Brinner du för att ge bra service och ser dig själv som en glad och positiv person som alltid vill ge det där lilla extra? Vi söker nu kundservicemedarbetare som motiveras av att alltid finna lösningar. Vi söker dig som är serviceinriktad, lyhörd, kommunikativ och har förmåga att hantera många arbetsuppgifter parallellt. Som person är du strukturerad, lösningsorienterad och en pålitlig lagspelare. Du är positiv, full av energi och inser vikten av ett gott samarbete. Kundupplevelsen värderas högt och ser därför att erfarenhet av att möta människor och arbeta med service i olika forum är meriterande. Vidare drivs du av utvecklande arbete och tar dig lätt an utmaningar. Dina arbetsuppgifter: Handlägga inkommande ärenden, primärt via telefon och mail Vid behov ta kontakt med distributörer, för att lösa frågor om leverans av paket Arbeta analytiskt och vara en viktig del av förbättrings-/utvecklingsarbetet, samt vara en drivande kraft i att lyfta utmaningar som behövs arbetas med Din profil: Har erfarenhet av kundbemötande och service Finner glädje i att hjälpa andra Utstrålar positiv energi och är engagerad Telefonvana är meriterande Har lätt för att sätta dig in i nya system och är snabb på att ta till dig ny information Har en god teknisk baskompetens och erfarenhet av att jobba i ärendehanteringssystem Om företaget: Early Bird är en tjänst som levererar det du beställt online hela vägen till din postlåda, både smidigt och hållbart. Early Bird levererar en miljon paket i manaden at bade stora svenska e-handlare som bland annat Adlibris och Lyko, men aven till stora globala foretag som bland annat Amazon och Wish. Tjänsten avser ett vikariat men med goda möjligheter till fast anställning därefter. Du kommer arbeta måndag-fredag 8-17 där arbetsplatsen är belägen i Norsborg. Är det dig vi beskriver? Skicka då genast in din ansökan, vi anställer löpande!
Trivs du i en entreprenöriell och snabbrörlig miljö? Vill du utvecklas inom controlling och arbeta brett med redovisning och rapportering? Var? Stockholm City När? Start så snart som möjligt, med hänsyn till uppsägningstid Anställningsform? Hyrrekrytering via Delta Consulting Om vår kund Vi söker en Financial Controller till ett innovativt bolag i framkant inom infrastruktur och digitalisering. Här får du arbeta i en entreprenöriell miljö med korta beslutsvägar och en kultur som präglas av öppenhet och samarbete. Teamet är kompetent och sammansvetsat, och du får goda möjligheter att utvecklas. Om rollen Som Financial Controller blir du en nyckelspelare i ekonomiteamet och får arbeta både operativt och strategiskt. Dina arbetsuppgifter inkluderar exempelvis: Budget och prognoser Redovisning och rapportering Effektivisering av processer och digitalisering Analysarbete Stöd i olika projekt Vi söker dig som har 1-3 års erfarenhet av revision (gärna Big 4) samt ekonomiarbete inhouse Goda kunskaper i Excel En flexibel och prestigelös personlighet som trivs i en snabbrörlig miljö Här finns stora möjligheter att växa i en stimulerande roll med engagerade kollegor! Har vi ringat in din person? Kul! Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Klara Hägg på [email protected] eller 072-221 94 19. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.
Projektkoordinator till Digitalidag – gör skillnad för digital inkludering! Vi söker en projektkoordinator som vill vara med och driva Digitalidag, en nationell samverkansplattform för digital inkludering. Du blir en del av ett engagerat team där du får arbeta med kommunikation, aktörskontakter och webbinnehåll. Vad du kommer att göra: Skapa, granska och publicera innehåll på digitalidag.se Hålla kontakten med företag, organisationer och kommuner Sprida kännedom och engagera fler aktörer att delta Samordna material och uppdatera webbinnehåll Stötta i nyhetsbrev och informationsutskick Vem vi söker: Minst 1 års erfarenhet av Contentful eller likvärdigt CMS Några års erfarenhet av projektkoordinering och webbadministration Strukturerad, serviceinriktad och bra på att hålla deadlines Meriterande om du har erfarenhet av Apsis eller tillgänglighetsanpassning Praktisk informationOrt: Stockholm Omfattning:100% Startdatum:2025-04-01 Slutdatum:2025-11-10 Option:2026-05-10 Ansök senast:2025-03-20 Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
ArbetsuppgifterVår kund befinner sig i en intensiv utvecklingsfas där mycket händer i alla delar av organisationen. De söker därmed en Digital Kommunikatör som kan hjälpa till att hålla deras webbsidor och intranät i toppklass med en särskild inriktning på att vara operativ i projektet med att göra om deras bildbank från grunden. Sektionen internkommunikation och kommunikationsstöd ansvarar för att utveckla, följa upp och stötta organisationen inom området internkommunikation. Sektionen ansvarar också till del för extern kommunikation, exempelvis arbetsgivarvarumärket. Sektionen tillhör avdelningen kommunikation och försäljning som har ett helhetsansvar för all kommunikation, samt försäljning och resenärsservice. På avdelningen arbetar drygt 120 personer. På sektion internkommunikation och kommunikationsstöd arbetar idag nio personer. Kvalifikationer Du har en akademisk utbildning inom kommunikation, alternativt en motsvarande yrkesutbildning. Du har minst 3 års arbetslivserfarenhet av producera och publicera nyheter och innehåll för webb och intranät. Du har erfarenhet från minst 1 tidigare uppdrag som skribent på svenska. Du har minst 3 års arbetslivserfarenhet med att ha arbetat med bildhantering, fotograferingar och bildbank på en kommunikationsavdelning. Du är flytande i svenska, i såväl tal som skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet av att driva utvecklingsprojekt inom kommunikation. Personliga egenskaper För att lyckas i uppdraget som Digital Kommunikatör gillar du människor och får energi av att ha många kontakter och ärenden i gång samtidigt. Du behöver även vara nyfiken, driven, strukturerad och ansvarstagande. Företagspresentation Vår kund är en myndighet i Stockholm som arbetar för att underlätta vardagen för invånarna som reser och pendlar. Det som kännetecknar deras verksamhet är det stora engagemanget bland deras medarbetare samt stoltheten över deras samhällsuppdrag. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start 2025-04-01 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-09-30 med möjlighet till förlängning i upp till 18 månader. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Stockholm. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format). Sista ansökningsdag är 2025-03-24. Innan uppdragsstart ska konsulten ta del av och signera ett sekretessavtal.
Vi söker en kommunikatör som kan gå in som konsult till vår kund inom trafikbranschen, där du får en nyckelroll i att skapa engagerande och tydlig kommunikation i en dynamisk och samhällsviktig verksamhet. Den interna kommunikations- och stödfunktionen arbetar för att stärka och utveckla organisationens interna kommunikation genom strategisk vägledning och uppföljning. Dessutom hanterar teamet delar av den externa kommunikationen, såsom arbetsgivarvarumärket. Enheten är en del av kommunikations- och försäljningsavdelningen, som ansvarar för all kommunikation, samt försäljning och service gentemot resenärer. Totalt består avdelningen av drygt 120 medarbetare, varav nio arbetar specifikt med intern kommunikation och kommunikationsstöd. Kunden befinner sig i en spännande utvecklingsfas med många förändringar inom organisationen. Nu söker de en digital kommunikatör som kan säkerställa att deras webbsidor och intranät håller högsta kvalitet. En stor del av rollen innebär att arbeta operativt med att förnya och utveckla bildbanken från grunden, i nära samarbete med övriga team. Uppdraget erbjuder för närvarande möjlighet till både distansarbete och arbete på kontoret i Stockholm. Fördelningen av arbetsdagar och tider anpassas efter verksamhetens behov och sker i samråd med kunden. Skallkrav • Utbildning: Akademisk examen inom kommunikation eller motsvarande relevant yrkesutbildning. • Erfarenhet: Minst tre års arbetslivserfarenhet av att skapa och publicera nyheter och innehåll för webb och intranät. • Tidigare uppdrag: Ska ha haft minst ett uppdrag som skribent och vara en mycket skicklig skribent på svenska. • Du trivs i en dynamisk miljö där du har många kontakter och uppgifter igång samtidigt. För att lyckas i rollen är det viktigt att du är engagerad, initiativrik, strukturerad och har en stark känsla av ansvar. Meriterande Erfarenhet från minst ett tidigare projekt där konsulten har drivit utvecklingsinitiativ inom kommunikation. Tillträde och ansökan: Startdatum: 01-Apr-2025 Slutdatum: 30-Sep-2025. Möjlighets till 6 månaders förlängning vid 3 tillfällen Sista ansökningsdagen:25-Mar-2025 Ort: Stockholm Kontaktperson: 0790 062 711 Urval och intervjuer sker löpande! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Är du redo att jobba i ett högt tempo och trivs med att vara snabb om fötterna när stressen stiger? KAJSAS söker nu engagerade och drivna köksbiträden för sommaren 2025. Här får du möjlighet att arbeta på en plats med en härlig familjär stämning, samtidigt som du får vara med och skapa den bästa möjliga upplevelsen för våra gäster. Vem är du? Vi söker dig som brinner för service och matlagning. Du har erfarenhet av att arbeta i högt tempo och hantera många bollar i luften samtidigt. Du trivs med att vara flexibel och har en god förmåga att växla upp under stressiga perioder med mycket gäster och bongar i köket. Du är van vid gästbemötande och tycker om att laga mat. Kommunikation och lagarbete är avgörande för oss, och du är en teamplayer som ser till att alla arbetar tillsammans för att hålla högsta kvalitet både i köket och i bemötandet av våra gäster. Samtidigt har du förmågan att arbeta självständigt och ta eget ansvar när det behövs. Om oss: KAJSAS är ett familjeföretag, och KAJSAS I TULLEN ligger mitt i folkmyllret vid Hornstulls strand. Här serverar vi färgglada drinkar, de saftigaste burgarna och premiumkorv – allt tillagat med kärlek och noggrant utvalda råvaror. Vi arbetar som ett tajt team och ser till att alla trivs på jobbet. För oss är personlighet, samarbete och en härlig stämning lika viktiga som att maten och servicen håller högsta kvalitet. Vi har tre fasta enheter på Södermalm och vår vision är att skapa mötesplatser runt om i Stockholm, där varje gäst lämnar som en vän. Rollen och arbetsuppgifter: Som köksbiträde på KAJSAS får du ett varierat och ansvarsfullt arbete. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera: Beredning av mat/ fastfood Förberedelser inför service, inklusive disk och städning för att hålla arbetsområdet rent och organiserat. Kassahantering och att ta emot beställningar. Ansvara för öppning och stängning av köket, inklusive att säkerställa att alla rutiner följs. Stödja och hjälpa andra stationer i verksamheten vid behov, för att säkerställa ett effektivt och bra flöde under hela arbetsdagen. Det viktigaste är att du är redo att arbeta, ha kul på jobbet, samarbeta med dina kollegor och har ett genuint intresse av att utvecklas. Kvalifikationer: Minst några års erfarenhet som kock eller fastfood Du känner dig trygg i köket och är van vid att arbeta självständigt Utbildning inom restaurang är meriterande men inget krav Du har en genuin glädje och kunskap om råvaror Anställning: Tjänsterna vi söker är både hel- och deltid med varierande arbetstider under dag, kväll och helg. Intervjuer sker löpande med uppstart i mars/april. Lönesättning sker individuellt enligt överenskommelse. Arbetstider under högsäsong är mellan 09:00 - ca 23:00 Såhär ansöker du: För att ansöka ber vi dig att skicka en fullständig ansökan med ditt CV, ett personligt brev samt en kort video där du berättar lite om dig själv. Ansökningar tas endast emot via länk. Hoppas vi hörs snart – vi ser fram emot att få veta mer om dig!
Har du ett stort intresse för mat och dryck och är van att arbeta under högt tempo? KAJSAS I TULLEN söker nu driven och engagerad kassa och barpersonal till sommarsäsongenOm oss KAJSAS är ett familjeföretag, och KAJSAS I TULLEN ligger mitt i folkmyllret vid Hornstulls strand. Här serverar vi färgglada drinkar, de saftigaste burgarna och premiumkorv – allt tillagat med kärlek och noggrant utvalda råvaror. Vi arbetar som ett tajt team och ser till att alla trivs på jobbet. För oss är personlighet, samarbete och en härlig stämning lika viktiga som att maten och servicen håller högsta kvalitet. Vi har tre fasta enheter på Södermalm och vår vision är att skapa mötesplatser runt om i Stockholm, där varje gäst lämnar som en vän. På KAJSAS jobbar vi i en familjär miljö där personlighet och gruppsammanhållning är lika viktigt som kvaliteten på maten och servicen. Därför lägger vi stor vikt på att du är en öppen person som vill bidra med positiv energi till ett tight team. Vi hjälper varandra, behandlar varandra med respekt oberoende på person eller anställningsgrad, vågar fråga och visar stor omtanke för våra kollegor. Vem är du? Du är en serviceinriktad person som drivs av att skapa bra upplevelser för våra gäster. Du är resultatinriktad, driven och passionerad, och trivs i en miljö där du får ta egna initiativ och ansvar. Du är självgående och kan hantera självständiga arbetsmoment, särskilt under öppning eller när det är lugnare på dagen. Samtidigt tycker du om att jobba i team och presterar bäst som del av en grupp. Kvalitet och service är det allra viktigaste för oss, och därför tror vi att du är noggrann men samtidigt effektiv och trevlig i ditt arbete. Du gillar att hålla högt tempo och har förmågan att hantera snabba förändringar. Periodvis kan arbetet vara fysiskt krävande och arbetsdagarna långa, men du ser det som en utmaning och är motiverad av att leverera på topp. Om tjänsten Som medarbetare på KAJSAS får du lära dig jobbet direkt på plats under handledning av vår nuvarande platsansvarig. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera: Öppna och stänga enheten Arbeta i kassa och bar, där ordning och reda är särskilt viktigt Alkoholservering Hantera espressomaskin och andra köksmaskiner Hjälpa köket vid behov med beredning av mat och enklare prepp/påfyllning Städning/disk och hålla ordning på arbetsplatsen Hantera beställningar och leveranser tillsammans med kollegor och platsansvarig Du kommer också att dela ansvar med dina kollegor och platsansvarig för de olika uppgifterna. Under din uppstart får du material som hjälper dig att förstå våra arbetsprocesser. Vi ser gärna att du har minst ett till två års erfarenhet i branschen och brinner för att organisera och leda arbetsplatsen framåt. Arbetstiderna varierar med morgnar, dagar, kvällar och helger. Våra öppettider är för närvarande 10:00-19:00, och under vår/sommaren håller vi öppet till 23:00. Villkor Tjänsten vi erbjuder är en säsongsanställning med möjlighet för förlängning. Lön enligt överenskommelse. Ansökningar tas emot löpande med uppstart under mars/april. Såhär ansöker du: För att ansöka ber vi dig att skicka en fullständig ansökan med ditt CV, ett personligt brev samt en kort video där du berättar lite om dig själv. Ansökningar tas endast emot via länk. Hoppas vi hörs snart! För mer info om KAJSAS, kika in på kajsas.se eller på våra sociala medier.
Gillar du högt tempo, älskar mat och service? KAJSAS söker nu engagerad kökspersonal till sommarsäsongen 2025 för KAJSAS I PARKEN!Vem är du? Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att jobba med mat - vare sig du arbetat i storkök, på en väletablerad krog eller i ett snabbmatskök med fastfood kan du vara rätt person för oss! Du ska vara driven och van att arbeta med ett högt tempo och tydligt kunna kommunicera med dina kollegor. Om oss KAJSAS är ett familjeföretag där vi lagar maten själva med bra råvaror och massor av kärlek. Vi är ett tight team som jobbar nära varandra, där personlighet, samarbete och god stämning är lika viktigt som att maten och servicen håller högsta kvalitet. Vi strävar efter att alla trivs och har kul på jobbet. Vi är en familj tillsammans som tillsammans med dig hjälps åt för att skapa den bästa möjliga upplevelsen för våra gäster. KAJSAS I PARKEN är en sommarbistro belägen i Vitabergsparken på Södermalm och är en av områdets mest vältrafikerade uteserveringar. Konceptet bygger på medveten mat och dryck för en medveten publik i en grönskande miljö. En plats för alla med ett brett och genomtänkt utbud där vi välkomnar alla våra besökare oavsett om de söker en plats för möte, lite egentid eller socialt umgänge. Rollen och arbetsuppgifter Rollen som kökspersonal hos KAJSAS innebär främst arbete i service med tillagning av mat - framförallt i varmkök och prepp, men kallkök förekommer också. Tillsammans med dina kollegor ser du till att vi lagar mat av högsta möjliga kvalité, bidrar till en härlig arbetsplats och ger kunder högsta möjliga service. För den som visar framfötterna och engagerar sig finns stora möjligheter att växa hos KAJSAS. Dina arbetsuppgifter hos KAJSAS är bland annat: - Bra samarbete med dina kollegor - Enklare köksarbeten – hantera stekbord, fritös och komponera maträtter - Kunna arbeta självständigt och följa givna direktiv - Följa rutiner gällande hygien, service, miljö och koncept - Följa rutiner inför öppning/stängning Anställning Tjänsterna vi tillsätter är både hel- och deltid och arbetstider är blandade dag, kväll och helg. Tjänsten är säsongsanställning med möjlighet till tillsvidareanställning. Anställning och intervjuer sker löpande med uppstart i drift i början av april. Lönesättning tillämpas individuellt enligt överenskommelse. Så här ansöker du: Skicka din ansökan med CV och en kort film där du berättar lite om dig själv! Vi ser fram emot att höra från dig och hoppas att du vill vara en del av vårt härliga team.
Har du ett stort intresse för mat och dryck och är van att arbeta under högt tempo? KAJSAS söker nu driven och engagerad kassa och barpersonal till sommarsäsongen för KAJSAS I PARKEN! Vem är du? Vi söker dig som brinner för att arbeta med mat och dryck och är van vid högt tempo och att hantera flera uppgifter samtidigt. Vi ser att du är serviceinriktad och har förmåga att följa instruktioner samt även självständigt skapa egna och effektiva arbetssätt. Arbetet i service kan stundtals vara stressigt och utmanande, vi ser därför att du är både flexibelt och snabb på att anpassa dig till nya situationer. Du förstår vikten av lönsamhet och samarbete och triggas av att nå högt uppsatta mål tillsammans med dina kollegor. Om oss KAJSAS är ett familjeföretag där vi lagar maten själva med bra råvaror och massor av kärlek. Vi är ett tight team som jobbar nära varandra, där personlighet, samarbete och god stämning är lika viktigt som att maten och servicen håller högsta kvalitet. Vi strävar efter att alla trivs och har kul på jobbet. Vi är en familj tillsammans som tillsammans med dig hjälps åt för att skapa den bästa möjliga upplevelsen för våra gäster. KAJSAS I PARKEN är en sommarbistro belägen i Vitabergsparken på Södermalm och är en av områdets mest vältrafikerade uteserveringar. Konceptet bygger på medveten mat och dryck för en medveten publik i en grönskande miljö. En plats för alla med ett brett och genomtänkt utbud där vi välkomnar alla våra besökare oavsett om de söker en plats för möte, lite egentid eller socialt umgänge. Rollen och arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna innebär främst arbete bakom kassa/bar. Detta innebär att ta emot beställningar från gäster, både vid bord och bakom kassa/bar, blanda och servera drinkar, öl och vin samt servering av mat och dryck. Du ansvar även för att säkerställa hygien och miljö bakom både på golvet och bakom baren samt rutiner för öppning och stängning. På KAJSAS arbetar vi som ett team och du förväntas därför även kunna täcka upp och hjälpa dina kollegor på övriga stationer, givetvis i mån av erfarenhet av uppgiften. Anställning: Vi erbjuder en deltidsanställning på ca 50–75 % för kommande säsong, med möjlighet till extra timmar vid behov. Lön enligt överenskommelse. Anställning och intervjuer sker löpande med uppstart i drift i början av i mitten av April till början av Maj. Så här ansöker du: Skicka din ansökan med CV och en kort film där du berättar lite om dig själv! Vi ser fram emot att höra från dig och hoppas att du vill vara en del av vårt härliga team. För mer info om KAJSAS, kika gärna på vår hemsida www.kajsas.se eller följ oss på våra sociala medier. Hoppas vi hörs snart!
Är du redo att jobba i ett högt tempo och trivs med att vara snabb om fötterna när stressen stiger? KAJSAS söker nu engagerad kökspersonal för våren och sommaren 2025. Här får du möjlighet att arbeta på en plats med en härlig familjär stämning, samtidigt som du får vara med och skapa den bästa möjliga upplevelsen för våra gäster. Vem är du? Vi söker dig som brinner för service och matlagning. Du har erfarenhet av att arbeta i högt tempo och hantera många bollar i luften samtidigt. Du trivs med att vara flexibel och har en god förmåga att växla upp under stressiga perioder med mycket gäster och bongar i köket. Du är van vid gästbemötande och tycker om att laga mat. Kommunikation och lagarbete är avgörande för oss, och du är en teamplayer som ser till att alla arbetar tillsammans för att hålla högsta kvalitet både i köket och i bemötandet av våra gäster. Samtidigt har du förmågan att arbeta självständigt och ta eget ansvar när det behövs. Om oss: KAJSAS är ett familjeföretag där vi lagar maten själva med bra råvaror och massor av kärlek. Vi arbetar som ett tajt team och ser till att alla trivs på jobbet. För oss är personlighet, samarbete och en härlig stämning lika viktiga som att maten och servicen håller högsta kvalitet. Vi har tre fasta enheter på Södermalm och vår vision är att skapa mötesplatser runt om i Stockholm, där varje gäst lämnar som en vän. Rollen och arbetsuppgifter: Som köksbiträde på KAJSAS får du ett varierat och ansvarsfullt arbete. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera: Beredning av mat/fastfood (bl.a. hamburgare, tunnbrödsrullar, grillade paninis) Förberedelser inför service, inklusive disk och städning för att hålla arbetsområdet rent och organiserat. Kassahantering och att ta emot beställningar. Ansvara för öppning och stängning av köket, inklusive att säkerställa att alla rutiner följs. Stödja och hjälpa andra stationer i verksamheten vid behov, för att säkerställa ett effektivt och bra flöde under hela arbetsdagen. Det viktigaste är att du är redo att arbeta, ha kul på jobbet, samarbeta med dina kollegor och har ett genuint intresse av att utvecklas. Kvalifikationer: 1-2 års erfarenhet från köksarbete inom resturang och fastfood Du känner dig trygg i köket och är van vid att arbeta självständigt Du har en genuin glädje och kunskap om råvaror Anställning: Tjänsterna vi söker är både hel- och deltid med varierande arbetstider under dag, kväll och helg. Intervjuer sker löpande med uppstart i mars/april. Lönesättning sker individuellt enligt överenskommelse. Arbetstider under högsäsong är mellan 06:30 - ca 20.00 Såhär ansöker du: För att ansöka ber vi dig att skicka en fullständig ansökan med ditt CV, ett personligt brev samt en kort video där du berättar lite om dig själv. Ansökningar tas endast emot via länk. Hoppas vi hörs snart – vi ser fram emot att få veta mer om dig!
Välj ett jobb för att visa detaljer