Sjuksköterska till OneLabs medicinska team!
Onelab AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Under sommaren kan vår återkoppling ta lite längre tid än vanligt. Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan – vi ser fram emot att läsa den och återkommer så snart vi är tillbaka från semestern. ''Jag sökte rollen som sjuksköterska på OneLab för att få vara med och identifiera risker för ohälsa i tid. Här får jag dagligen stötta medarbetare till en bättre hälsa, och att arbeta preventivt är otroligt givande. Utöver det är vi ett peppigt team med mycket glädje, vi stöttar och finns där för varandra. Då alla har olika erfarenheter från sjukvården tar vi stor lärdom av varandra för vår utveckling framåt!'' Julia Hendler, leg. Sjuksköterska på OneLab DITT SPÄNNANDE UPPDRAG HOS OSS Som sjuksköterska hos oss blir du en viktig del av den förebyggande vården med stort fokus på digitala möten och effektiva hälsoundersökningar. Du utför fysiska hälsoundersökningar och följer även med i patientresan via rådgivande samtal över video. Ditt arbete tar dig ut på resor i hela Sverige, med Stockholm som utgångspunkt, och när du inte är ute hos våra kunder är vårt kontor i centrala Stockholm din arbetsplats. Vi arbetar dagtid, måndag-fredag. I korthet kommer du att bland annat; Genomföra hälsoundersökningar hos våra kunders för deras medarbetare. Här kan du läsa mer om hur våra hälsoundersökningar går till. Följa upp resultat i rådgivande samtal via video – här gör du skillnad på riktigt! Samarbeta med kollegor för att planera och genomföra hälsoundersökningar. Förutom sjukskötersketeamet kommer du få möjligheten att arbeta nära härliga kollegor inom andra kompetensområden, exempelvis Customer Success, Tech och Sales! Varannan vecka är resorna inom Stockholmsområdet, och varannan vecka reser du i övriga landet/Norden, då övernattning ingår. VÅRT ERBJUDANDE TILL DIG Positivt arbetsklimat med fantastiska kollegor som stöttar och hjälper varandra. Kompetensutveckling med regelbundna utbildningar och workshops. Delta i en spännande resa med ett passionerat företag som förändrar företagshälsovård och hälsa i Sverige. VI SÖKER DIG SOM Förutom ett brinnande intresse för hälsa är minimikrav för att söka en tjänst som sjuksköterska hos oss följande: Minst ett års klinisk erfarenhet som legitimerad sjuksköterska. Körkort B och möjlighet att resa i tjänsten. Goda kunskaper i svenska och engelska. MAGISKT VORE DET OM DU HAR Erfarenhet av rådgivande samtal över telefon/video, framförallt med psykisk ohälsa eller övriga relevanta hälsoområden som huvudämne. Erfarenhet från ASIH. Erfarenhet från akutsjukvård. MI-utbildning som du tillämpat i tidigare uppdrag. Erfarenhet från serviceyrken. Språkkunskaper i danska, norska, finska eller tyska. Intresse/utbildning inom hälsocoachning, hälsopedagogik eller kostrådgivning. För att lyckas i rollen ser vi att du brinner för att hjälpa människor och förstår vikten av personcentrerat bemötande men även hög standard vad gäller service, då vi arbetar med företag i många olika branscher och miljöer. Det är viktigt att du är en teamspelare och tar ansvar för att driva både ditt egna och teamets arbete framåt. I utbyte har du stor möjlighet att påverka och utveckla vårt gemensamma arbete. Vi har en vision om att skapa hållbar hälsa för alla medarbetare och våra sjuksköterskor är nyckelpersoner i arbetet att förverkliga OneLabs mission!  Med rätt hälsoinsatser i rätt tid skapa förutsättningar för en hållbar framtid - för människan, företagen och samhället! ÖVRIG INFORMATION  Start: Enligt överenskommelse Plats: Utgångspunkt i Stockholm, resor till annan ort förekommer. Omfattning: Tillsvidare, 100% Ansökan: Skicka in Linkedin-profil eller CV och svara på frågorna när du klickar dig vidare på ‘’Skicka ansökan’’. Ersättning: Lön enligt överenskommelse. Arbetstider: Varierande mellan måndag – fredag 08.00-17.00 (övernattningar på annan ort förekommer). Varmt välkommen med din intresseanmälan!

8 juli 2025
Sista ansökan:
21 november 2025
Frankys Burger söker serveringspersonal
Frankys Group AB
Hovmästare och servitörer

Franky’s söker serveringspersonal. Vi finns på Södermalm och i Vasastan. Du bör ha tidigare erfarenhet, vara en duktig lagspelare och ha god känsla för att ge service. Har du det som krävs eller kanske känner du någon? Maila din ansökan till [email protected] Pierre Åström Franky's Burger

8 juli 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Ekonomi- och HR chef
FORUMCIV
Ekonomi- och finanschefer

Vill du jobba för demokrati och mänskliga rättigheter och vara med och bidra till ett starkt och aktivt civilsamhälle där människor har makt att förändra sina liv och skapa förändring på lokal, nationell och global nivå? ForumCiv söker en strategisk och trygg ledare som tar ett helhetsansvar för organisationens finansiella styrning, internkontroll och HR-processer. I rollen leder du ekonomienheten och ett globalt team med fokus på transparens, effektivitet och regelefterlevnad. Du har det övergripande ansvaret för budget, prognoser, årsredovisning, antikorruptionsarbete samt arbetsgivarfrågor, och ger kvalificerat stöd till kollegor världen över i finansiella och administrativa frågor. En central roll med stort inflytande – både inom organisationen och i vårt globala engagemang. ForumCiv är en plattform för över 180 medlemsorganisationer med verksamhet i Sverige och internationellt. Ett livskraftigt civilsamhälle är en förutsättning och ett uttryck för fria, hållbara och demokratiska samhällen. Vår internationella organisation präglas av högt engagemang, härliga kollegor och professionalism. Vi tycker om olikheter och uppskattar att lära oss nya perspektiv av varandra. Vi söker dig som Har gedigen erfarenhet inom ekonomi, intern kontroll och trivs i en roll där du får kombinera strategiskt ansvar med operativt ledarskap. Hos oss kommer du att: Leda och utveckla ekonomifunktionen och ansvara för finansiell styrning, budget, prognoser och rapportering. Ansvara för revision och årsredovisning Driva arbetet med intern kontroll, riskhantering och antikorruptionsarbete Utveckla HR-strategier och stötta chefer i personalfrågor, rekrytering och arbetsgivaransvar Representera arbetsgivaren i fackliga frågor och säkerställa regelefterlevnad Samordna och stötta kollegor globalt inom ekonomi och administration Bidra strategiskt till organisationens utveckling och lärande Vi vill att du har Flerårig erfarenhet av strategiskt och operativt ansvar inom ekonomi, gärna i en internationell eller ideell kontext Goda kunskaper inom intern kontroll, riskhantering och antikorruptionsarbete Erfarenhet av personalansvar och HR-frågor, inklusive arbetsrätt och fackliga förhandlingar Vana att leda och samarbeta i tvärfunktionella och globala team Förmåga att arbeta både strategiskt och hands-on i en dynamisk vardag Mycket god kommunikativ förmåga på svenska och engelska, både i tal och skrift Relevant akademisk utbildning inom ekonomi, HR, eller närliggande område Personliga kvaliteter som uppskattas Trygg och tydlig i ditt ledarskap, med förmåga att inspirera och skapa engagemang Strukturerad och lösningsorienterad, med en stark analytisk förmåga Kommunikativ och lyhörd, van att bygga goda relationer både internt och externt Värderingsdriven, med ett genuint intresse för hållbar utveckling och civilsamhällets roll Prestigelös och samarbetsinriktad, du trivs i en roll där du får både leda och stödja Ansök Detta är en tillsvidareanställning med start så snart som möjligt. Befattningen är placerad på ForumCiv’s huvudkontor, Alsnögatan 7 i Stockholm. Befattningen rapporterar till Generalsekreterare. I tjänsten ingår utlandsresor. Vi har kollektivavtal. ForumCiv ser styrkan i en arbetsplats med mångfald och uppmuntrar kvalificerade sökande, oavsett kön, ålder, sexuell läggning, funktionsförmåga eller etnisk och religiös tillhörighet att söka tjänsten. Alla personuppgifter kommer att hanteras i enlighet med den allmänna dataskyddsförordningen (GDPR). Läs mer här: https://www.forumsyd.org/sv/integritetspolicy. Genom att ansöka godkänner du att ForumCiv lagrar all information du lämnar som en del av din ansökan. Kandidater skickar in en ansökan på svenska, bestående av CV och personligt brev som inkluderar en sammanfattning av dina kvalifikationer och relevant arbetslivserfarenhet för tjänsten. Skicka ansökan via e-post till adressen: [email protected] (ämnesrubrik: Ekonomi- och HR chef den 15 augusti 2025. Vi ser fram emot din ansökan! Vid eventuella frågor kontakta Marie Karsberg, Head of Finance and HR [email protected] Britt-Louise Andersson, Acting Secretary General: [email protected] Fackliga representanter Saco: Pádraig McGurl: [email protected] Unionen: Agnes Ali Nygren: [email protected]

8 juli 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Undersköterska hemtjänst Dag MÅN-FRE & varannan helg, Vallentuna
Aleo Care AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Är du undersköterska och har erfarenhet från arbete i hemtjänst? Är du redo för nya utmaningar? Då har vi ett betydelsefullt och omväxlande arbete att erbjuda hos oss i vårt professionella team på dagen. Vi erbjuder ett självständigt arbete med många sociala kontakter. Du brinner för att ta hand om andra människor som behöver stöd och omsorg i sin vardag. Vi fokuserar på kunden och bästa möjliga kvalitet i det arbete vi gör. För att kunna söka tjänsten hos oss måste du uppfylla följande krav: Du är utbildad Undersköterska Du behärskar svenska i tal och skrift Du är stresstålig och van att ta ansvar Du är van att arbeta självständigt Du måste ha B-körkort Om dig: Du är flexibel, noggrann, självständig och ansvarsfull. Du är van att arbeta med mobil och digital plattform. Du är social, utåtriktad, lyhörd och har positivt bemötande. Du har lätt för att samarbeta och trivs i en flexibel miljö. Du har ett professionellt förhållningssätt i dina kommunikationer. Du behärskar svenska i tal och skrift och kan dokumentera i social journal. Du har ett genuint intresse att hjälpa personer med behov av stöd i sin vardag. En av dina styrkor är att kunna se deras individuella behov. Du har förmåga att hantera också de mer pressade situationerna. Dina arbetsuppgifter: I hemtjänsten jobbar du i våra kunders eget hem med att ge personen den omsorg och det stöd som hen har rätt till, enligt biståndsbeslutet och den individuella genomförandeplanen. Arbetsuppgifterna på dagtid kan handla om hjälp med: Måltider Socialt stöd Tillsyn Omsorg och personlig hygien Stöd med på- och avklädning Inköp Och mycket annat Arbetsperiod och tider: Vi erbjuder dagsschema med tjänstgöring måndag-fredag samt varannan helg. Dagsschema: kl. 07:00 - 15:30. Det finns varianter på fasta scheman med olika tjänstgöringsgrad. Du utgår från vårt kontor i Täby Kyrkby. Vi tror att du bor i närheten för att resor till och från arbetet inte blir belastande. Din ansökan: I ansökan vill vi att du anger vilken tjänstgöringsgrad du är intresserad av att arbeta. Vi tittar löpande på ansökningar så välkommen med din ansökan redan idag! Om oss: Vår vision är att vara Sveriges mest kundcentrerade vårdföretag. Arbeta för att människor ska leva ett självständigt liv utifrån sina behov och förutsättningar. Detta gör vi med Omsorg från hjärtat Aleo Omsorg är ett familjeägt företag grundat 2017 och som bedriver verksamheter i Täby, Vallentuna, Österåker och Vaxholm. I dagsläget driver vi verksamhet inom områdena Hemtjänst, boendestöd och hemservice. Vi arbetar för en så hög personalkontinuitet som möjligt i vår planering. På kontoret har vi administrativ personal som planerar medarbetare och kunder i flera olika geografiska områden. Våra medarbetare är undersköterskor, vårdbiträden och servicepersonal. Vi har moderna miljövänliga el-hybridbilar, arbetskläder, friskvårdsbidrag och arbetar modernt med digitala system för arbetsscheman och kundinsatser. Vi har kollektivavtal via Fremia. Samtliga medarbetare är försäkrade under sin anställning och erbjuds tjänstepension. Vi är ett rekomenderat företag via Reco för åren 2021-2024. Läs mer om vad just våra kunder säger om oss på Aleo - klicka här.

8 juli 2025
Sista ansökan:
25 december 2025
Jobba extra hos kund i Jordbro - Mellan perioderna V.28-V-31
Aditro Logistics Staffing AB
Lager- och terminalpersonal

Arbetsuppgifter Vi söker en lagerarbetare till vår kund belägen i Jordbro. Kunden är verksam inom produkter och tjänster inom energiteknik. De behöver nu en medarbetare som ska arbeta med plock på deras lager. Arbetat förväntas börja omgående på heltid, måndag till fredag med arbetstiderna 11:00 - 20:00 Då vår kund är belägen en bit från närmaste station kan det vara bra att ha tillgång till egen bil så att man enkelt kan ta sig hem efter avslutat arbetspass. Du kommer att arbeta i första hand med orderplock på en autostore. Din profil Vi söker en person som är effektiv i sitt arbetssätt ch har ett gott samspel med övriga kollegor. Du är noggrann och har tidigare erfarenhet av just arbete i en autostore. Detta är ett av grundkraven. Vi tror att du är snabblärd och förstår vikten av att arbeta i ett högt tempo med fortsatt hög kvalité. Krav: Goda kunskaper i svenska, tal och skrift. Erfarenhet av arbete med plock i en autostore Meriterande om du har truckkort Inte hindras från kvällsarbete Flexibel med arbetstider * Detta är en tjänst som är över sommar perioden fr. V.28-V31

8 juli 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Interimschef sökes till HR-enheten på myndighet
Perido AB
Personal- och HR-chefer

Är du en trygg och erfaren HR-ledare med gedigen kunskap inom arbetsrätt? Nu har du chansen att kliva in som interimschef på en statlig myndighet där du får kombinera operativt HR-arbete med att leda och stötta ett kompetent team i en viktig samhällsverksamhet. Låter det som ett uppdrag för dig? Om tjänsten Vi på Perido söker nu en interimschef till HR-enheten på en statlig myndighet, ett uppdrag för dig med gedigen erfarenhet av HR-arbete och ledarskap inom offentlig verksamhet. HR-enheten består av fem medarbetare: två lönehandläggare och två personalspecialister. Enheten ingår i avdelningen för verksamhetsstöd, och du rapporterar till avdelningschefen. Tjänsten är placerad i centrala Stockholm, med möjlighet att arbeta delvis på distans. Dina arbetsuppgifter Som interimschef kommer du att ansvara för den dagliga ledningen av HR-enheten och fungera som ett viktigt stöd till myndighetens chefer i arbetsrättsliga frågor. Du kommer även att arbeta operativt med HR-frågor och bidra till att utveckla och kvalitetssäkra enhetens arbete. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Stötta myndighetens chefer i arbetsrättsliga frågor Leda och fördela det dagliga arbetet inom HR-enheten Arbeta operativt med bredden av HR-frågor Dina egenskaper För att lyckas i rollen ser vi att du har en akademisk examen inom personalvetenskap eller motsvarande område. Du har en gedigen kunskap inom arbetsrätt och känner dig trygg i att vägleda chefer i komplexa personalfrågor. Din erfarenhet sträcker sig över både operativt och strategiskt HR-arbete, där du har arbetat minst fem år inom området – varav minst två år inom statlig verksamhet. Som ledare är du van att ha personalansvar och har minst tre års erfarenhet av att leda och stötta medarbetare i en HR-funktion. Du har ett lösningsfokuserat förhållningssätt, god samarbetsförmåga och trivs i en roll där du kombinerar ledarskap med operativt arbete. Din kommunikativa förmåga gör att du skapar förtroende i hela organisationen, och du har lätt för att sätta dig in i verksamhetens behov. Är det dig som vi söker efter? Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag! Kvalifikationer: Akademisk examen inom personalvetenskap eller motsvarande Gedigen kunskap inom arbetsrätt Minst fem års erfarenhet av operativt och strategiskt HR-arbete, varav minst två år inom statlig verksamhet Minst tre års erfarenhet som chef med personalansvar Omfattning och tillträde Deltid 80%, konsultuppdrag till och med 2026-02-28. Start 2025-09-01. Ansökan Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver. De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på [email protected] så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 35349 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen. Om Perido Varför heter företaget Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal interna medarbetare på våra huvudkontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

8 juli 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Allakando läxhjälp Stockholm, privatlärare, Tyska
Allakando AB
Arbetsförmedlare

Studiecoach – Flexibelt och meriterande extrajobb Undervisa i dina ämnen och utveckla eftertraktade färdigheter som ledarskap och pedagogik. Bli en förebild för dina elever, samtidigt som du har tid till egna studier och fritid! Flexibelt och enkelt att kombinera med studier och fritid Mycket utvecklande och en merit som imponerar Gör skillnad och bli en förebild för dina elever Ansök till jobbet här: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Så fungerar jobbet som studiecoach Du väljer enkelt de uppdrag som passar dig och dina ämnen på vår lärarportal Ni träffas hemma hos din elev, på en plats centralt eller online Lektionerna är på 90-120 minuter, en eller två gånger i veckan Extrajobbet passar perfekt för dig som: Går på exempelvis gymnasiet eller universitet Vill göra skillnad för andra människor Är positiv och engagerande Har goda ämneskunskaper i dina ämnen Kan extrajobba minst 4 timmar i veckan Kommunicerar effektivt på svenska i tal och skrift Flexibelt extrajobb utan krav på förkunskaper: Undervisa i hemmet, på ett bibliotek eller online Välj själv ämnen och på vilken nivå du vill undervisa Jobba på de dagar och tider som passar dig Inga förkunskaper krävs, vi utbildar dig! Bonus! Du som jobbar hos oss en längre period får även kostnadsfri tillgång till exklusivt studiematerial som hjälper dig säkra försprånget inför exempelvis högskoleprovet! https://www.allakando.se/hogskoleprovet/ Ansök till jobbet på 3-4 minuter Du ansöker enkelt och smidigt på vår karriärsida: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Ansökan tar endast några minuter – sedan blir du kallad till intervju för jobbet som studiecoach på Allakando! Läs mer om oss här: https://www.allakando.se En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Studiecoach online: https://www.allakando.se/laxhjalp-online/ Studiecoach i matematik: https://www.allakando.se/mattehjalp/ Privatlärare i matematik: https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Personlig nanny: https://nannypoppins.se/ Privat barnvakt: https://barnvakt.se/ Au pair i USA: https://my-nanny.se/au-pair/ Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Personlig studiecoach i Stockholm: https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm/ Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg/ Barnvakt i Stockholm: https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm/

8 juli 2025
Sista ansökan:
22 juli 2025
Omvårdnadsledande sjuksköterska (steg 5) avd. 19, Södertälje sjukhus
REGION STOCKHOLM
Grundutbildade sjuksköterskor

Vill du jobba i ett verksamhetsområde som fokuserar på omvårdnad med ett tätt samarbete där flexibilitet och öppenhet värdesätts? Vi är ett stort verksamhetsområde vilket ger dig möjlighet att vidareutveckla dina kunskaper och du kan få möjlighet att prova på fler av våra olika vårdområden. VO Vård representerade Södertälje sjukhus i studien Magnet4Europe, nu arbetar vi vidare med magnetmodellen för att möjliggöra en god arbetsmiljö och omvårdnadsutveckling. Hos oss arbetar undersköterskor och sjuksköterskor, verksamhetsområdet leds också av sjuksköterskor. Vi bedriver vård inom flera olika områden som internmedicin, kirurgi, ortopedi, geriatrik och palliativ vård. Vi är totalt 360 personer fördelat på nio vårdavdelningar och ASIH och har i dagsläget 173 vårdplatser. Omvårdnadsledande sjuksköterska (steg 5) med inriktning ortopedi och/eller urologi till avdelning 19 på Södertälje sjukhus:   Som steg 5-sjuksköterska på avdelning 19 har du en central roll i att leda den övergripande utvecklingen inom ditt definierade vårdområde, med inriktning mot ortopedi och/eller urologi. Du ansvarar för att säkerställa ett evidensbaserat arbetssätt och driver aktivt förbättringsarbeten, exempelvis kommer du att vara med i införandet av omvårdnadsronder inom verksamhetsområdet. Du initierar och upprätthåller ett gott samarbete i de multidisciplinära teamen, där olika yrkesprofessioner samverkar, samt mellan olika kliniska verksamheter såsom mottagning, operation och IVA. Genom att följa patientens vårdresa och dra lärdom av andra verksamheter bidrar du till en sammanhållen och lärande vårdkedja med målet att ständigt förbättra kvaliteten och säkerställa god patientsäkerhet. Som omvårdnadsledande sjuksköterska är du också en mentor för dina kollegor. Du fungerar som ett föredöme inom såväl din egen avdelning som inom hela verksamhetsområdet – och även utanför. Du deltar aktivt i steg 5-nätverket samt är engagerad i och driver projekt inom ramen för Magnetomvårdnad på Södertälje sjukhus. Tjänsten innebär att du har reell och formell kompetens enligt steg 5 i kompetensstegen för sjuksköterskor inom Region Stockholm. Läs mer här: Sjuksköterskor i klinisk vård - Region Stockholm Dina personliga egenskaper:   Vi söker dig som är självgående och gillar att driva utveckling och förbättringsarbeten. Du har en god samarbetsförmåga och trivs i tvärprofessionella team där du bidrar till en lärande och öppen arbetsmiljö. Din helhetssyn gör att du ser hela vårdkedjan och verkar för kontinuitet, kvalitet och trygghet för patienten. Med din pedagogisk insikt stöttar du kollegor och fungerar som en tydlig förebild. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet i denna rekrytering.  Dina kvalifikationer:   Krav: - Legitimerad sjuksköterska med magisterexamen. - Minst 5 års klinisk erfarenhet som sjuksköterska inom akutsjukvård. - Vårdpedagogik/handledarutbildning (7,5 högskolepoäng). Meriterande: - Vidareutbildning inom ortopedi och/eller urologi. Anställningsform:   Tillsvidareanställning, heltid dag, kväll och helg. Möjlighet till nattpass finns. Tjänsten innebär 80% kliniskt som sjuksköterska och 20% tid för uppdraget, detta kan variera utifrån verksamhetens behov. Som sjuksköterska inom 24/7-verksamhet tillämpas arbetstidsavtal med möjlighet till kvarstannandebonus (i tid) och förkortad veckoarbetstid vid nattarbete. Om du arbetar förtätad helg och fler schemalagda nätter har du även möjlighet till ytterligare intjänad tid som kan tas ut i ledig tid, pengar eller pensionsavsättning.  Intervjuer till denna tjänst kan komma att ske fortlöpande så skicka gärna in din ansökan redan idag! Ditt sjukhus genom karriären: Vi är stolta över att vara ett mellanstort akutsjukhus med korta beslutsvägar och närvarande chefer. Vi har en stöttande kultur som ger dig möjlighet att växa i din roll och få nya utmaningar. Vi är cirka 1300 medarbetare. Anställningsförmåner: Friskvårdsbidrag Personalgym, inomhus och utomhus Friskvårdsrabatter Ersättning vid sjukvårdsbesök Fler semesterdagar efter du fyller 40 Kompensation vid föräldraledighet Läs mer om fler förmåner på vår webb: Våra förmåner (sodertaljesjukhus.se) Du tar dig till Södertälje sjukhus med pendeltåg, buss eller bil. Vi har cykelgarage för dig som vill cykla hit. För dig som bor i Stockholm kan direktbussen från liljeholmen vara det snabbaste alternativet, sök i SL-appen efter Polhemsgatan (Södertälje).   Ditt sjukhus genom livet: Vi brukar säga att vi är Ditt sjukhus genom livet, eftersom vi finns här för våra patienter under livets alla skeden. Vi erbjuder specialistvård inom internmedicin, kirurgi, ortopedi, urologi, obstetrik-gynekologi, pediatrik, geriatrik, palliativ vård och ASIH. Vår akutmottagning och förlossning har öppet dygnet runt. Vi har också en omfattande radiologisk verksamhet. Hos oss finns en trygg och tillgänglig hälso- och sjukvård. Vi är en del av Region Stockholm. Inlämnade ansökningshandlingar betraktas som allmän handling och kan på begäran lämnas ut till utomstående enligt Offentlighets- och sekretesslagen. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb

8 juli 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Allakando läxhjälp Nacka, privatlärare 1 lektion/vecka, Matematik
Allakando AB
Arbetsförmedlare

Studiecoach – Flexibelt och meriterande extrajobb Undervisa i dina ämnen och utveckla eftertraktade färdigheter som ledarskap och pedagogik. Bli en förebild för dina elever, samtidigt som du har tid till egna studier och fritid! Flexibelt och enkelt att kombinera med studier och fritid Mycket utvecklande och en merit som imponerar Gör skillnad och bli en förebild för dina elever Ansök till jobbet här: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Så fungerar jobbet som studiecoach Du väljer enkelt de uppdrag som passar dig och dina ämnen på vår lärarportal Ni träffas hemma hos din elev, på en plats centralt eller online Lektionerna är på 90-120 minuter, en eller två gånger i veckan Extrajobbet passar perfekt för dig som: Går på exempelvis gymnasiet eller universitet Vill göra skillnad för andra människor Är positiv och engagerande Har goda ämneskunskaper i dina ämnen Kan extrajobba minst 4 timmar i veckan Kommunicerar effektivt på svenska i tal och skrift Flexibelt extrajobb utan krav på förkunskaper: Undervisa i hemmet, på ett bibliotek eller online Välj själv ämnen och på vilken nivå du vill undervisa Jobba på de dagar och tider som passar dig Inga förkunskaper krävs, vi utbildar dig! Bonus! Du som jobbar hos oss en längre period får även kostnadsfri tillgång till exklusivt studiematerial som hjälper dig säkra försprånget inför exempelvis högskoleprovet! https://www.allakando.se/hogskoleprovet/ Ansök till jobbet på 3-4 minuter Du ansöker enkelt och smidigt på vår karriärsida: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Ansökan tar endast några minuter – sedan blir du kallad till intervju för jobbet som studiecoach på Allakando! Läs mer om oss här: https://www.allakando.se En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Studiecoach online: https://www.allakando.se/laxhjalp-online/ Studiecoach i matematik: https://www.allakando.se/mattehjalp/ Privatlärare i matematik: https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Personlig nanny: https://nannypoppins.se/ Privat barnvakt: https://barnvakt.se/ Au pair i USA: https://my-nanny.se/au-pair/ Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Personlig studiecoach i Stockholm: https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm/ Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg/ Barnvakt i Stockholm: https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm/

8 juli 2025
Sista ansökan:
22 juli 2025
Gateau söker deltidspersonal till vår butik i Södra Ängby
Fazer Sweden AB
Hovmästare och servitörer

Gateau är ett hantverksbageri från Saltsjöbaden i Stockholm med anor från 1937. Vi bakar våra bröd enligt traditionella franska recept med surdeg precis som förebilden Poilâne i Paris gör. Gateau är Sveriges största hantverksbageri. Det innebär att brödet bakas av bagare och inte maskiner. I dagsläget har vi butiker runt om i Stockholm, Uppsala och i Malmöområdet. Vårt bröd säljs även hos ett åttiotal utvalda livsmedelsbutiker. Gateau söker just nu deltidsmedarbetare till Södra Ängby. I tjänsten kommer du att: • Aktivt medverka i butikens team på ett sätt som skapar en positiv • försäljningstillväxt. • Vara en god förebild och ha erfarenhet av att leda ett team. • Leverera en hög kundservicenivå samt tillhandahålla en djup produkt-och företagskunskap. Medarbetarens huvuduppgift är att säkerställa att våra gäster alltid lämnar våra butiker nöjda och glada. Du arbetar nära ditt team och du ansvarar för att upprätthålla Gateau standard på dina skift. Vi söker dig som ser långsiktigt på att jobba hos oss på Gateau. Vi söker dig som: Vill utveckla dina ledaregenskaper. Har erfarenhet inom service och försäljning. Vi söker personal som brinner för försäljning, är serviceinriktade, sociala och har goda, positiva ledaregenskaper. Mer information och ansökan: Tjänsterna är tillsvidareanställning på 3 till 15 timmar per vecka med placering på Södra Ängby. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Butikschef Martin, e-mail [email protected]. Ansökningarna handläggs löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Vi tar inte emot ansökningar via mail eller i butiken.

8 juli 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025