Kursledare/cirkelledare inom kreativt skapande områden
Folkuniversitetet Stift Kurs- Verksamheten
Övriga utbildare och instruktörer

Kursledare/cirkelledare för kreativt skapande ämnen sökes till Folkuniversitetets nystartade verksamhet i Kräftriket Om Folkuniversitetet Folkuniversitetet är ett oberoende studieförbund utan vinstintressen vars verksamhetsidé handlar om att genom kunskap och skapande ge människor förutsättningar för ett rikare liv. Vi är en av Sveriges största aktörer inom vuxenutbildning och erbjuder ett brett utbud av kurser och utbildningar inom allt från språk och kultur till samhällsvetenskap och teknik. Vi tror på kreativitet som ett verktyg för personlig utveckling och strävar efter att skapa lärande som både är inspirerande och meningsfullt. Vi söker Folkuniversitetet söker nu flera engagerade och inspirerande kursledare/cirkelledare till vår nyetablerade verksamhet i Kräftriket, som ligger strax utanför Roslagstull, i närheten av Stockholms universitet. Kräftriket öppnar dörrarna under hösten 2025 och din ansökan kan ses som en öppen ansökan/intresseanmälan till en "möjlighetsbank" gällande att leda kurser/studiecirklar under läsåret HT25 – VT26.  På dagtid kommer verksamheten i Kräftriket bland annat att bestå av Konst och Kulturakademins utbildningar Animation och experimentfilm, Arkitektutbildningen, Möbelsnickarlinjen, Musikinstrumentakademin, Skrivarlinjen samt flera spännande linjer med konstinriktning. Vi jobbar nu med att utveckla vårt kommande kursutbud i Kräftriket gällande kvällar och helger och letar därför efter flera kursledare/cirkelledare inom olika kreativt skapande områden, som exempelvis konst, måleri, fotografi, film, animation, skrivande, möbelsnickeri, hantverk, konsthantverk, slöjd, arkitektur eller andra konstnärliga aktiviteter. Vi ser gärna att du som söker en tjänst som kursledare/cirkelledare hos oss brinner för ditt område och att du ser glädje i att vägleda och inspirera andra inom detta. Om tjänsten Tjänsten innebär att du kommer leda kreativa kurser för barn, ungdomar eller vuxna deltagare inom ditt specifika skapande område. Ditt uppdrag är att genom en dynamisk och interaktiv lärandemiljö inspirera och stödja deltagarna i deras skapandeprocesser samt uppmuntra deras kreativa utveckling. Du skapar och anpassar undervisningen utifrån deltagarnas behov och intressen, samt erbjuder en trygg, demokratisk och inkluderande lärmiljö där deltagarna ges möjlighet att uttrycka sig fritt, dela erfarenheter och lära av varandra.  Du ansvarar för planering, struktur, för och- efterarbete, viss enklare form av administration, samt kvalitetsarbete i form av utvärdering och utveckling av både pågående och avslutad kursverksamhet. Arbetet är förlagt på kvällar och helger. Kvalifikationer • Pedagogisk förståelse eller pedagogisk erfarenhet. • Vilja och förmåga att arbeta såväl självständigt som i grupp. • Flexibilitet och anpassningsförmåga i din undervisning. • Kreativitet och passion för ditt ämnesområde. • Goda och dokumenterade kunskaper inom ditt specifika ämnesområde. • God social förmåga och goda kunskaper i svenska eller engelska. • Grundläggande IT-kunskaper.    Meriterande • Högskoleutbildad och/eller yrkesverksam inom ditt ämnesområde. • Erfarenhet av att leda och undervisa inom kreativa ämnen, gärna inom vuxenutbildning. • Pedagogisk erfarenhet i form av att anpassa undervisning efter olika deltagares behov. Anställningsform: Objektsanställning deltid, kvällar och helger Tillträdesdag: Enligt överenskommelse Lön: Timlön enligt avtal  Intervjuer och tillsättning av tjänster sker löpande, sista ansökningsdagen är 1:a september 2025. Vi ser fram emot att höra från dig!   För ytterligare information och frågor Stefan Löfgren Ämnesansvarig i Kräftriket för möbelsnickeri och övrig skapande verksamhet [email protected] Vi undanber oss vänligen men bestämt kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

13 maj 2025
Sista ansökan:
1 september 2025
Personlig Assistent till en 12 årig kille
Carelli Assistans AB
Personliga assistenter

Vi söker nu efter flera personliga assistenter till en 12årig kille bosatt i Kungsängen. Kunden är rullstolburen och har en högt ryggmärgbrock  Han är väldigt social och söker efter lugna assistenter.       Han behöver hjälp med förflyttning med lift, lättare matlagning, komma ut på fritidsaktiviteter, hjälp med dusch och hygien, han använder ståskal och arbetsstol. Erfarenhet av stomi är ett plus.   Tiderna är morgon 06.00 - 08.00 då han går i skolan vardagar Sedan på eftermiddag ca  kl 15/16 - 20.30.  Han har även sovande jour på natten.  Du som söker ska kunna jobba alla olika pass. Som personlig assistent kommer du att ha en betydelsefull och givande roll i kundens vardag. Vi söker individer med lugn och empatisk natur som kan skapa en trygg och respektfull miljö för vår kund. Arbetsuppgifter inkluderar: • Hjälp med personlig vård och hygien • Assistans vid förflyttningar och positionering • Lättare matlagning vid frukost/lunch/middag Erfarenhet och Kvalifikationer: För att trivas och vara framgångsrik i rollen som personlig assistent hos oss bör du ha följande egenskaper och kvalifikationer: • Erfarenhet av att arbeta med personer med funktionsnedsättningar • Förmåga att vara lugn, tålmodig och empatisk • Goda kommunikationsförmågor och lyhördhet för kundens behov • Förmåga att följa instruktioner noggrant och utföra uppgifter med omsorg och respekt Personliga Egenskaper: För att passa in i vårt team och ge bästa möjliga omsorg till vår klient, är det viktigt att du är: • Respektfull och diskret • Pålitlig och ansvarstagande • Flexibel och anpassningsbar Vi erbjuder en meningsfull arbetsmiljö där du kan göra verklig skillnad i en annan persons liv. Genom att vara en del av vårt team får du chansen att vara en viktig del av vår kunds vardag och samtidigt utveckla dina egna färdigheter inom vård och omsorg.   Vi har som policy att som en del i anställningsprocessen kontrollera nyanställda mot polisens belastningsregister. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Du beställer själv registerutdraget från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: http://www.polisen.se/Service/Blanketter/Blanketter-belastningsregistret/ Välj registerutdrag för LSS. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ gärna ditt registerutdrag redan idag.   Referens från tidigare arbetsgivare krävs så förbered referenstagning.   Intervju och anställning kan ske före sista dag för annons så dröj inte med att skicka in din intresseanmälan.   Välkommen med din ansökan!  Carelli Assistans är ett som erbjuder personlig assistans till barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättning. Vi är verksamma över hela Sverige och anordnar personlig assistans under värdegrunden personlighet, trygghet och individen.

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Account Manager
ArkivIT AB
Företagssäljare

Om oss ArkivIT är ett konsultbolag helt fokuserat på informationshantering. Vi erbjuder våra kunder ett brett utbud av tjänster inom digitalisering, arkivering, informationssäkerhet och dataskydd. Vi är idag ca 80 medarbetare och majoriteten av oss utgår från Stockholm men vi har personal på flera platser i landet, främst i Göteborg och Malmö. I snart 15 år har vi haft en mycket god tillväxt och vi vill fortsätta på den resan och söker därför ytterligare säljkraft! Om rollen Som Account Manager kommer du tillsammans med övriga säljare att arbeta med hela säljprocessen från start till mål. Du förstår vikten av att skapa kundplaner, sätta upp strategier och mål samt genomföra dessa. Du kommer att vara involverad i försäljningen som sker via konsultmäklare och samarbetspartners genom att etablera långsiktiga relationer till nya och befintliga partners. Du kommer att vara ansvarig säljare för en av våra konsultgrupper och arbeta strategiskt tillsammans med konsultchefer för att driva utvecklingen framåt. Vidare kommer dina arbetsuppgifter innebära följande: Affärsutveckling - Operativt och strategiskt arbete där utveckling av konsultgruppen och kunden är i fokus Självständigt äga och driva dina säljprocesser från start till mål Delta och planera marknadsaktiviteter såsom events och webbinar Arbeta mot uppsatta försäljningsmål Offert- och avtalshantering Nykundsförsäljning och merförsäljning till befintliga kunder Tätt samarbete med konsultchefer och övriga säljare Du välkomnas till ett glatt gäng med hög kompetens. I dag är vi tre personer med ansvar för att driva och utveckla försäljning av företagets konsulttjänster, detta gör vi tillsammans med fyra konsultchefer. Nu söker vi dig som vill jobba mer strategiskt med försäljning, utveckla relationen med befintliga kunder och skapa nya kundrelationer. Våra kunder verkar inom offentlig och privat sektor där försäljning sker genom upphandling, inkommande förfrågningar och uppsökande försäljning. Vi har i dagsläget ett flertal ramavtal samt ett stort antal befintliga kunder som vi samarbetar långsiktigt med. Vem är du? Vi tror att du är en person med social kompetens och sinne för affärer. Du är säker på att hårt arbete och samarbeten ger goda resultat. Vi är ett konsultbolag som värnar om varandra och våra kunder. För att lyckas så är vi säkra på att du, precis som dina säljkollegor, har förmågan att sälja genom att kombinera driv, affärsmässighet och långsiktighet. Kvalifikationer: Du har några års arbetslivserfarenhet av försäljning, gärna inom B2B Du kan kommunicera obehindrat på svenska i tal och skrift Har du erfarenhet av vår bransch, upphandling eller närliggande områden är det ett plus men inget krav. Vi lägger stor vikt vid personlighet, driv och vilja att utvecklas med oss! Vårt erbjudande till dig På ArkivIT tror vi på frihet under ansvar, vi värnar om din utveckling och ger dig många möjligheter att öka och fördjupa dina kunskaper genom både praktisk erfarenhet och utbildning. Därför erbjuder vi: Kompetensutvecklingspott och kontinuerlig fortbildning Tjänstepension Sjukförsäkring Friskvårdsbidrag Liv- och olycksfallsförsäkring Hybrid- eller distansarbete, med flexibilitet att anpassa arbetet utifrån kund och livssituation Hela företaget samlas vid årlig jul- och sommarfest och vi har även andra event och sociala träffar Du har även tillgång till erfarna kollegor inom branschen och vi bjuder in till "kompetensforum" där vi delar erfarenheter och inspirerar varandra Vi är stolta över att vara ett värderingsstyrt bolag där kompetens, resultat och ödmjukhet genomsyrar allt vi gör. Ansökan Vänta inte med din ansökan, vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag som är den 13 juni. Start: enligt överenskommelse Omfattning: 100%, heltid Placering: Stockholm/Hybrid Välkommen med din ansökan!

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Jobba heltid inom kundsupport för iOS
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Är du den som familj och vänner alltid ringer när det krånglar med mobilen eller datorn? Har du ett öga för teknik och gillar att lösa problem? Då kan detta vara helt rätt tjänst för dig. Just nu söker vi på Sprio fler stjärnor till teamet som arbetar med teknisk kundservice – med fokus på några av marknadens mest populära produkter inom mobiltelefoni och datorer. I rollen kommer du att hjälpa kunder med allt från uppkopplingsproblem och systeminställningar till frågor om deras MacOS eller iOS-enhet. Du får en fullt betald introduktionsutbildning där du lär dig allt du behöver för att kunna ge professionell support via telefon och chatt – så du behöver inte ha tidigare erfarenhet, bara en stark vilja att lära!  Vi tror att du  Har ett intresse för teknik – extra plus om du har koll på iOS eller Mac Har god kommunikationsförmåga på både svenska och engelska Har en fullständig gymnasieexamen Är trygg med att vägleda andra, även i stressiga situationer Vi erbjuder En arbetsplats med stark teamkänsla Möjligheten att utvecklas till mer seniora roller En introduktion med fullt betald utbildning Kollektivavtal och moderna lokaler med gym och spelrum Arbetstider  Du arbetar 80–100 % förlagt inom kundtjänstens öppettider som är 08.00–20.00, måndag till söndag. Observera att tjänsten är en tillsvidareanställning – därmed ej aktuell för dig som planerar att påbörja eller återuppta studier till hösten.  Skicka in din ansökan redan idag – vi intervjuar löpande!

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Gillar du teknik? Bli vår nästa stjärna inom kundsupport
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Vill du jobba med teknik, problemlösning och människor – allt på samma dag? Hos oss får du lära dig från grunden, växa in i rollen och jobba på ett företag som ligger i teknikens framkant. Vi söker dig som vill ta första steget in i techvärlden och utvecklas inom kundservice. Du hjälper kunder via telefon och chatt med frågor om mobiltelefoner, datorer, surfplattor och appar. Du behöver inte ha tidigare erfarenhet – bara ett stort engagemang och ett intresse för teknik! Vi tror att du  Är nyfiken, kommunikativ och gillar att hjälpa till Har god teknikvana eller ett stort intresse Har en fullständig gymnasieexamen Talar och skriver svenska flytande och har goda kunskaper i engelska Om tjänsten En inspirerande arbetsmiljö med stark teamkänsla Stora möjligheter till utveckling En betald utbildning i början av anställningen Kollektivavtalade villkor, gym och spelrum i huset Arbetstider  Tjänsten har en omfattning på 80–100 % där du arbetar förlagt inom kundtjänstens öppettider som är 8–20 alla dagar i veckan.  Observera att detta är en tillsvidareanställning  – rollen är alltså inte aktuell för dig som planerar att studera till hösten.  Ansök redan idag – vi intervjuar löpande!

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Butiksmedarbetare/demopersonal till Stockholmsområdet
Svenska Storesupport Bemanning AB
Butikssäljare, dagligvaror

Om tjänsten I rollen som demopersonal kommer du att representera vår kund och deras välkända produkter i livsmedelsbutiker runt om i Stockholmsområdet. Din uppgift är att väcka intresse och skapa nyfikenhet kring kundens varumärke och produkt. Du tar gärna första steget till kundkontakt och gillar att interagera med kunder. För dig kommer försäljning naturligt och du är duktig på att förmedla budskap.  Din profil Som person har du god servicekänsla och ett konstnärligt öga för hur produkterna bör exponeras för att på bästa sätt bidra till ökad försäljning. För att trivas i rollen krävs det att du är självgående och inte rädd för att ta egna initiativ. Du är flexibel och trivs därför med varierande arbetsplatser med ett högt arbetstempo. Vi ser gärna att du har ett intresse för hälsa och mat. Vi söker dig som: Är serviceinriktad och vill vara vår kunds ansikte utåt Har god kommunikationsförmåga och kan presentera information tydligt Du har en hög social förmåga, är utåtriktad och har lätt för att skapa kontakt Har erfarenhet från en liknande roll eller arbete i butik Krav Körkort och tillgång till bil Anställningsform Tjänsten är en visstidsanställning med start omgående som pågår till och med oktober. Arbetstiderna är förlagda vardagar mellan kl. 14.00-17.30, med 1-2 pass i veckan. Du kommer att vara anställd hos oss på Storesupport by Job&Talent och arbeta för vår kund.  Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad?  Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Tar du studenten i juni? Kundtjänstmedarbetare - ingen erfarenhet krävs
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Tar du studenten nu i början på juni och känner kanske att nästa steg är lite oklart? Kanske funderar du på vad du ska göra nu när skolbänken är ett minne blott. Här kommer en möjlighet för dig som vill börja jobba direkt, men som inte har en massa arbetslivserfarenhet i bagaget. Nu söker vi på Sprio dig som vill ta första steget in i arbetslivet som kundtjänstmedarbetare på heltid! Vad innebär jobbet?Som kundtjänstmedarbetare blir du företagets röst utåt, personen som kunderna vänder sig till för hjälp och vägledning. Du svarar på frågor, löser problem och får människor att känna sig nöjda och trygga. Ingen tidigare erfarenhet krävs – vi ger dig alla verktyg du behöver för att lyckas i rollen på plats! Vad vi erbjuder: • En rivstart in i arbetslivet: Inga CV-krav eller krav på tidigare erfarenhet. Vi ser till vem du är, inte vad du gjort tidigare. • Utbildning och stöd: Hos oss får du betald utbildning och blir del av ett team som hjälper dig på vägen. • Utvecklingsmöjligheter: Vill du växa vidare inom företaget? Vi har flera vägar att gå, och vi stödjer dig i varje steg. • En rolig arbetsmiljö: Det ska vara kul att gå till jobbet – vi sätter alltid teamwork och gemenskap i första rummet! Vi söker dig som: Vill arbeta heltid och tillgänglig från och med juni.  Är sugen på att jobba med människor och gillar att hjälpa andra Har en fullständig gymnasieexamen Är nyfiken, positiv och ser möjligheter där andra ser problem Har fyllt 18 år och kan jobba heltid Kan kommunicera bra på svenska och engelska Tjänsterna är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider där även helger kan förekomma. Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll. Så ansöker du:Det är enkelt – klicka på “Ansök till tjänsten nu” och fyll i några korta uppgifter om dig själv. Inget CV behövs! Vi hör av oss till dig så snart vi kan.  Känns det rätt? Ta chansen och bli en del av ett team som tror på unga talanger och framtida stjärnor. Hoppas vi hörs snart!

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Plåtslagare till Werksta Lidingö
Werksta Sweden AB
Skadereglerare och värderare

Om rollen hos Werksta Lidingö Vill du arbeta som plåtslagare i framkant inom fordonsbranschen och har särskild kompetens inom aluminium? Werksta Lidingö söker nu en noggrann och engagerad plåtslagare med erfarenhet av aluminiumarbeten till vårt moderna team! Du får möjlighet att utveckla din expertis och samverka i ett professionellt arbetslag där kvalitet, service och säkerhet alltid står i centrum. Hos oss är arbetsmiljön inkluderande och vi arbetar ständigt med kompetensutbyte och förbättringar – här får du verkligen växa i din yrkesroll. Kvalifikationer för Plåtslagare med aluminiumkompetens – Werksta Lidingö Yrkesutbildning eller flerårig dokumenterad erfarenhet som bilplåtslagare / fordonsplåtslagare är ett krav. Specifik erfarenhet av arbete med aluminium, såsom riktning, svetsning och byte av aluminiumdetaljer. God förmåga att läsa och följa arbetsorder, samt arbeta efter tillverkares riktlinjer och säkerhetskrav. Goda kunskaper i både svenska och engelska  Erfarenhet från skadeverkstad eller liknande miljö är meriterande. Ansvarsfull, noggrann och kvalitetsmedveten i varje moment. God samarbetsförmåga, trivs med både teamarbete och självständiga arbetsuppgifter. B-körkort är ett krav. Erfarenhet av moderna arbetsmetoder och digital dokumentation är önskvärt. Viktiga arbetsuppgifter för Plåtslagare inom aluminium hos Werksta Lidingö Utföra avancerad karosserireparation, riktning och byte av aluminiumdetaljer på personbilar och transportbilar. Bedöma, reparera och återställa mindre och större karosskador i både stål och aluminium. Vara delaktig i processer som kräver särskilda kunskaper om aluminium, exempelvis limning och specialsvetsning. Samverka med skadebesiktare, lackerare och övriga tekniker för ett effektivt arbetsflöde och hög kundnöjdhet. Säkerställa korrekt dokumentation av reparationsarbeten och följa verkstadens processer och arbetsrutiner. Bidra aktivt till teamets arbetsmiljö, kompetensutveckling och ständiga förbättringar. Bemöta kunder och kollegor med serviceanda och engagemang. Utvecklingsmöjligheter och förmåner för dig med aluminiumkompetens hos Werksta Lidingö Hos Werksta Lidingö får du generösa anställningsvillkor med kollektivavtal, konkurrenskraftig lön och hälsobringande friskvårdsbidrag. Vi satsar på din fortsatta utbildning, och du får löpande möjlighet att fördjupa både din allmänna och specifikt din aluminiumkunskap genom utbildningar och interna utvecklingsprogram. Vi strävar efter en inkluderande och jämställd arbetsmiljö där alla kan bidra och utvecklas. Läs mer om våra arbetsvillkor och karriärmöjligheter på vår karriärsida. Om Werksta Lidingö – Ledande skadeverkstad inom aluminium och bilskadorWerksta Lidingö är ett helägt dotterbolag till Werksta Group – Nordens största oberoende kedja för bilskadereparationer. Vi är kända för vår höga kvalitet, omfattande kompetens inom modern fordonsreparation och vårt fokus på service och kundnöjdhet. Hos oss arbetar du i framkant av branschens utveckling, tillsammans med engagerade kollegor som alltid vill hjälpa varandra och utvecklas tillsammans. Har du frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta Rikard Sahlgren på 08-506 141 22. Vi ser fram emot din ansökan och att hälsa dig välkommen till oss på Werksta Lidingö!

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Receptionist till paket- och servicedisk i Skärholmen Centrum
Middlepoint AB
Kontorsreceptionister

Om tjänsten Vill du bli en del av ett engagerat och serviceinriktat team? I rollen som Service Manager hos oss på E-Way, det välbesökta servicecenter i Skärholmen Centrum, får du vara ansiktet utåt och skapa positiva upplevelser för både besökare, kunder och medarbetare. Med ett professionellt och varmt bemötande ser du till att varje besök blir så smidigt och trevligt som möjligt. Du erbjuder hjälp med allt från enklare ärenden till mer avancerad service – alltid med kundupplevelsen i fokus. I rollen jobbar du både administrativt och fysiskt för att levererar service på hög nivå! Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Hantera post- och paketutlämning Arbeta på ett logistiskt effektiv sätt Välkomna och vägleda besökare Sköta kontakt med leverantörer och fraktbolag Stötta med kommunikation via centrumets sociala medier Ansvara för serviceärenden och daglig administration Bidra till utveckling och förbättring av serviceutbudet Vi söker dig som: Har en naturlig känsla för service och bemötande Är flexibel, självgående och trivs med båda fysiska och administrativa uppgifter Har god kommunikationsförmåga och är lyhörd för olika behov Gillar att ta ansvar och vara delaktig i att utveckla arbetssätt Gärna har jobbat med pakethantering och/eller logistik Krav för tjänsten Talar flytande svenska och engelska Arbetat med service tidigare Bekväm med Microsoft Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Om Anställning Anställning: Tillsvidare med sex månaders inledande provanställning Sysselsättningsgrad: 100% Start: April 2025 Arbetstider: Måndag till fredag 09:00-17:30 samt varannan vecka 12:15-20:15. Du kommer även jobba varannan lördag 09:45-14:45 Om Middlepoint  Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Assistent till ledningsgrupp
Future People AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Vi på Future People söker en assistent till ledningsgrupp till myndighet inom elkraft i Sundbyberg. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Du blir anställt på Future People och jobbar ute på plats hos vår kund. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Vår kund är en myndighet som förvaltar stamnätet för elkraften i Sverige. De bedriver även forskning- och utvecklingsprojekt på många områden för att främja ny teknik. Myndighetens arbete påverkar samhället socialt, miljömässigt och ekonomiskt, dels lokalt och nationellt men också globalt genom myndighetens leverantörskedjor. Här får du vara en del av ett samhällsviktigt uppdrag.   Arbetsuppgifter: I rollen som ledningsstöd kommer du att arbeta nära avdelningschefer och andra ledande roller inom verksamhetens IT-organisation. Du stöttar i administrativa, koordinerande och kommunikativa uppgifter och blir en central del i att skapa struktur, planering och effektivitet. Du bygger successivt upp en god förståelse för interna processer och agerar både stödjande och operativt. Stöd vid upphandling och introduktion av konsulter Rekryteringsadministration och onboarding av nya medarbetare Produktion och samordning av internkommunikation – t.ex. intranätsartiklar och interna nyhetsbrev Planering och genomförande av möten, workshops och konferenser Koordinering av budget- och prognosarbete Koordinering av verksamhetsrapportering och stöd till projekt och IT-förvaltning Krav för tjänsten: Avslutad utbildning från ett högskoleförberedande gymnasieprogram Minst 5 års erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete Minst 5 års erfarenhet av MS Office (Excel, Word, PowerPoint) Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift Meriterande för tjänsten: Arbete eller utbildning inom intern/extern kommunikation Erfarenhet eller utbildning inom ekonomisk redovisning Innan uppdraget kan påbörjas kommer en säkerhetsprövning att genomföras. Som person är du lyhörd, engagerad och har en god samarbetsförmåga. Du är strukturerad och har förmågan att arbeta självständigt och strävar efter att leverera med hög kvalitet. Du kommer att vara anställd av Future People och arbeta som konsult hos vår spännande kund. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Som anställd hos oss kan du lita på att vi kommer hjälpa dig att nå dina karriärsmål. Vi finns som en partner genom din yrkesmässiga karriär. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Omfattning: 100% Start: juni  Sista ansökningsdagen: 21/5 Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR. Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till oss på Future People!

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025