OBS: Swedish is mandatory I samband med vår fortsatta expansion behöver vi förstärka vår försäljningsavdelning med drivna säljare. Vill du bli en del av ett nystartat säljteam med grym gemenskap i Dubai? Vi erbjuder: Säljutbildning Marknadens högsta provisioner Familjärt företag Rolig och lärorik arbetsplats med många tävlingar Möjlighet till att klättra inom bolaget Tävlingar och priser Kontinuerliga utbildningar Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av försäljning Är resultat- och målmedveten Drivs av att tjäna mycket pengar Vill jobba i en proffsig och utvecklande miljö Gillar att jobba i ett högt tempo Är minst 18 år och är redo att flytta omgående Tidigare erfarenhet inom service, restaurang eller arbete i butik är meriterande, dock inget krav. Flyttstöd erbjuds. Arbetstider: Måndag till fredag Krav: Svenska
Har du erfarenhet av att sälja till privatpersoner och vill ta dig an en ny utmaning? Hos oss får du chansen att växla upp och börja jobba mot företag med stöd, trygghet och ett starkt varumärke i ryggen. Vi söker dig som vet hur det känns att stänga en affär och vill göra det på en ny nivå. På vårt kontor i centrala Stockholm driver vi just nu ett projekt för Telenor. Du kommer att jobba med ett brett utbud av lösningar inom telefoni där du får använda din säljförmåga för att skapa värde för företagare, inte bara sälja, utan faktiskt lösa problem. Vi erbjuder: Kollektivavtal Bonus Marknadens högsta provisioner Heltidsanställning om 33H/v mellan kl. 09.00 - 17.000 Utbildning och daglig coachning Möjlighet att avancera inom företaget. Spännande tävlingar med storslagna vinster Ett positivt arbetsklimat med bra ledare och kollegor. Vi söker dig som: Brinner för försäljning och vill tjäna löner utan tak. Har erfarenhet av försäljning i minst ett år, meriterande om inom B2B. Flytande svenska i tal och skrift. Alltid strävar efter att vara professionell och tillmötesgående mot kunden. Målmedvetenhet och en vilja att uppnå goda resultat. Arbetsbeskrivning: Som säljare hos oss kommer du att arbeta med en av Nordens största varumärke, Telenor. Ditt uppdrag är att analysera kundens behov och hitta den mest lämpliga lösningen. Du har eget ansvar men kommer att följa tydliga processer och rutiner. Du kommer också att samarbeta nära med vårt sälj team för att nå både individuella och gemensamma mål. Vill du veta mer om tjänsten? Tveka inte på att kontakta oss! Intervjuer sker löpande, vi ser fram emot din ansökan.
HomeCall söker säljare som vill utvecklas och skapa framgång tillsammans med oss! Vill du vara en del av ett växande och framgångsrikt team, där du får möjlighet att bygga en långsiktig karriär inom försäljning? Hos oss får du inte bara chansen att jobba med stora varumärken, utan också verktygen och stödet för att lyckas. Vi söker dig som är driven, målmedveten och brinner för att utvecklas. Vad erbjuder vi? - Generös provision. Du får betalt för ditt resultat! - Omfattande utbildning och daglig coaching. Vi ger dig de bästa förutsättningarna att lyckas. - Stora karriärmöjligheter. Vi tror på intern utveckling och erbjuder konkreta vägar för att växa. - Ett energiskt team. Bli en del av en positiv och drivande arbetsmiljö! Vi söker dig som: - Är en kommunikativ person och talar flytande svenska, både muntligt och skriftligt. - Är målinriktad och har en vilja att nå resultat. - Vill utvecklas och bygga en framgångsrik karriär inom försäljning. - Har möjlighet att arbeta heltid, måndag till fredag. - Har ingen erfarenhet av försäljning? Inga problem! Vi tror på din potential och ger dig all utbildning du behöver för att lyckas. Om HomeCall Sweden HomeCall grundades 2017 och har snabbt etablerat sig som en ledande aktör inom försäljning och kundservice. Vi erbjuder en dynamisk och entreprenörsdriven arbetsmiljö där vi värdesätter våra medarbetare och deras utveckling. Hos oss får du möjlighet att jobba med stora varumärken och bidra till att skapa framgång både för företaget och för dig själv. Jobbtyp: Heltid, Tillsvidare. Lön: 30 000,00 - 70 000,00 SEK per månad. Schema: Kontorstider, Måndag till fredag. Förmåner: - Bonus - Kvartalsbonus - Provisionslön - Företagsevent - Professionell utveckling OBS. Jobbet är baserat i Stockholm. Bor du här eller har möjlighet att flytta? Då är du varmt välkommen att ansöka!
Arbetsplatsen som för tredje året i rad har utsetts till Telenors bästa mobilsäljare och bästa ledare, söker nu nya säljare till teamet! Just nu letar vi efter drivna, erfarna säljare till vårt kontor på Drottninggatan i Stockholm. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av telefonförsäljning och som är driven, resultatorienterad och en riktig vinnarskalle. Hos oss får du möjlighet att arbeta med det välkända varumärket Telenor och du kommer i din roll som säljare att dagligen att kontakta både nya och befintliga kunder. Vi erbjuder: Kollektivavtal Garantilön under hela din anställning + höga provisioner utan tak Månadsbonus Möjlighet till att klättra inom bolaget Stora tävlingar och priser Familjärt företag Kontinuerliga utbildningar Vi söker dig som: Som talar och skriver flytande svenska Har tidigare erfarenhet av telefonförsäljning Är lyhörd och resultatinriktad Är minst 18 år gammal Är bosatt i Stockholm Kan arbeta heltid Placering: Centrala Stockholm, Drottninggatan Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan redan idag då vi söker nya säljare med start omgående. Välkommen med din ansökan! Home Call grundades år 2017 med ett uppriktigt mål och en passion som brann starkt: att leverera överlägsen kundservice och långsiktiga kundrelationer. Vår team har en gedigen erfarenhet av försäljning, kundservice och företagsledning. Idag samarbetar vi med några av Nordens största uppdragsgivare, bland annat Telenor, både från den offentliga och privata sektorn, och vårt rykte som pålitliga partners har gjort oss till ett glasklart val inom vår bransch. Vårt engagemang sträcker sig bortom enstaka transaktioner; vi strävar ständigt efter att leverera förstklassigt arbete och investerar i hållbara partnerskap som varar över tid. Vi är stolta över att inte bara möta förväntningarna, utan även att överträffa dem. Med ett team som drivs av vår passion och en dedikation till att skapa värde för våra partners, ser vi fram emot att fortsätta bygga starka och långsiktiga relationer med våra kunder.
Nu söker vi nästa superstjärna till Synsam! Är du en grym teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Då borde du läsa vidare! För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder! Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen – bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen. Det bästa? Du får göra det tillsammans med ett grymt team bestående av Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors. Känner du igen dig i följande? Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet Du är full av energi och har ett starkt engagemang Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet! Går du igång när du läser detta? Kul! Då kan vi vara helt rätt för varandra! För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus. Funderar du fortfarande på om du ska söka? Hos oss på Synsam får du: Vara en del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass Ett företag med höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser! Om rekryteringsprocessen I vår rekryteringsprocess ingår tester, intervjuer samt bakgrundskontroll. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång. Hoppas vi ses - ta chansen att bli vår nästa säljstjärna!
Trött på de vanliga säljbolagen? Ta nästa steg hos oss Arbetsplatsen som för tredje året i rad har utsetts till Telenors bästa mobilsäljare och bästa ledare söker nu nya säljare till teamet Just nu letar vi efter drivna erfarna säljare till vårt kontor på Drottninggatan i Stockholm. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av telefonförsäljning och som är driven resultatorienterad och en riktig vinnarskalle Hos oss får du möjlighet att arbeta med det välkända varumärket Telenor och du kommer i din roll som säljare att dagligen att kontakta både nya och befintliga kunder Vi erbjuder: Kollektivavtal Garantilön under hela din anställning + höga provisioner utan tak Månadsbonus Möjlighet till att klättra inom bolaget Stora tävlingar och priser Familjärt företag Kontinuerliga utbildningar Vi söker dig som: Talar och skriver flytande svenska Har tidigare erfarenhet av telefonförsäljning Är lyhörd och resultatinriktad Är minst 18 år gammal Är bosatt i Stockholm Kan arbeta heltid Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan redan idag då vi söker nya säljare med start omgående. Välkommen med din ansökan. Snabbfakta: Plats: Drottninggatan Stockholm. Ansök: med CV/LinkedIn via ”Ansök”. Tider: Vardagar kontorstider Home Call grundades år 2017 med ett uppriktigt mål och en passion som brann starkt att leverera överlägsen kundservice och långsiktiga kundrelationer. Vår team har en gedigen erfarenhet av försäljning kundservice och företagsledning Idag samarbetar vi med några av Nordens största uppdragsgivare, bland annat Telenor, både från den offentliga och privata sektorn, och vårt rykte som pålitliga partners har gjort oss till ett glasklart val inom vår bransch Vårt engagemang sträcker sig bortom enstaka transaktioner vi strävar ständigt efter att leverera förstklassigt arbete och investerar i hållbara partnerskap som varar över tid Vi är stolta över att inte bara möta förväntningarna utan även att överträffa dem. Med ett team som drivs av vår passion och en dedikation till att skapa värde för våra partners ser vi fram emot att fortsätta bygga starka och långsiktiga relationer med våra kunder #Main
Forma framtidens mobilitet med Hedin Automotive Som en av Europas ledande aktörer inom mobilitetsbranschen brukar vi säga att vi har något för alla. Men det finns egentligen bara en sak som är viktig: vi har något för dig. Nu får du möjligheten att axla rollen som Platschef för vår anläggning i Segeltorp. Med vår bredd, erfarenhet och marknadsledande position erbjuder vi dig något mer. Mer utmaningar. Mer ansvar. Mer trygghet. Mer samarbete. Mer utveckling. Mer möjligheter. Mer glädje. Mer för dig, helt enkelt. Arbetsuppgifter Som Platschef har du det yttersta ansvaret att leda, styra och utveckla anläggningen inom bilförsäljning, verkstad och reservdelar. I rollen ansvarar du för att verksamheten utvecklas i linje med bolagets affärsidé, mål och visioner. I arbetsuppgifterna ingår att leda utveckla och motivera medarbetarna och även vård ett produktivt samarbete med generalagenter och återförsäljare. Vidare har du som Platschef ett ledande ansvar över hela verksamheten samt ett drifts- och resultatansvar. Det innefattar säkerhetsställande av att arbetslagar, skydds- och arbetsmiljölagar efterföljs samt att kvalitet- och miljömål uppnås. Rollen innefattar också resursplanering, rekrytering och säkerhetsställande av att rätt kompetens finns på anläggningen. Nyckelkompetenser/förmågor Vi söker dig som har ett starkt driv att utveckla försäljningen och skapa tillväxt – både genom att aktivt följa upp resultat och genom att identifiera nya affärsmöjligheter. Med en tydlig målfokusering arbetar du strukturerat för att öka lönsamheten och stärka verksamheten. Du trivs i en dynamisk miljö där du hanterar flera olika bilmärken samtidigt och har förmågan att snabbt växla mellan olika varumärkens krav, kundbehov och affärsmodeller. Som ledare är du engagerad, tydlig och resultatinriktad. Du motiverar dina medarbetare att nå sina mål och skapar en arbetsmiljö där teamet trivs och presterar – samtidigt som du vågar sätta tydliga ramar och fatta nödvändiga beslut när det krävs Ytterligare ser vi att du har: Flera års erfarenhet av bilbranschen, försäljning och eftermarknad/verkstad Dokumenterad erfarenhet av ledarskap Eftergymnasial utbildning inom försäljning är meriterande B-körkort Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift Varför jobba med oss? Som arbetsgivare är vi bra på att tillvara ta på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldrar lön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinautomotive.se
Are you passionate about cutting-edge technology and eager to drive innovation in commercial vehicles? We are looking for an experienced SDV (Software-Defined Vehicle) System Engineer to join our dynamic team. In this role, you will work on cutting-edge vehicle software architecture, system integration, and validation for commercial vehicles. You will play a key role in shaping the next generation of software-defined vehicle solutions Would you like to work for the world’s leading engineering service provider and help shape the sustainable future of mobility, software and energy? If so, we want you to join our team! FEV Sverige AB is a member of the FEV Group and active on the Scandinavian market since 2006. FEV has more than 7200 employees world-wide and can develop a system or complete vehicle from concept to implementation including validation testing inhouse for development projects. As FEV in Sweden we represent the competencies of the FEV Group on the northern European market and ensure that our Scandinavian customers have local access to the global competence of the FEV. We are located in Gothenburg and Stockholm. As a SDV System Engineer – Commercial Vehicles, you will have the following responsibilities: Design and develop SDV architectures for commercial vehicles. Define and implement software and system integration strategies. Ensure seamless interaction between hardware and software components. Perform functional safety and cybersecurity assessments. Collaborate with cross-functional teams, including software, hardware, and validation engineers. Lead and participate in requirement analysis and system modeling. Conduct troubleshooting and debugging of system-level issues. Drive software updates, over-the-air (OTA) updates, and cloud connectivity solutions. Support testing, validation, and homologation processes. Stay updated with industry trends and regulatory requirements in SDV and commercial vehicle technology. Key skills and qualifications: Minimum 4 years of experience in a technical field related to SDV, embedded systems, or automotive software. Strong background in commercial vehicle technology and system engineering. Experience with AUTOSAR, ROS, or other automotive middleware. Proficiency in system modeling tools (e.g., SysML, UML). Knowledge of functional safety (ISO 26262) and cybersecurity (ISO/SAE 21434). Understanding of vehicle networks (CAN, LIN, Ethernet, FlexRay). Hands-on experience with software development (C, C++, Python, or MATLAB/Simulink). Expertise in over-the-air (OTA) software updates and cloud-based vehicle services. Familiarity with AI/ML applications in SDV is a plus. We understand that it may not be possible to meet all the requirements. We value a willingness to learn and see potential for growth with us. If you have some of these skills, we encourage you to apply! What we offer: Access to the forefront of technology at every automotive manufacturer in the world through our international projects An open and encouraging workplace environment to grow in, along with a wide variety of challenging and interesting global projects A wide array of technical areas that offer development opportunities. An entrepreneurial and enthusiastic team, focused on the future and new (business) ideas. If you're looking for a dynamic role where you can make an impact in the commercial vehicle industry, apply now and be part of our innovative engineering team! Application In this recruitment FEV Sverige AB is working together with Dinkel & Friends and tech recruiter Jessica Dinkel, [email protected] Please send in your application as soon as possible. About FEV Feel Evolution. We drive innovation to help the world evolve. FEV is a globally leading engineering service provider with highly qualified experts in over 40 locations worldwide. https://www.fev.com/en/
Nu söker vi på SJR dig som är en erfaren ekonomiassistent inom kundreskontra och har stor förståelse för hur hela kundreskontraprocessen fungerar. Detta är ett konsultuppdrag med start omgående och 6 månader framåt. Därefter finns stor chans till förlängning. Kunden sitter i Sollentuna och erbjuder hybridarbete. Kunden har semesterstängt v29 – v32 och då förväntas du vara ledig. Till detta uppdrag söker vi dig som vill ta anställning som konsult eller dig som vill arbeta som underkonsult hos oss. Om tjänsten Du kommer att arbeta nära ett engagerat team och rapporterar till redovisningschefen. Du blir en viktig del av kundreskontrateamet och ansvarar för bland annat: Ansvarsområden - Kundfakturering och uppföljning - Hantering av bankinbetalningar - Vidarefakturering inom koncernen - Redovisning av dagskassor - Löpande bokföring - Avstämning av balanskonton - Delaktighet i månads-, kvartals- och årsbokslut - Support till verksamheten i ekonomifrågor Lämplig bakgrund Vi söker dig som är en erfaren ekonomiassistent med tydlig kundreskontrafokus, gärna med erfarenhet från större koncerner eller liknande uppdrag. Du är snabblärd, prestigelös och noggrann, med ett starkt eget driv och en god kommunikationsförmåga. Du trivs i ett högt tempo, anpassar dig snabbt till nya rutiner och kan ta ett självständigt ansvar i dina leveranser. Personliga egenskaper För att lyckas i rollen ser vi att du har: - Flera års erfarenhet av arbete inom kundreskontra - Tidigare uppdrag som interimskonsult är meriterande - God systemvana och lätt för att sätta dig in i nya system - Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift - En lösningsorienterad och självgående inställning Ansökan För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta TA Anette Skantz. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2025-07-03. Varmt välkommen med din ansökan! Konsult hos SJR Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling. #Bildlänk https://media.sjr.se/wp-content/uploads/2023/11/konsult_interim_annons-14.png
Deltidsjobb i sportig butik – bli en del av ett energifyllt team! Älskar du träning, hälsa och att ge riktigt bra service? Vi söker en engagerad och serviceinriktad butiksmedarbetare till vår kunds butik i centrala Stockholm – specialiserad på träningskläder och kosttillskott. Perfekt för dig som vill ha ett extrajobb och samtidigt utvecklas i en social och aktiv miljö! Här får du chansen att bli en viktig del av ett positivt och kunnigt gäng där vi varje dag hjälper våra kunder att hitta vad de söker och erbjuda dem service av världsklass. Vad innebär jobbet? Som butiksmedarbetare är du butikens ansikte utåt. Du hjälper kunder med allt från produktval till träningsråd, håller butiken snygg och inspirerande och ser till att våra hyllor är välfyllda. Dina arbetsuppgifter: Ge personlig och kunnig service till kunder Sälja träningskläder, kosttillskott och tillbehör Följa upp kampanjer och nyheter i sortimentet Packa upp och prismärka varor Hålla butiken ren, organiserad och inspirerande Hantera kassasystem och betalningar Vem söker vi? Vi söker dig som är positiv, nyfiken och gillar att jobba i ett högt tempo där ingen dag är den andra lik. Du är social, serviceinriktad och gärna intresserad av träning, hälsa och kost. Vi ser gärna att du: Har tidigare erfarenhet av butik eller försäljning (meriterande men inget krav) Är lyhörd, lösningsorienterad och gillar att hjälpa människor Trivs i en aktiv miljö med högt kundfokus Är ansvarsfull och noggrann med god känsla för ordning Har goda kunskaper i svenska (tal och skrift) Om tjänsten: Plats: Centrala Stockholm Omfattning: Deltid, flexibla tider (dagar, kvällar och helger) Start: Omgående eller enligt överenskommelse Låter det här som du? Då vill vi gärna höra från dig! Skicka in din ansökan redan idag – vi rekryterar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen till ett team som brinner för träning, service och att göra skillnad – varje dag! Om Onlinebemanning Vi är ett ungt och modernt rekryteringsbolag som eftersträvar ett mer rättvist, digitalt och mänskligt sätt att matcha människor med jobb. Hoss oss söker du jobb utan CV, allt sker online, och vi ser individen bakom ansökan. Vi riktar oss främst till enklare jobb och instegsroller, exempelvis inom lager, logistik, städ, butik och service. Roller som ofta är perfekta för den som vill börja jobba direkt – oavsett om man är student, ny i Sverige eller bara söker något nytt. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Välj ett jobb för att visa detaljer