Logistics Manager
Jobbusters AB
Inköps-, logistik- och transportchefer

Din nya roll Vill du vara med och utveckla framtidens logistiklösningar hos ett globalt teknikföretag i framkant? Samsung söker en engagerad och strategisk Logistics Manager som vill vara med och driva innovation, effektivisering och samarbete i en nyckelroll inom organisationen Process Innovation. Som Logistics Manager kommer du att ha en central roll i att: - Optimera logistikprocesser och driva förbättringsarbete - Utveckla samarbeten med interna och externa partners - Säkerställa och följa upp KPI:er inom logistikområdet - Leda och utveckla ett högpresterande team inom logistik och tull - Arbeta nära verksamheten och ansvara för tvärfunktionella processer - Delta i och driva HQ-ledda innovationsprojekt - Förhandla och följa upp avtal med 3PL-aktörer inom Europa - Bygga och underhålla kundrelationer samt genomföra affärsgenomgångar För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Minst 5 års erfarenhet i en ledande roll inom logistik Gedigen kunskap om logistik- och supply chain-processer i Norden, både B2B och B2C Erfarenhet av tullhantering Dokumenterat resultat i att leda processförbättringar över organisationsgränser Förmåga att analysera och arbeta datadrivet samt fatta både strategiska och operativa beslut Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift Vem är du? Du är en driven ledare med ett öga för både detaljer och helhet. Du trivs i en föränderlig miljö där tempo, utveckling och innovation står i centrum. Du motiveras av att skapa struktur, driva förändring och utveckla både människor och processer. Med stark kommunikativ förmåga och ett affärsmässigt mindset skapar du resultat tillsammans med andra. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Lön: 68.700 – 72.700 SEK/månad Start: 2025-07-01 eller enligt överenskommelse Slut: 2030-06-30 Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: Säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan.

11 juni 2025
Sista ansökan:
28 november 2025
Projektledare med lager- och logistikansvar till Stokab
Perido AB
Arbetsledare inom lager och terminal

Är du en strukturerad och lösningsorienterad person med ett skarpt öga för logistik? Vill du vara med och leda ett större förändringsarbete där du får sätta din prägel på framtidens lagerverksamhet? Då kan det här vara uppdraget för dig! Om tjänsten Nu söker vi på Perido en projektledare till vår kund Stokab, ett bolag som ägs av Stockholms stad och hyr ut fiberförbindelser till företag, såsom operatörer, myndigheter och andra verksamheter. Stokab bygger och äger världens största öppna stadsnät av fiber – en samhällsviktig infrastruktur som skapar förutsättningar för framtida tekniska utveckling, tillväxt och hållbar utveckling. Hos Stokab får du vara med och bidra till något större, samtidigt som du blir en del av en modern och trevlig arbetsplats där teknik, samhällsnytta och framtid går hand i hand. Arbetsplatsen kommer att vara till största delen på lagret i Älvsjö men du kommer även arbeta från Stokabs huvudkontor i Johanneshov. Dina arbetsuppgifter I rollen som lager- och logistikansvar kliver du in i en verksamhetskritisk funktion där du kommer ansvara för den dagliga driften av lagret och parallellt driva ett större förändringsprojekt i samarbete med den nuvarande lager- och logistikansvarige som går i pension. Under projekttiden kommer du vara en viktig nyckelspelare under genomförandet av flytt av lagret, införande av nytt lagersystem samt digitalisering och effektivisering av befintliga processer. Dina arbetsuppgifter kretsar kring: Ansvara för och samordna det dagliga arbetet inom lager och logistik Planera inköp, hantera beställningar och säkra in- och utleveranser Driva utveckling av rutiner, processer och digitala stödsystem Delta i implementering av nytt lagersystem Medverka i flytt av lagerverksamheten till ny ort Optimera materialflöden mellan lager, leverantörer och arbetsplatser, inklusive återbruk Samarbeta med medarbetare, leverantörer, konsulter och entreprenörer Bidra till budgetarbete och uppföljning av logistikrelaterade kostnader Vara delaktig i analys av framtida bemanningsbehov efter avslutat projekt Dina egenskaper: För att lyckas i rollen ser vi att du är driven, strukturerad och lösningsfokuserad. Du har ett stort intresse för logistik och trivs i en verksamhet där utveckling och förbättring står i fokus. Du har förmågan att arbeta både självständigt och i nära samarbete med andra, och är inte rädd för att ta initiativ eller fatta beslut. Du har ett naturligt helhetstänk och är duktig på att planera, prioritera och hålla ihop flera processer samtidigt. Dessutom har du en god kommunikativ förmåga och skapar lätt goda relationer med olika typer av intressenter. Kvalifikationer: Minst tre till fem års aktuell erfarenhet som ansvarig inom logistik, lager, produktion eller liknande område Relevant högskoleutbildning, eller motsvande kompetens Erfarenhet av operativt och strategiskt material- och logistikarbete, gärna inom bygg, entreprenad eller anläggning God kännedom om logistiksystem, affärssystem och digitala arbetssätt B-körkort Grundläggande kunskap och intresse för miljö- och arbetsmiljöfrågor Goda kunskaper i svenska i tal och skrift Meriterande: God kännedom om byggvarubedömningen- BVB eller likande system Goda kunskaper inom fiberinstallationsmaterial Deltagit vid modernisering eller nybyggnation av lagerverksamhet Goda kunskaper i engelska Omfattning och tillträde Heltid, konsultuppdrag i 1 år med chans till förlängning. Start enligt ök. Ansökan Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver. De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på [email protected] så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 35310 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen. Om Perido Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Besiktningsingenjör Brandlarm
AFRY AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Företagsbeskrivning AFRY erbjuder tjänster inom teknik, design, digitalisering och rådgivning. Vi är hängivna experter inom industri, energi- och infrastruktur, som skapar värde för kommande generationer. AFRY har en global räckvidd med djupa rötter i Norden. Tillsammans accelererar vi omställningen till ett mer hållbart samhälle.   Jobbeskrivning Vi söker dig som har en bred och gedigen kunskap inom området brandlarm och/eller vattensprinkler. Vi ser gärna att du är verksam som godkänd besiktningsingenjör för brandlarm och/eller sprinkleranläggningar i ett företag som är certifierat av Svensk Brand- och Säkerhetscertifiering (SBSC). Vi tror att du är en person som har lätt för att samarbeta med andra människor, att du trivs med att driva ditt eget arbete och är utåtriktad. Du är öppen och lyhörd med ett tydligt kundfokus och har lätt för att skapa nya kontakter såväl som att förstå vad konsultrollen innebär. Kvalifikationer Arbetar du idag med brandlarmanläggningar eller vattensprinkler och har god kunskap inom området men inte har besiktningserfarenhet så är du ändå välkommen att höra av dig till oss. Det är av extra intresse för oss om du är behörig ingenjör inom området och är väl insatt i Svenska Brandskyddsföreningens regelverk samt har mycket goda kunskaper inom området. Inom AFRY erbjuder vi vidareutbildning till besiktningsman och har därför möjlighet att hjälpa till med nästa steg i din karriär! Ytterligare information Välkommen med din ansökan, sista ansökningsdag är 2025-09-11. Observera att denna annons är publicerad under sommar- och semestertider, vilket innebär att hanteringen av ansökningar kan dröja något. Tack för ditt tålamod och glad sommar! Kontaktperson för frågor: Patrik Danielsson, Sektionschef Elteknik Dalarna Gävleborg [email protected]  070 20 06527 Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande  team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Nattkallskänka till Fabrique
Fabrique Stockholm II AB
Kockar och kallskänkor

Nattkallskänka till Fabrique! Om tjänsten Vi söker nu en kallskänka som vill jobba natt hos oss på Fabrique. Det är en heltidstjänst fördelad på veckans alla dagar med tillträde så snart som möjligt. Som kallskänka hos Fabrique får du jobba i hjärtat av verksamheten i en fartfylld miljö som ställer höga krav på både noggrannhet och tempo i arbetet. Men du är inte ensam – hos oss blir du del av ett sammansvetsat gäng som har roligt på jobbet och som trivs allra bäst i kallköket. Hos oss är det detaljerna som avgör och vi gör därför allt från grunden med högsta kvalitet och med de bästa råvarorna – allt ifrån goda frukostmackor till smoothies, yoghurt och nyttiga sallader. Kvalifikationer Vi söker dig som är intresserad av kallköket och har erfarenhet av arbete med livsmedel. Det är meriterande om du är utbildad kallskänka eller om du tidigare arbetat i bageri. Vidare söker vi dig som trivs bra i en fartfylld miljö och som gillar att arbeta tillsammans med andra. Du gillar detaljer och känner en stolthet i det du producerar. Om Fabrique Fabrique Stenugnsbageri grundades av Charlotta och David Zetterström 2008. Ända sedan starten har vi bakat med rena naturliga råvaror på ett traditionellt och hantverksmässigt sätt. Även om Fabrique nu finns i tre länder och har sammanlagt över 30 butiker och restauranger så är det fortfarande det lokala bageriet vid hörnet. Vi verkligen älskar bröd. Kardemummabullar, levain, rågsur, sesamtoast och croissanter - det tar aldrig slut! Den nygräddade doften, de varma ugnarna och allt som hör ett kvartersbageri till. Om du också delar vår passion är du välkommen att söka jobb hos oss.

11 juni 2025
Sista ansökan:
14 juli 2025
Lagerarbetare
Sbk Sweden AB
Lager- och terminalpersonal

Om jobbet Vi söker dig som vill jobba som lagerarbetare hos oss! Du behöver ingen tidigare erfarenhet – det viktigaste är att du är pålitlig, arbetsvillig och redo att lära dig. Arbetsuppgifterna kan variera men består främst av: Plock och packning av varor In- och utleveranser Kontroll av produkter Hålla ordning och reda på lagret Vem är du? Vi söker dig som: Är noggrann och punktlig Trivs med fysiskt arbete Har god samarbetsförmåga Har du truckkort är det ett plus – men inget krav! Vi erbjuder: Ett tryggt och trevligt arbetslag Introduktion och upplärning på plats Möjlighet till vidareutveckling och fast anställning Arbete på ett växande företag med god stämning

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Kundansvarig
Fresh Home AB
Kundtjänstpersonal

Fresh Home AB söker en administrativ medarbetare till vårt kontor i Stockholm! Vi söker en noggrann, punktlig och ansvarsfull person som trivs med att arbeta i team. I rollen kommer du att ansvara för: Kundkontakt gällande offertförfrågningar, klagomål, skador och ändringar Planering och genomförande av kundmöten Framtagning av offerter Arbete i systemen TimeWave och Fortnox Schemaläggning av personal Introduktion av nyanställda hos kunder Genomförande av städutbildningar Vi söker dig som: Behärskar svenska och engelska på en kommunikativ nivå (både i tal och skrift) Har B-körkort Är självgående, strukturerad och serviceinriktad Trivs i en dynamisk arbetsmiljö Är du den vi söker? Skicka din ansökan till [email protected] vi ser fram emot att höra från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Affärscontroller fastighetsprojekt - konsultuppdrag Stockholm

Affärscontroller fastighetsprojekt - konsultuppdrag Stockholm Vi söker en Affärscontroller till ett konsultuppdrag i Stockholm. Uppdraget är på heltid med placering i Hammarby Sjöstad, alternativt på kontoren i Södermalm, Farsta eller Rinkeby. Uppdraget startar den 11 augusti och pågår initialt till den 31 januari 2026, med möjlighet till förlängning. Det finns även möjlighet till distansarbete upp till 1–2 dagar per vecka, beroende på verksamhetens behov.   Om uppdraget Som Affärscontroller får du en central roll i att stödja bolagets ledning, projektledare och chefer med ekonomiska analyser och beslutsunderlag kopplat till ny- och ombyggnadsprojekt. Du förväntas bidra till ökad affärsmässighet och långsiktig lönsamhet i projektportföljen. I rollen har du ett nära samarbete med projektutvecklingsavdelningen samt controllerkollegor och övriga funktioner inom ekonomi. Ditt arbete är både strategiskt och operativt – du bidrar med helhetsperspektiv, men har samtidigt god koll på detaljerna.  Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Ansvara för budget, prognos, uppföljning och riskanalys i investeringsprojekt Vara ett kvalificerat ekonomiskt stöd till chefer och projektledare Följa upp den totala projektportföljen och sammanställa ekonomisk rapportering Utarbeta finansiella planer, månadsrapporter och relevanta analyser Delta i utvecklingen av ekonomistyrning, arbetssätt och systemstöd   Din profil Vi söker dig som är analytisk, affärsmässig och trygg i rollen som controller. Du har ett strukturerat arbetssätt och trivs i en miljö där du får kombinera strategiskt tänkande med operativt stöd till projektledare och chefer. Med din kommunikativa förmåga skapar du förtroende i samarbetet med kollegor och bidrar till en god ekonomisk styrning i investeringsprojekten.  Kompetenskrav: Akademisk examen inom ekonomi, t.ex. civilekonom eller civilingenjör med inriktning mot industriell ekonomi Minst 5 års erfarenhet som affärscontroller, projektcontroller eller liknande roll Erfarenhet från fastighets- eller byggbranschen är meriterande Gedigen erfarenhet av budget- och prognosarbete, riskanalys och investeringskalkyler Van att arbeta med finansiella planer, beslutsunderlag och nyckeltalsanalyser Mycket goda kunskaper i Excel God systemvana – meriterande med erfarenhet av Qlik, Hypergene och Agresso Du uttrycker dig obehindrat på svenska i både tal och skrift   Konsult via eget bolaget eller anställd hos Isaksson Rekrytering  Hos oss kan du välja att ta uppdrag som konsult med eget bolag eller bli direkt anställd hos Isaksson Rekrytering. Isaksson Rekrytering & Bemanning är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Som anställd konsult hos oss omfattas du av gällande kollektivavtal och anställningsvillkor gällande lön, semester, försäkringar och tjänstepension. Kontaktuppgifter och ansökan Om du har frågor och funderingar är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Michelle Sjöstrand 073-501 05 97 eller [email protected]. Välkommen med din ansökan på vår hemsida redan idag då vi intervjuar och anställer kandidater löpande. Vi tar ej emot ansökningar via e-post.

11 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
JavaScript Engineer
Gears Of Leo AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Description Position at LeoVegas Group ABOUT THE ROLE Ready to build the technology that fuels our company's success behind the scenes? As a Senior JavaScript Engineer on our Back Office team, you'll play a key role in crafting a high impact platform using a modern tech stack: React, Node, GraphQL, and more. You'll collaborate closely with a talented team of designers and product experts to deliver intuitive, customer-centric products. This is a chance to join a highly collaborative team where you'll work closely with designers, product managers, and other engineers to deliver exceptional results. YOU WILL BE RESPONSIBLE FOR: ● Implement modern, component-driven architecture using technologies such as React, Node, GraphQL, JSS, Jest, Relay, and TypeScript. ● Collaborate closely with designers and product to build intuitive, customer-centric products. ● Proactively identify architectural improvements and implement innovative solutions. ● Actively contribute to team discussions, task creation, and delivery in a self-organized, agile environment. ● Participate in peer reviews, knowledge sharing, and mentoring less senior developers to build a strong engineering culture. OUR SUCCESSFUL CANDIDATE WILL HAVE THE FOLLOWING: ESSENTIAL SKILLS ● 5+ years in developing modern Web applications ● You know JavaScript/TypeScript and React very well ● You have worked with GraphQL ● You can work in a highly collaborative and agile team ● You are used to write Unit Tests NICE TO HAVES ● You have worked with Relay ● You are familiar with and value Clean Code and Design patterns WHO WE ARE At the core of LeoVegas Group is Team Leo. Our culture is our foundation and is what enables us to innovate, build, and lead as we trailblaze our way through the igaming industry. We’re a team of over 1800 innovators, initiators, and groundbreakers working in a fast-paced and agile environment across 16 offices worldwide. BENEFITS ● Hybrid work policy ● 4 weeks of Workation (T&C apply) ● 30 annual vacation days ● Occupational Pension ● 5,000 SEK wellness contribution annually ● Parental Leave Top-Up ● Possibility to enroll in a private health care insurance for both you and your partner ● 1,500 SEK equipment allowance ● Benify - benefits portal with many offers and discounts ● We offer a relocation package with accommodation and flights. JOIN US! In our pride, we empower our teammates to find their roar and run with their wildest ideas. We don’t wait for things to happen; we pounce and make it happen! Would you be a good fit for the Leo Pride - give us a roar! **As our company working language is English, we’d like to see your CV in English, please**

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Lokalvård

Fresh Home AB ett dynamiskt och framväxande städföretag – söker medarbetare! Vi erbjuder: Flexibla arbetstider Konkurrenskraftig lön Betalda semestrar och bonusar Möjlighet till heltid eller individuellt anpassade arbetstider Hos oss prioriteras våra medarbetares välmående med fokus på stabilitet och stöd. Vi samarbetar med kunder som uppskattar vårt professionella arbetssätt och engagemang. Kontakta oss: E-post: [email protected] Telefon: 070-9950808 Instagram: @freshhomeab Välkommen att höra av dig! 🌸 _________________________________________________ Fresh Home AB a dynamic and growing cleaning company – is looking for new team members! We offer: Flexible working hours Competitive salary Paid vacations and bonuses Possibility to work full-time or with individually adapted schedules At Fresh Home AB, we prioritize the well-being of our employees, focusing on stability and support. We work with clients who value our professionalism and dedication. Contact us: Email: [email protected] Phone: 070-9950808 Instagram: @freshhomeab We look forward to hearing from you! 🌸 Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Personlig assistent sökes för sim och lek på helger
God Assistans i Mitt AB
Personliga assistenter

. Tjänst: Endast deltid på helger. Dina egenskaper och kvaliteter: Du ska vara ansvarsfull, pålitlig och engagerad. Du är en ungdomlig flicka/kvinna Du är en lugn och självsäker person Du är snäll Du är aktiv och busig Du är kreativ, lekfull och glad Du är tydlig i kommunikationen och pratsam Du är samarbetsvillig Du har en stabil livssituation Du ska kunna läsa svenska ordentligt. Plats: Järfälla kommun, Barkabystaden. Busshållplats Stora Torget. Behov: Aktiv hjälp krävs under utbildnings- och kommunikationsaktiviteter. Du hjälper mig med mina dagliga rutiner hemma och att leka och ha kul. Så här ansöker du: Ladda gärna upp en bild och berätta också varför du skulle vilja jobba med mig. Övrigt: * God assistans månar om sina assistenter, har kollektivavtal och erbjuder friskvårdsbidrag på upp till 4000:- /år.  * Vi kommer vilja se kopia på pass (SV) eller uppehållskort (EU) eller uppehålls-och arbetstillstånd/LMA-kort (utanför EU)  * Enligt lagen om registerkontroll ska den som arbetar med minderåriga uppvisa ett utdrag ur polisens brotts- och misstankeregister innan anställning. Du beställer själv registerutdraget, gärna innan intervjun. * Barn med funktionsnedsättning, e-tjänst | PolisBarn med funktionsnedsättning, e-tjänst | Polismyndighetenmyndigheten

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025