HR-generalist till SFA
Zoey AB
Personal- och HR-specialister

Här finns ett uppdrag för den som vill göra skillnad tillsammans med ett erfaret och engagerat team. En roll med bredd, ansvar och möjlighet att växa! Svensk Försäkring Administration, SFA, är ett Shared Service Center som arbetar för de organisationer som ingår i Svensk Försäkring i Samverkan (SFIS). SFA består av cirka 30 medarbetare som ger våra kunder bästa möjliga stöd genom professionella tjänster inom ekonomi, HR, IT, kommunikation och kontorsservice. En vardag präglad av engagemang och positiv laganda Rollen som HR-generalist hos SFA är en kombination av operativt och utvecklingsinriktat HR-arbete med inslag av en hel del internkommunikation. Här råder en öppen och inkluderande kultur med mycket energi, glädje och en stark vilja att bidra – både till varandra och till verksamheten. Arbetet spänner över hela HR-processen från rekrytering, onboarding, arbetsrättsliga frågor till arbetsmiljö och kulturfrämjande initiativ. I rollen ingår även att planera och genomföra gemensamma interna event, skapa innehåll på intranätet, stötta i utvecklingen av kommunikationsmaterial och att se till att budskap når fram - alltid med känsla för målgruppens behov. Huvudsakliga arbetsuppgifter Arbeta med hela HR-processen från rekrytering, onboarding och arbetsrätt till personaladministration och utbildningsinsatser. Rollen inkluderar även att driva utvecklingsprojekt och förbättringar särskilt kopplat till digitalisering och systemstöd. Arbeta med det systematiska arbetsmiljöarbetet, följa upp HR-statistik och nyckeltal samt koordinera hälsofrämjande initiativ. Du har en viktig roll i att skapa en positiv medarbetarresa och att bidra till en inkluderande och hållbar kultur. Planera och koordinera återkommande interna event, såsom SFIS-dagen och Chefsforum, där HR ansvarar för både innehåll och genomförande. Du är också delaktig i introduktionsdagar och andra insatser som stärker sammanhållningen mellan organisationerna. Skapa och publicera innehåll på intranätet med fokus på vägledning och kunskapsspridning, och med känsla för målgrupp och behov. Du arbetar även med kommunikationsstöd vid interna aktiviteter. Vem är du? Vi söker en person med några års erfarenhet av brett HR-arbete gärna i kombination med internkommunikation. Du har relevant utbildning eller motsvarande erfarenhet och är van att driva projekt, skapa struktur och kommunicera tydligt. Du har en god systemvana och känner dig bekväm med att arbeta i eller utveckla digitala HR-verktyg. Det viktigaste är dock personlighet och driv. Rollen kräver integritet, servicekänsla och en nyfiken inställning till människor och verksamhet. Du behöver trivas i en bred roll, kunna växla mellan detaljer och helhet och uppskatta ett sammanhang där din insats verkligen gör skillnad. Om SFIS Svensk Försäkring i Samverkan, SFIS, är ett samarbete mellan fjorton olika organisationer som arbetar på uppdrag av den svenska försäkringsbranschen. Varje organisation verkar under egen identitet men hämtar styrka ur samarbetet. På så vis leder samarbetet till en högre effektivitet än vad varje enskild organisation skulle kunna ha på egen hand. Du kan läsa mer om SFIS och SFA här! Varmt välkommen med din ansökan! I den här rekryteringen samarbetar SFA med Zoey. Ansök enkelt och smidigt med CV eller LinkedIn påwww.zoey.se. I samband med att du ansöker kommer vi att be dig att svara på några korta frågor. Därefter kommer du att uppdateras om ett eventuellt nästa steg i processen. Funderingar kring vår process eller den här rollen? Varmt välkommen att kontakta ansvariga rekryterare Martina Kolga (073–3222502,[email protected]) eller Ander Holtenius (073-322505, [email protected]).  Vill du kontakta våra fack så når du Forena via mejladress [email protected]. Vår Sacoförening når du via [email protected]. Kom ihåg, vi träffar fantastiska kandidater och intervjuar löpande och tjänsten kan bli tillsatt innan du vet ordet av. Vi ser fram emot att höra från dig och berätta mer om rollen och SFA!

28 maj 2025
Sista ansökan:
14 november 2025
Taj Mahal Hair & Beauty söker butiksbiträde
Taj Mahal Beauty AB
Butikssäljare, dagligvaror

På Taj Mahal säljer vi framför allt hårprodukter för lockigt och afrotexturerat hår, men även löshår, peruker och naturliga hudvårdsprodukter. Våra kunder är både privatpersoner och frisörer. Förutom våra två fysiska butiker i Stockholm har vi även en webbshop (www.tajmahal.se). Vi söker dig som vill jobba deltid, mellan 2-5 dagar i veckan. Tjänsten börjar som deltid med möjlighet att gå upp till heltid på sikt. Du kommer att jobba i båda våra butiker (Skärholmen Centrum och på Drottninggatan 100). Arbetet handlar mycket om att möta kunder, ge tips och hjälpa dem att hitta rätt produkter. Det är viktigt att du gillar att ge bra service och att du har kunskap om vårt sortiment och produkter vi säljer. Vi söker dig som: Har jobbat i butik tidigare Brinner för hårvård Är social, trevlig och bra på kundbemötande Gillar att arbeta i team men är också självgående Har erfarenhet av att använda eller hjälpa andra med lockigthårprodukter, löshår eller peruker Pratar svenska och engeska flytande Känner till vårt sortiment (stort plus!) Arbetsuppgifter: Hjälpa kunder i butik Ge råd om produkter Hålla ordning i butiken och fylla på varor Kassahantering Packa ordrar från vår webbshop vid behov Ansökan: Skicka ditt CV och personliga brev till [email protected]. Se till att du endast skickar in en ansökan om du uppfyller alla krav. Vi går igenom ansökningar löpande och ser fram emot att höra från dig!

28 maj 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Självgående säkerhetstekniker sökes till Biab Lås & Larm
Tillväxt Botkyrka AB
Elektronikreparatörer och kommunikationselektriker m.fl.

BIAB Lås & Larm är ett företag som erbjuder säkerhetsinstallationer för både företags- och offentlig miljö. Vi installerar olika typer av säkerhetslösningar, till exempel larm, brandlarm, kameraövervakning, inbrottslarm, elektroniska lås och porttelefoner. Företaget erbjuder service och underhåll av dessa installationer, samt hjälp med att designa och planera säkerhetslösningar för olika typer av byggnader. Vi kan ger rådgivning och support till kunder om olika säkerhetsfrågor och hjälpa dem att hitta lösningar som passar deras specifika behov. Vi söker erfarna Säkerhetstekniker! Som Säkerhetstekniker på BIAB Larm: Din huvudsakliga arbetsuppgift är att utföra om och tillbyggnationer av kunders larm, passage, brand och CCTV-anläggningar samt nyinstallationer av dessa anläggningar. Du kommer även att utföra felavhjälpande underhåll, reparationer och mindre installationer, samt sköta tekniska installationer. Du kommer att ansvara för att myndighetskrav inom de olika segmenten uppfylls. Du kommer att arbeta med säkerhetssystem från ledande leverantörer såsom Vanderbilt, ASSA ARX, UTC fire and security, Tidomat och RCO. Arbetet på BIABLARM är varierande och har en stor bredd, och det finns flera möjligheter att utvecklas inom professionen. Krav: El- eller teleteknisk utbildning och/eller flerårig erfarenhet av säkerhetsinstallationer och service med inriktning mot inbrottslarm, passersystem, CCTV och brandlarm. Körkort B är krav Svenska i tal & skrift är krav. Du som person: BIAB Lås & Larm ställer höga krav på vår personal vad gäller motivation och egen drivkraft. Vi ser därför att du som person är social, serviceinriktad och prestigelös. Du har ett stort tekniskt intresse och är en naturlig problemlösare. För dig som vill utvecklas i yrket finns stora möjligheter inom företaget. Meriterande om du har: Erfarenhet inom lås Övrigt: Start: Efter överenskommelse. Arbetstider: 7 - 16. Placering: Vi har kontor i Tullinge, och genomför jobb i hela Stockholmsområdet. Anställningsform: Heltid tillsvidare, vi tillämpar 6 månaders provanställning. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan.

28 maj 2025
Sista ansökan:
14 november 2025
Vikarie - behörig barnskötare

Vi söker utbildade barnskötare till förskolor i hela Stockholmsområdet Vill du jobba som vikarie på olika förskolor där du själv bestämmer vilka dagar du ska jobba. Då är jobbet hos oss på BILDA perfekt för dig. BILDA personal är ett auktoriserat bemanningsföretag med över 20 års erfarenhet av uthyrning och förmedling av personal. Genom ett stort yrkeskunnande med hög kvalitet erbjuder vi våra kunder och personal ett genuint engagemang. BILDA är en upphandlad leverantör i de flesta kommuner i Stockholmsregionen, bl.a. i Haninge kommun där vi nu söker flera behöriga barnskötare. Att arbeta som vikarie på BILDA innebär att du får ett utvecklande, kul och flexibelt arbete. Du bestämmer själv hur mycket eller lite du vill jobba. Genom BILDAs app kan du se och ansöka om alla uppdrag som matchar din profil. Brinner du för att arbeta med barn och unga samt vill vara med och utveckla deras olika förmågor? Då ska du skicka in en ansöka till oss på BILDA redan idag. Vi har just nu ett stort behov av att anställa fler behöriga barnskötare inom förskola. Nu söker vi dig som kan arbeta på förskolor runtom i hela Stockholmsregionen. Vi söker både behöriga förskollärare, behöriga barnskötare och obehöriga vikarier men med lång erfarenhet inom förskola. I förskolan arbetar du både på avdelningar med yngre barn (1-3 år) och äldre barn (3-5 år). Som vikarie på förskola är arbetsuppgifterna bland annat att hjälpa barn vid måltider, av- och påklädning och lek både inne och ute. Du arbetar tillsammans med annan personal på avdelningen och ni ansvarar tillsammans för att den dagliga verksamheten fortgår. BILDA har kollektivavtal, erbjuder en introduktionsutbildning samt löpande coachande stöd och dialog med en tilldelad kontaktperson hos BILDA. För att arbeta som vikarie behöver du: - Gymnasieexamen eller motsvarande - Tidigare arbetslivserfarenhet inom förskola i Sverige - Tala och skriva god svenska Meriterande är om du har: - Relevant utbildning såsom barnskötarexamen eller förskollärarexamen. För att passa in i rollen som vikarie tror vi även att du har hög social kompetens, är flexibel samt van att ta egna initiativ. Du bör även trivas i en energisk miljö samt vara engagerad och ansvarstagande i ditt arbete. Det centrala i vikarierollen är även ditt stora intresse för att arbeta med barn och ungdomar. Tycker du att detta passar in på dig? Sök då tjänsten via vår hemsida eller klicka på “sök jobbet” här i annonsen. Observera att vi inte tar emot ansökningar per e-post eller telefon. För att arbeta med barn behöver du enligt lag ha ett utdrag ur Polisen belastningsregistret. Via vår hemsida kan du hitta information och ladda ner blanketten "begäran om utdrag ur belastningsregistret för arbete med barn inom skola & förskola” https://bildapersonal.se/konsult/blanketter/ Beställ gärna belastningsregistret redan idag så går processen snabbare om du går vidare i rekryteringen. Vi ser fram emot din ansökan. Hälsningar Rekryteringsteamet på BILDA personal

28 maj 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Vikarie - behörig barnskötare

Vi söker utbildade barnskötare till förskolor i hela Stockholmsområdet Vill du jobba som vikarie på olika förskolor där du själv bestämmer vilka dagar du ska jobba. Då är jobbet hos oss på BILDA perfekt för dig. BILDA personal är ett auktoriserat bemanningsföretag med över 20 års erfarenhet av uthyrning och förmedling av personal. Genom ett stort yrkeskunnande med hög kvalitet erbjuder vi våra kunder och personal ett genuint engagemang. BILDA är en upphandlad leverantör i de flesta kommuner i Stockholmsregionen, bl.a. i Haninge kommun där vi nu söker flera behöriga barnskötare. Att arbeta som vikarie på BILDA innebär att du får ett utvecklande, kul och flexibelt arbete. Du bestämmer själv hur mycket eller lite du vill jobba. Genom BILDAs app kan du se och ansöka om alla uppdrag som matchar din profil. Brinner du för att arbeta med barn och unga samt vill vara med och utveckla deras olika förmågor? Då ska du skicka in en ansöka till oss på BILDA redan idag. Vi har just nu ett stort behov av att anställa fler behöriga barnskötare inom förskola. Nu söker vi dig som kan arbeta på förskolor runtom i hela Stockholmsregionen. Vi söker både behöriga förskollärare, behöriga barnskötare och obehöriga vikarier men med lång erfarenhet inom förskola. I förskolan arbetar du både på avdelningar med yngre barn (1-3 år) och äldre barn (3-5 år). Som vikarie på förskola är arbetsuppgifterna bland annat att hjälpa barn vid måltider, av- och påklädning och lek både inne och ute. Du arbetar tillsammans med annan personal på avdelningen och ni ansvarar tillsammans för att den dagliga verksamheten fortgår. BILDA har kollektivavtal, erbjuder en introduktionsutbildning samt löpande coachande stöd och dialog med en tilldelad kontaktperson hos BILDA. För att arbeta som vikarie behöver du: - Gymnasieexamen eller motsvarande - Tidigare arbetslivserfarenhet inom förskola i Sverige - Tala och skriva god svenska Meriterande är om du har: - Relevant utbildning såsom barnskötarexamen eller förskollärarexamen. För att passa in i rollen som vikarie tror vi även att du har hög social kompetens, är flexibel samt van att ta egna initiativ. Du bör även trivas i en energisk miljö samt vara engagerad och ansvarstagande i ditt arbete. Det centrala i vikarierollen är även ditt stora intresse för att arbeta med barn och ungdomar. Tycker du att detta passar in på dig? Sök då tjänsten via vår hemsida eller klicka på “sök jobbet” här i annonsen. Observera att vi inte tar emot ansökningar per e-post eller telefon. För att arbeta med barn behöver du enligt lag ha ett utdrag ur Polisen belastningsregistret. Via vår hemsida kan du hitta information och ladda ner blanketten "begäran om utdrag ur belastningsregistret för arbete med barn inom skola & förskola” https://bildapersonal.se/konsult/blanketter/ Beställ gärna belastningsregistret redan idag så går processen snabbare om du går vidare i rekryteringen. Vi ser fram emot din ansökan. Hälsningar Rekryteringsteamet på BILDA personal

28 maj 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Mechanical Engineer within Medical Technology
Capgemini Engineering Sverige AB
Tekniker, bilddiagnostik och medicinteknisk utrustning

At Capgemini Engineering, the world leader in engineering services, we bring together a global team of engineers, scientists, and architects to help the world’s most innovative companies unleash their potential. From autonomous cars to life-saving robots, our digital and software technology experts think outside the box as they provide unique R&D and engineering services across all industries. Join us for a career full of opportunities. Where you can make a difference. Where no two days are the same. Your Role Capgemini Engineering is seeking a highly skilled Mechanical Engineer to join our dynamic team. This role emphasizes CAD design using Creo software. In this role, you will collaborate with cross-functional teams, ensuring the delivery of innovative, compliant, and CAD models & engineering drawings, that meets standards for medical device industry. • Mechanical Product Development: Lead the end-to-end mechanical product development process for medical devices, including the conceptualization, CAD design, and validation of models in close collaboration with production and quality teams. • Cross-Functional Collaboration: Collaborate closely with prototype testing, production, and quality teams, building strong rapport to effectively deliver high-intensity, fast-paced project outcomes when required. • Quality Management & Change Management Systems: Manage quality documentation and approval workflows in compliance with ISO 13485 and FDA QSR. Demonstrated expertise in engineering change requests (ECRs), change orders (COs), and formal workflow approval processes in QMS tools. • Design Specifications & Controls: Define performance criteria, select appropriate materials, and ensure adherence to medical device design controls in compliance with regulatory standards. • Process Improvement & Feasibility: Identify areas for continuous improvement in technical CAD drawings, processes, and technologies, while conducting detailed feasibility studies, material evaluations, and performance testing. • Production Readiness & Regulatory Compliance: Supervise production activities to ensure alignment with design-for-manufacturability (DFM) principles, while ensuring all CAD solutions comply with relevant regulatory frameworks and industry standards. Your profile • Educational Background: Master’s degree in Mechanical Engineering or a related field. • At least five years of professional experience, with two to three years in medical device development preferred. • Proficiency in mechanical design for devices and plastic components, with expertise in part design, sheet metal design principles and GD&T. • Demonstrated ability to work independently and collaborate effectively with teams remotely, managing tasks across geographically diverse locations. Technical Skills: • Advanced proficiency in 3D modelling using CREO (mandatory) • In-depth knowledge of robust design processes and GD&T • Fluent in English, with the ability to collaborate effectively across diverse cultural settings and international teams Position may be hybrid, offering flexibility between on-site and remote work based on assignment needs. Willingness and flexibility to travel as required What we believe you will enjoy about working here • We recognize the significance of flexible work arrangements to provide support. Be it remote work, or flexible work hours, you will get an environment to maintain healthy work life balance. • At the heart of our mission is your career growth. Our array of career growth programs and diverse professions are crafted to support you in exploring a world of opportunities. • We support your personal development and offer an education library with more than 250 000 (!) courses and educations and certifications. Join us and get the future you want! About Capgemini Capgemini is a global business and technology transformation partner, helping organizations to accelerate their dual transition to a digital and sustainable world, while creating tangible impact for enterprises and society. It is a responsible and diverse group of 340,000 team members in more than 50 countries. With its strong over 55-year heritage, Capgemini is trusted by its clients to unlock the value of technology to address the entire breadth of their business needs. It delivers end-to-end services and solutions leveraging strengths from strategy and design to engineering, all fueled by its market leading capabilities in AI, generative AI, cloud and data, combined with its deep industry expertise and partner ecosystem. The Group reported 2024 global revenues of €22.1 billion. Get The Future You Want | www.capgemini.com

28 maj 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Tysktalande Kundtjänstmedarbetare till Open Infra
The Place AB
Kundtjänstpersonal

Open Infra är Sveriges tredje största fibernätsägare och har verksamhet i Tyskland, USA och Storbritannien. De bygger, äger och förvaltar fiberinfrastruktur och är en viktig aktör i den digitala omställningen. Hos Open Infra får du arbeta i en entreprenöriell organisation med snabba beslutsvägar och stora utvecklingsmöjligheter. Som kundtjänstmedarbetare representerar du företaget utåt och du har en nyckelroll i att leverera förstklassig service till deras kunder. I denna roll kommer du bland annat att ansvara för följande arbetsuppgifter: Besvara och lösa kundärenden via telefon och e-post. Hantera frågor relaterade till fakturor, tjänster och tekniska problem. Säkerställa att kunderna får snabb, korrekt och tydlig information. Dokumentera och följande upp kundärenden. Utveckla och förbättra kundtjänstens processer och rutiner. Kvalifikationer I rollen ser vi gärna att du har följande: Mycket goda kunskaper i tyska samt svenska och/eller engelska, både i tal och skrift. En god kommunikationsförmåga och en serviceinriktad inställning. En bra förmåga att arbeta strukturerat och kunna hantera flera ärenden samtidigt. Meriterande: Tidigare erfarenhet av arbete inom kundtjänst, service eller sälj. Erfarenhet av arbete inom telekom eller fiberbranschen. Erfarenhet av att arbeta i en internationell miljö. Grundläggande IT-kunskaper och vana vid ärendehanteringssystem. Vem är du? Vi söker dig som brinner för att ge utmärkt service och som alltid sätter kunden i fokus. Du är dessutom en lagspelare som är flexibel och bidrar med positiv energi i teamet. Samtidigt är du uthållig och har en bra förmåga att hantera komplexa kundärenden med ett professionellt bemötande. Vi ser även gärna att du är nyfiken och intresserad av telekom/fiberbranschen. Mer om anställningen Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Omfattning: Tillsvidareanställning Arbetstider: Mån – Fre 08:00–17:00 Plats: Arbetet sker på huvudkontoret i Solna, Frösundavik. Lön: Fast lön + bonus + provision Möt dina framtida kollegor – Här kan du läsa mer om arbetsplatsen och teamet ”Det känns bra eftersom vi tillsammans löser problem. Det speglar också vårt arbetssätt – vi jobbar tillsammans. Arbetet kan vara stressigt, som när exempelvis nätverksavbrott inträffar, men chefen och teamledaren är alltid uppskattande. De ger sitt bästa och förväntar sig samma engagemang från oss som agenter.” “Working as a customer service agent is dynamic, rewarding, and fun! Every day brings new challenges, teamwork, and opportunities to help customers. The supportive environment, friendly colleagues, and sense of accomplishment make it an engaging and enjoyable experience.” Låter det som du? Vi ser fram emot att ta emot din ansökan! Urvalet hanteras löpande, och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. The Place – Sveriges enda Worklife Partner För dig som söker nytt jobb är The Place din trygga punkt. I just denna rekrytering sköter våra kompetenta rekryteringskonsulter processen, från intervju till anställningserbjudande. Sedan blir du anställd av kundföretaget. Vi är stolta över våra fina samarbeten med en stor mängd intressanta och spännande företag – och det innebär ju många karriärmöjligheter för dig!

28 maj 2025
Sista ansökan:
14 november 2025
Ekonomiassistent till Kilpatrick i Stockholm
Andara Group AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Till advokatbyrån Kilpatrick Stockholmskontor söker vi en ekonomiassistent. Är du en serviceinriktad och strukturerad person som vill arbeta i en affärsnära roll i en såväl trivsam som professionell arbetsmiljö? Kilpatrick Townsend & Stockton är en affärsjuridisk advokatbyrå med totalt 22 kontor varav 18 kontor i USA och ett vardera i Stockholm, Beijing, Shanghai och Tokyo. Stockholmskontoret tillhandahåller rådgivning och affärsjuridiska lösningar inom flertalet rättsområden. Här arbetar drygt 55 personer varav närmare 40 är jurister. Kontoret i Stockholm är beläget på Blasieholmen med vacker utsikt över Nybroviken. Arbetsuppgifter Som ekonomiassistent på Kilpatrick hanterar du byråns kund- och leverantörsreskontra, månatliga fakturering och du gör avstämningar av in- och utbetalningar. Du kommer även att ansvara för en stor del av den löpande bokföringen. Beroende på din tidigare erfarenhet och kompetens finns det även möjlighet till deltagande i boksluts- och revisionsprocesserna. Du kommer att arbeta i tätt samarbete med en erfaren ekonomichef. Ekonomiavdelningen är mycket väl fungerande med tydliga processer och rutiner men det finns även utrymme för att ta egna initiativ kring utveckling av processer. Ekonomiavdelningen arbetar affärsnära och stöttar byrån med all ekonomisk information. Kvalifikationer Ett krav för att axla rollen som ekonomiassistent på Kilpatrick är att du har ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Men du får gärna vara i början av din karriär och du erbjuds genom denna roll en möjlighet att vidareutveckla din kompetens inom ekonomi- och redovisningsområdet. Mycket goda kunskaper i Office-paketet (särskilt Excel och Word) är ett krav Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav Kunskaper i Visma är meriterande Systemintresse är meriterande Personliga egenskaper Vi söker dig som är ordningsam, ansvarsfull och har ett genuint engagemang för ditt arbete. Du har ett positivt förhållningssätt, är prestigelös och möter dina kollegor med respekt, tålamod och ett lugn som skapar trygghet i varje kontakt. Du är strukturerad och noggrann, samtidigt som du alltid levererar arbete av hög kvalitet i god tid inför deadlines. Med ett diplomatiskt sätt och en ödmjuk framtoning skapar du goda relationer och bidrar till en trivsam och professionell arbetsmiljö. Vi värdesätter din nyfikenhet och ditt intresse för byråns verksamhet – hos Kilpatrick gör din servicekänsla och ditt driv verklig skillnad. Mer om Kilpatrick Det råder en trevlig, inkluderande och familjär stämning hos Kilpatrick och byrån månar om att medarbetarna ska känna arbetsglädje och trivsel, såväl i det dagliga arbetet som på det sociala planet. I anställningserbjudandet ingår bl.a. en förmånlig pensions- och försäkringslösning, friskvårdsbidrag, möjlighet till utbildning, byråkonferenser och flera gemensamma trivsel- och idrottsaktiviteter. Mer om tjänsten Direktrekrytering Tillsättning: mitten av augusti 2025 Omfattning: heltid, 37,5 timmars arbetsvecka Placering: Blasieholmen, Stockholm Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Ellen Ploman-Wolinder på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

28 maj 2025
Sista ansökan:
14 november 2025
Senior Sales Executive till mnemonic, Sundbyberg
Level Recruitment AB
Företagssäljare

Vill du arbeta med att erbjuda de bästa säkerhetslösningarna till de mest komplexa och krävande företagen? Vill du arbeta med försäljning på ett ledande cybersäkerhetsföretag? Vårt svenska kontor letar nu efter en ny Senior Sales Executive. Om tjänsten Vi på mnemonic är en global leverantör av cybersäkerhetstjänster och är erkända för vår Managed Detection and Response Service (MDR) och vår tjänst Argus Managed Defence (AMD). Ditt huvudsakliga arbetsområde är att ta helhetsansvar för att driva och utveckla försäljningen av mnemonic’s tjänster inom cybersäkerhet. Ditt största fokus ligger på att arbeta med både nya och befintliga kunder inom enterprise-segmentet.Arbetet omfattar att bygga och upprätthålla långsiktiga relationer med nyckelpersoner och beslutsfattare, identifiera komplexa kundbehov och utmaningar, samt, tillsammans med kollegor, presentera och implementera skräddarsydda lösningar som adresserar deras specifika krav. Rollen kräver också ett aktivt arbete med att identifiera och prospektera nya affärsmöjligheter, utveckla marknadsstrategier, och hantera komplexa kunder med komplexa problem. Som Senior Sales Executive förväntas man navigera i avancerade säljsituationer, använda ett analytiskt angreppssätt och förhandlingsförmåga för att maximera affärspotentialen och driva tillväxten. I dina viktigaste arbetsuppgifter ingår bland annat: Driva försäljningen av företagets cybersäkerhetstjänster till (främst) enterprise-kunder Identifiera och utveckla nya affärsmöjligheter genom prospektering och nätverkande Bygga och förvalta långsiktiga relationer med beslutsfattare och nyckelpersoner Analysera komplexa kundbehov och utveckla skräddarsydda lösningar (tillsammans med kollegor) Hantera hela försäljningscykeln från prospektering till avslut   Du kommer att utgå från vårt kontor i Sundbyberg. Vi erbjuder dig möjligheten att delvis arbeta hemifrån. Är det här du? För att lyckas i den här rollen bör du ha tidigare erfarenhet inom komplex, teknisk B2B försäljning, gärna i liknande roller inom IT och/eller IT-säkerhetsbranschen. En akademisk utbildning inom relevant område är önskvärt, eller om du kan uppvisa arbetslivserfarenhet vi bedömer som likvärdig tillsammans med mycket god analytisk förmåga. Du har troligtvis minst 5 års erfarenhet, gärna fler, i en liknande roll. Ytterligare kompetenser vi värdesätter är självledarskapsförmåga och god affärs- och kommersiell förståelse. Slutligen är du en mycket vass kommunikatör i tal och skrift, både i svenska och engelska. Vi värdesätter medarbetare av entreprenöriell karaktär. Du är kreativ och har förmågan att tänka utanför boxen för att identifiera nya möjligheter och lösningar på problem. Dessutom tar du ofta initiativ och är självgående i de projekt du tar dig för. Vidare är förmågan att trivas i kundinteraktioner och att kommunicera på ett tydligt och förståeligt sätt, av stor betydelse. Vi på mnemonic samarbetar som ett team – du är troligtvis precis som oss, en lagspelare som lägger stor prestige i sitt arbete. I slutet av rekryteringsprocessen kommer en gedigen bakgrundskontroll göras.  Vad vi erbjuder dig mnemonic har en informell och tilltalande arbetsmiljö som ger möjlighet att växa, ha inflytande och möjlighet till kompetensutveckling. Vi erbjuder dig, förutom konkurrenskraftig lön och bonusprogram, möjligheten att påverka din anställning. I den här rollen erbjuds du att ta helhetsansvar i din roll, vilket vi förväntar oss kommer att ge god avkastning och lönsamhet till både dig som arbetstagare och oss som arbetsgivare! Vi främjar en långsiktig anställning där vi är måna om våra medarbetares välbefinnande, där balans mellan arbete och fritid samt möjligheten att anpassa sig efter livspusslet är en självklarhet. Vi har, genom Great Place to Work, fler gånger blivit utsedd till en av de bästa arbetsplatserna i Europa – något vi är mycket stolta över! Dessutom erbjuder vi möjlighet att delta vid internationella evenemang och konferenser. Vi ser fram emot att ha med dig på vår resa framåt! Vill du veta mer? I denna rekrytering samarbetar mnemonic med Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten genom att klicka på "ansök"-knappen här intill. Vid frågor vänligen kontakta rekryteringskonsult Stina Koskijev på 08-120 50 421, eller [email protected]. Vänligen notera att inga ansökningar godtas över e-post. Vänligen skriv en kort presentation av de bolag du arbetat för och markera väl din erfarenhet av risktjänster och/eller cybersäkerhet i ditt CV. Urvalet av ansökningar sker löpande. Välkommen in med din ansökan!

28 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Servicetekniker/mekaniker till Ståthögas verkstad i Tullinge
Tillväxt Botkyrka AB
Underhållsmekaniker och maskinreparatörer

OBS! Vi tar endast emot ansökningar via ansökningslänken och kan inte garantera att vi läser din ansökan om du skickar den via mejl. Ståthöga MA Teknik är ett väletablerat och växande industriföretag med huvudkontor i Norrköping och verkstäder runt om i Sverige – även i Tullinge. Vi erbjuder service, underhåll och reparation av pumpar och annan roterande utrustning till t.ex. värmeverk, vattenverk och reningsverk. Vi är stolta över vår höga kundservice, vårt engagerade team och vår stabila position på marknaden. Med egen verkstad, hög teknisk kompetens och kvalitetsprodukter är vi en trygg och långsiktig arbetsgivare. Nu behöver vi ytterligare servicetekniker/ mekaniker som vill växa med oss under 2025! Om tjänstenSom servicetekniker/mekaniker hos oss arbetar du både i verkstaden i Tullinge och ute hos kund. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är: Service och reparation av pumpar och roterande utrustning Demontering och felsökning av maskiner Reparation, rengöring och kompositbehandling Montering, funktionstest och återinstallation hos kund Svetsning och montering (gas, el, TIG, MMA) i verkstad och på plats hos kund Lagerhantering och materialplanering i samarbete med arbetsledare Du jobbar oftast i team om två och arbetsledaren ansvarar för materialbeställning och projektplanering. Önskad profil Minst 4–5 års erfarenhet av mekaniskt arbete, gärna inom industri God svenska i både tal och skrift Körkort B Stark och fysiskt frisk – arbetet är tungt och smutsigt emellanåt Svensk medborgare och godkänd bakgrund: våra kunder kräver medborgarskap, säkerhetsprövning inklusive utdrag ur belastningsregistret och kreditupplysning Vi söker dig som: Du är punktlig och självgående – det är viktigt att du kan ta ansvar för dina uppgifter, särskilt i ett litet team där din insats gör stor skillnad. Du är serviceinriktad och förstår vikten av att bygga goda kundrelationer eftersom det är en viktig del av vårt varumärke. Du trivs med praktiskt arbete, har ett tekniskt öga för detaljer och gillar att se resultatet av ditt arbete. Meriterande: Truckkort Säkra lyft Heta arbeten Mobila plattformar Övrigt Start: Omgående Arbetstider: Mån–tors 07.00–16.00, fredagar 07.00–14.30 Placering: Verkstaden i Tullinge (viss resor till kund förekommer) Anställningsform: Heltid med 6 månaders provanställning Förmåner: Kollektivavtal, friskvårdsbidrag, utbildningar i tjänsten Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten är hos Ståthöga MA Teknik. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.

28 maj 2025
Sista ansökan:
14 november 2025