Information om arbetsplatsen Är du intresserad av att bli en del av ett engagerat team på en dynamisk ÖNH-klinik? Vi söker nu en erfaren ÖNH-specialist där det i denna roll också finns möjlighet till delägarskap i ett av Sveriges största vårdbolag. Vår mottagning ligger alldeles intill Farsta centrum. Förutom att vi har trevligt tillsammans på jobbet så har vi också en stadig tillströmning av patienter. Det finns goda möjligheter till en mycket omväxlande och utvecklande roll hos oss. Arbetsuppgifter Hos oss kommer du att arbeta på en modern klinik med fokus på att erbjuda högkvalitativ vård inom öron-, näsa- och halsområdet. Vi söker dig som är flexibel och brinner för att ge bästa möjliga vård till våra patienter. Har du dessutom en önskan om att få ytterligare inflytande och ansvar som delägare så finns det möjligheter på sikt. Vi erbjuder dig att utvecklas i en stimulerande och vänlig arbetsmiljö och samarbete med ett erfaret team med tillgång till den senaste tekniken inom ÖNH-vård. Kvalifikationer • Specialistläkare med 2 års erfarenhet inom ÖNH • God kommunikativ förmåga och ett patientorienterat arbetssätt • Förmåga att arbeta självständigt och i team Kontakt: För frågor eller ytterligare information, kontakta oss gärna på [email protected] eller [email protected] eller ring oss på 076-126 24 46 (Igor). För frågor om Praktikertjänsts unika koncept för delägarskap kontakta gärna Anna-Karin Bergström, affärsutvecklare och rekryterare: [email protected] eller på telefon 010-166 71 20 Om Praktikertjänst Praktikertjänst startade för över 65 år sedan och är en av Sveriges största vårdgivare. Vi har 750 mottagningar, från Vittangi i norr till Ystad i söder, som drivs av praktiker som tillsammans äger hela Praktikertjänst. Vi är övertygade om att det skapar engagemang, delaktighet, fokus på kvalitet, kontinuitet samt kompetensutveckling - och är en viktig anledning till att vi varje år hamnar i topp vad gäller både nöjda patienter och medarbetare. Hos oss får du en trygg anställning med fina förmåner och goda möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Vi vet att våra medarbetares välbefinnande är grunden till nöjda patienter och i det långa loppet, ett mer välmående samhälle.
Om Eltel Eltel är en av Nordens ledande leverantörer av tekniska tjänster för el- och kommunikationsinfrastruktur. Vi bygger, driver och underhåller samhällskritiska nätverk som möjliggör digitalisering, elektrifiering och ett hållbart samhälle. I samarbete med Yunex Traffic har vi fått förtroendet att leverera och installera tele-, styr- och övervakningssystem till Trafikverkets stora infrastruktursatsning – Förbifart Stockholm. Vi söker nu en engagerad och strukturerad Platschef som vill spela en nyckelroll i detta unika och tekniskt komplexa projekt. Vad vi erbjuder Vi erbjuder en central roll i ett av Sveriges mest tekniskt avancerade infrastrukturprojekt. Du får: Ett stort helhetsansvar för en specifik projektplats inom Förbifart Stockholm En trygg anställning med kollektivavtal, goda förmåner och frihet under ansvar Arbete i ett sammansvetsat team med hög teknisk kompetens och god laganda Flexibla arbetstider och möjlighet till hybridarbete där det är möjligt En stark företagskultur där säkerhet, kvalitet och samarbete står i centrum Möjligheter till både personlig och professionell utveckling inom organisationen Vem vi söker Vi söker dig med gedigen erfarenhet från liknande roller inom el, bygg, anläggning, installation eller telekom. Du har ett genuint intresse för projektstyrning och en god teknisk förståelse, gärna inom kommunikations- eller övervakningssystem. Du är van att leda team i komplexa miljöer och har ett helhetsperspektiv på projektleverans, planering och arbetsmiljö. Vi ser gärna att du har: Erfarenhet från större installations- eller byggprojekt Förmåga att kombinera tekniskt kunnande med god ledarskapsförmåga Stark kommunikationsförmåga och vana att arbeta tvärfunktionellt God kunskap om entreprenadjuridik, tid- och resursplanering Relevant högskoleutbildning eller motsvarande yrkeserfarenhet Vana av dokumentation, projektstyrningssystem och svenska/engelska i tal och skrift B-körkort (manuellt) Som person är du lösningsorienterad, prestigelös och trygg i din roll som ledare. Du har lätt för att bygga relationer och samverka med både interna team och externa aktörer. Vad tjänsten innebär I rollen som Platschef ansvarar du för produktion, personal och daglig operativ ledning på en av våra installationssiter i Förbifart Stockholm. Du är den som driver arbetet framåt, koordinerar insatser, säkerställer resurs- och materialflöden samt upprätthåller en trygg och effektiv arbetsmiljö. Du rapporterar direkt till Installationschefen i projektets ledningsgrupp. Huvudsakliga ansvarsområden: Leda en site med ca 25 medarbetare – tekniker, arbetsledare, planerare och inhyrd personal Ansvara för tidplaner, resurser och samordning med logistik Säkerställa att produktionen sker enligt gällande KMA-krav Dokumentera och följa upp förändringar i produktionen Identifiera och hantera hinder i produktionen tillsammans med relevanta avdelningar Driva kostnadskontroll och ekonomisk uppföljning Säkerställa god kommunikation och samordning med andra entreprenörer och aktörer i projektet Tillträde: Enligt överenskommelse Bakgrundskontroll: Obligatorisk inför anställning Ansökan Urval sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Ansök via länken i annonsen – vi kan inte ta emot ansökningar via e-post. Har du frågor är du mer än välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Joel Claeson.
Web Content Editor På Proffsmagasinet strävar vi efter en överlägsen upplevelse för våra kunder, något som också genomsyrar vår arbetsplats och vår kultur. Hos oss blir du en del av något större där vi är övertygande om att tillsammans är bättre än ensam. Gemenskapen hos oss är en av våra framgångsfaktorer och det är vi stolta över. Vill du utvecklas med oss och samtidigt ha den bästa tiden i ditt arbetsliv? Sök till oss idag! Rollbeskrivning Som Web Content Editor arbetar du med berikning av produkter i vår e-handel och bidrar till utveckling av organisationens masterdatahantering. Rollen är huvudsakligen inriktad på arbete med produktinformation och teknisk data men även textproduktion och SEO. Om tjänsten • Du jobbar på Web Content avdelningen som består av 9 personer och ingår i säljavdelningen som består av ca 25 personer. • Vi sitter på ett kontor vid Marievik i Liljeholmen. • Arbetstiderna är kontorstider med flexmöjligheter. Huvudsakliga arbetsuppgifter: • Utföra produktberikning och säkerställa att produktdata följer kvalitetsstandarder och riktlinjer. • Identifiera och åtgärda datafel samt föreslå förbättringar av processer och system. • Samarbeta med andra avdelningar, såsom SEO, UX och kundupplevelse, för att säkerställa att artikelpresentation uppfyller affärsmålen. • Delta aktivt i teamets planering och bidra till ett effektivt arbete i agila sprintar. • Bidra till att utveckla och effektivisera teamets arbetsmetoder samt stödja kollegor. • Utveckla din tekniska förståelse för system och processer och föreslå strategiska förbättringar. Kvalifikationer och erfarenheter: • Kompetens: Stark teknisk förståelse för system, datakvalitet och processer. • Erfarenhet av att arbeta i PIM-system och andra relaterade verktyg är meriterande. • Erfarenhet av administrativa uppgifter, gärna inom e-handel och vår bransch. • Goda kunskaper i Excel. • God skriftlig förmåga och erfarenhet av säljande produkttexter. Personliga egenskaper: • Noggrannhet och strukturerat arbetssätt. • Initiativtagande och vilja att bidra till teamets utveckling. • Lösningsorienterad, du ser möjligheter när du ställs inför en utmaning. • En utvecklingsorienterad inställning och förmåga att arbeta både självständigt och i team. • Förmåga att kommunicera och samarbeta med andra avdelningar för att uppnå gemensamma mål. Om Proffsmagasinet Genom våra engagerade medarbetare, vägledande kunskap och ett brett sortiment hjälper vi dagligen människor att förverkliga sina hemmadrömmar. På Proffsmagasinet strävar vi inte bara efter en överlägsen kundupplevelse utan också efter en överlägsen medarbetarupplevelse. Som en del i Ahlsell-koncernen utvecklas vi konstant - nya relationer byggs, arbetssätt utvecklas och vi har det himla kul på vägen. Vill du vara med på vår resa mot att bli Sveriges bästa e-handel är vi övertygade om att du kommer att ha den bästa tiden i ditt arbetsliv hos oss.
Vetenskapens Hus är ett samarbete mellan KTH och Stockholms universitet som jobbar för att öka STEM-intresset hos barn och ungdomar. Vi söker dig som vill ha ett pedagogiskt meriterande jobb parallellt med studierna. Arbetsuppgifter Du kommer att ta emot skolklasser för laborativa skolprogram hos oss inom något av ämnena kemi, fysik, biologi, teknik och matematik. Du kommer, efter upplärning, att självständigt undervisa elevgrupper i både grundskola och gymnasium. Alla aktiviteter sker i våra lokaler vid AlbaNova och i Bergianska trädgården. Du kommer att agera som en ambassadör för universiteten och ditt ämne samt vara en förebild för elever som kan tänkas söka sig till högre studier i framtiden. Arbetet sker under skoltid och vi söker därför främst dig som studerar deltid eller har ett flexibelt schema för dina studier. Du kommer själv ha stort inflytande över vilka tider du kan vara tillgänglig för arbete. Visst arbete helg och sommar kan vara aktuellt efter överenskommelse. Du kan läsa mer om vår verksamhet på www.vetenskapenshus.se Vi erbjuder - En anställning på ett ledande tekniskt universitet som skapar kunskap och kompetens för en hållbar framtid - Engagerade och ambitiösa kollegor samt en kreativ, internationell och dynamisk miljö - Ett extrajobb parallellt med och i anknytning till dina studier - En meriterande anställning med stora möjligheter att utvecklas pedagogiskt - Möjlighet att sprida inspiration och glädje inom STEM-ämnen https://www.kth.se/om/work-at-kth/kth-your-future-workplace-1.49050samt våra https://www.kth.se/om/work-at-kth/en-arbetsplats-med-manga-formaner-1.467932. Kvalifikationer Krav - Du ska vara antagen till och vara aktiv student på en utbildning på KTH eller Stockholms universitet - Goda språkkunskaper i svenska, eftersom vår verksamhet bedrivs på svenska Meriterande - Du får gärna ha intresse för eller tidigare erfarenhet av pedagogiskt arbete - Du får gärna vilja förmedla spännande naturvetenskap, matematik och teknik till nästa generation Vi kommer lägga stor vikt vid personliga egenskaper. Fackliga representanter Kontaktuppgifter till https://www.kth.se/om/work-at-kth/fackrepresentanter-1.500898. Ansökan Du ansöker via KTH:s rekryteringssystem. Du som sökande har huvudansvaret för att din ansökan är komplett när den skickas in. Ansökan ska vara KTH tillhanda senast sista ansökningsdagen vid midnatt, CET/CEST (CentralEuropean Time/Central European Summer Time). Vid ansökan anger du vilket eller vilka ämnen du skulle vilja jobba med samt hur mycket du skulle vilja jobba. Ett jobbtillfälle är normalt 2-4 timmar och förlagt antingen till för- eller eftermiddag Om anställningen Som besöksledare på Vetenskapens Hus har du en s.k. intermittent anställning. Det innebär att du anställs vid varje enskilt tillfälle och får ekonomisk ersättning per timme. Hur många arbetstillfällen som erbjuds är varierande och utefter behov. Det innebär alltså att du vid behov blir erbjuden enstaka, kortvariga anställningstillfällen. Övrigt Strävan efter jämställdhet, mångfald och lika villkor är både en kvalitetsfråga och en självklar del av KTH:s värdegrund För https://www.kth.se/om/work-at-kth/processing-of-personal-data-in-the-recruitment-process-1.823440 i samband med rekrytering. Det kan förekomma att en anställning hos KTH är placerad i säkerhetsklass. Om så är fallet för just denna anställning görs en säkerhetsprövning av sökande i enlighet med säkerhetsskyddslagen (2018:585) efter samtycke. I dessa fall är en förutsättning för anställning att sökande blir godkänd efter säkerhetsprövning. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av platsannonser. Om KTH KTH är ett av Europas ledande tekniska universitet och en viktig arena för kunskapsutveckling. Som Sveriges största universitet för teknisk forskning och utbildning samlar vi studenter, forskare och fakultet från hela världen. Vår forskning och utbildning omfattar såväl naturvetenskap som alla grenar inom teknik samt arkitektur, industriell ekonomi, samhällsplanering, historia och filosofi. https://www.kth.se/om/om-kth-1.885102
Vi söker en fullutbildad plattsättare som kan ta eget ansvar och alltid lämnar ett väl utfört arbete. Som en del av vårt team är du inte rädd för att fråga om du stöter på problem, och du ser värdet i samarbete och lagarbete. Du är engagerad i att upprätthålla vårt fokus på miljö- och kvalitetsarbete och arbetar aktivt för att hålla dessa standarder höga. Vi söker dig som: Har full utbildning och yrkesbevis som plattsättare. Innehar B körkort. Är ordningsam och noggrann i ditt arbete. Är ansvarstagande och lämnar aldrig ett jobb ogjort. Är en lagspelare och förstår vikten av samarbete. Är van att hantera miljö- och kvalitetskrav. Kan kommunicera på svenska, både i tal och skrift. Har inga problem med att genomgå drogtester, om det skulle bli aktuellt. För oss är nykterhet viktigt eftersom det handlar om människors säkerhet och förmåga att upprätthålla ett friskt och hälsosamt liv. Hanterar digitala verktyg utan problem. Är villig att arbeta i ett ledningssystem där olika policyer styr våra värderingar och du kommer att anpassa dig efter dessa. Om du känner att du passar in på beskrivningen och vill vara en del av vårt team, tveka inte att höra av dig! Skicka ansökan till [email protected] Skriv "Plattsättare" i ämnesraden.
Om Eltel Eltel är en av Nordens ledande leverantörer av tekniska tjänster för el- och kommunikationsinfrastruktur. Vi bygger, driver och underhåller samhällskritiska nätverk som möjliggör digitalisering, elektrifiering och ett hållbart samhälle. I samarbete med Yunex Traffic har vi fått förtroendet att leverera och installera tele-, styr- och övervakningssystem till Trafikverkets stora infrastruktursatsning – Förbifart Stockholm. Vi söker nu en engagerad och strukturerad Platschef som vill spela en nyckelroll i detta unika och tekniskt komplexa projekt. Vad vi erbjuder Hos oss får du: En central roll i ett projekt av nationell betydelse Möjligheten att kombinera operativt arbete med strategisk påverkan En trygg anställning med kollektivavtal, fina förmåner och frihet under ansvar Arbeta i ett erfaret team med hög teknisk kompetens och god stämning Flexibla arbetstider och möjlighet till hybridarbete där det är möjligt Stora möjligheter att utvecklas inom företaget – både i din roll och vidare Eltel är en trygg arbetsgivare med över 20 års erfarenhet och stark närvaro i hela Sverige. De bygger samhällskritisk infrastruktur som möjliggör digitalisering, elektrifiering och hållbar tillväxt. Vem vi söker För att lyckas i rollen ser vi att du har: Eftergymnasial utbildning inom inköp, teknik eller motsvarande Erfarenhet av inköp inom bygg, el eller installationsverksamhet God vana vid att läsa och hantera avtal Stark administrativ förmåga och erfarenhet av upphandling God systemvana, gärna i Symbrio och Office-paketet Mycket goda kunskaper i svenska, samt god engelska B-körkort är meriterande Som person är du: Ansvarstagande, lösningsfokuserad och strukturerad Kommunikativ, både skriftligt och muntligt Självständig, men trivs i samarbete med andra Drivs av att skapa struktur, hålla tidplaner och bidra till projektets framgång Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och rätt inställning – det du inte kan idag, lär vi dig gärna! Vad tjänsten innebär I rollen som Projektinköpare ansvarar du för att säkerställa att projektets avtal, inköp och leveranser fungerar smidigt och enligt plan. Du arbetar nära både produktion, logistik, inköpsavdelning och leverantörer – och är en nyckelspelare i att få rätt material till rätt plats i rätt tid. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Hantera och följa upp befintliga avtal Förhandla priser och utvärdera nya leverantörer Utarbeta förfrågnings- och anbudsunderlag i samarbete med inköpsfunktionen Bevaka leveranser, samordna installationer och följa upp tidplaner Agera kontaktperson mot leverantörer vid avvikelser Följa upp tekniska krav, HSEQ-frågor och dokumentation Samarbeta tätt med produktion och logistik för att säkerställa flöden Initialt fokuserar du på att sätta strukturer och få igång processer, för att längre fram övergå till ett mer koordinerande och bevakande ansvar för hela leveranskedjan. Arbetsplats: Bromma Tillträde: Enligt överenskommelse Bakgrundskontroll: Obligatorisk inför anställning Ansökan Urval sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Ansök via länken i annonsen – vi kan inte ta emot ansökningar via e-post. Har du frågor är du mer än välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Joel Claeson.
Som brädgårdsarbetare hos oss har du varierande arbetsuppgifter som bland annat innefattar kundmottagning, orderplock, trucklastning och lossning, upplockning av varor samt städning av brädgården. Hos oss är det ständigt högt tempo och vi försöker alltid hitta nya vägar för att förenkla vardagen för våra kunder. Vi söker dig som är positiv, noggrann och älskar att ge god service. Vi tror att du liksom vi alltid sätter kunden i fokus och vill ge våra kunder det där lilla extra! För att kunna arbeta hos oss behöver du: - Körkort B - Truckkort (men är du rätt person så bjuder vi på truckkortet) - Vi ser gärna att du har arbetslivserfarenhet från liknande jobb - Eftersom det förekommer kundkontakt i tjänsten så är svenska i tal och skrift ett krav Vi erbjuder en mycket god arbetsmiljö, en arbetsplats med högt i tak och fantastiska arbetskamrater! Södermalms Trä säljer och levererar byggmaterial och snickerier till yrkesfolk från en toppmodern drive-in-anläggning i Årsta strax söder om Stockholms innerstad. Vår ambition är att vara Stockholms bästa brädgård för yrkesfolk. Vi ingår i Nordströms Bygghandel som har tretton brädgårdar och levererar trävaror och byggmaterial till yrkeskunder och storförbrukare i Stockholm, Djursholm, Uppsala, Sigtuna, Södertälje, Västerås, Örebro, Eskilstuna, Nyköping, Norrköping och Linköping.
Interim Redovisningsekonom – Start omgående Vi söker en erfaren redovisningsekonom för ett konsultuppdrag med omgående start. Uppdraget löper initialt under 3 månader och utgår från företagets kontor i södra Stockholm. Om rollen: Som redovisningsekonom blir du en del av en redovisningsavdelning bestående av totalt sju personer. Du kommer att ha ansvar för redovisningen i flera bolag inom koncernen, vilket ställer krav på att du är självgående och trygg i hela redovisningsflödet. Vi söker dig som har: Flerårig erfarenhet av kvalificerad redovisning, inklusive bokslut God kunskap inom både K2- och K3-regelverk God systemvana – meriterande med erfarenhet av Pyramid och/eller NetSuite Erfarenhet av lagerredovisning är ett plus Ansökan: Låter detta som rätt uppdrag för dig? Välkommen att skicka in din ansökan snarast! Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta Oskar Windolf Moretti på: [email protected]
Vill du bli vår nästa stjärnchaufför? Är du en passionerad chaufför som älskar att ge kunderna service i världsklass? Då kan detta vara din chans att bli en del av vårt framgångsrika team! Som B-chaufför på PostNord får du möjligheten att utföra utkörning av paket till både företag och privatkunder, där du kommer att vara ansiktet utåt och sätta standarden för vår service. Vi söker en social och engagerad individ som trivs i tempot av en dynamisk arbetsmiljö och alltid prioriterar kundens behov. Dina arbetsuppgifter inkluderar: - Effektiv utkörning av paket och god service till kunder i Stockholm. (Kunna utgå ifrån Segeltorp, Länna och Södertälje) - Sortering och lastning av gods – vi söker en person i god fysisk form för att hantera tunga lyft. - Självständig arbete med fokus på kvalitet och säkerhet på vägarna. Arbetstider: Du kommer främst att arbeta måndag till fredag och arbetstiderna är förlagda mellan 06:30-18:00 - Ca 7-8 timmars pass. Vad vi söker hos dig: - Färdig Gymnasieutbildning eller liknande. - Minst 1 år B-körkort. - Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Erfarenhet inom distribution. - Ett servicetänk som gör att kunden alltid är i fokus. Meriterande: - Truck-kort. Observera att ett utdrag från belastningsregistret kommer att tas upp i början av rekryteringsprocessen. Personliga kvalifikationer: För att trivas i denna roll ser vi att du är strukturerad, noggrann och stresstålig. Du sätter säkerheten först och planerar alltid dina rutter väl. Om du brinner för att ge enastående service och har passion för transport, då är detta din chans! Ansök nu och bli en del av Arena & PostNord-familjen! Tillsammans kan vi skapa en bättre logistik framtid!
Serviceledare VS till Bravida Bravida söker en driven Serviceledare inom VS! Bli en del av ett topprankat företag där ledarskap, affärer och kundrelationer står i fokus. Var med och bidra till tillväxt och utveckling! Bravida fortsätter växa och vi söker nu en Serviceledare inom VS till vår multidisciplinära avdelning i Årsta. Här kommer ditt driv och engagemang och premieras och du erbjuds konkreta och spännande utvecklingsmöjligheter. Bravida arbetar med utbildning och utveckling och det finns många möjligheter inom organisationen. Välkommen med din ansökan redan idag! Om tjänsten. Som Serviceledare inom VS kommer du att ansvara för serviceuppdrag och mindre installationsprojekt. Du säkerställer att arbetet utförs med hög kvalitet, skapar merförsäljning och utvecklar kundrelationer för att växa avdelningen. Rollen innebär både tekniskt och affärsmässigt ansvar och du blir en del av vår fortsatta expansion. Dina framtida arbetsuppgifter Du kommer att arbeta både administrativt och ute på fält, med en bred variation av arbetsuppgifter: • Leda och engagera servicetekniker inom VS. • Utveckla och bevara kundrelationer. • Skapa merförsäljning och identifiera tilläggsarbeten, • Ansvara för avtal och uppföljning av ekonomiska resultat, teknisk kvalitet och dokumentation. • Kalkylera och ta fram offerter • Hantera inköp, resursplanering och kvalitets- och arbetsmiljöarbete • Delta i uppföljningsmöten och säkerställa att avtal följs. • Utföra platsbesök, delta i bygg- och projekteringsmöten. Vi letar efter en erfaren och affärsmässig ledare med teknisk förståelse och goda projektledaregenskaper. Krav: • Minst 5 års erfarenhet i VS-branschen • Tidigare erfarenhet av serviceledning eller projektledning • Förståelse för ekonomi och kalkylering • Svenska i tal och skrift • B-körkort Meriterande: • Erfarenhet av entreprenadjuridik • Erfarenhet som VS-montör eller liknande roll inom installation/service • Tidigare erfarenhet som serviceledare, projektledare eller arbetsledare • God förståelse för tekniska ritningar, installationssystem och VVS-projekt • Kunskap om gällande branschregler (t.ex. Säker Vatten, AMA, BBR) • Som person är du strukturerad, ansvarstagande och engagerad. Du har ett starkt affärsdriv, trivs med kundkontakt och har en naturlig förmåga att motivera och leda ditt team. Övrig information: • Start enligt överenskommelse • Placering Årsta, med utgångspunkt från kontoret, men mycket ute på plats hos kunder • Omfattning heltid med arbetstider 07.00-16.00 • Anställningsform tillsvidare Bravida som arbetsgivare Bravida är en stor arbetsgivare – faktiskt störst inom vår bransch i Norden. Det gör att vi kan erbjuda mycket till dig som medarbetare. I flera år i rad har vi blivit rankade till en av Sveriges bästa arbetsgivare! Bravida eftersträvar mångfald och värdesätter en jämn könsfördelning. Vi arbetar som ett team och vi tycker om att skapa stora resultat, tillsammans. Förutom förmåner som exempelvis bonusprogram, förmånsbil, friskvårdsbidrag, hälsoundersökning och förmånliga försäkringar erbjuder Bravida dig ett självständigt och stimulerande arbete i en organisation där kompetens, utveckling och trivsel värderas högt. Vi på Bravida är vana att leverera högsta kvalitét till nöjda kunder och värnar om arbetsglädje likväl som en bra arbetsmiljö. Läs gärna mer om Vårt erbjudande och hur du kan utvecklas hos oss. När du växer, växer vi! Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum som är 31 augusti. Du skickar in ditt CV och personliga brev genom att klicka på knappen Ansök nedan. Bra fastigheter gör skillnad, därför finns Bravida. Som Nordens ledande leverantör av tekniska helhetslösningar inom service och installation hjälper vi våra kunder att skapa väl fungerande och hållbara fastigheter. Bravidas långsiktiga mål är att vara klimatneutral i hela värdekedjan år 2045. Vi har 14 000 medarbetare och finns på cirka 190 orter i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Bravidas aktie är noterad på Nasdaq Stockholm. www.Bravida.se
Välj ett jobb för att visa detaljer