Är du sugen på att jobba med något nytt? Brinner du för att hjälpa andra i vardagen och söker nya utmaningar? Vi söker en boendestödjare på 80% för ett föräldravikariat (på 6 månader med möjlighet till förlängning) som kan börja omgående. Ditt uppdrag I rollen som boendestödjare utgår du från klientens i individuella behov och önskemål. Du ger stöd i det dagliga livet utifrån ett pedagogiskt förhållningssätt och stöttar och stödjer klienten i arbetet mot ett självständigt liv. Krav: Du är utbildad undersköterska, eller har motsvarande utbildning och har erfarenhet av att arbeta med personer med psykiska funktionsnedsättningar. Du har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Språkkunskaper i andra språk är meriterande. Du är van att ta eget ansvar och arbeta självständigt. B-körkort Om dig: Som person vill vi att du är strukturerad, har en mycket god samarbetsförmåga, är relationsskapande samt har en god förmåga att bemöta andra människor. Vi sätter stort värde på att du bidrar med engagemang och delaktighet och därför kan vi se att du kan vara meriterad och lämplig till jobbet även om du delvis har en annan utbildning eller erfarenhet. Arbetsperiod och tider: Arbetstiden varierar och är förlagd måndag till fredagar mellan 08.00-16.00. Du utgår från vårt kontor i centrala Täby. Vi tror att du bor i närheten för att resor till och från arbetet inte blir belastande. Om oss: Aleo Omsorg är ett familjeägt företag grundat 2017 och som bedriver hemtjänst i Täby, Vallentuna, Österåker, Vaxholm och Oxelösund. I dagsläget driver vi verksamhet inom områdena hemtjänst, boendestöd och hemservice. Vi arbetar för en så hög personalkontinuitet som möjligt i vår planering. På kontoret har vi administrativ personal som planerar medarbetare och kunder i flera olika geografiska områden. Våra medarbetare är undersköterskor och vårdbiträden. Vi har moderna miljövänliga el-hybridbilar, arbetskläder, friskvårdsbidrag och arbetar modernt med digitala system för arbetsscheman och kundinsatser. Vi har kollektivavtal med Fremia. Samtliga medarbetare är försäkrade under sin anställning och erbjuds tjänstepension. Vi är ett rekommenderat företag via Reco för åren 2021-2024. Läs mer om vad just våra kunder säger om oss på Aleo - klicka här.
Personen vi söker kommer ansvara för alla kunder på distriktet samt all nykundsbearbetning. Du kommer jobba med hela vårt breda sortiment av första hjälpen produkter, hjärtstartare, livräddande utbildningar, aktivitetsbaserad ergonomi och säkerhetsprodukter som förebygger arbetsskador. Du kommer i nära samarbet med din regionchef och övriga säljkollegor i landet få guidning så du snabbt kommer in i branschen. Vad erbjuder vi då? Fritt jobb där du tar ansvar och förtjänar frihet Produktsortiment av högsta kvalité Fast lön med bra provisioner och höga bonusar Fantastiska möjligheter att göra karriär inom försäljning Säljutbildning i toppklass Personliga utveckling med daglig coaching Säljtävlingar med spännande priser Grymma kollegor i hela landet Roliga konferenser Hälsoprofil med fokus på ditt välmående Och vad förväntar vi oss av dig? Självständig person med ett högt driv Stark vilja och motivation att tjäna pengar Brinnande intresse för att göra affärer Mycket energi och positiv inställning Egenskapen att alltid ta ansvar
Vi söker en erfaren och självgående Databasadministratör med expertis inom PostgreSQL till ett uppdrag hos en stor aktör inom finanssektorn. Rollen innebär att ta ett helhetsansvar för hantering, optimering och vidareutveckling av avancerade databasmiljöer i en affärskritisk IT-miljö. Du blir en viktig del av ett kompetent team där din tekniska kunskap och initiativförmåga värdesätts högt. Arbetsuppgifter: Installera, konfigurera och underhålla PostgreSQL-databaser Säkerställa tillgänglighet, prestanda och säkerhet i databasmiljön Arbeta med automation kring drift och underhåll Delta i förbättringsinitiativ och utveckla tekniska lösningar Samverka med utvecklingsteam och andra IT-specialister Kravprofil: 6–10 års erfarenhet som konsult inom relevanta områden Djup teknisk kompetens inom PostgreSQL och Linux Gedigen erfarenhet av automatisering inom databasmiljöer Har genomfört flera liknande uppdrag hos olika uppdragsgivare Förmåga att leda och driva uppdrag självständigt Van att agera mentor för andra kollegor Som person ser vi att du har ett analytiskt och strukturerat arbetssätt med starkt fokus på att hitta lösningar. Du har god samarbets- och kommunikationsförmåga och trivs med att arbeta tillsammans med andra för att nå gemensamma mål. Dessutom har du en hög grad av ansvarstagande och integritet, vilket gör dig till en pålitlig och professionell resurs i uppdraget. Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare Placeringsort: Stockholm Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match Vad vi står för: Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag. Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans! Varför ska du välja oss? Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen. Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?
Kundtjänstmedarbetare/supporttekniker till välkänt bolag inom modebranschen Är du service minded och har intresse av att lära dig nya saker? Vi söker nu en ny kollega som vill starta sin karriär som junior supporttekniker. Din nya tjänst Är du service minded och har intresse av att lära dig nya saker? Vi söker nu en ny kollega som vill starta eller fortsätta sin karriär som Supporttekniker. Vi erbjuder stöttning, trygg anställning och ett härligt team. Vi ser gärna att du är villig att lära dig saker och är serviceinriktad. Lokalerna är placerade i Liljeholmen med bra kommunikationsmöjligheter. Väl på plats så kommer du få en introduktionsutbildning och bli del av ett stort team. Ditt arbete som supporttekniker kommer innebära att svara i telefon och hjälpa kollegor med IT problem, så som mjukvara/hårdvara, behörigheter och mer. I takt med att du lär dig mer så kommer du att tilldelas mer ansvar i enlighet med helpdeskens utvecklingsplan. Utöver detta så erbjuder vi fastanställning med kollektivavtal, fast lön och bra villkor. Du har oss nära till hands för att svara på dina frågor, stötta dig och få dig att trivas. Din bakgrund Vi ser gärna att du har arbetat med telefon som redskap, kanske inom kundtjänst, telefonförsäljare eller reception. Har du arbetat med problemlösning/felsökning så är det intressant. Du kanske har gått IT- eller tekniskt gymnasium, men viktigare att du gillar att prata med- och hjälpa folk. Vi värderar högt Jobbat inom Reception, Telefonförsäljning, Support, Kundtjänst eller annan tjänst som innehåller kundkontakt via telefon, chatt eller mejl. Någon typ av arbetslivserfarenhet är ett krav, gärna mellan 6 månader upp till 4 år inom något serviceområde. Kan ta och ge konstruktiv feedback Kan arbeta mellan kl 7-16 eller 8-17 vardagar Flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Du som person Viktigt med en inställning av att man vill lära sig och att man gillar problemlösning. Då stor del av ditt jobb kommer innehålla detta. Även att man gillar att prata med människor i telefon, chatt och mejl. Du trivs med att ha kollegor omkring dig men klarar av att jobba självständigt. Din ansökan Alla våra ansökningar sker via vår hemsida och intervjuer sköts löpande. Start inom kort, så kort/ingen uppsägningstid är till sin fördel. Din nya arbetsgivare Thalamus är ett stadigt växande IT-konsultbolag som erbjuder kvalificerade IT-konsulter inom supporttekniker, onsite & drift. Vi är ett familjärt bolag som ligger ute i Alvik strand och vår huvudsakliga fokus ligger på konsultverksamhet i Stockholms län. Vi erbjuder månadslön, certifierings- och utvecklingsmöjligheter, där du blir fast anställd på Thalamus som IT-konsult. Våra uppdrag sträcker sig ofta under långa perioder och vid avslutade uppdrag hjälper vi dig vidare i din fortsatta utveckling. Då det är viktigt med trygghet och att vi ska få ett långt samarbete tillsammans. På Thalamus är gemenskap en viktig del, vilket gör att vi ordnar AW:s samt sommarfest och julbord. Så att alla konsulter kan dela erfarenheter och glädje. Om vi skulle beskriva oss själva skulle det vara att vi är ett glatt, kunskapsdrivet gäng vars arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och personligt engagemang. Hoppas du vill bli en av oss! Keywords: first line, firstline, 1st line, ITsupport, IT-support, teknisk support, helpdesk, ittekniker, itteknisk support it-teknisk support, help desk, supporttekniker.
Tycker du om ordning och reda? Ta eget ansvar och arbeta självständigt? Då är du välkommen söka dig till vårt växande städteam i Stockholmsområdet. Vardagsfrid är ett av Stockholms snabbast växande företag och behöver därför anställa fler service medvetna städspecialister. Vi är ett företag som specialiserat sig på hemstädare. i Stockholmsområdet. Vi har kollektivavtal, som medarbetare hos oss ska du känna dig stolt och trygg med ett leende på läpparna du går till jobbet. För rätt person finns det möjligheter att växa inom företaget. Vi söker nu flera kollegor till våra kunder i Stockholmsområdet. Till rollen som hemstädsdsspecialist med B-körkort söker vi Dig som tar ansvar och levererar städning med hög kvalitet. Dig som tycker om och vill utföra hemstädningar Dig som är bekväm med att i din tjänst ingår att köra bil samt ta ansvar för din körning och den bil du har. Dig som kan arbeta måndag till fredag mellan 8-17 . Dig som vill vara anställd på 75%. Krav på dig som sökande: Du har manuellt B-körkort. Du har erfarenhet av hemstädning. Du har grundläggande språkkunskaper i svenska. Du är serviceminded och vill att kunden ska njuta av att du städat deras hem Du är noggrann i ditt arbete och tycker om eget ansvar. Du tycker om ordning och reda. Du är inte rädd för hundar eller katter. Du är inte allergisk mot husdjur eller damm. Du förekommer EJ i polisens belastningsregister. Välkommen med din ansökan senast 2025-08-30 Urval till intervjuer kommer att ske löpande till våra rekryteringsträffar.
Vi söker en kreativ och självgående UX-designer för ett spännande konsultuppdrag inom kollektivtrafiksektorn i Stockholm! För att trivas bäst i rollen tror vi att du har ett skarpt öga för tillgänglig och visuellt tilltalande design, och som vill bidra till utvecklingen av digitala tjänster som dagligen används av hundratusentals resenärer. Du kommer att arbeta inom ett erfaret, agilt team med fokus på designarbete inom mobilapplikationer, där användarnytta och verksamhetsmål står i centrum. Uppdraget löper från juni 2025 till den 1 september 2026, med möjlighet till förlängning. Om rollenDu blir en del av teamet "Varumärke och plattform" inom området Digitala Kanaler, där du tillsammans med utvecklare, produktägare och andra designers ansvarar för designarbetet i appkanalen. Gruppen arbetar enligt agila principer med ett stort fokus på samverkan mellan team och verksamhet. Arbetsuppgifter Design och vidareutveckling av designsystem för appkanalen för tre olika varumärken inom kollektivtrafiken Säkerställa att gränssnittet uppfyller högt ställda krav på tillgänglighet enligt riktlinjer för offentlig sektor Tillämpa och vidareutveckla digitala varumärkesriktlinjer Arbeta visuellt och konceptuellt med gränssnittsdesign och användarflöden Samarbeta tätt med produktägare, utvecklare och verksamheten för att skapa lösningar med högt kundvärde Aktivt bidra till kunskapsdelning och förbättringsarbete inom teamet Om dig Vi söker dig som har ett genuint intresse för tillgänglig design och digitalt varumärkesbyggande, och som är van att arbeta i tvärfunktionella team. Du är självgående, men också samarbetsinriktad och kommunikativ. Erfarenhet och kompetens: Gedigen erfarenhet av UX-design, gärna inom offentlig sektor eller komplexa organisationer Stark kompetens inom tillgänglighetsanpassning av digitala gränssnitt (WCAG) Erfarenhet av att bygga och förvalta designsystem God förmåga att arbeta med visuella gränssnitt och digitala varumärkesriktlinjer Erfarenhet av agilt arbetssätt och tvärfunktionella team Goda kunskaper i vanliga designverktyg såsom Figma, Sketch eller liknande Är du redo för denna utmaning? Skicka in din ansökan idag! Vi ser fram emot att få veta hur just du kan bidra till framgång i detta uppdrag. Uppdraget För det här uppdraget anställs du som konsult på Digitalenta. Vi erbjuder alla våra konsulter ett gediget friskvårdsbidrag, försäkringar, förmånligt pensionssparande, konsultträffar och givetvis en engagerad konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden.
PR Eko Mark AB är ett litet företag inom mark, anläggning & trädgårdsskötsel. Vi är engagerade i hållbar utveckling och är en stolt del av det gröna näringslivet, anslutna till Gröna arbetsgivare. Vår verksamhet fokuserar på markanläggning, plattsättning & underhåll av gårdar & parker. På vintern ägnar vi oss även åt snöröjning. Vi har huvudsakligen bostadsrättsföreningar som kunder och verkar i förorter söder om stan. Just nu söker vi en erfaren Lastbilschaufför som gärna har erfarenhet av att köra hjul/band- grävare för anläggning. Du kommer att vara en viktig del av vårt team och bidra till företagets fortsatta utveckling. Arbetsuppgifter: Köra lastväxlare och arbeta med att leverera och transportera bort schaktmassor, flyttar maskiner, hämta material etc. Du har stort eget ansvar och planerar din tid tillsammans med projektledaren. När du inte kör bilen finns det möjlighet att köra grävmaskin. Krav: Villig att arbeta utanför bilen/maskinen. Minst 4 års erfarenhet av liknande arbete och relaterade arbetsuppgifter. Flytande svenska i tal och skrift C-körkort & YKB Erfarenhet av att köra grävmaskin är meriterande. Vi söker dig som: Är självgående och kan arbeta utan större vägledning. Trivs med varierande arbetsuppgifter Har en positiv inställning och bidrar till ett gott arbetsklimat. Övrig information: Start: Omgående. Arbetstider: 7-16. Placering: Tumba med arbete runt om i Söderort. Anställningsform: Säsongsanställning från april till oktober, med möjlighet till förlängning. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
IT-bemanning är ett socialt och personligt IT-konsultföretag där vi värdesätter den enskilda medarbetaren. Har du de rätta egenskaperna - social, driven och tävlingsinriktad så kan vi ge dig de rätta förutsättningarna för ett roligt och stimulerande arbete som konsult hos någon av våra kunder. IT-bemanning är ett dotterföretag till IT-konsultföretaget Xperta AB och som är specialiserade inom området IT-infrastruktur. Vi på IT-bemanning söker nu en engagerad och serviceinriktad IT-tekniker till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder inom Business Tech. Uppdraget är på heltid och du kommer att bli en del av ett kompetent team som arbetar nära användare i en varierande och händelserik IT-miljö. Om uppdraget: Du kommer att arbeta tillsammans med ett erfaret team bestående av 20 kollegor fördelade på två kontor i Marievik och Stockholm City. Här får du möjlighet att kombinera dagligt IT-stöd med projektbaserade insatser – allt från installationer och support till att säkerställa tekniklösningar vid större event och i nya aktivitetsbaserade kontorsmiljöer. I rollen kommer du att: Installera och administrera datorer, smartphones och annan IT-utrustning - Ge support till användare via servicedesken - Hantera ärenden, beställningar och personalförändringar enligt SLA - Arbeta enligt etablerade rutiner och riktlinjer - Delta i och driva IT-relaterade projekt tillsammans med andra avdelningar Vi söker dig som: - Har tidigare erfarenhet från liknande roller såsom onsite-tekniker eller servicedesk-agent - Brinner för service och har god kommunikativ förmåga - Har ett tekniskt intresse och grundläggande IT-kunskaper - Är självgående, lösningsorienterad och gillar att effektivisera arbetssätt - Är en lagspelare och trivs med att träffa nya människor - Talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska Meriterande: - Erfarenhet av att arbeta i ServiceNow Omfattning och placering: Tjänsten är på heltid och placeras i Stockholm, med möjlighet att arbeta på båda kontoren. Viss kvälls- och helgarbete kan förekomma. Möjlighet att växa inom IT-avdelningen finns för rätt person. Hos vår kund erbjuds du en inspirerande arbetsmiljö där samarbete, människofokus och entreprenörsanda står i centrum. Vill du veta mer om uppdraget? Välkommen att höra av dig till oss på IT-bemanning – vi ser fram emot att matcha dig med din nästa utmaning!
Operationssjuksköterska till Modul 3 – Södersjukhuset Vi söker dig som brinner för ortopedisk kirurgi och vill vara med och bidra till en säker och effektiv arbetsmiljö för både patienter och kollegor. Som operationssjuksköterska på Modul 3 på Södersjukhuset får du arbeta i en högteknologisk och stimulerande miljö där du kan göra skillnad varje dag! Arbetsuppgifter Som operationssjuksköterska hos oss kommer du att arbeta med ett brett spektrum av ortopediska ingrepp, från större protesrevisioner och komplexa frakturer till enklare ortopediska operationer. Du kommer att vara en nyckelperson i operationssalen och tillsammans med vårt tvärprofessionella team säkerställa högsta möjliga patientsäkerhet och vårdkvalitet. Vi på Modul 3 värdesätter engagemang och ser gärna att du aktivt bidrar till vårt kontinuerliga arbete med att förbättra och utveckla verksamheten. Vi söker dig som: Är legitimerad operationssjuksköterska med erfarenhet inom ortopedi eller har ett starkt intresse för ortopedisk kirurgi. Trivs i en dynamisk och tekniskt avancerad arbetsmiljö. Är engagerad och vill bidra till ett positivt arbetsklimat. Har en god samarbetsförmåga och ser styrkan i att arbeta i team. Vi erbjuder dig: Ett varierande och utvecklande arbete i en modern och högteknologisk miljö. Möjlighet att arbeta i ett tvärprofessionellt team med stort fokus på patientsäkerhet och kvalitet. Regelbunden kompetensutveckling för att du ska kunna växa i din roll. En arbetsplats som värdesätter gemenskap och samarbete över alla gränser. För oss på Södersjukhuset är våra medarbetare vår viktigaste resurs. Vi strävar efter att skapa en arbetsmiljö där du känner dig trygg, utvecklas och trivs. Därför erbjuder vi ett antal förmåner som stödjer både ditt arbetsliv och privatliv, såsom: Generöst friskvårdsbidrag. Tillgång till personalgym och stöd från fysioterapeuter och hälsoteam. Föräldrapenningtillägg och föräldralön. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och söker dig som är ödmjuk, flexibel och vill bidra till utvecklingen av vår verksamhet. Om detta låter som en arbetsplats för dig, ser vi fram emot att ta emot din ansökan! Övrig information: Södersjukhuset tillämpar kontroll i belastningsregistret innan beslut om anställning. Vi arbetar löpande med urval och intervjuer, så tveka inte att skicka in din ansökan. Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att höra från dig! Södersjukhuset är ett av Nordens största akutsjukhus, vi finns i hjärtat av samhället, dag som natt för våra patienter. Hos oss står akutsjukvården i centrum och utgör tillsammans med de stora folksjukdomarna vår specialitet. Vi bedriver omfattande klinisk forskning och utbildning, för oss är det viktigt att kombinera det stora sjukhusets möjligheter med den nära och personliga patientkontakten. På Södersjukhuset är alla en del i en större helhet där vi tillsammans skapar morgondagens vård. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb
Almunge vårdcentral Våra 1800 medarbetare arbetar med nära vård och hälsa i Uppsala län. Vi har ett brett utbud av tjänster inom första linjens vård. Våra patienter möter oss på Region Uppsalas egna vårdcentraler eller inom habilitering och vi ger råd på telefon via 1177. Utbildning, forskning och utveckling är viktigt för oss, eftersom vi anpassar vårt utbud utifrån invånarnas behov. Redan nu erbjuder vi mobila team, videobesök och smarta e-tjänster. Vill du också ha 1100 på din lista? Då har du som är distriktsläkare möjligheten att söka! Nu finns en unik möjlighet att vara med på vår satsning där vi anställer fler distriktsläkare till Almunge vårdcentral med sikte på att redan under 2025 erbjuda 1100 listade patienter per heltidsarbetande distriktsläkare. Var med från start så finns mycket goda möjligheter att vara med och påverka våra nya arbetssätt, patientflöden och tidboksupplägg! Vi erbjuder tillsvidareanställningar på heltid och deltid, tjänstgöringsgrad kan diskuteras utifrån sökandes önskemål. Tillträde enligt överenskommelse. Ditt uppdrag Hos oss kommer du att arbeta i nära samarbete med alla professioner på vårdcentralen. Dina arbetsuppgifter består av mottagningsarbete med möjlighet till andra stimulerande uppgifter som till exempel handledning av AT/ST-läkare och ansvar för olika kliniska processer utifrån intresse. Som en del av arbetet ingår att vara med och utveckla vår verksamhet och det finns goda möjligheter att påverka arbetsupplägg och tidbok och på så sätt har du möjlighet att påverka din arbetsmiljö. Det ingår även viss jour/beredskap såsom det gör inom hela primärvården i region Uppsala. Din kompetens Vi söker dig som är läkare med specialistkompetens i allmänmedicin med svensk legitimation och god förmåga att kommunicera på svenska i tal och skrift. Eftersom vi nu är i ett skede där vi utvecklar vår verksamhet så är det meriterande om du har ett intresse för sjukvårdsutveckling med patienten och patientflöden i fokus. Det är också bra om du uppskattar att arbeta i team kring patienterna med övriga professioner, för att få till effektiva flöden. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Vår verksamhet Vi är den lilla läkarledda vårdcentralen med de stora möjligheterna och söker dig som vill utvecklas tillsammans med oss! Vi finns i fräscha lokaler på landsbygden i den östra delen av Uppsala kommun (2,5 mil från Uppsala). Bussen stannar precis utanför och det är fri parkering vid vårdcentralen. Här jobbar alla professioner nära varandra för att ge den bästa möjliga vården och du kan bli en i vårt team! Vi har ca 5100 listade patienter och är ca 20 medarbetare som erbjuder det mesta inom primärvård, vi har god läkarbemanning och förmånen att ha flera dubbelspecialister anställda, bland annat en geriatriker, handkirurg och barnläkare. Vi har även mycket välfungerande sjuksköterskeledda mottagningar. På vårdcentralen arbetar vi för att ge våra patienter bästa möjliga omhändertagande. Vi värnar om en god och stimulerande arbetsmiljö med personliga lösningar. Vill du veta mer? Vill du veta mer om oss eller tjänsten så är du varmt välkommen att kontakta verksamhetschef Helena Sippola på telefon: 018-6118464 eller e-post: [email protected] Fackliga företrädare nås via växeln: 018-611 00 00. Vill du jobba med oss? Välkommen med din ansökan via länken nedan. Intervjuer och tillsättning kan komma att ske löpande under ansökningstiden så vänta inte med att skicka in din ansökan. Region Uppsala värdesätter de kvaliteter som jämn könsfördelning och mångfald tillför verksamheten. Vi ser därför gärna sökande av alla kön och med olika födelsebakgrund, funktionalitet och livserfarenhet. Region Uppsala krigsplacerar all tillsvidareanställd personal utifrån totalförsvarets behov. Detta innebär för den enskilda medarbetaren inga förpliktelser i fredstid utan är enkom en planeringsåtgärd. Kontroll mot misstanke- och belastningsregister kommer att göras avseende alla personer som arbetsgivaren har för avsikt att anställa eller anlita för patientnära arbete utifrån att de kan komma att arbeta inom psykiatrisk sjukvård, habilitering, vård av barn och ungdom eller tvångsvård av missbrukare, områden som omfattas av fakultativa registerutdrag. Detta gäller således alla som kommer att arbeta patientnära även om arbetsuppgifterna i nuläget inte är tänkta att huvudsakligen innehålla arbete med ovan nämnda patientgrupper. Denna rekrytering sker helt genom Region Uppsalas försorg. Vi undanber oss därför telefonsamtal från rekryteringsföretag och annonsförsäljare.
Välj ett jobb för att visa detaljer