Undersköterska till Nyckeln hemtjänst
Tillväxt Botkyrka AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

OBS! Vi tar endast emot ansökningar via ansökningslänken och kan inte garantera att vi läser din ansökan om du skickar den på mejl. Nyckeln Hemtjänst Vill du arbeta inom hemtjänst där omtanke och kvalitet står i fokus? Nyckeln Hemtjänst AB är ett privat företag som erbjuder professionell hemtjänst i Salem och Botkyrkakommun. Vi söker nu engagerade medarbetare för att förstärka vårt team och ge våra kunder en trygg och personlig omsorg i vardagen. Nyckeln Hemtjänst erbjuder: Personlig service och omsorg Ledsagning och avlösarservice Vi erbjuder även tjänster med RUT-avdrag, såsom städning, klädvård, fönsterputs, matlagning. Våra tjänster anpassas alltid efter varje kundens önskemål för att skapa trygghet, kontinuitet och respekt för individens livsstil och kulturella bakgrund. Vi arbetar aktivt för att förbättra villkoren för våra anställda. Vi söker nu fler undersköterskor till vårt team Nyckeln Hemtjänst har idag ett 40-tal medarbetare, och vi söker nu 10 undersköterskor på heltid för att fortsätta erbjuda välplanerad och trygg omsorg och service. Vi värnar om våra medarbetares hälsa och erbjuder bland annat friskvård en timme i veckan på arbetstid. Våra tjänster utgår från vårt kontor i Norsborg, och du arbetar på en slinga som roteras beroende på språk och behov. Som undersköterska hos Nyckeln hemtjänst kommer du bland annat: Social dokumentation Personlig omvårdnad Förbereda måltider Promenera eller handla tillsammans med kunden eller handla ensam Ledsagning och social samvaro Hjälpa till med personlig hygien Utföra städning och andra hushållssysslor Bidra med socialt stöd Önskad Profil vi söker dig som har: Utbildning som undersköterska B-körkort Goda kunskaper i svenska, både tal och skrift Erfarenhet av att arbeta med äldre Vi söker dig som är: Professionell, lyhörd, empatisk och har ett respektfullt förhållningssätt. Du vill jobba heltid och bli fast anställd. Du är ärlig och kommunikativ för att arbetet ska fungera bra med kunder och dina kollegor. Du kan arbeta självständigt och i dubbelbemanning, samt kan köra elsparkcykel och bil. Meriterande om du har: Intyg på covid-19-vaccination (2 doser) Undersköterska med Socialstyrelsens licens Kunskaper i andra språk, gärna finska eller kantonesiska Övrigt: Start: Omgående Arbetstider: Två skift, 07.00-15.30 och 15.30-22.00, med rullande schema Placering: Botkyrka Anställningsform: Inleds som timanställning, med möjlighet till fast anställning 100%, vilket är vårt mål. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Financial Accounting Lead
Swedbank AB
Finansanalytiker och investeringsrådgivare m.fl.

Are you passionate about accounting and want to contribute to our transformation journey to achieve operational excellence in all aspects of our finance function? In Swedbank you have the opportunity to: Be part of a high performing team with motivated colleagues that form a central function in Swedbank AB's closing process Work with the financial closing process for Swedbank AB and it’s branches. The team’s responsibilities include the preparation of monthly, quarterly and annual accounts for Swedbank AB, consolidation of the parent company, analysis of income statement and balance sheet and maintenance of the chart of accounts Opportunity to participate and support the Head of Accounting in financial closing and resource planning within the team Independently drive new activities and formulate business requirements for upcoming initiatives Participate in building competence within the team related to IFRS, local accounting standards, and accounting knowledge Assist in ensuring an efficient closing process with accurate and timely accounts on a monthly, quarterly, and annual basis. Suggest process improvements and implement necessary controls within the team to ensure a timely and accurate period-end closing process. Support in interpretation and implementation of changes to accounting regulations Actively participate in and drive projects and change initiatives What is needed in this role: A Bachelor's or Master's degree or equivalent in Business Administration or Finance Experience from previous roles within finance, accounting, at least 5 years Experience in activities related to development and change management processes Understanding of operational risk framework A proven ability to lead change and drive transformational initiative A good understanding of Swedish and international accounting standards, along with experience in the audit sector, is considered a merit. To be a team player and ability to work both collaboratively and independently Good communication skills (both written and verbal) in English and Swedish An open and positive attitude towards challenges and new ways of working with a strong drive for improvement and development Strong analytical skills and attention to details Good knowledge of Excel and other MS Office tools With us, you can experience: Personal and professional growth through self-leadership and continuous development. Meaningful work that positively impacts our workplace, our customers, and society. An open and collaborative culture that encourages cross-functional teamwork and provides networking opportunities. A supportive and inclusive environment that promotes a balanced and sustainable work-life, with flexible working conditions when suitable for the role. Benefits such as our share based reward program Eken, company pension plan, employee offer for banking products, health insurance. "Join our team and......be a part of our transformation journey to build a solid accounting organisation to meet future requirements on finance function. We foster a culture of excellence, making our department a home for professionals and top talent in our field. You will be given the opportunity to develop professionally as a specialist and take part in change initiatives and activities to meet our challenges with a continuously changing environment and infrastructure, and at the same time increasing Swedbank’s competitive advantage”. Agne Baronaite, your future manager We look forward to receiving your application by 30.06.2025. Location: Sundbyberg Recruiting manager: Agne Baronaite We may begin the selection during the application period, so we welcome your application as soon as possible. We have made our choice regarding recruitment media and therefore kindly decline contact with ad sellers or sellers of other recruitment services. Swedbank does not discriminate to anybody based on gender, age, sexual orientation or sexual identity, ethnicity, religion or disability – everybody is welcome. #LI-Hybrid #LI-SW1

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Information Security Internship
H2GS AB
IT-säkerhetsspecialister

Research shows that women and other under-represented groups within our industry hesitate to apply unless they tick most boxes of a role description. At Stegra, we are building an impact company with sustainability at its core. We need a diverse, inclusive, and authentic team to rally behind our purpose of de-carbonizing hard-to-abate industries, starting with steel. So, if you are equally passionate about our purpose yet concerned that your experience doesn’t perfectly align with the qualifications stated in the job advert, we strongly encourage you to apply anyway. You may be just the right candidate, either for this role – or for another upcoming role in our rapidly growing business. About us: Stegra is on a mission to disrupt the global steel industry by producing green steel, with the end goal of bringing down CO2 emissions to zero. By using green hydrogen and fossil-free electricity instead of coal; water and heat will be our primary emissions. By 2030, our ambition is to produce 5 million tonnes of green steel annually in our fully integrated, digitalized, and sustainable plant in Boden, located in northern Sweden - currently in construction phase. But this is just the beginning – our expertise in green hydrogen will enable us to decarbonize other industries in addition to steel, and we look forward to what’s next in store for us. We are looking for talented, innovative, and purpose-driven people to join our rapidly growing and diverse team. Our employees get to learn everyday, implement the latest technology and test and put their ideas into practice. Together, we are building an impact company with sustainability at its core – for our people, customers, investors, society, and planet. Information Security Internship – Operational Support Right now, we’re looking for an Information Security Intern to join our Security & Risk Management team. In this role, you’ll report to our Head of Information Security and support our internal teams in their day-to-day security operations. You’ll gain hands-on experience with real-world information security practices, helping us uphold and improve our security posture as we scale. This role is ideal for a student or recent graduate eager to grow their knowledge in a dynamic, fast-paced environment. The role can be structured as a full-time (100%) internship or divided between two part-time interns (50% each), making it a flexible opportunity for students or recent graduates looking to build their career in a growing, impact-driven company. Responsibilities:  • Support business teams in aligning with security policies and procedures • Assist in implementing and maintaining information security requirements • Conduct requirements analysis for suppliers and third parties • Perform and evaluate supplier risk assessments • Review and update contractual security appendices • Analyze existing processes and suggest improvements Qualifications: We’re looking for someone who’s curious, structured, and eager to grow. You have a sharp eye for detail, enjoy solving problems, and aren’t afraid to ask questions or dive into something new. You thrive when given the chance to work independently but also enjoy collaborating across teams to find the best path forward.  Specific to this role, we would like to see that you can tick off a fair amount of the boxes below: • Currently pursuing or recently completed a degree in Information Security, Cybersecurity, Computer Science, or a related field • Familiarity with core information security concepts, frameworks, and technologies • A structured, analytical mindset and strong attention to detail • An interest in learning about security capabilities and operational processes • Ability to work independently and collaboratively across teams • A proactive attitude and willingness to take on new challenges Location: Stockholm, Sweden What we can offer you If you are passionate about making actual change and having a positive impact on society and our planet, Stegra offers a unique opportunity to be part of a fun and professional team with high ambitions. As an intern at Stegra, you’ll gain hands-on experience with real-world information security operations in a fast-moving and meaningful environment. You’ll work alongside experienced professionals, gaining mentorship and insight into security processes, tools, and risk-based decision making. Whether it’s conducting supplier assessments or contributing to internal improvements, your work will make a difference in protecting critical assets.

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Bolagsjurist till Aimo – en nyckelroll i hela vår verksamhet
Aimo Park Sweden AB
Affärs- och företagsjurister

På Aimo arbetar vi för att göra mobilitet enklare, smartare och mer hållbar. Vår jurist spelar en viktig roll i det arbetet – genom att stödja verksamheten i stort som smått, ge vägledning, sätta ramar och säkerställa att vi arbetar rätt. Nu söker vi dig som vill ta ägarskap för vårt juridiska arbete i Sverige – med stort ansvar och möjlighet att påverka. Om rollenDet här är en bred och verksamhetsnära roll där du som bolagsjurist ansvarar för att stötta hela Aimos svenska verksamhet i juridiska frågor. Du är både rådgivare, kravställare och utbildare – och en nyckelperson i att utveckla vårt juridiska arbetssätt. Du kommer bland annat att arbeta med: Löpande juridiskt stöd till chefer och verksamhet inom hela bolaget Avtal – skriva, granska, uppdatera mallar, hantera ändringar och uppsägningar Tvister och förhandlingar – från dialog med externa parter till representation i exempelvis Hyresnämnden Upphandlingar – vara juridiskt stöd genom hela processen Regelefterlevnad (compliance) – GDPR, visselblåsning, styrdokument och riktlinjer Försäkringsärenden och skadehantering Utbildning och rådgivning – sprida kunskap om juridikens roll och användning i organisationen Du rapporterar till CFO och har nära samarbete med affärsområdesansvariga, ledningsgrupp och stödfunktioner. Rollen är både operativ och strategisk – och det finns stort utrymme att förbättra och effektivisera arbetssätt. Vem är du?Du har arbetat med juridik i en affärsnära kontext och är trygg i att arbeta självständigt. Du trivs med att vara en del av verksamheten och har förmågan att översätta juridiska krav till praktiska lösningar. Vi tror att du: Har en juristexamen Har erfarenhet av att arbeta med avtal, tvister, fastighets- eller hyresrätt och gärna även dataskydd Är strukturerad, tydlig och pedagogisk i din kommunikation Trivs med att arbeta verksamhetsnära och driva förbättringar Har god förståelse för hur juridik kan användas som ett affärsstöd Du behöver inte vara specialist på allt – men du är nyfiken, har integritet och gillar att hitta lösningar som både fungerar juridiskt och i praktiken. Om AimoVi är ett mobilitetsbolag med rötterna i parkering – men med sikte på framtiden. Genom smarta, hållbara lösningar vill vi göra livet enklare för människor och städer. Med över 250 000 parkeringsplatser och stark närvaro i hela Sverige är vi branschledande – och samtidigt mitt i en förändringsresa där effektivisering, digitalisering och kundfokus står i centrum. Vi är ca 400 medarbetare i Sverige och ägs av japanska Sumitomo Corporation. Redo att bli vår juridiska ryggrad? Ansök redan idag – urval sker löpande.

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Narkossjuksköterska till ledande plastikkirurgisk klinik i Stockholm
Utbildning & Estetik 1 AB
Anestesisjuksköterskor

Vill du arbeta i en modern och framstående miljö där patientfokus och högkvalitativ vård står i centrum? Plastikkirurgen Stockholm är en väletablerad privat klinik inom plastikkirurgi, belägen i hjärtat av Hammarby Sjöstad. Vi erbjuder våra patienter förstklassiga behandlingar i en trygg och professionell miljö. Nu söker vi en erfaren och engagerad narkossjuksköterska som vill vara med och bidra till vår fortsatta framgång. Som en del av vårt team blir du en viktig nyckelperson i verksamheten, där vi lägger stor vikt vid både medicinsk kompetens och din personliga förmåga att skapa trygghet och förtroende hos våra patienter. Om oss Plastikkirurgen Stockholm är en klinik med ett dedikerat team av specialister inom plastikkirurgi. Vi arbetar i moderna lokaler utrustade med den senaste teknologin och erbjuder ett brett spektrum av kirurgiska och icke-kirurgiska behandlingar. Hos oss står patienten alltid i fokus, och vi strävar efter att skapa en arbetsmiljö där både patienter och medarbetare trivs. Vårt erbjudande till dig Vi erbjuder en arbetsplats där du får möjlighet att arbeta med några av de främsta inom plastikkirurgi. Som narkossjuksköterska hos oss får du: Fast anställning Tjänstgöring 80-100 % Konkurrenskraftig lön Trevlig arbetsmiljö Arbetsuppgifter Hos oss bedriver du och övriga anestesi teamet den dagliga verksamheten tillsammans med erfarna operationsteamet som består av plastikkirurger, narkosläkare, narkossjuksköterskor, steriltekniker, operationssjuksköterskor samt undersköterskor Kvalifikationer Vi söker dig med minst 3 års yrkeserfarenhet inom anestesi som narkossjuksköterska. Uppdraget passar perfekt för dig som är trygg i din arbetsroll där ditt arbete uppskattas. Du ska vara lugn och pedagogisk i ditt arbete. Du ska även ha goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift. För att lyckas i tjänsten ser vi att du har ett genuint intresse för anestesi, är trygg i din yrkesroll och att du är självgående i ditt arbetssätt. Vi är en mindre arbetsgrupp som är beroende av varandra vilket gör det viktigt att du arbetar för, samt värdesätter ett välfungerande samarbete. Som person är du engagerad och flexibel. Personliga egenskaper Din personlighet är avgörande för oss. Vi söker dig som: • Är en positiv och social person som kan möta både patienter och kollegor med värme och professionalitet. • Har en hög grad av social kompetens och är skicklig på att skapa goda relationer. • Är flexibel och trivs i en dynamisk arbetsmiljö där samarbete är en viktig del av framgången. • Är lösningsorienterad och har en vilja att bidra till verksamhetens utveckling. Vi söker en lagspelare som vill vara med och forma framtiden för vår verksamhet, där kvalitet och omtanke går hand i hand. Ansökan och kontakt Varmt välkommen med din ansökan senast den 30 juni 2025 till [email protected]. Har du frågor om tjänsten eller vår verksamhet? Tveka inte att kontakta Tobias Lange, vd, på telefon 070-818 20 62 eller via e-post: [email protected]. Vi ser fram emot att få lära känna dig och välkomna dig till vårt team!

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Nattreceptionister med erfarenhet från Opera, MEWS & HMS
Restaurang Assistans i Skandinavien AB
Hotellreceptionister m.fl.

Om jobbet: Nattreceptionist på varierande arbetsplatser i Stockholm. Vi bemannar Stockholms mest attraktiva hotell med alltifrån enstaka pass till längre uppdrag. Arbeta när det passar dig och på den arbetsplats du trivs bäst. Arbetet är nattetid och varierar om du arbetar själv på hotellet eller med kollegor. Tjänsten passar dig som vill kombinera med studier eller annat arbete. Vem är du? Är du en nattuggla som trivs bäst när alla andra sover? Arbetar du kanske redan på ett hotell som nattreceptionist men vill arbeta extra under din lediga vecka? Vi söker dig som har minst 1 års erfarenhet från hotellreception och känner dig trygg med något av följande bokningssystem: Opera, Opera Cloud, Mews, Hotsoft, HMS. Som person ser vi att du är flexibel, serviceminded och ordningsam. Du behöver kunna kommunicera obehindrat på engelska i tal och skrift.  Varför ska du jobba på RA Hospitality? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser?  Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen!  Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar!  Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning.   Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden!   Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien.  Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RA Hospitality är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor.  Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

13 maj 2025
Sista ansökan:
26 oktober 2025
Servera i olika miljöer över hela Stockholm
Restaurang Assistans i Skandinavien AB
Hovmästare och servitörer

RA Hospitality är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i 25 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till allt från kommunen, hotell och festvåningar. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke. Om jobbet: Vi har turen att jobba med otroligt olika typer av kunder. Allt ifrån Stockholms finaste festvåningar, banketter, roliga À la carte restauranger och härliga lunchrestauranger. Arbetsplatserna är ofta belagda i Stockholms innerstad men vissa förfrågningar kan även dyka upp utanför city. Tjänsten passar dig som vill kombinera med studier eller annat arbete. Vem är du? Tycker du om att utvecklas, jobba i olika miljöer och gå utanför din comfort-zone? Vi söker dig som har erfarenhet från servering och/eller event. Du bemästrar att bära 3 tallrikar och bekväm med att duka och duka av bord. Erfarenhet från fatservering/Silver service är mycket meriterande men inte nödvändigt. Du har yrkesstolthet och har en attityd som är professionell men personlig.  Varför ska du jobba på RA Hospitality? Om du tycker om att jobba på olika arbetsplatser, kunna välja själv hur mycket eller lite du jobbar samt vill utveckla din service med kurser. Då ska du skicka in din ansökan direkt så att vi kan få träffa dig. Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden!  Utbildning  Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien.  Trygga och bra villkor med kollektivavtal Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider.

13 maj 2025
Sista ansökan:
26 oktober 2025
Personlig assistent som talar spanska/svenska till person i Stockholm
Vår Omtanke Sverige AB
Personliga assistenter

Vi söker dig som vill arbeta som personlig assistent vid behov åt en kvinna i 50 - års åldern som bor centralt Stockholm. Kundens intressen är dans, hästar och träning.  Som timvikarie behöver du vara flexibel och kunna arbeta via ordinarie assistenters frånvaro vid t.ex. semester eller sjukdom och då oftast med kort varsel.  Du behöver i första hand kunna arbeta mellan 21-07 i alla fall några dagar i veckan men är det bra om du även kan arbeta tiderna 07-14 och 14-21 ibland.  Det finns också ofta möjligt att relativt långt i förväg boka in sig på arbetspass.  I arbetsuppgifterna ingår bland annat: Förflyttningar, handräckning, personlig hygien, ge stöd när kunden tränar och följa med på olika aktiviteter.   som  Om dig: Vi ser gärna att du har yrkesmässig erfarenhet av vård och omsorg och har erfarenhet av att arbeta som personlig assistent. Du är tålmodig och ordningsam rökfri, ansvarstagande och har inga problem att växla upp när det behövs samtidigt som du är lyhörd och kan inta en mer avvaktande roll.  Du behöver vara psykisk och fysiskt stark då det förekommer manuella lyft och förflyttningar.  Meriterande: Goda kunskaper även i spanska och/eller portugisiska. Krav: Rökfri. Fysiskt stark Arbetstider: Kl. 21-07 (3 timmars väntetid/jour/ "mitt i natten". Arbetstider ibland även mellan 7-14 och 14-21.  Omfattning: 2 timvikarier vid behov Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar så som t.ex. ob/skifttillägg i enlighet med kollektivavtal. Övrigt: För att kunna bli anställd hos oss behöver du ha ett bank-id.

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Teamleader till vårt lager i Farsta
Mathem i Sverige AB
Arbetsledare inom lager och terminal

För oss på Mathem står våra kunders bekvämlighet alltid i centrum. Vi vill skapa den bästa upplevelsen för dem i allt från middagsplaneringen med familjen till dess att matvarorna finns på plats i hemmet. På detta sätt skapar vi mer tid för sakerna de älskar – matlagning, tid med familjen, träning eller jobb. När du jobbar hos oss får du därför en unik möjlighet att påverka människors liv i positiv bemärkelse. För leendet på kundernas läppar när matvarorna levereras är ovärderligt. Varför ska du jobba hos oss? Mathem är idag Sveriges största matbutik med lösplockade varor på nätet och vi fortsätter att växa. Hos oss får du jobba i en dynamisk och social miljö med möjlighet att utvecklas och växa. Vi är en arbetsplats med stor mångfald och vi satsar helhjärtat på miljö- och hållbarhetsfrågor. Vad kommer du att få göra? Som Teamleader inom Mathems lagerverksamhet ansvarar du för att leda och fördela arbetet för medarbetare inom ett visst område. Detta är en operativ roll där du arbetar aktivt med uppföljning i form av exempelvis medarbetarsamtal, hälsosamtal och coachningssamtal. Vidare medverkar du i förbättringsarbeten för att nå processens och verksamhetens mål när det kommer till medarbetarnöjdhet, kvalitet och produktivitet i enighet med budget. Du arbetar nära och rapporterar till Fulfillment Operating Manager. Fokus kommer även vara att uppnå områdets uppsatta mål och budget. Du arbetar på ett effektivt sätt med optimal resursfördelning för att nå uppsatta mål och säkerställa produktionens flöde. Genom god förståelse för logistikprocesser och organisationen arbetar du för att effektivt kunna lösa de utmaningar som uppstår i verksamheten. Du har ett operativt driftansvar och arbetar aktivt med coachning av medarbetarteamet. Du kan även bli involverad i arbetsmiljöfrågor. Arbetstiderna kommer att vara förlagda på ett schema dagtid med rullande helger. Kvalifikationer Gymnasieutbildning Tidigare ledarerfarenhet Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Erfarenhet från livsmedelsbranschen är meriterande Erfarenhet av tidigare WMS-system är meriterande Utbildningar inom ledarskap, arbetsrätt, arbetsmiljö, logistik och lean är meriterande Goda kunskaper om verktyg, processer och metoder inom logistik, kvalitet och arbetsmiljö är meriterande Personliga egenskaper I rollen som Teamleader ser vi att du är en driven ledare som når resultat genom att coacha samt skapa engagemang inom ditt team. Det är viktigt att du har ett operativt närvarande ledarskap, är professionell och rättvis. Du är initiativtagande och lösningsorienterad, utan att tumma på kvalitet och säkerhet. Utöver detta är det viktigt att du är en god kommunikatör, har lätt för att samarbeta med andra samt är strukturerad och noggrann i ditt arbetssätt. Övrigt Plats: Farsta/Larsboda, Stockholm Omfattning: Heltid (100%) Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande 6 månaders provanställning Tillträde: Omgående Lön: Fast lön enligt kollektivavtal (Lager & E-handel) + ansvarstillägg En bakgrundskontroll via ett externt företag ingår som en del i rekryteringsprocessen av denna tjänst. Vi behandlar ansökningar kontinuerligt och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Varmt välkommen med din ansökan!

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Kock - Melanders NK

Vi söker nu en kock till köket på Melanders NK, med passion för matlagning och som tillsammans med oss vill ge våra gäster en minnesvärd upplevelse. Du arbetar i ett härligt, litet team med hög kunskapsnivå och kreativitet. Vi ser att du är en bra lagspelare, trivs i ett stundtals högt tempo och är kvalitetsmedveten. Att du har hjärtat på rätt ställe och en glad och positiv inställning. Här finns det plats för dig som vill utvecklas och har viljan att bidra med dina egna kunskaper och erfarenheter. Sysselsättningsgrad 50%. Vi söker dig som: Har ett genuint intresse och god kunskap om mat och matlagning Har minst 2 års yrkeserfarenhet av att arbeta i ett kök med klassisk svensk matlagning och klassiska svenska råvaror Trivs i både varm- & kallkök. Är utbildad kock Är flexibel, kreativ och lösningsorienterad Brinner för att överträffa gästens förväntningar Är strukturerad, ordningsam och har god samarbetsförmåga Om oss: Ända sedan den första Melanders-butiken öppnade 1961 i Östermalms Saluhall har vår främsta drivkraft varit att erbjuda de absolut finaste råvaror naturen kan uppbringa. NK:s saluhall är ett kulinariskt mecka för alla sanna mat-entusiaster. På Melanders NK kan du njuta av både fantastisk miljö och gastronomiska upplevelser, oavsett vad du är på för humör. Lunch eller middag i restaurangen, AW med bubbel och ostron i skaldjursbaren eller varför inte slå på stort och ta in en platå med pinfärska skaldjur? Vi erbjuder dig: Ett stimulerande och utvecklande jobb i ett fantastiskt team En anställning i en av Sveriges största restaurangkoncerner Utvecklingsmöjligheter inom koncernen Kollektivavtal Friskvårdsbidrag Internutbildningar Är du intresserad? Tveka inte att höra av dig till oss! Rekryteringsarbetet sker löpande så skicka in din ansökan redan idag. Varmt välkommen in med din ansökan!

13 maj 2025
Sista ansökan:
29 oktober 2025