Framtida butikschefer till Glitter!
Svenska Glitter AB
Säljande butikschefer och avdelningschefer i butik

Är du en driven ledare som älskar mötet med människor, brinner för försäljning och vill bygga en butik där både kunder och medarbetare trivs? Då vill vi gärna höra från dig! Vi söker nu drivna stjärnor till vår kandidatpool för framtida butikschefsroller runt om i Sverige. Vi utgår ifrån att du har tidigare erfarenhet inom handel, sälj eller service. Om du har erfarenhet som butikschef eller annan ledarposition är det en merit, men det viktigaste för oss är din inställning, ditt engagemang och din vilja att utvecklas. Skicka in ditt CV idag för att anmäla ditt intresse och för att vara sökbar i vår kandidatpool. På så vis har vi möjlighet att kontakta dig om din profil matchar våra behov för framtida roller. Mer om rollen Tjänsten som butikschef på Glitter innebär att du är en ledare med personal- och resultatansvar där huvuduppgiften är den dagliga driften av butiken och att leda butikens medarbetare. En stor del av jobbet är att leda och inspirera butikens säljare samt att skapa ett team där ni har en positiv gemenskap och tillsammans jobbar för att nå försäljnings- och resultatmålen i butiken. På Glitter jobbar vi aktivt med varje kund som kommer in. Därför är det viktigt att du älskar försäljning och motiveras av att jobba mot högt uppsatta mål. Du gillar att ge Glitters unika säljande service och att styla kunder med våra fina produkter. För oss är det viktigt att ta till vara på kunderna och ge dem den bästa servicen så att de väljer att komma tillbaka. På Glitter vill vi ha roligt på jobbet, då arbetsglädje sprider sig i butiken och smittar av sig på kunderna. Självklart arbetar du också efter våra kärnvärden: Vi tar eget ansvar, vi är engagerade, vi bryr oss och allt är möjligt! Är det här du? Du älskar handel och försäljning Du motiveras av att arbeta mot högt uppsatta mål Ett brinnande engagemang och ett starkt intresse för mode Affärsmannaskap och ekonomisk förståelse och intresse Leder och entusiasmerar dina medarbetare Jobbar självständigt Arbetar strukturerat och målinriktat Positiv inställning Vad vi erbjuder dig En inspirerande och kul arbetsplats med trevliga kollegor Ledaransvar med bra stöd God introduktion, utmaningar och fina möjligheter till utveckling Goda arbetsförhållanden och bra personalrabatt Välkommen med ditt CV och personliga brev idag! OBS! Glitter genomför en kontroll av utdrag från belastningsregistret i urvalsprocessen för att säkerställa att kandidater uppfyller tjänstens krav. Utdraget hanteras enligt gällande lagstiftning och integritetspolicy.

14 maj 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Sökes städerska på deltid

Vi söker efter städpersonal med erfarenhet, som vill jobba deltid i Stockholmsområdet. Arbetsuppgifterna är bland annat daglig underhållsstäd av kunderna kontor och allmänna utrymmen samt renrumsstäd och hantering av laboratoriedisk. Du kommer att arbeta i ett team. Om du är intresserad av att bli en del av vårt växande team, skicka din ansökan och CV.

14 maj 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Lagerchef
B3 Personal AB
Inköps-, logistik- och transportchefer

Om B3 Personal AB Företaget grundades 2014. Företagets värdering är att alltid utveckla branschen i nya områden och göra saker bättre samt leverera en prestation som överstiger kundens förväntningar. Glöd, glädje och generositet är de värdeord som genomsyrar och inspirerar våra dagliga handlingar, kommunikation och beslut för att uppnå en bättre prestation.Vi är är auktoriserade i bransch- och arbetsgivarorganisationen Kompetensföretagen – en kvalitetsstämpel för dig och för oss. Om tjänsten Operativ lagerchef till ledande logistikaktör – vikariat i norra StockholmStart: Tidig höst 2025 Omfattning: Heltid, vikariat 1år Plats: Norra StockholmB3 Personal AB söker nu en engagerad och närvarande lagerchef till ett vikariat hos en av våra kunder – en väletablerad aktör inom 3PL med stark tillväxt och fokus på kundanpassade logistiklösningar. Tjänsten är placerad i norra Stockholm och innebär ett helhetsansvar för den dagliga driften av ett större lager med cirka 7 medarbetare, inklusive tre arbetsledare.Om rollenDu kommer att ha en nyckelroll i att säkerställa en effektiv och kvalitativ lagerverksamhet. Rollen är operativ med hög närvaro i driften och innebär ansvar för planering, bemanning, arbetsmiljö och kontinuerlig utveckling av processer. Du ingår i den lokala ledningsgruppen och arbetar nära både interna funktioner och kundtjänst.Exempel på arbetsuppgifter: - Leda och coacha personal i det dagliga arbetet - Hålla dagliga driftmöten och säkerställa bemanning utifrån prognoser - Ansvara för personalfrågor såsom samtal, löner, rehab och fackliga kontakter - Arbeta med ständiga förbättringar inom logistik och lagerprocesser - Följa upp produktivitet och arbeta mot kostnadseffektivitet - Driva arbetsmiljö- och fastighetsfrågor - Vara en aktiv del i ledningsgruppen Vem söker vi?Vi söker dig som är en trygg, synlig och lösningsorienterad ledare med erfarenhet av att driva lagerverksamhet i en snabbrörlig miljö. Du har god förståelse för logistikflöden och trivs i en roll där du får kombinera operativt arbete med strategiskt ansvar.Vi ser gärna att du har: - Flerårig erfarenhet som chef inom lager/logistik - Vana att leda personal - Erfarenhet av snabbrörliga logistikflöden och kundanpassade lösningar - God förståelse för arbetsrätt, kollektivavtal och arbetsmiljöarbete - Goda kunskaper i lagersystem och MS Office - Flytande svenska och engelska i tal och skrift - B-körkort - Meriterande: Erfarenhet från 3PL, Ongoing WMS och N-shift Om B3 Personal ABB3 Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag. Vi arbetar nära våra kunder och kandidater för att skapa långsiktiga och hållbara samarbeten. Läs mer om oss på www.b3p.se.

14 maj 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Anläggare
Wasserwendi AB
Anläggningsarbetare

Vi söker en engagerad anläggare som brinner för att skapa och underhålla vackra utomhusmiljöer. Tjänsten innebär att du kommer att arbeta med en rad olika projekt, inklusive landskapsanläggning och trädgårdsskötsel. Du kommer att vara en viktig del av vårt team och bidra till vår strävan att erbjuda högkvalitativa tjänster inom området. Vi värdesätter en positiv attityd och förmåga att samarbeta effektivt i team. Det är viktigt att du är flexibel och beredd att anpassa dig till olika arbetsuppgifter och projekt. Om du har en passion för utomhusarbete och en kreativ ådra, ser vi fram emot att få din ansökan! Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att utvecklas och växa inom ditt yrke. Som en del av Kronwalls Mark & Trädgård AB får du chansen att arbeta med erfarna kollegor och bidra till spännande projekt som gör skillnad i människors liv. B körkort är krav, BE samt C körkort meriterande.

14 maj 2025
Sista ansökan:
22 augusti 2025
Bilskadetekniker till Stockholm!

Nu söker vi en erfaren bilskadetekniker till vår kund i Stockholm. Ta chansen och sök idag! Om tjänsten Du kommer i denna tjänst att arbeta med krockskadade bilar på många olika bilmärken och hantera såväl små reparationer som stora strukturskador. Exempel på arbetsuppgifter: Byta och rikta karossdetaljer Svetsa, limma och nita Demontering och montering Samverka med planering, skadeberäknare och arbetsledare för att skapa goda resultat Din profil Vi söker dig som är erfaren bilskadetekniker med flerårig erfarenhet. Du har förmågan att arbeta självständigt, är serviceinriktad, engagerad och noggrann. Det är viktigt för oss att du blir en i gänget, att du har stor social kompetens och god samarbetsförmåga. Utöver detta ser vi gärna att du har datavana och förstår hur tidsstämpling fungerar. Tjänsten förutsätter att du har B-körkort. Du behärskar svenska väl i tal och skrift. Ansökan Vid frågor om tjänsten kontakta Johanna på 0738558647 eller via mail: [email protected]. Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag. Om Fordonsakademin Vi är specialister på att kompetensförsörja fordonsbranschen. Företaget startades av specialister inom fordonsbranschen med mångårig erfarenhet från verkstadsarbete. Vi brinner för att arbetsgivare ska få rätt person med rätt kompetens, i rätt tid. Detta uppnår vi genom att tillhandahålla tjänster inom rekrytering, bemanning och utbildning. Genom våra tjänster är vi med och verkar för en kompetenshöjning i branschen. Vi är en del av Arenakoncernen som med sin närvaro på över 160 orter i Sverige finns tillgängliga i hela landet. Vi tror på varje människas förmåga. Starka individer lyfter varandra. Steg för steg hjälper vi medarbetare och företag att utvecklas och bli starkare – så starka att de i sin tur lyfter andra. Värderingar Vi brinner för att matcha ihop arbetssökanden med företag, och vårt arbete sker helhjärtat i alla delar för att hela processen ska lyckas. Vi är alltid personliga, engagerade och professionella i alla våra uppdrag och möten.

14 maj 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Bilskadetekniker/bilplåtslagare till Norrtälje!

Nu söker vi en erfaren bilskadetekniker till vår kund i Norrtälje. Ta chansen och sök idag! Om tjänsten Du kommer i denna tjänst att arbeta med krockskadade bilar på många olika bilmärken och hantera såväl små reparationer som stora strukturskador. Exempel på arbetsuppgifter: Byta och rikta karossdetaljer Svetsa, limma och nita Demontering och montering Samverka med planering, skadeberäknare och arbetsledare för att skapa goda resultat Din profil Vi söker dig som är erfaren bilskadetekniker med flerårig erfarenhet. Du har förmågan att arbeta självständigt, är serviceinriktad, engagerad och noggrann. Det är viktigt för oss att du blir en i gänget, att du har stor social kompetens och god samarbetsförmåga. Utöver detta ser vi gärna att du har datavana och förstår hur tidsstämpling fungerar. Tjänsten förutsätter att du har B-körkort. Du behärskar svenska väl i tal och skrift. Ansökan Vid frågor om tjänsten kontakta Johanna på 0738558647 eller via mail: [email protected]. Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag. Om Fordonsakademin Vi är specialister på att kompetensförsörja fordonsbranschen. Företaget startades av specialister inom fordonsbranschen med mångårig erfarenhet från verkstadsarbete. Vi brinner för att arbetsgivare ska få rätt person med rätt kompetens, i rätt tid. Detta uppnår vi genom att tillhandahålla tjänster inom rekrytering, bemanning och utbildning. Genom våra tjänster är vi med och verkar för en kompetenshöjning i branschen. Vi är en del av Arenakoncernen som med sin närvaro på över 160 orter i Sverige finns tillgängliga i hela landet. Vi tror på varje människas förmåga. Starka individer lyfter varandra. Steg för steg hjälper vi medarbetare och företag att utvecklas och bli starkare – så starka att de i sin tur lyfter andra. Värderingar Vi brinner för att matcha ihop arbetssökanden med företag, och vårt arbete sker helhjärtat i alla delar för att hela processen ska lyckas. Vi är alltid personliga, engagerade och professionella i alla våra uppdrag och möten.

14 maj 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Skadeverkstadschef till Bilia - Vinsta/Vällingby
Fordonsakademin Sverige AB
Produktionschefer inom tillverkning

Har du erfarenhet av ledarskap och ett starkt intresse för service, samtidigt som du motiveras av att effektivisera och utveckla verksamheten för att nå höga resultat? Då kan du vara den vi söker till tjänsten som senior skadeverkstadschef till Bilia Personbilar i Vinsta/Vällingby. Är du rätt person? Sök tjänsten redan idag! Detta är en direktrekrytering och du blir anställd direkt hos Bilia Personbilar.  Om Bilia Personbilar  Bilia Personbilar är det största bolaget inom Biliakoncernen och vi samarbetar med nybilsvarumärkena: Volvo och Nissan. Vi erbjuder nya och begagnade personbilar och transportbilar, tillbehör och reservdelar, originalservice och reparationer, däckhotell, bilglasreparationer och andra verkstadstjänster. Vi finns i Stockholm, Göteborg, Malmö och Mälardalen. Om tjänsten Som Skadeverkstadschef ansvarar du för den totala driften av skadeverkstaden. Det innebär att du har fullt uppföljnings-, budget- och resultatansvar. Du kommer även att ha personal- och arbetsmiljöansvar för dina medarbetare; vilket bl.a. innebär att leda och fördela arbetsuppgifter och säkerställa en bra arbetsmiljö. Mycket fokus kommer att ligga på själva ledarskapet och processarbete, vilket innebär att coacha medarbetarna samt vidareutveckla befintliga rutiner och skapa en effektiv verkstad. Vidare jobbar du kontinuerligt för en stark organisation med gott samarbete avdelningarna och verkstäderna emellan.  Den här rollen ger dig en unik chans till professionell tillväxt och karriärutveckling!  Kvalifikationer För denna tjänst vill vi att du ska ha erfarenhet av liknande arbete som inneburit personal- och resultatansvar med framgångsrikt ledningsarbete och goda resultat. Det krävs också att du har branscherfarenhet och biltekniska kunskaper.  Vi söker dig som är en naturlig coach och intresserad av ledarskaps- och arbetsmiljöfrågor. Du tar vara på det som fungerar bra, är lyhörd och genomför förbättringar. Att hålla en hög kvalitet är viktigt för dig och du har god planerings- och prioritetsförmåga. Du trivs med ett högt tempo samt omväxling och variation i arbetet. Vidare inspirerar utmaningar dig och du har förmåga att skapa god stämning och laganda.  Ansökan I denna rekrytering samarbetar Bilia med Fordonsakademin och frågor om tjänsten och processen besvaras av Johanna eller Matteus: Johanna Aslan, 0738558647 [email protected] Matteus Gebrael, 0728536226 [email protected] Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag! Om Fordonsakademin Vi är specialister på att kompetensförsörja fordonsbranschen. Vår erfarenhet sträcker sig över flera decennier, och vi har hjälpt både företag och individer att hitta den perfekta matchningen genom vår professionella rekrytering och bemanningstjänster. Som en del av Arenakoncernen, med över 160 kontor i Sverige, strävar vi alltid efter att sprida positiv utveckling för alla parter genom kompetenshöjning och långsiktiga lösningar. Vårt arbetssätt och våra värderingar Vårt mål är att säkerställa rätt matchning mellan företag och arbetssökande genom att arbeta personligt och med stort engagemang. Vi sätter lagenligt stor vikt vid professionalism och långsiktigt samarbete, vilket garanterar framgångsrika och hållbara resultat.

14 maj 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Diskansvarig / Makeupartist för Guerlain till Åhléns City Stockholm
Åhléns AB
Övriga skönhets- och kroppsterapeuter

Åhléns varuhus är den plats där vi möter kunden och guidar till noga utvalda produkter och lösningar för livets alla dagar. Vi vill att våra kunder alltid ska känna sig inspirerade och välkomna hos oss. Nu söker vi en erfaren, stilmedveten och passionerad Diskansvarig/Makeupartist till Guerlains exklusiva och nya disk på Åhléns City Stockholm! Vi erbjuder dig Sedan 1828 har Guerlain skapat skönhetsprodukter med exceptionellt hantverk inom doft och hudvård. Huset kombinerar fransk parfym och skönhetsarv med banbrytande innovation och en känsla av lyx. Idag kombinerar Guerlain tradition med modern forskning och är engagerad i hållbarhet genom miljövänliga förpackningar och ansvarsfulla ingredienser. Hos oss får du en unik möjlighet att arbeta med samtliga kategorier inom Guerlains exklusiva portfölj (hudvård, doft & makeup) och deras prestigedofter som enbart kommer att säljas på Åhléns City Stockholm. I rollen ansvarar du för den dagliga driften och säkerställer att disken speglar Guerlains exklusiva identitet i varje detalj. Du leder och inspirerar ett mindre team på plats och arbetar själv aktivt med försäljning, kundmöten och att bygga starka kundrelationer. Du är vårt ansikte utåt mot kunden och representerar både Guerlain och Åhléns med ett professionellt och passionerat affärssinne. Exempel på arbetsuppgifter: - Att aktivt sälja och ge personligt anpassad service inom makeup, hudvård och doft - Ansvar för varuplock, diskuppföljning och kommersiell drift - Leda teamet i det dagliga arbetet på disken - Demonstrera produkter och skapa inspirerande kundupplevelser - Delta i kampanjer, event och aktiviteter på avdelningen - Samarbete med andra skönhetsdiskar och interna kontaktytor på Åhléns Som säljande Diskansvarig/Makeupartist på Åhléns är ditt uppdrag att bidra till försäljningen på vår skönhetsavdelning och att leverera den bästa kundupplevelsen för alla – alltid. I rollen som Makeupartist behöver du ständigt vara uppdaterad inom ditt expertområde för att kunna ge värdefulla tips och råd till våra kunder. Du jobbar i team tillsammans med övriga avdelningar och andra roller i varuhuset kan till exempel vara Visual Merchandiser som ansvarar för varuhusets totala säljmiljö och Säljare på andra avdelningar. Till oss tar du med dig: - Utbildning som makeupartist, hudterapeut och/eller inom doft - Erfarenhet av försäljning av skönhet inom premium eller lyxsegment - Ett stort intresse för skönhet och trender samt våra produkter - Har ett naturligt sätt att bemöta kunder med stil, service och förtroende - Erfarenhet av ledarskap där du coachat och utbildat andra säljare För att lyckas i rollen och trivas på Åhléns ser vi att du motiveras av försäljning lika mycket som vi och har en hög servicekänsla. Du är trygg i säljrollen och van att leverera mot mål. Du tycker om att arbeta i team och att uppnå resultat genom samarbete. Du är flexibel och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du är nyfiken på kunden och delar med dig av dina kunskaper och idéer. Vidare är du en god kommunikatör och kommunicerar obehindrat på svenska och engelska. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 30h i veckan med inledande provanställning. Anställningen ligger hos Åhléns och arbetstiderna kan variera mellan 08:00-20:05. Du jobbar på schema som sträcker sig över helger och vardag. Vi ser gärna att du kan börja hos oss så snart som möjligt. Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag. Varmt välkommen till Åhléns – och Guerlain! Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med 47 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Åhléns är den naturliga mötesplatsen, som ger kunden mervärde och inspirerar till nya upptäckter och möten samt erbjuder en engagerande mix av kvalitetsvarumärken inom kläder, inredning, barnartiklar och skönhet. Åhléns omsätter 4,7 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besökare. Åhléns Outlet och Designtorget är dotterbolag. www.ahlens.se

14 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025
Bussmekaniker sökes till flera företag i Stockholm
Fordonsakademin Sverige AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Vi söker nu efter Bussmekaniker till flera av våra kunder i Stockholm. Ta chansen att ansöka redan idag! Är du en kunnig och driven individ med intresse för fordonsteknik och har erfarenhet av tunga fordon? Vi söker nu efter dig som tidigare arbetat med reparation, service och felsökning på lastbilar eller bussar till välkända bolag i Stockholmsområdet och omkringliggande städer för att stärka deras verksamhet med din kompetens! Obs! Vi välkomnar även nyexaminerade sökanden till framtida uppdrag! Nyckelansvarsområden som BussmekanikerSom bussmekaniker hos oss kommer dina huvuduppgifter att inkludera: Utföra diagnos, service och reparationer på bussar och andra större fordon. Identifiera och lösa mekaniska och tekniska problem noggrant och effektivt. Upprätthålla reparationer enligt tillverkarens specifikationer och säkerhetsstandarder. Krav och kvalifikationer Avslutad utbildning inom fordonsteknik eller motsvarande erfarenhet. Erfarenhet av att arbeta med bussar eller tunga fordon är ett krav. Förmågan att använda diagnostikverktyg och förstå felkoder. B-körkort (manuell växellåda) är ett krav, D & C-körkort är meriterande. Önskvärda färdigheter Kunskap om elektriska system, hydraulik och fordonselektronik. Starkt problemlösningsfokus och förmåga att arbeta både självständigt och i team. Erfarenhet av motoroptimering och förbättring av fordonsprestanda. Erfarenhet av påbyggnationer. Personlig profil Vi söker en engagerad och noggrann individ som brinner för fordonsteknik. Din förmåga att leverera högkvalitativa resultat är avgörande för att lyckas i denna roll. Vi värdesätter en vilja att lära och anpassa sig till nya arbetsmetoder och teknik. Ansökan Vid frågor om tjänsten kontakta Johanna via mail: [email protected] Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag.

14 maj 2025
Sista ansökan:
19 oktober 2025
Business Analyst
Randstad AB
Lednings- och organisationsutvecklare

Arbetsbeskrivning Vi söker en driven Affärsanalytiker (Business Analyst) för att delta i ett spännande införandeprojekt av ett nytt ERP-system. Som Affärsanalytiker kommer du att spela en central roll i att överbrygga kommunikationen mellan tekniska experter och verksamhetsrepresentanter. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Urval sker löpande så skicka in din ansökan idag! Ansvarsområden Huvudsakliga arbetsuppgifter: Agera som en länk mellan systemarkitekter och representanter från verksamheten. Tolka och förmedla tekniska förutsättningar till verksamhetspåverkan och vice versa. Assistera verksamhetsrepresentanter med att skapa relevant dokumentation. Definiera och dokumentera affärskrav, funktionella specifikationer och lösningsförslag i samarbete med verksamheten och arkitekter. Facilitera workshops och möten med intressenter för att samla in krav, identifiera förbättringsmöjligheter och kartlägga processer som involverar flera system och verksamhetsområden. Kvalifikationer Kvalifikationer: Erfarenhet av att driva och leda arbete med att dokumentera verksamhetsprocesser.  Erfarenhet av kravhantering och dokumentation av verksamhetsbehov.  Erfarenhet av problemlösning och förmåga att driva frågor utan helt tydliga ramar.  Relationsskapande och duktig på att samarbeta med olika intressenter. Förtydliga och kommunicera hur verksamhetsprocesser påverkas av de föreslagna lösningarna. Gärna ett brett nätverk inom logistik och order management, annars en förmåga att nätverka Erfarenhet av digitala transformationsprojekt och implementering av ERP-system, gärna inom Supply Chain.  Svenska i tal och skrift Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

14 maj 2025
Sista ansökan:
12 augusti 2025