Lösningsarkitekt
Techster Solutions AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 5+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning: Vi söker nu en utvecklingsnära lösningsarkitekt till ett spännande uppdrag med placering i Stockholm eller Östersund. Uppdraget rör ett större nationellt samarbete kring en digital plattform som funnits sedan 2009 och som nu genomgår en omfattande modernisering. Arbetet drivs i nära samverkan mellan flera myndigheter, och syftar till att skapa ett digitalt ekosystem där både offentliga och privata aktörer bidrar med och nyttjar tjänster och information. Det nya ekosystemet bygger på: Bastjänster och samtjänster Samverkande informationsutbyte via öppna API:er Innehållshantering i Headless CMS, där konsumenterna använder egna gränssnitt Nu fortsätter utvecklingen av nya funktioner och integrationer, och vi söker därför en lösningsarkitekt som vill vara med och forma framtidens tjänster för företagare. Om rollenSom lösningsarkitekt arbetar du både nära utvecklingsteamen och i arkitekturforum med andra myndigheter. Du omsätter verksamhetskrav till implementerbar arkitektur, bidrar till teknisk roadmap och livscykelhantering, samt dokumenterar och visualiserar tekniska lösningar. Det är viktigt att du har god social och kommunikativ förmåga, och kan driva arbetet framåt utifrån redan fattade beslut och implementationer. Du är en positiv kraft i teamet och bidrar till både struktur och innovation. Stationeringsort är Stockholm eller Östersund. Minst 40% närvaro på kontoret krävs, om inte annat överenskommes. Omfattning: 100% Skallkrav (måste uppfyllas): Minst 5 års erfarenhet som lösningsarkitekt Minst 3 års erfarenhet som lösningsarkitekt i större webbprojekt Minst 5 års erfarenhet av att översätta krav till implementerbar arkitektur Erfarenhet av containerteknologier och Kubernetes Erfarenhet av Java och JavaScript-baserade ramverk såsom Vue.js, Angular eller React Förmåga att snabbt sätta sig in i nya verksamheter och miljöer Erfarenhet av att dokumentera och visualisera tekniska lösningar och system Högre utbildning inom systemutveckling eller motsvarande yrkesutbildning Mycket goda kunskaper i svenska språket, i tal och skrift Erfarenhet av Module Federation Börkrav (meriterande): Erfarenhet av DevOps-metoder och verktyg som GitLab eller liknande CI/CD-verktyg Erfarenhet av att arbeta som lösningsarkitekt inom offentlig sektor Erfarenhet av arkitekturellt samarbete med externa partners/leverantörer Erfarenhet av Headless CMS, exempelvis Drupal Erfarenhet av agilt arbete i team Erfarenhet av webbutveckling – både backend och frontend Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Fullstackutvecklare/Tech Lead
Techster Solutions AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 3+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning: Vi söker nu en Fullstackutvecklare till kund med placering i Stockholm. Vi söker en senior utvecklare som vill vara med och vidareutveckla digitala tjänster inom offentlig sektor. Rollen innebär ett nära samarbete med både backend- och frontendutvecklare, där du kommer att stötta teamen med teknisk kompetens och ledarskap. Du kommer att ansvara för underhåll av utvecklingsmiljöer, se till att paket och beroenden är uppdaterade och kompatibla, samt bidra i arbetet med att bygga användargränssnitt och paketera tjänster. En viktig del av uppdraget är att axla rollen som tech lead i ett av utvecklingsteamen. I denna roll coachar och utbildar du andra utvecklare, samt bidrar till att höja den tekniska nivån i hela teamet. Tech lead-rollen innebär även ett nära samarbete med produktägare för att bryta ner och planera kommande arbete, samt fungera som bollplank till lösningsarkitekturen. SKALLKRAV Erfarenhet av att arbeta med Module Federation Erfarenhet av bygga egna Docker miljöer Erfarenhet av NodeJS och ha en bra förståelse för hur arkitekturen för moduler fungerar Erfarenhet av att jobba med Headless CMS Erfarenhet av att hantera utvecklingsmiljöer och paketuppdateringar Erfarenhet av byggsystem som Vite, Webpack och Rollup Erfarenhet av Vue 2/3 Erfarenhet av Typescript samt modern Javascript (ES2019+) Erfarenhet av Server Side Rendering Isomorphic. Stark förståelse för programmering BÖRKRAV Erfarenhet av att paketera tjänster i en Nuxt Modul Erfarenhet av Gitlab Erfarenhet av Kubernetes Förståelse för hur Proxys samt reverse proxys fungerar Kännedom av Dependency Injections Vi söker dig som är självgående, lösningsorienterad och har starka programmeringskunskaper. Du har ett öga för användarvänliga gränssnitt och trivs i en dynamisk miljö där du får ta ansvar och bidra både tekniskt och strategiskt. Vi erbjuder en utmanande och stimulerande arbetsmiljö där du kommer att ha möjlighet att utveckla dina färdigheter och arbeta med den senaste tekniken. Vi söker efter någon som vill växa tillsammans med oss och hjälpa oss att fortsätta driva framåt. Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Besiktningstekniker till Carspect Enhagsvägen i Täby
Carspect AB
Säkerhetsinspektörer m.fl.

Vi söker en besiktningstekniker till Carspect Enhagsvägen i Täby, Arbetsuppgifter Som besiktningstekniker hos oss är du en viktig person för företagets fortsatta utveckling och varumärke. Du genomför grundliga kontroller av fordon för att se om de uppfyller de säkerhetskrav som är uppställda av våra myndigheter. Tillsammans med dina kollegor ser du till att besiktningsprocessen fungerar smidigt. Du träffar hela tiden nya kunder och arbetstempot är tidvis högt. Vem är du Vi söker främst dig som redan är certifierade besiktningstekniker eller varit certifierad besiktningstekniker. Om du inte redan är certifierad besiktningstekniker kan vi erbjuda dig utbildning. För att bli certifierad besiktningstekniker krävs: - Dokumenterad erfarenhet eller lämplig utbildning inom området - B-körkort utan begränsning - Teknisk fordonskunskap - Grundläggande datakunskaper Med din professionalism, yrkesstolthet och vilja att sätta kunden i centrum kommer du att påverka kundernas val av station idag och i framtiden. Du är ansvarsfull, noggrann och kan förmedla information på ett trevligt och tydligt sätt. Du är van att ibland arbeta i en hektisk miljö. Du har mycket goda kunskaper i svenska. Vi erbjuder - En betydelsefull roll där din insats gör skillnad för kollegor och kunder. - Ett utåtriktat arbete med många kundkontakter. - Ett arbete i en humanistisk arbetsmiljö där mjuka värden uppskattas. Vi har kollektivavtal som bland annat inkluderar pensionsavsättning, grupplivförsäkring, arbetsskadeförsäkring och extra lön vid föräldraledighet. Vi har dessutom arbetstidsförkortning om 58 timmar/år och friskvårdsbidrag. Välkommen med din ansökan! Carspect öppnade sin första besiktningsstation 1 juli 2010, samma datum som den svenska besiktningsmarknaden öppnade för konkurrens. Vi utför omkring en miljon besiktningar per år på våra drygt 118 besiktningsstationer runt om i landet. Utöver kontroll -och registreringsbesiktningar av lätta fordon erbjuder vi frivilliga tester. Vi mäter kontinuerligt kundnöjdhet och våra kunder är mycket nöjda med oss. Carspect har omkring 330 anställda som representerar en stor etnisk och kulturell mångfald samt ett brett åldersspann. Vi främjar en jämn könsfördelning. Våra anställda får kontinuerlig fortutbildning, exempelvis utbildning i nya föreskrifter som påverkar företaget och teknisk fortbildning. Välkommen att växa med Carspect!

7 maj 2025
Sista ansökan:
2 november 2025
Junior IT-säkerhetsingenjör till Tekniskt Bolag
Friday Väst AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Har du ett brinnande intresse för IT-säkerhet och vill arbeta på en spännande och rolig arbetsplats med många coola produkter? Sök då till rollen som Junior IT-säkerhetsingenjör idag. Urval sker löpande. OM TJÄNSTEN: I rollen som Junior IT-säkerhetsingenjör kommer du att arbeta med många olika arbetsuppgifter där allt arbete präglas av ett stort fokus på säkerhet. Bland annat kommer du att delta i arkitekturarbetet med fokus på IT-säkerhet, delta i design av IT-säkerhetsfunktioner, tolka och bryta ned IT-säkerhetskrav, hjälpa projekten att utvärdera föreslagna lösningar ur ett IT-säkerhetsperspektiv och du kommer vara ett naturligt nav i projektet inom IT-säkerhetsrelaterade frågor. Du kommer även skriva dokumentation och delta i tekniska diskussioner kring olika lösningar. Arbetet kräver också en del nära kontakt med kunder. VI SÖKER DIG SOM: Har en Civilingenjörsexamen eller tar examen till sommaren inom exempelvis datateknik och cybersäkerhet Har haft deltids- eller sommarjobb under utbildningen kopplat till cybersäkerhet, alternativt ett års erfarenhet efter avklarade studier Har goda kunskaper inom Python, Linux och tekniska ordrar Har kunskap om kryptografi och nätverksteknik såsom Cisco, switchar, brandväggar och routrar Har ett gediget intresse för cybersäkerhet och kan uppvisa hobbyprojekt utöver skolarbete Talar och skriver både svenska och engelska flytande, då båda språken nyttjas i ditt arbete Det är meriterande om du har erfarenhet av en eller flera av följande standarder: KSF 3.1, EAL-nivåer av Common Criteria, ISO2700X eller andra internationella standarder som BSI.  Som person tror vi att du är en god kommunikatör med förmåga att skapa förtroende och engagemang. Du strävar efter att identifiera nya möjligheter, utmaningar och gärna hittar nya sätt att bli mer effektiv. Du gillar att programmera, brinner för tekniken men vill ta steget att arbeta mot IT-säkerhetsrelaterade frågor.  OM ANSTÄLLNINGEN:  Detta är ett konsultuppdrag med chans till förlängning. Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Bolaget har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. ÖVRIG INFO:  Omfattning: Heltid Start: Enligt överenskommelse Placering: Järfälla Rekryteringsansvarig: Alice Tegebro Lön: Marknadsmässig Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. OM FRIDAY: Genom att vara en partner både till våra kandidater och kunder strävar vi efter att hitta den bästa matchningen. Det gör vi genom att lära känna våra kunder och kandidater på riktigt! Vi ser självklart till att kunskaps- och erfarenhetskrav matchar, men framförallt lägger vi vikt vid samsyn kring värderingar och företagskultur som båda parter värdesätter. Vår passion är att hjälpa människor till rätt roll, arbetsplats och sammanhang inom IT och teknik. Därför grundade vi Friday med ambition att hjälpa dig till jobbet som ger dig fredagskänslan – varje dag! Vi riktar oss främst till dig som är i början av din karriär eller studerar vid högskola/universitet inom IT och Teknik.  Vår övertygelse är att människor uppnår sin fulla potential när man ser fram emot att gå till jobbet varje morgon. ”Friday – everyday”, hur låter det?

7 maj 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Microsoft Entra Architect
Epical Sweden AB
IT-säkerhetsspecialister

Epical is a pure-play data consultancy with services and expertise to support and enable the management, utilization and protection of our clients' data. We're not just experts in data; we're trust-makers who empower our clients to exceed expectations.Join us in our mission to empower organizations through secure and efficient digital identity management, while fostering a culture of empathy, accountability, and curiosity. What is this role all about? As a Microsoft Entra ID Architect, you will play a critical role in designing, implementing, and maintaining identity and access solutions that leverage Microsoft Entra ID (formerly Azure Active Directory). Your expertise will help enhance secure access to applications, improve user experiences, and support the organization's identity governance strategy. You will collaborate with cross-functional teams to ensure scalable, compliant, and innovative solutions align with business goals. What you should bring to the job position: A deep understanding of Microsoft Entra ID (Azure Active Directory) architecture, configurations, and best practices especially within Identity Governance. Knowledge of identity governance and administration (IGA) principles, access management, and secure authentication methods (e.g., MFA, SSO, Conditional Access). Strong ability to assess requirements, design solutions, and document workflows and technical processes. Excellent problem-solving skills and a proactive, collaborative mindset to work with diverse teams. A commitment to staying updated on the latest trends in identity and access management (IAM). To stay at the forefront of technology, you will continuously update your knowledge on the latest Microsoft Entra developments. Collaborating closely with our cross-Nordic teams, you will act as an important part of our key offering community, contributing to the overall success of our projects. Why should you apply? At Epical we are on an exciting journey, establishing a new-minted data consultancy brand in the market, steering, and shaping our Digital Trust key offerings as well as expanding in the Nordic region. This is a unique opportunity for you to be involved in shaping a role of your passion and interests. The role is a full-time position, and you can live anywhere in Sweden or in Finland as we work in a well-established hybrid setup, but we do also have 10 centrally located offices in different cities. The role is a full-time position, and you can live anywhere in Sweden or in Finland as we apply remote work culture, depending on customer assignments. We do have 10 centrally located offices in different cities across Sweden and Finland. Are you our next trust-maker? To succeed in this role, you should have... Proven experience designing and implementing Microsoft Entra ID solutions in medium to large-scale environments Strong knowledge of implementing Conditional Access Policies to control access based on risk levels, device compliance, and user conditions Experience with Identity Governance solutions to enforce policies around access reviews, role-based access control (RBAC), and entitlements management Expertise in Identity Lifecycle Management, including automated provisioning and de-provisioning, user role management, and handling user access requests throughout their lifecycle Familiarity with Entra ID Sync/Connect and integration of third-party applications using OpenID Connect, SAML, and OAuth protocols Experience in aligning identity solutions with security and compliance standards (e.g., GDPR, ISO 27001) Preferred certifications: Microsoft Certified: Identity and Access Administrator Associate or equivalent What do we offer? A chance to join a team of the Nordic region’s leading experts in Digital Trust, where curiosity is encouraged, and sharing knowledge is a priority. Engaging and challenging hands-on assignments, collaborating with large global clients in complex environments. A supportive organization that values accountability, while also promoting work-life balance and offering the flexibility to work remotely. A comprehensive compensation and benefits package. Ongoing opportunities for education and growth. Access to Visual Studio Enterprise Subscription and Azure/O365 lab environment, courses and certifications to fuel your curiosity and professional development. Let’s secure the Nordic’s together, one step at a time We cannot wait to see your application today! Selection will take place on an ongoing basis. To qualify for this role, you need to live and have a residence, as well as a citizenship/work permit in Sweden or Finland.If you have any questions regarding the role, please do not hesitate to contact me. I can be reached at [email protected]. Our expertise is data. Our product is trust. We’re epical. And you’re welcome to join us.

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Entra ID Architect
Epical Sweden AB
IT-säkerhetsspecialister

Epical is a pure-play data consultancy with services and expertise to support and enable the management, utilization and protection of our clients' data. We're not just experts in data; we're trust-makers who empower our clients to exceed expectations.Join us in our mission to empower organizations through secure and efficient digital identity management, while fostering a culture of empathy, accountability, and curiosity. What is this role all about? As a Microsoft Entra ID Architect, you will play a critical role in designing, implementing, and maintaining identity and access solutions that leverage Microsoft Entra ID (formerly Azure Active Directory). Your expertise will help enhance secure access to applications, improve user experiences, and support the organization's identity governance strategy. You will collaborate with cross-functional teams to ensure scalable, compliant, and innovative solutions align with business goals. What you should bring to the job position: A deep understanding of Microsoft Entra ID (Azure Active Directory) architecture, configurations, and best practices especially within Identity Governance. Knowledge of identity governance and administration (IGA) principles, access management, and secure authentication methods (e.g., MFA, SSO, Conditional Access). Strong ability to assess requirements, design solutions, and document workflows and technical processes. Excellent problem-solving skills and a proactive, collaborative mindset to work with diverse teams. A commitment to staying updated on the latest trends in identity and access management (IAM). To stay at the forefront of technology, you will continuously update your knowledge on the latest Microsoft Entra developments. Collaborating closely with our cross-Nordic teams, you will act as an important part of our key offering community, contributing to the overall success of our projects. Why should you apply? At Epical we are on an exciting journey, establishing a new-minted data consultancy brand in the market, steering, and shaping our Digital Trust key offerings as well as expanding in the Nordic region. This is a unique opportunity for you to be involved in shaping a role of your passion and interests. The role is a full-time position, and you can live anywhere in Sweden or in Finland as we work in a well-established hybrid setup, but we do also have 10 centrally located offices in different cities. The role is a full-time position, and you can live anywhere in Sweden or in Finland as we apply remote work culture, depending on customer assignments. We do have 10 centrally located offices in different cities across Sweden and Finland. Are you our next trust-maker? To succeed in this role, you should have... Proven experience designing and implementing Microsoft Entra ID solutions in medium to large-scale environments Strong knowledge of implementing Conditional Access Policies to control access based on risk levels, device compliance, and user conditions Experience with Identity Governance solutions to enforce policies around access reviews, role-based access control (RBAC), and entitlements management Expertise in Identity Lifecycle Management, including automated provisioning and de-provisioning, user role management, and handling user access requests throughout their lifecycle Familiarity with Entra ID Sync/Connect and integration of third-party applications using OpenID Connect, SAML, and OAuth protocols Experience in aligning identity solutions with security and compliance standards (e.g., GDPR, ISO 27001) Preferred certifications: Microsoft Certified: Identity and Access Administrator Associate or equivalent What do we offer? A chance to join a team of the Nordic region’s leading experts in Digital Trust, where curiosity is encouraged, and sharing knowledge is a priority. Engaging and challenging hands-on assignments, collaborating with large global clients in complex environments. A supportive organization that values accountability, while also promoting work-life balance and offering the flexibility to work remotely. A comprehensive compensation and benefits package. Ongoing opportunities for education and growth. Access to Visual Studio Enterprise Subscription and Azure/O365 lab environment, courses and certifications to fuel your curiosity and professional development. Let’s secure the Nordic’s together, one step at a time We cannot wait to see your application today! Selection will take place on an ongoing basis. To qualify for this role, you need to live and have a residence, as well as a citizenship/work permit in Sweden or Finland.If you have any questions regarding the role, please do not hesitate to contact me. I can be reached at [email protected]. Our expertise is data. Our product is trust. We’re epical. And you’re welcome to join us.

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Site Manager Farsta
Airmiz AB
Inköps-, logistik- och transportchefer

Join Airmee – We Are Looking for a Site Manager to our Terminal in Farsta! Do you thrive in a dynamic and fast-growing organization? Do you have the ability to combine analytical thinking with operational execution? We are now looking for a driven Site Manager to lead and optimize our terminal in Farsta, Stockholm. If you’re ready to take your career to the next level and contribute to creating the best delivery experience in the world – this is the role for you! About Airmee Airmee is a tech driven last mile company that serves e-commerce companies in Sweden and Denmark, with the market’s highest delivery quality and customer satisfaction. We work to create the best delivery experience by optimizing logistics to be as efficient and environmentally friendly as possible . Our technical platform drives our logistics operations to ensure that thousands of consumers receive their deliveries on time every day. At Airmee, you’ll have the opportunity to work in a rapidly growing company where innovation and sustainability are in focus. We offer a challenging and developmental role with significant responsibility and a unique opportunity to shape the future of logistics . Together, we strive to create the best and most sustainable delivery option in the Nordics. About the role As the Site Manager, you will have the overall responsibility for the operations at your designated site. By diving deep into data, identifying challenges, and implementing solutions, you will drive cost efficiency and operational excellence—from tech innovations to process optimizations. You will lead a high-performing Terminal team of 5 to 10 employees, depending on volume . You’ll be responsible for fostering effective collaboration, maintaining a positive and inclusive work environment, and ensuring that the team works toward shared goals aligned with Airmee’s values and operational standards. Your responsibilities: Monitor and act on KPIs and metrics daily to ensure operational excellence at your site. Lead and optimize team performance at your terminal. Develop and implement SOPs to standardize best practices and drive continuous improvements. Lead projects, including process design and workflow improvements. Identify and resolve bottlenecks, while ensuring long-term capacity planning. Collaborate closely with staffing agencies, ensuring their performance and compliance align with expectations. Create a safe and positive working environment for employees and subcontractors. Ensure full compliance with work environment regulations, collective agreements, and actively participate in union negotiations. Who are we looking for? We are looking for someone who enjoys working both strategically and hands-on, with the ability to engage and lead others toward ambitious goals. You are data-driven and solution-oriented, always seeking new ways to improve processes and increase efficiency. Highly independent and proactive, you take initiative to drive projects forward. With strong communication skills in both Swedish and English, you can navigate diverse environments effectively. Requirements: University degree in economics, management, or a related field, or equivalent work experience. Experience with collective agreements and union negotiations is a plus. Fluency in Swedish and English. Advanced Excel skills Are You Ready to Take the Next Step in Your Career? Submit your application today!

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Application Expert
Rasulson Consulting AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Application Expert – Last Mile Transport (Consultant Role) We are currently seeking a consultant to join a cross-functional Transport B2C team, supporting an expansion and warehouse project focused on last mile delivery. The role involves close collaboration with internal stakeholders and external partners to ensure efficient setup and integration of last mile transport solutions. About the Role As an Application Expert, you will take part in various activities related to the implementation of last mile carrier solutions through a third-party platform. Your daily work will include gathering and analyzing requirements, coordinating tasks between teams and external vendors, and performing or supporting testing activities to ensure successful delivery. Your responsibilities will include: Driving and coordinating requirements for last mile carrier integrations Collaborating in testing activities to validate the solution Supporting cross-team coordination within the project Acting as a key contact for the third-party carrier platform provider We are looking for someone with: Solid experience in large-scale IT projects, particularly in roles involving testing, requirements, and coordination Background in logistics-related projects, especially last mile transport Strong coordination skills with third-party vendors and partners Experience using tools such as Postman and SoapUI (meriting) Previous involvement in similar projects within a retail or logistics context is a plus Start date and duration according to agreement. About Rasulson Consulting Rasulson Consulting is a specialized staffing and recruitment firm focused on the IT sector. We collaborate with leading tech companies and innovative startups to provide exciting career opportunities for individuals passionate about digital development. With our deep technical expertise and extensive network, we efficiently match the right talents with the right assignments. At Rasulson Consulting, you’ll receive personalized guidance, regular feedback, and the chance to take the next step in your IT career.

7 maj 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
HSE Engineer
Maandag Nordic AB
Drifttekniker, IT

Why Maandag Nordic? With us, you’ll get the chance to really put your ideas into action. We offer a work environment where you can grow and learn through hands-on experience - trying things out, making mistakes, and improving. If you are a good match, we would like to receive a CV in WORD format with motivation why you fit this assignment, your availability and any scheduled holidays.  For more than 35 years, Maandag® has been at the forefront of empowering people and organisations. We not only help professionals get jobs, but also connect them with a future that matches their values, desires and ambitions. Because when people are truly in the right place, they can develop themselves, fulfil their dreams and go to work with fresh energy every day. The energy and power released in the process is a catalyst for growth for companies. We started in the Netherlands, but now we also help professionals and organisations in Belgium, Poland, Dubai and Sweden. Our extensive knowledge of different markets, coupled with our wide network, enables us to make perfect matches quickly. Location: Stockholm, with occasional business trips to Boden  Extension: Full-time, 40 hours/week (Monday to Friday) Start date: ASAP Duration: 12 months, with possibility of extension   As the project HSE engineer, you will be responsible for reviewing safety of the design with focus on the machinery, process and fire safety. This role ensures that the production is designed safely considering legislational requirements, best industry practices and operational aspects. You will work closely with our clients' project teams and operation, EPCMs, OEMs and similar, and report to the Lead Technical Safety Engineer.   In the role you will be interacting with multiple stakeholders, both internal and external, including project managers, engineers, contractors and regulatory authorities. Effective communication will help you collaborate with stakeholders and address any concerns or challenges that arise. Integrity and courage are vital qualities. It is essential to have the integrity to adhere to safety standards and guidelines, even if it means challenging others or making unpopular decisions. Courage is necessary to speak up and raise concerns if you identify any safety issues or potential risks.   Key responsibilities  - Reviewing design documentation - Coordinating safety topics with the EPCMs - Ensuring uniform safety design throughout the site - Carrying out risk analyses - Building and developing the project’s safety tool Qualifications -M.Sc. or B.Sc. in Relevant Engineering, such as chemical, mechanical, or fire engineering - 5 Years Experience in Industrial Projects within the process industry (steel, mining, pulp & paper, oil & gas etc.) - Experience in industrial safety design is needed as that is the focus of work - A good understanding of the typically used methods for carrying out safety studies - A good understanding of the industrial permitting process and local legislation relevant to safety - Value adding skills; functional safety and ATEX know how Furthermore, having a passion for safety is essential. Your enthusiasm for promoting safety and your dedication to continuously improving safety practices will help create a safety culture within the project team and contribute to the overall success of the project.  In summary, along with the technical qualifications and experience, possessing strong communication skills, being organized, having integrity and courage, and demonstrating passion and commitment for safety are crucial attributes for success in this role.

7 maj 2025
Sista ansökan:
3 november 2025
Kickstarta karriären som säljare hos Tryggsam – utan erfarenhet
Tryggsam i Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Söker du ditt första riktiga heltidsjobb – eller kanske en nystart? På Tryggsam får du inte bara ett jobb, du får en väg framåt. Vi utbildar dig från grunden och ser till att du växer snabbt – både i yrkesrollen och som person.  Vad du får hos oss: Trygg garantilön+ schysst provisionssystem Gemenskap, tävlingar och skratt på kontoret varje dag Aw:s, kickoffs, gemensamma frukostar och massage på jobbet I din roll som säljare kommer du att använda telefonen som ditt främsta verktyg. Du kommer att förmedla vår tjänst, kreditbevakning & ID-skydd till nya och befintliga kunder. Vem är du? Du gillar utmaningar och har en positiv attityd Du vill ha feedback och utvecklas – inte bara stämpla in Du vill att jobbet ska kännas meningsfullt Det här är en perfekt roll för dig som är nyfiken, orädd och vill börja en karriär inom försäljning. Plats: Hästholmsvägen 28, Nacka Tjänst: Heltid Lön: Fast lön + provision Start: Så snart som möjligt

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025