Ventilationsmontör MP Vent AB
MP Vent AB
VVS-montörer m.fl.

Vi söker nu 2 ventilationsmontörer som har erfarenhet av ventilationsbranschen. Du har tidigare erfarenhet av ventilationsmontage. Vi letar efter ventilationsmontörer som uppfyller följande: * Har minst 3 års arbetserfarenhet av ventilationsbranschen * Erfarenhet av att beställa både cirkulärt och rektangulärt material * Erfarenhet av ritningsläsning, samt förståelse för annan relevant teknisk dokumentation * Kan kommunicera på svenska i tal och skrift Vi söker medarbetare med god social kompetens, positiv attityd och lyhördhet för kundens behov. Du har en god prioriteringsförmåga och är kvalitetsmedveten i ditt arbete. Du tar ansvar för ditt eget arbete samtidigt som du är van vid, och trivs med, att arbeta i team. Du är en dedikerad och serviceorienterad person som värdesätter kundrelationer. Känner du igen dig själv i beskrivningen ovan? Skicka en ansökan idag! MP Vent AB expanderar just nu i hela Stockholm och behöver utöka personalstyrkan. Vi arbetar med ventilationsinstallationer, injustering och OVK. Vårt arbetsområde är Stockholm. Vårt mål är att bygga ett långsiktigt samarbete med kunder och hålla en hög kundnöjdhet. Vi strävar efter att tillgodose kundernas önskemål och tillsammans hitta den lösning som är bäst för kunden. Vi vill att MP Vent skall förknippas med kvalitet istället för kvantitet och den inställningen ska alltid genomsyra vårt arbetssätt och vår verksamhet. Vad förväntar vi oss av dig? Vi är ett tillväxtföretag tack vare våra medarbetare och expertis. Vi drivs av att göra skillnad, för våra kunder och för samhället. Hos oss är personlighet, passion och samarbete avgörande och vi tror att bra människor gör bra saker. Besöksadress: Markörgatan 2, 136 44 Handen

14 maj 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Arbetsterapeut till mobilt rehabteam norra Stockholm!
Attendo Sverige AB
Arbetsterapeuter

Välkommen till en värderingsstyrd organisation Nu söker vi ytterligare en arbetsterapeut till vårt härliga mobila rehabteam! Vill du vara del i vår nya HSL-organisation där vi brinner för kvalitet och engagemang kan detta vara något för dig.  Är du intresserad av att jobba inom äldreomsorg med stöd av ett stort team arbetsterapeuter och fysioterapeuter? Då ska du läsa vidare. Attendos Mobila rehabteam består av både arbetsterapeuter och fysioterapeuter/sjukgymnaster som idag arbetar både individuellt men även gemensamt, både över professionerna samt inom rehab. Ett samarbete med sjuksköterskor och omvårdnadspersonal i team är ett naturligt inslag i arbetet. Vårt mobila team besöker särskilda boenden och till viss del korttidsverksamheter i hela Stockholm. Beskrivning av tjänsten Som arbetsterapeut i vårt mobila rehabteam är det ett krav att du är legitimerad arbetsterapeut. Erfarenhet från liknande arbete är meriterande. Vi arbetar med individuell introduktion och mentorskap. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Du kommer att ha Stockholm som arbetsort men vara placerad på norra sidan med en fast schemarad där du återkommer till dina boenden med kontinuitet. Den vi väljer att anställa kommer att påbörja sin anställning och initialt att jobba inom området Sollentuna och Kungsängen på 2-3 trevliga boenden/korttids. Som stöd har du din närmaste gruppchef, samt ett härligt team med kompetenta kollegor samt tydliga arbetssätt och rutiner att följa. Tillsvidaretjänst 80-100% (4 alt 5 dagar per vecka) Arbetstider under vardagar mån-fre Tillträdesdatum är den 14 juli eller enligt överenskommelse Tillsvidareanställning (med provanställning) Kollektivavtal Ett socialt arbete med många kundkontakter och engagerade kollegor Konkurrenskraftig lön Stämmer denna beskrivning in på dig? Sök redan idag! Du vill ha ett flexibelt arbete där du tillsammans med ditt team kan göra skillnad och ert engagemang uppskattas. Du trivs med att skapa goda relationer med kunder och vill skapa värde för dem och deras anhöriga. Du skulle beskriva dig själv som en serviceinriktad, flexibel och ansvarsfull person som brinner för att hjälpa andra. Du vill vara en del i ett engagerat gäng med härliga kollegor som stöttar varandra och ser till att trivas på jobbet! Det här kan vi erbjuda dig Stort utbud av arbetsplatser & yrkesroller Utbildningar Utvecklingsmöjligheter Karriärvägar Personalförmåner Trygga anställningsvillkor Digitala arbetsverktyg Ambitiöst & strukturerat kvalitetsarbete Platt organisation med korta beslutsvägar Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan! Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!

14 maj 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Business Consultant - Microsoft Dynamics CE
Columbus Sweden AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Älskar du att optimera kundrelationer och har erfarenhet av Microsoft Dynamics CE? Är du redo för att ta ett kliv i din karriär och arbeta på ett företag som ligger i framkant med den senaste tekniken och spännande projekt? Om du svarar ja på dessa frågor, då kan du vara den vi söker! Ansök nu! ArbetsuppgifterSom Business Consultant hos oss kommer du att ha en mångsidig roll med varierande uppgifter. Du blir vår expert inom Microsoft Dynamics CE, stöttar i konfigureringar och fungerar som en rådgivare gentemot våra kunder. Din vardag kommer att vara omväxlande och dynamisk, där du arbetar nära kunden och fungerar som en viktig länk mellan dem och våra utvecklare. En typisk vecka kan inkludera kundmöten, hantering av oväntade problem och att driva strategiska initiativ för att hjälpa kunder accelerera sin digitala utvecklingsresa. Vi erbjuderPå Columbus får du chansen att utforska framtiden och ha roligt medan du gör det! Vi är en växande organisation som arbetar med den senaste tekniken och erbjuder omfattande inlärnings- och utvecklingsmöjligheter. Här får du arbeta med ett brett utbud av spännande projekt och påverka företag globalt. Vi erbjuder certifieringar, kontinuerlig kompetensutveckling och ett tydligt ramverk för din karriärutveckling. Vi tillämpar en hybrid arbetsmodell, vilket innebär att du kan arbeta både på vårt kontor och hemifrån. KvalifikationerFör att lyckas i rollen som Business Consultant så har du god kunskap inom Microsoft Dynamics CRM (CE) och är inte obekant med att konfigurera om det behövs. Utöver systemkunskap så söker vi också konsultmässighet där du gillar att vara bryggan mellan kund och utvecklare. Du är affärsmässig, vågar utmana och tänka nytt!  Du har minst 3 års erfarenhet av Microsoft Dynamics CE Konsulterfarenhet är väldigt meriterande Du har kännedom om hur processerna ser ut Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift Please Note - This position requires you to be located in Sweden with a valid working VISA and fluency in the Swedish language.  Ansökan & StartdatumVi erbjuder heltidsanställning med tillträde efter överenskommelse. Intervjuer kommer att hållas löpande. Ansök med din LinkedIn-profil och/eller CV. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Daniel Sparrow. Som en del av vår rekryteringsprocess så har vi ett logisk- och personlighetstest samt utför en bakgrundskontroll. Detta ligger till grund för oss att göra en mer objektiv bedömning. Om ColumbusVi har i över 30 år erbjudit kunder digitala lösningar, och för att skryta lite – har vi gjort det väldigt framgångsrikt. Vi är stolta över den feedback vi får av våra kunder. På Columbus har vi en omfattande branschkunskap som kombineras med ett stort utbud av digitala lösningar och en rejäl dos kundförståelse. Vår strävan är att bli kundens Trusted Advisor och vi hjälper och vägleder kunden i alla delar av processen. Vi bygger, implementerar och förvaltar affärslösningar, lägger strategi och inspirerar! Summa summarum, så hjälper vi våra kunder att forma lösningar i toppklass efter branschspecifika behov så att de kan nå sin fulla digitala potential. Columbus är ett värdestyrt bolag med engagerade medarbetare som stöttar varandra i både framgång som motgång. Att ha en god balans mellan arbete och fritid är en självklarhet. Det kan vara allt från hämtning och lämning på förskola till väntan av det där paketet som ska levereras hem ”någon gång mellan 10-19”. Vi lämnar utrymme för återhämtning och ser till att arbeta proaktivt med blicken på horisonten. Dessutom så är vi riktigt bra på att fira framgångar och det är inte ovanligt med fika, lyxfrukost och AW på kontoret Vi lever efter våra värdeord – Stay Curious, Build Trust, Collaborate och Deliver Customer Success   Jobba på ColumbusSpana in vårt Insta-flöde för att få en bild av hur det är att jobba hos oss genom våra kollegor. Klicka på bilden eller länken för att komma till Instagram-kontot. Helt ofiltrerat har vi samlat in omdömen från nuvarande och tidigare kollegor. Klicka nedan för att läsa mer.

14 maj 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Interim CFO sökes omgående - Stockholm
Sway Sourcing Sweden AB
Chefer inom bank, finans och försäkring

Vi söker en erfaren interim CFO för ett spännande uppdrag hos en uppdragsgivare som befinner sig mitt i en omfattande implementering av affärssystemet Microsoft Business Central. Projektet är intensivt och kräver stort engagemang, särskilt från redovisningsfunktionen. Som CFO kommer du att spela en central roll i att stötta och avlasta organisationen under denna förändringsresa. Krav För att lyckas i rollen behöver du uppfylla följande krav: • Gedigen erfarenhet av ekonomiprocesser • Djup förståelse för etablerade ekonomiprocesserna – Du har god kännedom om OTC (Order to Cash), P2P (Procure to Pay), R2R (Record to Report) samt budgetprocessen. • Kommunikativ och relationsskapande – Du är van vid att samarbeta med både interna och externa intressenter och kan anpassa din kommunikation efter målgrupp. • Minst 3 års erfarenhet inom redovisning, budgetarbete och uppföljning. • Ledarskapserfarenhet – Du har tidigare haft chefsansvar och är en god ledare som kan delegera och skapa engagemang utan att detaljstyra. • Akademisk bakgrund – Du har en relevant högskoleexamen inom ekonomi. • Minst 2 års erfarenhet som ekonomichef. • God pedagogisk förmåga – Du kan förklara ekonomiska samband och rapporter på ett tydligt och lättillgängligt sätt för olika målgrupper. Placering och omfattning Arbetet sker huvudsakligen på plats hos kunden i Stockholm, med krav på närvaro minst tre dagar per vecka. Tillträde och ansökan Startdatum: 2025-06-02 Slutdatum: 2025-12-31 Option till förlängning: 2026-06-30 Omfattning:100% Ansök senast: 2025-05-14 Ort: Stockholm Kontaktperson: 0790 062 711 Urval och intervjuer sker löpande! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

14 maj 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Service teamare inom hemstädning - Hemfrid Stockholm
Hemfrid i Sverige AB
Städledare och husfruar

HEMFRID SÖKER DIG SOM VILL ARBETA SOM SERVICETEAMARE I STOCKHOLMS LÄN Hemfrid är Sveriges största företag inom hemstädning. Vi hjälper våra kunder med tjänster i hemmet så som städning, fönsterputs, flyttservice och mycket annat. Vi söker ständigt efter personal som kan tänka sig jobba hos oss runt om i Stockholm och andra delar av Sverige. Besök gärna vår hemsida www.hemfrid.se/karriar för att se andra städer där vi söker personal i. HEMSTÄDNING I VÄRLDSKLASS Att jobba med oss på hemfrid innebär att du får ett roligt, varierande jobb inom hemstädning. Som service teamare blir du en del av ett sammansvetsat team där du tillsammans med dina kollegor arbetar för att göra våra kunders vardag enklare. Du kommer att arbeta med ett härligt gäng från olika delar av världen, där vi stöttar och hjälper varandra för att skapa bästa möjliga service. Vi letar efter dig som: Tycker om att jobba i team med andra kollegor Ha tidigare erfarenhet inom städning Är engagerad och vill utvecklas inom städning Pratar svenska eller engelska Kan arbeta flexibla timmar Är flexibel att arbeta utan fasta kunder Det är starkt meriterande om du har körkort (B), och gärna egen bil Vi erbjuder dig; Vi erbjuder dig allt från timanställning till en sysselsättningsgrad på 50–75%. Beroende på vad som passar dig! Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring och friskvårdsbidrag Utbildning inom hemstädning med fokus på din utveckling Härliga kollegor från hela världen Vill du bli en av oss? Välkommen med din ansökan! Har du några frågor angående tjänsten eller vår rekryteringsprocess är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected]. HEMFRID IS LOOKING FOR YOU WHO WANT TO WORK AS A SERVICETEAMARE IN STOCKHOLM REGION Hemfrid is Sweden's largest company in home cleaning. We assist our customers with household services such as cleaning, window washing, moving services, and much more. We are constantly looking for staff who are interested in working with us in Stockholm and other parts of Sweden. Please visit our website www.hemfrid.se/karriar to see other cities where we are hiring. WORLD-CLASS HOME CLEANING Working with us at Hemfrid means you’ll have a fun, varied job in home cleaning. As a service team member at Hemfrid, you will be part of a close-knit team, working alongside your colleagues to make our customers' everyday lives easier. You will work with a great group of people from different parts of the world, where we support and help each other to provide the best possible service. We are looking for someone who: Enjoy working in a team with other colleagues. Have previous experience from a cleaning profession. Is committed and wants to develop within cleaning Speaks Swedish or English Can work flexible hours Are flexibel to work without fixed customers It is highly desirable if you have a driving license (B) and preferably your own car We offer you: We offer everything from hourly employment to a workload of 50-75%, depending on what suits you best! Collective agreement and good employment conditions Liability insurance, health insurance, pension insurance, and wellness allowance Training in home cleaning with a focus on your development Wonderful colleagues from all over the world Do you want to join us? Welcome to apply! If you have any questions regarding the position or our recruitment process, feel free to contact us at [email protected].

14 maj 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Vi söker fler undersköterskor till Attendo Liljanshöjden i Bredäng
Attendo Sverige AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Drivs du av att arbeta med människor och vill verkligen göra skillnad för våra kunder varje dag? Ta chansen att bli en del av vårt härliga gäng! Vi på Attendo, söker nu undersköterskor på timvikariat (med möjlighet till tillsvidare anställning) Till  vårt helt nya och moderna äldreboende Liljanshöjden som kommer att inrikta sig på Kultur & Nöje. Det är en unik möjlighet för dig att vara med och bygga upp en verksamhet från grunden. Boendet ligger i Bredäng och öppnade i Mars 2025. Vi kommer att ha 62 platser och erbjuda omsorg till personer med demens eller somatiska sjukdomar. Om rollen Som undersköterska hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och stimulerande miljö för våra kunder. Du ansvarar för att ge en god vård och omsorg till våra kunder. Att skapa en positiv och social atmosfär under måltiderna är en stor del i din roll samt att kunna bidra med olika aktiviteter som förgyller vardagen för våra äldre. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Personlig omvårdnad enligt verksamhetens rutiner med utgångspunkt från kundens individuella behov och önskemål Vid behov hjälpa till med att exempelvis förbereda, laga och servera måltider, städ, tvätt m.m. Utföra dokumentation och arbeta utifrån beslutade insatser Samarbeta med externa och interna kontakter såsom gode män, anhöriga, boende, sjuksköterska och rehab-personal. Vem är du? Du trivs med att ge god service, skapa fina relationer och vill ge livskvalité till våra kunder. Som person är du självständig, ödmjuk, noggrann och ansvarsfull. Du brinner för vård av äldre, ser individens behov och är engagerad i deras närstående. Du blir en del av ett engagerat medarbetarteam som alla strävar att göra det där lilla extra. Det är därför en viktig att man har lätt för att samarbeta, har ett pedagogiskt förhållningssätt och bidrar till en god och trevlig stämning på vår arbetsplats. Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet. Kvalifikationer Undersköterskeutbildning om minst 1350p. Yrkesbevis från Socialstyrelsen eller intyg från nuvarande/tidigare arbetsgivare gällande tillsvidareanställning som undersköterska. Goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift) God datorkunskap/datorvana Meriterande: Erfarenhet från omsorgsarbete i äldreomsorgen Erfarenhet av delegering. Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+, i samarbete med Benify. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 2025-06-15  men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Sammanfattning Roll: Undersköterska Anställningsform: Timanställning med möjlighet till tillsvidare anställning Arbetstid: Dagtid, kvällar och helger. Tillträde: Enligt överenskommelse Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!

14 maj 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Farmaceut
Apoteket AB
Apotekare

Vår dörr öppnar din framtid! Kom in till oss och bygg din karriär som farmaceut. Hos oss finns många möjligheter för dig som med omtanke och engagemang ser till varje individs behov och vill bygga relationer med kunder som varar länge. Om rollenSom farmaceut på vårt apotek Flamingon kommer du arbeta tillsammans med dina kollegor med rådgivning och försäljning av våra produkter och läkemedel. Vi är ett härligt gäng på 7 personer som ger förstklassig service till våra kunder. Som farmaceut förväntas du agera med omtanke och engagemang där du på riktigt sätter kunden i centrum och där du aktivt bidrar till en förstärkt kundupplevelse. Apoteket Flamingon ligger på Skärholmtorget. Till dig som farmaceut på Apoteket vill vi erbjuda en plattform där du kan utvecklas. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Hos oss har du möjlighet att växa som individ i roller som t ex läkemedelsansvarig, farmaciledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Dina kompetenser För den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt  Fundera inte för länge. Låt oss istället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu!  Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramarna för det lokala apotekets öppettider: vardagar 09-19, lördagar 10-19 och söndagar 11-18 Välkommen till Apoteket!

14 maj 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Juniora säljare till vår spännande kund!
Bravura Sverige AB
Företagssäljare

Är du en resultatinriktad och målinriktad säljare som brinner för nykundsbearbetning och att skapa nya affärsmöjligheter? I rollen som junior säljare får du en nyckelposition där du aktivt söker upp och kontaktar potentiella kunder, väcker deras intresse och bygger långsiktiga relationer. Är du redo att ta din säljkarriär till nästa nivå? Välkommen med din ansökan redan idag! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos vår kund. Om företaget Mer information om företaget ges under ett intervjutillfälle. Arbetsuppgifter Som junior säljare arbetar du med hela säljprocessen med stort fokus på nykundsbearbetning – du identifierar och kontaktar potentiella kunder, väcker deras intresse och presenterar värdet av datadrivna lösningar. Du har dagligen dialog med beslutsfattare inom olika branscher och hjälper dem att förstå hur målgruppsdata kan stärka deras marknadsföring och försäljning. Rollen innebär även tätt samarbete med marknads- och produktteamet för att driva kampanjer, generera leads och ta fram kundanpassade erbjudanden. Du planerar ditt arbete strukturerat i ett modernt CRM-system där du dokumenterar försäljningsaktivitet, följer upp leads och arbetar målinriktat för att nå tydliga resultat. Aktiv nykundsbearbetning och prospektering Kontakta och boka möten med beslutsfattare inom olika branscher Anpassa erbjudanden utifrån kundens behov och affärsmål Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Arbetslivserfarenhet av försäljning, gärna B2B, alternativt inom kundservice • God dator- och systemvana • Goda kunskaper i tal och skrift, på svenska och engelska För att lyckas i rollen har du rätt inställning och jobbar hårt för att bli en vinnare. Du drivs av resultat och trivs i en miljö där du får anta nya utmaningar. Du arbetar självständigt och har alltid kvalitén i fokus. Vidare har du mycket kundkontakt vilket innebär att du har en förmåga att bygga goda relationer och skapa förtroende till de personer du arbetar med. För att trivas på företaget är det viktigt att du är en lagspelare som motiveras av att samarbeta och arbeta i nära relation med andra. Övrig information Start: Omgående Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse  Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2024-05-31. #Nextgen

14 maj 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Sjuksköterska dag, kväll och helg till Enebacken, Österåker i norra Stoc...
Forenede Care AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vi välkomnar två sjuksköterskor på 75% tjänst som vill bli en del av vårt fantastiska team. Enebacken är ett vård- och omsorgsboende med totalt 108 platser. 2 avdelningar är avsedda för korttids- och växelvård. 3 avdelningar är somatiska och resterande 7 avdelningar har inriktning mot personer med demenssjukdom. Vi har sjuksköterska dygnet runt. På dagtid finns undersköterskor, arbetsterapeut, fysioterapeut, kurator och aktivitetscoach att tillgå i huset. Dina arbetsuppgifter Du har ett arbetsledande ansvar enligt HSL och ska vara pedagogisk i din handledning av omvårdnadspersonal utifrån MAS riktlinjer och enhetens rutiner. Du ansvarar för att samordna och genomföra HSL insatser. Vi arbetar även med kvalitetsregister såsom Senior alert, BPSD och Svenskt palliativregister. Teamet består av omvårdnadspersonal och en sjuksköterska. Dina personliga egenskaper Du har ett genuint intresse av att arbeta med äldre och personer med olika former av demenssjukdomar. Du ska ha vårdtagarnas bästa i fokus. Ditt arbetssätt är flexibelt och du har förmåga att arbeta resultatinriktat, verksamhetsutvecklande och se helheten i verksamheten. Som person är du självständig och lyhörd samt bidrar med en positiv anda i arbetslaget. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper, som socialt hög kompetens samt förmåga att leda och samarbeta med såväl uppdragsgivare som boende, närstående och medarbetare. Kvalifikationer Svensk Legitimerad sjuksköterska med vana att dokumentera och med erfarenhet från demens-, somatisk eller geriatrisk vård. Anställningstyp/arbetstider Dag, kväll och helg är på 75% tillsvidareanställning. Enligt kollektivavtal tillämpas 6 månaders provanställning. Tillträde Omgående Kontaktperson för detta jobb Elnaz Sherafat Enhetschef [email protected]

14 maj 2025
Sista ansökan:
12 oktober 2025
Souschef till Villa Dagmar
Hotel Diplomat AB
Köksmästare och souschefer

Souschef OM UPPDRAGET Som person är du professionell, driven och passionerad, en målinriktad lagspelare med känsla för kvalité och personlig service. Det är till fördel om du har ett stort intresse för mat och dryck samt branschen i sin helhet. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter som Souschef på Villa Dagmar innebär bl.a följande; Souschefens huvudsakliga arbetsuppgift är att leda kökspersonalen och kvalitetssäkra råvaror, färdig mat och driften under sitt arbetspass. Tjänsten innebär bland annat att Arbetsleda personalen under varje arbetspass och vara en förebild. Ansvara för att vi håller en hög standard och kvalité på all mat som går ut. Styra effektiviteten under service och under tillredningsprocessen. Samarbeta med matsal och bar och ständigt hålla dessa informerade om kökets utbud under service. Ansvara för att en menygenomgång genomförs med personalen i matsal och bar innan service. Handleda ny kökspersonal. Vi erbjuder ett arbete med fina råvaror i ett positivt team. Arbetstiderna är regelbundna och du är ledig varannan helg. ERFARENHET Du har minst 10 års relevant erfarenhet och kommunicerar obehindrat på svenska och engelska. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. Tjänsten är på tillsvidare och på heltid med start i mitten av april. Vi tillämpar kollektivavtal. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. VARFÖR SKA DU VÄLJA ATT ARBETA INOM DIPLOMAT COLLECTION Vi är på en spännande resa och strävar efter att bygga ett team som inte bara följer utvecklingen, utan leder den. Vi vill vara pionjärer inom vår bransch och för att uppnå detta behöver vi medarbetare som delar vår passion, kunskap och vilja att tänka innovativt. Hos oss är vi måna om din personliga och professionella utveckling. Vi erbjuder utbildning och möjlighet till att växa inom organisationen. Självklart erbjuder vi en marknadsmässig lön. Du kan förvänta dig förmåner som friskvårdsbidrag och andra anställningsförmåner som medarbetare. Hos oss har du även möjlighet att njuta av förmånliga rabatter på våra hotell, restauranger och butiker. OM DIPLOMAT COLLECTION Diplomat Collection erbjuder unika, exklusiva och personliga hotell- och restaurangupplevelser i hjärtat av Stockholm. Hotellen ägs av fjärde generationen i familjen Malmström där det familjära genomsyrar hela verksamheten. Våra hotell, Hotel Diplomat, ett stilfullt och elegant hotell beläget på Strandvägen med fantastisk utsikt över Stockholms vatten, och Villa Dagmar ett intimt och internationellt boutiquehotell på Nybrogatan, erbjuder förutom hotell och restaurangverksamhet även eventlokaler, konceptbutik, barer, gym och retreat. Under 2024 öppnade vi ytterligare ett hotell, Villa Dahlia, med känslan av ett italienskt town house intill Tegnérlunden i Stockholm. Hotel Diplomat – https://www.diplomathotel.com/ Villa Dagmar – https://hotelvilladagmar.com/ Villa Dahlia – https://hotelvilladahlia.com/

14 maj 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025