Hemstyrkan är en av de första hemtjänsterna i Stockholm Hemstyrkan bedriver idag hemtjänst i 10 av 11 stadsdelar i Stockholms Stad. Vi bedriver hemtjänst dygnet runt och har idag 4 verksamheter belägna i Råcksta(Bromma), Axelsberg(Hägersten), Hammarbyhöjden(Johanneshov) Hjorthagen (Hjorthagen). Vi har kollektivavtal och företaget står för arbetskläder under arbetstiden. Vårt största fokus är att få en välmående personalgrupp med fungerande scheman och hög trivsel. Med hög trivsel på arbetsplatsen och en god stämning bland kollegor och chefer så sprider vi glädjen ut till våra brukare och ger kvalitet i äldreomsorgen. Lite av fördelarna med att arbeta hos oss är: Vi sätter ditt välmående högst! Vi arbetar i mindre grupper med närvarande chefer och arbetar inte med delade turer. Hos oss finns möjligheten att arbeta måndag till fredag, både dagtid och kvällstid. Vi tror att eget ansvar är nyckeln till en god arbetsmiljö och hög kvalitet. Vi har fungerande kontaktmannaskap där du går till brukarna, du är kontaktperson till de dagar du arbetar. Varje dag och varje besök ser olika ut, vi arbetar med människor och måste kunna utforma dagen efter kunden och personalen. Här tror vi på att du är den bästa lösningen för det. Vi har ett närvarande ledarskap. På varje enhet finns närvarande ledarskap i form av arbetsledare och chef. Arbetsledaren har god kännedom för området, bra kontakt med både brukare och anhöriga. Vi arbetar tillsammans med personalen och tror att lösningen till en bra hemtjänst är samarbete. Vi är prestigelösa och vid frånvaro av medarbetare hoppar vi in och hjälper till i mån av tid. Din roll Vi söker dig som är Undersköterska och tillsammans med dina kollegor vill göra skillnad i vardagen så att våra brukare kan på ett tryggt sätt bo kvar i deras hem. ditt arbete ska genomsyras av omtanke, kvalitet och närvarande. Dina arbetsuppgifter hos oss kommer att vara utförande av omsorgsinsatser och serviceinsatser i våra kunders hem. I tjänsten ingår kontaktmannaskap och i viss mån medverkande vid vårdplaneringar. Vi ställer höga krav på social dokumentation Arbetstiden är: 16.00-22.00 Schemat är ett 2 veckors schema med arbete varannan helg Tjänsten är en tillsvidare anställning som startar med 6 månaders provanställning Tjänsten är på ca 75-80% med möjlighet att jobba extra vid behov Kvalifikationer Skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen som Undersköterska Manuellt B-körkort och vana av bilkörning Har känsla för service, ansvarstagande och har ett helhetsperspektiv Kunna bemöta människor i olika situationer i livet på ett professionellt och respektfullt sätt Stresstålig och lugn God förmåga av Svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i matlagning och hemmets skötsel
We founded Legora with a simple thesis. AI is going to fundamentally change how legal work gets done. In 2023, we started as a startup called Leya in the basement of the biggest law firm in the Nordics. Through shared efforts, mutual growth, and true problem-solving, we built a product tailored to the needs of lawyers at the top firms. The spirit from those days remains. As a BDR at Legora, you’ll be on the frontlines of our growth engine: identifying, engaging, and qualifying new business opportunities. You’ll be the critical first touch for prospective clients: turning awareness into conversations, and conversations into qualified pipeline. This is a role for someone who knows how to spark interest, build trust quickly, and thrive in fast, structured outreach. You’ll work closely with Marketing and Sales to ensure nothing promising slips through the cracks - and that our outreach is as smart, relevant, and high-conviction as our product. You’ll report to our Director of Demand Generation and collaborate with GTM leadership to shape the way we scale. What You’ll Do Own outbound prospecting Build and execute targeted outreach across email, LinkedIn, phone, and events — breaking into key accounts and turning cold starts into warm leads. Qualify opportunities Run tight discovery calls and needs assessments to evaluate fit against our ideal customer profile. Your job is to connect dots quickly and accurately. Nurture leads Keep momentum alive with smart, value-driven follow-up that guides prospects through the early stages of the journey. Partner with Sales & Marketing Align with campaign priorities and collaborate closely with Account Executives for smooth handovers and shared wins. Keep the pipeline clean Log activity with discipline in Salesforce and enable clear forecasting and reporting. Surface market insight Feed back what you hear on the frontlines to help us sharpen messaging, positioning, and targeting. Support events & campaigns Engage leads pre- and post-event, helping make sure our campaigns generate real commercial outcomes. What You Bring 1–2 years experience in a BDR, SDR, or Sales Associate role, ideally in SaaS, tech, or financial services. Familiarity with tools like Salesforce, Apollo, Clay, and LinkedIn Sales Navigator. Strong communication skills: persuasive, concise, and human - in writing and in speech. Highly organized and comfortable managing multiple outreach streams at once. A curious, motivated learner with strong instincts for prioritization. Resilience and drive: you take feedback well, act fast, and don’t let no slow you down. A collaborative mindset - you’re team-first and know how to hand off, sync up, and help others win. What We Offer The opportunity to launch your GTM career at a legal AI company with true product–market fit. Direct exposure to senior sales leadership and the chance to learn by doing: fast. Structured onboarding, regular coaching, and clear paths for growth into AE or Marketing roles. A fast-moving environment where your insights shape how we scale. Competitive base salary, uncapped variable compensation, and equity upside. 30 days of paid time off, flexible working setup, and beautifully designed offices in Stockholm and London. Few companies can claim to be changing the way legal work gets done — Legora can. If you want to be part of a high-growth team helping redefine an industry, we’d love to hear from you.
Om tjänsten Vi söker nu en driven Procurement Coordinator som vill vara med och sätta strukturen för inköpsprocesser inom tech på en bank i Stockholm. Rollen innebär att koordinera flera avdelningar med fokus på avtal, regulatoriska krav, cybersäkerhet och riskbedömningar. Det handlar om att säkerställa att rätt personer är involverade i processen och att dokumentation hanteras korrekt. Du kommer vara navet mellan flera stakeholders och se till att inköp genomförs på ett tryggt och effektivt sätt. Dina framtida arbetsuppgifter I rollen som Procurement Coordinator blir du central i att driva inköpsprocesser framåt. Du ansvarar för att organisera och koordinera möten, hantera dokumentation och samarbeta tätt med flera nyckelfunktioner. Koordinera inköpsprocesser för tech, inklusive legala och regulatoriska delar. Samarbeta med avdelningar som Legal, Inköp, Risk, DPO, CTO och cybersäkerhet. Upprätta kommittéer med rätt beslutsfattare beroende på inköpet. Säkerställa att dokumentation är korrekt och att riskbedömningar genomförs. Coacha och stötta stakeholders i processen. Vi söker dig som har Vi söker dig som har erfarenhet av att koordinera projekt och processer, gärna inom inköp, tech, IT eller administration. Erfarenhetsnivån är flexibel – det viktigaste är din förmåga att organisera, hålla ihop processer och kommunicera effektivt med flera parter, både på svenska och engelska. Personliga egenskaper som värderas högt är din förmåga att ta initiativ, skapa struktur i komplexa sammanhang och coacha olika stakeholders genom processerna. Du är lösningsorienterad, trygg i dialog med många parter och har ett intresse av att förstå teknikens roll i affären. Övrig information Start: Slutet av augusti eller början av september. Plats: Stockholm Omfattning: 50%, med eventuell möjlighet att det på sikt blir heltid. Anställningsform: konsultuppdrag. Säkerhetsklassning: blir du aktuell för rollen kan en bakgrundskontroll samt utdrag ur belastningsregistret genomföras. Om företaget Kunden är ett bolag med en fantastisk företagskultur där samarbete och omtanke om kollegor och kunder står i fokus. Här möts du av ett varmt klimat där alla hjälps åt. Uppdraget är spännande och viktigt för organisationens framtida processer. Genom ett gott arbete finns möjligheten att långsiktigt bli en nyckelperson i organisationen. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se .
Om tjänsten Ett av Sparc Gropus dotterbolag Directpartner Stockholm letar nu efter dig som vill driva affärer i ett växande företag med höga ambitioner. Som säljare hos oss på DirectPartner Stockholm AB kommer du att arbeta med försäljning av våra säkerhetsanläggningar. Anläggningarna innefattar bland annat inbrottslarm, kameraövervakning, passagesystem, överfallslarm och brandlarm. Vi arbetar främst med företagskunder men även mot privatpersoner med specifika önskemål och krav. Kontoret ligger i Bromma och ditt arbetsområde är Stockholm och västerort med omnejd. Du kommer i din roll arbeta självständigt med stort inflytande över din arbetssituation. Du har eget resultatansvar samt ansvar för kundaktiviteter och uppföljningar. Vidare kommer du att ansvara för affärsrelationer med såväl blivande som befintliga kunder och arbeta med Securitas Directs produktportfölj. Som person är du positiv, engagerad och har god känsla för service. Du är ansvarstagande, lösningsorienterad och arbetar strukturerat med ett driv och vilja att utvecklas. Tidigare erfarenhet av försäljning inom B2B är meriterande men vi värderar nyfikenhet och inställning lika mycket som kunskap och erfarenhet. Skallkrav: B-körkort, Svenska, Engelska Specialkrav: Då vi är ett säkerhetsföretag får du inte ha anmärkningar eller förekomma i RPS brottsregister. Kontroll från belastningsregistret kommer att göras under processen. Du behärskar svenska både i tal och skrift. Du gör dig förstådd på engelska. Du har körkort behörighet B. Om företaget Directpartner Stockholm AB erbjuder lösningar inom larm, passersystem och kameraövervakning till företag, med utgångspunkt i Stockholmsregionen. Vi är en del av Sparc Group som är en entreprenörsdriven koncern som samordnar och förvärvar bolag inom installationsbranschen. Tillväxten sker utifrån en gemensam drivkraft av ständig framåtrörelse där människans välmående och utveckling sätts i fokus. Visionen är att med stort hjärta skapa Sveriges mest hållbara arbetsplats i installationsbranschen.
Vi söker en modersmålslärare i Luganda, 15% Vill du arbeta i en mångkulturell verksamhet och bli vår nya kollega? Centrum för Integration och Flerspråkighet, CIFS, ansvarar för modersmålsundervisning och studiehandledning på grundskolorna i Sollentuna kommun. Vi finns i nyrenoverade lokaler i Turebergshuset i Sollentuna Centrum. Undervisningen bedrivs ute på de olika grundskolorna i kommunen samt via fjärrundervisning. Du kommer att trivas hos oss om du i din yrkesroll är flexibel, självständig och tycker om att samarbeta och utvecklas tillsammans med dina kollegor. Arbetsbeskrivning Modersmålsundervisning i heterogena elevgrupper på grundskolan. Planera och genomföra en kvalitativ undervisning utifrån läroplanen. Genomföra kontinuerlig bedömning samt betygsättning. Delta aktivt i CIFS gemensamma möten och i det kollegiala lärandet. Tjänsten är på 15% varav 10% är en fast tjänst som modersmålslärare och 5% är en visstidsanställning som studiehandledare under läsåret 25/26. Studiehandledningen är i grundskolan. Den bedrivs i nära samarbete med ansvarig ämneslärare/mentor. Kvalifikationer Du ska ha erfarenhet av undervisning i grundskolan eller motsvarande. Erfarenhet av modersmålsundervisning och studiehandledning i svensk grundskola är meriterande. Du ska ha en pedagogisk utbildning. Lärarlegitimation i ämnet modersmål är önskvärt. Digital kompetens samt goda språkkunskaper i svenska och Luganda, skriftligt och muntligt, är en förutsättning för tjänsten. Erfarenhet av att arbeta med olika digitala verktyg i undervisningen är meriterande. Förmågor och färdigheter Flexibel Samarbetsförmåga Relationsskapande Kulturell medvetenhet Pedagogisk insikt Välkommen till Sollentuna – en kommun mitt i möjligheterna! Tillsammans gör vi Sollentuna bättre varje dag för våra invånare, företagare och organisationer. Vi har tydliga och ambitiösa mål för att skapa trygghet, välfärd och hållbar tillväxt. Vi erbjuder dig ett meningsfullt och roligt jobb i en stabil miljö där ambitionsnivån är hög. Hos oss får du fantastiska kollegor som vill göra skillnad för andra. Nu söker vi dig som är nytänkande, ansvarstagande och välkomnande. Följ med oss på resan mot att skapa Sveriges mest attraktiva kommun!
Kungliga Operan Hovkapellet musikchef Alan Gilbert söker VALTHORN STÄMLEDARE med plikt till wagnertuba Tillsvidareanställning 100% med provtjänstgöring enligt överenskommelse. Provspelningen äger rum efter personlig inbjudan den 2 och 3 september 2025. på Kungliga Operan, Jacobs Torg 4, 105 69 Stockholm. Obligatoriskt verk • - W. A. Mozart Horn Konsert Nr. 4 Ess dur KV 495, Sats 1 med kadens • - Strauss Horn konsert Nr. 1 Ess dur op. 11, 1:a och 2:a satsen, samt sista sidan på sats 3. Orkesterutdrag • Brahms: Symfoni nr. 2, sats 1 och 2 • Beethoven: Symfoni nr. 6, sats 3 samt finalen • Mozart: Cosí fan tutti akt 2, nr. 25 • Tjaikovskij: Symfoni No. 5 • Strauss: Ein Heldenleben (början) • Strauss: Till Eulenspiegel • Wagner: Mästersångarna akt 2 Prügelszene • Wagner: Rhenguldet (början) • Wagner: Siegfried (långa versionen) • Wagner: Götterdämmerung, akt 2, Scene 2 Sonnenaufgang Orkesterutdrag finns tillgänliga på Muvac.com För frågor gällande provspelningen, vänligen skicka ett mejl till: [email protected] Facklig representant SYMF, Fredrik Söhngen +46 70 742 19 53, [email protected] Ansökan till provspelningen med CV, senast den 10 augusti 2025. Registrera din ansökan på Muvac.com I snart 500 år har Kungliga Hovkapellet haft en central roll i det svenska musiklivet; sedan 1526 som kungahusets orkester och sedan 1773 även som Kungliga Operans orkester. Idag består Hovkapellet av 105 musiker. Som medlem i Kungliga Hovkapellet blir du del av en unik, levande orkestertradition och får jobba på en av världens vackraste arbetsplatser.
Letar du efter ett extrajobb som passar vid sidan av studierna och vill utvecklas inom försäljning? Är du serviceinriktad, självgående och gillar att bygga relationer? Hos oss får du chansen att växa tillsammans med ett engagerat team, samtidigt som du får värdefull erfarenhet inom sälj och kundkontakt! Som säljare hos vår kund arbetar du med försäljning där du genomför säljsamtal samt bokar dina egna kundmöten. Du har en aktiv och viktig roll där du bidrar till att skapa fina kundupplevelser, samtidigt som du utvecklar din kommunikativa förmåga och får insikt i säljprocesser. Arbetsuppgifter – Säljarbete, kundkontakt och administration för studenter Kontakta nya och befintliga kunder via telefon, mejl och digitala möten Presentera erbjudanden, boka möten och följa upp pågående kontakter Stötta säljteamet med administration, uppdatering av kundregister samt hantering av inkommande förfrågningar Bidra till teamets gemensamma mål och ge service i toppklass Samarbeta med andra avdelningar för ett effektivt arbetsflöde Vad vi erbjuder – Flexibelt säljjobb för studenter med utvecklingsmöjligheter Extrajobb på deltid- 75 % Trygg anställning som konsult hos Andara Group Stöttande kollegor, regelbundna teamträffar och nära kontakt med konsultchef Löpande utbildning och coachning inom försäljning och kundkommunikation Arbete i moderna lokaler, centralt eller hybrid vid behov Vem söker vi? – Drivna och kommunikativa studentmedarbetare inom sälj Du är student på universitet, högskola eller yrkeshögskola Har ett intresse för försäljning, service och kundkontakt Trivs med att arbeta målinriktat och motiveras av utmaningar Är strukturerad, positiv och prestigelös i din arbetsstil God kommunikationsförmåga på svenska och engelska, både i tal och skrift Erfarenhet av sälj, kundservice eller telefonvana är meriterande men inget krav Anställningsvillkor – Extrajobb inom sälj för studenter i Stockholm/Solna Omfattning: Ca 75 % Start: Enligt överenskommelse Placeringsort: Stockholm city Anställning: Konsult via Andara Group Andara Group hanterar hela rekryteringsprocessen. Vid frågor om tjänsten, kontakta vår konsultchef på [email protected]. Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att få arbeta med dig som extrajobbare inom säljteamet!
Universitetslektorat i experimentell kemisk fysik med inriktning mot karakterisering av kemiska processer med röntgenstrålar Stockholms universitet utlyser ett biträdande lektorat och ett universitetslektorat, WISE fellows, inom ramen för https://wise-materials. org/about/, ett program finansierat av Knut och Alice Wallenbergs Stiftelse. Den aktuella utlysningen avser ett universitetslektorat med forskning inom området experimentell kemisk fysik med inriktning mot karakterisering av kemiska processer med röntgenstrålar. Den som rekryteras kommer ingå i ett nationellt forskningsprogram inom ramen för WISE, vilket ger möjligheter till en bred samverkan med andra forskare och aktörer inom ämnet. Finansiering för två doktorander och två postdoktorer ingår i rekryteringspaketet för den som anställs. Fysikum är en av de större institutionerna inom Naturvetenskapliga fakulteten med bred grundforskningsverksamhet, såväl experimentell som teoretisk. Institutionen har cirka 250 anställda varav cirka 95 doktorander och den bär en internationell prägel. Mer information om oss finns på: https://www.su.se/fysikum/ Ämne Experimentell kemisk fysik med inriktning mot karakterisering av kemiska processer med röntgenstrålar Ämnesbeskrivning Ämnesområdet avser tillämpning och/eller utveckling av röntgenspektroskopiska metoder (inklusive fotoelektron röntgenspektroskopi) under operando förhållanden eller inom ultrasnabba tekniker för studier av fundamentala processer på eller i miljömässigt hållbara material. Arbetsuppgifter Forskning, undervisning och handledning. Behörighetskrav Behörig att anställas som universitetslektor är den som dels har visat pedagogisk skicklighet, dels har avlagt doktorsexamen, eller har motsvarande kompetens, som är av betydelse med hänsyn till anställningens ämnesinnehåll och de arbetsuppgifter som ska ingå i anställningen. Samtliga läraranställningar vid Stockholms universitet förutsätter att den sökande har förmåga att samarbeta och lämplighet i övrigt för att fullgöra arbetsuppgifterna. Högskolepedagogisk utbildning Högskolepedagogisk utbildning eller motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt är meriterande. En sökande som saknar högskolepedagogisk utbildning om minst 15 högskolepoäng och som inte heller bedöms ha förvärvat motsvarande kunskaper på annat sätt ska genomgå sådan utbildning under de två första åren av anställningen. Bedömningsgrunder Under anställningsprocessen kommer, vid bedömningen, särskild vikt läggas vid den vetenskapliga och pedagogiska skickligheten. Den vetenskapliga skickligheten kommer i första hand att bedömas inom ämnesområdet för anställningen. Övriga upplysningar Med anställningen följer tillgång till avancerad instrumentering för experiment vid nationella och internationella frielektron (XFEL) och synkrotron (SR) röntgenljuskällor och även till lokal laserinfrastruktur. Den tillträdande lektorn uppmuntras dessutom att använda det inom WISE programmet finansierade ”UOPS” (ultrafast operando photoelectron spectroscopy) instrumentet för hårdröntgenexperiment vid frielektronlaseranläggningar samt för högharmonisk strålning genererad i det lokala laserlaboratoriet. Fakulteten välkomnar särskilt ansökningar från kvinnor då flertalet universitetslektorer vid institutionen är män. Fysikum har en Kommitté för lika villkor för att främja jämställdhet, mångfald och inkludering på arbetsplatsen. Vi erbjuder Hos oss får du dynamiken i samspelet mellan högre utbildning och forskning som gör Stockholms universitet till en spännande och kreativ miljö. Du arbetar i en internationell miljö och får förmånliga villkor. Universitetet ligger beläget i Nationalstadsparken med goda förbindelser till city. Stockholms universitet värnar om att vara en arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika rättigheter och möjligheter för alla. Kontakt Upplysningar om anställningen lämnas av prefekten, professor Tony Hansson, tfn 08-553 786 45, mailto:[email protected], och professor Martin Beye (Röntgenbaserad kemisk fysik), tfn 08-553 787 01, mailto:[email protected]. Frågor om anställningsförfarandet kan ställas till handläggaren Rahwa Ghebresellase, tfn 08-16 21 27, mailto:[email protected]. Ansökan Du söker anställningen via Stockholms universitets rekryteringssystem. Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med universitetets anvisningar och att den är universitetet tillhanda senast sista ansökningsdag. Vi ser gärna att din ansökan skrivs på engelska, då den kommer att granskas av internationella sakkunniga varvid engelska är arbetsspråket. Läraranställningar: https://www.su.se/polopoly_fs/1.735385.1716383853!/menu/standard/file/Instruktioner_Ansokan_Mall_Sv_240506.pdf. Universitetets anställningsordning, generella anvisningar och ansökningsmall på svenska finns på webbsidan: https://www.su.se/om-universitetet/jobba-på-su/att-söka-en-anställning. Stockholms universitet bidrar till det hållbara demokratiska samhällets utveckling genom kunskap, upplysning och sanningssökande.
Vill du med oss från början och skapa en högkvalitativ SFI-utbildning? Addera Kompetens bedriver vuxenutbildning på uppdrag av 15 kommuner. Vi erbjuder främst yrkesutbildningar inom vård och omsorg och barn och fritid. I dessa yrkesutbildningar ingår Svenska eller svenska som andraspråk nivå 1. Om du är legitimerad, strukturerad och flexibel är du välkommen med din ansökan. Du är dessutom van vid att anpassa undervisning och provsituationer utifrån olika behov Du har engagemang och kraft att utveckla eleverna i det svenska språket mot deras mål. Vi erbjuder en trevlig arbetsplats med kompetenta kollegor med elevfokus som högsta prioritet. Rekrytering sker löpande och därför kan tjänsten komma att bli tillsatt innan annonsens slutdatum. Våra krav: lärarlegitimation erfarenhet vuxenutbildning digitalt kompetens Meriterande: Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Är du en person som är lekfull, ansvarstagande, omtänksam och trivs med att hjälpa människor? Då är detta jobb för dig! Arbetet skulle passa dig som studerar eller har annan sysselsättning. Jag är en glad kille som bor med min familj. Jag söker dig som vill arbeta som personlig assistent, som vill arbeta kvällar och helger. Som assistent kommer du att hjälpa mig med allt som får min vardag att fungera såsom omvårdnad, personlig hygien och matning. Du som söker behöver vara pigg och glad precis som jag. Jag behöver dig som har lätt att ta initiativ, lyhörd, ordentlig och omtänksam. Ett plus är om du har erfarenhet av att arbeta med barn. Tjänsten innebär hjälp i samband med förflyttningar, måltider och personlig hygien. Du stöttar mig med allt i vardagen där funktionsnedsättning sätter gränser, både i och utanför hemmet. Du finns som ett stöd vid lek och bus och aktiviteter. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Tidigare erfarenhet som personlig assistent men inget krav Arbetat med barn är meriterande men inget krav Du som söker ska vara tobaksfri när du arbetar Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. I arbete med barn krävs utdrag från belastningsregistret enligt lag som lämnas till arbetsgivaren innan påbörjad anställning. Du beställer registerutdraget enligt LSS från polisen på följande sida: Barn med funktionsnedsättning, e-tjänst | Polismyndigheten (polisen.se) Om Frösunda Personlig assistansFrösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information Anställningsform: Timanställning Omfattning: Vid behov Arbetstid: Kvällar/ helger Tillträde: Enligt överenskommelse Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: Verksamhetschef: Martina Malmström [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer