Supportmedarbetare till Constant Clean – Bli en del av vår supportsatsning Vill du ha ett viktigt uppdrag där du hjälper kunder, löser problem och är en nyckelperson i ett helt nytt team? Constant Clean söker Supportmedarbetare till vårt nystartade supportcenter – en modern kundtjänst med fokus på teknisk support och problemlösning inom biltvättsystem. Om oss Constant Clean är ett specialistföretag inom biltvättsystem, med cirka 50 medarbetare. Vi arbetar med allt från försäljning och projektering till montering, akutservice och underhåll. Med miljötänk i fokus och service över hela landet, levererar vi hög kvalitet med snabb respons. Med huvudkontor i Skogås och personal över hela landet erbjuder vi marknadens mest tillgängliga och kunniga service. Nu startar vi ett supportcenter där vi ska hantera kundärenden och teknisk support under kvällar, nätter och helger – och söker dig som vill vara med och bidra till företagets expansion. Din roll - Supportmedarbetare Som Supportmedarbetare på supportcentret är du en av våra första kontaktpunkter när kunder hör av sig utanför ordinarie arbetstid. Ditt jobb är att ta emot samtal, hjälpa till med enklare felsökning, hantera ärenden i system och se till att kunden känner sig trygg och omhändertagen. Arbetsuppgifter: · Ta emot inkommande samtal från kunder (främst inom biltvättsystem och reningsverk) · Felsöka och guida kunden steg för steg – eller eskalera ärendet vidare · Registrera och följa upp ärenden i vårt system · Utföra viss administration och dokumentation · Samarbeta med driftledare och tekniker i fält Du arbetar på plats i vårt driftcenter i Skogås Arbetstider Supportcentret är bemannat kl. 16:00–08:00, uppdelat på två skift per dygn. Tjänsten innebär schemalagt kvälls- och nattarbete, samt viss helgtjänstgöring. OB-ersättning tillkommer enligt avtal. Om dig Du är en lugn, serviceinriktad och lösningsorienterad person som gillar att hjälpa andra. Du är noggrann, van att arbeta strukturerat och trivs i en roll där du får kombinera teknik och kundkontakt. Kvalifikationer Krav: · Tidigare erfarenhet av kundservice, support eller driftarbete · God förmåga att kommunicera i tal och skrift (svenska & engelska) · Van vid att hantera IT-system och administrativa uppgifter · Kunna arbeta kvälls- och nattpass enligt schema Meriterande: · Erfarenhet från drift, larmcentral, teknisk support eller serviceyrke · Erfarenhet av ärendehantering · Kännedom om biltvätt, service eller teknisk utrustning Vi erbjuder · Varierande arbetsdagar med stort eget ansvar · Tydliga rutiner, god stöttning från teknik- och serviceorganisationen · Lunchförmån · Arbetstidsförkortning · Friskvård och företagshälsovård · Tjänstepension · Ett engagerat bolag med stark sammanhållning och framtidsfokus Fakta om tjänsten Titel: Supportmedarbetare – Supportcenter Ort: Stockholm (Skogås) Omfattning: Heltid/deltid/timma, skiftarbete kväll/natt Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Tillsvidare (med provanställning) Lön: Enligt överenskommelse, OB tillkommer Redo att vara med från början? Vi intervjuar löpande – skicka din ansökan redan idag och bli en nyckelspelare i vårt nästa stora steg! Vid frågor om tjänsten kontakta servicechef Therese Berntsson [email protected] Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Vill du vara med och stärka Sveriges försvarsförmåga? Försvarsmakten är i stark tillväxt och så även Marinstaben. Marinstaben söker en materielsamordnare med inriktning behovstäckning, krigsplacering samt materielavveckling till Marinstabens Materielkontor avseende den materiel Marinen är materielområdesansvarig för. Om enheten Som materielsamordnare är du en del av Mtrl/GRO/KRO-detaljen inom Marinens Materielkontor i Marinstaben. Marinens Materielkontor ska stödja ansvariga chefer med att skapa förutsättningar för att materielen är tillgänglig, systemvärdig och säker. Huvudsakliga arbetsuppgifter • Utföra och bereda uppgifter tillställda TVA Marin med tyngdpunkt på behovstäckningsprocessen och krigsplacering av marin materiel • Utgöra beredningsstöd inom Marinstabens olika funktioner • Vara sammanhållande för marinens logistikenheter på Berga, Göteborg och i Karlskrona, gällande krigsplacering av marinens materiel • Delta i Högkvarterets arbetsgrupper rörande behovstäckning, krigsplacering samt materielavveckling gällande bl a utvecklande av processerna • Ha ett nära samarbete med Marinstabens Krigsförbandsansvariga (KFA) men även med övriga försvarsgrenars/stridskrafters KFA samt FM SLS • Utgöra kontaktyta mot övriga TVK/TVA inom Försvarsmakten • Kunna utbilda aktörer inom marinen inom krigsplacering • I befattningen ingår frekvent tjänsteresor, främst inom Sverige, samverkan med andra delar av Försvarsmakten sker bland annat i Karlskrona och i Enköping KRAV Kvalifikationer • Gymnasieutbildning med godkända betyg • Tidigare dokumenterad erfarenhet av administrativt arbete • God kunskap inom delar av Officepaketet (Word, Excel, Powerpoint, outlook) • God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift i såväl svenska som engelska • Dokumenterad erfarenhet av arbete med affärssystemet SAP • B-körkort Personliga egenskaper Arbetet kräver att du har hög integritet och är initiativtagande med gott omdöme. Du är noggrann och prestigelös, vilket också innebär att du är en god lagspelare. Du har förmåga att uttrycka dina åsikter i tal och skrift, är tydlig och kommunikativ. Flexibilitet och anpassningsförmåga är eftersträvansvärda egenskaper. Vid urval kommer stor vikt läggas vid personliga egenskaper, lämpligheter och uppnådda resultat inom tidigare verksamhetsområden. MERITERANDE • Utbildning i system IOR • Utbildning i Lift C • Utbildning i BS/BT i system PRIO • Utbildning i ISUndSäk • Minst tre års erfarenhet av arbete i FM stödsystem Lift och/ eller PRIO • Erfarenhet av FM stödsystem Lift och PRIO gällande behovstäckning och krigsplacering • Erfarenhet av Vidar • Erfarenhet av processer och roller avseende behovstäckning och krigsplacering • Erfarenhet av materielavveckling • Kunskap om marina tekniska system För att myndighetens uppdrag ska vara framgångsrikt förutsätts att alla medarbetare uppträder enligt den värdegrund som finns. Försvarsmaktens värdegrund slår vakt om alla människors lika värde, rättsvisa och jämlikhet och främjar demokrati och mänskliga rättigheter (läs mer på www.forsvarsmakten.se). Övrigt Anställningsform: Tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning. Sysselsättningsgrad: Heltid. Arbetsort: Muskö. Tillträdesdatum: Snarast enligt överenskommelse. Upplysningar om befattningen Peggie Olkerud Petra Denebo Upplysningar om rekryteringsprocessen Magnus Olsson Fackliga företrädare SACO-S Åsa Zackrisson OFR/S Björn Engren OFR/O Fredrik Lambert SEKO Lenny Johansson Samtliga ovanstående nås via FM växeln 08-788 75 00 Ansökan Välkommen med din ansökan senast 2025-08-08. Din ansökan ska innehålla CV och ansökningsbrev där du motiverar varför du är lämpad för denna befattning samt svar på angivna urvalsfrågor. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. -------------------------------------------------------- Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: Försvarsmakten är inne i ett omfattande utvecklingsarbete för att bygga ett starkare försvar mot bakgrund av ett försämrat omvärldsläge och ny försvarspolitisk inriktning med fokus på det nationella försvaret. Ledning för ett starkare försvar syftar till att öka robustheten, förenkla lednings- och lydnadsförhållanden samt genom decentralisering av mandat och ansvar öka förutsättningarna för uppdragstaktik. Inom ramen för detta arbete har Försvarsmakten organiserat en Marinstab för ledning av de Marina förbanden. Marinstaben är etablerad på Muskö i Haninge kommun. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård samt bra balans mellan arbete och privatliv. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.
Nacka tingsrätt är en domstol med ca 155 medarbetare och är förutom allmän underrätt också en av landets fem mark- och miljödomstolar. Vid tingsrättens allmänna avdelningar handläggs bland annat brott- och tvistemål samt samtliga utsöknings- och exekvaturärenden i Stockholms län. Vid mark- och miljödomstolen handläggs miljömål, fastighetsmål och mål rörande plan- och bygglagen samt vattentjänstlagen. Är du arkivarie och vill ha ett meningsfullt och varierande arbete i en samhällsviktig verksamhet? Trivs du med att arbeta med både fysiska och digitala handlingar? Välkommen med din ansökan! Vi söker nu en arkivarie till arkivfunktionen som f n består av två arkivarier och en arkivassistent. Arkivarierna ingår i den administrativa avdelningen som även ansvarar för frågor om HR, ekonomi, IT och säkerhet på tingsrätten. Tingsrättens arkiv består av både fysiska och digitala handlingar men även av ett historiskt arkiv från Mark- och miljödomstolen där handlingarna kan vara över 100 år gamla. Det pågår en övergång till ett digitalt e-arkiv och utveckling av nya verktyg som ska stödja den digitala arkiveringen, nya arbetssätt och utlämnande av digital information. Vi finns i moderna lokaler i Sickla, med goda kommunikationer till centrala Stockholm, och lägger stor vikt vid att vara en öppen och modern arbetsplats med engagerade medarbetare. Här kan du läsa mer om Nacka tingsrätt. (https://www.domstol.se/nacka-tingsratt/jobba-hos-oss/) Arbetsuppgifter I rollen som arkivarie kvalitetssäkrar du att tingsrättens arkivbestånd lever upp till gällande lagar och förordningar. Du arkivlägger akter i avslutade mål samt ordnar och förtecknar arkivmaterial. Vidare deltar du i utvecklingsarbete och ser löpande över och reviderar myndighetens styr- och rutindokument som till exempel arkivbeskrivningar, gallringsbeslut och andra rutindokument som rör arkivet. I rollen ingår även att utbilda både nyanställda och befintlig personal i arkivfrågor. Därutöver tillhandahåller arkivet tingsrättens allmänna handlingar och det kan periodvis vara stor efterfrågan på dessa. Du och dina kollegor tar emot förfrågningar och expedierar beställningar både via telefon och e-post från allmänhet, myndigheter, parter i mål med flera. Som arkivarie ingår du också i en regional samverkansgrupp för arkivfrågor där du tillsammans med arkivarier från andra tingsrätter i Stockholmsområdet arbetar med gemensamma frågeställningar. Kvalifikationer Vi söker dig som har; • akademisk utbildning om minst 40/60 hp inom arkivvetenskap • erfarenhet av arbete som arkivarie • aktuella och dokumenterade kunskaper i arkiv- och offentlighetslagstiftningen samt Riksarkivets föreskrifter • hög datamognad och ser digitala lösningar som naturliga arbetsverktyg • god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska. Det är meriterande om du har erfarenhet av att i närtid ha arbetat som arkivarie på domstol. Det kan vara meriterande om du har varit del av framtagandet av styrdokument och/eller rutindokument inom arkivområdet och om du har erfarenhet av att arbeta med e-arkiv. Personliga egenskaper Vi söker dig som driver ditt arbete på ett strukturerat sätt. Som person är du positiv, noggrann och trivs med både att arbeta självständigt och med andra. Du trivs med att arbeta med såväl rutinärenden som mer komplicerade frågor. Du har intresse för utveckling, har lätt att anpassa dig vid verksamhetsförändringar och delar gärna med dig av din kompetens i samarbete med andra. Du är en god kommunikatör och har lätt för att anpassa din kommunikation till olika mottagare och sammanhang. Då rollen innebär mycket kontakter, både internt och externt, är det viktigt att du är serviceinriktad och att ditt bemötande är sakligt och opartiskt. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper. För att bli aktuell för anställning krävs att du motsvarar högt ställda krav gällande omdöme, säkerhetsmedvetande och lämplighet. Det innebär att du står upp för demokratiska värderingar och den statliga värdegrund som styr Sveriges Domstolars verksamhet. Vi ställer krav på att du följer gällande lagar. Innan eventuell anställning genomgår du ett säkerhetssamtal och vi utför registerkontroll. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan, meritförteckning/CV och löneanspråk! Du kommer att få svara på frågor när du fyller i ansökan. Ansök senast: 2025-08-04. Vid frågor är du välkommen att kontakta: • Arja Kimander, administrativ direktör, [email protected] (mailto:[email protected]) • Meg Goldman, arkivarie, [email protected] (mailto:[email protected]) • Marie Vestin, arkivarie, [email protected] (mailto:[email protected]) Tingsrätten eftersträvar mångfald avseende ålder, kön och kulturell bakgrund. För att säkerställa en inkluderande och rättvis rekryteringsprocess tillämpar Sveriges Domstolar kompetensbaserad rekrytering. Vårt urval bygger på kandidaternas kompetenser och meriter. Tester inom personlighet samt problemlösning ingår som urvalsmetod i rekryteringsprocessen.
Uppdraget Nu söker Libera efter medarbetare till dagsskiftet hos vår kund i södra Stockholm. Som medarbetare hos vår kund arbetar du med varierade moment inom enklare tillverkning av fordonsdetaljer. Du kommer att utföra montage som även innefattar snickeri, mekanik och elektronik. I rollen som montör arbetar du självständigt utifrån ritningar och arbetsinstruktioner. Arbetstiderna är förlagda på dagtid, 7-16, under vardagar. Tjänsten ingår i Liberas uthyrningsverksamhet mot kund där du blir anställd som konsult. Vem du är Rollen kräver en självgående personlighet med stor ansvarskänsla och noggrannhet. Du är en person med ordningssinne som är nyfiken, intresserad och lyhörd. Vi ser gärna att du är van vid att använda olika handverktyg genom exempelvis snickeribakgrund eller fordonsutbildning. Har du erfarenhet från tillverkande produktion är det meriterande. Du är även i god form då tjänsten innebär fysiskt och praktiskt arbete. De krav vi ställer för att du ska matcha uppdraget är: Goda kunskaper i svenska (tal och skrift) Trygg i att hantera handverktyg I denna rekrytering utför vi ett utdrag ur belastningsregistret vid eventuell anställning. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi utför detta moment vid anställning. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, välkommen in med din ansökan redan idag!
Kul extrajobb! Eventligan Sverige behöver en ljudtekniker som vid kris även kan hoppa in och spela en mindre roll i vår teateruppsättning. Vi spelar i centrala Stockholm i närheten av Odenplan. Som ljudtekniker så blir ditt ansvarsområde framför allt att sköta skådespelarnas myggor. Det är relativt enkelt så det krävs egentligen ingen tidigare erfarenhet. Lönen ligger på 200 kr i timmen (ink semesterersättning) och du jobbar 5 timmarspass. Föreställningarna ligger på följande datum: (Det är viktigt att du kan vara med samtliga datum under spelperioden) 2025 November: 1:e, 8:e, 15:e, 22:e December 6:e 2026 Januari 10:e, 17:e Februari 14:e, 21:e Mars 7:e 14:e April 11:e 18:e Maj 16:e, 23:e Juni 13:e September 5:e, 12:e Oktober 3:e, 10:e
Riksdagsförvaltningen är en myndighet som har till uppgift att underlätta riksdagens arbete. Myndigheten har cirka 700 partipolitiskt neutrala medarbetare med många olika typer av arbetsuppgifter. Vill du ha ett unikt och intressant arbete där du stöder den parlamentariska processen? Vi söker nu en ny kollega för ett vikariat till kulturutskottets kansli. Dina arbetsuppgifter Arbetet består huvudsakligen i att bereda ärenden, i regel propositioner och motioner, föredra dem för ledamöterna i utskottet samt utarbeta förslag till betänkanden som utgör underlag för riksdagens beslut. I arbetet kan det också ingå att behandla EU-frågor, att följa upp och utvärdera riksdagsbeslut inom utskottets beredningsområde samt att planera och genomföra resor, besök eller offentliga sammanträden. Som medarbetare inom utskottsavdelningen biträder du samtliga partier. Kulturutskottets kansli är en del av Riksdagsförvaltningens utskottsavdelning och arbetar med frågor om bland annat kultur, kulturarv, civilsamhället inklusive idrott, folkbildning, ungdomspolitik, spelmarknad och radio och tv i allmänhetens tjänst. Dina kvalifikationer Vi söker dig som har akademisk examen i juridik, samhällsvetenskap eller annan relevant inriktning. Du har också flerårig erfarenhet av kvalificerat utrednings- och beredningsarbete, företrädesvis inom Riksdagsförvaltningen, Regeringskansliet eller någon annan statlig myndighet. Kunskaper inom utskottets beredningsområde är meriterande. Vi förutsätter att du har mycket god förmåga att uttrycka dig i skrift. Arbetet kräver att du snabbt kan sätta dig in i nya arbetsuppgifter och har en väl utvecklad analytisk förmåga, liksom att du är noggrann och kan arbeta under tidspress. I rollen som föredragande är det viktigt att du har integritet, agerar med gott omdöme och är lyhörd. Det är viktigt att du både kan arbeta självständigt och fungerar bra i grupp. Kansliet är en liten enhet, och arbetet bedrivs tillsammans med kollegorna. Vi kommer därför att lägga extra stor vikt vid dina personliga egenskaper, särskilt din förmåga att samarbeta, kommunicera och vara flexibel. Utöver arbetet på kulturutskottets kansli ingår det även att stötta andra delar av utskottsavdelningen vid behov. Anställningen är placerad i säkerhetsklass, vilket i detta fall ställer krav på svenskt medborgarskap och godkänd säkerhetsprövning. • Anställningsform: Tidsbegränsad anställning • Omfattning: Heltid Anställningen är tidsbegränsad till och med juni 2026 men kan eventuellt komma att förlängas. Vi erbjuder dig I Riksdagsförvaltningen får du jobba med stimulerande, utvecklande och samhällsnyttiga arbetsuppgifter nära demokratins kärna. Här får du yrkesmässiga utmaningar och bra villkor kring semester, tjänstepension, föräldraledighet och kompetensutveckling. I riksdagens lokaler finns gym och träningslokal med olika träningspass varje dag. Vi strävar efter att våra medarbetare ska ha en bra balans mellan jobb och fritid. Ansökan Ansök via riksdagen.se senast den 31 juli 2025. Referensnummer: 1932-2024/25 Övrigt Riksdagsförvaltningen har gjort sitt medieval för rekrytering och undanber sig alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Kontakta oss • Carin Khakee, kanslichef, 08-786 46 67 Fackliga representanter • Peter Stoltz, Saco-S, 08-786 40 00 • Anneli Löfling, ST, 08-786 40 00 • Lars Vestberg, Seko, 08-786 40 00 Riksdagen är hjärtat i den svenska demokratin. Riksdagsförvaltningens uppgift är att skapa bästa möjliga förutsättningar för riksdagen och dess ledamöter. Det är ett unikt uppdrag vi är stolta över. Vi har spännande arbetsuppgifter där vi utmanas yrkesmässigt. Samtidigt har vi god balans mellan arbete och fritid. Våra värdeord kvalitet, kompetens och engagemang ger oss en gemensam riktning. Tillsammans ser vi till att demokratin fungerar.
Är du en erfaren administratör med fingertoppskänsla för struktur, service och samordning? Vill du spela en nyckelroll i att stötta VD och ledningsgrupp hos ett snabbväxande techbolag? Vi söker nu en självgående administrativ konsult till ett mångsidigt uppdrag hos en av våra kunder inom mjukvaruutveckling. Om uppdraget I den här rollen får du möjlighet att kombinera operativt stöd med strategisk närvaro. Du kommer arbeta nära Site Lead och ledningsgrupp och vara en central resurs inom områden som HR, ekonomi, inköp, kontorsservice och säkerhet. Ditt uppdrag är att bidra till en välfungerande, effektiv och trivsam arbetsmiljö – där struktur och service står i centrum. Exempel på arbetsuppgifter: Administration av inköp och hantering av inköpsordrar (PO) Kontering och mottagning av fakturor, samt kontakt med leverantörsreskontra Onboarding/offboarding av medarbetare Operativt stöd till Site Lead i dagliga administrativa frågor Kontaktperson för Global Security (ID-brickor, besökshantering, säkerhetsrutiner) Koordinering av interna möten och kontorsevenemang Reseadministration, bokningar och mötesservice Uppdatering av interna system enligt företagets riktlinjer Ansvar för kontorsservice – felanmälningar, lokalvård, säkerhetsrundor Deltagande i lokala förbättringsinitiativ och EOT-team Vi söker dig som har: 3–7 års erfarenhet av liknande administrativ roll, gärna inom teknik eller mjukvarubranschen Erfarenhet av att stötta chefer/ledare i en serviceorienterad funktion Mycket goda kunskaper i MS Office-paketet och MS Teams Mycket god kommunikationsförmåga – både på svenska och engelska Förmåga att arbeta självständigt, prioritera rätt och ta egna initiativ Hög samarbetsförmåga och ett prestigelöst förhållningssätt Ett lösningsorienterat mindset och ett öga för förbättringspotential Uppdragsform: Konsultuppdrag på heltid via Soros Consulting. Start enligt överenskommelse. Om Soros Consulting Soros Consulting är framtidens teknikkonsultbolag. Vi kombinerar branschens vassaste kompetens med en digital, AI-driven modell som skapar träffsäkra matchningar och hållbara resultat. Våra konsulter får rätt förutsättningar att lyckas – i uppdrag som gör skillnad. Vill du bli en del av Soros-nätverket och bidra till ett viktigt uppdrag i techvärlden? Skicka in din ansökan idag – eller kontakta oss direkt om du vill veta mer. 📩 [email protected]
Veterankraft söker dig som är 55+ och vill jobba som snickare hos våra kunder i Haninge/Tyresö. Har du en passion för hantverk och att skapa hållbara lösningar? Vi söker nu engagerade snickare som vill bidra med sin kompetens och sitt hantverk till både stora och små projekt. Hos oss får du möjlighet att arbeta med varierande uppdrag, både inom exempelvis renovering och nybyggnation. Om du är en erfaren snickare som trivs med att ta ansvar och arbeta både självständigt och i team, kan detta vara jobbet för dig! Om oss Veterankraft är ett av Sveriges främsta auktoriserade bemanningsföretag och den största leverantören av hushållsnära tjänster och företagstjänster. Med verksamhet på cirka 40 orter, från Luleå i norr till Trelleborg i söder, erbjuder vi våra kunder hjälp i vardagen med trygghet, kvalitet och personlighet i fokus. Varje år underlättar vi tillvaron för tusentals hushåll och företag genom våra skräddarsydda tjänster och engagerade medarbetare. Varje dag ser vi hur våra Veteraner gör skillnad hos tusentals kunder genom sitt arbete och sina insatser. Din roll Som snickare hos oss kommer du att arbeta hos våra kunder med att skapa, renovera och reparera. Dina arbetsuppgifter innefattar allt från att bygga möbler och montera inredning till att utföra större byggprojekt som altaner, trappor eller väggkonstruktioner. Vid behov kan du också ansvara för underhåll och reparationer av befintliga träkonstruktioner för att säkerställa deras kvalitet och livslängd. I arbetet ingår samarbete med både kollegor och kunder för att förstå och uppfylla deras behov och önskemål. Vi söker dig som är noggrann och lösningsorienterad. Tjänsten är en timanställning där du själv bestämmer hur mycket du vill jobba. Din profil Du är 55 år eller äldre Flytande svenska i tal och skrift Erfarenhet av att ha arbetat som snickare Meriterande med egna verktyg Meriterande med körkort + egen bil Ansökan Låter detta som en tjänst för dig? Välkommen med din ansökan idag!
Veterankraft söker dig som är 55+ och vill jobba som snickare hos våra kunder i södra Stockholm. Har du en passion för hantverk och att skapa hållbara lösningar? Vi söker nu engagerade snickare som vill bidra med sin kompetens och sitt hantverk till både stora och små projekt. Hos oss får du möjlighet att arbeta med varierande uppdrag, både inom exempelvis renovering och nybyggnation. Om du är en erfaren snickare som trivs med att ta ansvar och arbeta både självständigt och i team, kan detta vara jobbet för dig! Om oss Veterankraft är ett av Sveriges främsta auktoriserade bemanningsföretag och den största leverantören av hushållsnära tjänster och företagstjänster. Med verksamhet på cirka 40 orter, från Luleå i norr till Trelleborg i söder, erbjuder vi våra kunder hjälp i vardagen med trygghet, kvalitet och personlighet i fokus. Varje år underlättar vi tillvaron för tusentals hushåll och företag genom våra skräddarsydda tjänster och engagerade medarbetare. Varje dag ser vi hur våra Veteraner gör skillnad hos tusentals kunder genom sitt arbete och sina insatser. Din roll Som snickare hos oss kommer du att arbeta hos våra kunder med att skapa, renovera och reparera. Dina arbetsuppgifter innefattar allt från att bygga möbler och montera inredning till att utföra större byggprojekt som altaner, trappor eller väggkonstruktioner. Vid behov kan du också ansvara för underhåll och reparationer av befintliga träkonstruktioner för att säkerställa deras kvalitet och livslängd. I arbetet ingår samarbete med både kollegor och kunder för att förstå och uppfylla deras behov och önskemål. Vi söker dig som är noggrann och lösningsorienterad. Tjänsten är en timanställning där du själv bestämmer hur mycket du vill jobba. Din profil Du är 55 år eller äldre Flytande svenska i tal och skrift Erfarenhet av att ha arbetat som snickare Meriterande med egna verktyg Meriterande med körkort + egen bil Ansökan Låter detta som en tjänst för dig? Välkommen med din ansökan idag!
Nu söker vi chaufförer med C behörighet i Huddinge. Vi söker dig som både har erfarenhet sedan tidigare eller är i början av din karriär, är du noggrann, självständig och vill vara med och göra samhället bättre? Då har du hamnat rätt. Om jobbet: Du kommer att arbeta med att samla in återvinningsmaterial i hela Stockholmsområdet. Vi söker dig som är redo att arbeta som C-chaufför åt ett återvinningsföretag. Som chaufför är det viktigt att du klarar av att köra fordonet på ett säkert och tryggt sätt. Vi ser gärna att du har erfarenhet av köra tyngre fordon. Arbetsuppgifter: Framföra fordonet på ett säkert sätt Lasta återvinningsmaterial med hjälp av liftdumper, lastväxlare och kranbil. Arbeta med ett miljö och säkerhetstänk Hantera byggavfall Om dig: Denna roll passar dig som har god körvana med C-Fordon. Du besitter god kunskap inom återvinning och transport. Du ska ha ett glatt kundbemötande och en bra inställning. Du ska vara noggrann, ansvarstagande och kunna arbeta självständigt. Är du van vid att ta egna initiativ och drivs av att ha många bollar i luften så ser vi det som extra meriterande. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Kvalifikationer: Ansvarstagande och prestigelös C-Körkort samt YKB Kunna tala och skriva svenska Det är meriterande om du har CE körkort, ADR utbildning och krankort. Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter inom återvinning och kunskap av att framföra tyngre fordon är meriterande. Dina arbetstider är mån-fre 06:00-15:00 Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!
Välj ett jobb för att visa detaljer