Vill du arbeta med exklusiva klockor och accessoarer i en inspirerande flygplatsmiljö? Slash.ten söker nu engagerade och serviceinriktade säljare för att representera Fredmans i deras nya butik på Arlanda! Detta är en unik möjlighet att arbeta med exklusiva varumärken i en internationell miljö, samtidigt som du blir en del av Slash.ten – en ledande kundupplevelsebyrå med spetskompetens inom retail och service. Om rollen Som säljare hos Slash.ten, stationerad i Fredmans butik på Arlanda, kommer du att arbeta med försäljning av premiumklockor och accessoarer från flera välkända varumärken. Ditt uppdrag är att skapa en förstklassig kundupplevelse genom professionell och inspirerande rådgivning, anpassad efter varje kunds behov. I den dynamiska flygplatsmiljön krävs flexibilitet och ansvarstagande. Du är en lagspelare som ser möjligheter i varje kundmöte, trivs med att arbeta mot säljmål och alltid strävar efter att överträffa förväntningarna. Dina arbetsuppgifter: Ge högklassig service och skapa långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta försäljningsmål och säkerställa butikens framgång Upprätthålla butikens rutiner och visuella koncept Hantera lager, kassaarbete och dagliga butiksuppgifter Vi söker dig som: - Har en naturlig känsla för försäljning och kundbemötande - Motiveras av att arbeta mot säljmål och skapa kundrelationer - Trivs i en internationell och tempofylld miljö - Är flexibel och anpassningsbar till olika kundtyper och behov - Har ett intresse för klockor och accessoarer – och en vilja att lära dig mer! - Behärskar svenska och engelska i tal och skrift (ytterligare språk är meriterande) Vi erbjuder: - En spännande arbetsplats i en unik miljö - Möjlighet att arbeta med exklusiva varumärken - Ett engagerat team med passion för kundupplevelser - Utbildning och produktkunskap för att du ska bli expert inom ditt område Start: I början av maj. Om Slash.ten Slash.ten är en kundupplevelsebyrå med lång erfarenhet inom retail, event och service. Vi arbetar med några av världens största varumärken och är stolta över att ha byggt starka team som levererar exceptionella kundupplevelser. Vår kultur präglas av passion, teamwork och en ständig strävan att bli ännu bättre. Läs mer på www.slashten.net. Som en del av Slash.ten blir du vår och våra varumärkens främsta ambassadör – och vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team! Låter detta som rätt utmaning för dig? Ansök redan idag!
Nyfiken på Aleris basala hemsjukvård Bromma eller Ekerö? Kom på öppet hus! Den 25 mars kl. 17–19.00 öppnar vi dörrarna hos oss på Basal hemsjukvård i Bromma! Är du utbildad undersköterska? Då har du chansen att träffa vårt fantastiska team och få en inblick i hur vi arbetar. Vi söker just nu timanställda och sommarvikarier. Är du intresserad av att bli en del av vårt gäng? Då kan du träffa oss för en första intervju. Det är ett perfekt tillfälle att få svar på dina frågor och se om vi är rätt plats för dig! Vi bjuder självklart på fika under kvällen. Du hittar oss på Tunnlandsvägen 99 i Bromma. Observera att för rollen som undersköterska krävs en skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen samt ett giltigt B-körkort. Du är varmt välkommen – registrera gärna ditt CV i förväg. Vi ser fram emot att träffa dig!
Vill du arbeta inom hemsjukvården i Vårby ? Trivs du med tempo i arbetet och vill utvecklas i din roll som undersköterska så ska du söka dig till oss!Vi kan erbjuda dig som medarbetare: Kollektivavtal Flexibla arbetstider Schemalagd kompetensutvecklingstid Friskvård Kompetensutveckling via våra kliniska utbildningar För den här tjänsten erbjuder vi en timanställning som passa perfekt för dig som studerar eller är intresserad av ett arbete som innebär kortare arbetspass under de tidiga morgontimmarna. Arbetsuppgifter Som undersköterska hos oss kommer du att utföra basal hemsjukvård i våra patienters hem. Vi arbetar när vårdcentralerna är stängda så arbetstiderna är därmed förlagda under de tidiga morgontimmarna 05.00-08.00. Arbetsuppgifterna är delegerade från sjuksköterska och inkluderar bland annat att ge läkemedel, ta blodsocker och ge insulin, lägga om sår, omvårdnad av stomier samt sondmatning. Du dokumenterar i TakeCare och använder Epsilon som arbetsredskap. Arbetet innebär mycket bilkörning och du utgår från vårt kontor i Vårby med fasta besök. Kvalifikationer Vi söker dig som: * Är utbildad undersköterska * Har körkort och god körvana * Har haft delegering på läkemedel och insulin Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom hemsjukvården. Vi ser även att du har en god samarbetsförmåga, är ansvarsfull och har ett stort engagemang i ditt arbete. Vi vill att du alltid arbetar för en god och patientsäker vård. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Villkor Som medarbetare hos oss är du vår viktigaste resurs och därför erbjuder vi vår interna Academy som är en utbildning för undersköterskor. Vi har regelbundna arbetsplatsträffar och i schemat ingår kompetensutvecklingstid. I och med att undersköterska blir en skyddad yrkestitel från och med 1 juli 2023 kan du komma att anställas under en annan titel fram till dess att du visat upp intyg. Du kan ansöka på socialstyrelsen om du inte redan gjort det genom att klicka på länken. https://legitimation.socialstyrelsen.se/skyddad-yrkestitel-for-underskoterska/ Rekryteringsprocessen När du ansökt kommer du ta del av Aon testverktyg där du kommer att genomföra två tester varav ett kunskapstest och ett personlighetstest. Vänligen håll utkik i er mejlkorg och skräppost för att ta del av testerna. Rekrytering sker löpande med sedvanlig rekryteringsprocess samt kunskapsprov. Varmt välkommen med din ansökan!
Vi söker dig som vill ta ditt nästa steg i karriären tillsammans med oss i rollen som Tech Recruiter, eller som vi kallar den: Career Manager. Att vara en kollega på Procruitment är fartfyllt och roligt, vi kombinerar intressanta diskussioner med stora portioner värme och glädje! Med utgångspunkt i våra värderingar glöd, hjärta och kunskap har vi tillsammans byggt upp Sveriges enda karriärbyrå inom IT, Tech och Engineering! Procruitment har utsetts till till dubbla vinnare i Recruitment Awards, Årets Rekryteringsföretag och Årets Raket 2022, vilket du kommer märka genom att du kommer in i en organisation med stark tillväxt och en kultur som präglas av framåtanda och passion! Läs mer om utmärkelserna här. Om tjänsten Som Tech recruiter ansvarar du för hela leveransprocessen; från kravprofil, search, intervjuer, kandidatpresentationer, tillsättning och slutligen uppföljning. För att hitta rätt medarbetare jobbar vi nästan uteslutande med search. Detta är roligt och utmanande, vilket också du måste tycka. Vi jobbar också med att, i dialog med kandidater inom IT och Tech, hitta nästa rätta arbetsgivare i deras karriär. Kandidaten outsourcar sitt arbetssökande till oss helt enkelt. Du kommer exempelvis att: Planera och driva dina rekryteringsprocesser från ax till limpa Vårda kandidat- och kundrelationer genom nära samarbete och relationsskapande Identifiera nya behov hos befintliga kunder och bidra till att våra processer förbättras Följa upp pågående leveranser med kund och konsult för att säkerställa trivsel, utveckling och bra arbetsmiljö Den här rollen passar dig som älskar att utmanas och vill jobba i en affärsmässig roll med stora möjligheter att påverka din utveckling. Hos oss på Procruitment finns all kunskap och alla resurser som behövs för att du ska kunna nå dina mål, du själv bestämmer hur långt du vill nå! Vi söker dig som: Har intresse för och/eller erfarenhet inom rekrytering Behärskar engelska och svenska i tal och skrift Brinner för att träffa människor och är bra på att bygga relationer Trivs med att jobba med resultat och att driva saker i mål Är van vid att jobba med digitala verktyg Vi erbjuder: En flexibel och utvecklande arbetsplats med kompetenta och hjälpsamma kollegor Friskvård 5 dagar/vecka En miljö som får dig att må bra och växa både som människa och kollega Låter detta intressant? Tveka inte att höra av dig till rekryterande chef Hanna Agbelin på 073-066 70 73 eller [email protected] alternativt skicka in en ansökan. Vi går igenom ansökningar löpande och tjänsten kan därför tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Procruitment Procruitment är Sveriges enda karriärbyrå inom IT, Tech och Engineering som genom proaktiv rekrytering förenar attraktiva arbetsgivare med människor som delar samma mål och ambitioner. Oavsett om du är en erfaren ledare eller om du ska ta ditt första steg ut i karriären hjälper vi dig att nå dina karriärmål - samtidigt som vi bryr oss om dig, din resa och att du mår bra längs vägen. Välkommen till Procruitment!
Hemfrid söker timanställda för sällskap till seniorer! Hemfrid är Sveriges största företag inom hemstädning. Vi hjälper våra kunder med tjänster i hemmet så som städning, fönsterputs, flyttservice och mycket annat. Just nu söker vi seniorassistenter till våra kunder! Vi söker dig som är trygg, flexibel och såklart – har ett genuint engagemang för äldre! Arbetsbeskrivning Som seniorassistent hos oss får du en viktig roll där du skapar trygghet och social gemenskap. Dina uppgifter kan inkludera: - Ta promenader och vara socialt sällskap - Följa med på aktiviteter - Hjälpa till med handling och enklare sysslor Det är en stor fördel om du tidigare har arbetat på ett demensboende eller har erfarenhet av att arbeta med äldre. Vi söker dig som… - Är empatisk, lyhörd och pålitlig - Har erfarenhet av arbete med äldre, gärna inom demensvård - Är flexibel och kan arbeta vid behov - Talar och förstår svenska flytande - Kan arbeta dagtid, kvällar eller helger efter kundens önskemål Vi erbjuder - Ett flexibelt extrajobb, perfekt för dig som studerar eller vill jobba deltid - Timanställning med OB-tillägg (kvällar, helger och storhelger) - Kollektivavtal och goda anställningsvillkor Vill du bli en del av vårt team? Välkommen med din ansökan! Har du några frågor angående tjänsten eller vår rekryteringsprocess är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected]. Vi genomför alltid en bakgrundskontroll innan anställning.
Vi på Submit söker nu efter lagerarbetare till vår samarbetspartner norr om Stockholm. Arbetsuppgifter: Som lagerarbetare arbetar du med att plocka varor enligt order och säkerställa att rätt produkter kommer fram i tid. Plock och paketering In - och utlevereras Profil: Vi söker en driven och engagerad lagspelare som trivs med att arbeta i högt tempo. Du är en person som ständigt utvecklas. Du fungerar bra i grupp, bidrar med en positiv inställning och strävar alltid efter att leverera arbete av hög kvalitet. Noggrannhet och ansvarskänsla är en självklarhet för dig. Krav: God fysisk form Svenska i tal och skrift Truckkort A + B Meriterande: Tidigare erfarenhet av kyl- och fryslager Om oss: Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Plats: Enköping Start: Omgående. Lön: Enligt överenskommelse Arbetstid: Söndag-Torsdag, 07:00-16:00/10:00-19:00 Låter detta som något för dig? Ansök idag!
Rekryteringsgruppen söker nu en medarbetare för Support till mötesrumsteknik och skrivare med placering i Stockholm. Är du tekniskt kunnig och serviceinriktad med intresse för IT- och kontorslösningar? Vi har en spännande möjlighet för dig! Viktiga ansvarsområden inom support för teknik och skrivareSom supportansvarig kommer du att säkerställa att mötesrumsteknik och skrivare fungerar korrekt och effektivt. Du ansvarar för felsökning och reparation av teknisk utrustning och agerar kontaktperson för tekniska frågor gällande dessa områden. Krav och kvalifikationer Erfarenhet av teknisk support, gärna relaterad till mötesrumsteknik och skrivare God förståelse för nätverkslösningar och it-system Goda kommunikativa färdigheter på svenska och engelska Systematisk och metodisk i ditt arbetssätt, med förmåga att arbeta självständigt Meriterande kunskaper Erfarenhet av att arbeta med AV-teknik och olika typer av kontorsmaskiner CERTifikat för relevanta IT-system eller nätverkslösningar är en fördel Den ideala kandidaten Vi söker någon som är lösningsfokuserad och trivs med att ge stöd och hjälpa andra. Du är tekniskt intresserad och har en stark förmåga att snabbt sätta dig in i nya system och problemställningar. Din starka serviceanda gör att du alltid sätter användarens behov i första hand. Vad erbjuder Rekryteringsgruppen sina supportmedarbetare?Vi erbjuder en arbetsmiljö med konkurrenskraftiga löner, pensionsförmåner samt försäkringar enligt kollektivavtal. Du får möjlighet att utvecklas i en dynamisk och teknikdriven miljö, samt stöd från en dedikerad konsultchef under hela din anställning. AnställningsförhållandenTjänsten är heltid på konsultbasis med möjlighet till övertag. Är du redo att bli en del av vårt team och utvecklas inom supportområdet? Skicka in din ansökan redan idag! Sökord: "support, teknik, mötesrumsteknik, skrivare, IT, Stockholm, teknisk support, Rekryteringsgruppen, AV-teknik, kontorsmaskiner"Om Rekryteringsgruppen Rekryteringsgruppen är ett etablerat bemanningsföretag sedan 2001, specialiserat på transport, lager/industri, tekniska tjänster och kontor. Vårt huvudkontor ligger i Stockholm, känt för vår höga servicenivå och vårt engagemang för både medarbetare och kunder. Vi har kollektivavtal och är auktoriserade av branschen sedan 2004. Besök gärna vår hemsida för mer information: www.rekryteringsgruppen.com
Arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta ombyggnation, varuexponering, försäljning och varuplock. I rollen kommer du att genomföra dagliga butiksbesök i Södra Stockholm. Tillsammans med Celsius kommer du att planera och optimera produktplacering samt exponering. Målet är att säkerställa att produkterna presenteras på ett sätt som lockar kunder och stärker varumärkets synlighet. Vem är du? Vi söker dig som är kreativt lagd, ofta kommer med idéer och nya angreppssätt för att effektivisera varuexponering samt optimera försäljning. Som merchandiser i detta uppdrag kommer du att vara ansiktet utåt för vår uppdragsgivare Celsius. Du ska ha tidigare butikserfarenhet eller ha erfarenhet av en liknande roll för att ha den förståelsen som krävs för rollen. Eftersom arbetet innebär mycket självständigt arbete, så söker vi dig som är bekväm med att ta egna initiativ och ta eget ansvar. Vidare ser vi att du som person är självgående, engagerad, noggrann samt mål- och resultatinriktad. Du har även en god samarbetsförmåga, då du kommer att samverka med andra merchandisers och säljare. Krav Körkort Du behärskar svenska obehindrat både i tal och i skrift. Anställningsform Du kommer att vara anställd hos oss på Storesupport by Job&Talent och arbeta för vår kund. Vi tillämpar en provanställning på 6 månader, därefter övergår anställningen till en tillsvidareanställning. Det är en unik möjlighet att få arbeta för ett välkänt företag och få användning av din kreativitet. Arbetet är på heltid med start enligt överenskommelse. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl på grund av GDPR, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är det dig vi pratar om? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas eftersom så skicka därför in din ansökan redan idag. Varmt välkommen med din ansökan! Celsius är den ursprungliga funktionella energidrycken som skapades av människor som lever ett hälsosamt och aktivt liv. Den lanserades för första gången i Sverige 2009, vilket blev en enorm framgång som förvandlade den svenska kategorin av funktionella drycker och energidrycker. Att vara hälsosam innebär inte bara att träna, det är ett tankesätt, en beslutsamhet och en livsstil. Det är för den livsstilen som Celsius är den perfekta drycken. Celsius är, och har alltid varit, helt vegansk, fri från kolhydrater och innehåller bara naturliga smak-och färgämnen. De strävar efter att erbjuda den bästa smakprofilen av alla funktionsdrycker och att ge den perfekta mängden energi för att prestera bättre under både träning och i vardagen Celsius Sweden AB är ca 55 anställda i Sverige med en global omsättning på över 10 miljarder. Varumärket finns på 3 kontinenter och 15 i länder. Företaget marknadsför och säljer, med stor framgång, varumärket Celsius till dagligvaru-, service-, fackhandeln samt gym. På Celsius Sweden AB brinner medarbetarna för att inspirera och motivera andra människor till en hälsosam livsstil. Därför har företaget valt att distribuera en innovativ hälsoprodukt. Värderingar är att produkterna som distribuerar skall vara hälsosamma, smaka gott och fylla en funktion. Vänligen läs mera på www.celsiussverige.se.
Are you passionate about transforming complex data into clear, compelling insights? An industry leading company in Stockholm is looking for a Data Analyst (Data Visualization) to support their data-driven decision-making. In this role, you will ensure data quality, optimize data models, and create impactful visualizations. The assignment is full-time and for a period of 1 year with start 1st of April 2025. About the role As a Data Analyst specializing in visualization, you will play a key role in ensuring data accuracy, optimizing data models, and providing actionable insights. You will work closely with stakeholders to analyze data, build dashboards, and support strategic decision-making. Your expertise in Power BI, SQL, and GCP/BigQuery will be essential in shaping the company’s data landscape. Responsibilities Perform data quality checks across different data sources to ensure consistency and accuracy. Optimize and secure data model logic to support effective analysis. Conduct ad hoc data analysis to answer business questions and provide insights. Develop data visualizations and dashboards using Power BI for clear and impactful reporting. Support data strategy and modeling to improve data accessibility and usability. About you You are a mid-level Data Analyst with a strong background in data visualization, analytics, and modeling. You enjoy working with large datasets, ensuring data integrity, and presenting insights in an engaging way. You have experience collaborating with various teams and can translate complex data into understandable reports for stakeholders. Experience and skills Proven experience with data visualization tools, especially Power BI. Strong knowledge of SQL for querying and analyzing data. Experience working with Google Cloud Platform (GCP) and BigQuery. Understanding of data modeling and data strategy to optimize reporting and insights. Ability to work independently and handle ad hoc analysis requests efficiently. About the assignment For this assignment you will be hired as a full-time consultant by Digitalenta. We offer our consultants a generous package including healthcare allowance, insurance policy, paid vacation days and pension savings. In addition, you'll also have a dedicated consultant manager available throughout your employment with us, in addition to optional networking activities with our network of consultants.
Benify is an international HR tech company that provides a market-leading global benefit and total rewards platform. With over 500 Benifyers in 6 countries, we're driving success with over 1500 customers and approximately two million users around the world We empower people to be the best they can be while fostering a sustainable and engaging work culture where employees feel engaged and included "Because People Matter" About the role As a Sales Development Representative (SDR) you will focus on the early stages of the sales cycle, engaging with prospective customers through outbound channels such as LinkedIn, Cold Calling and Email – with the ultimate aim of generating qualified pipeline for the sales organisation. You will be supported in the role by regular coaching from your line manager, senior sales managers and a collaborative culture with your SDR peers. If you are successful as an SDR, the doors to other exciting positions and growth within Benify will be wide open! You should definitely bring this with you: - Professional language skills in English and Swedish, both written and spoken. - Enthusiasm and determination to succeed in SaaS sales - Enthusiastic to learn and a real team player - Excellent communication skills - A positive mindset - Belief in our core values: To exceed expectations, show love and always think ahead - Strong interest in HR technology and/or willingness to learn more about the industry This would be great, but not essential: - Previous experience in sales/telesales for at least 1 year, especially in the SaaS/HR sector -Specific experience in an SDR role -Experience using Salesforce, hubspot, sales navigator, zoom info What do we offer you? Join a dynamic and innovative SaaS company dedicated to helping employers improve their relationships with employees worldwide. As a Benifyer, you'll enjoy a forward-thinking culture that encourages personal and professional growth. We offer an entrepreneurial environment that values creativity and new ideas, with a commitment to diversity and inclusion. With a nearly gender-balanced team, we prioritize creating a supportive workplace where everyone can thrive. Perks of being a Benifyer Guaranteed work-life balance with a hybrid work model 30 days annual leave Collective agreement Generous wellness allowance ITP1 Pension and Lifeplan - a pension tool that provides you with personalized advice to optimize your retirement planning Workation (possibility to work 2 weeks per quarter anywhere in the EU) We encourage you to take on new challenges (20% of our hires are colleagues taking on a new role) What else is important? Location: Stockholm, Sweden [Hybrid with 2-3 days in the office] Start date: As soon as we find the right match! Apply by submitting your CV and/or your LinkedIn profile in English. We screen applications continuously and may hire someone before the last application date. Interested, but not right now? Register your interest here and be notified when we are hiring: https://career.benify.com/connect Please let us know if you need any reasonable adjustments for interviews by replying to the email you will receive after you apply.
Välj ett jobb för att visa detaljer