Systemutvecklare till Stockholm
Together Tech AB
Övriga civilingenjörsyrken

Vill du arbeta med avancerad teknik i projekt som gör verklig skillnad? Då kan detta vara ditt nästa steg i karriären! Vi söker en systemutvecklare till vårt team i Stockholm som kan bidra till innovativa tekniklösningar för våra kunder där kvalitet och hållbara lösningar är nyckeln. Huvudsakliga ansvarsområden för rollen som systemutvecklare Designa, utveckla och implementera högkvalitativa mjukvarulösningar i enlighet med kundens krav Ta en aktiv roll i systemarkitekturen genom hela produktutvecklingsprocessen, från koncept till driftsättning Samarbeta i tvärfunktionella team Delta i testning, verifiering och felsökning av komplexa mjukvarusystem Vara med och stödja och bidra till kontinuerliga förbättringar av tekniska utvecklingsverktyg, processer och bästa praxis etc. Din tekniska bakgrund Kandidatexamen eller magisterexamen i IT, datavetenskap, mjukvara, eller motsvarande Relevant erfarenhet av mjukvaruutveckling, helst inom C#, Python eller C/C++ Vara välbekant med moderna, tekniska utvecklingsmiljöer, verktyg och relevanta ramverk Goda kunskaper, både muntligt och skriftligt, i både svenska och engelska En del av våra uppdrag finns inom säkerhetsklassade områden och för dessa krävs en säkerhetsprövning som en del av rekryteringsprocessen. Svenskt medborgarskap är krav i säkerhetsklassade uppdrag. Personliga egenskaper Som konsult behöver du vara självständig, flexibel och nyfiken och vara bra på att bygga starka relationer med både kollegor och kunder. Som systemutvecklare är du driven och med en förmåga att se helheten i design- och arkitekturfrågor. Du förstår hur ett system är strukturerat och baserar dina analyser på fakta och data. Varför ska du börja på Together Tech som systemutvecklare? Möjligheter till professionellt engagemang och utveckling i en rad olika uppdrag inom olika branscher Möjligheten att få arbeta tillsammans med skickliga ingenjörer som brinner för hållbarhet och teknik för en bättre värld Bli en del av ett företag som har utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare 2024 och 2025 av Karriärföretagen Våra anställdas förmåner och din utveckling hos oss på Together Tech Trygg anställning med kollektivavtal och fast månadslön Friskvårdsbidrag på 4000 SEK per år, hälsokontroller, och rabatter på träningsaktiviteter Individuella utvecklingsplaner samt relevant vidareutbildning En social, inkluderande arbetskultur med regelbundna events som after-works, sportaktiviteter och konferenser mm. Är du intresserad av att lära dig mer om oss? Besök gärna:  www.togethertech.com För frågor om tjänsten, vänligen kontakta Anna Öfwerman på +46790738026 24. Vi ser fram emot din ansökan och möjligheten att växa tillsammans!

10 juni 2025
Sista ansökan:
16 augusti 2025
Engagerad utbildare sökes till Promeister
ProMeister Solutions AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Inom ProMeister arbetar vi med att utbilda våra ca 1000 konceptanslutna fordonsverkstäder men även uppdragsutbildning mot externa aktörer. Just nu behöver vi förstärkning till vårt framgångsrika utbildningsteam! Våra kunder består av några av Sveriges mest kända verkstadskedjor. Om företaget ProMeister Solutions AB ingår i MEKO Sweden AB som driver koncepten Mekonomen, Meca, Speedy med flera och är börsnoterat på Stockholms börsen. Inom ProMeister finner vi vår utbildningsenhet ”Academy”, Teknisk Support, Gymnasium och Yrkeshögskola. Hos ProMeister sätter vi ett stort värde på engagemang och driv. Du ska vara en självständig person som tar initiativ. Du bör ha lätt att utveckla och bibehålla goda relationer med kunder och dina medarbetare. Vi sätter stort värde i att du har en god pedagogisk och kommunikativ förmåga. Tjänsten innebär att utbildning hålls över större delar av landet och detta innebär en del resor. Vi tror på lokal närvaro och vill därför hålla så många utbildningar som möjligt på lokala orter/platser ute i landet. Vår huvudbas ligger i Västerås där vi kommer ha helt nyrenoverade och topmoderna lokaler som kommer stå klara hösten 2025. En exempelvecka kan se ut så här: Måndag - Resdag Tisdag - Utbildning Onsdag - Utbildning Torsdag - Utbildning och transport hem Fredag - Administration Då vi arbetar i en föränderlig bransch så krävs det att du är flexibel i din roll. Arbetsuppgifter: - Utbilda mekaniker inom koncernen. - Utbilda andra företag/verksamheter utanför koncernen. - Bidra till att nya utbildningar tas fram. - Delta på mässor och andra tillfällen där vi marknadsför våra utbildningar. Krav: - Fullständig fordonstekniskutbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet - Erfarenhet av att utbilda andra människor är meriterande. - Pedagogisk och tålmodig och har en förmåga att förklara sådant som verkar svårt på ett enkelt sätt. - Talar klart, välformulerat och engagerat i enskilda möten samt i både små och stora grupper. Lyssnar och är mottaglig för motparten och anpassar sig till situationen. - Behärskar svenska i tal och skrift mycket väl. - God IT-vana. - Intresse för innovation och teknik. - B-körkort. Högre behörighet meriterande Start: Så snart som möjligt Anställningsform: Heltidstjänst där provanställning tillämpas Lön: Fast månadslön enligt ök + tjänstebil Urval och intervjuer sker löpande därför kan denna tjänst tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sök redan idag! Personlighet är viktigt för oss! Därför ber vi alla som söker jobb hos oss att svara på ett kort personlighetstest. Det ger oss möjlighet att få en mer objektiv bild av dig som person och kommer att användas som en del av beslutsunderlaget i urvalet. Länken till testet skickas ut i ett separat mail dagen efter att du skickat in din ansökan och vi vill be dig svara på testet så snart du kan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomförs även en bakgrundskontroll innan anställning kan bli aktuell. Detta innefattar belastningsregisterutdrag och ev. ekonomisk kontroll (UC). Personuppgiftshantering Mekonomen Company org. nr. 556724–9254 är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter: https://www.mekonomencompany.se/wp-content/uploads/2024/01/Integritetspolicy-rekrytering_version-2401.pdf ProMeister levererar professionella och innovativa tjänster inom verkstadsdrift till fordonsbranschen. Genom snabb innovationstakt sätter vi standarden för verkstadsnära tjänster. Vårt budskap är ”maxa din verkstad” och inom ramen för vårt erbjudande ingår bl.a. teknisk utbildning, support, affärssystem för effektiv verkstadsdrift, bemanning och gymnasieutbildning. ProMeister Solutions AB ingår i MEKO.

10 juni 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Murarjobb.

Vi söker murare för murning och putsningsarbeten. Erfarenhet av fasadarbeten inom murning och putsning

10 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Renhållningschaufförer
Bemannix AB
Lastbilsförare m.fl.

Vi söker Renhållningschaufförer till Södertälje! Nu söker vi för kunds räkning i Södertälje kommun renhållningschaufförer med C-kort för arbete under sommarhalvåret till att börja med. För rätt person finns mycket goda chanser till förlängning.  Du kommer att få en ordentlig introduktion till arbetet av ordinarie chaufför.  Start omgående! Arbetsuppgifter: Som renhållningschaufför är dina arbetsuppgifter att samla in avfall runt om i kommunen tillsammans med en kollega. Arbetsdagen startar på återvinningscentralen där du utgår ifrån för att sedan transportera dig själv och sopbilen runt en planerad rutt. När du har behandlat alla stopp på körturen återvänder du till återvinningscentralen och tömmer bilen. Du bör vara i god fysisk form då arbetet är fysiskt krävande. Start: Maj månad Arbetstider: Måndag-torsdag. 06:00-15:00. Fredagar 06:00-12:15. ( Övertid kan förekomma.) Omfattning: Heltid under sommarhalvåret maj-aug med goda chanser till förlängning. Placering: Södertälje Vem passar för denna tjänst? Vi söker dig som tar ansvar, lär dig snabbt och är noggrann. Vidare ser vi att du är serviceminded då kundkontakt förekommer på daglig basis. Arbetet kräver även att du kan arbeta under stress, klarar av att arbeta fysisk och innehar ett miljö- och säkerhetstänk när du framför fordonet. För att passa för den här tjänsten är du en teamplayer som trivs både bakom ratten och med fysisk aktivitet. Då arbetsplatsen är belägen en bit bort från kommunala färdmedel är det meriterande med tillgång till egen bil.  Kvalifikationer: Fullständig gymnasieutbildning. Flytande svenska i tal och skrift. C-körkort. Giltigt Yrkeskompetensbevis (YKB). Digitalt färdskrivarkort Meriterande Tidigare erfarenhet av framföra tunga lastbilar i yrkestrafik, tex inom distribution eller liknande arbete. Vi värdesätter dock personligt lämplighet före erfarenhet, viktigaste för oss är du är ambitiös och har rätt inställning till arbete! Övrigt: Sök tjänsten via ansökningslänken genom att klicka på Skicka ansökan. Vi tar endast emot ansökningar via vår karriärsida. För mer information om jobbet är du välkommen att kontakta oss på 08-555 687 00, dagtid vardagar. Urval och intervjuer kommer att ske löpande och framåt och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Ett utdrag ur belastningsregistret tas på samtliga sökande som blir aktuella för anställning. Mer info om oss hittar du på www.bemannix.se! Varmt välkommen med din ansökan!

10 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Distrikts säljare Dagligvaruhandel Stockholm Syd
Nextstore Group AB
Företagssäljare

Nu utökar vi Nextstore Group AB vår säljkår med bearbetning av butiker inom Dagligvaruhandeln. Vill du bli en av våra framgångsrika säljare på Nextstore då ska du söka. Utbildningen och ansvaret att du utvecklas som säljare fixar vi, ta chansen att arbeta med starka varumärken som säljare hos oss. Arbetet sker på ett redan upparbetat distrikt. Du kommer att representera våra uppdragsgivare BIC, Scholl, Kleenex, Huggies, NIGAB. Vi söker dig som är fylld av energi och har en vilja att lära. Dina arbetsuppgifter: · Genomföra säljbesök mot Dagligvaruhandeln. · Utföra säljdrivande aktiviteter i butiken. · Säkerställa tillgänglighet och synlighet av våra uppdragsgivares produkter. · Rapportera och analysera dina egna resultat. · Bli våra uppdragsgivares representant mot dina butiker på ett redan upparbetat distrikt. Erfarenhet: Erfarenhet från säljarbete i butik eller annan försäljning är meriterande. Förväntningar: Du bör ha en stark förmåga att bygga och utveckla relationer med våra kunder. Att du vill arbeta i ett högt tempo som kräver både struktur och planering. B – körkort samt vana att arbeta i I-pad miljö. Ditt säljdistrikt: Du kommer att arbeta mot butiker i Stockholms södra delar, Södertälje, Nyköping. Önskvärd placeringsort är Stockholm Söderort. Vi erbjuder: Fast månadslön med möjlighet till bonus i en tillsvidareanställning. Tjänstepension, Friskvårdsbidrag och möjlighet till förmånsbil är andra förmåner vi erbjuder. Du får arbeta i en lärande miljö där vi som team alltid strävar efter hela gruppens framgång som ett lag. Du kommer att rapportera direkt till vår försäljningsansvarig. Ansökan: E-posta din ansökan med CV till [email protected] märk ansökan med Södra Stockholm. Vi rekryterar löpande för denna tjänst så vi ser gärna din ansökan så snart som möjligt Kontaktpersoner: Vid frågor är du välkommen att kontakta Rickard Molin på telefon 070–8920 400 alternativt maila [email protected] Nextstore Group AB Är ett säljbolag med uppdragsgivare mot både Servicehandlen och Dagligvaruhandeln uppdelat i två säljkårer från Q3 2025. VI har uppdragsgovare såsom Vapekedjan, FUMI och ON vitt snus från Helix Sweden, Cigariller från Burger Söhne Group, BIC rakning- och tändarartiklar, Kleneex, Scholl, Huggies, hundsnacks från Petgood och dryck från NIGAB mfl. Vi på NextStore Group AB är personer med stor erfarenhet och hög kompetens inom försäljning. Vi står med fötterna på jorden, är ödmjuka och vet att framgång kommer genom bra struktur, god planering och långsiktiga mål. NextStore Group grundades 2010 och är tre aktiva ägare med varierande bakgrund, men det som förenar är den breda erfarenheten inom försäljning.

10 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Receptionist med erfarenhet av fakturahantering till kund i city

Har du några års erfarenheter från rollen som receptionist där du även arbetat med fakturahantering? Söker du en ny roll där du får arbeta tillsammans med härliga och engagerade kollegor i en spännande bransch? Då kan det här vara möjligheten för dig! Arbetsbeskrivning Till en av våra kunder i city söker vi en glad och energifylld receptionist som även kommer ha ett tätt samarbete med ekonomiavdelningen där du stöttar dem i fakturahantering. En spännande roll där du får träffa nya människor, supportera kollegor och tillsammans med ekonomiavdelningen utveckla fakturahanteringen framåt! Vanligt förekommande arbetsuppgifter: Reception • Ansvara för växeltelefonen och receptionen. • Ansvara för posthantering; dela ut post i postfack och samla ihop fakturor som kommer med post och via mail • Ta emot besökare och förbereda inför externa möten med kaffe och ibland lunch. • Generell överblick och koll på kontoret • Support till kollegor på kontoret; beställa bud, luncher, olika typer av inköp etc. • Ansvara för den dagliga frukosten vi erbjuder på vårt kontor • Veckobeställning av mat och dryck • Kontakt mot IT-avdelningen, beställningar av dator/mobil i och med on- och offboarding • Kontakt mot fastighetsägaren om parkeringsplatser och passerbrickor etc. Fakturahantering • Hantera fakturor som kommer in via mail och post; ta emot leverantörsfakturor, skicka på attest samt kontera fakturorna • Lägga upp nya leverantörer i systemet • Arbeta för förbättringar gällande fakturahantering och vårt nya system Vem är du? Vi söker dig som har något/några års erfarenhet från en liknande roll där du arbetat med service och receptionsarbete som även inneburit hantering av inkommande fakturor. Som person ser vi att du är en framåt och serviceinriktad person som trivs i en roll där du får supportera både dina kollegor som externa besökare. I rollen får du gärna komma med nya idéer och tillsammans med oss utveckla vårt arbetssätt rörande fakturahanteringen och vi ser därför att du är en nyfiken och driven person som har förmågan att komma med förbättringsåtgärder. Du är flytande i svenska och har mycket goda engelskkunskaper. Vi erbjuder Vår kund är belägen i Stockholm city och har precis flyttat in i helt nyrenoverade och mycket fina lokaler. Ett familjärt och trevligt bolag som präglas av energi och samarbete där du får arbeta tillsammans med trevliga kollegor i en intressant och rolig bransch. I denna roll kommer du arbeta som konsult via Jurek men arbeta hos vår kund och som konsult på Jurek är du med i vårt konsultnätverk och har tät dialog med din närmsta konsultchef. Uppdraget planeras att starta i augusti och löpa på under 12 månader. Vid frågor angående tjänsten kontakta gärna ansvarig konsultchef Hedda Grenlöv på [email protected]. Om oss Jurek Recruitment & Consulting grundades 2006 av serieentreprenören Shervin Razani och är ett växande företag med fokus på flexibla och kundanpassade rekryterings- och konsulttjänster. Vi rekryterar och hyr ut talanger inom en mängd områden, från studenter till erfarna akademiker, med specialistkompetens. Våra uppdrag spänner över områdena juridik, ekonomi, HR, marknad/kommunikation, administration och management. Då varje uppdrag är unikt arbetar vi för att alltid skapa en perfect match för våra konsulter och kunder. Konsult hos Jurek År 2024 utsågs vi till en av Sveriges 100 mest attraktiva arbetsgivare av Karriärföretagen. Det är fint att få ett kvitto på vårt viktiga arbete med att erbjuda unika karriär- och utvecklingsmöjligheter. Som konsult hos oss får du chansen att arbeta på spännande arbetsplatser inom olika branscher och vid din sida har du alltid en dedikerad konsultchef som stöttar dig under ditt uppdrag och hjälper dig framåt i din karriär. Du kommer dessutom bjudas in på flera spännande nätverksträffar och aktiviteter tillsammans med konsultchefer och övriga konsulter på Jurek Nyfiken på att veta mer om hur det är att konsulta via oss? Spana in vad våra konsulter säger här: https://jurek.se/konsult-hos-oss-pa-jurek

10 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Project Verification & Validation Manager
Alstom Transport AB
Systemtestare och testledare

At Alstom, we understand transport networks and what moves people. From high-speed trains, metros, monorails, and trams, to turnkey systems, services, infrastructure, signalling and digital mobility, we offer our diverse customers the broadest portfolio in the industry. Every day, more than 80 000 colleagues lead the way to greener and smarter mobility worldwide, connecting cities as we reduce carbon and replace cars. Could you be the full-time Project Verification & Validation Manager in Stockholm we’re looking for? Your future role Take on a new challenge and apply your technical expertise in a new cutting-edge field. You’ll report to the Engineering Group Manager, and work alongside driven teammates. You'll be the technical interface between the solution and the project with the aim to provide fluidity in the implementation of the delivered systems. We’ll look to you for: * Develop the project Verification Plan * Check the adequacy of the documented evidence from review, integration and testing with the specified verification objectives * Identify anomalies, evaluate these in risk (impact) terms, record and communicate these to the project change management body for evaluation and decision * Manage the verification process (review, integration and testing) and ensure independence of activities as required * Develop and maintain records on the verification activities * Develop the project Verification Report stating the outcome of the verification activities All about you We value passion and attitude over experience. That’s why we don’t expect you to have every single skill. Instead, we’ve listed some that we think will help you succeed and grow in this role:  * Degree or passion in engineering. * Experience or understanding of software requirements, data and code. * Knowledge of various verification approaches/methodologies. * Able to identify the most suitable method or combination of methods in a given context. * Familiarity with deriving the types of verification from given specifications. * Understanding of CENELEC standard EN 50128. * Analytical thinking ability and good observation skills. * Very good English skills. Swedish is an advantage. Things you’ll enjoy Join us on a life-long transformative journey – the rail industry is here to stay, so you can grow and develop new skills and experiences throughout your career. You’ll also: * Enjoy stability, challenges and a long-term career free from boring daily routines * Collaborate with transverse teams and helpful colleagues * Contribute to innovative projects * Utilise our agile working environment * Steer your career in whatever direction you choose across functions and countries * Benefit from our investment in your development, through award-winning learning * Progress towards senior roles. * Benefit from a fair and dynamic reward package that recognises your performance and potential, plus comprehensive and competitive social coverage (life, medical, pension) All about you We value passion and attitude over experience. That’s why we don’t expect you to have every single skill. Instead, we’ve listed some that we think will help you succeed and grow in this role:  * Degree or passion in engineering. * Experience or understanding of software requirements, data and code. * Knowledge of various verification approaches/methodologies. * Able to identify the most suitable method or combination of methods in a given context. * Familiarity with deriving the types of verification from given specifications. * Understanding of CENELEC standard EN 50128. * Analytical thinking ability and good observation skills. * Very good English skills. Swedish is an advantage.

10 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Sjuksköterska eller distrikstköterska till Västervården Husläkarmottagning
Praktikertjänst AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Välkommen till oss på Praktikertjänst Västervården Husläkarmottagning i Vällingby. Nu söker vi en  sjuksköterska eller distriktssköterska till vårt team!  Information om arbetsplatsen Västervården Husläkarmottagning är en väletablerad läkarmottagning inom Praktikertjänst med cirka 9.000 listade patienter. Vi har stabil bemanning med drygt 20 medarbetare som arbetar tillsammans. Vi är ett glatt gäng där arbetsglädje, korta beslutsvägar och ett bra bemötande ligger i fokus. Här arbetar sex sjuksköterskor/distriktssköterskor, tre undersköterskor, sex specialister i allmänmedicin, fyra ST-läkare och en AT-läkare. I teamet finns också psykolog, rehabkoordinator och sekreterare. Vi har en separat hemsjukvård som sitter i egna lokaler.  Mottagningen karaktäriseras av hög medicinsk kvalitet och vi bedriver ett kontinuerligt förbättringsarbete. Vårt fokus ligger på hög kvalitet i patientarbetet men även på personalens arbetsmiljö och trivsel. Vi värdesätter värme och humor! Vi finns i moderna och ljusa lokaler högst upp i Vällingby Läkarhus i Vällingby centrum, med tunnelbana och bussar alldeles intill. Dagarna inleder vi med ett kort gemensamt morgonmöte hela mottagningen. Vi har bra förmåner med möjlighet till fortbildning, gemensam frukost, eftermiddagsfika, fruktkorg och generöst friskvårdsbidrag. Vi byter inom kort namn till Västervårdens vårdcentral. Arbetsuppgifter Vi erbjuder varierade arbetsuppgifter. Vi har sjuksköterskeledda mottagningar inom diabetes, sår, hypertoni och astma/KOL. Utöver detta tar vi emot patienter för exempelvis öronspolning, livstilssamtal, PICCline-omläggningar, MMSE, infusioner och injektioner. Vi arbetar med telefonrådgvning och med rådgivning och hänvisning i vår digitala plattform (Doctrin). Praktikertjänsts digitala plattform är den primära kontaktvägen till oss för våra patienter. Sjuksköterskorna har huvudansvaret för plattformen och arbetet sker i team med läkare och övriga professioner på mottagningen.  Kvalifikationer - Legitimerad sjuksköterska eller distriktssköterska, gärna med erfarenhet av primärvård. - Flytande svenska i tal och skrift. - Kunskap inom journalsystemet TakeCare. - Erfarenhet av/intresse av att arbeta digitalt. - Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Personliga egenskaper Vi önskar att du är en person som sätter patienten i fokus, har ett professionellt förhållningssätt och ett bra bemötande. Du tycker om att arbeta självständigt men det är viktigt att du även har en bra samarbetsförmåga. Du trivs med förbättringsarbete och är positiv. Då arbetsuppgifterna skiftar från dag till dag så är det viktigt att du är flexibel och kan hantera eventuell stress. Övrig information - Tjänsten är heltid, 100 %. - Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdagen. Vi ser fram emot din ansökan! Om Praktikertjänst Praktikertjänst startade för över 65 år sedan och är en av Sveriges största vårdgivare. Vi har 750 mottagningar, från Vittangi i norr till Ystad i söder, som drivs av praktiker som tillsammans äger hela Praktikertjänst. Vi är övertygade om att det skapar engagemang, delaktighet, fokus på kvalitet, kontinuitet samt kompetensutveckling - och är en viktig anledning till att vi varje år hamnar i topp vad gäller både nöjda patienter och medarbetare. Hos oss får du en trygg anställning med fina förmåner och goda möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Vi vet att våra medarbetares välbefinnande är grunden till nöjda patienter och i det långa loppet, ett mer välmående samhälle.

10 juni 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Junior Data Analyst – Stockholm (part-time)
Sway Sourcing Sweden AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Are you a meticulous and analytical student with a sharp eye for numbers and structure? Do you want to gain practical experience in data analysis alongside your studies? We are now looking for a dedicated Junior Data Analyst who wants to grow in a dynamic and educational environment. Here, you'll get the opportunity to work with real data challenges, sharpen your Excel skills, and contribute to key business decisions – all while building valuable experience for the future. Examples of Daily Tasks: Conduct checks to ensure data quality Analyze large data sets in Excel Assist with various administrative tasks Requirements: Preferably a student interested in working approximately two days a week Excellent skills in Excel Basic to intermediate skills in systems and tools Detail-oriented and analytical personality with a solution-focused mindset Fluent in English, both spoken and written Please submit your CV in English. Start and Application Details:Start date: July 14, 2025 End date: June 30, 2026 Application deadline: June 15, 2025 Scope: 50% (2-3 days per week) Location: Stockholm Contact person: 0790 062 711 Selection and interviews will be conducted on a rolling basis! Sway Sourcing is an innovative recruitment partner specializing in quickly and efficiently matching the right talent with the right company. Our primary focus areas are Finance, Administration, HR, Marketing, and IT, but we also have the broad expertise and flexibility required to deliver customized recruitment solutions across all industries. Despite being a relatively new player, we have already earned the trust of many of Sweden’s largest companies and operate both nationally and internationally. With bases in Sweden and Spain, we offer a unique combination of local expertise and global reach. Our strong network and deep industry insights make us a natural partner for companies that want to stay ahead in their recruitment efforts.

10 juni 2025
Sista ansökan:
27 november 2025
Lageradministratör på Heltid till Ahlsell Norsborg!
Performiq AB
Lager- och terminalpersonal

Tjänstebeskrivning & erbjudande Är du en fena på administration, kundservice och lagerarbete? Då kan du vara den vi söker till Ahlsell Norsborg! Vi söker dig som är sugen på något mer än bara vanligt orderplock eller packning. De är ett litet team och tillsammans ska ni kunna utföra alla funktioner som krävs av ett lager i sin helhet. Det innebär en hel del administrativa uppgifter som inte ingår i sedvanliga lageruppgifter. I arbete ingår; • Kontroll av inkommande gods. Godset ska stämma med följesedel • Skriva produktbeskrivningar • Orderplock • Inventering • Mellanlagring. Ahlsell har gods som kund äger, de hör av sig när grejerna ska ut. Detta innebär mejl/telefonkontakt mellan lagerarbetare, säljare och kund • Mejl och telefonsupport. Om gods försvinner ska man genom datorsystem och lite snabbt tänk kunna lokalisera vart gods tagit vägen • Lossning/lastning av lastbilar Personprofil Noggrann och strukturerad – Behöver ha detaljsinne och god förmåga att hålla fokus, då det sker noggranna kontroller samt registrering av gods. God datorvana – En stor del av arbetet sker administrativt i deras datasystem. Har du arbetat i WMS (Warehouse Management System) samt Excel är det meriterande. Serviceinriktad och kommunikativ – Löpande kundkontakt, främst via mejl och telefon men även fysiska möten. Kommer att vara ansiktet utåt för Ahlsell. Initiativtagande och kan ta egna beslut – Kommer att arbeta under stort eget ansvar och kunna svara för ett helt artikellager. Stresstålig – Klarar snabba vändningar och att arbeta under tidspress. Behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Meriter: Erfarenhet och truckkort för skjutstativ- och motviktstruck. Ska kunna vara behjälplig vid orderplock samt lastningar/lossningar. Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos kunden. Skicka in din ansökan genom att trycka på "ansök". Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i denna roll. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan! Övrigt Start: Augusti Omfattning: Heltid Plats: Norsborg Arbetstid: 8-17

10 juni 2025
Sista ansökan:
30 augusti 2025