösningsorienterat arbetssätt Det är meriterande om du även har: Erfarenhet av kvalitetsarbete inom fordon eller underhåll Tidigare uppdrag inom järnvägsbranschen Förmåga att ta fram och analysera nyckeltal för drift och statusuppföljning Start och omfattning Vi ser gärna att du kan starta så snart som möjligt – gärna innan semestern för att få en bra introduktion. Uppdragets omfattning och längd diskuteras utifrån dina och kundens förutsättningar. Vill du bli vår nästa kollega och vara med och bidra med din expertis i spännande uppdrag? Välkommen med din ansökan! Vi ser fram emot att höra från dig.
Eveo AB är ett innovativt hemtjänstbolag som arbetar enligt devisen att alla är olika. Vi var en av de första privata utförarna som startade hemtjänst verksamhet i Botkyrka. Eveo finns i Södertälje, Huddinge, Stockholm och Sollentuna. Och vi växer. Därför söker vi fler medarbetare. Eveo grundades 2009 av släkt och vänner har som verksamhetsidé att erbjuda personcentrerad hemtjänst av hög kvalitet. Målet är leverera kvalitet genom en hög personalkontinuitet och personligt anpassad hemtjänst. Om du vill bli en del av ett fantastiskt gäng medarbetare och samtidigt bidra till att äldre och funktionshindrade i Botkyrka och Huddinge får bra omsorg, sök jobb hos oss. Vi söker dig som tycker om att arbeta med äldre, kan arbeta självständigt och som brinner för att göra ett bra arbete. Vi ser gärna att du har 1350 poäng omvårdnadsämnen på gymnasienivå, kan bra svenska (motsvarande svenska grund). Om du även kan andra språk och har körkort är det meriterande. Vi söker personal för dag- och tjänstgöring varannan helg. Vi söker även kvällspersonal. Man utgår från kontoret i Flemmingsberg och kör runt till kunder och hjälper dem med sådant som de inte kan göra själva. Arbetet innefattar alla omsorgsmoment och ansvar för socialjournal samt tidrapportering.
Vi söker nu en erfaren interim gruppchef till ett konsultuppdrag hos en av våra kunder i Stockholm. Uppdraget innebär ett operativt och strategiskt ansvar i en nyckelroll inom IT-organisationen, med fokus på att leda team, utveckla processer och säkra teknisk leverans i en föränderlig miljö. Din rollSom interim gruppchef kommer du att ingå i ledningsgruppen för en IT-sektion och rapportera till sektionschef. Du leder ett kompetent team som ansvarar för drift, förvaltning och utveckling inom ett flertal tekniska plattformar. Du förväntas arbeta med både kort- och långsiktiga planeringshorisonter, och driva förändring utifrån verksamhetens mål och strategier. Ditt ansvar Ansvara för personal, drift, budget och ekonomisk uppföljning inom gruppen Säkerställa hög kvalitet i leverans och framdrift i utvecklingsinitiativ Leda och coacha gruppens medarbetare med tydligt fokus på medarbetarskap och kompetensutveckling Delta aktivt i förändrings- och förbättringsarbete inom både sektion och IT-avdelning Arbeta nära interna beställare och användare för att omsätta strategi till verklighet Ansvara för processer och strukturer kopplade till leverans, kvalitet och säkerhet Kvalifikationer Dokumenterad erfarenhet som ledare med personal-, budget- och verksamhetsansvar Erfarenhet av att arbeta i ledningsgrupp och driva förändring i komplexa organisationer Stark kommunikativ förmåga och ett förtroendeingivande ledarskap Erfarenhet av att leda tekniska team inom infrastruktur, drift och säkerhet Van att arbeta med flera planeringsnivåer och hantera både operativa och strategiska frågor Meriterande erfarenheter Erfarenhet inom följande områden är särskilt värdefullt: Serverkapacitet och lagring Applikationsdrift Cloud operations Identitet och behörighetshantering Nätverk och nätinfrastruktur Operativ IT-säkerhet Tidigare uppdrag inom offentlig sektor Erfarenhet av att driva kompetens- och processutveckling i tekniska team Coachande ledarskap med tydligt fokus på resultat, struktur och samarbete Placering Placering är i Stockholm med kontor på Kungsholmen. Uppdraget möjliggör både distansarbete och arbete på plats, beroende på verksamhetens behov och överenskommelse med beställare. Tidplan och omfattning Start: 1 september 2025 Slut: 28 februari 2026 Omfattning: Heltid, 40 timmar/vecka Förlängningsoption: Möjlighet till förlängning med upp till 6 månader enligt befintliga kontraktsvillkor Är du en coachande ledare med tekniskt fokus och vana att driva förändring i komplexa miljöer? Då ser vi fram emot din ansökan! Transparens och ansvarsfull AI-användning På Edge of Talent strävar vi efter att arbeta effektivt och professionellt. Vi använder därför ibland AI-baserade verktyg som stöd i vår administration, exempelvis för att strukturera och sammanfatta information. Vi vill dock vara tydliga med att AI aldrig fattar beslut åt oss. Alla beslut om vilka kandidater som går vidare i våra processer fattas av en människa som noggrant utvärderar varje kandidat utifrån kompetenskriterier och hur dessa matchar kundens kravspecifikation för rollen. Vår ambition är att säkerställa en rättvis och transparent rekryteringsprocess där alla kandidater bedöms utifrån sina faktiska meriter och erfarenheter.
Samordnare till verksamhet inom LSS, psykiatri och missbruk – Salem Vi söker dig som vill vara med och göra skillnad! Är du en engagerad och strukturerad person med erfarenhet av LSS, psykiatri och missbruk? Har du dessutom ett genuint intresse för människor och trivs med ett varierande arbete där du både får samordna, stötta och utveckla? Då kan du vara den vi söker! Om tjänsten Som samordnare kommer du ha en nyckelroll i verksamheten. Du arbetar nära både brukare och personal för att säkerställa en trygg, rättssäker och kvalitativ omsorg. I uppdraget ingår bland annat: Planering, samordning och uppföljning av insatser Kontakt med anhöriga, myndigheter och andra aktörer Arbetsledning i det dagliga arbetet Kvalitetssäkring och dokumentation enligt gällande lagstiftning Stöd till personal i verksamheten Kvalifikationer Vi söker dig som har: Relevant utbildning inom vård och omsorg, socialt arbete eller beteendevetenskap Erfarenhet av arbete inom LSS, gärna i servicebostad Kunskap inom psykiatri och missbruk B-körkort (krav) God administrativ förmåga och vana av dokumentation Förmåga att arbeta självständigt och ta ansvar Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Det är meriterande om du har arbetat som samordnare eller i liknande ledande roll tidigare. Personliga egenskaper Vi tror att du är strukturerad, trygg i dig själv och har ett lösningsfokuserat förhållningssätt. Du är kommunikativ, flexibel och har lätt för att samarbeta.
Till börsnoterat bolag i förändringsfas söker vi nu en trygg och självgående Redovisningsekonom/ Financial Controller som vill utvecklas i rollen som Group Financial Controller. Var? Söder om Stockholm När? Juli/Augusti 2025 Anställningsform? Hyrrekrytering via Delta Consulting alternativt konsultuppdrag Om vår kund Bolaget består idag av ett holdingbolag samt några operativa dotterbolag med verksamhet i norden. Rollen innebär ett helhetsansvar för redovisning och konsolidering – med tyngdpunkt på redovisning, men med viktiga inslag av koncernrapportering och börsrelaterade processer. Du rapporterar till CFO och har en central roll i ett bolag som står inför nästa tillväxtfas. Exempel på ansvarsområden: Bokslut och konsolidering på månads-, kvartals- och årsbasis Intern och extern rapportering, inklusive till börsen och revisorer Ansvar för årsredovisningar, deklarationer och legala rapporter Delta i förbättringsarbete av processer och rutiner Systemadministration i Aaro Vi söker dig som: Har 5 - 8 års erfarenhet av redovisning, gärna i koncernmiljö Är trygg i bokslutsarbete och har förståelse för IFRS och börsrapportering Har god systemvana Arbetar självständigt, strukturerat och lösningsorienterat Har vi ringat in din person? Kul! Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Klara Hägg på [email protected] eller 072-221 94 19. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.
Det här är ett jobb för dig som är driven, vill utvecklas i din yrkesroll och bidra till hälsa och livskvalitet för dem som bor hos oss. Här får du bra arbetstider, jobba självständigt och ha frihet att utforma dina arbetsuppgifter Villa Silvertorget ligger i stadsdelen Sigtuna stadsängar med naturen in på knuten. Villa Silvertorget erbjuder plats för 60 äldre personer i lägenheter. Lägenheterna är omfördelade i tre våningar varav två våningar med demens inriktning och en våning med somatisk inriktning. Vi ger omsorg med hjärta, integritet och valfrihet som utgår från varje boendes behov och önskemål. Samvaro, trygghet och den goda måltidsstunden står i fokus hos oss. Hos oss på Vardaga får du också engagerade kollegor och duktiga chefer, utbildningar, karriärmöjligheter samt flera förmåner. Här är några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: Bra schema och arbetstider: Måndag-Fredag, dagtid, Heltid Hög kvalitet och stöd av tydliga rutiner: Lättillämpliga rutiner, styrdokument, checklistor och kvalitetsledningssystem ger dig ett omfattande stöd i arbetet. Kompetensutveckling: Du har tillgång till Vardagas interna utbildningsorganisation Lära med en mängd kurser. Du har också möjlighet att ansöka om utbildningstjänst för att bli specialistsjuksköterska. Karriärmöjligheter: Som sjuksköterska kan du gå vidare och bli enhetschef eller verksamhetschef för ett boende. Bra ledning och korta beslutsvägar: Din chef finns nära till hands för stöd och för att bolla idéer. Gemenskap och stöd: Du jobbar nära sjuksköterskekollegor, gruppchefer och omvårdnadspersonal. Inom Vardaga finns ett nationellt nätverk för sjuksköterskor för att utväxla inspiration och kunskap. Förmånsportal med rabatter: Köp till exempel biobiljetter och resor med kollektivtrafik till bra priser. Höjdpunkterna är baserade på svar från Vardagas 180 sjuksköterskor som listat sina bästa argument för att jobba hos oss. Läs mer om deras svar här. Om rollen Du är spindeln i nätet kring de boendes hälso- och sjukvårdsinsatser och jobbar för att ge livskvalitet. Du ansvarar för att medicinska ordinationer följs. Regelbundet genomför du riskbedömningar och uppföljningar för att säkerställa god kvalitet i verksamheten. Samarbete och stöd Du ingår i ett team med omsorgspersonal, sjuksköterskor, arbetsterapeut och fysioterapeut. En viktig roll för dig är att coacha och utbilda omsorgspersonalen så att ni tillsammans ger varje boende ett så gott liv som möjligt. Du jobbar nära gruppchefer som är ansvariga för omsorgspersonalen. Vi satsar på ledarskapsutveckling för dig som sjuksköterska. Lära känna de boende Att förstå de boendes önskemål och se små förändringar i deras hälsa och sjukdomstillstånd är många gånger avgörande för korrekta bedömningar och beslut. Tydliga rutiner För att skapa trygghet och tydlighet för dig som sjuksköterska finns ett omfattande stöd i form av praktiska och lättillämpliga rutiner, styrdokument och checklistor. Vårt kvalitetsledningssystem heter Qualimax och är branschledande. Som ny sjuksköterska hos oss deltar du i vårt digitala introduktionsprogram tillsammans med din mentor för att säkerställa att du får en tydlig introduktion med målet att snabbt komma in i arbetet och våra rutiner. "Bra samarbete är det allra viktigaste." - Annelie Stavås, sjuksköterska och gruppchef, Göteborg Ung Omsorg Vi har ett samarbete med företaget Ung Omsorg. Det innebär att ett team av ungdomar i åldrarna 14–18 år besöker oss på helger och lov. Ung Omsorg gör olika aktiviteter tillsammans med oss som arbetar här, för att sätta guldkant på tillvaron för de boende. Djur i omsorgen Här arbetar vi med djur i vården och vi har regelbundna besök av terapidjur. Din erfarenhet och kunskap Du är legitimerad sjuksköterska och vi ser gärna att du har arbetat några år inom äldreomsorgen. Våra boende är ofta multisjuka och det kräver att du har både översiktliga kunskaper kring olika sjukdomar och tillstånd samt ett intresse för den åldrande människan. God datorvana samt erfarenhet av dokumentation är viktigt. Vi önskar att du gillar att jobba självständigt och att ha friheten att utforma dina arbetsdagar är trygg i din roll som sjuksköterska och kan fatta snabba beslut och föra en diskussion med ansvarig läkare tar egna initiativ, har skinn på näsan och vågar ta för dig tycker om att ha en ledarroll och att stötta dina kollegor är van att strukturera och organisera ditt arbete Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-09-15 Intervjuer pågår löpande. Har du frågor? Kontakta gärna: Verksamhetschef - Keivan Manouchehri, Mobilnummer: 073-5302867. Observera att det inte går att ansöka via E-post. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Facklig kontakt: Vårdförbundet, Hampus Kalpakas, Mobilnummer: 076-6217703, Mail: [email protected] Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande.
Välj ett jobb för att visa detaljer