Personlig assistent sökes till glad och skojfrisk 18-åring i Rimbo Vi söker dig som vill göra skillnad på riktigt! Jacob är en 18-årig kille som bor på en hästgård i Rimbo, utanför Norrtälje. Han sitter i rullstol och behöver hjälp med det mesta i sin vardag, men det som verkligen definierar honom är hans glädje, humor och stora hjärta. Om tjänsten: Arbetstid: Nattpass med jour samt eftermiddagar och kvällar enligt överenskommelse Plats: Rimbo, utanför Norrtälje Tillträde: Enligt överenskommelse Omfattning: Deltid enligt överenskommelse Vem är du? Vi söker dig som är: Positiv, trygg och ansvarstagande Initiativrik och har lätt för att läsa av behov Hästintresserad är ett stort plus, då Jacob bor på en hästgård Gärna med erfarenhet av liknande arbete, men rätt personlighet är viktigast. Du ska kunna arbeta självständigt under nätterna men också vara beredd på att rycka in när behov uppstår. Tjänsten kräver ett stort mått av lyhördhet och flexibilitet. Vill du vara en del av Jacobs liv och bidra till att hans vardag blir så trygg och meningsfull som möjligt? Då vill vi gärna höra från dig! Arbetsgivare är Kavon Care AB som är ett litet familjeägt assistansbolag som strävar efter att ge alla möjligheten att leva ett fritt och självständigt liv på sina egna villkor. Vi tillämpar individuell lönesättning och självklart finns kollektivavtal. Alla som arbetar hos oss måste presentera ett belastningsregisterutdrag för HVB-hem från polisen innan man kan gå vidare till intervju. Sök gärna via länken nedan så den finns tillgänglig då vi kommer ha löpande intervjuer och assistansen kan sättas igång omgående: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/hvb-hem/
Junior Verkstadsmekaniker – möjlighet till utveckling i en teknisk roll GSPEC AB är en lösningsorienterad mekanisk verkstad med ett modernt arbetssätt.Vi arbetar med allt från mindre reparationer till konstruktion och tillverkning av nya maskindelar. I samarbete med B3 Personal söker vi nu en junior verkstadsmekaniker som vill utvecklas inom teknik och mekanik i en varierad och lärorik roll. Om tjänsten Som verkstadsmekaniker kommer du att arbeta med service, reparationer och tekniska lösningar i vår verkstad. Du får möjlighet att utvecklas i yrket tillsammans med erfarna kollegor och arbeta med både manuella och maskinella moment. Tjänsten passar dig som är praktiskt lagd, lösningsorienterad och har ett intresse för teknik. Kvalifikationer - Intresse för teknik och mekanik - Erfarenhet från bil- eller båtmekanik (yrkesmässigt eller som hobby) - Förmåga att arbeta noggrant och självständigt - B-körkort är meriterande Du erbjuds - En trygg anställning i ett växande företag - Möjlighet till kompetensutveckling - Stöd från erfarna kollegor i en lärande arbetsmiljö - Varierande arbetsuppgifter och goda utvecklingsmöjligheter
Information om arbetsplatsen Nu söker vi en medicinsk fotvårdare till oss på Ekerö Vårdcentral. Vi har i nuläget en underleverantör som utför medicinsk fotvård, men som planerar att göra annat framöver. Vi vill då ta tillfället i akt att utföra medicinsk fotvård här på vårdcentralen istället. Ekerö Vårdcentral är den största vårdcentralen i Ekerö kommun och ligger vid Ekerö centrum med goda kommunikationsförbindelser. Vi ansvarar för ca 20 000 listade patienter och är ca 70 medarbetare. Vi är en trevlig arbetsplats där vi alltid strävar efter att utveckla verksamheten. Arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter för medicinsk fotvårdare. Samarbete med sjuksköterskor, undersköterskor och läkare på mottagningen. Hembesök ingår som en del av arbetet. Kvalifikationer - Medicinsk fotvårdare med godkänd utbildning. - God svenska i tal och skrift. - Datorvana och gärna erfarenhet av journalföring. - Erfarenhet av arbete i TakeCare meriterande, men ej nödvändigt. - Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Personliga egenskaper Du är noggrann och empatisk och strävar alltid efter att ge bästa möjliga vård i samtliga patientkontakter. Vidare bryr du dig genuint om dina kollegor och medarbetare och sprider en positiv stämning omkring dig. Övrig information Heltid, deltid kan diskuteras. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen inkom med löneanspråk. Kollektivavtal finns. Om Praktikertjänst Praktikertjänst startade för över 65 år sedan och är en av Sveriges största vårdgivare. Vi har 750 mottagningar, från Vittangi i norr till Ystad i söder, som drivs av praktiker som tillsammans äger hela Praktikertjänst. Vi är övertygade om att det skapar engagemang, delaktighet, fokus på kvalitet, kontinuitet samt kompetensutveckling - och är en viktig anledning till att vi varje år hamnar i topp vad gäller både nöjda patienter och medarbetare. Hos oss får du en trygg anställning med fina förmåner och goda möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Vi vet att våra medarbetares välbefinnande är grunden till nöjda patienter och i det långa loppet, ett mer välmående samhälle.
Tandvårdsgruppen Norberg söker en till tandläkare till teamet! Hos oss får du arbeta i en modern klinik med härlig stämning, engagerade kollegor och stora möjligheter att utvecklas – både brett och inom det du brinner för. 🦷 Om rollen Du jobbar med allmäntandvård för patienter i alla åldrar. Vi använder Frenda som journalsystem och strävar efter att kunna erbjuda så mycket som möjligt av behandlingen på plats. Vill du bredda din kompetens eller nischa dig? Oavsett vad du vill göra finns det möjlighet till det! 👥 Vem är du? Vi tror att du är nyfiken, prestigelös och kan vara flexibel i ditt arbete. Du tycker om att arbeta i team och att bygga långsiktiga relationer med såväl patienter som kollegor. Vi söker dig dom är nyutexaminerad eller erfaren tandläkare. Vi erbjuder handledning för dig som är ny i yrket – och om du är erfaren och vill ta med en tandsköterska, så är vi öppna för det! 📅 Praktiskt - Tillsvidareanställning med provanställning - Start enligt överenskommelse - Flexibel tjänstgöringsgrad Om Tandvårdsgruppen Norberg Tandvårdsgruppen Norberg är en familjär tandvårdsmottagning som erbjuder kvalitativ tandvård för alla åldrar. Vår vision är att kunna utföra en så stor del av patientens behandling som möjligt på hemmaplan. Det innebär att vi erbjuder tandvård som exempelvis bastandvård, protetik och kirurgi, implantat och estetisk tandvård. Vi arbetar också med tandreglering med Invisalign. Mottagningen finns i fräscha ljusa lokaler på markplan med modern utrustning. Hos oss arbetar idag 9 personer uppdelade på två team. Norberg är en liten kommun i norra Västmanland med ca 6000 invånare om ligger ca 7mil från Västerås. Här finns fina möjligheter till ett rikt friluftsliv i vackra omgivningar. Om Praktikertjänst Praktikertjänst startade för över 65 år sedan och är en av Sveriges största vårdgivare. Vi har 750 mottagningar, från Vittangi i norr till Ystad i söder, som drivs av praktiker som tillsammans äger hela Praktikertjänst. Vi är övertygade om att det skapar engagemang, delaktighet, fokus på kvalitet, kontinuitet samt kompetensutveckling - och är en viktig anledning till att vi varje år hamnar i topp vad gäller både nöjda patienter och medarbetare. Hos oss får du en trygg anställning med fina förmåner och goda möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Vi vet att våra medarbetares välbefinnande är grunden till nöjda patienter och i det långa loppet, ett mer välmående samhälle.
Vill du jobba för att Stockholm ska bli världens mest hållbara stad? Vi är Sveriges största vatten- och avfallsbolag som tar ansvar för stockholmarnas och miljöns bästa i allt vi gör, både nu och för kommande generationer. Hos oss får du jobba med samhällsviktiga frågor som är viktiga för både människa och miljö. Vill du omsätta teori till praktik och få värdefull erfarenhet i en av Sveriges viktigaste samhällsfunktioner? Vi söker nu engagerade och nyfikna studerande till LIA-praktikplatser inom automation och underhåll för höstterminen 2025! ARBETSUPPGIFTER Som LIA-praktikant hos oss får du arbeta i teknikens framkant på någon av våra tre stora anläggningar: • Henriksdals avloppsreningsverk en av Europas största och mest avancerade reningsanläggningar. • Norsborgs vattenverk ett av Nordens största verk, producerat dricksvatten till stockholmarna. • Lovö vattenverk står för cirka 40 % av vattenproduktionen i Stockholm. Under din LIA kommer du att få arbeta med: • Programmering och konfigurering av automationssystem (t.ex. PLC, HMI, SCADA) • Felsökning och optimering av styrsystem och tekniska installationer • Förebyggande och avhjälpande underhåll • Analyser av driftstörningar och förbättringsarbeten • Dagligt samarbete med tekniker, ingenjörer och driftpersonal Under din LIA-period kommer du att tilldelas en handledare som finns tillgänglig för stöd och vägledning. Du kommer att arbeta nära din handledare och få möjlighet att gå bredvid för att lära dig verksamheten på ett praktiskt och strukturerat sätt. Arbetet sker i samarbete med, eller i samråd med, våra erfarna medarbetare, vilket ger dig en värdefull inblick i det dagliga arbetet och yrkesrollen. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har ett starkt teknikintresse, en vilja att utvecklas och ett driv att bidra till samhällsnytta. Du är strukturerad och ansvarstagande, med förmåga att både samarbeta i team och arbeta självständigt. Din lösningsfokuserade inställning och nyfikenhet gör dig till en viktig del av vårt team. Du som söker praktik hos oss: • Studerar till Automationsingenjör, Automationstekniker, Underhållsingenjör eller Underhållstekniker • Har god kommunikativ förmåga i svenska, både muntligt och skriftlig • Har förmåga att arbeta strukturerat och självständigt Om du välj ut att göra din LIA hos något av våra vattenverk, kommer en säkerhskontroll att genomföras. ÖVRIGT Låter det här som en spännande utmaning för dig? Varmt välkommen med din ansökan senast 2025-07-13 och ta första steget mot en praktik med verklig påverkan. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. För ytterligare information om tjänsten kontaktar du rekryteringsansvarig Naomi Korang på telefon: 0739142383 eller via mejl [email protected]. Våra fackliga representanter för Kommunal, Vision, Saco och Ledarna når du via Stockholm Vatten & Avfalls kundtjänst på telefon Eftersom vi strävar efter en trygg arbetsmiljö och har en samhällsviktig funktion genomför slutkandidater ett drogtest. Vi är en lärande organisation med mycket erfarenhet och kunskap till ditt stöd. Vi erbjuder dig ett roligt och omväxlande jobb med intressanta arbetsuppgifter, duktiga kollegor och ett mycket bra arbetsklimat. Dessutom erbjuder vi goda anställningsvillkor, digitala och flexibla arbetssätt, kontinuerlig kompetensutveckling samt en rad hälsofrämjande fördelar. Läs mera om oss och träffa några av våra medarbetare på svoa.se/jobb Vi ser fram emot din ansökan!
Hemstyrkan är en av de första hemtjänsterna i Stockholm Hemstyrkan bedriver idag hemtjänst i 10 av 11 stadsdelar i Stockholms Stad. Vi bedriver hemtjänst dygnet runt och har idag 4 verksamheter belägna i Råcksta(Bromma), Axelsberg(Hägersten), Hammarbyhöjden(Johanneshov) samt Hjorthagen(Östermalm). Vi har kollektivavtal och företaget står för arbetskläder under arbetstiden. Vårt största fokus är att få en välmående personalgrupp med fungerande scheman och hög trivsel. Med hög trivsel på arbetsplatsen och en god stämning bland kollegor och chefer så sprider vi glädjen ut till våra brukare och ger kvalitet i äldreomsorgen. Lite av fördelarna med att arbeta hos oss är: Vi sätter ditt välmående högst! Vi arbetar i mindre grupper med närvarande chefer och arbetar inte med delade turer. Hos oss finns möjligheten att arbeta måndag till fredag, både dagtid och kvällstid. Vi tror att eget ansvar är nyckeln till en god arbetsmiljö och hög kvalitet. Vi har fungerande kontaktmannaskap där du går till brukarna, du är kontaktperson till de dagar du arbetar. Varje dag och varje besök ser olika ut, vi arbetar med människor och måste kunna utforma dagen efter kunden och personalen. Här tror vi på att du är den bästa lösningen för det. Vi har ett närvarande ledarskap. På varje enhet finns närvarande ledarskap i form av arbetsledare och chef. Arbetsledaren har god kännedom för området, bra kontakt med både brukare och anhöriga. Vi arbetar tillsammans med personalen och tror att lösningen till en bra hemtjänst är samarbete. Vi är prestigelösa och vid frånvaro av medarbetare hoppar vi in och hjälper till i mån av tid. Din roll Vi söker dig som är Undersköterska och tillsammans med dina kollegor vill göra skillnad i vardagen så att våra brukare kan på ett tryggt sätt bo kvar i deras hem. ditt arbete ska genomsyras av omtanke, kvalitet och närvarande. Dina arbetsuppgifter hos oss kommer att vara utförande av omsorgsinsatser och serviceinsatser i våra kunders hem. I tjänsten ingår kontaktmannaskap och i viss mån medverkande vid vårdplaneringar. Vi ställer höga krav på social dokumentation Arbetstiden är: Måndag-Fredag 07.00-16.00 Tjänsten är på Heltid Kvalifikationer Skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen som Undersköterska Manuellt B-körkort och vana av bilkörning Har känsla för service, ansvarstagande och har ett helhetsperspektiv Kunna bemöta människor i olika situationer i livet på ett professionellt och respektfullt sätt Stresstålig och lugn God förmåga av Svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i matlagning och hemmets skötsel
Vi söker en driven Account Manager/Konsultförmedlare till vårt team som vill vara med och bygga långsiktiga kundrelationer och hjälpa företag att hitta rätt kompetens. Om oss Senterprise är specialister på IT-rekrytering och konsultförmedling. Nu söker vi en ny kollega till vårt team inom konsultförmedling – där vi hjälper några av Sveriges mest spännande techbolag att hitta rätt kompetens. Med rötter i rekrytering och headhunting har vi byggt upp lång erfarenhet av att matcha rätt person med rätt uppdrag. Vi jobbar nära både kunder och konsulter, med transparens, glädje och engagemang som grund. Vill du vara med på en rolig resa och bygga starka kundrelationer? Då kan vi vara en match för dig! Om tjänsten Som Account Manager/Konsultförmedlare hos oss driver du hela säljprocessen – från prospektering och bearbetning till att bygga relationer med beslutsfattare och presentera konsulter för våra kunder. Målet är att öka inflödet av uppdrag och stärka vår position hos kunderna. Vi är ett litet, sammansvetsat team där vi stöttar varandra och arbetar mot både individuella och gemensamma mål. Här får du stort utrymme att påverka och utvecklas. Vad vi erbjuder dig: Ett företag i tillväxt: En möjlighet att bli en del av vårt framgångsrika team med stora ambitioner och en spännande resa framåt. Generös kompensation: Fast grundlön och en attraktiv provisionsmodell utan övre gräns. Utvecklingsmöjligheter: En roll där du kan växa både professionellt och personligt och ha en stor påverkan på företagets resa framåt. Vi söker dig som: Har erfarenhet av B2B-försäljning Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift Är strukturerad och van vid administrativt arbete Har god vana av uppsökande försäljning och brinner för att bygga relationer med beslutsfattare Förstår värdet av att skapa och vårda ditt nätverk för att lyckas i rollen Är målinriktad, motiverad och trivs i ett högt tempo Har ett intresse för IT och tech – en bransch som aldrig står stilla Vem ska man vara för att trivas i teamet tror vi? För att trivas i den här rollen tror vi att du är flexibel, gillar att bygga relationer och har en kreativ förmåga att tänka utanför ramarna. Du har lätt för att snabbt anpassa dig till nya situationer och motiveras av att se resultat av ditt arbete. Tempot kan vara högt, vilket vi hoppas att du uppskattar. Samtidigt har du en god struktur och en förmåga att se helheten i de projekt du driver. Vi vill vara det självklara valet för både kunder och konsulter inom IT-sektorn. Vårt intresse för tech ger oss en djup förståelse för branschens utmaningar. Därför ser vi gärna att du delar vår nyfikenhet för tech och att du engagerar dig helhjärtat i varje uppdrag. Vi söker en social och utåtriktad person som inte räds att ta tag i utmaningar när de dyker upp. Kort sagt – vi letar efter en ödmjuk och positiv lagspelare som sprider energi och glädje! Plats och tillträde Du kommer att utgå från vårt kontor på Kungsgatan 62, mitt i hjärtat av staden. Vi välkomnar dig gärna så snart som möjligt men har självklart förståelse för eventuell uppsägningstid. Vi ser fram emot att höra från dig och berätta mer om den spännande resan vi har framför oss! Läs vidare påwww.senterprise.se
Hemstyrkan är en av de första hemtjänsterna i Stockholm Hemstyrkan bedriver idag hemtjänst i 10 av 11 stadsdelar i Stockholms Stad. Vi bedriver hemtjänst dygnet runt och har idag 4 verksamheter belägna i Råcksta(Bromma), Axelsberg(Hägersten), Hammarbyhöjden(Johanneshov) Hjorthagen (Hjorthagen). Vi har kollektivavtal och företaget står för arbetskläder under arbetstiden. Vårt största fokus är att få en välmående personalgrupp med fungerande scheman och hög trivsel. Med hög trivsel på arbetsplatsen och en god stämning bland kollegor och chefer så sprider vi glädjen ut till våra brukare och ger kvalitet i äldreomsorgen. Lite av fördelarna med att arbeta hos oss är: Vi sätter ditt välmående högst! Vi arbetar i mindre grupper med närvarande chefer och arbetar inte med delade turer. Hos oss finns möjligheten att arbeta måndag till fredag, både dagtid och kvällstid. Vi tror att eget ansvar är nyckeln till en god arbetsmiljö och hög kvalitet. Vi har fungerande kontaktmannaskap där du går till brukarna, du är kontaktperson till de dagar du arbetar. Varje dag och varje besök ser olika ut, vi arbetar med människor och måste kunna utforma dagen efter kunden och personalen. Här tror vi på att du är den bästa lösningen för det. Vi har ett närvarande ledarskap. På varje enhet finns närvarande ledarskap i form av arbetsledare och chef. Arbetsledaren har god kännedom för området, bra kontakt med både brukare och anhöriga. Vi arbetar tillsammans med personalen och tror att lösningen till en bra hemtjänst är samarbete. Vi är prestigelösa och vid frånvaro av medarbetare hoppar vi in och hjälper till i mån av tid. Din roll Vi söker dig som är Undersköterska och tillsammans med dina kollegor vill göra skillnad i vardagen så att våra brukare kan på ett tryggt sätt bo kvar i deras hem. ditt arbete ska genomsyras av omtanke, kvalitet och närvarande. Dina arbetsuppgifter hos oss kommer att vara utförande av omsorgsinsatser och serviceinsatser i våra kunders hem. I tjänsten ingår kontaktmannaskap och i viss mån medverkande vid vårdplaneringar. Vi ställer höga krav på social dokumentation Arbetstiden är: 16.00-22.00 Schemat är ett 2 veckors schema med arbete varannan helg Tjänsten är en tillsvidare anställning som startar med 6 månaders provanställning Tjänsten är på ca 75-80% med möjlighet att jobba extra vid behov Kvalifikationer Skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen som Undersköterska Manuellt B-körkort och vana av bilkörning Har känsla för service, ansvarstagande och har ett helhetsperspektiv Kunna bemöta människor i olika situationer i livet på ett professionellt och respektfullt sätt Stresstålig och lugn God förmåga av Svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i matlagning och hemmets skötsel
We founded Legora with a simple thesis. AI is going to fundamentally change how legal work gets done. In 2023, we started as a startup called Leya in the basement of the biggest law firm in the Nordics. Through shared efforts, mutual growth, and true problem-solving, we built a product tailored to the needs of lawyers at the top firms. The spirit from those days remains. As a BDR at Legora, you’ll be on the frontlines of our growth engine: identifying, engaging, and qualifying new business opportunities. You’ll be the critical first touch for prospective clients: turning awareness into conversations, and conversations into qualified pipeline. This is a role for someone who knows how to spark interest, build trust quickly, and thrive in fast, structured outreach. You’ll work closely with Marketing and Sales to ensure nothing promising slips through the cracks - and that our outreach is as smart, relevant, and high-conviction as our product. You’ll report to our Director of Demand Generation and collaborate with GTM leadership to shape the way we scale. What You’ll Do Own outbound prospecting Build and execute targeted outreach across email, LinkedIn, phone, and events — breaking into key accounts and turning cold starts into warm leads. Qualify opportunities Run tight discovery calls and needs assessments to evaluate fit against our ideal customer profile. Your job is to connect dots quickly and accurately. Nurture leads Keep momentum alive with smart, value-driven follow-up that guides prospects through the early stages of the journey. Partner with Sales & Marketing Align with campaign priorities and collaborate closely with Account Executives for smooth handovers and shared wins. Keep the pipeline clean Log activity with discipline in Salesforce and enable clear forecasting and reporting. Surface market insight Feed back what you hear on the frontlines to help us sharpen messaging, positioning, and targeting. Support events & campaigns Engage leads pre- and post-event, helping make sure our campaigns generate real commercial outcomes. What You Bring 1–2 years experience in a BDR, SDR, or Sales Associate role, ideally in SaaS, tech, or financial services. Familiarity with tools like Salesforce, Apollo, Clay, and LinkedIn Sales Navigator. Strong communication skills: persuasive, concise, and human - in writing and in speech. Highly organized and comfortable managing multiple outreach streams at once. A curious, motivated learner with strong instincts for prioritization. Resilience and drive: you take feedback well, act fast, and don’t let no slow you down. A collaborative mindset - you’re team-first and know how to hand off, sync up, and help others win. What We Offer The opportunity to launch your GTM career at a legal AI company with true product–market fit. Direct exposure to senior sales leadership and the chance to learn by doing: fast. Structured onboarding, regular coaching, and clear paths for growth into AE or Marketing roles. A fast-moving environment where your insights shape how we scale. Competitive base salary, uncapped variable compensation, and equity upside. 30 days of paid time off, flexible working setup, and beautifully designed offices in Stockholm and London. Few companies can claim to be changing the way legal work gets done — Legora can. If you want to be part of a high-growth team helping redefine an industry, we’d love to hear from you.
Om tjänsten Vi söker nu en driven Procurement Coordinator som vill vara med och sätta strukturen för inköpsprocesser inom tech på en bank i Stockholm. Rollen innebär att koordinera flera avdelningar med fokus på avtal, regulatoriska krav, cybersäkerhet och riskbedömningar. Det handlar om att säkerställa att rätt personer är involverade i processen och att dokumentation hanteras korrekt. Du kommer vara navet mellan flera stakeholders och se till att inköp genomförs på ett tryggt och effektivt sätt. Dina framtida arbetsuppgifter I rollen som Procurement Coordinator blir du central i att driva inköpsprocesser framåt. Du ansvarar för att organisera och koordinera möten, hantera dokumentation och samarbeta tätt med flera nyckelfunktioner. Koordinera inköpsprocesser för tech, inklusive legala och regulatoriska delar. Samarbeta med avdelningar som Legal, Inköp, Risk, DPO, CTO och cybersäkerhet. Upprätta kommittéer med rätt beslutsfattare beroende på inköpet. Säkerställa att dokumentation är korrekt och att riskbedömningar genomförs. Coacha och stötta stakeholders i processen. Vi söker dig som har Vi söker dig som har erfarenhet av att koordinera projekt och processer, gärna inom inköp, tech, IT eller administration. Erfarenhetsnivån är flexibel – det viktigaste är din förmåga att organisera, hålla ihop processer och kommunicera effektivt med flera parter, både på svenska och engelska. Personliga egenskaper som värderas högt är din förmåga att ta initiativ, skapa struktur i komplexa sammanhang och coacha olika stakeholders genom processerna. Du är lösningsorienterad, trygg i dialog med många parter och har ett intresse av att förstå teknikens roll i affären. Övrig information Start: Slutet av augusti eller början av september. Plats: Stockholm Omfattning: 50%, med eventuell möjlighet att det på sikt blir heltid. Anställningsform: konsultuppdrag. Säkerhetsklassning: blir du aktuell för rollen kan en bakgrundskontroll samt utdrag ur belastningsregistret genomföras. Om företaget Kunden är ett bolag med en fantastisk företagskultur där samarbete och omtanke om kollegor och kunder står i fokus. Här möts du av ett varmt klimat där alla hjälps åt. Uppdraget är spännande och viktigt för organisationens framtida processer. Genom ett gott arbete finns möjligheten att långsiktigt bli en nyckelperson i organisationen. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se .
Välj ett jobb för att visa detaljer