Vi söker en noggrann och engagerad rekonditionerare till vår verksamhet. Vi tvättar, rekondar och utför mekaniska arbeten. Vi arbetar med privatpersoner och också större företag. Arbetet är dagtid och det är fysiskt och emellanåt högt tempo. Gillar du att arbeta självständigt och är noggrann? Välkommen med din ansökan.
På Migrationsverket arbetar vi med en av vår tids stora samhällsfrågor – migrationen. Totalt är vi cirka 6 000 personer här, och vi har ett ovanligt viktigt jobb! Migrationsverket är beredskapsmyndighet och lyder under förordningen (2022:524) om statliga myndigheters beredskap. Det innebär ett särskilt ansvar att förebygga, motstå och hantera störningar och påfrestningar inom myndighetens verksamhetsområde. Migrationsverket har ett särskilt ansvar för att planera och vidta förmågehöjande åtgärder inför fredstida kriser såväl som inför höjd beredskap. Vi söker beredskapssamordnare till Säkerhetsavdelningen med placering i Sundbyberg. Vi erbjuder ett stimulerande och ansvarsfullt arbete med stor möjlighet till personlig utveckling för dig med utbildning och/eller erfarenhet inom krisberedskap och frågor som rör totalförsvar. Du kommer arbeta i nära samarbete med beredskapsexperter och även säkerhetssamordnare. Säkerhetsavdelningen ansvarar för säkerhets- och beredskapsfrågor, här arbetar specialister inom säkerhetsskydd, verksamhetsskydd samt krisberedskap och civilt försvar. Säkerhetsavdelningen befinner sig i en utvecklingsfas och vi söker nu dig som vill bidra till att ytterligare utveckla och expandera vårt arbete med krisberedskap och totalförsvar. Du kommer att arbeta i en miljö med komplexa hotbilder, IT-miljöer och tekniska system med höga krav på säkerhet och tillgänglighet samt projekt som har stor påverkan på Migrationsverkets verksamhet och vår samverkan med andra myndigheter. Huvudsakliga arbetsuppgifter Som beredskapssamordnare kommer du att arbeta med frågor som rör Migrationsverkets krisberedskapsansvar och totalförsvarsarbete. Du kommer att arbeta direkt mot en region eller en avdelning och förväntas planera, delta i och driva arbetsgrupper och projekt. Du kommer framförallt att arbeta inom områden som rör kontinuitetshantering, krigsorganisation, risk och sårbarhetsanalys samt utbildning och övning. I arbetet förekommer handläggning av remisser såväl interna som externa. Du kommer arbeta i gruppen för krisberedskap och totalförsvar samt samverka med andra myndigheter såsom MSB, länsstyrelser och andra organisationer varför arbetet kan innebära resor inom hela landet. Beredskapstjänstgöring kan bli aktuellt. Personliga kompetenser Vi söker dig som har en god samarbetsförmåga, har lätt för att skapa relationer och relaterar till andra på ett lyhört och smidigt sätt. Du bygger nätverk och underhåller relationer. Vidare arbetar du strukturerat och tar själv självständigt ansvar för dina uppgifter. Du har mod att ta egna initiativ och agera efter din egen övertygelse inom ramen för fattade beslut, verksamhetsplan och mål. Du är även en utmärkt representant för säkerhetsavdelningen i både interna och externa sammanhang, och kan bygga goda relationer både inom och utom myndigheten. Kvalifikationer Krav - Akademisk utbildning med inriktning mot säkerhet, risk- och krishantering eller annan utbildning i kombination med för befattningen relevant erfarenhet. - Kunskap inom befintlig lagstiftning inom krisberedskaps- och totalförsvarsområdet. - Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. - Svenskt medborgarskap. Meriter - Kunskap om och erfarenhet av arbete med projekt, gärna inom krisberedskaps- och totalförsvarsområdet. - Kunskap om och erfarenhet av att planera och genomföra övningar och utbildningar. - Erfarenhet av samverkan med andra myndigheter eller organisationer inom säkerhetsområdet. - Erfarenhet av att leda grupper och arbeta med stabsmetodik och krisorganisation. - Erfarenhet av arbete med handläggning av säkerhets- och krisberedskapsfrågor. - Kunskap om säkerhetsskyddslagstiftning. - Erfarenhet av arbete inom offentlig verksamhet. Upplysningar Anställningsform: tillsvidare med inledande 6 månader provanställning. Arbetstider: kontorsarbetstid alt. förtroendearbetstid. Vi tillämpar individuell lönesättning. Placering: Sundbyberg Tillträde: enligt överenskommelse. Säkerhetsprövning med registerkontroll enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) kommer att genomföras. Utifrån detta föreligger krav på svenskt medborgarskap. Anställningen förutsätter en godkänd säkerhetsprövning. Vill du veta mer? Vill du veta mer om den aktuella rollen och säkerhetsavdelningen är du välkommen att kontakta Fredrik Vilhelmsson, enhetschef, 010-203 2748. Ansökan Välkommen med dina ansökningshandlingar senast den 2 juni 2025. Vi tar emot din ansökan via vårt rekryteringssystem. _________________________________________________________________________________________________________ Om rekryteringsprocessen För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar därför alla sökande och strävar efter en jämn könsfördelning och mångfald. Som statlig myndighet rekryterar vi efter förtjänst och skicklighet. På https://www.arbetsgivarverket.se/jobba-statligt/fragor-och-svar/Hur-ser-rekryteringsprocessen-ut-for-statliga-jobb/ kan du läsa mer om vad det innebär. Vi använder urvalsfrågor under ansökningen. Besvara dem så utförligt du kan eftersom dina svar har betydelse för om du är kvalificerad att gå vidare i rekryteringen eller inte. I vissa rekryteringar använder vi också tester för att bedöma hur väl din skicklighet stämmer överens med tjänsten du söker. Vid en eventuell intervju kan du även få svara på frågor kopplat till säkerhet. Vill du komma i kontakt med fackliga företrädare finns kontaktuppgifter till Saco-S, Seko och ST längst ned på sidan ”Lediga jobb och intresseanmälan” på migrationsverket.se: https://www.migrationsverket.se/Om-Migrationsverket/Jobba-hos-oss/Lediga-jobb-och-intresseanmalan.html För att arbeta på Migrationsverket behöver du ha rätt att vistas och arbeta i Sverige på någon av dessa grunder: svenskt medborgarskap (krav för vissa tjänster), nordiskt medborgarskap, EU-medborgarskap eller permanent uppehållstillstånd. Om du har skyddade personuppgifter, eller annan information som du själv bedömer som skyddsvärd, ska du kontakta [email protected] innan du gör din ansökan så berättar vi mer om våra säkerhetsrutiner. https://www.migrationsverket.se/Om-Migrationsverket/Vart-uppdrag/Personuppgifter.html Migrationsverkets rekryteringar sker helt i vår egen eller upphandlade leverantörers regi. Vi ber därför om att inte få telefonsamtal och mejl från rekryteringsföretag och annonsförsäljare.
Hej! Du är trött på generiska, bleka och lata jobbannonser med rubriken ”är du vår nästa stjärnsäljare”… Eller hur? Du är less, för du vet att du förtjänar mer. Gratis energidryck, biobiljetter eller ett pingisbord räcker inte för dig… Ditt drömjobb är att jobba med en ordentlig provision som en riktig säljare. Ditt drömjobb är att jobba på en arbetsplats med riktiga vinnare som är villiga att satsa för att nå framgång, ett ställe där det normala är att vara ambitiös, ett ställe där du inte sticker ut för att du vill mer i ditt liv än att sluta upp i ett litet radhus med förlorade drömmar. Har jag ditt intresse nu? Läs vidare... Jag startade upp det här företaget för att jag vet exakt hur det är, jag vill mer i livet än att sitta och ta order av mellanchefer utan drömmer eller ambitioner, jag ville skapa ett ställe där vinnare frodas – ett ställe jag önskade att jag hade tidigare i livet… Jag vill ha dig som vill vara med på den här resan tillsammans med mig. En resa där en lön på mindre än 6 siffror är ett misslyckande, en resa där du kommer utvecklas så mycket att du inte ens kommer känna igen dig själv ett halvår senare, en resa där jag som ledare kommer göra dig så mentalt hård och förberedd att allt annat i livet känns enkelt i jämförelse. Som säljare hos oss på Grewin Sales har du initialt dessa uppgifter: Ringa och boka in möten över telefon på dom färdiga listorna jag tagit fram åt dig (ja, du slipper prospektera!) Lyssna på mig när jag tar mina säljsamtal, och lära dig av dom Ta säljmötena du har lyckats bokat in och stänga så mycket affärer du kan med mig som coach Med tiden sen när du blir riktigt duktig kommer du erbjudas: Mötesbokare som bokar säljmöten åt dig Säljassistent som gör admin åt dig Möjlighet att ta dig an ett eget säljteam som försäljningschef Jag som VD är väldigt processorienterad och tar personlig utveckling på stort allvar. Här jobbar vi med ett ledarskap där vi VISAR dig hur man gör. Jag kommer sälja framför ögonen på dig, det är så du lär dig bäst. Så till formalia… Här är kort fakta om tjänsten: På plats i Stockholm, inte hybrid eller remote Garantilön om 20 000kr + provision under provanställningen för att du ska komma in i hur vi jobbar och känna dig trygg i att du klarar av att stänga affärer själv. Efter provanställningen, eller när du känner dig helt redo, då övergår upplägget till 100% provision så att du kan få maximal uppsida för det slit du lägger ner. B2B försäljning. Produkten är en typ av utbildningsprodukt vi säljer där chefer i allmänhet är vår målgrupp. Så du kommer lära dig en hel del om att föra dig i samtal med chefer, och få en bred erfarenhet av näringslivet och hur det fungerar i rummen där besluten tas på riktigt. Snittpriset på det vi säljer är ungefär 50 000kr per medlemskap, men vi har vissa medlemskap som säljs för upp emot 200 000kr. Din provision som säljare är 20% per sån här såld enhet. Du kan förvänta dig att ha nått en månadslön på minst 50 000kr inom 3-6 månader om du lägger ner det arbetet som krävs med min guidning. Förmåner som du kan förvänta dig: gratis frukost, gymkort, sjukförsäkring, företagsresor, investeringskurs (kommer till användning när du har massor av överskottskapital efter att du börjat tjäna ordentliga pengar här) Jag kommer lära dig sälja med Straight Line Selling, vilket kommer ifrån självaste Jordan Belfort från början Om du googlar på "Di Close och Grewin Sales" och sen klickar på första resultatet som dyker upp kan du läsa mer om vårt samarbete med Dagens industri. Så, är du redo att göra något större i livet? Ansök nu genom att följa länken till vår karriärsida!
Om uppdraget Uppdraget gäller utveckling i en Microsoft-baserad on-premise-miljö med agila arbetsmetoder hos en av våra ramavtalskunder. Fokus ligger på .NET och React, med ett särskilt krav på erfarenhet av utveckling i SharePoint 2019 eller SharePoint SE Teknisk erfarenhet Gedigen erfarenhet av .NET/C# Erfarenhet av frontendutveckling i React Utveckling av frontendapplikationer med koppling till backend via webb-API Erfarenhet av utveckling i SharePoint 2019 eller SharePoint SE Kunskap om webb-API Flytande svenska i tal och skrift Meriterande kunskaper Teknik SharePoint Framework (SPFx) SQL PowerShell Git Azure DevOps CSS och webbdesign Erfarenhet av SharePoint 2019/SE även i ett administrativt sammanhang Utbildning Examen inom data-/systemvetenskap
Som juvelfattare kommer du huvudsakligen att arbeta med att fatta diamanter i exklusiva smycken såsom ringar, örhängen, halsband och armband. Arbetet kräver ett öga för detaljer, stabil hand och stor noggrannhet. Du kommer att: Utföra fattningar med olika tekniker (t.ex. klo-, pavé-, kanal- och sarginfattningar) Arbeta med både färdiga smyckesmodeller och kundanpassade beställningar Samarbeta med formgivare och guldsmeder för att uppnå högsta kvalitet Vi söker dig som: Har dokumenterad erfarenhet som juvelfattare, gärna inom arbete med diamanter Arbetar med hög precision och är van vid att hantera exklusiva material Är självgående, ansvarsfull och kvalitetsmedveten Har utbildning inom smyckeshantverk eller motsvarande erfarenhet
Placeringsort: Järfälla Omfattning: Heltid Start: Början på Augusti Anställningsform: Konsultuppdrag till den 31/12-25 med möjlighet till förlängning. Om rollen Vi söker en kommunikativ, noggrann och drivande Junior Operativ Inköpare till en av våra kunder inom teknik- och industrisektorn i Järfälla. Kunden befinner sig i en expansiv fas och behöver stärka sin inköpsfunktion med en engagerad person som trivs i en dynamisk produktionsmiljö. Rollen innebär operativt inköpsarbete i ett projektorienterat sammanhang med höga krav på kvalitet, flexibilitet och leveransprecision. Arbetsuppgifter Som operativ inköpare ansvarar du för att säkerställa att planerade material- och tjänstebehov levereras i rätt tid till kundens produktion. Du kommer att arbeta med inköp av avancerad teknisk utrustning såsom datorkomponenter, sensorer och mikrovågmoduler. Arbetet kräver nära samarbete med kundens planeringsavdelning, projektkontor och leverantörer. Exempel på arbetsuppgifter: Inköp baserat på planerade behov Beställning och bevakning av order Inhämta kostnadsuppskattningar Fakturahantering Löpande återkoppling till interna kundansvariga Leverantörsrelationer och uppföljning Optimering av material- och informationsflöden Kvalifikationer Vi ser att du har: 1–3 års erfarenhet inom supply chain eller operativt inköp Erfarenhet av att arbeta i produktionsnära miljöer Förståelse för vad som styr inköp i försörjningskedjan Förmåga att självständigt driva ditt arbete mot god leveransprecision Personliga egenskaper För att lyckas i rollen behöver du vara: Prestigelös och lösningsorienterad Ansvarstagande och proaktiv Bekväm med att fatta beslut även i föränderliga miljöer En lagspelare med positiv attityd Övrigt Tjänsten kräver att du genomgår och godkänns i en säkerhetsprövning enligt gällande regelverk för säkerhetsskydd. Tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag!
Järfälla Rehab söker specialistfysioterapeut inom smärta eller mental hälsa! Vi på Järfälla Rehab är ett engagerat och positivt team som ständigt strävar efter utveckling. Nu söker vi en fysioterapeut med specialistkompetens inom smärta eller mental hälsa som vill bli en del av vår arbetsgrupp. Inom primärvårdsrehabiliteringen pågår en förändring med ett ökat ansvar för personer med långvarig smärta och psykisk ohälsa. Vi i Järfälla har tagit oss an den utmaningen och det finns därför en möjlighet att få vara med på den resan. Du kommer få utveckla arbetssätt, utbilda och stötta kollegor samt vara med och utveckla samarbeten med andra vårdaktörer. Hos oss i Järfälla är du mitt i samhället och du får verkligen göra skillnad på riktigt. Arbetsuppgifter: Denna tjänst är huvudsakligen placerad på mottagning, men det finns goda möjligheter att kombinera den med arbete i patientens hem beroende på den sökande. Du kommer främst att träffa patienter inom ditt specialistområde, men du behöver också känna dig bekväm med att möta patienter inom andra delar av primärvårdsuppdraget, där vi har möjlighet att fånga upp smärtproblematik och mental ohälsa tidigt. Du brinner för ditt eget patientarbete och det dagliga mötet med patienten individuellt och i grupp. I våra lokaler har vi ett gym, bassäng, grupprum och mottagningsrum och du varierar mellan dessa miljöer. Arbetet innebär bedömning och behandling, både individuellt och i grupp. Vi utvecklar samarbetet över vårdgränserna just nu och du bör se dig själv som en drivande kraft i det arbetet. Dokumentation sker i journalsystemet Take Care. Om oss: Hos oss på Järfälla rehab arbetar även dietister, arbetsterapeuter, lymfterapeuter, kiropraktorer samt en väletablerad studentverksamhet med AKA anställd på enheten. På vår enhet finns en specialist i äldres hälsa samt enhetschef som är specialist inom smärta. Vi är totalt 39 personer, varav ca 15 på mottagningen. Vi finns i trevliga lokaler på Jakobsbergs sjukhus, beläget ca 15 minuter från Stockholm Odenplan. Du kan läsa mer om oss på Järfälla rehab (regionstockholm.se) Våra närmaste vårdgrannar är Jakobsbergs Universitetsvårdcentral, med ansvar för forskning och utveckling inom primärvården, samt Akademiskt Primärvårdscentrum som är primärvårdens stöd för forskning, utbildning och utvecklingsarbete. Järfälla Rehab är en del av Rehab Nordväst som erbjuder primärvårdsrehabilitering i kommunerna Solna, Sundbyberg, Järfälla, Upplands Bro och Märsta-Sigtuna i Region Stockholms regi. Vi har fyra mottagningar och tre neuroteam med totalt ca 150 medarbetare. Inom Rehab Nordväst har vi många gemensamma nätverk där vi samarbetar mellan enheterna kring olika patientgrupper. Vi erbjuder ett stimulerande, omväxlande och utvecklande arbete med eget ansvar. Flexarbetstid tillämpas och vi har ett generöst friskvårdsbidrag, tillgång till personalgym samt erbjuder fri sjukvård inom primärvården. Du kan läsa mer om det på Förmåner hos Stockholms läns sjukvårdsområde Anställningsform: Tillsvidareanställning, heltid 40 tim./vecka, dagtid. Provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde sker enligt överenskommelse. Kvalifikationer: Vi söker dig som: Legitimerad fysioterapeut/ sjukgymnast med specialistkompetens enligt Fysioterapeuterna inom smärta och smärtrehabilitering och/eller mental ohälsa Följande ses som meriterande: Handledarutbildning 7,5hp Erfarenhet av arbete inom primärvårdsrehabilitering Har B-körkort Personliga egenskaper: För att passa in hos oss behöver du vara kommunikativ och kunna planera ditt arbete självständigt och flexibelt. Du arbetar mot ett ekonomiskt årsmål och ser det som en positiv utmaning att lägga upp ditt arbete efter de krav som ställs. Vi vill även att du är intresserad att vara med och delta i samt driva utvecklings- och förbättringsarbete, tillsammans med kollegorna. Övrig information: Intervjuer kan komma att påbörjas innan ansökningstidens slut, varför vi gärna ser att du skickar in din ansökan redan idag. Varmt välkommen in med din ansökan! Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för intern omplacering, enligt gällande regelverk. Vid patientnära arbete inom Stockholms läns sjukvårdsområde: - tillämpas registerkontroll före beslut om anställning enligt gällande riktlinje. - ska medarbetare som kommer att ha patientkontakt genomgå nyanställningsundersökning, enligt gällande direktiv, vilket sker genom företagshälsovården innan anställning. - krävs, förutom svensk yrkeslegitimation, goda kunskaper i svenska språket motsvarande nivå C1 enligt den gemensamma europeiska referensramen (GERS). Samma krav är vägledande vad gäller icke-legitimerad personal med patientkontakt. Stockholms läns sjukvårdsområde (SLSO) är en av Sveriges största vårdgivare med 11 600 medarbetare. Vi erbjuder hälso- och sjukvård i Region Stockholms regi inom psykiatri, primärvård, geriatrik, ASIH, närakuter, somatisk specialistvård, habilitering och hälsa samt hjälpmedel. I samverkan med Karolinska Institutet bedriver vi forskning, utbildning och utveckling. https://www.slso.regionstockholm.se/. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb
Din nya roll Nu söker vi en IT-infrastruktur specialist med fokus på Microsoft 365 för ett spännande uppdrag med start i augusti. I den här rollen får du en bred och operativ roll där du både agerar beställare och teknisk rådgivare mot externa partners, men också arbetar hands-on med implementation, konfiguration och vidareutveckling av vår Microsoft-baserade infrastruktur. Exempel på arbetsuppgifter: - Hantering och konfiguration av Microsoft Intune och Windows Autopilot - Implementation av Conditional Access-policys - Drift och utveckling i Azure och Microsoft 365 - Administration av Entra ID (fd Azure AD) och Security Center - Backuphantering via Veeam - Support i infrastrukturfrågor till kollegor, exempelvis 2nd line mot Service Desk - Övergripande arbete med virtuella servrar (drift sköts av partner) - Grundläggande nätverk (Cisco Meraki) - Hantering av MacOS (meriterande men ej krav) - Skriptning, framför allt i PowerShell För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Bred erfarenhet av Microsoft Intune och Windows Autopilot Djup teknisk kompetens inom Azure och Microsoft 365 Kunskap om och erfarenhet av att arbeta med Conditional Access Erfarenhet av Microsoft Purview är meriterande Erfarenhet av Entra ID och Microsoft Security Center Vana vid backuphantering (gärna Veeam) Erfarenhet av IT-säkerhet och identifiering av sårbarheter Förståelse för nätverk och servermiljöer, även om drift ligger externt Goda kunskaper i PowerShell Tidigare erfarenhet från liknande roll inom IT-infrastruktur Vem är du? Vi söker dig som är analytisk, självgående och teknikintresserad. Du gillar att hålla dig uppdaterad, tar initiativ och är inte rädd att gräva ner dig i nya tekniker eller lösningar. Du är kommunikativ och pedagogisk – du har lätt för att samarbeta, men också att förklara tekniska lösningar för kollegor som inte är lika tekniskt bevandrade. Rollen kräver flexibilitet, nyfikenhet och förmåga att arbeta i en föränderlig miljö där utveckling står i fokus. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning i sex månader och därefter tillsvidareanställning Lön: Enligt överenskommelse Start: Augusti 2025 Slut: Konsultuppdrag i sex månader och därefter överrekrytering till kundföretaget Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: Säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan.
Ort: Stockholm (hybridarbete) Omfattning: Heltid, till 31 december. Anställningsform: Konsultuppdrag Start: Omgående Om tjänsten Vi söker en erfaren Senior Frontendutvecklare som vill vara med och stärka vårt team! Du kommer att arbeta i ett DevOps-team med ansvar för våra gemensamma frontend-komponenter (som header, footer, sökfunktionalitet m.m.) samt vårt headless CMS (Contentful). Teamet ansvarar även för vår gemensamma plattform för ID-hantering. Just nu fokuserar vi på att säkerställa att våra lösningar följer gällande tillgänglighetslagstiftning, vidareutveckla vårt bibliotek av frontend-komponenter samt stötta införandet av vår nya plattform för ID-hantering. Arbetsuppgifter Designa, utveckla, testa och underhålla gemensamma frontend-komponenter. Säkerställa att lösningarna är tillgängliga, skalbara och presterar bra. Samarbeta nära med andra utvecklingsteam kring integration och systemflöden. Arbeta i en molnbaserad IT-infrastruktur (AWS) med komplexa beroenden. Delta i det agila arbetssättet i ett hybridteam baserat i Stockholm och Skopje. Teknikstack och krav Du har goda kunskaper inom: Vue.js (version 3, med JavaScript och/eller TypeScript) HTML5, SCSS, BEM (eller liknande) Contentful Git och Pull Requests Jenkins REST/GraphQL Webpack, Vite, Node.js, NPM Bootstrap Responsiv design, SEO och semantisk HTML Tillgänglighetsanpassad utveckling (WCAG) Personliga egenskaper Vi söker dig som: Har ett driv att leverera högkvalitativa och användarvänliga lösningar Har ett problemlösande förhållningssätt och gillar tekniska utmaningar Är en lagspelare som trivs med att samarbeta över teamgränser Har god förståelse för datamodellering och mikrotjänst-arkitektur Ansökan Välkommen att skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande.
Bilmekaniker sökes med start omgående! Vi söker en erfaren och engagerad mekaniker för att ansluta sig till vår kunds dynamiska team. Som mekaniker kommer du att spela en viktig roll i vår verksamhet genom att utföra reparationer och underhåll av fordon. Vi är dedikerade till att erbjuda högkvalitativ service till våra kunder och strävar efter att upprätthålla ett starkt rykte inom fordonsbranschen. Arbetsuppgifter: • Utföra felsökning, reparationer och underhåll på olika fordonstyper. • Utföra service och rutinmässiga kontroller för att säkerställa fordonens prestanda och tillförlitlighet. • Diagnostisera elektriska och mekaniska problem och åtgärda dem effektivt. • Hantera och använda verktyg och utrustning på ett säkert sätt. • Följa tillverkarens rekommendationer och branschstandarder för reparationer och underhåll. • Dokumentera arbetet noggrant och ge korrekt information om reparationer och kostnader till kunder och kollegor. Kvalifikationer: • Utbildning eller certifiering inom fordonsreparationer är önskvärt. • Erfarenhet av att arbeta som mekaniker och god kunskap om fordonsreparationer och underhåll. • Kompetens inom felsökning och diagnostik av mekaniska och elektriska system. • Förmåga att arbeta självständigt och effektivt, samt vara en lagspelare. • Starka problemlösningsfärdigheter och förmåga att fatta beslut under press. Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö där du kan utveckla dina färdigheter och bli en värdefull medlem till vår kunds team. Vi erbjuder konkurrenskraftig lön och förmåner baserat på erfarenhet och kompetens. Om du är passionerad inom fordonsbranschen och har en stark arbetsmoral, skicka in din ansökan och CV idag. Vi ser fram emot att höra från dig!
Välj ett jobb för att visa detaljer