Arbetsgivare: Ideal Bemanning Plats: Heltid, möjlighet till distansarbete eller kontor i Stockholm Anställningsform: Tillsvidare Tillträde: Enligt överenskommelse 🔷 Om Ideal Bemanning Ideal Bemanning är ett specialiserat bemanningsföretag som hyr ut kvalificerade sjuksköterskor och socionomer till kommuner, regioner och andra offentliga verksamheter i hela Sverige. Vårt mål är att erbjuda en personlig, tillförlitlig och långsiktig bemanningslösning för våra uppdragsgivare, samtidigt som vi skapar attraktiva och meningsfulla uppdrag för våra konsulter. Vi är inne i en expansiv fas och söker nu en engagerad och affärsdriven konsultchef med fokus på sjuksköterskor, som vill vara en nyckelperson i vår fortsatta utveckling. 🔷 Om tjänsten Som konsultchef hos Ideal Bemanning ansvarar du för hela processen inom sjuksköterskebemanning – från rekrytering av konsulter till matchning och uthyrning till våra kunder. Rollen innebär nära dialog med både sjuksköterskor och uppdragsgivare samt stort fokus på relationsbyggande och affärsmässighet. Du kommer att arbeta självständigt med stöd av ledningen och ha stor frihet att påverka din egen arbetsdag, resultat och inkomst. 🔷 Arbetsuppgifter Rekrytering och urval av sjuksköterskor för bemanningsuppdrag Kontinuerlig dialog med befintliga och potentiella kunder Matchning och bokning av konsulter till aktuella uppdrag Uppföljning av pågående bemanning och konsultrelationer Administration kopplad till rekrytering och uppdrag Affärsutveckling inom ditt ansvarsområde 🔷 Kvalifikationer Vi söker dig som har: Erfarenhet av bemanning, rekrytering eller liknande säljroller God kommunikativ förmåga och ett professionellt bemötande Hög arbetskapacitet och förmåga att driva egna processer Intresse för vårdsektorn och förståelse för sjuksköterskeyrkets villkor En strukturerad och lösningsorienterad arbetsstil Starkt resultatfokus och trivs med provisionsbaserad lönemodell 🔷 Vi erbjuder En nyckelroll i ett växande företag med stor påverkan Möjlighet till arbete på distans eller från kontor Fast lön kombinerat med generös provisionsmodell Ett entreprenöriellt och utvecklingsinriktat sammanhang Möjligheter till karriärutveckling inom bolaget 🔷 Ansökan Vi arbetar med löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta oss via e-post på [email protected]
Naturhistoriska riksmuseet är en statlig myndighet med regeringens uppdrag att främja kunskapen, forskningen och intresset för vår värld. Myndigheten är en framstående forskningsinstitution och Sveriges största museum. Museet har under mer än 200 år samlat in föremål och data och bedrivit forskning om livet på jorden. Samlingarna innehåller fler än 11 miljoner växter, djur, svampar, miljöprover, mineral och fossil. All forskning och kunskap delas i utställningarna, Cosmonova och i aktiviteter på museet och digitalt. Enheten för Miljöanalys och -forskning (MAF) studerar miljögifters effekter i vår omgivning. Enheten ansvarar för insamling, provtagning och lagring av material för studier av miljögifter inom den svenska miljöövervakningen och bedriver övervakning av hälsotillstånd hos säl och tumlare. Enheten ansvarar även för museets Miljöprovbank. Enheten finansieras framförallt av uppdragsverksamhet där de största beställarna är Havs- och vattenmyndigheten samt Naturvårdsverket. Till enheten för Miljöanalys och -forskning söker vi nu två förste assistenter. Denna rekrytering är en del av regeringens arbetsmarknadsprojekt för digitalisering under 2025, som ger ökade möjligheter till sysselsättning genom ett utökat arbete med digitisering och digitalisering av arkiv och föremålssamlingar. Miljöprovbanken Miljöprovbanken är Europas äldsta Miljöprovbank (MPB) med de äldsta proverna från mitten av 1960-talet. Vissa typer av biologiskt material som sparas har samlats in årligen sedan slutet av 1960-talet och utgör världsunika tidsserier. En stor del av de prover som lagras i Miljöprovbanken samlas in genom den nationella miljöövervakningen. Dessa långa och sammanhängande serier av material används bland annat för att: • mäta halter av kända miljögifter • upptäcka nya miljögifter • undersöka hur halter av nyupptäckta miljöföroreningar har förändrats över tid • mäta skadliga effekter av föroreningar i organismer • DNA-studier rörande hotade arter och biologisk mångfald. I Miljöprovbanken finns även prover från sällsynta och hotade djurarter som i Sverige går under beteckningen Statens vilt. Materialet i banken är tillgängligt för forskare, både vid Naturhistoriska riksmuseet (NRM) och andra institutioner. ARBETSUPPGIFTER Information om materialet som sparas i Miljöbanken registreras sedan 2008 i en SQL-databas framtagen för Miljöprovbanken. Det finns dock stora mängder dokumentation om materialet i Miljöprovbanken från tiden före 2008 som ännu ej lagts in i databasen. Denna dokumentation finns främst sparat i Excel-filer, men även i fysiska dokument i pärmar eller i Wordfiler. En av tjänsterna fokuserar främst på att tvätta data i Excelfilerna för att dessa ska kunna läsas över till databasen. Den andra tjänsten fokuserar på att gå igenom och märka upp prover samt koppla information för att tillgängliggöra data i databasen. Båda tjänsterna kan även innefatta att gå igenom pärmar med fysiska dokument för att inhämta dokumentation. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har utbildning på kandidatnivå inom statistik, dataanalys, biologi eller annan för tjänsterna relevant utbildning på kandidatnivå. Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är också ett krav. Erfarenhet av att registrera data i databas samt av hantering av stora datamängder är meriterande. Erfarenhet av att programmera i R är meriterande och det är även vana vid att arbeta i Officepaketet, framförallt Excel. Som person ser vi att du är ansvarstagande, strukturerad och noggrann. ÖVRIGT Vårt mål är att genom forskning och publik verksamhet visa vägen till ökad kunskap och handlingskraft, för att vi tillsammans ska kunna bidra till en hållbar och ljus framtid. Vår långsiktiga strävan är att Naturhistoriska riksmuseets anställda ska spegla den mångfald som finns i Sverige. Vi välkomnar alla sökanden oavsett kön, bakgrund, ursprung och funktionsvariation. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Om tjänsten Som servicetekniker hos oss på Poolwater kommer du att ansvara för service och underhåll av simhallar, spa- och wellnessanläggningar för att säkerställa att de fungerar felfritt. Dessutom kommer du att vara vår förlängda arm genom att utbilda kunderna i underhållsåtgärder och vara deras närmaste kontakt vid behov. Du trivs med att arbeta självständigt och ha en nära relation med våra kunder, då du blir ett stöd och en viktig tillgång för dem i både akut och förebyggande service och underhåll. Tillsammans med dina kollegor på Poolwater arbetar ni i ett nära samarbete vilket gör att vi kan skräddarsy våra erbjudanden efter kundens behov och önskemål. Allt för att kunden ska uppleva det som kännetecknar oss som företag: tryggt, enkelt och professionellt. Förutom att finnas till för våra befintliga kunder ser vi även att du arbetar proaktivt med att bearbeta nya potentiella kunder, för att på så vis öka tillväxten i ditt distrikt. Du utgår från hemmet där du har din arbetsbil med dig. Ditt distrikt omfattar norra centrala Stockholm och angränsande områden, en region med mycket potential och många spännande kundprojekt. Om dig Vi söker dig som: Har ett tekniskt intresse och en tekniskt inriktad utbildning. (Utbildning och introduktion i våra produkter får du självklart) Tidigare erfarenhet av arbete som servicetekniker eller likvärdigt Har intresse för människor Bostadsort norra centrala Stockholm med omnejd Har B-körkort Meriterande är: Erfarenhet av VVS/rörmokeri Erfarenhet av arbete som inneburit förebyggande service, felsökning och programmering Elkunskap Som person är du ansvarsfull och driver självständigt ditt arbete framåt. Du jobbar med kunden i fokus vilket skapar framgångsrika, långsiktiga och goda relationer. Du är lösningsfokuserad och trivs i ett arbete där ingen dag är den andra lik. Service är en stark drivkraft i dig vilket gör det naturligt för dig att stanna till hos nya potentiella kunder och erbjuda vår hjälp. Att ibland vara iväg på längre uppdrag som kräver några nätter borta ser du bara som en spännande och rolig bonus i arbetet! Det är ditt engagemang och vilja att kontinuerligt lära dig nytt som är nyckeln till framgång. Om oss Poolwater AB grundades 1983 och är idag en av de ledande i branschen inom pooler och reningsanläggningar av kommunala badanläggningar, spaanläggningar och wellnessanläggningar. Vi är en komplett leverantör och genomför allt från planeringsskede till invigning. Vi ser lösningen när andra ser problem, det gör oss unika! Om processen I den här rekryteringen samarbetar vi med Tacting där alla rekryteringskonsulter är certifierade enligt DNVs standard samt arbetar med fördomsfri rekrytering. Med hjälp av kapacitetstester och personprofilanalyser gör de en objektiv bedömning på hur du kan komma att hantera dina nya arbetsuppgifter hos oss och samtidigt minimera risken för diskriminering och särbehandling. Om du har frågor är du välkommen att kontakta Ulf Holmgren, mail: [email protected] eller Elin Skau, mail: [email protected]. Välkommen att skicka in din ansökan senast 10 augusti.
Vill du arbeta nära ledning och nyckelpersoner i en strategiskt viktig organisation som spelar en central roll i regionens infrastruktur? Vi söker nu en erfaren bolagsjurist för ett kvalificerat konsultuppdrag med start i augusti. Arbetsuppgifter Uppdraget omfattar juridiskt stöd till en organisation som arbetar med utveckling, drift och förvaltning av hamnverksamhet och infrastruktur i Stockholmsregionen. Rollen är placerad inom avdelningen för strategi och utveckling, med nära koppling till bolagets ledning och projektverksamhet. Konsultuppdraget kommer i stora drag bestå av: Ge juridisk rådgivning inom bolagsjuridik (fokus på aktiebolagslagen) Kvalitetssäkra och upprätta avtal Stötta i förhandlingar och företräda bolaget i reklamationsärenden och tvister Fungera som intern juridisk partner för projektledare, chefer och styrelse Är detta du? Vi söker dig som har juristexamen eller annan relevant akademisk utbildning, samt minst fem års erfarenhet som verksam jurist. Du har en gedigen kompetens inom bolagsjuridik och är trygg i att ge kvalificerat juridiskt stöd i en komplex organisation. Det är meriterande om du dessutom har erfarenhet av att arbeta inom kommunala eller offentligt ägda bolag, samt kunskap om miljötillstånd och miljörättsliga frågor. Även erfarenhet av fastighetsjuridik, entreprenadjuridik eller frågor kopplade till hamn- och sjöfartsverksamhet ses som ett extra plus. Uppdragsperiod: 1 augusti 2025 – 31 december 2025 Omfattning: ca 450 timmar (50 %) Placering: Primärt på plats i Stockholm, med möjlighet till viss distansarbete efter överenskommelse Frågor? För frågor om tjänsten kontakta Marcus Ström på [email protected] Vi intervjuar löpande så varmt välkommen med din ansökan snarast, rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. People of Finance & Interim är rekryterings- och konsultföretaget för marknadens mest eftertraktade kandidater och företag. Att söka denna möjlighet genom oss ger rätt person goda möjligheter till en spännande karriärutveckling – både nu och i framtiden. Vi sitter med fler spännande interimsuppdrag samt rekryteringar och genom att söka en roll genom oss kan också fler intressanta möjligheter dyka upp, utöver denna möjlighet. Glöm inte att följa vår LinkedIn för att ta del av spännande uppdrag och karriärmöjligheter – klicka här för att följa. Vi ser fram emot din ansökan!
SIPRI is seeking a Management Assistant to join the Director’s Office in Solna (Stockholm), covering a parental leave for approximately 1 year, with possibility of extension. About the Director’s Office The Director’s Office is at the centre of SIPRI’s strategic and institutional coordination. It supports the Director and Deputy Director in their leadership of the Institute and ensures effective engagement with internal structures, the Governing Board and key external partners. About the Role The Management Assistant plays a key role in supporting the daily operations of the Director’s Office by combining core administrative duties with selected coordination and documentation tasks. The role involves close collaboration with senior leadership and colleagues across the Institute, and includes both internal and external-facing responsibilities. The Management Assistant handles a range of administrative tasks – such as scheduling, correspondence and meeting support – while also contributing to the preparation of institutional reports and helping to coordinate ongoing processes. The position requires flexibility, discretion and a structured approach to ensure the smooth running of the Director’s Office. Main Responsibilities • Provide daily administrative and logistical support to the Director and Deputy Director, including calendar and email management, travel arrangements and internal systems administration • Assist with the planning, organisation and follow-up of internal and external meetings, events and visits, particularly those involving the Director’s Office or SIPRI’s Governing Board • Prepare and contribute to the drafting of documents related to SIPRI’s institutional management and external reporting, including policies, reports and presentations • Liaise with colleagues across the Institute and with external stakeholders on behalf of the Director’s Office • Contribute to the overall work of the Director’s Office and participate in the broader life of the Institute • Carry out other tasks as appropriate and as workload allows Candidate Profile We are looking for a flexible, detail-oriented and discreet person with a professional and friendly manner. You have strong organisational skills, enjoy supporting others, and can manage both routine tasks and more complex assignments. You are calm under pressure, can think ahead and prioritise effectively, and thrive in a service-oriented role. Qualifications • A university degree or other relevant post-secondary education. Backgrounds in administration, communication or social sciences are welcome, but other educational paths may also be suitable depending on experience • Excellent written and spoken communication skills in both English and Swedish • Strong computer literacy, especially in Microsoft Office 365 (Outlook, Word, PowerPoint, Teams) Experience • At least 1–2 years of relevant professional experience, preferably in an international enviroment • Proven experience in administrative tasks and logistical coordination • Experience supporting senior management or working in a coordination or executive office function is considered an asset Personal Qualities • Friendly, professional and service-minded • Strong interpersonal and communication skills • Self-motivated, proactive and able to anticipate needs • Capable of multitasking and managing shifting priorities with structure and efficiency • Able to work independently and as part of a team • Maintains a calm and positive attitude in a fast-paced environment • High attention to detail and pride in delivering quality work Additional Information This is a full-time temporary position (vikariat) based at SIPRI’s office in Solna, Stockholm. The initial contract is for 12 months, with the possibility of extension. Salary will be determined based on the candidate’s qualifications and experience, in accordance with SIPRI’s salary framework. Please note: • For this position, SIPRI is only able to consider candidates who already hold the right to live and work in Sweden. Visa sponsorship and relocation assistance are not available. • As part of the recruitment process, work samples or job-related tests may be requested at a later stage. • We kindly ask that recruitment agencies or consultants do not contact us, as we are managing this recruitment internally. How to apply Interested candidates should submit: • A one-page cover letter in English detailing their qualifications and specifying why they are applying for this position; • A CV in English including degrees, work experience, language skills and contact details for two referees. Work samples may be requested from shortlisted candidates as part of the later stages of the recruitment process. Interviews will be conducted on a rolling basis, and the recruitment process may be closed as soon as a suitable candidate is identified. Early applications are therefore strongly encouraged. Please access the application form via the ‘apply’ button at the end of this page. For enquiries regarding the position, please contact Priscilla Frimpong Boateng. The trade union contacts at SIPRI are Pieter Wezeman ST and Kheira Tarif for Saco-S.
HEMFRID SÖKER DIG SOM VILL ARBETA SOM STÄDARE I STOCKHOLMS LÄN Hemfrid är Sveriges största företag inom hemstädning. Vi hjälper våra kunder med tjänster i hemmet så som städning, fönsterputs, flyttservice och mycket annat. Vi söker ständigt efter personal som kan tänka sig jobba hos oss runt om i Stockholm och andra delar av Sverige. Besök gärna vår hemsida www.hemfrid.se/karriar för att se andra städer där vi söker personal i. HEMSTÄDNING I VÄRLDSKLASS Vill du jobba med något som gör skillnad i människors vardag? Hemfrid söker dig som vill arbeta som städare i Stockholm med omnejd! Hemfrid är Sveriges största företag inom hemstädning. Vi hjälper våra kunder med allt från hemstädning och fönsterputs till flyttservice – och vi söker nu fler medarbetare som vill vara en del av vårt härliga team. Ett jobb som gör skillnad Som städare hos Hemfrid får du ett varierande och meningsfullt arbete där du bidrar till att förenkla människors liv. Du arbetar i ett team med kollegor från hela världen – tillsammans skapar vi service i världsklass. Vi söker dig som: Gillar att jobba i team Har erfarenhet av städning (meriterande) Är noggrann, engagerad och vill utvecklas Talar svenska eller engelska Kan arbeta flexibla arbetstider Är flexibel att arbeta med olika kunder Har B-körkort och gärna egen bil (meriterande) Vi erbjuder: Timanställning eller tjänst på 50–75 % – du väljer! Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Försäkringar (sjukdom, ansvar, pension) och friskvårdsbidrag Kostnadsfri utbildning i hemstädning Fantastiska kollegor och en trygg arbetsplats Ansök redan idag! Vill du bli en del av Hemfrid? Välkommen med din ansökan! Läs mer och ansök på: www.hemfrid.se/karriar Har du frågor? Kontakta oss gärna på [email protected] HEMFRID IS HIRING CLEANERS IN THE STOCKHOLM AREAHemfrid is Sweden's largest company in home cleaning. We assist our customers with household services such as cleaning, window washing, moving services, and much more. We are constantly looking for staff who are interested in working with us in Stockholm and other parts of Sweden. Please visit our website www.hemfrid.se/karriar to see other cities where we are hiring. WORLD-CLASS HOME CLEANING Would you like a job that truly makes a difference in people’s everyday lives? Hemfrid is looking for cleaners to join our team in the Stockholm region! Hemfrid is Sweden’s leading provider of home services, offering everything from cleaning and window washing to moving services – and we’re growing! A meaningful and varied job Working with Hemfrid means being part of a close-knit team that provides outstanding service to our customers. You’ll work with amazing colleagues from all over the world in a supportive and inclusive environment. We’re looking for someone who: Enjoys working with others Has experience in cleaning (a plus) Is detail-oriented, motivated, and eager to learn Speaks Swedish or English Can work flexible hours Is open to working with different customers Has a driver’s license (B) and preferably access to a car (a plus) We offer: Employment from hourly basis up to 50–75%, depending on your needs Collective agreement and great employment benefits Insurance (health, liability, pension) and wellness allowance Free training in home cleaning Friendly colleagues and a safe, stable workplace Apply today! Do you want to be part of Hemfrid? We look forward to receiving your application! Learn more and apply at: www.hemfrid.se/karriar Questions? Feel free to contact us at [email protected]
Beredskapsteamet söker en sjuksköterska tillsvidare! Vill du ha en arbetsplats där du hela tiden får lära dig nya saker och lösa roliga och kluriga uppdrag? På Hälso- och sjukvårdsenheten driver vi beredskapsteamet i egen regi. Teamet är en viktig funktion för kommunens invånare under dygnets alla timmar, årets alla dagar! Här kommer du att få arbeta tillsammans med alla sjuksköterskor på våra vård- och omsorgsboenden, LSS-bostäder, socialpsykiatriboenden samt den dagliga verksamheten för äldre. Så gillar du variation och träffa många människor så har du hittat rätt! ARBETSUPPGIFTER Arbetsdagen börjar ute i någon av våra verksamheter eller på vårt gemensamma kontor. Här hälsar du på kollegorna, byter om till arbetskläder, läser överrapporteringar, går igenom Att göra-listan och de senaste journalanteckningar för att skaffa dig information. Kanske en kopp kaffe också. Som sjuksköterska kommer att ha sedvanliga arbetsuppgifter med bl.a. läkemedelshantering, omvårdnadsordinationer, dokumentation och läkarsamverkan. Som beredskapssjuksköterska hoppar du också in i bilen och tar dig ut till någon av våra verksamheter vid oförutsedda händelser eller planerade insatser. Där ute kommer du fram till den säkraste bedömningen för patienten tillsammans med omsorgspersonalen. Du vidtar åtgärder, informerar och dokumenterar. Ibland kommer telefonen gå varm för alla kollegor som behöver din kompetens på plats och ibland kommer det vara lugnare. Arbetsdagarna kommer se olika ut och det är ju en del av det du tycker är roligt variationen och mötena med människor. KVALIFIKATIONER • Du ska vara legitimerad sjuksköterska med minst 18 månaders yrkeserfarenhet. • B-körkort • Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift • Goda datorkunskaper Det är meriterande om du har vidareutbildning och/eller arbetslivserfarenhet av beredskapsarbete, geriatrik, psykiatri, ASIH, hemsjukvård eller liknande. Har du erfarenhet av Procapita/Lifecare HSL ser vi det som ett plus. Som person har du ett professionellt och trevligt bemötande i alla möten med patienter, kollegor och anhöriga. Du möter patienten på ett lugnt och tryggt sätt som får dem att känna sig sedda och lyssnade på. I arbetet är du anpassningsbar och arbetar på bra både självständigt som i grupp. Du känner dig lugn och säker i din roll när du prioriterar och gör bedömningar. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. På Hälso- och sjukvårdsenheten strävar efter att vår arbetsplats ska vara fylld av arbetsglädje, effektivitet, kvalitet- och utvecklingsdriv, digitala lösningar men även en god arbetsmiljö med hälsofrämjande scheman och med ett nära ledarskap. I Järfälla kommun har vi såklart kollektivavtal, friskvårdsbidrag, personalrabatter och mycket mer. Så ansök gärna idag! Det här kommer bli kul! ÖVRIGT Järfälla har norra Stockholms mest spännande geografiska läge och växer snabbt. Vi erbjuder en arbetsplats med stor variation, goda utvecklingsmöjligheter och arbetar efter visionen Järfälla för alla framåt. Läs mer om hur det är att jobba hos oss på www.jarfalla.se/jobbaijarfalla Järfälla kommun arbetar med en kompetensbaserad rekryteringsprocess för en fördomsfri rekrytering. Vi på Socialförvaltningen arbetar tillsammans oavsett kön, könsöverskridande identitet eller uttryck, sexuell läggning, etnisk tillhörighet, religion, funktionsnedsättning och ålder. Olikheter berikar och möjliggör utveckling för alla framåt! Då Järfälla kommun är ett finskt förvaltningsområde ses kunskaper i finska språket som meriterande och även andra språk. Vi genomför begränsade bakgrundskontroller för slutkandidaterna vid detta anställningsförfarande. Bakgrundskontroller genomförs endast i den utsträckning det är relevant för den aktuella tjänsten. I de fall utdrag ur belastningsregistret är lagstadgat kommer du även behöva uppvisa ett sådant utdrag. Vi insamlar muntligt och skriftligt samtycke. För mer information om hur vi arbetar med bakgrundskontroller, se www.jarfalla.se/bakgrundskontroller Löpande intervjuer och tillsättning av tjänst innan ansökningstiden gått ut kan komma att ske. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Do you have experience in sales? Do you speak Thai? Are you interested in Asian food? Look no further, you have come to the right place! The job consists of working as in-house sales, calling business customers: Asian restaurants and shops. Initially you will be taking over a customer portfolio and with time you are expected to grow your own customer base. We believe you have a personality that instills confidence and that you can easely communicate with any kind of person. Previous experience in sales is required. It’s important you have experience of working as a team player. You should be accurate, reliable and enjoy a fast-paced environment. It is good if you have experience in an ERP system. We are using PYRAMID. What is more important than experience in this software, is that you are a fast learner. As we encourage professional growth, for the right candidate there is a path of advancing to a leadership position. We are a fast growing and family-owned company that specialises in import and distribution of Asian food. We value more a good attitude than formal educational background. Brinner du för asiatisk mat och pratar thailändska? Då får du möjlighet att jobba som säljare för asiatiska livsmedel- främst thailändska, kinesiska och vietnamesiska varor. Jobbet går ut på att ringa till asiatiska restauranger och butiker för att sälja livsmedel. Vi tror att du är en person som inger förtroende och som har lätt att kommunicera med alla typer av människor. Tidigare erfarenhet av försäljning är ett krav. Vi värderar om du har erfarenhet som teamarbetare. Vi är ett familjeägt grossist företag inom asiatisk livsmedel med inriktning på högkvalitativa och autentiska asiatiska produkter.
Om tjänsten: J.S. Vent Gruppen AB söker en erfaren och engagerad ventilationsmontör till vårt team! Vi är ett väletablerat ventilationsföretag som arbetar med både nyproduktion och renovering inom bostäder, kommersiella fastigheter och industri. Nu behöver vi förstärka vårt gäng med ytterligare en skicklig montör som vill vara med och bidra till vår fortsatta tillväxt. Arbetsuppgifter: Som ventilationsmontör hos oss kommer du bland annat att: Montera och installera ventilationssystem enligt ritningar och specifikationer Utföra service och underhåll av befintliga system Arbeta självständigt och i team på olika bygg- och installationsprojekt Ha kontakt med både kunder och kollegor inom olika yrkesgrupper Kvalifikationer: Vi söker dig som har: Flerårig erfarenhet som ventilationsmontör Goda kunskaper i ritningsläsning och montage Ett ansvarstagande arbetssätt och en vilja att leverera kvalitet Personliga egenskaper: Du är lösningsorienterad, pålitlig och trivs i en roll med variation och eget ansvar. Du har lätt för att samarbeta och har en positiv inställning till ditt arbete. Vi erbjuder: Trygg anställning i ett stabilt företag Bra arbetsmiljö och trevliga kollegor Möjligheter till vidareutbildning Anställningsform: Tillsvidareanställning, heltid. Tillträde enligt överenskommelse.
Är du en erfaren servitris/servitör med en passion för service och värdskap? Älskar du människor, har dokumenterad erfarenhet från yrket och gillar att ge personlig service? Salubaren by ART i NK Saluhall söker nu en ny kollega till servisteamet! Vi söker dig som är en god lagspelare, bidrar till god arbetsmiljö, är trygg i din yrkesroll, har en varm och välkomnande personlighet och tillsammans med oss vill leverera fantastiska serviceupplevelser. Vi ser att du har passion för service, talang för att skapa en god gästupplevelse samt tidigare erfarenhet som servis och gärna vinkunskap. Ett plus om du har erfarenhet och kunskap av lättare matlagning. Vi söker dig som: Har ett genuint intresse och god kunskap om mat och dryck Har minst 2 års yrkeserfarenhet av en motsvarande roll Är flexibel, kreativ och lösningsorienterad Brinner för att överträffa gästens förväntningar Är strukturerad, ordningsam och har god samarbetsförmåga Vi ser gärna att du har kunskap och erfarenhet av lättare matlagning Sysselsättningsgrad 50%, ink arbete varannan helg. Om oss: På ART Bakery kan du njuta av både bakverk och konstverk. Salubaren by ART är vår senaste tillskott, och bjuder in till smakfull måltid eller en avslappnad afterwork i hjärtat av NK Saluhall. Vi erbjuder dig: Ett stimulerande och utvecklande jobb En anställning i en Sveriges största restaurangkoncerner Utvecklings-och karriärmöjligheter inom koncernen Friskvårdsbidrag Internutbildningar Kollektivavtal Är du intresserad? Tveka inte att höra av dig till oss! Rekryteringsarbetet sker löpande så skicka in din ansökan redan idag. Varmt välkommen in med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer