Vi på Lexman Bemanning söker just nu efter motiverade och arbetsvilliga konsulter för en spännande uppgifter hos vår kund i Västberga. Ingen tidigare erfarenhet utav lagerarbete krävs. Om tjänsten: Du kommer att arbeta på lagret i Västberga där vårt kundföretag tar emot donationer av b.la kläder. Din huvudsakliga uppgift blir att avlasta lastbilarna som inkommer till lagret fyllda med kläd donationer. De inkommande donationerna är packade i påsar som väger cirka 3 kg, med undantag för vissa större påsar som kan väga upp till 10 kg. På plats kommer du att få tydliga instruktioner från det team du arbetar med, så det är viktigt att du är lyhörd och kan följa anvisningar. Tjänsten är en behovsanställning. Krav: God fysik: Du behöver vara i god form för att orka med arbetsdagens fysiska krav. Svensktalande: Du behöver kunna kommunicera effektivt på svenska. Arbetsvillig: Vi söker dig som är engagerad och beredd att ta i när det behövs. Inte känslig: Ibland kan hushållssopor förekomma i återvinningen, så det är viktigt att du inte är känslig för detta. Truckkort: Detta är inget krav, men det är en fördel om du har det. Vad vi erbjuder: Ett roligt och omväxlande arbete där ingen dag är den andra lik. Möjlighet att arbeta i ett engagerat och professionellt team. Konkurrenskraftiga villkor och en arbetsmiljö där du känner dig uppskattad. Ansökan: Om du är intresserad av att bli en del av vårt team, vänligen skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig!
Who are we? Our goal is to simplify people's everyday lives, regardless of their needs. We want to give people with special needs the opportunity to participate and be independent. Abilia is a product and service provider for aids and welfare within the healthcare market. Today, we develop, manufacture and market aids for people with functional variations in the areas of communication, cognition, environmental control and alarms. We are market leaders and "thought leaders" in the field of cognitive aids.Abilia AB is part of the Abilia group, which has a turnover of over 400 million SEK and around 120 employees. The Abilia group has its home markets in Sweden and Norway but also has representation in the UK and Internationally. What will you be doing? Ensure the quality of Abilia’s products through monitoring and improving the quality processes throughout the Abilia supply chain from suppliers to usage of products in the field. The work includes creating and implementing quality control processes at suppliers and internally, analyzing data from suppliers, internal operations, and the field to identify trends and areas for improvement. You will work closely with other departments to ensure consistent quality across all stages of production and delivery. The role is based in Solna, Stockholm and belongs to the Operations department and reports to the Abilia group Supply Manager. Overall responsibility and position authoritySupplier quality assurance Conduct audits of suppliers to evaluate their quality management systems and quality assurance processes. Work with suppliers to improve quality and resolve non-conformities. Lead problem-solving efforts using methodologies like 8D, etc. Testing and inspections Oversee product testing and inspection, to ensure compliance with specifications. Develop and maintain testing protocols for incoming materials, in-process products, and finished goods. Data analysis and reporting Analyze quality metrics and test results to identify trends and areas for improvement. Track and document defect rates, causes of failures, and corrective actions. Troubleshooting and continuous improvement Manage product quality issues in the supplier base and in internal operations. Lead root cause analysis (RCA) for quality issues and implement corrective actions. Develop and implement process improvement together with suppliers and internally to minimize quality issues and problems. Internal auditor Act as internal quality auditor. Who are you and what background are we looking for? Education: Bachelor’s degree in engineering or a related field. Experience: Minimum 3-5 years' work experience within quality assurance. Competence: Strong knowledge and experience of quality tools and methods (Six Sigma, FMEA, 8D, etc.) as well as applicable quality standards (e.g. ISO 9001 or ISO13485). Proficiency: Strong analytical and problem-solving skills. Language: Fluent in Swedish and English in writing and verbally. Strong ability to combine a hands-on approach with planning and continuous improvements. Is this something for you? Apply as interviews and selection take place continuously. Starting date: as soon as available
Oral Care klinik i Stockholm söker en erfaren tandsköterska att bli en del av vårt professionella team. Vi erbjuder en trevlig arbetsmiljö med fokus på helhetssyn i tandvårdsbehandlingar. Vår filosofi är att kunna erbjuda patienter en hälsoinriktad tandvård och prioriterar vidareutbildningar för personalen. Om företaget Oral Care är en av de största privata vårdgivare inom tandvård med över 35 års branscherfarenhet. Idag är vi över 750 anställda och erbjuder allmäntandvård samt mobil tandvård för patienter i hemmet. Vi har kliniker i Mjölby, Särö, Malmö, Göteborg, Sundsvall, Härnösand, Köping, Västerås, Umeå, Stockholm, Norge och Nederländerna. Planen är att expandera ytterligare. På Oral Care genomsyrar våra fyra grundvärderingar allt vi gör. De ligger till grund för hur vi bemöter varandra, våra patienter och vår omgivning. De driver oss till att ständigt försöka förbättra och utveckla vår verksamhet. Om tjänsten Vi söker en tandsköterska till våra kliniker i Stockholm. Tjänsten innebär arbete på klinik tillsammans med ett team av tandläkare, tandhygienister och andra tandsköterskor. Som tandsköterska hos oss kommer du arbeta med assistans åt tandläkare, sterilarbete och administrativa uppgifter. Arbetet sker både självständigt och i nära samarbete med kollegor. Vi har starka team där flexibilitet, förtroende, göra skillnad och ansvarstagande är nyckelord för vår gemensamma arbetsmiljö och patientvård. Vi sätter patientens behov i fokus och strävar efter att erbjuda tandvård som förbättrar deras livskvalitet. Oral Care erbjuder vår framtida kollega: En trygg anställning med kollektivavtal Möjlighet att delta i företagets expanderande resa och sprida vår branscherfarenhet En flexibel arbetsplats med korta beslutsvägar Goda möjligheter till kompetensutveckling Ett brett kollegialt nätverk i ett större företag som ändå har kvar en hög familjär känsla där vi tar oss tid att också ha roligt tillsammans genom exempelvis Oral Care- dagarna och after work Friskvårdsbidrag För att trivas hos oss ser vi att du som söker: Har en bred social förmåga där du utmärker dig genom din förmåga för att skapa, underhålla och bibehålla goda relationer Brinner för att göra skillnad i patientens och kollegors vardag Är lösningsorienterad, flexibel och anpassningsbar Har tålamod och inger förtroende till patienter Känner ansvar för att våra patienter får bästa möjliga vård Är trygg i din yrkesroll På grund av journalföring och övrig administration kunna utrycka dig väl i tal och skrift på svenska Har du tidigare erfarenhet av Muntra journalsystem är det meriterande Ta chansen att bli en del av Oral Care genom att skicka in ditt Cv och en beskrivning av dig själv redan nu då urval sker löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!
Vi erbjuder trygg och glädjefylld barnpassning i Stockholm. Med 1000-tals nöjda familjer och barnvakter har vi erfarenheten som krävs för att hjälpa dig att hitta rätt jobb. Vi söker dig som har ett genuint intresse för barn och gillar ett flexibelt och socialt extrajobb. Just nu söker vi bland annat en barnvakt till en familj i Vasastan som behöver hjälp måndag till fredag 14.30-18.00. Familjen har ett barn (1 år) Med start omgående. Som barnvakt ser vi att du har: Erfarenhet som barnvakt eller Nanny och alltid tycker det är roligt att vara med barn. Som person ser vi att du är ansvarsfull, social och kreativ för att komma på nya lekar med barnen. Viktigt att du känner dig trygg som barnvakt och kan ta stort ansvar samt att du kommunicerar flytande på svenska. Då barnen vanligtvis är i åldrarna 0-5 år är det viktigt att du har erfarenhet av dessa åldrar sen tidigare. Jobbet är optimalt för dig som: Vill jobba som barnvakt på flexibelt schema med där man känner att man har tid för minst 10 timmar per vecka. Stort plus om du är tillgänglig på eftermiddag/kväll. Vi ser att man helst har en parallell sysselsättning som studier eller annat deltidsjobb. Vill du även jobba som timvikarie på förskola finns den möjligheten. Om våra barnvaktstjänster: Du väljer själv vilken familj du vill jobba för utifrån var de bor, arbetstider och åldrar på barnen. Vi hjälper dig att hitta den perfekta familjen utifrån dina önskemål. Vi som arbetsgivare erbjuder dig: Konkurrenskraftig lön, mellan 110-150 kronor per timme, Barnvaktscertifiering utformad av specialpedagoger med tillhörande hjärt och lungräddningsutbildning. Toppservice från kontoret som hjälper dig vid frågor eller funderingar och såklart ett väldigt roligt extrajobb med stora möjligheter till personlig och yrkesmässig utveckling. Ansökan: Känner du att du är rätt person att jobba som barnvakt hos oss? Tveka inte att söka! Skicka in din barnvaktsansökan eller ställ frågor till rekryteringansvarig. Mejladress [email protected]
Vi söker en Projektledare trafik till uppdrag hos myndighet i Stockholm. Detta är ett konsultuppdrag. Tjänsten är på heltid. Uppdraget innebär ett nära samarbete med kunden vilket ställer stora krav på flexibilitet och samarbetsförmåga. Uppdraget och Arbetsområde I myndighetens uppdrag ligger att bereda och verkställa beslut om inriktning och omfattning för en långsiktigt hållbar kollektivtrafik. Dessutom ansvarar de för styrning och uppföljning av trafikdrift samt upprätthållandet av infrastrukturens funktion, säkerhet och värde. Varje dag reser mer än 700 000 personer med den allmänna kollektivtrafiken, det vill säga resor med tunnelbana, bussar, pendeltåg och lokalbanor. Trafikavdelningens roll är att som beställare förvalta och vidareutveckla de avtal som ryms inom verksamhetens uppdrag. Trafikavdelningen bidrar vid upphandlingar med expertis inom kravställning, trafikplanering samt uppföljning av avtal. Trafikavdelningen äger och har ett övergripande ansvar för avtal med leverantörer inom områden såsom trafik, trygghetstjänster, intäktssäkring via biljettkontroller och egendomsbevakning. I det övergripande ansvaret ingår att avtalen förvaltas på ett systematiskt och gemensamt arbetssätt. Avdelningen hanterar avtal inom ramen för SL:s tre varumärken: SL, Waxholmsbolaget och Färdtjänst. I ansvaret ingår att bidra med sakkompetens inom upphandlingar, genomföra avtalsuppföljning samt återföra förvaltningserfarenheter vid utformning av nya avtal och affärsmodeller. Trafikavdelningen ansvarar även för att pröva och verkställa färdtjänsttillstånd samt att tillhandahålla sjukresor på uppdrag av hälso- och sjukvårdsförvaltningen Projektledning av uppdrag inom trafik med fokus på politiska uppdrag såsom ”budgetuppdrag”. Resursen ska även bistå med stöd gällande depåfrågor vid utveckling av befintlig och ny anläggning. Arbetet innefattar hantering av frågor i gränssnittet mellan utvecklingsprojekt, teknik, förvaltning samt trafik med syfte att säkerställa god framdrift och ett stabilt övertagande av anläggningen. Projektledares roll är att leda och koordinera alla aktiviteter och funktioner inom ett projekt. Till sin hjälp har projektledaren en projektgrupp som oftast består av specialister inom sina respektive områden. Projektledaren ska se till att projektet uppnår uppställda mål avseende tid, kostnad och kvalitet. Som projektledare på myndigheten ska man agera utifrån utvecklingsmålen; kompetent projektgenomförare, affärsmässig beställare, effektiv styrning med resenären i fokus. Krav (OBS, obligatoriska) Akademisk utbildning på minst kandidatnivå. Minst tre (3) års dokumenterad erfarehet av att arbeta som projektledare. Minst två (2) års erfarenhet av upphandling av trafikavtal inom offentlig verksamhet, LOU/LUF. Minst fem (5) års dokumenterad erfarenhet av att arbeta inom politiskt styrd verksamhet, exempelvis inom en offentlig förvaltning eller myndighet. Det innebär att personen ska ha förståelse för de särskilda förutsättningar som råder i en organisation där politiska beslut påverkar verksamhetens inriktning och prioriteringar. Meriterande Minst ett (1) uppdrag som visar på erfarenhet av infrastrukturella förutsättningar påverkar planering och genomförande av kollektivtrafik. Det kan till exempel handla om arbete med hållplatser, terminaler, depåer, framkomlighet eller trafikmiljöer, samt hur dessa faktorer samverkar för att möjliggöra en fungerande kollektivtrafik. Minst ett (1) uppdrag med erfarenhet av att leda och genomföra affärsmässiga förhandlingar inom offentlig verksamhet eller annan reglerad bransch. Detta inkluderar förhandling av både kommersiella och juridiska villkor. Om oss Centios övergripande mål är att vara ett konsultbolag som erbjuder smarta och hållbara lösningar som utvecklar samhället på ett positivt sätt. Våra medarbetare erbjuds villkor som är anpassade för individen. Det innebär att arbetstider, arbetsomfattning, arbetsplats och kompetensutveckling så långt som möjligt anpassas utifrån medarbetarens behov. Bland våra medarbetare hittar du engagerad personer som brinner för samhällsutveckling. Vi jobbar i små grupper där du kan bidra med dina erfarenheter samtidigt som du får ta del av andras kunskap och erfarenhet. För oss är det viktigt med välmående och att hitta en sund balans mellan arbete och fritid. Därför har vi en nollvision mot stress och sätter trivsel och hälsa främst. Läs gärna mer om oss på centio.se. Vänligen skicka ditt CV på svenska. Vi ser fram emot din ansökan!
Vi erbjuder trygg och glädjefylld barnpassning i Stockholm. Med 1000-tals nöjda familjer och barnvakter har vi erfarenheten som krävs för att hjälpa dig att hitta rätt jobb. Vi söker dig som har ett genuint intresse för barn och gillar ett flexibelt och socialt extrajobb. Just nu söker vi bland annat en barnvakt till en familj på Lidingö som behöver hjälp HELTID från slutet på juli till slutet av december. Familjen har två barn (7 mån och 3 år) Med start omgående. Som barnvakt ser vi att du har: Erfarenhet som barnvakt eller Nanny och alltid tycker det är roligt att vara med barn. Som person ser vi att du är ansvarsfull, social och kreativ för att komma på nya lekar med barnen. Viktigt att du känner dig trygg som barnvakt och kan ta stort ansvar samt att du kommunicerar flytande på svenska. Då barnen vanligtvis är i åldrarna 0-5 år är det viktigt att du har erfarenhet av dessa åldrar sen tidigare. Jobbet är optimalt för dig som: Vill jobba som barnvakt på flexibelt schema med där man känner att man har tid för minst 10 timmar per vecka. Stort plus om du är tillgänglig på eftermiddag/kväll. Vi ser att man helst har en parallell sysselsättning som studier eller annat deltidsjobb. Vill du även jobba som timvikarie på förskola finns den möjligheten. Om våra barnvaktstjänster: Du väljer själv vilken familj du vill jobba för utifrån var de bor, arbetstider och åldrar på barnen. Vi hjälper dig att hitta den perfekta familjen utifrån dina önskemål. Vi som arbetsgivare erbjuder dig: Konkurrenskraftig lön, mellan 110-150 kronor per timme, Barnvaktscertifiering utformad av specialpedagoger med tillhörande hjärt och lungräddningsutbildning. Toppservice från kontoret som hjälper dig vid frågor eller funderingar och såklart ett väldigt roligt extrajobb med stora möjligheter till personlig och yrkesmässig utveckling. Ansökan: Känner du att du är rätt person att jobba som barnvakt hos oss? Tveka inte att söka! Skicka in din barnvaktsansökan eller ställ frågor till rekryteringansvarig. Mejladress [email protected]
Vi erbjuder trygg och glädjefylld barnpassning i Stockholm. Med 1000-tals nöjda familjer och barnvakter har vi erfarenheten som krävs för att hjälpa dig att hitta rätt jobb. Vi söker dig som har ett genuint intresse för barn och gillar ett flexibelt och socialt extrajobb. Just nu söker vi bland annat en barnvakt till en familj på Östermalm som behöver hjälp 3 gr/veckan 15.30-18.00. Familjen har två barn (1 och 4 år) Med start omgående. Som barnvakt ser vi att du har: Erfarenhet som barnvakt eller Nanny och alltid tycker det är roligt att vara med barn. Som person ser vi att du är ansvarsfull, social och kreativ för att komma på nya lekar med barnen. Viktigt att du känner dig trygg som barnvakt och kan ta stort ansvar samt att du kommunicerar flytande på svenska. Då barnen vanligtvis är i åldrarna 0-5 år är det viktigt att du har erfarenhet av dessa åldrar sen tidigare. Jobbet är optimalt för dig som: Vill jobba som barnvakt på flexibelt schema med där man känner att man har tid för minst 10 timmar per vecka. Stort plus om du är tillgänglig på eftermiddag/kväll. Vi ser att man helst har en parallell sysselsättning som studier eller annat deltidsjobb. Vill du även jobba som timvikarie på förskola finns den möjligheten. Om våra barnvaktstjänster: Du väljer själv vilken familj du vill jobba för utifrån var de bor, arbetstider och åldrar på barnen. Vi hjälper dig att hitta den perfekta familjen utifrån dina önskemål. Vi som arbetsgivare erbjuder dig: Konkurrenskraftig lön, mellan 110-150 kronor per timme, Barnvaktscertifiering utformad av specialpedagoger med tillhörande hjärt och lungräddningsutbildning. Toppservice från kontoret som hjälper dig vid frågor eller funderingar och såklart ett väldigt roligt extrajobb med stora möjligheter till personlig och yrkesmässig utveckling. Ansökan: Känner du att du är rätt person att jobba som barnvakt hos oss? Tveka inte att söka! Skicka in din barnvaktsansökan eller ställ frågor till rekryteringansvarig. Mejladress [email protected]
What you will do We are seeking experienced backend Java engineers for our platform domain to start as soon as possible, don’t worry if you can’t, we’ll always wait for the right person for our teams! You will work with your team & the Product development domain to focus on developing innovative and high performing features with cloud technologies and high throughput transactional systems that will give our players the greatest gaming experience, helping us reach our bigger organisation passion of becoming “King of Casino” and keep us at the forefront of mobile gaming. Although the company has grown, and continues to do so, the team work very much as a small company within. Having end-to-end responsibilities, the team gets to agree on what to build and follows it up with user testing, measuring and verifying the value and outcome of it. This is a great opportunity for you that would like to have a bigger picture and impact on what to build and what they’re being built for. But why us? Our Team Leads said “We work in a high performing live environment, which enables you to deploy and deliver your code straight to production right away. But this also requires you to write high performing and scalable code to ensure of the continuous high quality and performance of our environments.” In return for your amazing hard work, we can offer you the opportunity to work with challenging tasks every day, a tight-knit team of people that you can learn & grow with and the possibility to sit in award winning offices with flexible office hours to fit around your real life. Responsibilities: You will work with your team & the Product development domain Focus on developing innovative and high performing features with cloud technologies Helping us reach our bigger organisation passion of becoming “King of Casino” and keep us at the forefront of mobile gaming. Although the company has grown, and continues to do so, the team works very much as a small company within. Having end-to-end responsibilities, the team gets to agree on what to build and follows it up with user testing, measuring and verifying the value and outcome of it. Who are we looking for We're looking for a real software craftsman that has significant experience in Java and backend system development and thrives in an atmosphere where learning new technologies is key. We’d love to hear from you if: You have experience with common Java frameworks such as Spring and JPA You’re no stranger to working with relational databases such as MySQL. You have experience in building scalable and fault-tolerant systems and are familiar with microservice architectures. Bonus points if you have used (but by no means necessary) Kotlin, Akka, Hazelcast, Elasticsearch, Kafka, RabbitMQ, Consul, Google Cloud Platform and BigQuery. Additional information **As our company working language is English so we’d like to see your CV in English please** At LeoVegas Mobile Gaming Group we firmly believe that our diversity is what makes us unique and that everyone and anyone is welcome to enjoy the ride - regardless of age, gender, disability, race, national or ethnic origin, religion, language, marital or civil partnership status, political beliefs and sexual orientation. We are highly committed to uphold a high level of diversity and inclusion throughout our entire group. Being a global company with a widely diverse customer base makes it essential for our workforce to be a reflection of this. By doing so, we believe we will achieve the best possible customer experience and create better value to our shareholders by doing so. Working hours LeoVegas has a hybrid working environment with 3 days working from home per week and 2 days working from the office as we want to give our employees flexibility to structure their work week while at the same time being able to provide information, team practices and social activities. Compensation & Benefits Competitive basic salary Life - Occupational injuries & sickness insurance Possibility to enroll in an attractive private health care insurance for both you and your partner 3,000 SEK wellness contribution p/a 30 annual vacation days 1,500 SEK tech allowance Occupational Pension - Details on request Benify - A benefits portal with lots of attractive discounts Parental pay when you have worked for us 1 year+ Plenty of great company events! Mobile phone & Laptop If you are not based in the job location, we will also provide you with a relocation package including flights and 2 months accommodation. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Om företaget Är du en erfaren redovisningsekonom som trivs i en internationell miljö med bred kompetens inom redovisning och lönehantering? Har du erfarenhet av att arbeta i stora företag med global närvaro samt tidigare erfarenhet av affärssystemet SAP? Då vill vi gärna komma i kontakt med dig! Vi erbjuder en hyrrekrytering på sex månader med omgående start. Du kommer att arbeta från vår kunds trevliga kontor i södra Stockholm. Tjänsten är på heltid och arbetet sker på plats. Dina arbetsuppgifter I din roll som Redovisningsekonom kommer du att arbeta med det svenska och norska bolaget inom koncernen. Dina arbetsuppgifter kommer bl.a. inkludera: • Delaktighet i månads- och årsbokslut, samt årsredovisning • Löpande bokföring • Avstämningar • Momsrapportering • Lönehantering i samarbete med lönebyrå • Delaktighet i projekt • Verifiering av kundreskontran samt kreditbedömningar • Inbetalning av skatter och avgifter • Kassaflödesrapportering Din profil Vi söker dig som har flera års erfarenhet i rollen som Redovisningsekonom. Vi ser att du har tidigare erfarenhet inom större internationella bolag. Du är van att självständigt driva ditt eget arbete framåt och trivs i en roll med ett brett kontaktnät gentemot flertalet länder. Du kommunicerar därmed obehindrat på både svenska och engelska i tal och skrift. Som person är du relationsbyggande, ansvarstagande, lösningsorienterad och prestigelös. Tidigare erfarenhet av arbete i affärssytemet SAP samt goda kunskaper i Excel efterfrågas för denna tjänst. Framgångsfaktorer • Flera års erfarenhet inom rollen som Redovisningsekonom inom större internationella bolag • Bred erfarenhet inom redovisning, inkl. löne- och momshantering • Relationsbyggande, ansvarstagande, lösningsorienterad och prestigelös • Svenska och engelska obehindrat i tal och skrift • Krav på tidigare erfarenhet av SAP samt goda kunskaper i Excel Om oss Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på rekrytering och interimslösningar inom Ekonomi, Finans, HR & Lön. Som anställd hos oss erbjuder vi friskvårdsbidrag och har kollektivavtal vilket medför tjänstepension och försäkringar. För mer information om oss, titta gärna in på vår hemsida (www.resultatab.se) och följ oss på Linkedin (https://www.linkedin.com/company/resultat-i-sverige-ab/) Ansökan START: Omgående OMFATTNING: Heltid PLACERING: Södra Stockholm, arbete sker på plats LÖN: Enligt överenskommelse KONTAKT: Sara Westin-James SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2025-06-30 Detta är en hyrrekrytering där du under de första 6 månaderna är anställd av oss på Resultat AB, för att sedan gå över till en anställning hos vår kund. Låter detta som en intressant utmaning? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor är du välkommen att kontakta Sara Westin-James på 072-215 15 34.
Din roll hos oss Du kommer vara med att designa och implementera vårt nya webbgränssnitt som vi nu tar fram med React och ASP.NET som backend. Ditt ansvar och arbetsområde I din roll som frontendutvecklare hos Algorithmica kommer du bland annat att: Vara med och ta fram vår nästa generations webbgränssnitt ADMC4 med fokus på frontendutveckling. Hjälpa till med UI/UX design för båda nya och existerande gränssnitt. Hålla löpande kontakt med teamet för att inte fastna på problem utan istället snabbt komma vidare med utvecklingen. Granska kod, andras och din egen, för att bli en bättre utvecklare och säkerställa en hög kvalité. Kontinuerligt utveckla och förbättra våra egna rutiner och processer. Stötta supporten i frågor som berör våra användargränssnitt. Dina personliga egenskaper Du är social med en positiv grundinställning och älskar att hjälpa dina kollegor att hitta lösningar och utvecklas tillsammans. Det är viktigt att du vågar ta egna initiativ och har ett genuint driv att lära och utvecklas i ditt arbete samtidigt som du ser värdet av att tillsammans med kollegor diskutera dig fram till bästa lösningen. Din bakgrund och erfarenhet Du är troligen högskoleingenjör, civilingenjör eller datalog med flera års erfarenhet av frontendutveckling med React. Du har ett brinnande intresse för UI/UX-design, programmering och webbutveckling. Vi förväntar oss att du är bekant med nedanstående tekniker: • React • Typescript • Material UI • Tailwind CSS • Jest • Git Kunskap om C#, Node.js, ASP.NET, Microsoft Azure, Docker, JIRA, Jenkins, CI/CD-processer och tidigare erfarenhet av finansbranchen är meriterande men inget krav. Vi arbetar i en global organisation med kunder över hela världen och det är viktigt att du kan kommunicera obehindrat i tal och skrift på både engelska och svenska. Vad vi kan erbjuda dig En kreativ arbetsplats där utvecklarna har lång erfarenhet av programvaruutveckling, där du kan lära dig och utvecklas med stöttning av dina kollegor. Stor möjlighet att själv forma din roll beroende på intresse och kunskap Varierande, utmanande och roliga projekt Flexibla arbetstider Modernt och centralt beläget kontor Viss möjlighet till arbete på distans Du är en viktig del av vår tillväxtstrategi och har möjlighet att följa med på en spännande resa som inkluderar vår internationella expansion. Vår framgång bygger på att behålla det mindre företagets anda och kultur, och vi involverar alla medarbetare i att utveckla företaget och våra tjänster. Våra medarbetare är de som gör oss till en kontinuerlig framgångshistoria och en bra arbetsplats. Företagskultur Algorithmica har utvecklat sofistikerad analysprogramvara för bank och finans sedan 1994, och är idag en av Nordens ledande aktörer inom området. Bland våra produkter återfinns Quantlab - en prisbelönt utvecklingsplattform för finansiell analys, ARMS – för beräkning och hantering av finansiella risker samt History Server – för insamling, bearbetning och lagring av finansiell marknadsinformation. Läs mer om oss här Information Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post på grund av GDPR. Vi tillämpar en kompetensbaserad process, inklusive arbetspsykologiska tester, intervjuer och referenstagning. Vi förstår vikten av att kandidater känner sig engagerade under hela processen. Vi är alltid tillgängliga för att svara på eventuella frågor och hålla dig uppdaterad under hela processens gång.
Välj ett jobb för att visa detaljer