C-korts chaufför inom Flytt
Submit AB
Lastbilsförare m.fl.

Om tjänsten: Vi söker nu en Flyttkarl med inriktningen som lastbilschaufför till vår kund i Stockholm. Tjänsten är på 100% . Som Chaufför så kommer du vara en viktig person i teamet, du kommer att hjälpa kollegor med flytten samtidigt packa flyttlasset. Du kommer även ansvara att flytten sker med att köra lastbilen på ett tryggt och säkert sätt. Arbetet kan innebära jobb på obekvämda tider och dagar, men i flesta fall vardagar. beroende på kundens beställning. Vem vi söker: Vi söker dig som är noggrann och ansvarsfull och gillar att kombinera fysiskt arbete med att köra lastbil är meriterande. kommunikativ och driven. Du förstår vikten av kundnöjdhet i alla led och strävar efter att ge våra kunder en förstklassig service. Eftersom vi är ett flyttföretag med kontakt med kunder varje dag, är det en fördel om du behärskar både svenska och engelska i både tal och skrift. För att vara framgångsrik i denna roll behöver du ha ett C-körkort och giltigt YKB. Tidigare erfarenhet av att köra lastbil och känna dig bekväm i din körning är ett krav.  Krav: C-körkort. Giltig YKB. Svenska i tal och skrift är ett krav. God fysik form Klarar att jobba i grupp Det är meriterande om: Du har tidigare erfarenhet av Flyttbranschen

12 maj 2025
Sista ansökan:
29 oktober 2025
Nordic Sales Manager Coface Global Solutions
Delta Consulting AB
Företagssäljare

We are seeking a dynamic Nordic Sales Manager to join Coface Global Solutions Nordics. This role is based in our Swedish office in Stockholm, location would be negotiable for the right candidate since we have offices in all Nordic capital cities. You will be responsible for driving our Nordic multinational business to new heights and successes together and team up with country local sales managers and Coface Nordic deal teams. Where? Stockholm When? Early August or when the right candidate is available Type of employment? Direct employment with our client About You: You are the ideal candidate if you possess a strong commercial mindset, a passion for sales, and the ability to build relationships both internally and externally. You are dedicated to customer satisfaction, long-term partnerships, and continuously seeking new opportunities to enhance our services. The Position: In this role, you will have responsibility for new business acquisition in the Nordics within our global client segment. You will contribute to optimizing our Nordic strategy, transferring services and won deals to local Account Management teams for implementation. You will execute our sales strategies and structure new business deals with the Nordic multinational team and energizing the new business staff together. You will support and organize high-quality standards for managing multinational clients, taking them to the next level having your own budget being one of the drivers for expanding business. You will be part of a strong Nordic global sales team characterized by team spirit and collaboration, focusing on long-term and profitable business. Your Future Duties: As Nordic Sales Manager Coface Global Solutions, you will work independently with global Nordic prospects and future customers operating in multiple international markets. You will have extensive contact with prospects, partners, and internal teams. Primary Tasks: Responsible for a specified segment of prospects, ensuring profitable growth by execution and onboarding the Nordic CGS long-term sales strategy. Develop new customer relationships through visits, meetings, and marketing campaigns. Create cross-sales and implement high-quality standards with the Coface CGS sales team. Collect and process internal and external information to build on long-term sales strategy. To Succeed in This Role: Take responsibility, show initiative, and drive to achieve results and goals. Enjoy networking and maintaining good customer relationships with an unpretentious approach. Have a strong commercial understanding and experience in advanced marketing of complex commercial services in B2B Hold a Bachelor’s or Master’s degree with good numerical understanding and a strong interest in simplifying complex service selling. Proficiency in English is essential; additional language skills are a plus. Background in Nordic financial markets, management consulting, or brokerage services is preferred. Job Benefits: At Coface Nordics, we believe in supporting our employees with a comprehensive benefits package designed to promote well-being, professional growth, and work-life balance. As our Nordic Sales Manager Coface Global Solutions, you will enjoy: We offer comprehensive onboarding to ensure your success in this role and value your personal interest and openness for mutual success. Does it sound interesting? Do not hesitate to submit your application via our website. Selection and interviews take place on an ongoing basis; the job can be assigned before the ad has expired. Also look at other jobs we have on our website! careers.deltaconsulting.se If you have any questions, please contact Olle Olsson at [email protected] or 070-402 84 22. Welcome to send in your application! About Delta Consulting We at Delta Consulting are specialists within financial professionals. Our vision is to create a completely new standard for the industry. We work daily to create meetings between economists and companies where economists work. In our work, we help our candidates take the next step in their career while helping our customers find the right person. We provide both permanent and temporary employment in the form of rental and interim. Our business is governed by our three key values: accuracy, long-term thinking, and positive change. Whether you are at the beginning of your career or an experienced CFO, we are your obvious partner when it comes to a new challenge. www.deltaconsulting.se

12 maj 2025
Sista ansökan:
29 oktober 2025
Nordic Sales Manager till Coface Global Solutions
Delta Consulting AB
Företagssäljare

Vi söker en dynamisk Nordic Sales Manager till Coface Global Solutions Nordics. Denna roll är stationerad på det svenska kontoret i Stockholm, men platsen kan diskuteras för rätt kandidat eftersom Coface har kontor i alla nordiska huvudstäder. Du kommer att ansvara för att driva den nordiska multinationella verksamheten till nya höjder och framgångar tillsammans med lokala säljchefer och Coface Nordics affärsteam. Var? Stockholm När? Början av augusti eller när rätt kandidat är tillgänglig Anställningsform? Direktanställning hos vår kund Om dig:  Du är den ideala kandidaten om du har ett starkt kommersiellt tänkande, en passion för försäljning och förmåga att bygga relationer både internt och externt. Du brinner för kundnöjdhet, långsiktiga partnerskap och att ständigt söka nya möjligheter att förbättra våra tjänster. Om rollen: I denna position kommer du att ha ansvar för nyförsäljning i Norden inom Coface globala kundsegment. Du kommer att bidra till att optimera företagets nordiska strategi och överföra tjänster samt vunna affärer till lokala Account Management-team för implementering. Du kommer att driva våra försäljningsstrategier, strukturera nya affärer tillsammans med det nordiska multinationella teamet och motivera nyförsäljningspersonal. Dessutom kommer du att säkerställa högkvalitativa standarder för hantering av multinationella kunder och ta dem till nästa nivå, med din egen budget som en drivkraft för affärsutveckling. Du blir en del av ett starkt nordiskt globalt försäljningsteam präglat av laganda och samarbete, med fokus på långsiktig och lönsam verksamhet. Dina framtida arbetsuppgifter: Som Nordic Sales Manager Coface Global Solutions kommer du att arbeta självständigt med globala nordiska prospekt och framtida kunder som verkar på flera internationella marknader. Du kommer att ha omfattande kontakt med prospekt, partners och interna team. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Ansvar för ett specifikt segment av prospekt och säkerställa lönsam tillväxt genom att implementera CGS Nordens långsiktiga försäljningsstrategi. Bygga nya kundrelationer genom besök, möten och marknadsföringskampanjer. Skapa "cross sales" och implementera högkvalitativa standarder tillsammans med Coface CGS-försäljningsteamet. Samla in och bearbeta intern och extern information för att stärka den långsiktiga försäljningsstrategin. För att lyckas i rollen: Ta ansvar, visa initiativ och drivkraft för att uppnå resultat och mål. Trivs med nätverkande och att upprätthålla goda kundrelationer med en okonstlad approach. Har en stark kommersiell förståelse och erfarenhet av avancerad marknadsföring av komplexa kommersiella tjänster inom B2B. Har en kandidatexamen eller masterexamen med god numerisk förståelse och ett starkt intresse för att förenkla försäljning av komplexa tjänster. Goda kunskaper i engelska är ett måste; ytterligare språkkunskaper är meriterande. Bakgrund inom nordiska finansmarknader, managementkonsulting eller mäklartjänster är en fördel. Förmåner: På Coface Nordics tror vi på att stödja våra medarbetare med en omfattande förmånspaket som främjar välbefinnande, professionell utveckling och balans mellan arbete och privatliv. Vi erbjuder en gedigen introduktion för att säkerställa din framgång i rollen och värdesätter ditt personliga engagemang och öppenhet för gemensam framgång. Har vi ringat in din person? Kul! Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång.  Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Olle Olsson på [email protected] eller 070-402 84 22. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.

12 maj 2025
Sista ansökan:
29 oktober 2025
Distriktsläkare, 1100 listade patienter
REGION UPPSALA
Specialistläkare

Knivsta vårdcentral Våra 1800 medarbetare arbetar med nära vård och hälsa i Uppsala län. Vi har ett brett utbud av tjänster inom första linjens vård. Våra patienter möter oss på Region Uppsalas egna vårdcentraler eller inom habilitering och vi ger råd på telefon via 1177. Utbildning, forskning och utveckling är viktigt för oss, eftersom vi anpassar vårt utbud utifrån invånarnas behov. Redan nu erbjuder vi mobila team, videobesök och smarta e-tjänster. Här på Knivsta vårdcentral erbjuds ett UNIKT tillfälle för dig som distriktsläkare att få arbeta med 1100 patienter på din lista! Hur skulle du arbeta om du hade 1100 på din lista? Nu har du chansen att förverkliga detta genom att vara med på Knivsta Vårdcentrals framtidssatsning. Vi är glada att kunna anställa fler distriktsläkare till vårdcentralen för att redan under 2025 nå målvärde på 1100 listade patienter per heltidsarbetande distriktsläkare. Detta ger oss möjligheten att fortsätta utveckla och förbättra våra arbetssätt, patientsäkerhet och arbetsmiljön på vårdcentralen. Läs mer om vad en på 1100 listade patienter kan innebära för dig: https://regionuppsala.se/jobb-och-utbildning/bli-var-nya-kollega/jobba-hos-nara-vard-och-halsa/1-pa-1100/ Ditt uppdrag Under 2025 har vi möjlighet att påbörja arbetet med 1100 patienter per heltidsarbetande distriktsläkare och därför behöver vi bli fler. Nu har du chansen att vara med från start och utforma nya arbetssätt och patientflöden tillsammans med dina kollegor. Dina arbetsuppgifter består av mottagningsarbete med omväxlande uppgifter liksom stor möjlighet till handledning av studenter och AT/ST-läkare. Det finns möjlighet till uppdrag på BVC, SÄBO, UM samt MVC enligt dina önskemål. Det ingår även viss jour/beredskap. Din kompetens Vi söker dig som är läkare med specialistkompetens i allmänmedicin med svensk legitimation och god förmåga att kommunicera på svenska i tal och skrift. Du tycker om att jobba i team med patienten i centrum och vill gärna bidra till utvecklingen av verksamheten. Vidare lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper. Vår verksamhet Knivsta vårdcentral är en stabil och välbemannad vårdcentral där vi sätter patientkontinuitet och kvalitet i fokus. Vi ligger centralt bredvid järnvägsstationen med goda kommunikationsmöjligheter till både Uppsala och Stockholm. Knivsta kommun har en ung befolkning och en snabb tillväxt, vilket gör att vi ligger i framkant med nya arbetssätt samt digitalisering. För oss är samarbete, utveckling både inom professionen och av verksamheten viktig och vi ser gärna att du delar våra värderingar. Vi har 12 500 listade och ett 50-tal medarbetare. Vårdcentralen tillhör förvaltningen Nära vård och hälsa, Region Uppsala. Alla professioner finns representerade på vårdcentralen med fysioterapeuter, kurator, psykologer, dietist, distriktsköterskor, sjuksköterskor, astma- och diabetessköterska, undersköterskor, barnmorskor och medicinska sekreterare. Vi har därför stora möjligheter till multiprofessionellt teamarbete med olika patientutbildningar, som t ex KOL- och smärtgrupper där vi får nytta av vårt gym. Gymmet kan också användas för medarbetare under raster, före eller efter arbetstid. Verksamheten omfattar mottagningsverksamhet, mödra- och barnhälsovård, ungdomsmottagning och äldreboende. Vårdcentralens läkargrupp består i dagsläget av 7 Specialister och 5 ST läkare, BT läkare och AT läkare. Vi har en stabil läkargrupp med god sammanhållning som gillar kollegiala diskussioner och där förbättringsarbete och kvalitet har stort fokus. Läkargruppen tar ofta gemensamma luncher antingen i centrala Knivsta eller på vår sköna uteplats när solen skiner. Hos oss får du förmåner som gör skillnad, läs om förmånerna här (https://regionuppsala.se/jobba-hos-oss/bli-var-nya-kollega/formaner/). Vill du veta mer? Vill du veta mer om tjänsten kan du kontakta verksamhetschef Anna Waxin på e-post: [email protected] (http://mailto:[email protected]/) eller telefon: 018-611 69 22 (http://018-611%2069%2022/). Fackliga företrädare nås via växeln 018-611 00 00. Vill du jobba med oss? Välkommen med din ansökan via länken nedan. Bifoga kopia på din legitimation och intyg på det som styrker din kompetens och erfarenhet. Intervjuer och tillsättning kan komma att ske löpande under ansökningstiden så vänta inte med att skicka in din ansökan Region Uppsala värdesätter de kvaliteter som jämn könsfördelning och mångfald tillför verksamheten. Vi ser därför gärna sökande av alla kön och med olika födelsebakgrund, funktionalitet och livserfarenhet. Region Uppsala krigsplacerar all tillsvidareanställd personal utifrån totalförsvarets behov. Detta innebär för den enskilda medarbetaren inga förpliktelser i fredstid utan är enkom en planeringsåtgärd. Kontroll mot misstanke- och belastningsregister kommer att göras avseende alla personer som arbetsgivaren har för avsikt att anställa eller anlita för patientnära arbete utifrån att de kan komma att arbeta inom psykiatrisk sjukvård, habilitering, vård av barn och ungdom eller tvångsvård av missbrukare, områden som omfattas av fakultativa registerutdrag. Detta gäller således alla som kommer att arbeta patientnära även om arbetsuppgifterna i nuläget inte är tänkta att huvudsakligen innehålla arbete med ovan nämnda patientgrupper. Denna rekrytering sker helt genom Region Uppsalas försorg. Vi undanber oss därför telefonsamtal från rekryteringsföretag och annonsförsäljare.

12 maj 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Technical System Specialist
Lumera AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Vi söker nu en Teknisk Systemspecialist till vårt Incident Services-team med ambitionen att bli expert på drift och integration av vårt affärssystem ur ett applikations -och systemperspektiv. Dina arbetsuppgifter Som Lumeras tekniska systemspecialist kommer du att vara expert på teknisk infrastruktur och integration av vårt affärssystem ur ett applikations- och systemperspektiv. Vi ser att du kommer att fylla en roll som teknisk expert i felsökningar och utredningar. I rollen ingår även ansvar för vår Frontline – du kommer att leda och utveckla våra rutiner för nyinkomna incidenter, ansvara för schemaläggning och säkerställa att ärenden snabbt och effektivt dispatchas vidare till rätt specialistteam. Du har alltid en annan kollega till hjälp under de dagar i veckan du ansvarar för dispatchningen (mellan 8-17). Hos oss får du: Engagerade kollegor som stöttar varandra och värdesätter teamwork. Omväxlande och roligt arbete med en komplex och samhällsviktig produkt. Karriär och utvecklingsmöjligheter där du får ta egna initiativ och axla eget ansvar. Centralt kontor med flexibiliteten att jobba hemifrån ett par dagar i veckan. Fokus på välmående med ett förmånspaket som stödjer både fysisk och mental hälsa. Vi söker dig som : Är i början av karriären och har en eftergymnasial utbildning inom relevant område, eller tillgodosett dig motsvarande kunskap genom relevant arbetserfarenhet. Har erfarenhet av Windows server-baserade lösningar Har erfarenhet av problemlösning rörande teknisk infrastruktur och applikationsdrift Har erfarenhet av felsökning av integrationer mellan applikationer Har kunskaper i Microsoft T-SQL Kan uttrycka dig väl i tal och skrift, på såväl svenska som engelska Du är problemlösare ut i fingerspetsarna och är mån om att skapa öppna och genuina relationer till kollegor och kunder. Vi tror att du är duktig på att ta till dig information och att du har förmågan att prioritera ärenden i ett högt arbetstempo. Det är viktigt att du gillar att kompetensdela och bidra till teamets gemensamma utveckling. Längtar du efter att få jobba i en kreativ atmosfär fylld av kompetens, nyfikenhet, lösningsfokus och en massa skoj, tror vi att du skulle trivas bra hos oss på Lumera som vår tekniska systemspecialist! Låter det bra? Då vill vi komma i kontakt med dig! Ansök med CV eller LinkedIn-profil. Viuppmuntraratt du inte väntar för länge med att ansöka då vi utförintervjuerlöpande. Start för tjänsten är enligt överenskommelse. Enbakgrundskontroll kommer genomföras innan beslut om anställning fattas. Frågor? Kontakta Sara Svensson, Incident Services Manager, på [email protected] Vi ser fram emot din ansökan! Vi är Lumera Lumera är ett insurtechbolag som driver digital transformation för liv- och pensionsbranschen i Europa. Vi erbjuder tekniklösningar för försäkringsadministration, datahantering och migrering till en bred bas med framstående kunder. Genom att kombinera vår tekniska och branschspecifika expertis erbjuder vi även ett omfattande utbud av specialiserade tjänster anpassade för varje lokal marknad. Vårt uppdrag – the Prudent Revolution – handlar om att förena teknologi med partnerskap för att erbjuda liv- och pensionsbolag den snabbaste och tryggaste resan genom komplex förändring. Lumera är baserat i Stockholm, med ytterligare kontor i Storbritannien, Nederländerna, Norge, Sverige, Indien och Vietnam. Huvudägare i Lumera är Monterro, den ledande mjukvaruinvesteraren i Norden. www.lumera.com Följ Lumera på sociala medier: LinkedIn, Instagram och Facebook. Klicka här för att se alla våra lediga tjänster

12 maj 2025
Sista ansökan:
29 oktober 2025
Distriktsläkare, 1100 listade patienter
REGION UPPSALA
Specialistläkare

Knivsta vårdcentral Våra 1800 medarbetare arbetar med nära vård och hälsa i Uppsala län. Vi har ett brett utbud av tjänster inom första linjens vård. Våra patienter möter oss på Region Uppsalas egna vårdcentraler eller inom habilitering och vi ger råd på telefon via 1177. Utbildning, forskning och utveckling är viktigt för oss, eftersom vi anpassar vårt utbud utifrån invånarnas behov. Redan nu erbjuder vi mobila team, videobesök och smarta e-tjänster. Här på Knivsta vårdcentral erbjuds ett UNIKT tillfälle för dig som distriktsläkare att få arbeta med 1100 patienter på din lista! Hur skulle du arbeta om du hade 1100 på din lista? Nu har du chansen att förverkliga detta genom att vara med på Knivsta Vårdcentrals framtidssatsning. Vi är glada att kunna anställa fler distriktsläkare till vårdcentralen för att redan under 2025 nå målvärde på 1100 listade patienter per heltidsarbetande distriktsläkare. Detta ger oss möjligheten att fortsätta utveckla och förbättra våra arbetssätt, patientsäkerhet och arbetsmiljön på vårdcentralen. Läs mer om vad en på 1100 listade patienter kan innebära för dig: https://regionuppsala.se/jobb-och-utbildning/bli-var-nya-kollega/jobba-hos-nara-vard-och-halsa/1-pa-1100/ Ditt uppdrag Under 2025 har vi möjlighet att påbörja arbetet med 1100 patienter per heltidsarbetande distriktsläkare och därför behöver vi bli fler. Nu har du chansen att vara med från start och utforma nya arbetssätt och patientflöden tillsammans med dina kollegor. Dina arbetsuppgifter består av mottagningsarbete med omväxlande uppgifter liksom stor möjlighet till handledning av studenter och AT/ST-läkare. Det finns möjlighet till uppdrag på BVC, SÄBO, UM samt MVC enligt dina önskemål. Det ingår även viss jour/beredskap. Din kompetens Vi söker dig som är läkare med specialistkompetens i allmänmedicin med svensk legitimation och god förmåga att kommunicera på svenska i tal och skrift. Du tycker om att jobba i team med patienten i centrum och vill gärna bidra till utvecklingen av verksamheten. Vidare lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper. Vår verksamhet Knivsta vårdcentral är en stabil och välbemannad vårdcentral där vi sätter patientkontinuitet och kvalitet i fokus. Vi ligger centralt bredvid järnvägsstationen med goda kommunikationsmöjligheter till både Uppsala och Stockholm. Knivsta kommun har en ung befolkning och en snabb tillväxt, vilket gör att vi ligger i framkant med nya arbetssätt samt digitalisering. För oss är samarbete, utveckling både inom professionen och av verksamheten viktig och vi ser gärna att du delar våra värderingar. Vi har 12 500 listade och ett 50-tal medarbetare. Vårdcentralen tillhör förvaltningen Nära vård och hälsa, Region Uppsala. Alla professioner finns representerade på vårdcentralen med fysioterapeuter, kurator, psykologer, dietist, distriktsköterskor, sjuksköterskor, astma- och diabetessköterska, undersköterskor, barnmorskor och medicinska sekreterare. Vi har därför stora möjligheter till multiprofessionellt teamarbete med olika patientutbildningar, som t ex KOL- och smärtgrupper där vi får nytta av vårt gym. Gymmet kan också användas för medarbetare under raster, före eller efter arbetstid. Verksamheten omfattar mottagningsverksamhet, mödra- och barnhälsovård, ungdomsmottagning och äldreboende. Vårdcentralens läkargrupp består i dagsläget av 7 Specialister och 5 ST läkare, BT läkare och AT läkare. Vi har en stabil läkargrupp med god sammanhållning som gillar kollegiala diskussioner och där förbättringsarbete och kvalitet har stort fokus. Läkargruppen tar ofta gemensamma luncher antingen i centrala Knivsta eller på vår sköna uteplats när solen skiner. Hos oss får du förmåner som gör skillnad, läs om förmånerna här (https://regionuppsala.se/jobba-hos-oss/bli-var-nya-kollega/formaner/). Vill du veta mer? Vill du veta mer om tjänsten kan du kontakta verksamhetschef Anna Waxin på e-post: [email protected] (http://mailto:[email protected]/) eller telefon: 018-611 69 22 (http://018-611%2069%2022/). Fackliga företrädare nås via växeln 018-611 00 00. Vill du jobba med oss? Välkommen med din ansökan via länken nedan. Bifoga kopia på din legitimation och intyg på det som styrker din kompetens och erfarenhet. Intervjuer och tillsättning kan komma att ske löpande under ansökningstiden så vänta inte med att skicka in din ansökan Region Uppsala värdesätter de kvaliteter som jämn könsfördelning och mångfald tillför verksamheten. Vi ser därför gärna sökande av alla kön och med olika födelsebakgrund, funktionalitet och livserfarenhet. Region Uppsala krigsplacerar all tillsvidareanställd personal utifrån totalförsvarets behov. Detta innebär för den enskilda medarbetaren inga förpliktelser i fredstid utan är enkom en planeringsåtgärd. Kontroll mot misstanke- och belastningsregister kommer att göras avseende alla personer som arbetsgivaren har för avsikt att anställa eller anlita för patientnära arbete utifrån att de kan komma att arbeta inom psykiatrisk sjukvård, habilitering, vård av barn och ungdom eller tvångsvård av missbrukare, områden som omfattas av fakultativa registerutdrag. Detta gäller således alla som kommer att arbeta patientnära även om arbetsuppgifterna i nuläget inte är tänkta att huvudsakligen innehålla arbete med ovan nämnda patientgrupper. Denna rekrytering sker helt genom Region Uppsalas försorg. Vi undanber oss därför telefonsamtal från rekryteringsföretag och annonsförsäljare.

12 maj 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Product Owner – Stockholm
Sway Sourcing Sweden AB
Övriga IT-specialister

Join the Consumer Direct Interaction – Experience Organization (CDI XO), where we focus on delivering seamless digital experiences across the entire post-purchase and commerce journey. As Product Owner – Checkout & Payments, you’ll play a vital role in shaping the eCommerce checkout experience for our European Branded Webstores, driving both conversion and user satisfaction. This is a strategic, hands-on position where you will collaborate with product managers, engineers, UX designers, analysts, and key stakeholders to define and execute a roadmap that aligns with our broader digital vision. You will act as the link between business objectives and development execution—translating high-level strategy into detailed user stories and actionable insights. You'll lead discovery processes, define product features, and oversee development from concept through delivery, ensuring a best-in-class user experience on both web and mobile platforms. Your Main Responsibilities • Define and lead the product strategy, roadmap, and feature development for checkout and payment. • Translate business requirements into user stories with clear acceptance criteria. • Lead product discovery initiatives and manage cross-functional teams to ensure effective backlog prioritization and implementation. • Ensure alignment between internal teams and external development partners. • Continuously improve the user experience based on feedback, behavior data, and A/B testing results. • Monitor and evaluate feature performance using defined KPIs and analytics tools. • Maintain transparent communication on product updates and progress across stakeholders. • Drive internal and external integrations to enhance the checkout and payment journey. • Foster a collaborative and agile working environment within product and delivery teams. Who You Are • You bring 2+ years of experience in product management with digital products. • Demonstrated experience in capturing and clearly documenting product needs—such as user stories, functional specs, and wireframes—within an Agile development framework. • You are a clear communicator and problem-solver, able to balance the needs of both business and tech teams. • You have experience with Mobile and APIs, and have a strong grasp of tools like JIRA, Confluence, Excel, and PowerPoint. • Skilled at translating product vision into structured Agile user stories, complete with clear and actionable acceptance criteria. • You’re data-driven, with experience in analytics, A/B testing, and using metrics to guide decisions. • Fluent in English and at ease in a fast-paced, international environment. Bonus Skills • Technical know-how (e.g., HTML, CSS, JS, SQL) is a strong plus. • Familiarity with UX best practices, user-centered design, and emerging tech trends. • A basic understanding of infrastructure operations or high-availability web-based systems and application operations is appreciated. What’s in it for you? You’ll join a passionate, international team in central Stockholm, working for a leading global brand. This is your opportunity to help shape the future of digital commerce in a company that values innovation, collaboration, and user experience at its core. Start Date & Application Start Date: ASAP Length of the assignment: 12 months Application Deadline: 2025-05-19 Location: Stockholm Contact Person: 0790 062 711 Selections and interviews are ongoing! Sway Sourcing is an innovative recruitment partner specializing in matching the right talent with the right company—quickly and efficiently. Our core focus lies within Finance, Administration, HR, Marketing, and IT, but we also possess the broad expertise and flexibility needed to deliver tailored recruitment solutions across all industries. Although we are a relatively new player in the market, we have already gained the trust of many of Sweden’s largest companies and operate both nationally and internationally. With offices in Sweden and Spain, we offer a unique combination of local expertise and global reach. Our strong network and deep industry insights make us a natural partner for companies looking to stay ahead in their recruitment efforts.

12 maj 2025
Sista ansökan:
29 oktober 2025
Allmänspecialist till Kry vårdcentral Sundbyberg
Kry Primärvård AB
Specialistläkare

Om Kry vårdcentral Sundbyberg Kry vårdcentral Sundbyberg är en modern mottagning belägen i hjärtat av Sundbyberg. Vårdcentralen är vår största vårdcentral i Stockholm med runt 22 000 listade patienter och 60 engagerade och kompetenta medarbetare. Vårdcentralen är välfungerande med en familjär och lärande miljö där medarbetarna tillsammans arbetar för våra patienter. Kopplat till vårdcentralen har vi både barnavårdscentral och hemsjukvård. På vårdcentralen har vi ett stort fokus på gott bemötande, god tillgänglighet och att arbeta hälsofrämjande. Vi är i en spännande fas av utveckling och söker nu dig som är allmänspecialist och vill vara en del av vårt växande team. Om rollen I rollen som allmänspecialist får du en central och viktig roll i verksamheten. Du arbetar både självständigt och i nära samarbete med övriga professioner inom teamet för att driva vårdkvalitet och patientnöjdhet. Ditt arbete innefattar mottagningsarbete med såväl fysiska som digitala besök, medicinska bedömningar, uppföljning och handledning av kollegor, samt möjlighet att delta i utvecklingsprojekt inom primärvård och digitala vårdtjänster. Vi värdesätter ett proaktivt arbetssätt där du välkomnar innovation och förbättring av vårdprocesser. Kvalifikationer och personliga egenskaper för rollen som allmänspecialist Legitimerad läkare med specialistkompetens i allmänmedicin. God erfarenhet av arbete inom svensk primärvård. Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Andra språkkunskaper är meriterande. Vana att arbeta digitalt och en positiv inställning till tekniska lösningar inom vården. Engagerad och har god samarbetsförmåga, såväl med kollegor som patienter. Professionellt och inkluderande bemötande gentemot alla individer. Initiativtagande och bidrar till en god arbetsmiljö. Vad Kry Sundbyberg erbjuder dig som allmänspecialist En vårdcentral med stort fokus på service, som sätter kvalitet och patientsäkerhet som högsta prioritet.  Involvering i det medicinska planeringsarbetet för vårdcentralen inom nya verktyg, processer samt rutiner och riktlinjer.  En möjlighet att bidra till kontinuerlig utveckling av Krys digitala och fysiska vård. Kollegor över hela landet som samarbetar och utbyter erfarenheter kring metoder och medicinska fall. Introduktionsdagar, digitala utbildningsveckor med varierande föreläsningar kopplat till vården samt till specifika lanseringar samt ytterligare utbildningsmöjligheter. Förmånligt erbjudande för besök i Kry-appen. Kollektivavtal, friskvårdsbidrag och förmånliga försäkringar Om Kry Kry grundades 2015 och driver både digital och fysisk sjukvård i Sverige, Norge, Frankrike och Storbritannien. Kry är Sveriges tredje största vårdgivare och omfattar 59 kliniker som integreras med den digitala vården. Detta möjliggör hög kvalitet, tillgänglighet och kontinuitet. Kry levererar över 200 000 konsultationer per månad. Kry har aldrig och kommer aldrig att vara ett vanligt vårdbolag. Vår primärvård bygger på enkla grundprinciper: · Det ska vara enkelt att komma åt vården. · Vården ska vara kostnadseffektiv. · Vår medicinska kvalitet och personalens arbetsmiljö ska vara i absolut toppklass. · Vården ska styras och designas av kliniker som förstår sjukvård på djupet. Praktisk information Startdatum: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid (deltid kan diskuteras) Anställningsform: Tillsvidareanställning (inleds med 6 månaders provanställning enligt avtal) Arbetstider: Vardagar, dagtid (om intresse finns har vi även kvällsmottagning en kväll per vecka) Plats: Kry vårdcentral Sundbyberg Kontakt och ansökan Vi genomför rekrytering löpande – skicka in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta verksamhetschef på [email protected]. Observera att vi enligt GDPR inte tar emot ansökningar via e-post. Du kan läsa mer om Kry och vår verksamhet på vår hemsida.

12 maj 2025
Sista ansökan:
12 augusti 2025
Universitetslektor i företagsekonomi med inriktning finansiering
Stockholms Universitet
Universitets- och högskolelektorer

Företagsekonomiska institutionen Mer information om oss finns på: https://www. su.se/foretagsekonomiska-institutionen/ Ämne/ämnesbeskrivning Företagsekonomi, inriktning finansiering. Arbetsuppgifter Innehavaren ska utveckla och genomföra kurser på såväl grundläggande som avancerad nivå i finansiering, samt även inom institutionens uppdragsutbildning i Sverige och internationellt. I arbetsuppgifterna ingår även handledning av studenter på olika nivåer, kursutveckling, kursansvar och egen forskning. Innehavaren förväntas även bidra till utvecklingen av ämnesområdet finansierings forskningsanknytning, delta i institutionens interna arbete och ämnets pedagogiska utveckling. Undervisning sker i hög utsträckning på engelska. Behörighetskrav Behörig att anställas som universitetslektor i företagsekonomi, inriktning finansiering är den som avlagt doktorsexamen i företagsekonomi, inriktning finansiell ekonomi eller har motsvarande vetenskaplig kompetens samt visat pedagogisk skicklighet. Den sökande ska ha såväl förmåga att samarbeta som den förmåga och lämplighet i övrigt som behövs för att fullgöra arbetsuppgifterna väl. Eftersom undervisningen bedrivs på engelska måste den sökande ha god förmåga att använda engelska i tal och skrift, vilket exempelvis visas genom dokumenterad erfarenhet av att bedriva undervisning på engelska. Bedömningsgrunder Vid tillsättningen kommer särskild och lika vikt att fästas vid pedagogisk och vetenskaplig skicklighet inom ämnesdisciplinen finansiell ekonomi. Den pedagogiska skickligheten ska ha visats genom egen undervisning på grundnivå och avancerad nivå samt handledning, kursansvar och pedagogisk utveckling inom finansiell ekonomi. Skickligheten ska vara väl dokumenterad på ett sätt som gör det möjligt att bedöma kvaliteten i den pedagogiska verksamheten. Den vetenskapliga skickligheten ska ha visats genom internationell publicering och potential till publicering inom finansiell ekonomi de senaste åtta åren, i tidskrifter rangordnade på nivå 4 enligt Academic Journal Guide 2024 från The Association of Business Schools (ABS). Potentialen kan till exempel visas genom konferensbidrag eller artiklar som är under granskning för publicering i tidskrift på nivå 4. Stor vikt fästs vid dokumenterad förmåga att samarbeta med arbetskamrater och kollegor. Stor vikt fästs även vid publicering och potential till publicering inom finansiell ekonomi i tidskrifter rangordnade på nivå 4* enligt Academic Journal Guide 2024 från The Association of Business Schools (ABS). Vikt fästs vid administrativ skicklighet samt vid förmågan att samverka med det omgivande samhället och att informera om forskning och utvecklingsarbete. Vikt fästs även vid att framgångsrikt ha planerat och erhållit anslag för forskningsprojekt från externa finansiärer. Meriterande är högskolepedagogisk utbildning om minst 15 högskolepoäng eller motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt. Om anställningen Anställningen är tills vidare på heltid, och tillträde sker enligt överenskommelse. Sex månaders provanställning kan komma att tillämpas. Anställningen inkluderar kompetens- och forskningstid enligt gällande villkorsavtal. Sökande som saknar högskolepedagogisk utbildning om minst 15 högskolepoäng och som inte heller bedöms ha förvärvat motsvarande kunskaper på annat sätt ska genomgå sådan utbildning under de två första åren av anställningen. Övriga upplysningar Svenskspråkighet är inget krav vid tillsättningen, men sökanden ska vara beredd att inom ett par år vid behov kunna ta på sig administrativa och pedagogiska arbetsuppgifter som förutsätter förståelse och bruk av svenska. Då den samhällsvetenskapliga fakulteten eftersträvar en jämnare könsfördelning bland lektorer ser institutionen gärna att kvinnor söker anställningen. Fler än en sökande kan komma att anställas. Vi erbjuder Hos oss får du dynamiken i samspelet mellan högre utbildning och forskning som gör Stockholms universitet till en spännande och kreativ miljö. Du arbetar i en internationell miljö och får förmånliga villkor. Universitetet ligger beläget i Nationalstadsparken med goda förbindelser till city. Stockholms universitet värnar om att vara en arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika rättigheter och möjligheter för alla. Kontakt Upplysningar om anställningen lämnas av prefekten, professor Fredrik Nordin, tfn 08-16 33 09, [email protected]. Frågor om anställningsförfarandet kan ställas till handläggaren Johanna Koivunen, tfn 08-120 768 38, [email protected]. Ansökan Du söker anställningen via Stockholms universitets rekryteringssystem. Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med universitetets anvisningar och att den är universitetet tillhanda senast sista ansökningsdag. Vi ser gärna att din ansökan skrivs på engelska, då den kommer att granskas av internationella sakkunniga varvid engelska är arbetsspråket. Läraranställningar: https://www.su.se/polopoly_fs/1.735385.1716383853!/menu/standard/file/Instruktioner_Ansokan_Mall_Sv_240506.pdf. Universitetets anställningsordning, generella anvisningar och ansökningsmall på svenska finns på webbsidan: https://www.su.se/om-universitetet/jobba-på-su/att-söka-en-anställning. Stockholms universitet bidrar till det hållbara demokratiska samhällets utveckling genom kunskap, upplysning och sanningssökande.

12 maj 2025
Sista ansökan:
5 augusti 2025
Biltransportör Stockholm/Sverige
UngdomsKraft AB
Övriga bil-, motorcykel- och cykelförare

Om uppdraget: Som biltransportör hos Ungdomskraft kommer du att hämta bilar ute hos kunder (Privatpersoner, företag, bilhandlare) som finns runt om i Sverige. Bilarna kommer sedan att köras till våra samarbetspartners vars anläggning ligger i Stockholm. Vi utför även fordonstester på bilar, så ett starkt bilintresse är ett plus! Arbetstiderna är mån-fre med varierande timmar. Tycker du om att köra bil och samtidigt leverera grym service, sök! Vill du jobba med personer i din ålder? Ungdomskrafts medarbetare är i åldrarna 18-27 år gamla. Vi tycker det ska vara roligt att jobba och må bra på sin arbetsplats. Därför är aktiviteter utanför arbetet en viktig del av Ungdomskraft, så du kan träffa nya vänner men även utbyta erfarenheter med dina kollegor. Vem söker vi? Vi på Ungdomskraft förstår att alla inte har ett perfekt CV i början av sin karriär och väljer därför personlighet före vad som står på pappret. Vi söker dig som är social och framåt, noggrann, flexibel och arbetsvillig. Du ska tycka om att arbeta självständigt samt ta eget ansvar i ditt arbete. Din profil: -B-körkort (Manuellt) -Talar och förstår svenska flytande -Bilintresse -Godkänt belastningsregister Om Ungdomskraft Ungdomskraft är framtidens problemlösare med kund och personal i fokus. Vår affärsidé är tydlig, att hjälpa unga, drivna talanger ut i arbetslivet och därmed namnet – Ungdomskraft. Läs mer om oss: www.ungdomskraft.com

12 maj 2025
Sista ansökan:
29 oktober 2025