På Unilabs kombinerar vi ett stort medicinskt kunnande med en stor mänsklig omtanke. Genom våra sätt att arbeta skapar vi ett tydligt kundvärde och tydligt patientvärde. Detta gör vi med hjälp av effektiv diagnostik, hög kvalitet och förstklassig kundservice mot våra patienter och kunder. Vi har gemensamt en vilja att ge de bästa förutsättningar till vård för varje enskild individ och vi tror på att våra medarbetares kompetens, drivkraft och engagemang har en stor del i det mervärdet som vi skapar för samhället i stort. VAD Nu söker vi en röntgensjuksköterska till Sophiahemmet i Stockholm! Hos oss på Unilabs röntgen kommer du att ingå i ett trivsamt team i en region med bred kompetens. Vi tar emot alla typer av patienter och har ett högt kundfokus med sikte på god service och kvalitet. Här ges möjlighet att arbeta med alla typer av modaliteter. Du kommer arbeta självständigt och du ska vara öppen för nya arbetssätt. VEM På Unilabs väger inställning lika tungt som kompetens. Vi tror därför att du som person har en stark personlig drivkraft, ett öppet och flexibelt sinne, är noggrann och med en förmåga att hitta nya lösningar. Vi tror även att du är kommunikativ och lyhörd inför medarbetare, patienters och remitterades behov. Du har lätt för att samarbeta och tillför arbetsglädje i laget, ett trevligt bemötande och har en hög känsla för service. Vi söker dig som: - är legitimerad röntgensjuksköterska - har minst 2 års erfarenhet inom yrket - har erfarenhet av att arbeta med CT Det ses som mycket meriterande om du har erfarenhet av MR. Tjänsterna är tillsvidareanställning på heltid med start enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning. Vi arbetar löpande med urval och intervjuer så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. VAR Du kommer att välkomnas som en i gänget på Sophiahemmet i Stockholm. Du kommer att ingå i ett arbetsteam med mycket värme och stor energi som varje dag gör det lilla extra för de patienter vi möter. Unilabs AB är idag en ledande aktör inom radiologi och laboratoriemedicin och Sveriges största privata leverantör av röntgen, mammografi och laboratoriemedicin. Vi möter våra patienter och kunder på sjukhus, närakuter, primärvårdslaboratorier, våra egna fristående röntgenenheter och mottagningar. Det är en verksamhet med full fart i en lugn omgivning med stor variation. Av våra totalt 13 000 medarbetare i Europa, arbetar drygt 1,200 i Sverige. Läs gärna mer om oss på www.Unilabs.se Unilabs erbjuder tjänster inom laboratoriemedicin och bild- och funktionsdiagnostik till öppen och sluten sjukvård. Våra tjänster kännetecknas av hög kvalitet, säkerhet och service. Unilabs har idag ca 1300 medarbetare men vi växer ständigt. De största yrkesgrupperna är biomedicinska analytiker, röntgensjuksköterskor och läkare med specialistkompetens inom radiologi eller laboratoriemedicin. Att arbeta på Unilabs innebär att förstå att vårt jobb inte bara är att producera testresultat. Vi tillhandahåller verkliga, användbara svar för våra patienter och vårdgivare. Vårt arbete förändrar livet direkt till det bättre, vilket vi ser som ett fantastiskt privilegium och något värt att arbeta för.
Vi söker nu Köksmästare till Wärdshuset Ulla Winbladh på Djurgården. I din roll är du ansvarig för den dagliga driften i köket, planerar och organiserar arbetsflödet genom effektiv schemaläggning och har resultatansvaret för avdelningen genom kalkylering och kontroll på råvarukostnad för att leverera enligt uppsatta mål. I rollen som Köksmästare ingår även: Inköp och fakturahantering Kontakt med leverantörer Gästnöjdhet och uppföljning Utveckla och skapa menyer Hygienrutiner och livsmedelshantering. Systematiskt arbetsmiljöarbete Vi söker dig som: Är en passionerad inspiratör kring mat och matkvalitet. Du förstår vikten av gästfeedback och vill hela tiden utveckla köket med dina medarbetare för att hålla hög gästnöjdhet. Är en fantastisk ledare och god lagspelare. Goda kunskaper i köksekonomi. Goda kunskaper inom effektiv schemaläggning. Du är prestigelös och visar stor förståelse för att vi hjälps åt över alla restaurangens avdelningar. Är kvalitetsmedveten och innovativ. Minst 4 års yrkeserfarenhet av en liknande roll att arbeta som Köksmästare i ett kök med klassisk svensk matlagning och klassiska svenska råvaror Kort om oss: Att komma till Ulla Winbladh ska kännas lite som som att komma hem. Själva idén med ett värdshus bygger på att ge dig personlig service varje dag, året runt. I nöd och lust, här håller vi bröllop och dop såväl som begravning. Vi har öppet 363 dagar om året och håller hårt på traditionerna, både smak- och kalendermässigt. På söndagar har vi till exempel alltid kalvstek, gräddsås och hemkokt gelé, under året dukar vi upp för påsk, fars och mors dag, midsommar, kräftpremiär, Mårten Gås och julfirande. Vi erbjuder dig: Ett stimulerande och utvecklande jobb i ett fantastiskt team En anställning i en av Sveriges största restaurangkoncerner Utvecklingsmöjligheter inom koncernen Kollektivavtal Friskvårdsbidrag Internutbildningar Är du intresserad? Tveka inte att höra av dig till oss! Rekryteringsarbetet sker löpande så skicka in din ansökan redan idag. Varmt välkommen in med din ansökan!
At Ubiquiti Inc., we create technology platforms for Businesses, Smart Homes, and Internet Service Providers, driven by our goal to connect everyone, everywhere. To date, Ubiquiti has shipped over 100 million devices worldwide, from ISP networking products to next generation of IT solutions. Our growth is made possible by the dedicated team of hundreds behind the scenes. From software developers and product managers to designers and strategists, Team UI is driven to achieve our common goal: Rethinking IT. At Ubiquiti, you’ll heighten your potential and broaden your horizons - all while shaping the future of connectivity. Join forces with us on our mission to build a better IT industry. We are currently looking for a highly skilled Backend Developer (Node.js) to our team in Stockholm, Sweden. Please note that applicants must live in Sweden and hold a valid work permit at the time of application to be considered for this role. Team: We are hiring for the UniFi OS team that develops and maintains the core operating system for UniFi cloud gateways, NAS, and NVRs. The team ensures a secure and stable environment for all UniFi applications, spanning networking, camera surveillance, VoIP, and access control. Responsibilities: Develop efficient, scalable, and maintainable backend services Lead discussions on service architecture and code design Do code reviews, execute on branch/merge strategies as well as building and deployment processes Maintain a good programming style and stay up-to-date with the latest technology and trends Design developer-friendly APIs that are secure, scalable, and well-documented Communicate complex technical topics with key stakeholders including PM's, developers (embedded, web, mobile), UX/UI designers and strategists Requirements: 5+ years of experience with Node.js and TypeScript 3+ years of experience with SQL (Postgres or similar) Knowledge of web security (OWASP, browser security model, OAuth) Excellent debugging skills and familiarity with defensive programming Familiar with Git, Unix/Linux and Docker environments Ability to work independenty Excellent written and verbal communication skills Strong sense of ownership of tasks and responsibilities Highly proficient in English (written and spoken) Nice to have: Well-versed with DevOps and Build pipelines Experience with Rust or Go. Familiar with gRPC Experience with WebRTC Benefits International work environment Competitive compensation package including wellness allowance, occupational pension, medical insurance, private health insurance, life insurance and work-injury insurance Five weeks of holiday per year Flexible work hours and hybrid work model Modern office space located in Epicenter (Hötorget) Access to all the latest Ubiquiti products and prototypes for home use and tests Please note that a background check will be conducted in the final stage of the recruitment process
Vill du bli en del av Rapide-familjen och påbörja din karriär inom skönhet? Vi söker just nu en Assistant Brow Bar Manager till vår salong i Stockholm. Ingen erfarenhet krävs sedan tidigare bara att du har ett stort intresse för skönhet, utveckling och service. Rapide Brow and Lash Bar är den ledande skönhetskedjan med 17 barer runt om i Sverige. Vi specialiserar oss på trådning och vår passion är att framhäva ögonen med unika produkter och behandlingar. Nyckelord för dig vi letar efter: Professionell, driven, nyfiken, flexibel och ansvarstagande. Vi söker dig som: Brinner för skönhet Gillar ett högt tempo Älskar kundmöten och att ge bra service Noggrann och ansvarfrull Vi utbildar alla våra anställda inom våra behandlingar och produkter och service. Rapide Academy är en grundutbildning på 4 dagar som hålls på servicekontoret i Stockholm och stylisterna utbildas utav vår Education Manager. Vi erbjuder dig: Utbildning i våra behandlingar samt vårat koncept och produkter En fantastisk arbetsplats Utveckling Ett yrke i världens mest växande bransch Chans till att klättra inom bolaget Arbetsuppgifterna innefattar: Att utföra frans-och brynbehandlingar som vi erbjuder, försäljning utav Rapide Cosmetic och följa de hygienregler, strukturer och policys som Rapide står för. Här får du chansen att arbeta kreativt med händerna och skapa bryn och fransar i världsklass samtidigt som du jobbar med försäljning av Rapide Cosmetics. Du är även Brow Bar Managerns högra hand, med insikt i budget, coachning av personal etc. Tjänsten är 75% och en provanställning på 6 månader som löper vidare till en tillsvidareanställning om inget annat sägs inom de 6 månaderna. Är du den vi söker? – Sök redan idag! Rekrytering sker löpande. Varma hälsningar, Stephanie Wedholm
Vill du vara med och utveckla och skydda en av Sveriges viktigaste samhällsfunktioner? Bankgirot har en avgörande och viktig roll för betalningar som det enda svenska clearinghuset för massbetalningar i Sverige. De säkerställer att den ekonomiska vardagen fungerar för 8 miljoner privatpersoner och omkring 900 000 företag och organisationer och hanterar ca 250 miljoner transaktioner i månaden. Bankgirot tar arbetet med framtida svensk betalinfrastruktur vidare. Detta innebär att de nu kommer gå in i en uppskalningsfas och växa sin organisation kraftfullt, skapa och forma nya processer samt genomföra nya spännande projekt och initiativ. Är du vår nya Cyber Defence Specialist? Vi söker en strukturerad, trygg och samarbetsorienterad Cyber Defence Specialist med fokus på att utveckla morgondagens sätt att driva, följa upp och utveckla vår tekniska säkerhetsförmåga. Du har inte bara teknisk förståelse, utan även en stark insikt i betydelsen av samordning, dokumentation och att vara ett stöd för teamet i en komplex och krävande leveransmiljö. Vi söker dig som trivs med att skapa struktur och tydlighet – även när förutsättningarna förändras snabbt. Du kommer in i en miljö i stark tillväxt, där din förmåga att etablera arbetssätt och bygga hållbara processer blir avgörande. Om rollen Som Cyber Defence Specialist kommer du att • Säkerställa struktur, ramverk och dokumentation på cybersäkerhetsområdet • Följa upp leveranser och bidra till samsyn inom teamet • Vara ett nav mellan teknik, verksamhet och ledning • Kravställa, deltaga i implementation och medverka i uppföljning och hantering av Bankgirots säkerhetsförmågor • Göra löpande analyser av Bankgirots säkerhetsförmågor och hotbild i cyberdomänen • Utveckla och implementera IT-säkerhet samt Cybersäkerhetsstrategi och styrning • Stödja vid inköp och implementering av nya IT-tjänster och se till att nya system uppfyller den nödvändiga säkerhetsnivån Du behöver inte vara specialist inom alla områden – men du har en god bredd, förstår grunderna, kan identifiera risker och vet när du ska koppla in rätt expertis. Vem är du? Du är en person som • Tänker helhet snarare än silos • Är strukturerad, kommunikativ, förtroendeingivande och samarbetsinriktad • Har god strukturförmåga och drivs av att skapa ordning • Har erfarenhet av att arbeta inom Cybersäkerhet Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper i rekryteringen. Vi söker dig som har ett stort självledarskap och som tar ägarskap för sina frågor. Du har en mycket god kommunikativ förmåga och en vana av att bemöta målgrupper på olika nivåer, i olika forum. Det är viktigt att du tycker om att samarbeta och nå resultat tillsammans med andra. Du är lyhörd, duktig på att bygga relationer och skapar förtroende. Som person är du trygg och prestigelös, inkännande och har ett strategiskt förhållningssätt. Vidare är du positiv, drivande och kan prioritera och planera ditt arbete väl. För att lyckas i din roll tror vi att du har • Bred och djup kunskap inom Cybersäkerhet gärna inom reglerade verksamheter med höga säkerhetskrav • Kunskap om branschstandarder såsom NIST CSF och MITRE ATT&CK • Erfarenhet av utformning och genomförande av säkerhetspolicys, förmågor och kontroller • Förmåga att hantera och styra komplext säkerhetsarbete • Agilt tankesätt och pragmatiskt tillvägagångssätt • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska • Relevant utbildning • Erfarenhet av finansbranschen (meriterande) Vad erbjuder vi? Välkommen till ett engagerat team med målet att ta Bankgirots säkerhetsarbete till nästa nivå. I rollen kommer du att medverka för att utveckla och implementera organisationens IT-säkerhetsstrategi för att stärka skyddet mot hot. Du kommer att verka inom områdena hotunderrättelse, defensiv säkerhet och offensiv säkerhet där din expertis kommer att ligga till grund för en säker IT-miljö. I rollen kommer du även att arbeta proaktivt med leverantörer och andra avdelningar på Bankgirot för att upprätthålla en säkerhetsleverans som effektivt hanterar Bankgirots säkerhetsrisker och möjliggör för verksamheten att leverera värde på ett säkert sätt. På Bankgirot blir du en del i ett företag med en viktig och central roll i betal-Sverige. Förutom en intressant roll där du får möjlighet att skydda den svenska finansiella infrastrukturen erbjuder vi dig bra anställningsvillkor, personalförmåner och flexibel tjänstgöringsplats. Hos Bankgirot är trivseln och lojaliteten till uppdraget hög. Det är en stabil och mycket trevlig organisation som erbjuder fantastiska möjligheter till utveckling av såväl dig själv som samhället i stort. Övrigt Tjänstgöringsorten är Stockholm, arbetsformen är hybridarbete och anpassas beroende på arbetsuppgifter. Befattningen är placerad i säkerhetsklass och kommer att kräva säkerhetsprövning i enlighet med säkerhetsskyddslagen. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och provanställning kan komma att tillämpas. Är du intresserad? Skicka in din ansökan snarast, dock senast 4 augusti 2025. Vänligen notera att urval och intervjuer kan ske kontinuerligt. Tillträde sker så snart som möjligt med hänsyn till uppsägningstid. I denna rekrytering samarbetar Bankgirot med eData Solutions AB. För mer information om tjänsten och rekryteringsprocess, vänligen kontakta Daniel Ruja på [email protected]. Välkommen med din ansökan! Om Bankgirot Bankgirot är ett svenskt clearinghus med över 60 års erfarenhet av att leverera marknadsledande finansiell infrastruktur. Varje dag strömmar närmare 8 miljoner transaktioner eller 76 miljarder kronor genom Bankgirots betalningssystem. Våra 160 medarbetare säkerställer system som möjliggör Autogiro, E-faktura och Swish. Vi garanterar den svenska betalmarknaden med tillstånd från Finansinspektionen.
Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 20+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning: Bakgrund Program Region Öst omfattar de projekt som utgör nätutbyggnaden i Stockholmsregionen. Programmet är för närvarande uppdelade i tre huvudprojekt med strax under tio pågående projekt i varje huvudprojekt. Projektverksamheten bemannas från linjen där alla programmets resurser har en hemhörighet relaterad till sin roll och kompetens. Uppdragsbeskrivning Kund söker nu ett seniort ledningsstöd till huvudprojektledare och projektledare samt kan i mindre omfattning och vid behov även stödja programledaren. Roll och ansvar Leveransen sker löpande som s.k. resurskonsult till projekten med hemhörighet i linjeorganisationen. I uppdraget ingår följande arbetsuppgifter I arbetsuppgifterna ingår bland annat att: • Delta i, stödja och till viss del även leda projekt- och huvudprojektledningens strategiska arbete samt förändringsarbete som konsekvens av detta. • Delta i, stödja och till viss del även leda uppföljning av projekt- och huvudprojektledningens arbete samt förändringsarbete som konsekvens av detta. • Bidra till och granska projektets leverantörskommunikation • Rådgivare inför, samt vid behov deltaga i, förhandlingar med projektens leverantörer • Vid behov kunna träda in som ställföreträdande projektledare eller huvudprojektledare KRAV 1. Konsulten ska ha minst Civilingenjör eller motsvarande kompetens förvärvad på annat sätt 2. Konsulten ska ha minst 20 års relevant arbetslivserfarenhet från projektarbete i stora, komplexa projekt inom infrastruktur, bygg eller anläggning, varav minst 10 år i arbetsledande roller. 3. Konsulten ska ha gedigen erfarenhet från projektskeden främst: upphandling och produktion. 4. Konsulten ska ha minst 10 års erfarenhet av entreprenadskede i offentlig sektor (LOU, LUF) 5. Konsulten ska ha mycket goda kunskaper i projektledning/projektstyrning och entreprenadjuridik (AB/AMA), 6. Konsulten ska ha arbetslivserfarenhet av att leda strategiskt arbete (styrning, uppföljning, problem- och riskhantering) i ett komplext megaprojekt (+ 1 Mdkr) inom infrastruktur, bygg eller anläggning 7. Konsulten ska ha teoretisk kunskap och gedigen erfarenhet (mer än 20 år) av att arbeta enligt projektmodeller (XLPM, PROPS etc.) 8. Konsulten ska ha erfarenhet från flera stora, komplexa entreprenader där konflikter uppstått och hanterats mellan parterna. MERIT 1. Konsulten bör ha projektledarcertifiering såsom IPMA (lägst nivå B), PMP eller likvärdigt. Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!
Är du en erfaren elkraftsmontör som gillar att samarbeta och som är ute efter nya möjligheter? Är du beredd att axla en roll som ansvarstagande elkraftsmontör inom ett utvecklande och välmående företag? Då kan det vara dig vi söker! KP Elmontage söker just nu en elkraftsmontör till verksamheten i Upplands Väsby. Ansök här! Som elkraftsmontör hos KP Elmontage kommer du att arbeta med installation, underhåll, felsökningar och reparation av eldistributionsnät. Du kommer bland annat att arbeta med ny- och ombyggnationer av jordkabel och luftledingsnät. I rollen ingår även arbete med tillhörande anläggningar med en spänningsnivå mellan 0,4-24kV med allt från att besikta till att arbeta i stolpe. För att lyckas i denna roll har du: Flera års erfarenhet som distributionselektriker/montör. B-körkort. God svenska och i tal och skrift. Utbildning inom el. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser därför att du är en kommunikativ och lösningsorienterad lagspelare. Utöver detta är du en naturligt serviceinriktad person som är ödmjuk gentemot arbetskamrater, kunder samt uppdrag. Du värderar kvalitet och säkerhet högt i ditt dagliga arbete. KP Elmontage erbjuder dig: Varierande arbetsdagar med stor frihet. Löpande aktiviteter och utbildningar. En trygg anställning med goda anställningsvillkor i form av kollektivavtal, friskvårdsbidrag och försäkring. Låter detta som rätt möjlighet för dig? Då ser vi gärna att du skickar din ansökan tillsammans med CV! I denna rekrytering samarbetar KP Elmontage med rekryteringsföretaget Jobway. Eventuella frågor besvaras av rekryterare David Nyrén, [email protected] / 070 290 51 16. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan därmed tillsättas innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas konfidentiellt. Om KP Elmontage: KP Elmontage är ett entreprenörsbolag inom elkraftsbranschen. Företaget följer med tekniken och utvecklas för att kunna möta framtidens behov. I över 30 år har företaget jobbat i Stockholm- och Upplandsområdet och levererat kvalitetsinstallationer från projektering till färdig anläggning. KP Elmontage är ett familjeföretag med korta beslutsvägar och en god gemenskap, där kvalitet, säkerhet och laganda är de viktigaste grundstenarna. Medarbetarna är nyckeln till framgång, hos KP Elmontage finns alla möjligheter att utvecklas. Alla anställda är en del av familjen som lever med spänning, litar på varandra och värnar om varandra.
Hej Vi söker universella snickare arbetare, Raimio Bygg AB, vi har tio års erfarenhet inom byggbranschen och vi erbjuder tjänster personaluthyrning inom nybygge, Altan, Garage, Gips och tak i alla storlekar. Vårt företag startade år 2013 i Litauen och gick över till ett svensk företag år 2022. Vi arbetar i Södertälje och Stockholm. Vi är underleverantörer vänligen kontakta oss!
Vill du ta steget in i en spännande säljkarriär? Vi söker dig som är driven, social och vill arbeta som säljare på nystartade Lex Navigate i Stockholm. Lex Navigate är ett nystartat företag med kontor i centrala Stockholm. Hos vår kund får du möjlighet att påverka och forma företagets utveckling samtidigt som du får värdefull erfarenhet av försäljning och företagsutveckling. Arbetsuppgifter – sälj, kundkontakt och affärsutveckling Kontakt med nya kunder genom telefon, mejl och personliga möten Boka och genomföra kundmöten Presentera tjänsten på ett professionellt och engagerande sätt Assistera vid offert- och orderhantering Bidra till att utveckla och förbättra försäljningsprocesser Vem söker vi? En engagerad, kommunikativ och resultatinriktad säljare som Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Har ett stort intresse för försäljning och vill utvecklas i rollen som säljare Är van vid dator och har ett strukturerat arbetssätt Kommunicerar enkelt och trivs med många kontaktytor Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundkontakt, försäljning eller motsvarande, men det viktigaste för oss är din attityd och vilja att utvecklas! Mer om tjänsten Tjänsten är på 75 % med möjlighet till utökning på sikt Vår kund Lex Navigate sitter i moderna och lättillgängliga lokaler i centrala Stockholm Introduktion och löpande coachning för att du ska lyckas i rollen Konkurrenskraftig timlön och möjlighet till provision Start: omgående Tjänsten är ett ”konsultuppdrag” och du kommer att bli anställd hos oss på Andara de första 6 månaderna och därefter övergår anställningen till vår kund om båda parter så önskar. Andara Group ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, vänligen kontakta vår Konsultchef på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!
Vill du arbeta som teknisk konsult för ett etablerat och eftertraktat företag med många lojala kunder? Trivs du i en entreprenörsroll omgiven av erfarna kollegor att utbyta kunskap och erfarenhet med? Då kan du vara den vi söker för att förstärka vårt team av specialister. Om tjänsten Vi på PROSWECO arbetar i huvudsak med tekniska statusbedömningar av nyckelutrustning inom tyngre processindustri, främst cellulosaindustrin och kraft/värme-industrin, och oberoende skade- och haveriutredningar inom ett flertal industrier. Vår eftertraktade expertis är mot materialtekniska frågeställningar och skademekanismer rörande större tryckkärl, främst olika typer av pannor. Dina arbetsuppgifter i huvudsak En återkommande typ av uppdrag är inspektion av pannor, indunstare, kokerier och större värmeväxlare i kraft/värme- och cellulosaindustrin. Vid nytillverkning utför vi tillverknings- och montagekontroller och i större investeringsprojekt är vi ofta med under hela projektet som rådgivande part kring design- material- och kvalitetsfrågor. Vår roll är att behärska både teorin och praktiken ute hos våra kunder. Vårt kontor finns på Sveavägen centralt i Stockholm. Uppdragen förutsätter resor då vi har både svenska och internationella kunder. Vem är du? Vi tror att du har en ingenjörsutbildning och minst 5 års arbetslivserfarenhet, gärna från cellulosa,kraft/värme- eller annan processindustri. För att trivas i rollen är du självständig och drivande men har samtidigt lätt för att samarbeta. Du är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Kunskaper i spanska och/eller portugisiska är meriterande. För att bli framgångsrik i din roll på PROSWECO behöver du vara professionell och agera med integritet och ta ansvar i dina uppdrag. Du har en kreativ och lösningsorienterad inställning till hur du utför ditt arbete. Om verksamheten PROSWECO AB är ett oberoende svenskt tekniskt konsultföretag med stor industriell erfarenhet. Våra viktigaste kunder finns inom massa- och pappersindustrin och övrig processindustri. Genom ett nära samarbete med våra uppdragsgivare har PROSWECOs lösningar visat sig vara både kostnadseffektiva och långsiktiga. PROSWECO är ett personalägt bolag som ser sina anställda som potentiella delägare på sikt och arbetar aktivt för att utveckla dem till det. För mer information besök gärna https://prosweco.se/ Urval sker löpande, så ansök nu. För mer information om tjänsten kontakta Rekryteringskonsult May Molin, [email protected], Tfnr 0720727081
Välj ett jobb för att visa detaljer