Ekonomiassistent till kund i Norrtälje
Bemannia AB (Publ.)
Ekonomiassistenter m.fl.

Är du nyexaminerad inom ekonomi eller har du något års erfarenhet av fakturahantering och bokföring och kan arbeta under sommaren? Varm välkommen med din ansökan! Om uppdraget Vår kund söker en ekonomiassistent för ett tidsbegränsat uppdrag, uppdraget beräknas starta 7 juli och pågår augusti ut. Uppdraget omfattar stöd inom den ekonomiska förvaltningen, inklusive fakturahantering, bokföring och andra administrativa uppgifter relaterade till kommunens ekonomi.  Arbetstider: 08:00–17:00, men viss flexibilitet kan ges vid behov. Dina arbetsuppgifter I rollen som ekonomiassistent kommer dina arbetsuppgifter vara att registera och hantera leverantörsfakturor i ekonomisystemet. Vidare kommer arbetsuppgifterna innefatta följande:  Registrering och hantering av kundinbetalningar i ekonomisystemet (kundreskontra). Registrering och hantering av kassabokföring i ekonomisystemet, dvs löpande bokföring av banktransaktioner Dina kvalifikationer Relevant ekonomisk utbildning, t.ex. Ekonomiassistent, YH-utbildning inom ekonomi Ca. 1-2 års erfarenhet i rollen ekonomiassistent Grundläggande erfarenhet av att arbeta med ekonomisystem (helst Agresso/Unit4,) eller en vilja att snabbt lära sig nya system Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Referenser och tidigare uppdrag inom liknande roller För denna roll söker vi dig som är  Noggrann och strukturerad. Förmåga att arbeta självständigt men också som en del av ett team. God samarbetsförmåga och kommunikationsförmåga. Flexibel och lösningsorienterad. Positiv inställning och vilja att lära sig nya arbetsuppgifter Vad vi erbjuder dig Som konsult hos Bemannia får du: En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 5 juli Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sanna Perjons, Sanna,[email protected] För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070-884 96 00  Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2022 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

27 juni 2025
Sista ansökan:
14 december 2025
Högskolan Väst söker internationell handläggare
Högskolan Väst
Informatörer, kommunikatörer och PR-specialister

Högskolan Väst drivs av att göra skillnad. Genom vår utbildning och forskning vill vi bidra till innovation, en positiv samhällsutveckling och en hållbar värld. Vi är en modern högskola under stark utveckling. Vår profil arbetsintegrerat lärande (AIL) är en del av allt vi gör och att samverka med omvärlden är prioriterat för oss. Högskolan Väst har ett av landets högsta söktryck och en hög andel av studenterna etablerar sig på arbetsmarknaden. Högskolan har 13 000 studenter och över 700 anställda. Vårt attraktiva campus ligger centralt i Trollhättan och är en plats där kunskaper, idéer, kulturer och människor möts. Vi jobbar aktivt för en inkluderande arbetsmiljö med jämställda förhållanden och sätter värde på de kvaliteter som mångfald tillför verksamheten. Vi som arbetar på Högskolan Väst gör skillnad varje dag. Vill du också det? Internationalisering är ett strategiskt prioriterat område för Högskolan Väst och vi letar nu efter en internationell handläggare som kan hjälpa oss fortsätta arbetet med att ge våra internationella studenter ett bra stöd samt att vara med att utveckla denna stödfunktion. Internationella relationer har i dagsläget fyra medarbetare och ingår i avdelningen för kommunikation och internationella relationer (KIR). Hos oss jobbar vi tillsammans för att skapa bästa möjliga förutsättningar för högskolans framtida och nuvarande studenter och anställda. För att vara delaktig i att nå våra mål behöver du vara prestigelös, våga fråga, säga vad du tycker och lyssna. Vi är en grupp som stöttar varandra!   Arbetsuppgifter - Stöd till inresande och utresande studenter med fokus på mobilitet - Arbeta med introduktionen för internationella studenter - Arbeta löpande med studentkommunikation - Boendekoordinering - På avdelningen i övrigt förekommande arbetsuppgifter Krav - Akademisk examen på lägst kandidatnivå som arbetsgivaren bedömer vara relevant för arbetsuppgifterna - God vana av att arbeta i en digital miljö - God kommunikativ förmåga såväl på svenska som på engelska i tal och skrift - Kunskap om mobilitetsfrågor, internationell ut- och inresande studenter Du är handlingskraftig, planerar, prioriterar, genomför och slutför ditt arbete och självklart har du ett lösningsorienterat förhållningssätt. Du tycker om att befinna dig i en verksamhet som utvecklas och vill ligga i framkant. Du tycker det är spännande att arbeta konsultativt och studentnära. Du trivs med att arbeta både självständigt och tillsammans med andra. Meriterande - Tidigare arbete i internationell miljö - Erfarenhet av att ha hållit i informationssessioner till riktad målgrupp - Erfarenhet av att bemöta och stödja internationella studenter inom högre studier Övrigt Sista ansökningsdag är 2025-07-20. Övrigt: Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet och ser det som självklart att du bidrar till ett gott arbetsklimat. Ansökan görs digitalt via vårt rekryteringsverktyg Varbi. Vi undanber oss all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av rekryteringsannonser. Välkommen med din ansökan!

27 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Nationalekonom
Medlingsinst
Nationalekonomer och makroanalytiker m.fl.

Medlingsinstitutet är en myndighet under Arbetsmarknadsdepartementet och har till uppgift att medla i arbetstvister, verka för en väl fungerande lönebildning samt ansvara för den officiella lönestatistiken. Vi är femton medarbetare och har kontor i centrala Stockholm. Medlingsinstitutet söker nationalekonom Arbetsuppgifter: Du kommer att analysera de samhällsekonomiska förutsättningarna för avtalsförhandlingarna och inhämta, sammanställa och tolka statistik som är av betydelse för lönebildningen. Du ska ha en god överblick över omvärlden, framför allt Europa, när det gäller löneutvecklingen och annan makroekonomisk utveckling. Det du publicerar har stort allmänintresse med många kvalificerade användare så som Riksbanken, Regeringskansliet, Konjunkturinstitutet, aktörer på finansmarknaden samt arbetsmarknadens parter. Du ansvarar för analysen av internationellt jämförbara arbetskostnader. Medlingsinstitutet publicerar bland annat löpande rapporten ”Löneläget” som analyser den svenska konkurrenskraften. Du delar även ansvaret med att ta fram och följa den kortfristiga svenska löneutvecklingen. Du skriver i olika rapporter eller andra publiceringsformer och du håller presentationer för användarna av dessa rapporter och underlag. Vidare bidrar du till Medlingsinstitutets roll som statistikansvarig myndighet, vilket innebär att förvalta och utveckla olika statistikprodukter samt upprätthålla kontakten med användare och samarbetspartners såsom SCB och Eurostat. Eftersom Medlingsinstitutet är en liten myndighet får du ta stort eget ansvar och det är korta vägar till beslut. Det betyder också att du är flexibel och har lätt att samarbeta. Kvalifikationer: Relevant utbildning inom nationalekonomi och/eller statistik. Flera års erfarenhet av kvalificerat analys- eller prognosarbete inom arbetsmarknadsområdet. Erfarenhet av ekonometriska modeller och att bearbeta stora datamängder med hjälp av programmeringsbaserade statistikprogram. Förmåga att uttrycka dig tydligt i tal och skrift. Meriterande: Erfarenhet av tidsserieanalys. Erfarenhet av programmet Eviews. Kunskaper om den svenska arbetsmarknadsmodellen. Ansökan: Ansök med CV och personligt brev senast den 31 augusti 2025 till [email protected] Ange diarienummer 2025/94 i ämnesraden för e-post. Betyg och övriga handlingar tas med vid en eventuell intervju. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Medlingsinstitutet tillämpar individuell lönesättning och sex månaders provanställning. Frågor om tjänsten besvaras av Irene Wennemo, e-post: [email protected] eller tel. 08-545 292 41 och övriga frågor av Sanna Nilsson, e-post: [email protected] eller tel. 08-545 292 48. Vi har valt annonseringskanaler för denna rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare. Välkommen med din ansökan!

27 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Nu söker vi dig som Ekonomiansvarig till kund i Strängnäs!
Arena Personal Sverige AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Nu söker vi dig som Ekonomiansvarig till kund i Strängnäs! Vår kund i Strängnäs har vuxit mycket och behöver nu dig som Ekonomiansvarig. Du kommer arbeta med löpande bokföring, lönehantering, fakturering samt rapporter och protokoll. Du kommer ha ansvaret för samtliga delar av koncernens ekonomi.  Denna roll är ensam på så sätt att du är själv på ekonomiavdelningen, men det finns självklart chefer och andra kollegor nära till hands hela tiden. Teamkänslan är otroligt viktig hos denna kund om gärna drar ihop roliga teambuildningträffar och evenemang.  Vem är du?  Vi tror att du är en erfaren och självgående person som har god förståelse för olika ekonomiska system och gillar förbättrings- samt effektiviseringsarbete. Har du även erfarenhet från system som Procountor och Visma Lön så är detta meriterande.  Vi ser gärna att du har erfarenhet av: Löpande bokföring Lönehantering Olika ekonomiska system Ekonomisk bakgrund arbets- samt utbildningsmässigt.  Detta kommer vara en direkt rekrytering där Arena Personals rekryterare ansvarar för processen.  Tjänsten kommer vara placerad hos vår kund i Strängnäs.  Flexibel start.

27 juni 2025
Sista ansökan:
14 december 2025
HR-specialist med fokus på chef- och ledarutveckling i Sundsvall
Försäkringskassan
Personal- och HR-specialister

Varje år fattar Försäkringskassan cirka 20 miljoner beslut som påverkar människors liv och hela samhället. Vi betalar ut cirka 250 miljarder kronor varje år. Det är allas skattepengar vi har hand om. Det är ett stort ansvar. Därför sätter vi oss in i varje ärende, följer lagar och regler, informerar och vägleder, bryr oss och visar omtanke. Det är ett jobb för dig som vill vara med och ta ansvar. Välkommen till Försäkringskassan. Försäkringskassans HR-avdelning är en central avdelning där myndighetens HR-resurser finns samlade. Verksamhetsområde Chef- och medarbetarutveckling driver myndighetens arbete inom områdena chef-, ledar- och medarbetarskap. I samarbete med verksamheten ansvarar verksamhetsområdet för att tillhandahålla utvecklingsinsatser till samtliga chefer och medarbetare inom myndigheten. HR-specialist, chef- och ledarutveckling, kompetensutveckling Som HR-specialist tillhör du verksamhetsområdet HR Stöd med placering inom enheten Chef- och ledarutveckling som består av 10 medarbetare som har sin placering i Stockholm, Göteborg, Sundsvall och Örebro. Du skapar ett mervärde för verksamheten genom att utveckla och leverera såväl lärarledda som digitala kompetensutvecklingsinsatser inom chefs- och ledarskapsområdet. Målgruppen är chefer på olika nivåer. I dina arbetsuppgifter ingår också att vara uppdaterad på och kontinuerligt omvärldsbevaka forskning som är kopplad till chef- och ledarutvecklingsområdet, men också kring pedagogik och lärande. I ditt ansvar ingår också att hantera digitala verktyg för olika kompetensutvecklingsinsatser samt att samordna den centrala kompetensutvecklingsbudgeten. Du har ett proaktivt, konsultativt och verksamhetsorienterat arbetssätt. Du samarbetar effektivt med andra för att nå gemensamma mål och främjar nya idéer, utvecklar lösningar och stödjer nytänkande. Som HR-specialist är du bärare av HR’s styrdokument, processer och HR-verktyg, vilket innebär att du vid behov stödjer implementering av dessa delar. Rollen innebär att du hanterar sekretessbelagda uppgifter, vilket ställer höga krav på rätt hantering. Därför är det viktigt att du som ska arbeta hos oss har ett högt säkerhetsmedvetande. Det är ett jobb för dig som vill vara med och ta ansvar. Vi söker dig som • har examen från högskola/universitet inom HR, beteendevetenskap, pedagogik och vuxnas lärande och/eller ledarutveckling eller erfarenheteter/kvalifikationer som kan prövas likvärdiga • har erfarenhet av att initiera, planera, leda och driva uppdrag inom området • har ett metodiskt och systematiskt tillvägagångssätt • har mycket goda kunskaper inom chefs- och ledarskapsområdet • är pedagogisk och har en god kommunikativ förmåga • kan processleda en grupp både fysiskt och på distans • har förmåga att skapa stabila och förtroendefulla relationer till våra samarbetspartners. Det är meriterande om du • är diplomerad eller ICF-certifierad coach • har dokumenterad erfarenhet av att utveckla och facilitera grupper/team och av ledningsgruppsutveckling. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Övrigt En tjänst, tillsvidare, heltid, med tillträde enligt överenskommelse. Provanställning kan bli aktuellt. I enlighet med Försäkringskassans riktlinje för säkerhet genomförs bakgrundskontroller i denna rekrytering. Möjlighet till distansarbete finns om arbetet tillåter. I den här rekryteringen kan arbetspsykologiska tester användas som en del i urvalsarbetet. Placeringsorter: Stockholm, Göteborg eller Sundsvall. Vill du veta mer om Försäkringskassan som arbetsgivare? Besök fk.se/jobbahososs  Kontaktpersoner Tf enhetschef: Ia Holm, 010-116 90 08 (för frågor om tjänsten). HR-specialist: Carin-Maria Dahlberg, 010-113 10 47 (för frågor om rekryteringsprocessen). ST: Eva Taavo, 010-112 63 76, Saco-S: Matilda Eneqvist, 010-118 33 81, Seko: Eliza Grundström, 010-115 34 02. Ansökan Välkommen med din ansökan senast den 31 augusti 2025. Ladda gärna upp dina examensbevis, betyg och intyg i samband med din ansökan. Har du skyddade personuppgifter eller ingen tillgång till bank-id ringer du den HR-specialist som finns namngiven i annonsen så får du hjälp med att skicka in din ansökan. Vi ska i allt vi gör, agera med utgångspunkt i principen om alla människors lika värde, rättssäkerhet och med god service till medborgarna.

27 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Interim redovisningsekonom – med ansvar för Danmark
Newr AB
Redovisningsekonomer

Har du erfarenhet av dansk redovisning och lönehantering? Just nu söker vi en trygg och självgående konsult till ett uppdrag med fokus på redovisning och lön i Danmark. Uppdraget har start i september/oktober och pågår under cirka 12 månader. Kunden har kontor i Stockholms innerstad.  Om uppdraget Du får ett helhetsansvar för redovisningen i två nordiska bolag. Uppdraget är varierat och passar dig som är van att arbeta hands-on men också vill bidra till förbättring och utveckling av processer i en internationell miljö. Exempel på arbetsuppgifter: Månadsbokslut och balansavstämningar Löpande redovisning Intern och extern rapportering Löneadministration för Danmark Bistå i arbete med årsredovisningar och deklarationer Momsrapportering för Danmark och Norge Vi söker dig som har: Gedigen erfarenhet av dansk redovisning och lönehantering Trygghet i självständigt arbete och vana att driva processer God systemvana – meriterande med SAP, Dynamics och Excel Välkommen att skicka in din ansökan. Vi presenterar kandidater löpande till kunden. Frågor besvaras på: [email protected]

27 juni 2025
Sista ansökan:
14 december 2025
Säljande receptionist sökes till Kinna
Strength In Motion Sweden AB
Kontorsreceptionister

Gillar du träning och att hjälpa andra människor att utvecklas? Gillar du också att påverka och ta stort ansvar? Vi ser att du ska vara social och vilja arbeta med människor, ha en attityd med fokus på lösningar och inte problem, förstå vikten av att vara glad och trevlig, personligen agera som en förebild genom en professionell och hälsosam profil, viss erfarenhet inom träning men framförallt tidigare erfarenhet av service och säljarbete. På Premium Hälsan blir du en viktig pusselbit på vår fortsatta resa framåt med fokus på tillväxt och för ett friskare samhälle. Vi söker dig som: Är social, positiv, tålmodig samt har en bra organisationsförmåga. Alltid vill ha medlemmen i fokus och snabbt agera för att tillmötesgå och gärna överträffa medlemmens förväntningar. Förstår att god service levereras bland annat genom att ge kunden full uppmärksamhet, vara informell samt entusiastisk. Älskar att förbättra din kompetens och vill engagera dig för att varje dag lära dig och dina medarbetare något nytt. Verkligen vill arbeta aktivt med försäljning. Och har full förståelse för att först måste vi sälja in en kund – innan processen börjar med att vårda och ta hand om medlemmen. Välkommen med din ansökan!

27 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
HR-specialist med fokus på chef- och ledarutveckling i Göteborg
Försäkringskassan
Personal- och HR-specialister

Varje år fattar Försäkringskassan cirka 20 miljoner beslut som påverkar människors liv och hela samhället. Vi betalar ut cirka 250 miljarder kronor varje år. Det är allas skattepengar vi har hand om. Det är ett stort ansvar. Därför sätter vi oss in i varje ärende, följer lagar och regler, informerar och vägleder, bryr oss och visar omtanke. Det är ett jobb för dig som vill vara med och ta ansvar. Välkommen till Försäkringskassan. Försäkringskassans HR-avdelning är en central avdelning där myndighetens HR-resurser finns samlade. Verksamhetsområde Chef- och medarbetarutveckling driver myndighetens arbete inom områdena chef-, ledar- och medarbetarskap. I samarbete med verksamheten ansvarar verksamhetsområdet för att tillhandahålla utvecklingsinsatser till samtliga chefer och medarbetare inom myndigheten. HR-specialist, chef- och ledarutveckling, kompetensutveckling Som HR-specialist tillhör du verksamhetsområdet HR Stöd med placering inom enheten Chef- och ledarutveckling som består av 10 medarbetare som har sin placering i Stockholm, Göteborg, Sundsvall och Örebro. Du skapar ett mervärde för verksamheten genom att utveckla och leverera såväl lärarledda som digitala kompetensutvecklingsinsatser inom chefs- och ledarskapsområdet. Målgruppen är chefer på olika nivåer. I dina arbetsuppgifter ingår också att vara uppdaterad på och kontinuerligt omvärldsbevaka forskning som är kopplad till chef- och ledarutvecklingsområdet, men också kring pedagogik och lärande. I ditt ansvar ingår också att hantera digitala verktyg för olika kompetensutvecklingsinsatser samt att samordna den centrala kompetensutvecklingsbudgeten. Du har ett proaktivt, konsultativt och verksamhetsorienterat arbetssätt. Du samarbetar effektivt med andra för att nå gemensamma mål och främjar nya idéer, utvecklar lösningar och stödjer nytänkande. Som HR-specialist är du bärare av HR’s styrdokument, processer och HR-verktyg, vilket innebär att du vid behov stödjer implementering av dessa delar. Rollen innebär att du hanterar sekretessbelagda uppgifter, vilket ställer höga krav på rätt hantering. Därför är det viktigt att du som ska arbeta hos oss har ett högt säkerhetsmedvetande. Det är ett jobb för dig som vill vara med och ta ansvar. Vi söker dig som • har examen från högskola/universitet inom HR, beteendevetenskap, pedagogik och vuxnas lärande och/eller ledarutveckling eller erfarenheteter/kvalifikationer som kan prövas likvärdiga • har erfarenhet av att initiera, planera, leda och driva uppdrag inom området • har ett metodiskt och systematiskt tillvägagångssätt • har mycket goda kunskaper inom chefs- och ledarskapsområdet • är pedagogisk och har en god kommunikativ förmåga • kan processleda en grupp både fysiskt och på distans • har förmåga att skapa stabila och förtroendefulla relationer till våra samarbetspartners. Det är meriterande om du • är diplomerad eller ICF-certifierad coach • har dokumenterad erfarenhet av att utveckla och facilitera grupper/team och av ledningsgruppsutveckling. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Övrigt En tjänst, tillsvidare, heltid, med tillträde enligt överenskommelse. Provanställning kan bli aktuellt. I enlighet med Försäkringskassans riktlinje för säkerhet genomförs bakgrundskontroller i denna rekrytering. Möjlighet till distansarbete finns om arbetet tillåter. I den här rekryteringen kan arbetspsykologiska tester användas som en del i urvalsarbetet. Placeringsorter: Stockholm, Göteborg eller Sundsvall. Vill du veta mer om Försäkringskassan som arbetsgivare? Besök fk.se/jobbahososs  Kontaktpersoner Tf enhetschef: Ia Holm, 010-116 90 08 (för frågor om tjänsten). HR-specialist: Carin-Maria Dahlberg, 010-113 10 47 (för frågor om rekryteringsprocessen). ST: Eva Taavo, 010-112 63 76, Saco-S: Matilda Eneqvist, 010-118 33 81, Seko: Eliza Grundström, 010-115 34 02. Ansökan Välkommen med din ansökan senast den 31 augusti 2025. Ladda gärna upp dina examensbevis, betyg och intyg i samband med din ansökan. Har du skyddade personuppgifter eller ingen tillgång till bank-id ringer du den HR-specialist som finns namngiven i annonsen så får du hjälp med att skicka in din ansökan. Vi ska i allt vi gör, agera med utgångspunkt i principen om alla människors lika värde, rättssäkerhet och med god service till medborgarna.

27 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Administratör för omgående uppdrag
Clockwork Bemanning & Rekrytering AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi har lång erfarenhet från rekrytering – och bemanningsbranschen och vi vet hur viktigt det är med lokal närvaro. Vårt varumärke kännetecknas av ett högt personligt engagemang på alla nivåer – i relationen med våra kunder, kandidater och i relationen med våra konsulter. Vi vill med hög kompetens, ett genuint engagemang och prestigelöst arbetssätt smitta vår omgivning med positiv energi och inspiration och upplevas som en mötesplats dit företag och människor vänder sig när de vill ta nästa steg i utvecklingen. Clockwork finns i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se Dina arbetsuppgifter Till en av våra kunder i Östersund söker vi nu en administratör med start omgående. I denna roll blir du en viktig del av verksamheten, där du ansvarar för administrativa rutiner och har ett nära samarbete med chefer, medarbetare inom olika avdelningar. Du kommer bland annat att hantera dagliga administrativa uppgifter som kopiering och posthantering samt att planera, samordna och operativt stödja verksamheten. I rollen kan det dessutom ingå att föra protokoll, sammanställa information, assistera med kalenderbokningar samt samordna möten. Du arbetar på plats hos vår kund på Frösön, dagtid 08:00-16:30. Uppdraget startar 11/8 på 100% för att under hösten övergå till 50% till och med mitten av december. Din profil Vi söker dig som har en gymnasieutbildning samt goda kunskaper i MS Office eller likvärdiga program. Du behöver kunna kommunicera obehindrat på svenska, både i tal och skrift. Som person är du serviceinriktad och har förmågan att snabbt sätta dig in i rutiner och arbeta självständigt. Du är en positiv lagspelare som trivs med att hjälpa andra och skapa ordning i en dynamisk miljö. Din nyfikenhet och vilja att ta initiativ gör dig till en ovärderlig resurs för vårt team. Ansökan Är du den vi söker? Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Vi jobbar med löpande urval, vilket innebär att vi kallar in kandidater till intervju under hela ansökningsperioden. Så vänta inte, ansök via vår hemsida www.clockworkpeople.se så snart som möjligt. För frågor, kontakta Elin Broqvist på 073-351 27 57 eller [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

27 juni 2025
Sista ansökan:
8 juli 2025
Vi en söker administratör till myndighet i Stockholm
Poolia Sverige AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Plats: Stockholm Omfattning: Heltid Start: Tidigast 2025-08-15 Varaktighet: 1 år, med möjlighet till förlängning Resor: Kan förekomma Tjänsten är säkerhetsklassad, vilket innebär att en säkerhetsprövning genomförs i slutskedet av rekryteringsprocessen. Denna prövning innefattar bland annat bakgrundskontroller, kreditupplysning, folkbokföringskontroll samt granskning av sociala medier och öppna källor. Dessutom genomförs CV-verifiering, referenstagning och rättsliga kontroller. En säkerhetsprövningsintervju hålls där faktorer som familjesituation och medborgarskap beaktas. Om tjänsten Vill du vara en nyckelperson i att ge service, utveckla arbetssätt och förbättra systemstödet på en myndighet? Vi söker nu en Administratör till avdelningen LogV – Logistik och förvaltningsledning på myndigheten. Uppdraget erbjuder ett varierande arbete i en stödjande och utvecklande roll med stort eget ansvar. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Som administratör kommer du att arbeta på myndighetens kundtjänst för verksamhetsstöd och vara en central del i den dagliga hanteringen av ärenden. Du kommer också att bidra till förbättringsarbete inom kundtjänstens system och processer, samt samordna och leda utbildningar och interna aktiviteter. Vidare innebär tjänsten: - Bevaka och hantera inkommande e-post till myndighetens funktionsbrevlådor - Registrera och fördela ärenden till rätt funktion eller specialist - Säkerställa att ärenden uppdateras och hanteras inom rimlig tid - Stötta framtagning och uppdatering av instruktioner, hjälptexter och dokumentation - Utveckla och förbättra FAQ samt bidra till användarvänligheten i ärendehanteringsverktyget - Planera och hålla i utbildningar, samt samordna interna informationsaktiviteter (t.ex. Öppet hus) - Samla in återkoppling från användare för att förbättra kundtjänstens tjänster och processer Vem är du? Vi söker dig med minst gymnasium eller likvärdig utbildning. Du har goda kunskaper i MS Office, Du har minst 1 års erfarenhet av administrativt arbete inom kundtjänst eller liknande. Du är van att arbeta strukturerat och självständigt med god förmåga att prioritera samt att du trivs i en roll där du både ger service och driver förbättringsarbete, Du har en god kommunikativ förmåga och gillar att samarbeta med olika funktioner• kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift. Du hat mycket goda kunskaper i ärendehanteringssystem såsom Zendesk, ServiceNow eller likvärdigt. I denna roll så kan du komma att hålla i interna utbildningar och informationsinsatser, det är därför viktigt att du känner dig bekväm med att prata inför en grupp. Om verksamheten Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

27 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025