Underhållschef till Transdevs största busskontrakt!
Hirely AB
Ingenjörer och tekniker inom gruvteknik och metallurgi

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Följ med på äventyret: Underhållschef sökes 🚌 Är du redo att styra din karriär i en spännande riktning och besitter en passion för ledarskap och en talang för affärsutveckling? Hoppa ombord - vi har den perfekta platsen för dig! 🔧 Om oss: Transdev är ett företag som är stolt över att leverera tjänster av högsta kvalitet till våra kunder. Vi söker en dynamisk och strategisk underhållschef som vill leda vår underhållsverksamhet till nya höjder. Som en nyckelspelare i vår organisation kommer du att driva process- och affärsutveckling och se till att vi upprätthåller en hög standard för excellens och effektivitet i vår underhållsverksamhet. Vi finns över hela Sverige men denna roll avser en regional roll i Stockholm Nord med ansvar över områdena Norrort, Märsta och Norrtälje. Utöver fordon kommer du även ha ansvar för Fastighet och hållplatsunderhåll, vilket gör denna roll bred och strategisk. 🚀 Rollen: Du kommer stå vid rodret för en dynamisk underhållsverksamhet med över 100 engagerade anställda. Du kommer att leda och inspirera en grupp på 6 personer, som rapporterar direkt till dig. Underhållschefen ska driva underhållsverksamheten framåt och omvandla den till en modell för effektivitet och excellens. Du är hjärnan, strategigurun och den drivande kraften bakom vår underhållsverksamhets tillväxt. 🌐 Huvudsakliga ansvarområden: Process- och affärsutveckling: Leda utvecklingen och förbättringen av processer för underhållsverksamheten Garanti- och felhantering: Övervaka garantier och uppföljning av systemfel, och se till att dessa frågor hanteras effektivt i samarbete med våra leverantörer. Standardisering och effektivitet: Implementera standardisering, främja hög effektivitet och söka nya lösningar för att uppfylla de kvalitets-, kostnads- och trafikmål som anges i våra avtal. Strategiskt beslutsfattande: Fatta kritiska affärsbeslut för att ständigt utveckla och styra underhållsverksamheten i rätt riktning. Regionalt ansvar – Säkerställa hög standard och långsiktig hållbarhet för fordon, fastighet och hållplatsunderhåll inom regionen.   🎓 Kvalifikationer: Utbildning som civilingenjör eller motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt. Starkt affärsmannaskap med fokus på kvalitet som en drivkraft för effektiv verksamhet. Förmåga att känna av situationer och prioritera effektivt. Strukturerad, analytisk och skicklig på att skapa hållbara planer. Självgående, målinriktad och erfarenhet av att leda större team. Goda kunskaper i ekonomistyrning med kunskap om budgetering och ekonomisk uppföljning. Utmärkt kommunikationsförmåga på både svenska och engelska. 🌟 Vad vi erbjuder: Du erbjuds en spännande roll hos ett värderingsstyrt bolag där våra medarbetare är vår viktigaste tillgång. Våra värderingar ”Handling, Ansvar, Nytänkande och Samspel”, styr vår vardag och du blir en viktig resurs i det arbetet. Du är placerad på någon av våra depåer som finns i Täby, Vallentuna, Åkersberga, Märsta och Norrtälje men du förväntas att resa mellan hela vår underhållsverksamhet i regionen. Du erbjuds en marknadsmässig lön med ett generöst förmånspaket som inkluderar pensionsplan enligt ITP, gruppförsäkringspaket och Rikskortet. Vi anordnar jul- och sommarfester, subventionerad massage, fri parkering vid kontoret samt flera andra trivselaktiviteter ------------------ Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning där vi tillämpar 6 månaders provanställning. Om du är en strategisk tänkare, en underhållsexpert och en ledare som letar efter en roll där du kan göra en betydande inverkan, uppmuntrar vi dig att söka tjänsten som underhållschef. Följ med oss på denna spännande resa för att lyfta vår underhållsverksamhet till nya höjder! 📈 📝 Vi sköter processen löpande och kan komma att stänga annonsen innan sista ansökningsdag som är den 2025-06-30 Har Du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Joshua Pineda, HR Business Partner, [email protected] 🌐 Läs mer om oss på: https://transdev.se/ Välkommen att söka!

4 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Underhållschef till Transdevs största busskontrakt!
Transdev Sverige AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Följ med på äventyret: Underhållschef sökes Är du redo att styra din karriär i en spännande riktning och besitter en passion för ledarskap och en talang för affärsutveckling? Hoppa ombord - vi har den perfekta platsen för dig! Om oss: Transdev är ett företag som är stolt över att leverera tjänster av högsta kvalitet till våra kunder. Vi söker en dynamisk och strategisk underhållschef som vill leda vår underhållsverksamhet till nya höjder. Som en nyckelspelare i vår organisation kommer du att driva process- och affärsutveckling och se till att vi upprätthåller en hög standard för excellens och effektivitet i vår underhållsverksamhet. Vi finns över hela Sverige men denna roll avser en regional roll i Stockholm Nord med ansvar över områdena Norrort, Märsta och Norrtälje. Utöver fordon kommer du även ha ansvar för Fastighet och hållplatsunderhåll, vilket gör denna roll bred och strategisk. Rollen: Du kommer stå vid rodret för en dynamisk underhållsverksamhet med över 100 engagerade anställda. Du kommer att leda och inspirera en grupp på 6 personer, som rapporterar direkt till dig. Underhållschefen ska driva underhållsverksamheten framåt och omvandla den till en modell för effektivitet och excellens. Du är hjärnan, strategigurun och den drivande kraften bakom vår underhållsverksamhets tillväxt. Huvudsakliga ansvarområden: Process- och affärsutveckling: Leda utvecklingen och förbättringen av processer för underhållsverksamheten Garanti- och felhantering: Övervaka garantier och uppföljning av systemfel, och se till att dessa frågor hanteras effektivt i samarbete med våra leverantörer. Standardisering och effektivitet: Implementera standardisering, främja hög effektivitet och söka nya lösningar för att uppfylla de kvalitets-, kostnads- och trafikmål som anges i våra avtal. Strategiskt beslutsfattande: Fatta kritiska affärsbeslut för att ständigt utveckla och styra underhållsverksamheten i rätt riktning. Regionalt ansvar – Säkerställa hög standard och långsiktig hållbarhet för fordon, fastighet och hållplatsunderhåll inom regionen. Kvalifikationer: Utbildning som civilingenjör eller motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt. Starkt affärsmannaskap med fokus på kvalitet som en drivkraft för effektiv verksamhet. Förmåga att känna av situationer och prioritera effektivt. Strukturerad, analytisk och skicklig på att skapa hållbara planer. Självgående, målinriktad och erfarenhet av att leda större team. Goda kunskaper i ekonomistyrning med kunskap om budgetering och ekonomisk uppföljning. Utmärkt kommunikationsförmåga på både svenska och engelska. Vad vi erbjuder: Du erbjuds en spännande roll hos ett värderingsstyrt bolag där våra medarbetare är vår viktigaste tillgång. Våra värderingar ”Handling, Ansvar, Nytänkande och Samspel”, styr vår vardag och du blir en viktig resurs i det arbetet. Du är placerad på någon av våra depåer som finns i Täby, Vallentuna, Åkersberga, Märsta och Norrtälje men du förväntas att resa mellan hela vår underhållsverksamhet i regionen. Du erbjuds en marknadsmässig lön med ett generöst förmånspaket som inkluderar pensionsplan enligt ITP, gruppförsäkringspaket och Rikskortet. Vi anordnar jul- och sommarfester, subventionerad massage, fri parkering vid kontoret samt flera andra trivselaktiviteter ------------------ Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning där vi tillämpar 6 månaders provanställning. Om du är en strategisk tänkare, en underhållsexpert och en ledare som letar efter en roll där du kan göra en betydande inverkan, uppmuntrar vi dig att söka tjänsten som underhållschef. Följ med oss på denna spännande resa för att lyfta vår underhållsverksamhet till nya höjder! Vi sköter processen löpande och kan komma att stänga annonsen innan sista ansökningsdag som är den 2025-06-30 Har Du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Joshua Pineda, HR Business Partner, [email protected] Läs mer om oss på: https://transdev.se/ Välkommen att söka!

4 juni 2025
Sista ansökan:
21 november 2025
Senior supporttekniker
Hirely AB
Drifttekniker, IT

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om uppdraget Vi söker nu senior supporttekniker till en myndighet med ett samhällsbärande uppdrag inom infrastruktur. Du blir en viktig del i IT-supportteamet och arbetar med både incidenthantering och beställningar, samt bidrar till att upprätthålla hög teknisk standard och tillgänglighet. Arbetsuppgifter I rollen kommer du att: Ta emot och lösa incidenter och beställningar enligt SLA/OLA Agera dispatcher och vidareförmedla ärenden till rätt grupper Installera och felsöka både hård- och mjukvara Hantera enklare paketeringar och programvaruutskick Administrera användarkonton och behörigheter Dokumentera rutiner och lösningar i kunskapsdatabasen Stötta vid interna och externa livesändningar Din kompetensprofil För att lyckas i uppdraget ser vi gärna att du har: Minst 5 års erfarenhet inom IT-support Utbildning inom IT t.ex. NTI-gymnasiet eller KY-utbildning alternativt minst 5 års arbetslivserfarenhet inom IT som supporttekniker/klienttekniker Mycket goda kunskaper i Active Directory 1 års erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem Förmåga att arbeta strukturerat och dokumentera lösningar Vana att arbeta utifrån SLA/OLA God samarbetsförmåga och servicekänsla Flytande svenska i tal och skrift Om uppdraget Placering: Sundbyberg (100 % på plats Resor inom Sverige: Kan förekomma till andra kontor Säkerhetsklassning: Säkerhetsprövning och registerkontroll krävs Omfattning: 100% Startdatum: 30 augusti 2025 Uppdragslängd: 12 månader, med option på förlängning (2+1+1 år)

4 juni 2025
Sista ansökan:
3 juli 2025
Senior DevOps Engineer
Primekey Solutions AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Job Summary Responsible for building and maintaining the tools, processes, and environments that enable efficient software delivery. This role emphasizes automating workflows, containerizing applications, implementing CI/CD pipelines, and Infrastructure as Code, working closely with cross-functional teams. The position is based in our Stockholm office, we have hybrid work model and excellent flexible working practices. Applicants must hold a valid right to work in Sweden. Job Responsibilities Lead the design and implementation of infrastructure automation and deployment processes. Architect and manage scalable containerization and orchestration solutions for applications. Drive continuous integration and continuous delivery (CI/CD) improvements to optimize workflows. Monitor and enhance system performance, availability, and security through proactive measures. Collaborate closely with cross-functional teams to improve automation and deployment strategies. Implement and maintain Infrastructure as Code (IaC) for consistent and reproducible environments. Mentor junior engineers, providing technical guidance and fostering skill development. Minimum Qualifications, Education, and Skills To be successful in this role, you most likely have: Degree in Computer Science, Engineering, or a related field (or equivalent experience). Significant relevant work experience in DevOps or IT infrastructure. Extensive knowledge of industry trends, company strategy, and cross-functional processes. Deep understanding of scripting, version control, and infrastructure best practices. Comprehensive knowledge of system performance, security, and reliability. Strategic thinking, exceptional problem-solving abilities, high-level proficiency in relevant tools and technologies. Advanced skills in infrastructure automation and deployment. • Expertise in containerization and orchestration. Experience with optimizing and scaling CI/CD pipelines. Ability to lead complex projects, drive strategic initiatives, and influence decision-making. Strong problem-solving and troubleshooting skills. Ability to mentor junior team members and lead initiatives.

4 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Automationsingenjör
Hirely AB
Civilingenjörsyrken inom elektroteknik

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Har du ett tekniskt öga för detaljer, ett intresse för maskinbygge och vill vara med från idé till färdig funktion? Som elkonstruktör med automationsfokus får du en viktig roll i att bygga och förbättra lösningar som faktiskt används, på riktigt! Här väntar en bred och varierad roll där du får kombinera planering, konstruktion och test. Om rollen I den här rollen får du arbeta med hela kedjan inom elkonstruktion och automation, från val av komponenter till installation och funktionstest. Du kommer att: Arbeta med elkonstruktion och pneumatik Välja komponenter och göra automationslösningar Programmera HMI och jobba med felsökning och koppling Arbeta i system som Siemens PLC och Beckhoff Göra riskanalyser och systemberäkningar Vara delaktig i montage, installation och funktionstest Jobba med maskinbygge, och gärna ha ett extra intresse för området Du kommer även att arbeta med projekttidplanering och ha koll på hur du fördelar din tid. Vem är du? För att lyckas i rollen tror vi att du är en erfaren ingenjör som gillar att ta ansvar, har tekniskt självförtroende och uppskattar att vara nära tekniken. Du är inte rädd för att ta initiativ, och du gillar kombinationen av kontorsarbete och praktiskt genomförande. Vi söker dig som har: Högskole eller civilingenjör inom elkonstruktion/automation Minst 5 års erfarenhet som ingenjör inom elkonstruktion Tidigare jobbat i automationsprojekt Erfarenhet av Eplan eller EproCAD Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Meriterande: Erfarenhet av maskinbygge för större industrier Förståelse för mekanikkonstruktion och tillhörande komponenter Erfarenhet av Beckhoff-system Pneumatikkonstruktion Vana att uppskatta och följa upp egen projekttid Som person är du: Öppen, kommunikativ och teknikintresserad Ansvarstagande och trygg i din tekniska kompetens Van att ta lead i projekt och få saker att hända Övrig Information Start: Enligt överenskommelse Arbetstider: Heltid Plats: Stockholm med möjlighet att arbeta hemifrån vid behov Anställningsform: Detta uppdrag är ett konsultuppdrag som sträcker sig över 9 månader, med möjligheter till förlängning eller överrekrytering. För frågor kring tjänsten hör av dig till ansvarig rekryterare [email protected]

4 juni 2025
Sista ansökan:
3 juli 2025
Senior DevOps Engineer
Keystone Education Group AB
Utvecklare inom spel och digitala media

Position Overview: We are seeking an experienced DevOps Engineer to join our growing organization. As a Senior DevOps Engineer, you will play a crucial role in building and optimizing our development and production environments. Ensuring the reliability, scalability, and security of our systems is also part of this role. This is an exciting opportunity to work with a talented team of professionals and contribute to the success of innovative products shaping the future of Education Searching. Key Responsibilities: Design, implement, and continuously improve CI/CD pipelines to automate build, test, and deployment processes. Collaborate with development teams to streamline and optimize development workflows. Build, optimize and continuously improve our production environments, fostering automation, proactiveness and self-healing. Optimize our logging, monitoring, observability and alerting solutions to ensure the health and performance of production systems. Manage and configure our cloud infrastructure. Implement best practices for security, compliance, and disaster recovery. Troubleshoot and resolve infrastructure-related issues in production and development environments. Qualifications: Proven experience as a DevOps Engineer or similar role with at least 3 years of experience and good knowledge of DevOps principles and best practices. Experience with CI/CD tools such as GitHub Actions, Git, TeamCity, Octopus. Experience with managing AWS infrastructure as code with CloudFormation. Knowledge of Windows and Linux-based operating systems. Experience with Amazon Web Services cloud platform. Experience with running .NET services on AWS cloud. Proven work experience with containerization. Good communication and collaboration skills. Why Join Us: Opportunity to work with cutting-edge technologies and contribute to innovative products with a mission to improve people's lives with education. Collaborative and supportive work environment with a focus on continuous learning and professional development. Exciting career growth opportunities within a rapidly expanding company. About the team The tech team works as an in-house tech department, based out in Stockholm. The responsibilities of the team encompass developing technical platforms and solutions to lay the ground for the rest of the business at Keystone Education Group. We are a rapidly growing company that is now looking for new talents to strengthen our team. Read more about us here: https://www.keg.com/ . Do you want to join our family? Please send us your application by hitting the button "Apply here!". We are looking for someone who can start as soon as possible in our Stockholm office. Keystone is an equal opportunity employer. We celebrate diversity and are deeply committed to fostering an inclusive environment for all employees.

4 juni 2025
Sista ansökan:
21 november 2025
Vaktmästare sökes till skola
Perido AB
Vaktmästare m.fl.

Har du ett hjärta för service och en blick för vad som behöver göras? Nu söker vi på Perido en driftig och erfaren vaktmästare till ett omväxlande sommaruppdrag! Om tjänsten Vi på Perido söker nu en vaktmästare för ett sommaruppdrag hos en skola. Tjänsten är placerad i södra Stockholm. Dina arbetsuppgifter Som vaktmästare kommer du att arbeta med praktiska, vardagliga uppgifter kopplade till skolans inre och yttre miljö. Exempel på arbetsuppgifter: Daglig tillsyn av skolans lokaler och utemiljö Enklare reparationer och felavhjälpning Möblering, omflyttningar och montering Varumottagning och intern posthantering Beställning och påfyllnad av material Utlämning och återtag av nycklar Samverkan med teknisk support vid behov (t.ex. AV-utrustning) Kontakt med leverantörer och externa parter vid enklare serviceärenden Stöd vid skolans evenemang eller aktiviteter Dina egenskaper För att trivas i rollen som bör du vara en serviceinriktad person som dessutom har sinne för praktisk problemlösning. Vi ser gärna att du har en stor ansvarskänsla och en god initiativförmåga som gör att du självständigt kan driva ditt arbete framåt. Då mycket kretsar kring god service är det viktigt att du har social kompetens, är flexibel i ditt arbetssätt och gärna samarbetar med andra. Låter detta som din nästa utmaning? Du är välkommen med din ansökan idag! Kvalifikationer: Tidigare arbetslivserfarenhet som vaktmästare Goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift Meriterande: Tidigare arbete inom skola Omfattning och tillträde Heltid, konsultuppdrag till 2025-08-08. Start omgående. Ansökan Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver. Om du har frågor eller funderingar så är du välkommen att kontakta oss på [email protected] så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 35296 i ämnesraden. Om Perido Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 800 konsulter på uppdrag över hela landet. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

4 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Ekonomiassistent sökes till medieföretag! - sommarjobb
Perido AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Har du utbildning i ekonomi eller erfarenhet inom ekonomi sen tidigare? Har du grundläggande kunskaper inom redovisning och bokföring? Om svaren är ja, då väntar en kul utmaning i en spännande arbetsmiljö! Vi råder dig varmt att fortsätta läsa! Om tjänsten Perido söker nu en ekonomiassistent för leverantörsreskontra till vår kund, en gigant inom medievärlden. Arbetet sker på plats på kontoret i Stockholm. Dina arbetsuppgifter Din roll kommer omfatta arbete med hela leverantörsreskontraflödet, förkontering av fakturor, leverantörsbetalningar, utredning av felaktiga fakturor, kontakt med leverantörer etc. Inkasso och påminnelsehantering kan även förekomma. Dina egenskaper För att lyckas som ekonomiassistent är det avgörande med flexibilitet, självständighet och en hög grad av noggrannhet och struktur. Ditt analytiska och metodiska tillvägagångssätt kommer att bli viktigt och vara av stor betydelse i tjänsten. Du är serviceminded och tycker om att arbeta både självständigt och i grupp. Då detta är ett kort uppdrag som omfattar ca en månad, är det viktigt att du rät trygg med dina kunskaper och snabbt kan sätta dig in i arbetsuppgifterna. Är det dig vi söker? Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag! Kvalifikationer: Minst 1 års erfarenhet av fakturahantering och redovisning genom relevant utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet Grundläggande kunskaper inom redovisning och bokföring Kunskaper/erfarenhet av leverantörsreskontra Excel - god grundkunskap God systemvana Erfarenhet av att ha arbetat i ett ekonomisystem Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift Meriterande: Erfarenhet av Unit4 (fd Agresso) Omfattning och tillträde Heltid, konsultuppdrag till 2025-08-29. Tillträde 2025-07-21, eller enligt överenskommelse. Ansökan Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver. De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på [email protected] så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 35297 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen. Om Perido Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 1300 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

4 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Tandsköterska, Solna
Denton Tandvård AB
Tandsköterskor

#jobbjustnu "Högkvalitativ och produktiv tandvård i en lugn och harmonisk miljö", är vårt motto. Kliniken har funnits i 13 år och bedriver endast vuxentandvård. Dina arbetsuppgifter är varierande och aldrig statiska, där de sedvanliga tandsköterskeuppgifterna ingår: såsom sterilarbete, administration, tandläkarassistans och andra uppgifter som förekommer på en klinik. Du ska vara ambitiös, social, initiativtagande, noggrann och kunnig inom ditt yrke samt ha mycket goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift då du har daglig kontakt med patienter. Meriterande om du kan Muntra journalsystem. Det är en liten tandvårdsklinik med 2 behandlingsrum i Ulriksdal/Solna. Idag jobbar 2 tandläkare och en tandsköterska och vi söker ytterligare en tandsköterska för att förstärka teamet. Vi är måna om att våra patienter får bra och kvalitativ tandvård därför kör vi ingen "löparband - princip". Gillar du en modern och familjär atmosfär där samarbete, flexibilitet och arbetsglädje sätts i fokus, är det här rätta arbetsplatsen för dig. Deltidstjänst: 2-3 dgr i veckan, ca 40-65 % Tillträde: fr.o.m. hösten, enligt överenskommelse Kliniken erbjuder dig: - mångsidigt jobb - möjlighet till att utvecklas - möjlighet att bidra med egna idéer - icke stressig men produktiv miljö - bra lön till rätt medarbetare

4 juni 2025
Sista ansökan:
4 augusti 2025
Skolläkare till Kulturskolan Raketen
Kulturskolan Raketen AB
Specialistläkare

Kulturskolan Raketen är en fristående, icke-vinstdrivande fristående skola, belägen i Björkhagen. Totalt går här 243 elever från förskoleklass till årskurs 9. Skolan har funnits i ca 30 år och är väl inarbetad i området. Vår profil är "Kultur, miljö och rättvisa" och vi arbetar utifrån devisen "ett barn har många språk" vilket bland annat innebär att vi integrerar de estetiska ämnena med de teoretiska i det vi kallar för tema redan från förskoleklass. Stämningen på skolan är lugn, eleverna ambitiösa och lärarna erfarna. Vi söker nu en skolläkare inför läsåret 25/26. Som skolläkare arbetar du i nära samarbete med vår skolsköterska som förbereder underlag inför skolläkarmottagningar. En skolläkare ska utgå ifrån ett hälsofrämjande och förebyggande arbetssätt, men där det även finns inslag av åtgärdande arbete samt remisshantering. Som skolläkare är du en legitimerad läkare med specialistutbildning inom allmänmedicin, pediatrik eller barn- och ungdomspsykiatri. Du som söker tjänsten ska ha god erfarenhet av att verka som skolläkare i grundskolan, ypperlig samarbetsförmåga och gedigen kännedom om inom din profession. Inom skolläkaransvaret ingår även det medicinska ledningsansvaret, MLA. Du som söker tjänsten ska: sätta samarbetet i fokus ha en positiv elevsyn ha tålamod och förmåga att sätta tydliga gränser ha erfarenhet av att arbeta med elever med NPF Anställningsformen är en tillsvidaretjänst med timarvode. De senaste åren har snittarbetstiden för skolläkare varit ca 100 timmar per kalenderår. Tillträde är 11 augusti 2025 eller efter överenskommelse. Intervjuer kommer att ske löpande. Vi undanbeder oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

4 juni 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025