HR Koordinator
Clevry Sweden AB
Personal- och HR-specialister

Om Clevry Clevry är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vi är verksamma inom flertalet affärsområden och kan tillgodose behovet av såväl nyexaminerade talanger som seniora. Det som gör oss speciella är vårt fokus på soft skills-tester som ett verktyg att matcha kandidater och arbetsgivare på ett effektivt sätt. Genom att identifiera motivationsfaktorer och drivkrafter kan vi hitta de bästa kandidaterna, förkorta rekryterings- och onboarding tiden och se till att både medarbetare och uppdragsgivare blir nöjda. Nu söker vi en HR koordinator till vårt Human Services-team i Stockholm! Din roll Clevry har i dagsläget ett högt antal konsulter som är ute på uppdrag hos våra kunder. Det är viktigt för oss att våra konsulter trivs på arbetet och kan få svar på alla möjliga frågor kring sin anställning via oss. Som HR koordinator kommer du att ha kontakt med våra konsulter, och hjälpa de i olika ärenden och besvara en bredd med frågor. Förutom att hjälpa våra konsulter kommer du även att hantera HR relaterande ärenden för Clevrys internt anställda.  Du kommer att vara en del av ett mindre HR-team där du arbetar nära tillsammans med vår andra HR-koordinator och rapporterar direkt till vår Country Manager. Rollen passar dig som är i början av din HR-karriär och vill växa i en bred och operativ roll. På Clevry spelar HR en central roll – vi anställer årligen hundratals medarbetare, vilket gör ditt arbete både betydelsefullt och utvecklande. Huvudsakliga arbetsuppgifter Ansvara för den dagliga verksamheten inom Human Services-teamet i Sverige och hantera alla delar av medarbetarlivscykeln för både konsulter och internt anställda. Organisera, genomföra och förbättra kärnprocesser inom HR i samarbete med teamet. Fungera som en nyckelperson inom administrativ HR och anställningsrelaterade frågor, samt ge stöd till organisationen och ledningen. Godkänna tidsrapportering och förbereda löneunderlagen tillsammans med teamet. Anställningen är inledningsvis ett vikariat som förväntas pågå till februari 2026 men med goda möjligheter till en förlängning alternativt en överrekrytering till Clevry. Clevrys kontor är beläget centralt i Stockholm, på S:t Göransgatan 66. Vi ser gärna att du som söker kan starta tjänsten så snart som möjligt.  Din profil Besitter minst en gymnasial utbildning.  1–3 års erfarenhet av en HR-relaterad- eller administrativ roll, antingen parallellt med studierna eller efter examen. Som person är du öppen, noggrann och pedagogisk med ett intresse för frågor inom HR och personal. Du är prestigelös i ditt arbete och trivs med både varierande och emellanåt monotona arbetsuppgifter. Vidare ser vi att du är orädd och kommunikativ i din dialog med såväl konsulter som kollegor samt utomstående kontaktpersoner. Rekryteringsprocessen Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, genomföra ett självskattningstest men även två färdighetstest. Vid en eventuell intervju med oss kommer svaren gås igenom mer ingående. Genomför gärna alla tre testen i samband med din ansökan.  Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta vår ansvarige rekryterare Anna på: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Teknisk projektledare inom VA till ledande bolag inom vattenrening💧
Wrknest AB
Produktionschefer inom tillverkning

Om tjänsten Vi söker för vår kunds räkning en teknisk projektledare med intresse för VA och anläggningsprojekt samt ett starkt engagemang för kundrelationer och affärer. Rollen innebär att driva projekt inom vatten- och avloppsanläggningar, såsom pumpstationer, reningsverk och vattentorn. Här får du möjlighet att arbeta nära både kunder och interna experter och har en nyckelroll i att säkerställa att projekten genomförs på bästa sätt – både tekniskt och ekonomiskt. Dina framtida arbetsuppgifterDu kommer att arbeta brett med projektledning där du kombinerar tekniskt kunnande med administrativa färdigheter. Du är ofta ute i projekten, träffar kunder och fungerar som bollplank för montörer och tekniker. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat att: Leda VA-projekt från anbud till färdig anläggning Driva kunddialog och försäljning av tekniska lösningar Analysera anläggningar och identifiera förbättringsåtgärder Delta i anbudskalkylering och uppföljning Planera och koordinera personal och underentreprenörer Samarbeta med konstruktörer, tekniksamordnare och montörer Vi söker dig som Har teknisk erfarenhet inom exempelvis VA, VVS, industriellt underhåll eller processanläggningar, och har en förståelse för rörsystem, pumpar och maskinkomponenter. Kanske har du jobbat med badhus, bassänger, värmepumpsanläggningar eller fabriksunderhåll alternativt på leverantörssidan inom vattenrening eller pumpteknik. Det är ett plus om du har projektlett tidigare, men du kan också komma från en teknisk roll där du haft mycket kundkontakt och är van att koordinera och driva arbetet framåt. Som person är du självgående, social och lösningsorienterad. Du gillar att arbeta både ute i fält och på kontoret och trivs i en roll där du kombinerar teknik och affärsmässighet. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Sickla, Stockholm Omfattning: Heltid Anställningsform: Tillsvidare Om kunden Kunden är ett innovativt bolag inom VA-branschen som erbjuder helhetslösningar – från idé och projektering till färdig anläggning. Företaget har hög teknisk kompetens och arbetar med allt från små uppdrag till stora entreprenader. Här blir du en del av ett sammansvetsat team där erfarenhetsutbyte och kompetensutveckling står i fokus. Om WrknestPå Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Plattsättare

MK Platt i Sverige AB söker duktiga plattsättare som har utbildning och/eller yrkeserfarenhet i minst ett år i liknande arbeten. Vi söker serviceinriktade, kvalitetsmedvetna, pålitliga, flexibla medarbetare som kan arbeta både självständigt och i grupp. Vi är ett välutvecklat företag med stabil ekonomi och bra villkor för medarbetarna. MK Platt i Sverige AB är medlem i svenska byggarbetareförbund och därmed följer förbundets regler. Våra medarbetare trivs bra och utvecklas yrkesmässigt. Ni är välkomna att delta i rekryteringsprocessen hos oss. Vänligen skriv Plattsättare i rubriken när ni skickar era CV och Personliga brev till oss.

15 maj 2025
Sista ansökan:
20 oktober 2025
Junior Teknisk Säljare – Bussar, Upphandling & Fordonsspecifikation
Lion's Trucks AB
Ordersamordnare m.fl.

Vill du utvecklas inom teknik, fordon och affär – och samtidigt bidra till framtidens kollektivtrafik? Vi söker dig som är i början av din karriär och vill ta nästa steg inom teknik och försäljning. Som junior teknisk säljare får du chansen att växa in i en spännande och utvecklande roll där du jobbar nära kunder, kollegor och våra produktionsteam. Du blir en del av ett erfaret gäng som gärna delar med sig av sin kunskap och hjälper dig att komma in i rollen steg för steg. Vad innebär rollen?I början kommer du att arbeta tillsammans med mer erfarna kollegor för att lära dig grunderna i allt från tekniska fordonsspecifikationer till hur vi jobbar med upphandlingar och kundlösningar. Du kommer till exempel: - Delta i analys av upphandlingsunderlag och lära dig hur vi tolkar tekniska krav - Stötta vid framtagning av fordonsspecifikationer i vårt produktionssystem (eCon) - Vara med i kunddialoger och tekniska möten – först som stöd, sedan mer självständigt - Hjälpa till med dokumentation, som t.ex. tekniska beskrivningar och förarmanualer - Med tiden ta mer ansvar för kontakter med produktion och uppföljning av leveranser Det är en varierande roll där du får en unik inblick i både teknisk utveckling, affärsprocesser och den dagliga dialogen med kunder och produktion.  Vem är du?Du har ett stort tekniskt intresse och kanske en utbildning inom teknik, fordon, logistik eller liknande. Du behöver inte ha jobbat länge – det viktigaste är att du är nyfiken, engagerad och vill utvecklas. Vi ser gärna att du är: - Noggrann och gillar att förstå hur saker fungerar - Bekväm med att kommunicera, både internt och mot kunder - Orädd att ställa frågor och ta för dig i en lärande miljö - Flytande i svenska och har goda kunskaper i engelska, både skrift och tal.  - Innehavare av B-körkort Om du tidigare har kommit i kontakt med teknisk dokumentation, anbud eller fordonssystem – toppen! Men det är inget krav. Vad vi erbjuderVi erbjuder dig en trygg start i en framtidsbransch, med goda möjligheter att växa i din roll. Du får vara med och påverka riktiga projekt, samtidigt som du får handledning, utbildning och stöttning från erfarna kollegor. Vi tror på att växa tillsammans – både som människor och som företag. Utöver det får du: Ett spännande uppdrag med stor påverkan på framtidens transportlösningar Ett prestigelöst team med hög teknisk kompetens och mycket driv Tillsvidareanställning (provanställning) Vi erbjuder givetvis en marknadsmässig lön och friskvårdsbidrag – men vi vill gärna gå ett steg längre. För att stärka gemenskapen och uppmuntra till aktivitet även utanför jobbet, har alla medarbetare dessutom möjlighet att ta del av ett aktivitetsbidrag. Det kan användas till allt från gemensamma sportaktiviteter till kreativa teamevents – sådant som stärker både laganda och arbetsglädje Ansök nu!För ansökan, klicka på knappen nedan. Vi intervjuar löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi hörs!

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
En flexibel städspecialist med manuellt körkort till Stockholm

Tycker du om ordning och reda? Ta eget ansvar och arbeta självständigt? Då är du välkommen söka dig till vårt växande städteam i Stockholmsområdet. Vardagsfrid är ett av Stockholms snabbast växande företag och behöver därför anställa fler service medvetna städspecialister. Vi är ett företag som specialiserat sig på hemstädare. i Stockholmsområdet. Vi har kollektivavtal, som medarbetare hos oss ska du känna dig stolt och trygg med ett leende på läpparna du går till jobbet. För rätt person finns det möjligheter att växa inom företaget. Vi söker nu flera kollegor till våra kunder i Stockholmsområdet. Till rollen som hemstädsdsspecialist med B-körkort söker vi Dig som tar ansvar och levererar städning med hög kvalitet. Dig som tycker om och vill utföra hemstädningar Dig som är bekväm med att i din tjänst ingår att köra bil samt ta ansvar för din körning och den bil du har. Dig som kan arbeta måndag till fredag mellan 8-17 . Dig som vill vara anställd på 75%. Krav på dig som sökande: Du har manuellt B-körkort. Du har erfarenhet av hemstädning. Du har grundläggande språkkunskaper i svenska. Du är serviceminded och vill att kunden ska njuta av att du städat deras hem Du är noggrann i ditt arbete och tycker om eget ansvar. Du tycker om ordning och reda. Du är inte rädd för hundar eller katter. Du är inte allergisk mot husdjur eller damm. Du förekommer EJ i polisens belastningsregister. Välkommen med din ansökan senast 2025-08-30 Urval till intervjuer kommer att ske löpande till våra rekryteringsträffar.

15 maj 2025
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Head of Channels
Happy Socks AB
Försäljnings- och marknadschefer

Ready to spread a little more happiness to the world? We’re on the hunt for a passionate and driven Head of Channels to join our Happy Crew! If you love creating seamless experiences for customers, whether it’s in-store, online or somewhere in between, and get a kick out of smart, creative commercial strategies, this might just be your next adventure. The Happy Crew Our vibrant ‘Happy Crew’ consists of around 110 colorful and creative characters from all over the world (25+ nationalities, and counting!) spread out in our offices in Stockholm, NYC, Munich, Shanghai, and Istanbul, alongside stores across the globe. Our mission is to spread happiness and color to every corner of the world. The Role As our Head of Channels, you’ll be the mastermind behind our customer-first commercial strategy. You’ll lead everything from CRM and Visual Merchandising to go-to-market planning and e-com asset magic. It’s a role for someone who loves connecting the dots, making bold ideas happen and creating experiences people remember. What you’ll do CRM Leadership: Develop and execute a customer relationship management strategy to enhance customer engagement, retention, and lifetime value. Leverage analytics to personalize customer interactions and optimize campaign effectiveness. Visual Merchandising (VM): Direct global visual merchandising strategies that align with brand identity, seasonal themes, and product launches. Ensure consistent execution across all retail channels, enhancing in-store and digital consumer experience. Go-to-Market Planning: Spearhead strategic planning and execution of integrated campaigns and product launches across multiple markets. Collaborate with product, sales, marketing, and operational teams to ensure alignment of go-to-market initiatives with business objectives. E-commerce Asset Management: Oversee creation and delivery of compelling digital assets that drive online engagement and sales conversion. Ensure a seamless digital experience that mirrors physical retail standards and enhances omnichannel consistency. Team Leadership and collaboration: Responsible for managing and developing the channel team. Act as an anchor point between the Marketing and Ecommerce teams. Who are you? We think that you have a degree in Business, Marketing och a related field and at least 6 years of experience in retail, preferably within a global brand-led environment. You are a natural leader with a knack for collaboration and cross-functional teamwork. We also think that you have a harp strategic mind, are strong with numbers and a wizard at getting things done. Further, you have hands-on experience with CRM, visual merchandising, digital marketing and omnichannel sales. But most importantly, you have the personality to fit into a fun work environment where we believe in color and playfulness, a place where you can expect the unexpected and you are a source of creative weirdness.

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Talent Sourcer till Camai
Camai Consulting AB
Personal- och HR-specialister

Har du känsla för matchning och ett intresse för tech? Vi på Camai är mitt i en spännande tillväxtfas och söker nu en nyfiken och engagerad Talent Sourcer som vill vara med och hitta Sveriges skarpaste IT-konsulter! Om rollen: Som Talent Sourcer hos oss får du en nyckelroll i att identifiera, kartlägga och attrahera kvalificerade kandidater inom IT – både för aktuella och framtida behov. I den här rollen är du en nyckelperson i att stärka vårt team genom att hitta rätt talanger som möter våra kunders behov av konsulter och spetskompetens. Du arbetar tätt tillsammans med Talent Acquisition och våra Account Managers för att bygga upp och vårda vårt nätverk av IT-specialister. I rollen kommer du att arbeta med verktyg som LinkedIn Recruiter, Teamtailor och vårt CRM-system för att kartlägga relevanta profiler och skapa kontakt med potentiella kandidater. Vi söker dig som har: Eftergymnasial utbildning (HR, Personal-och arbetsliv, IT eller motsvarande). 6 månader – 1 års erfarenhet av search eller rekrytering. God kommunikationsförmåga och ett strukturerat arbetssätt. Intresse för IT och förståelse för olika tekniska roller är ett plus! Meriterande med 6–12 månaders erfarenhet av research, rekrytering eller administration. Varför Camai: På Camai tror vi på att belöna hårt arbete och engagemang. Vi erbjuder generösa utvecklingsmöjligheter och förmåner för våra medarbetare samt en stimulerande arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik. Hos oss är du inte bara en anställd, du är en hjälte som bidrar till vår gemensamma framgång. Vårt löfte: När du blir en del av Camai-familjen kan du förvänta dig mer än bara ett jobb – du blir en del av en dynamisk gemenskap som värdesätter din personliga och professionella utveckling. Vi är inte bara ett företag, vi är en kraftfull rörelse som strävar efter att skapa en arbetsmiljö där varje individ kan blomstra och nå sin fulla potential. Vi lovar att ge dig de verktyg och resurser du behöver för att lyckas, inklusive generösa utvecklingsmöjligheter, kontinuerlig träning och stöd från en erfaren mentor inom branschen. Vi tror på att belöna hårt arbete och engagemang, och som en del av vårt team kommer du att få tillgång till en rad förmåner och belöningar som erkänner dina prestationer och bidrag till vår gemensamma framgång. På Camai är du inte bara en anställd, du är en hjälte som spelar en avgörande roll i att forma framtidens IT-landskap. Är du redo att ta nästa steg i din karriär och bli en del av vårt inspirerande team? Välkommen till Camai – där dina ambitioner möter oändliga möjligheter! Vi ser fram emot att välkomna dig till Camai! Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Vi värderar rätt person framför datum. Placeringsort: Stora Essingen, Stockholm (Hybrid) Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match Vad vi står för: Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag. Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans! Varför ska du välja oss? Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen. Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Transportbilssäljare till Kihlströms Segeltorp
Starfinder AB
Företagssäljare

Kihlströms Transport och Lastbilscenter är Sveriges största återförsäljare av IVECO och Isuzu samt en ledande aktör inom transportbilsförsäljning. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med fokus på kundnöjdhet och högkvalitativa produkter. Just nu söker vi en transportbilsäljare – en spännande möjlighet för dig som vill växa i branschen. Om tjänsten Hos oss får du ansvar för hela försäljningsprocessen – från första kontakt till leverans. Du bygger upp din egen kundstock och samarbetar med leverantörer av fordonsinredning för att skapa skräddarsydda lösningar. Du kommer också att arbeta proaktivt för att behålla och utveckla befintliga kundrelationer genom regelbundna kontakter och skräddarsydda erbjudanden. Dina ansvarsområden inkluderar: Skapa och underhålla långsiktiga kundrelationer samt aktivt driva försäljning. Leda hela försäljningsprocessen och koordinera anpassning av fordon med leverantörer. Rådgöra kunder kring vårt sortiment, genomföra provkörningar och erbjuda finansieringslösningar. Bidra till hög kundnöjdhet genom professionellt bemötande och lösningsorienterat arbete. Din bas är i Segeltorp, men du möter kunder över hela Stockholm. Du blir en del av ett engagerat team och rapporterar till försäljningschefen. Vi söker dig Du trivs i en dynamisk miljö där försäljning står i centrum, och har en naturlig förmåga att prioritera och anpassa dig till olika situationer. Du motiveras av att ta ansvar, driva din försäljning framåt och leverera resultat – både individuellt och tillsammans med teamet. Att bygga och bevara relationer med kunder och kollegor är en självklarhet för dig. Du är en lagspelare som brinner för att ge varje kund en förstklassig upplevelse. Tillgänglighet, lyhördhet och service i världsklass är en självklarhet för dig. Vi ser gärna att du: Arbetar proaktivt med kundvård och uppföljning. Strukturerat identifierar nya affärsmöjligheter. Är självgående, lösningsfokuserad och gillar att ta ansvar. Bidrar med energi och glädje till teamet. Idag sker en stor del av försäljningen via telefon och digitala kanaler – därför är du trygg med dagens teknik och nyfiken på nya arbetssätt och lösningar. Samtidigt har du förmågan att arbeta självständigt, ta ansvar för hela försäljningsprocessen och bygga upp din egen kundstock. Vi erbjuder Vi erbjuder en utvecklande tjänst i en växande bransch, där du får arbeta med ett starkt varumärke inom transportbilar. Hos oss blir du en viktig del av ett team som jobbar mot gemensamma mål och levererar högsta kvalitet till kunderna. I denna rekrytering samarbetar vi med Starfinder. Frågor om processen besvaras av Malin Dunder 0767776762 och Dennis Palenzovski 0720996097. Skicka din ansökan och CV redan idag – vi ser fram emot att höra från dig!

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Student till Orion Pharma!

Nu letar vi efter en Reklamations- och biverkningsassistent till Orion Pharma som är ett ledande företag inom läkemedel i Norden! Din roll: I din roll som Reklamations- och biverkningsassistent kommer du att registrera och vidarebefordra inkommande reklamationer och biverkningar från Sverige, Norge och Danmark till huvudkontoret i Finland. Tjänsten innefattar löpande dialog med huvudkontoret kring relaterade specifika reklamationer och kontakt med apotek för svar kring kompletterande frågor. Du kommer även att få hjälpa till att uppdatera läkemedelstexter i FASS. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Registrera och vidarebefordra inkommande reklamationer till huvudkontoret Begära reklamationsprover från apotek Vidarebefordra mottagna reklamerade läkemedel till huvudkontoret Kontakta apotek för svar på kompletterande frågor från huvudkontoret och svara huvudkontoret på frågor relaterade till specifika reklamationer Skicka ut svar till apoteken på reklamationerna Registrera och vidarebefordra inkommande biverkningsrapporter till huvudkontoret Regelbunden granskning av biverkningsrapporter Uppdatera texter i Fass.se Start: 25 augusti Omfattning: 12,5 timmar/veckan Placering: Danderyd, Stockholm Detta är ett konsultuppdrag på 12 månader vilket innebär att du kommer vara anställd via oss på Clevry men arbeta hos vår kund Orion Pharma. Din profil Vi söker dig som studerar apotekarprogrammet och vill ha ett extrajobb parallellt med dina studier. Som person ser vi gärna att du är öppen och serviceminded. Du är välorganiserad, noggrann och har ett strukturerat arbetssätt. Det är viktigt att du tycker om att arbeta både i team och självständigt. Ett krav för rollen är att du behärskar det svenska och engelska språket flytande i tal och skrift. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Orion Pharma med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt få tillgång till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Du kommer även få tillgång till ett färdighetstest, vi rekommenderar att du genomför våra övningstester innan du genomför testet.  Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.  Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Kyltekniker till spännande nysatsning!
EdZa AB
Drifttekniker vid värme- och vattenverk

För vår kund Kameesy söker vi nu flera nyckelpersoner som vill vara med och bygga upp en kylverkstad i Jordbro – från grunden. Kameesy Truck Wash AB är ett välkänt namn i branschen och har nyligen tagit över en etablerad kylverkstad. Här ges du chansen att vara med på en spännande resa i ett bolag med ambitioner, där du kan påverka, utvecklas och få del av företagets framgångar. Vi söker 3–4 kyltekniker till Kameesys nya verkstad i Jordbro. Detta är en chans att vara med och forma en ny arbetsplats, bygga teamet, påverka arbetssätt – och dela på framgången. Om KameesyKameesy driver en kylverkstad som arbetar med: Reparation av kylaggregat (lastbil, transportkyla). Byggnation av kylaggregat. Service och enklare meck av fordon kopplat till kyla. Samarbete med andra verksamheter i samma område. Det är en verksamhet som tidigare drevs av en av de större aktörerna på marknaden – nu finns chansen att ta tillbaka marknaden, med rätt team. Vi söker 3-4 kyltekniker Kyltekniker  Du bör ha erfarenhet av tungkyla, särskilt inom kylaggregat för transport och lastbilar. Har du kylcertifikat (enligt KYL-Cert eller motsvarande), är det ett stort plus – men vi ser även gärna dig som är nyutbildad och vill växa med jobbet, så länge teamet i helhet har rätt kompetens. Vi letar efter dig som Har erfarenhet av att serva, laga eller bygga kylaggregat. Gärna jobbat med de välkända märkena. Är självgående, noggrann och lösningsorienterad. Är van vid att jobba med regler och säkerhetskrav inom branschen. Vill vara del av ett sammansvetsat team med hög yrkesstolthet. Erbjudande Vara del av en spännande nysatsning En marknadsmässig lön där vi tar hänsyn till erfarenhet och driv. Möjlighet till vinstdelning för nyckelpersoner. En arbetsmiljö där du får vara med och påverka – och bygga upp. Fast arbetstid 07:00–16:00 i Jordbro – men viss helg- och jourtid kan förekomma (med extra ersättning). Flexibel inställning – vi anställer både juniora och seniora profiler, beroende på mixen i teamet. OBS: Inget kollektivavtal – men finns motsvarande villkor.  Välkommen med din ansökan! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.

15 maj 2025
Sista ansökan:
16 oktober 2025