HAR DU OCKSÅ GÅTT UT GYMNASIET?
Tryggsam i Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Har du nyligen tagit studenten och letar efter din nästa utmaning? Då har vi jobbet för dig! På Tryggsam söker vi dig som är redo att starta din karriär inom försäljning – erfarenhet behövs inte, men en positiv inställning och viljan att utvecklas är viktigast. Kickstarta din säljutbildning – Säljjobb för dig som gått ut gymnasietVi erbjuder en unik chans att få säljutbildning i världsklass. Hos oss får du stöd, coachning och en tydlig karriärväg från dag ett. Oavsett om du har erfarenhet eller är helt ny i arbetslivet, ger vi dig rätt verktyg för att lyckas i din första heltidsanställning efter gymnasiet. Vad jobbet innebär – Karriärstart inom försäljning och kundrelationer Bygga och vårda kundrelationer via telefon, med både nya och befintliga kunder. Sälja våra eftertraktade tjänster inom kreditbevakning och ID-skydd för ökad trygghet. Arbeta mot tydliga mål, både individuellt och tillsammans med ett engagerat team. Delta i tävlingar, roliga aktiviteter, kickoffs och afterworks. Därför vill du arbeta på Tryggsam – Förmåner & möjligheter för dig som precis tagit examen Garantilön och generöst provisionssystem. Omfattande säljutbildning och daglig coachning. Modern arbetsplats med gemenskap, gemensamma frukostar och sociala aktiviteter. Utvecklingsmöjligheter inom företaget. Friskvårdsbidrag och friskvårdstimmar. Stöttande arbetsmiljö där vi värdesätter mångfald och inkludering. Vem söker vi? – Perfekt karriärmöjlighet för dig som är nyutexaminerad Du har avslutat gymnasiet och vill arbeta heltid, måndag till fredag. Du är målmedveten och gillar utmaningar. Du är social, sprider positiv energi och gillar att samarbeta. Du behärskar svenska flytande i tal och skrift. Du har viljan att lära dig och utvecklas inom sälj. Praktisk information – Säljjobb för nyutexaminerade Start: Omgående eller enligt överenskommelse Arbetstid: Heltid, mån-fre kl 09–18 Plats: Hästholmsvägen 28, Nacka/Stockholm Lön: Garantilön + provision utan tak

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Senior iOS Engineer
Voi Technology AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

YOUR MISSION AT VOI As a Senior iOS Engineer you’re a part of a cross functional team with highly skilled Backend Engineers, Mobile Engineers, UX Designers and Product professionals. The team owns development and delivery of products and features built on the iOS rider app used by over a million of end users. You will be a part of our iOS chapter and take part in developing what mobile development is at Voi. Your responsibility is also to build features that engage and empower our users and drive the app experience forward. This will include: Designing, developing and maintaining features in large cross-team iOS applications Analysing business requirements and developing high-performance, innovative and useful mobile software solutions for iOS Keeping up to date with the latest fast changing trends in iOS development. Testing cutting-edge techniques and tools to level up mobile development at Voi Ensuring high level of architecture, quality, usability and maintainability of the components and code Participating in all aspects of product development from detailed programming to high-level system design WHAT YOU NEED TO EMBARK Except having an interest in staying up to date on iOS development, we believe the right person has: 3+ years of experience as a Senior Engineer developing native iOS applications built on Swift and Xcode Ability to communicate technical ideas clearly and effectively Experience writing well-structured, testable, reliable, efficient and easily maintainable code Preferably worked with GPS/Map based iOS applications with complex UI’s. Experience working collaboratively with other engineers, Product Managers and Designers to build a great app and experience WHY VOI? Working at Voi is more than just a job; Our People Promise includes a personal Voiage where you will grow as a professional and be a part of a team and culture that builds something meaningful for society. In addition to this you’ll have the opportunity to: Join Europes #1 micromobility company Get “skin in the game” through our employee options program and be a part of building a world class organisation Work with inspiring, motivated and fun colleagues towards a common goal Join the micromobility-revolution and be a part of creating sustainable cities made for living, free from noise and pollution

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Kundservicekoordinator till Åhléns
Åhléns AB
Kundtjänstpersonal

Vårt löfte på Åhléns är att erbjuda våra kunder den bästa tänkbara upplevelsen och vara platsen där livet blir enklare, bättre och härligare. Vi söker dig som vill ta ett kliv in i hjärtat av kundupplevelsen på Åhléns. I rollen som Kundservicekoordinator arbetar du nära både verksamheten och våra kunder, och får en bred roll där struktur, service och utveckling står i fokus. Om rollen Som Kundservicekoordinator hos oss får du en varierad roll där du erbjuds stora kontaktytor och att få en helhetsförståelse för Åhléns affär. Arbetet innebär att hantera ärenden och svara på frågor om Åhléns erbjudande, e-handel och medlemskap. Det är en viktig roll i att förmedla Åhléns varumärke i varje kundkontakt. Du arbetar administrativt och operativt för att för att säkerställa att våra kunder får en smidig och inspirerande upplevelse hos Åhléns. Du arbetar tvärfunktionellt med interna avdelningar och har regelbunden dialog med externa parter för att säkerställa kvalitet och effektivitet i våra ärenden. Exempel på arbetsuppgifter: - Hantering, uppföljning och analys av kundärenden - Underhåll och utveckling av våra digitala kundservicekanaler - Administrativa uppgifter kopplade till system, rutiner och återkoppling Vi finns primärt till för våra kunder och medlemmar, men även som support till alla våra Varuhus. Du blir en del av vår marknadsorganisation och ett litet samt engagerat kundserviceteam om 3 personer. Utöver ditt team arbetar du nära bland annat E-handel, IT och logistik. Vem är du? Vi letar efter dig som är initiativtagande och drivs av att arbeta i en organisation med högt tempo. Du är serviceinriktad och proaktiv när du tar dig an ärenden och har en god förmåga att kommunicera. Då du kommer att jobba administrativt med en bredd av ärenden är du noggrann och har en analytisk förmåga. Till oss tar du med dig: - Erfarenhet av att arbeta med kundservice - Erfarenhet av att arbeta med e-handel - God kommunikationsförmåga; talar och skriver svenska flytande och kan formulera dig bra på engelska - God systemvana - Meriterande med erfarenhet av att arbeta i butik eller varuhus Om rekryteringen Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning på sex månader. Tjänsten är på heltid och vi ser gärna att du kan börja hos oss i augusti. Urval och intervjuer kan komma att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag! Som Kundservicekoordinator hos oss på Åhléns blir du en del av ett passionerat team som drivs av affärsmannaskap och entreprenörskap. Med det hälsar vi dig varmt välkommen till Åhléns! Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med snart 51 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Åhléns är den naturliga mötesplatsen, som ger kunden mervärde och inspirerar till nya upptäckter och möten samt erbjuder en engagerande mix av kvalitetsvarumärken inom kläder, inredning, barnartiklar och skönhet. Åhléns omsätter 4,7 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besökare. Åhléns Outlet och Designtorget är dotterbolag. www.ahlens.se

7 maj 2025
Sista ansökan:
2 november 2025
Lösningsarkitekt
Techster Solutions AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 5+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning: Vi söker nu en utvecklingsnära lösningsarkitekt till ett spännande uppdrag med placering i Stockholm eller Östersund. Uppdraget rör ett större nationellt samarbete kring en digital plattform som funnits sedan 2009 och som nu genomgår en omfattande modernisering. Arbetet drivs i nära samverkan mellan flera myndigheter, och syftar till att skapa ett digitalt ekosystem där både offentliga och privata aktörer bidrar med och nyttjar tjänster och information. Det nya ekosystemet bygger på: Bastjänster och samtjänster Samverkande informationsutbyte via öppna API:er Innehållshantering i Headless CMS, där konsumenterna använder egna gränssnitt Nu fortsätter utvecklingen av nya funktioner och integrationer, och vi söker därför en lösningsarkitekt som vill vara med och forma framtidens tjänster för företagare. Om rollenSom lösningsarkitekt arbetar du både nära utvecklingsteamen och i arkitekturforum med andra myndigheter. Du omsätter verksamhetskrav till implementerbar arkitektur, bidrar till teknisk roadmap och livscykelhantering, samt dokumenterar och visualiserar tekniska lösningar. Det är viktigt att du har god social och kommunikativ förmåga, och kan driva arbetet framåt utifrån redan fattade beslut och implementationer. Du är en positiv kraft i teamet och bidrar till både struktur och innovation. Stationeringsort är Stockholm eller Östersund. Minst 40% närvaro på kontoret krävs, om inte annat överenskommes. Omfattning: 100% Skallkrav (måste uppfyllas): Minst 5 års erfarenhet som lösningsarkitekt Minst 3 års erfarenhet som lösningsarkitekt i större webbprojekt Minst 5 års erfarenhet av att översätta krav till implementerbar arkitektur Erfarenhet av containerteknologier och Kubernetes Erfarenhet av Java och JavaScript-baserade ramverk såsom Vue.js, Angular eller React Förmåga att snabbt sätta sig in i nya verksamheter och miljöer Erfarenhet av att dokumentera och visualisera tekniska lösningar och system Högre utbildning inom systemutveckling eller motsvarande yrkesutbildning Mycket goda kunskaper i svenska språket, i tal och skrift Erfarenhet av Module Federation Börkrav (meriterande): Erfarenhet av DevOps-metoder och verktyg som GitLab eller liknande CI/CD-verktyg Erfarenhet av att arbeta som lösningsarkitekt inom offentlig sektor Erfarenhet av arkitekturellt samarbete med externa partners/leverantörer Erfarenhet av Headless CMS, exempelvis Drupal Erfarenhet av agilt arbete i team Erfarenhet av webbutveckling – både backend och frontend Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Fullstackutvecklare/Tech Lead
Techster Solutions AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 3+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning: Vi söker nu en Fullstackutvecklare till kund med placering i Stockholm. Vi söker en senior utvecklare som vill vara med och vidareutveckla digitala tjänster inom offentlig sektor. Rollen innebär ett nära samarbete med både backend- och frontendutvecklare, där du kommer att stötta teamen med teknisk kompetens och ledarskap. Du kommer att ansvara för underhåll av utvecklingsmiljöer, se till att paket och beroenden är uppdaterade och kompatibla, samt bidra i arbetet med att bygga användargränssnitt och paketera tjänster. En viktig del av uppdraget är att axla rollen som tech lead i ett av utvecklingsteamen. I denna roll coachar och utbildar du andra utvecklare, samt bidrar till att höja den tekniska nivån i hela teamet. Tech lead-rollen innebär även ett nära samarbete med produktägare för att bryta ner och planera kommande arbete, samt fungera som bollplank till lösningsarkitekturen. SKALLKRAV Erfarenhet av att arbeta med Module Federation Erfarenhet av bygga egna Docker miljöer Erfarenhet av NodeJS och ha en bra förståelse för hur arkitekturen för moduler fungerar Erfarenhet av att jobba med Headless CMS Erfarenhet av att hantera utvecklingsmiljöer och paketuppdateringar Erfarenhet av byggsystem som Vite, Webpack och Rollup Erfarenhet av Vue 2/3 Erfarenhet av Typescript samt modern Javascript (ES2019+) Erfarenhet av Server Side Rendering Isomorphic. Stark förståelse för programmering BÖRKRAV Erfarenhet av att paketera tjänster i en Nuxt Modul Erfarenhet av Gitlab Erfarenhet av Kubernetes Förståelse för hur Proxys samt reverse proxys fungerar Kännedom av Dependency Injections Vi söker dig som är självgående, lösningsorienterad och har starka programmeringskunskaper. Du har ett öga för användarvänliga gränssnitt och trivs i en dynamisk miljö där du får ta ansvar och bidra både tekniskt och strategiskt. Vi erbjuder en utmanande och stimulerande arbetsmiljö där du kommer att ha möjlighet att utveckla dina färdigheter och arbeta med den senaste tekniken. Vi söker efter någon som vill växa tillsammans med oss och hjälpa oss att fortsätta driva framåt. Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Besiktningstekniker till Carspect Enhagsvägen i Täby
Carspect AB
Säkerhetsinspektörer m.fl.

Vi söker en besiktningstekniker till Carspect Enhagsvägen i Täby, Arbetsuppgifter Som besiktningstekniker hos oss är du en viktig person för företagets fortsatta utveckling och varumärke. Du genomför grundliga kontroller av fordon för att se om de uppfyller de säkerhetskrav som är uppställda av våra myndigheter. Tillsammans med dina kollegor ser du till att besiktningsprocessen fungerar smidigt. Du träffar hela tiden nya kunder och arbetstempot är tidvis högt. Vem är du Vi söker främst dig som redan är certifierade besiktningstekniker eller varit certifierad besiktningstekniker. Om du inte redan är certifierad besiktningstekniker kan vi erbjuda dig utbildning. För att bli certifierad besiktningstekniker krävs: - Dokumenterad erfarenhet eller lämplig utbildning inom området - B-körkort utan begränsning - Teknisk fordonskunskap - Grundläggande datakunskaper Med din professionalism, yrkesstolthet och vilja att sätta kunden i centrum kommer du att påverka kundernas val av station idag och i framtiden. Du är ansvarsfull, noggrann och kan förmedla information på ett trevligt och tydligt sätt. Du är van att ibland arbeta i en hektisk miljö. Du har mycket goda kunskaper i svenska. Vi erbjuder - En betydelsefull roll där din insats gör skillnad för kollegor och kunder. - Ett utåtriktat arbete med många kundkontakter. - Ett arbete i en humanistisk arbetsmiljö där mjuka värden uppskattas. Vi har kollektivavtal som bland annat inkluderar pensionsavsättning, grupplivförsäkring, arbetsskadeförsäkring och extra lön vid föräldraledighet. Vi har dessutom arbetstidsförkortning om 58 timmar/år och friskvårdsbidrag. Välkommen med din ansökan! Carspect öppnade sin första besiktningsstation 1 juli 2010, samma datum som den svenska besiktningsmarknaden öppnade för konkurrens. Vi utför omkring en miljon besiktningar per år på våra drygt 118 besiktningsstationer runt om i landet. Utöver kontroll -och registreringsbesiktningar av lätta fordon erbjuder vi frivilliga tester. Vi mäter kontinuerligt kundnöjdhet och våra kunder är mycket nöjda med oss. Carspect har omkring 330 anställda som representerar en stor etnisk och kulturell mångfald samt ett brett åldersspann. Vi främjar en jämn könsfördelning. Våra anställda får kontinuerlig fortutbildning, exempelvis utbildning i nya föreskrifter som påverkar företaget och teknisk fortbildning. Välkommen att växa med Carspect!

7 maj 2025
Sista ansökan:
2 november 2025
Junior IT-säkerhetsingenjör till Tekniskt Bolag
Friday Väst AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Har du ett brinnande intresse för IT-säkerhet och vill arbeta på en spännande och rolig arbetsplats med många coola produkter? Sök då till rollen som Junior IT-säkerhetsingenjör idag. Urval sker löpande. OM TJÄNSTEN: I rollen som Junior IT-säkerhetsingenjör kommer du att arbeta med många olika arbetsuppgifter där allt arbete präglas av ett stort fokus på säkerhet. Bland annat kommer du att delta i arkitekturarbetet med fokus på IT-säkerhet, delta i design av IT-säkerhetsfunktioner, tolka och bryta ned IT-säkerhetskrav, hjälpa projekten att utvärdera föreslagna lösningar ur ett IT-säkerhetsperspektiv och du kommer vara ett naturligt nav i projektet inom IT-säkerhetsrelaterade frågor. Du kommer även skriva dokumentation och delta i tekniska diskussioner kring olika lösningar. Arbetet kräver också en del nära kontakt med kunder. VI SÖKER DIG SOM: Har en Civilingenjörsexamen eller tar examen till sommaren inom exempelvis datateknik och cybersäkerhet Har haft deltids- eller sommarjobb under utbildningen kopplat till cybersäkerhet, alternativt ett års erfarenhet efter avklarade studier Har goda kunskaper inom Python, Linux och tekniska ordrar Har kunskap om kryptografi och nätverksteknik såsom Cisco, switchar, brandväggar och routrar Har ett gediget intresse för cybersäkerhet och kan uppvisa hobbyprojekt utöver skolarbete Talar och skriver både svenska och engelska flytande, då båda språken nyttjas i ditt arbete Det är meriterande om du har erfarenhet av en eller flera av följande standarder: KSF 3.1, EAL-nivåer av Common Criteria, ISO2700X eller andra internationella standarder som BSI.  Som person tror vi att du är en god kommunikatör med förmåga att skapa förtroende och engagemang. Du strävar efter att identifiera nya möjligheter, utmaningar och gärna hittar nya sätt att bli mer effektiv. Du gillar att programmera, brinner för tekniken men vill ta steget att arbeta mot IT-säkerhetsrelaterade frågor.  OM ANSTÄLLNINGEN:  Detta är ett konsultuppdrag med chans till förlängning. Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Bolaget har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. ÖVRIG INFO:  Omfattning: Heltid Start: Enligt överenskommelse Placering: Järfälla Rekryteringsansvarig: Alice Tegebro Lön: Marknadsmässig Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. OM FRIDAY: Genom att vara en partner både till våra kandidater och kunder strävar vi efter att hitta den bästa matchningen. Det gör vi genom att lära känna våra kunder och kandidater på riktigt! Vi ser självklart till att kunskaps- och erfarenhetskrav matchar, men framförallt lägger vi vikt vid samsyn kring värderingar och företagskultur som båda parter värdesätter. Vår passion är att hjälpa människor till rätt roll, arbetsplats och sammanhang inom IT och teknik. Därför grundade vi Friday med ambition att hjälpa dig till jobbet som ger dig fredagskänslan – varje dag! Vi riktar oss främst till dig som är i början av din karriär eller studerar vid högskola/universitet inom IT och Teknik.  Vår övertygelse är att människor uppnår sin fulla potential när man ser fram emot att gå till jobbet varje morgon. ”Friday – everyday”, hur låter det?

7 maj 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Microsoft Entra Architect
Epical Sweden AB
IT-säkerhetsspecialister

Epical is a pure-play data consultancy with services and expertise to support and enable the management, utilization and protection of our clients' data. We're not just experts in data; we're trust-makers who empower our clients to exceed expectations.Join us in our mission to empower organizations through secure and efficient digital identity management, while fostering a culture of empathy, accountability, and curiosity. What is this role all about? As a Microsoft Entra ID Architect, you will play a critical role in designing, implementing, and maintaining identity and access solutions that leverage Microsoft Entra ID (formerly Azure Active Directory). Your expertise will help enhance secure access to applications, improve user experiences, and support the organization's identity governance strategy. You will collaborate with cross-functional teams to ensure scalable, compliant, and innovative solutions align with business goals. What you should bring to the job position: A deep understanding of Microsoft Entra ID (Azure Active Directory) architecture, configurations, and best practices especially within Identity Governance. Knowledge of identity governance and administration (IGA) principles, access management, and secure authentication methods (e.g., MFA, SSO, Conditional Access). Strong ability to assess requirements, design solutions, and document workflows and technical processes. Excellent problem-solving skills and a proactive, collaborative mindset to work with diverse teams. A commitment to staying updated on the latest trends in identity and access management (IAM). To stay at the forefront of technology, you will continuously update your knowledge on the latest Microsoft Entra developments. Collaborating closely with our cross-Nordic teams, you will act as an important part of our key offering community, contributing to the overall success of our projects. Why should you apply? At Epical we are on an exciting journey, establishing a new-minted data consultancy brand in the market, steering, and shaping our Digital Trust key offerings as well as expanding in the Nordic region. This is a unique opportunity for you to be involved in shaping a role of your passion and interests. The role is a full-time position, and you can live anywhere in Sweden or in Finland as we work in a well-established hybrid setup, but we do also have 10 centrally located offices in different cities. The role is a full-time position, and you can live anywhere in Sweden or in Finland as we apply remote work culture, depending on customer assignments. We do have 10 centrally located offices in different cities across Sweden and Finland. Are you our next trust-maker? To succeed in this role, you should have... Proven experience designing and implementing Microsoft Entra ID solutions in medium to large-scale environments Strong knowledge of implementing Conditional Access Policies to control access based on risk levels, device compliance, and user conditions Experience with Identity Governance solutions to enforce policies around access reviews, role-based access control (RBAC), and entitlements management Expertise in Identity Lifecycle Management, including automated provisioning and de-provisioning, user role management, and handling user access requests throughout their lifecycle Familiarity with Entra ID Sync/Connect and integration of third-party applications using OpenID Connect, SAML, and OAuth protocols Experience in aligning identity solutions with security and compliance standards (e.g., GDPR, ISO 27001) Preferred certifications: Microsoft Certified: Identity and Access Administrator Associate or equivalent What do we offer? A chance to join a team of the Nordic region’s leading experts in Digital Trust, where curiosity is encouraged, and sharing knowledge is a priority. Engaging and challenging hands-on assignments, collaborating with large global clients in complex environments. A supportive organization that values accountability, while also promoting work-life balance and offering the flexibility to work remotely. A comprehensive compensation and benefits package. Ongoing opportunities for education and growth. Access to Visual Studio Enterprise Subscription and Azure/O365 lab environment, courses and certifications to fuel your curiosity and professional development. Let’s secure the Nordic’s together, one step at a time We cannot wait to see your application today! Selection will take place on an ongoing basis. To qualify for this role, you need to live and have a residence, as well as a citizenship/work permit in Sweden or Finland.If you have any questions regarding the role, please do not hesitate to contact me. I can be reached at [email protected]. Our expertise is data. Our product is trust. We’re epical. And you’re welcome to join us.

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Entra ID Architect
Epical Sweden AB
IT-säkerhetsspecialister

Epical is a pure-play data consultancy with services and expertise to support and enable the management, utilization and protection of our clients' data. We're not just experts in data; we're trust-makers who empower our clients to exceed expectations.Join us in our mission to empower organizations through secure and efficient digital identity management, while fostering a culture of empathy, accountability, and curiosity. What is this role all about? As a Microsoft Entra ID Architect, you will play a critical role in designing, implementing, and maintaining identity and access solutions that leverage Microsoft Entra ID (formerly Azure Active Directory). Your expertise will help enhance secure access to applications, improve user experiences, and support the organization's identity governance strategy. You will collaborate with cross-functional teams to ensure scalable, compliant, and innovative solutions align with business goals. What you should bring to the job position: A deep understanding of Microsoft Entra ID (Azure Active Directory) architecture, configurations, and best practices especially within Identity Governance. Knowledge of identity governance and administration (IGA) principles, access management, and secure authentication methods (e.g., MFA, SSO, Conditional Access). Strong ability to assess requirements, design solutions, and document workflows and technical processes. Excellent problem-solving skills and a proactive, collaborative mindset to work with diverse teams. A commitment to staying updated on the latest trends in identity and access management (IAM). To stay at the forefront of technology, you will continuously update your knowledge on the latest Microsoft Entra developments. Collaborating closely with our cross-Nordic teams, you will act as an important part of our key offering community, contributing to the overall success of our projects. Why should you apply? At Epical we are on an exciting journey, establishing a new-minted data consultancy brand in the market, steering, and shaping our Digital Trust key offerings as well as expanding in the Nordic region. This is a unique opportunity for you to be involved in shaping a role of your passion and interests. The role is a full-time position, and you can live anywhere in Sweden or in Finland as we work in a well-established hybrid setup, but we do also have 10 centrally located offices in different cities. The role is a full-time position, and you can live anywhere in Sweden or in Finland as we apply remote work culture, depending on customer assignments. We do have 10 centrally located offices in different cities across Sweden and Finland. Are you our next trust-maker? To succeed in this role, you should have... Proven experience designing and implementing Microsoft Entra ID solutions in medium to large-scale environments Strong knowledge of implementing Conditional Access Policies to control access based on risk levels, device compliance, and user conditions Experience with Identity Governance solutions to enforce policies around access reviews, role-based access control (RBAC), and entitlements management Expertise in Identity Lifecycle Management, including automated provisioning and de-provisioning, user role management, and handling user access requests throughout their lifecycle Familiarity with Entra ID Sync/Connect and integration of third-party applications using OpenID Connect, SAML, and OAuth protocols Experience in aligning identity solutions with security and compliance standards (e.g., GDPR, ISO 27001) Preferred certifications: Microsoft Certified: Identity and Access Administrator Associate or equivalent What do we offer? A chance to join a team of the Nordic region’s leading experts in Digital Trust, where curiosity is encouraged, and sharing knowledge is a priority. Engaging and challenging hands-on assignments, collaborating with large global clients in complex environments. A supportive organization that values accountability, while also promoting work-life balance and offering the flexibility to work remotely. A comprehensive compensation and benefits package. Ongoing opportunities for education and growth. Access to Visual Studio Enterprise Subscription and Azure/O365 lab environment, courses and certifications to fuel your curiosity and professional development. Let’s secure the Nordic’s together, one step at a time We cannot wait to see your application today! Selection will take place on an ongoing basis. To qualify for this role, you need to live and have a residence, as well as a citizenship/work permit in Sweden or Finland.If you have any questions regarding the role, please do not hesitate to contact me. I can be reached at [email protected]. Our expertise is data. Our product is trust. We’re epical. And you’re welcome to join us.

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Site Manager Farsta
Airmiz AB
Inköps-, logistik- och transportchefer

Join Airmee – We Are Looking for a Site Manager to our Terminal in Farsta! Do you thrive in a dynamic and fast-growing organization? Do you have the ability to combine analytical thinking with operational execution? We are now looking for a driven Site Manager to lead and optimize our terminal in Farsta, Stockholm. If you’re ready to take your career to the next level and contribute to creating the best delivery experience in the world – this is the role for you! About Airmee Airmee is a tech driven last mile company that serves e-commerce companies in Sweden and Denmark, with the market’s highest delivery quality and customer satisfaction. We work to create the best delivery experience by optimizing logistics to be as efficient and environmentally friendly as possible . Our technical platform drives our logistics operations to ensure that thousands of consumers receive their deliveries on time every day. At Airmee, you’ll have the opportunity to work in a rapidly growing company where innovation and sustainability are in focus. We offer a challenging and developmental role with significant responsibility and a unique opportunity to shape the future of logistics . Together, we strive to create the best and most sustainable delivery option in the Nordics. About the role As the Site Manager, you will have the overall responsibility for the operations at your designated site. By diving deep into data, identifying challenges, and implementing solutions, you will drive cost efficiency and operational excellence—from tech innovations to process optimizations. You will lead a high-performing Terminal team of 5 to 10 employees, depending on volume . You’ll be responsible for fostering effective collaboration, maintaining a positive and inclusive work environment, and ensuring that the team works toward shared goals aligned with Airmee’s values and operational standards. Your responsibilities: Monitor and act on KPIs and metrics daily to ensure operational excellence at your site. Lead and optimize team performance at your terminal. Develop and implement SOPs to standardize best practices and drive continuous improvements. Lead projects, including process design and workflow improvements. Identify and resolve bottlenecks, while ensuring long-term capacity planning. Collaborate closely with staffing agencies, ensuring their performance and compliance align with expectations. Create a safe and positive working environment for employees and subcontractors. Ensure full compliance with work environment regulations, collective agreements, and actively participate in union negotiations. Who are we looking for? We are looking for someone who enjoys working both strategically and hands-on, with the ability to engage and lead others toward ambitious goals. You are data-driven and solution-oriented, always seeking new ways to improve processes and increase efficiency. Highly independent and proactive, you take initiative to drive projects forward. With strong communication skills in both Swedish and English, you can navigate diverse environments effectively. Requirements: University degree in economics, management, or a related field, or equivalent work experience. Experience with collective agreements and union negotiations is a plus. Fluency in Swedish and English. Advanced Excel skills Are You Ready to Take the Next Step in Your Career? Submit your application today!

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025