Dansktalande IT Supporttekniker
Camai Consulting AB
Supporttekniker, IT

Talar och skriver du flytande danska och brinner för IT? Tycker du om att hjälpa andra och lösa tekniska problem? Då kan detta vara möjligheten för dig! Vi söker en serviceinriktad IT Supporttekniker som vill bli en del av vår kunds härliga och kunniga servicedesk. Hos oss får du arbeta i ett innovativt bolag i framkant, där du hjälper kunder och användare med tekniska frågor, felsökning och support i en modern IT-miljö. I rollen som IT Supporttekniker är du en problemlösare med varierande arbetsuppgifter och utmaningar. Du har möjlighet att få djupare insyn i olika IT-miljöer och hitta lösningar på mer komplexa IT-problem. Du kommer att ansvara för felsökning av både hård- och mjukvara samt hantering av inkommande ärenden via telefon, e-post och ärendehanteringssystem. Du arbetar i en Windows-miljö med Microsoft 365 och sköter kontoadministration i Active Directory och Azure/Entra ID. Ansvarsområden: Ta emot ärenden från deras kunds användare och ge ett bra bemötande. Hantering av klientdatorer, servrar och mobiltelefoner. Windows-miljö, Microsoft 365 och tillhörande företagsapplikationer samt administration i Active Directory. Följa upp och slutföra deras användares ärenden med fokus på kundnöjdhet. Identifiera och rapportera återkommande problem inom deras supportleverans. För att du ska trivas i rollen som IT Supporttekniker hos oss ser vi att du är serviceinriktad, noggrann och stresstålig. Du är en lagspelare som gillar att jobba i grupp. Du trivs i en miljö där man delar kunskap med varandra och ligger i framkant vad beträffar tjänster och teknik. Vad vi söker hos dig: Stort intresse inom IT Meriterande om du har erfarenhet av kundtjänst eller teknisk support Kunskap inom exempelvis Microsoft 365, nätverk, Windows Server och hårdvara Flytande i både danska, svenska och engelska i tal och skrift Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare Placeringsort: Stockholm Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match Vad vi står för: Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag. Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans! Varför ska du välja oss? Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen. Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Finsktalande IT Supporttekniker
Camai Consulting AB
Supporttekniker, IT

Talar och skriver du flytande finska och brinner för IT? Tycker du om att hjälpa andra och lösa tekniska problem? Då kan detta vara möjligheten för dig! Vi söker en serviceinriktad IT Supporttekniker som vill bli en del av vår kunds härliga och kunniga servicedesk. Hos oss får du arbeta i ett innovativt bolag i framkant, där du hjälper kunder och användare med tekniska frågor, felsökning och support i en modern IT-miljö. I rollen som IT Supporttekniker är du en problemlösare med varierande arbetsuppgifter och utmaningar. Du har möjlighet att få djupare insyn i olika IT-miljöer och hitta lösningar på mer komplexa IT-problem. Du kommer att ansvara för felsökning av både hård- och mjukvara samt hantering av inkommande ärenden via telefon, e-post och ärendehanteringssystem. Du arbetar i en Windows-miljö med Microsoft 365 och sköter kontoadministration i Active Directory och Azure/Entra ID. Ansvarsområden: Ta emot ärenden från deras kunds användare och ge ett bra bemötande. Hantering av klientdatorer, servrar och mobiltelefoner. Windows-miljö, Microsoft 365 och tillhörande företagsapplikationer samt administration i Active Directory. Följa upp och slutföra deras användares ärenden med fokus på kundnöjdhet. Identifiera och rapportera återkommande problem inom deras supportleverans. För att du ska trivas i rollen som IT Supporttekniker hos oss ser vi att du är serviceinriktad, noggrann och stresstålig. Du är en lagspelare som gillar att jobba i grupp. Du trivs i en miljö där man delar kunskap med varandra och ligger i framkant vad beträffar tjänster och teknik. Vad vi söker hos dig: Stort intresse inom IT Meriterande om du har erfarenhet av kundtjänst eller teknisk support Kunskap inom exempelvis Microsoft 365, nätverk, Windows Server och hårdvara Flytande i både finska, svenska och engelska i tal och skrift Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare Placeringsort: Stockholm Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match Vad vi står för: Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag. Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans! Varför ska du välja oss? Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen. Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Kundservicemedarbetare till GarBo!
Workz Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Skapa trygga kundupplevelser och utveckla din karriär hos oss – vi ser fram emot din ansökan! OM FÖRETAGET Garbo är ett ledande försäkringsbolag inom byggbranschen, specialiserat på försäkrings- och garantilösningar som skapar trygghet i byggprojekt. Deras vision är att “alla ska kunna bygga, bo och leva tryggt. Både nu och i framtiden.” Med en tydlig tillväxtstrategi söker de nu en kundservicemedarbetare till sitt kontor i Stockholm. VI ERBJUDER DIG • En gedigen introduktion och certifiering inom kundservice • Löpande utbildning inom kommunikation, kundhantering och affärsmässighet • Friskvårdsbidrag, trygga anställningsvillkor och goda förmåner! • En dedikerad operativ chef som stöttar din utveckling och karriär OM TJÄNSTEN Som kundservicemedarbetare hanterar du kundfrågor via telefon och e-post, administrerar försäkringar och ger rådgivning till både privat- och företagskunder. Vanliga frågor rör exempelvis försäkringsteckning och villkor. Du samarbetar även med andra avdelningar för att förbättra processer och bidra till verksamhetens utveckling. Vid behov kan du stötta Office Managern i receptionen. VEM ÄR DU? Du trivs i en serviceinriktad roll med daglig kundkontakt och har en naturlig förmåga att skapa goda kundupplevelser. Du är lyhörd, kommunikativ och bygger förtroende genom ditt bemötande. Vidare är du flexibel, ansvarstagande och engagerad i att hitta lösningar. För att lyckas i rollen ser vi att du har: • Fullständig gymnasieutbildning (eftergymnasial utbildning är meriterande) • Flytande svenska och engelska i tal och skrift • Mycket goda dator- och systemkunskaper • Inga anmärkningar i belastningsregistret eller kreditkontroller Meriterande är erfarenhet från försäkrings-, bank- eller finansbranschen, handläggning eller bakgrund inom byggbranschen. PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: Workz Uppdragsgivare: GarBo Start: Enligt överenskommelse Omfattning: 6 månaders konsultuppdrag med chans till förlängning Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Centralt i Stockholm Arbetstider: Kontorstider (08.00 - 16.30) Kontakt: [email protected] ANSÖKAN Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mejl direkt efter ansökan och behöver slutföras för att du ska bli en aktuell kandidat.

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Lastbilsmekaniker till södra sidan
Starfinder AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Vill du vara en del av en arbetsplats som alla delar ett starkt intresse för fordon och maskiner? Då söker vi just dig! Arbetsuppgifter Du kommer vara en viktig del av ett team och får möjligheten att fortsätta utveckla din tekniska expertis. Tillsammans med dina kollegor kommer du vara en del av ett engagerat team som ställer upp för varandra, där du kommer få arbeta med alltifrån service och förebyggande underhåll till felsökning och reparationer av tunga fordon. Din profil Som person tror vi att du har en god förmåga att planera din tid och är lösningsorienterad. Du eftersträvar kvalitet och utför ditt arbete noggrant, du är lyhörd och har en positiv attityd. För att matcha rollen tror vi att du har minst ett par års erfarenhet av fordonstekniskt arbete som innefattat felsökning och krävt god datorvana. Du behärskar svenska samt engelska obehindrat i tal och skrift och innehar B-körkort. Ansökan och tillträde Detta är en tjänst på heltid, med start så snart det är möjligt. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag- fredag. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Amanda Svenberg, 0760097746. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar till tjänsten tas endast emot via annonsen. Välkommen med din ansökan!

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Forenede Care söker engagerade undersköterskor/vårdbiträden under sommar...
Forenede Care AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vi på Forenede Care söker dig som vill jobba som undersköterska/vårdbiträde och vill jobba under hela eller delar av sommaren till vårt hemtrevliga Vaxholms äldreboende! Som vårdbiträde hos oss på Forenede Care arbetar du med att ge god omsorg, service och vård till våra boende. Varje dag på Forenede Care är du med och formar framtidens äldreomsorg tillsammans med kunniga och engagerade kollegor. Forenede Care Vaxholms äldreboende består av tre fastigheter med sammanlagt 83 lägenheter fördelat på sju enheter. Fem enheter är avsedda för personer med kognitiv funktionsnedsättning. Verksamheten är belägen med närhet till grönområden och goda kommunikationer. Det tar cirka 40 minuter att åka med buss från centrala Stockholm, och cirka en timme med Vaxholms båt. I tjänsten som undersköterska/vårdbiträde hos oss kommer du att utföra vård och omsorg utifrån kundens önskemål, och i enlighet med gällande biståndsbeslut med stort fokus på kvalitet. Det görs exempelvis genom att utföra personlig hygien, hjälpa till vid förberedelser och servering av måltider, svara på trygghetslarm och socialt umgänge. Socialt umgänge kan bland annat handla om samtal, spel, cykelturer, musikaktiviteter eller liknande. Du kommer också utföra delegerande arbetsuppgifter från legitimerad personal i form av läkemedelsgivning och träning. Som sommarvikarie hos oss har du goda chanser att få förlängning av tjänsten eller tillsvidareanställning. Beskrivning av tjänsten Vi söker just nu flera kollegorpå deltid till vikariat över sommaren med varierande sysselsättningsgrad med startdatum i juni. För att vara aktuell för tjänsten behöver du: Goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift Uppvisa diplom på genomförd webbutbildning Demens ABC och Demens ABC Plus Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet inom äldreomsorg och demensvård och "Jobba säkert med läkemedel". Vikarier som önskar gå på schemarad hela sommaren prioriteras. Vem är du? Du bryr dig om dina medmänniskor, är bra på att skapa relationer och att kommunicera, har ett stort engagemang och är serviceinriktad. Du behöver kunna arbeta i team såväl som självständigt. Känner du igen dig? Sök redan idag, vi rekryterar löpande! Vikariaten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut. Innan vi erbjuder anställning ska du uppvisa oöppnat utdrag ur polisens belastningsregister. Vi efterfrågar även uppvisning av giltigt svenskt arbetstillstånd, exempelvis ett pass eller godkänt arbetstillstånd från Migrationsverket. Vad får du av oss? Påverkan. Vi jobbar ständigt för förbättring för att kunna erbjuda den mest högkvalitativa omsorgen och som undersköterska får du dagligen möjlighet att påverka hur vi arbetar. Personlig utveckling samt kompetensutveckling. Vi kompetensutvecklar oss tillsammans för att tillsammans växa och nå företagets mål. Trygghet och kollektivavtal. Du får en långsiktig och engagerad arbetsgivare som ser människor som sin viktigaste resurs. Om Forenede Care Forenede Care är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med 7400 medarbetare. Vi har varit verksamma i Sverige sedan 1998. Hos oss kan du vara trygg som arbetstagare då vi ser våra medarbetare som vår viktigaste resurs. Med en kultur fylld av värme, glädje och stort engagemang arbetar vi kvalitativt med fokus på att alla vi arbetar för att alla ska få leva livet, hela livet. Sista ansökningsdag 2025-03-15 Välkommen till oss!

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Vill du jobba i bilbranschen? Vi söker dig med intresse för fordon!
Starfinder AB
Kundtjänstpersonal

Har du ett brinnande intresse för bilar och fordon och är sugen på att ta steget in i bilbranschen? Då kan det här vara din chans! Vi söker engagerade och serviceinriktade personer till olika roller inom fordonsbranschen – erfarenhet är ett plus, men inget krav. Exempel på tjänster: Däckmontörer Reservdelspersonal Fordonstekniker Kundmottagare/servicerådgivare Bilsäljare Oavsett om du är praktiskt lagd, gillar kundkontakt eller brinner för försäljning, finns det en plats för dig hos oss. Det viktigaste är att du har ett genuint intresse för fordon, en vilja att lära dig och ett driv att utvecklas. Vi erbjuder: Möjlighet att växa och utvecklas inom bilbranschen Ett härligt team med kunniga och stöttande kollegor En spännande och varierande arbetsmiljö Är du redo att påbörja din resa i bilbranschen? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig. Har du frågor gällande våra tjänster och hur våra processer går till? Kontakta Frida Eriksson på 076-009 65 02. Starfinder är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag, vi har kollektivavtal och är medlemmar i Svenskt Näringsliv och Almega - Sveriges största arbetsgivar- och branschorganisation för tjänsteföretag.

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Sommarjobb på Treasury Backoffice i Stockholm
Capega AB
Backofficepersonal m.fl.

Treasury Backoffice till stort internationellt bolag Vi söker efter dig som vill arbeta med Treasury-backoffice under sommaren 2025 i centrala Stockholm. Konsultuppdraget är tilltänkt att starta i maj och sträcker sig till augusti när ordinarie personal är på semester. Bolagets Treasury-backoffice består idag av fem personer som samarbetar tätt tillsammans med FO. Totalt sett består Group Treasury av ca. 25 personer. Bolaget sitter i fina lokaler mycket centralt i Stockholm city. Avdelningen fungerar som koncernens internbank främst avseende valutasäkringar. Instrumenten som handlas är främst stats- och bostadsobligationer, ränteterminer och valutaterminer. Arbetsbeskrivning • kontrollera och godkänna affärer som görs av FO • räntefixing • administration av värdepappersdepå • avstämning av resultat- och balanskonton mot olika system • avstämning av centralbankkonton i cash pool • utföra och godkänna betalningar samt arbeta med netting Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som studerar på universitet eller högskola gärna med inriktning mot ekonomi och finans. Vi ser att du har erfarenhet från bank eller fondbolag med inriktning mot värdepapper sedan tidigare och att du har ett stort intresse för marknaden. Vidare ser vi att du har ett stort systemintresse samt har god erfarenhet av Excel. Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Har du tidigare erfarenhet från arbete på en treasuryfunktion är det mycket meriterande. Vi ser gärna att du som person alltid strävar efter att leverera en hög kvalitet och har en vilja att utvecklas i din roll. Du är proaktiv, noggrann och strukturerad. Du arbetar bra självständigt men drivs också av att samarbeta med dina övriga kollegor på Treasury. Låter detta som ett uppdrag som kan passa dig eller någon annan du känner i ditt nätverk, tveka inte att kontakta Magnus Holmqvist på [email protected] 0762-77 43 94. Vi ser fram emot din ansökan! Om Capega Capega är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med kontor i centrala Stockholm. Vi är specialiserade på interimslösningar och rekrytering inom ekonomi, fastighet, bank, finans & försäkring. Som helhetsleverantör hjälper vi er att tillsätta tjänster på alla nivåer med rätt kompetens. Läs mer om oss på www.capega.se och ta en första kontakt. Konsult hos Capega Som konsult hos Capega blir du en del av ett personligt bolag som med bred kompetens och stort nätverk ger dig rätt förutsättning att utvecklas inom din yrkesroll. Då vi värdesätter dig och dina kvalifikationer är det viktigt för oss att du trivs som vår konsult. Du får en engagerad konsultchef som känner till din bransch väl och du erbjuds goda anställningsvillkor med friskvårdbidrag och tjänstepension. För mer information om nya tjänster, följ oss på LinkedIn eller håll utkik på www.capega.se

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Vi söker säljare!
Home Call Sweden AB
Telefonförsäljare m.fl.

VEM SÖKER VI Vi söker dig som vill samla på sig säljerfarenhet. Du vill utvecklas inom försäljning på ett välrenommerat och framgångsrikt bolag där du blir rikligt kompenserad för det hårda arbetet du lägger ner. I rollen är rätt personlighet och ett stort driv vägvinnande. Att besitta ett lugn och en starkt affärsfokus har också visat sig vara framgångsrika egenskaper. Vi ser att du är en person som inte är rädd att ta sig an nya utmaningar och som ser det som ett nödvändigt steg för att utvecklas. Du förstår vad det innebär att jobba med försäljning och att det krävs hårt jobb för att lyckas. I gengäld så blir du generöst kompenserad. På Home Call får du möjlighet att arbeta med välkända varumärken inom Telecom, Elbranschen eller Finansindustrin, samt möjligheten till att växa inom bolaget. Telefonen är ett av dina främsta arbetsverktyg och du kommer dagligen att kontakta både nya och befintliga kunder. Vi erbjuder: Kollektivavtal Garantilön + höga provisioner utan tak Resor & Tävlingar Möjlighet till att klättra inom bolaget Personlig utveckling Kontinuerliga säljutbildningar Placering: Centrala Stockholm, Drottninggatan Ansök utan CV! Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Home Call grundades år 2017 med ett uppriktigt mål och en passion som brann starkt: att leverera överlägsen kundservice och långsiktiga kundrelationer. Vår team har en gedigen erfarenhet av försäljning, kundservice och företagsledning. Idag samarbetar vi med några av Nordens största uppdragsgivare, både från den offentliga och privata sektorn, och vårt rykte som pålitliga partners har gjort oss till ett glasklart val inom vår bransch. Vårt engagemang sträcker sig bortom enstaka transaktioner; vi strävar ständigt efter att leverera förstklassigt arbete och investerar i hållbara partnerskap som varar över tid. Vi är stolta över att inte bara möta förväntningarna, utan även att överträffa dem. Med ett team som drivs av vår passion och en dedikation till att skapa värde för våra partners, ser vi fram emot att fortsätta bygga starka och långsiktiga relationer med våra kunder. Sökord: Sales, säljare, försäljare, driv, affärer, sälj, B2C, B2B

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Sjuksköterska till Aleris Basal Hemsjukvård natt - Sommarvikariat
Aleris Sjukvård AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vill du göra skillnad på riktigt och bidra med din kompetens som sjuksköterska? Är du engagerad, flexibel och redo att ta nästa steg i en dynamisk och utvecklande verksamhet? Hos oss står teamarbete i fokus – tillsammans skapar vi en miljö där vi inte bara når våra mål utan också ständigt växer och förbättrar vår verksamhet. Vill du bli en del av vårt team? Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Inom Basal hemsjukvård arbetar vi vanligtvis på uppdrag av vårdcentraler eller husläkarmottagningar när de har stängt – kvällar, nätter och helger. Våra team utgår från fem geografiska platser i Stockholms län. Aleris Basal hemsjukvård är en del av Aleris Närsjukvård, där också ASIH, två specialiserade palliativa vårdavdelningar, Rehab Station och Uppsala Närakut ingår. Rollen Som sjuksköterska hos oss har du ett varierande arbete där du både arbetsleder undersköterskor och utför hembesök hos våra patienter. Arbetsuppgifterna innefattar enklare medicinska insatser till insatser med avancerad medicinsk utrustning och teknik. Vi hanterar även larm från 1177 och SOS Alarm. Vi dokumenterar i journalsystemet TakeCare och använder Epsilon som arbetsverktyg ute på slingorna. Hos oss har du alltid ett team av administrativ personal som hjälper till att planera och strukturera arbetet. Vi utgår från kontoret på Sabbatsbergs sjukhus vid Odenplan och patienterna finns inom ett avgränsat geografiskt område. För att ta dig mellan patientbesök använder du våra miljöklassade bilar. Arbetstiden är förlagd nätter mellan kl 22:00 – 08:00. Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i ditt arbetsliv och privatliv. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. Hos oss på hemsjukvården erbjuder vi även dig: En genomtänkt introduktion med uppföljning En kultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras En god arbetsmiljö med korta beslutsvägar och ett närvarande ledarskap Om dig Vi söker dig som: Är legitimerad sjuksköterska och minst två års erfarenhet Har B-körkort Har god datorvana och erfarenhet av journalsystemet TakeCare Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift Tidigare arbetslivserfarenhet inom hemsjukvården är mycket meriterande. Du är professionell i ditt bemötande och värnar om att sätta patienten först. Du är en positiv, engagerad och kommunikativ person som aktivt vill bidra till vår gemenskap och utveckling. Du är trygg i din yrkesroll, har lätt för att samarbeta och har en bred medicinsk kompetens. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Anställningsvillkor Anställningsform: Sommarvikariat under veckorna 25–33 med en sysselsättningsgrad på 76%. Omfattning: Deltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi hoppas att du tycker detta låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss! Eftersom vi gör löpande urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Vi ser fram emot att höra från dig!

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Butiksansvarig till ny outdoor-butik i Stockholm Quality Outlet!
Slashten AB
Chefer inom handel

Butiksansvarig till ny outdoor-butik i Stockholm! Älskar du outdoor, ledarskap och att skapa kundupplevelser i världsklass? Då kan detta vara jobbet för dig! Vi öppnar en helt ny butik i Stockholm med fokus på outdoor och äventyr – och vi letar nu efter en butiksansvarig som vill leda teamet och bygga upp en inspirerande butiksmiljö där kunder får den bästa servicen. Det är ett snabbt växande varumärke som brinner för friluftsliv och funktionella kläder för alla typer av utomhusaktiviteter. God kvalitet kombineras med innovation för att erbjuda produkter som fungerar i både vardag och vildmark. Nu söker vi en driven och engagerad ledare som vill vara med på vår resa! Om rollen Som butiksansvarig kommer du att ha en nyckelroll i butiken. Du ansvarar för den dagliga driften, leder teamet mot försäljningsmål och skapar en butiksmiljö som inspirerar både kunder och medarbetare. Dina arbetsuppgifter: Leda och coacha butiksteamet för att säkerställa en kundupplevelse i världsklass. Driva försäljning och arbeta mot butikens uppsatta mål. Säkerställa att butiken alltid är inspirerande, välorganiserad och inbjudande. Planera och genomföra kampanjer och aktiviteter i butiken. Ansvara för schemaläggning och daglig drift. Utveckla och motivera teamet för att skapa en positiv och resultatinriktad arbetsmiljö. Vem är du? Du har en passion för outdoor och en aktiv livsstil. Du är en inspirerande ledare som trivs med att coacha och utveckla andra. Du är resultatorienterad och har en stark känsla för försäljning och kundbemötande. Du är initiativrik och lösningsorienterad – du ser möjligheter i varje situation. Vi söker dig som: Har erfarenhet av en ledande roll inom retail. Har en stark känsla för service och kundupplevelse. Är van att arbeta mot försäljningsmål och nyckeltal. Har förmåga att skapa engagemang och bygga teamkänsla. Som en del av vårt team blir du anställd av Slash.ten, där du får allt stöd du behöver för att prestera på topp. Tjänsten startar första veckan i april. Om oss Slash.ten är en kundupplevelsebyrå med en organisation och ett team som har lång väldokumenterad erfarenhet inom retail, event och kundupplevelser. Vi tror på mångfald, kraften i att jobba som team och är individer som byggt gasellföretag, utvecklat varumärken och fått utmärkelser för bästa kundservice många år i rad. Målsättningen är tydlig; vi vill bli ihågkomna för att vara fantastiska i allt vi gör. Vi arbetar redan med några av världens största varumärken. Läs mer på: www.slashten.net/

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025