Vill du jobba med personer i din ålder? Ungdomskrafts medarbetare är i åldrarna 18-27 år gamla. Vi tycker det ska vara roligt att jobba och må bra på sin arbetsplats. Därför är aktiviteter utanför arbetet en viktig del av Ungdomskraft, så du kan träffa nya vänner men även utbyta erfarenheter med dina kollegor. Vem söker vi? Vi på Ungdomskraft förstår att alla inte har ett perfekt CV i början av sin karriär och väljer därför personlighet före vad som står på pappret. Vi söker dig som är social och framåt, noggrann, flexibel och arbetsvillig. Du ska tycka om att arbeta självständigt samt ta eget ansvar i ditt arbete. Om uppdraget: Som Handyman på Ungdomskraft hjälper du privatpersoner med våra handyman-tjänster vi erbjuder. Du kommer besöka 3-4 kunder per dag för att hjälpa till med hemmafix som de inte klarar eller saknar verktyg till. En stor del av jobbet är att vara serviceinriktad och få kunden att känna sig trygg i valet att anlita oss. Arbetet är heltid och under kontorstider. Var: Stockholm med omnejd Exempel på arbetsuppgifter: Sätta upp TV på vägg. Montera möbler. Sätta upp gardinskenor. Enklare hantverk. Din profil: -B-körkort. -Talar och förstår svenska flytande. -Godkänt belastningsregister. -Tidigare erfarenhet inom yrket (meriterande) Om Ungdomskraft Ungdomskraft är framtidens problemlösare med kund och personal i fokus. Vår affärsidé är tydlig, att hjälpa unga, drivna talanger ut i arbetslivet och därmed namnet – Ungdomskraft. Läs mer om oss: www.ungdomskraft.com
Är du en serviceinriktad och positiv VVS-Tekniker? Är du intresserad av ett varierande och utvecklande arbete tillsammans med en nystartad servicegrupp? Tveka inte att skicka in din ansökan! Vilka är vi?Här blir du en del av ett varmt, prestigelöst och inkluderande företag som ger våra medarbetare stort eget ansvar. Vi är fokuserade på innovation och för att uppnå det har vi en utvecklingsinriktad kultur som ger dig möjlighet att växa i karriären. Vad kommer du att få arbeta med?Som VVS-tekniker kommer du att arbeta brett och varierande inom fastighetsrelaterade tjänster i en dynamisk miljö. Du kommer tillhöra ett arbetsteam som har god samverkan mellan våra fastighetsleveranser inom Stockholmsområdet. Din roll blir att leverera service i stjärnklass inom VVS och stötta våra befintliga fastighetsleveranser med din goda kompetens. I dina arbetsuppgifter som VVS-Tekniker ingår huvudsakligen: - Felsökning & avhjälpande underhåll - Projektrelaterade arbeten - Installation & service. - Avrapportering i arbetsordersystem - Kommunikation med kollegor & kund, muntligt och skriftligt - Göra riskbedömningar i arbetsmiljön och komma med förslag till utveckling - Vara kundfokuserad och ha en affärsmässig god kundrelation Vem är du?Du är en serviceinriktad och målinriktad lagspelare med modet att kunna ta beslut för att ha framfart i arbetet. Du är en trygg och social person som bidrar till en god stämning i teamet och har en positiv och lyhörd kommunikation med medarbetare och kund. Du arbetar strukturerat och noggrant. Vi söker dig som har: - Utbildning inom VVS eller motsvarande erfarenhet - Minst 2 års arbetslivserfarenhet som servicetekniker inom VVS - B-körkort - God dator- och systemvana - God förmåga i tal och skrift i svenska Det är meriterande om du har: - Erfarenhet inom fastighetsteknik - Utbildning inom saxlift, heta arbeten, fallskydd eller andra relevanta områden Vi erbjuder trygga och säkra arbetsvillkor - En varm och välkomnade arbetskultur - Lön enligt kollektivavtal - Introduktion till alla nyanställda för att ge dig en bra start i arbetet - Friskvård för att gynna en balans i livet - Förmåner som avtalspension, försäkringar, föräldralön och friskvårdsbidrag. - Möjlighet att utvecklas inom ett stort och växande företag - Löpande kompetensutveckling med utbildningar och kurser Om tjänsten - Anställningsform: Tillsvidareanställning - Sysselsättningsgrad: 100% - Arbetstid: 07:00 - 16:00 - Startdatum: Enligt överenskommelse - Provanställning: 6 månader Rollen är placerad i säkerhetsklass 3 och säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) kommer genomföras innan anställning. För att säkerställa en rättvis och träffsäker rekryteringsprocess använder vi personlighetstester, och vid anställning utför vi även bakgrundskontroller på all vår personal. Övrig information Vid frågor kontakta: Tomas Efrem 010 559 60 52 Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. För att följa GDPR tar vi endast emot ansökningar via vår annons. Vi ser fram emot din ansökan! All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen. På Coor möter vi varandra med nyfikenhet och är stöttande. Hos oss jobbar människor med olika personlighet, bakgrund och talang tillsammans. Vi blir starkare, har roligare och ger mer värde till våra kunder när vi blir inkluderade och litade på. Vi ser det varje dag. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa de bästa arbetsmiljöerna i Norden – smarta, hållbara och fulla av glädje, för våra kunder och oss själva. Vårt sätt att lyckas med det och de komplexa utmaningar vi står inför varje dag är att ha ambition att se längre än våra konkreta arbetsuppgifter. Det är antagligen därför vi är ett av Nordens ledande företag inom Facility Management.
Jag söker dig som vill assistera mig, en aktiv 18-årig tjej, denna sommar och framöver! Att arbeta som personlig assistent till mig innebär att du är en av pelarna i mitt liv så att allt rullar! Det kräver personlig mognad, lyhördhet, ansvar och respekt, men också humor och ett ungt stjäl, för att vi ska ha roligt också! Det kan bli bad, båtturer, naturpromenader och kompisträffar, men också pyssel, musik och vila. Jag behöver hjälp med allt från att kommunicera, äta, åka runt i rullstolen, hygien osv. Med din hjälp bestämmer jag hur jag vill ha det och vi hittar på stora som små saker som gör att livet är kul. Jag bor med min familj, går på korttids ibland, och ska även på läger denna sommar. När skolan börjar igen i höst, så fortsätter vi hitta på aktiviteter på helgerna utöver parasportträning och bad! Just nu finns både en 50% tjänst, samt sommarjobb+extrapass framöver hos mig! Arbetspassen fördelas på dag, kväll och helg och går utmärkt att kombinera med t ex studier. För mig är det viktigaste att hitta dig som vill göra skillnad som personlig assistent; tidigare erfarenhet är bara bonus. Hör av dig för omgående start ! Om rekryteringsprocessen: Vi tar löpande kontakt med intressanta kandidater och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om JAG som arbetsgivare: Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!
Har du tidigare erfarenhet av städning på hotell och söker jobb på Lidingö? Vi på RA Hospitality söker nu duktig och erfaren extrapersonal inom hotellstäd. Om tjänsten städning av hotellrum du kommer få möjlighet att arbeta på olika hotell i Lidingö- och Stockholmsområdet du får möjlighet att jobba på allt från stora hotellkedjor, boutiquehotell och konferenshotell till 5-stjärniga hotell vi erbjuder en anställning för enstaka dagar tjänsten beräknas tillträdas snarast Vi söker dig som: har minst 6 månaders erfarenhet av hotellstäd i Sverige är flexibel är positiv, driftig, lojal och inte rädd för hårt jobb kan kommunicera på svenska eller engelska är noggrann och har ett sinne för detaljer trivs att jobba i ett högt tempo tycker att det är spännande att få arbeta på flera olika hotell Varför ska du jobba på RA Hospitality? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RA Hospitality är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 5 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Vill du jobba på Sveriges största bemanningsföretag inom Hotell och Restaurang? Då kan det vara dig som vi söker! Om jobbet: Nu söker RA Hospitality duktig och erfaren personal inom hotellstäd till ett hotell utanför Södertälje. Det finns även möjlighet att få arbeta på fler olika hotell runt om i Stockholm vilket ger dig goda möjligheter till att utvecklas och få nya erfarenheter. Arbetet är förlagt dagtid, varierat vardagar och helger. Vi erbjuder lön enligt kollektivavtal. Vem är du? du har minst ett års tidigare erfarenhet av hotellstäd i Sverige du är positiv, driftig, lojal och inte rädd för hårt jobb du kan kommunicera på svenska eller engelska du har körkort och tillgång till egen bil (ett krav eftersom det inte går att ta sig till hotellet med hjälp av kollektivtrafiken) Varför ska du jobba på RA Hospitality? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RA Hospitality är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 25 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Rozen Clean är en av Stockholms bäst rekommenderade städfirmor både bland kunder och personal. Vi hjälper våra kunder runt om i Stockholm till en enklare vardag med städning i deras hem och vill ge dem den bästa service med ett skinande rent hem med det lilla extra. Just nu söker vi efter fler medarbetare till vårt team! Arbetsuppgifter Du kommer att ansvara för städningen hos cirka 10-15 egna kunder som du återkommer till varje, varannan eller var fjärde vecka där du kommer att hjälpa dem med att få en enklare vardag med ett skinande hem. Du ingår även i ett härligt team med många duktiga kollegor där du ibland kommer att jobba tillsammans på stor- och flyttstädningar. Vi söker dig som: Har minst 2 års erfarenhet eller mer av hemstädning Tycker om att göra ett bra jobb och ger alltid 100% Ser detta jobb mer långsiktigt för att stanna hos oss länge Noggrann & ordningsam Självgående & ansvarsfull Pålitlig & lojal Positiv inställning Bra på att passa tider och följa instruktioner Behärskar antingen svenska eller engelska språket någorlunda Arbetstillstånd i Sverige Rozen Clean erbjuder: Kollektivavtalsenliga löner Individuell lönesättning Reseersättning 12% i semesterersättning (betalas ut 25 augusti) Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Foraförsäkring med tjänstepension Städutbildning Trevliga kollegor med god sammanhållning och stämning bland våra medarbetare Vi åker kommunalt till våra kunder, alternativt med egen bil Arbetstider måndag till fredag 8-17 eller enligt överenskommelse Rozen Clean AB är ett växande och familjärt städföretag med privat- och företagskunder i Stockholm, Uppsala och Nyköping. Vi har mycket fina recensioner från våra kunder och anställda. ----IN ENGLISH---- Rozen Clean is one of Stockholm's best recommended cleaning companies among both customers and staff. We help our customers around Stockholm to a easier everyday life with cleaning in their homes and want to give them the best service with a shiny clean home with that little extra touch. Right now we are looking for more team-members to join us! Responsibilities: You will be responsible for the cleaning of about 10-15 own customers who you will return to every, every other or every fourth week where you will help them to have an easier everyday life with a clean home. You are also a part of a wonderful team with many talented colleagues where you will sometimes work together on deep-cleanings and move-out cleanings. We are looking for someone who: Have at least 2 years experience or more in home-cleaning Likes to do a good job and always gives 100% See this job more long-term to stay with us for a long time Accurate & orderly Self-motivated & responsible Reliable & loyal Positive attitude Always arrive on time and good at following instructions. Speak and understand either Swedish or English Work permit in Sweden Rozen Clean offers: Salary in line with the collective agreement Individual salary setting Travel compensation 12% in vacation pay (paid out on August 25) Permanent employment with 6 months probationary period Fora-insurance with pension Training in cleaning Nice colleagues with good cooperation and atmosphere among our employees We travel by public transport to our customers, or by own car Working hours Monday to Friday 8-17 or as agreed Rozen Clean AB is a growing and family-oriented cleaning company with private and corporate customers in Stockholm, Uppsala and Nyköping. We have very good reviews from our customers and employees.
Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta hos en auktoriserad märkesverkstad med ett team av flera duktiga tekniker. Arbetet innebär att du kommer att hantera en rad uppgifter relaterade till bilunderhåll och reparationer. Du kommer att genomföra allt från rutinmässig service till mer omfattande reparationer, felsöka problem och arbeta förebyggande för att säkerställa att fordonen fungerar optimalt. Din profil Vi söker dig som har en fordonsteknisk utbildning eller motsvarande eftergymnasial bakgrund, samt minst tre års dokumenterad erfarenhet som mekaniker. Du är van att arbeta självständigt med felsökning, reparation och service av fordon. Som person är du social, kommunikativ och har en god samarbetsförmåga och trivs i en verkstadsmiljö där laganda och kvalitet står i fokus. B- körkort. God dator- och systemvana. Behärskar svenska i tal och skrift. I denna rekrytering får du en trygg anställning hos Starfinder. Det finns även stora möjligheter att få en anställning direkt hos kund. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig, välkommen med din ansökan!
Vi är glada att se en ökad efterfrågan från våra kunder inom AML och KYC. Därför söker vi nu dig som vill arbeta inom detta område som tex AML-analytiker, KYC-handläggare, Compliance Officer, Riskanalytiker eller liknande. Vi söker dig som vill vidare till nya utmaningar och spännande uppdrag och som kan starta i gång under våren! På The Place hjälper vi våra kunder både med rekryteringsuppdrag och när de behöver få in en grym konsult under en period. Skulle du vara intresserad av att bli en del av vårt kompetensnätverk inom just AML och KYC? Då är första steget att du svarar på den här annonsen! Kvalifikationer Just nu söker vi söker dig som har intresse för och/eller kunskaper inom något eller några av följande områden: Granskning och analys inom AML/KYC Övervakning av transaktioner och bedömning av risker Rapportering och arbete med regler och lagkrav Kontroll av kunders identitet och bakgrund Förebyggande av bedrägerier och ekonomisk brottslighet Som person letar vi efter dig som är noggrann, strukturerad och analytisk. En lagspelare som är social och kommunikativ och ger professionellt bemötande. Vilka system har du jobbat med? Berätta gärna i din ansökan! Har du specifika önskemål om geografiskt område, bransch, heltid eller deltid eller annat, skriv gärna det i din profil så kan vi hjälpa dig till ditt nästa gig! Hur processen går till Det första steget är att du skickar in din ansökan, det går snabbt, ladda upp ditt CV och fyll i hur vi får tag på dig. Du blir nu sökbar för mig och mina kollegor som jobbar med rekrytering inom området. För dig som går vidare i processen kan nästa steg bli en kort telefonintervju för att komplettera med vissa frågor eller ett digitalt eller fysiskt möte hos oss på vårt Place som ligger centralt i Stockholm. Vi använder oss utav testverktyg och utför personlighetstest och logiskt test på våra kandidater. Kan ni garantera mig ett jobb? Vi gör vårt allra bästa för att matcha ihop rätt kompetens med rätt företag i vårt nätverk. Vår ambition är att hitta rätt jobb till så många som möjligt men vi kan inte garantera det tyvärr. Detta är en generell och proaktiv jobbannons och vi får in uppdrag löpande. Så vänta inte med att söka så att du inte missar något spännande jobb! The Place – Where happy work happens Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
Vi på Responda Group är i en spännande fas – vi växer, utvecklas och bygger en modern HR-funktion som gör verklig skillnad. Nu söker vi dig som är trygg i arbetsrätten, van vid fackliga förhandlingar och som trivs när du får stötta chefer i både små och stora personalärenden. Du kommer att ingå i vårt härliga HR-team, som är utspritt över landet, men din placering blir på vårt huvudkontor i Kista. Där kommer du att arbeta nära vår CHRO, som också har sin bas där. Det ger dig både ett nära stöd i vardagen och goda möjligheter att vara med och påverka HR-arbetet på koncernnivå. Vad kommer du att göra? I den här rollen blir du en nyckelperson i att: Ge kvalificerat stöd till chefer i frågor kopplade till arbetsrätt, arbetsmiljö och komplexa personalärenden Planera, hålla i och dokumentera fackliga förhandlingar enligt MBL Följa upp rehabiliteringsärenden och stötta chefer i svåra samtal och situationer Arbeta strukturerat med HR-data för att identifiera trender och risker Utveckla processer, rutiner och interna utbildningar inom arbetsrätt och HR-praktik Vara ett bollplank i hela HR-teamet – vi jobbar tillsammans, stöttar varandra och firar framgångar ihop! Resor till våra olika kontor runt om i landet förekommer, så du behöver vara flexibel och kunna resa vid behov. Vi tror att du har: Minst 5 års erfarenhet av kvalificerat HR-arbete Gedigen kunskap om arbetsrätt, kollektivavtal och arbetsmiljö Dokumenterad erfarenhet av att driva fackliga förhandlingar Van vid att tillämpa kollektivavtal inom tjänstemannasektorn Vana att arbeta nära chefer i en rådgivande roll Ett intresse för analys och att fatta beslut baserat på data Akademisk utbildning inom HR, arbetsrätt, beteendevetenskap eller liknande Och vi hoppas att du är: Självständig och trygg i att fatta beslut – du vågar stå för din kompetens En prestigelös lagspelare – vi bygger det här tillsammans! Strukturerad och lösningsorienterad – du gillar när det händer saker Engagerad i att skapa en riktigt bra arbetsplats för alla våra medarbetare Hos oss får du: Ett HR-team som har roligt tillsammans och brinner för att göra skillnad En organisation med låg personalomsättning, högt engagemang och stark kultur Möjlighet att vara med och påverka – både i stort och smått En arbetsgivare med ambitioner – för både människor och affären En vardag i Kista tillsammans med vår CHRO – nära besluten och med mycket driv framåt Tillträde sker efter sommaren, enligt överenskommelse utifrån din tillgänglighet. Känner du igen dig? Då vill vi gärna höra från dig! Skicka in din ansökan redan idag, eller hör av dig om du har frågor – vi ser fram emot att träffa dig.
Vi söker dig som har minst fyra års dokumenterad erfarenhet av systemutveckling i Java. Om du har en gedigen förståelse för systemutveckling och drivs av viljan att växa, både tekniskt och professionellt - då kan det här vara tjänsten för dig! Om KebneKebne är ett familjärt konsultbolag med en stark passion för IT. Företaget präglas av en entreprenörsanda där medarbetare inte bara driver kunduppdrag utan också får erbjudande om delägarskap i produktbolaget Kebne Labs. Kebne sätter medarbetaren i fokus med en företagskultur som uppmuntrar samarbete, utveckling och kreativ frihet. Med flexibla arbetstider, sex veckors semester och delägarskap i Kebne Labs, erbjuds du inte bara en arbetsplats utan en långsiktig karriärmöjlighet. Om rollen och teametDina arbetsuppgifter kommer exempelvis att vara: Backend-utveckling i Java eller eventuellt fullstack beroende på vad du finner intressant Ta ett stort ansvar för uppdraget hos kund och komma med nya idéer och kreativa lösningar på problem och utmaningar som uppstår i arbetet Du blir en del av ett företag där samarbete och innovation står i fokus. Här finns ett starkt stöd från ledning och kollegor, och du ges frihet att ta ansvar, vara kreativ och utvecklas i din konsultroll. Vem är du?För att lyckas i rollen tror vi att du: Har minst 4 års erfarenhet av Javautveckling. Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift. Har en relevant högskole- eller universitetsutbildning inom exempelvis datateknik eller systemvetenskap. Som person är du ansvarstagande, initiativrik och problemlösande. Du har ett genuint intresse för att arbeta i team och bidra med idéer som gör skillnad för kunder och kollegor. Meriterande är om du: Tidigare erfarenhet av front-end utveckling Varför Kebne? Kebne erbjuder bland annat följande: En familjär konsultmiljö med stark sammanhållning. Delägarskap i produktbolaget Kebne Labs för att skapa egna produkter vid sidan av ordinarie uppdrag. Generösa förmåner: friskvårdsbidrag, 6 veckors semester, privat sjukvårdsförsäkring och tjänstepension. Frihet under ansvar med flexibel arbetstid och personlig valfrihet kring teknisk utrustning. Fast lön med provisionsbaserat tillägg och utvecklande uppdrag för både teknisk och professionell tillväxt. Välkommen med din ansökan! Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.
Välj ett jobb för att visa detaljer