Produktionsmedarbetare i Tyresö
Submit AB
Lager- och terminalpersonal

Vi på Submit söker nu efter flera produktionsmedarbetare till våra samarbetspartners i Tyresö.Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta inom olika typer av produktioner/lager. De olika produktioner är allt från livsmedel till verkstäder. Att jobba inom produktion innebär att du kommer att hjälpa till i tillverkningen av varor tills dess att det är en färdig produkt. Profil: Anställning utan krav på erfarenhet, vi ser enbart att du har följande personliga egenskaper, samt klara av hantering av färsk fisk samt lukt Du har en god förmåga att ta egna initiativ. Du har inga problem med ett enformigt/monotont arbete. Du är flexibel och har lätt att ta dig till Tyresö Du är stresstålig och kan jobba i högt tempo. Du är noggrann och tar jobbet på största allvar Krav: Svenska eller engelska Meriterande: Jobbat med liknade arbetsuppgifter tidigare Truckkort Körkort B Plats: Tyresö Start: Omgående Lön: Enligt Kollektivavtal Arbetstid: Varierande morgon/kväll/natt Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag!

27 februari 2025
Sista ansökan:
16 augusti 2025
Rekryterare till NetNordic
Asta Agency AB
Personal- och HR-specialister

Om företaget NetNordic är en ledande nordisk systemintegratör och tjänsteleverantör som specialiserar sig på cybersäkerhet, moln, nätverk och samarbetslösningar. Med över 700 anställda och fler än 3000 kunder i Norden, hjälper de företag och organisationer att optimera sin digitala infrastruktur. De samarbetar med marknadsledande teknikleverantörer och erbjuder skräddarsydda lösningar, från design och implementering till support och drift. Deras vision är att vara kunders viktigaste "Best Companion" genom deras digitaliseringsresa. Vi på Asta Agency samarbetar med NetNordic i den här rekryteringsprocessen. Det här är ett konsultuppdrag med god möjlighet till anställning hos företaget. Du blir anställd av Asta Agency och arbetar som konsult hos NetNordic. Om tjänstenSom rekryterare är du en nyckelperson för NetNordics rekryteringsfunktion. I rollen ansvarar du för rekrytering av IT-konsulter inom områden för systemutvecklare, IT-arkitekter och specialister inom cybersäkerhet och informationssäkerhet. Du har hela tiden ett nära samarbete med konsultchefer där ni tillsammans arbetar mot målet att anställa kompetenta konsulter till företaget. Dina arbetsuppgifter: Proaktivt söka efter och attrahera potentiella kandidater Boka och genomföra intervjuer med kandidater Samarbeta med konsultchefer för att säkerställa att rätt profiler anställs Utveckla och förbättra rekryteringsprocessen Skapa och publicera rekryteringsannonser i sociala kanaler Delta i onboarding-processen för nya medarbetare Driva rekryteringsarbetet framåt och säkerställa att NetNordic når sina mål Kvalifikationer och egenskaperVi söker dig som är social, framåt och orädd. Du har erfarenhet av att arbeta med rekrytering, gärna inom tech eller IT, och är van vid att samarbeta med beställande chefer genom hela rekryteringsprocessen. Du har en god förståelse för intervjuteknik och trivs med att driva rekryteringsprocesser från start till mål. För detta krävs det att du är flexibel, självgående och är strukturerad. Därtill ser vi gärna att du har: Erfarenhet av en roll inom rekrytering, meriterande om du har arbetat inom IT-branschen Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift God dator- och systemvana Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Solna, Stockholm Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].

27 februari 2025
Sista ansökan:
16 augusti 2025
Dansktalande customer success specialist till Muntra
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kundtjänstpersonal

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid, 40h/veckan. Arbetstider: Måndag till torsdag kl.07.45-17.00. Fredagar kl.07.45-15.30. Ort: Centrala Stockholm Startdatum: Önskat startdatum omgående Anställningsform: Särskild visstidsanställning. Du blir konsult via Inte Bara Post Bemanning men jobbar ute hos kund. Detta är ett långsiktigt konsultuppdrag. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vår kund Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i en digital vårdstartup som är på en tillväxtsresa. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring! Muntra är en ledande webbaserad plattform för tandvård. Med deras smarta lösningar vill de förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Deras syfte är att göra det lättare att driva vårdföretag genom att samla exempelvis journaler och e-recept. Hundratals kliniker använder Muntras kraftfulla och användarvänliga verktyg för att anskaffa, behandla och få nöjdare patienter. Här kan du besöka Muntras hemsida. DIN ROLL Muntra ska expandera i Danmark till sommaren och söker nu därför ett nytt tillskott till customer success teamet i Stockholm. Som customer success specialist arbetar du för att ge Muntras kunder, dvs tandklinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per chatt, mejl och telefon. I rollen ingår även att utbilda och utföra onboarding för kunderna i Muntras system. Därav förekommer resor i tjänsten. Du kommer starta din resa hos Muntra med att onboardas i produkt, system och kunder. Du börjar arbeta mot den svenska marknaden fram till lansering i Danmark. VEM ÄR DU? Serviceminded och brinner för att ge den bästa kundupplevelsen Social med en god kommunikativ förmåga Driven och engagerad Lösningsorienterad Förmågan att snabbt sätta sig in i nya system Har förmågan att arbeta självgående men också en lagspelare Har en god teknisk kompetens Du som söker måste uppfylla nedan krav: Tidigare arbetslivserfarenhet av liknande eller likvärdig roll tidigare som t.ex. customer success, kundvård på ett B2B-företag eller försäljning. Behärskar svenska, engelska och danska flytande i tal och skrift. God dator- och systemvana. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

27 februari 2025
Sista ansökan:
16 augusti 2025
Undersköterska med administrativt ansvar sökes till Lidingö hemtjänst
Carico AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Om tjänsten Vi på Anneli & Ritwa Lidingö hemtjänst söker en Undersköterska med administrativt ansvar som vill vara med och forma en trygg och effektiv omsorgsmiljö för våra kunder. I denna roll kommer du att kombinera praktiskt vårdarbete med administrativa uppgifter för att säkerställa en hög nivå av service och välbefinnande. Du kommer att vara en nyckelperson i vårt team och bidra till att våra tjänster uppnår högsta möjliga standard. Ansvarsområden Utföra omsorgs- och vårdinsatser för våra kunder enligt fastställda rutiner och individuella vårdplaner. Ansvara för dokumentation och rapportering av vårdinsatser samt hantering av administrativa uppgifter. Samarbeta med övriga teammedlemmar för att säkerställa effektiv och sammanhållen vård. Vara en kontaktperson för kunder och anhöriga och främja goda relationer. Kvalifikationer och färdigheter Dokumentationsförmåga: Du har erfarenhet och skicklighet i att dokumentera vårdinsatser på ett noggrant och strukturerat sätt. Kommunikativ: Du har utmärkta kommunikativa färdigheter och kan interagera med både kunder, kollegor och anhöriga på ett respektfullt sätt. Självständig: Du kan arbeta självständigt och fatta beslut som bidrar till god vårdkvalitet. Noggrannhet: Du har ett öga för detaljer och utför dina uppgifter med precision. Konfidentiell hantering: Du hanterar känslig information på ett konfidentiellt och professionellt sätt. Effektivitet: Du arbetar snabbt och effektivt, utan att kompromissa med kvaliteten på arbetet. Vi erbjuder En dynamisk och stödjande arbetsmiljö där du har möjlighet att utveckla dina färdigheter. Möjlighet att kombinera praktiskt vårdarbete med intressanta administrativa uppgifter. Tillgång till fortbildning och kompetensutveckling inom vård och administration. Arbeta i ett team som värderar ansvar, respekt och kvalitet i allt vi gör. Om Anneli & Ritwa Lidingö Hemtjänst Anneli & Ritwa Lidingö Hemtjänst strävar efter att erbjuda förstklassig omsorg i kundernas egna hem, med fokus på individuella behov och välbefinnande. Genom att kombinera empati, professionalism och innovativa lösningar gör vi verklig skillnad i våra kunders vardag. Om du vill bidra till en meningsfull och förbättrande omsorg, är detta rätt roll för dig.

27 februari 2025
Sista ansökan:
14 augusti 2025
Lokalvårdare sökes till vardagsstädning inom hemtjänst på Lidingö
Carico AB
Städare

Om tjänsten Anneli & Ritwa Lidingö hemtjänst söker nu en engagerad lokalvårdare för vardagsstädning inom hemtjänst. Du kommer att spela en viktig roll i att skapa en ren och trivsam miljö för våra kunder i deras hem. Vi söker någon som är noggrann, pålitlig och brinner för att bidra till en positiv upplevelse för våra kunder. Ansvarsområden för Lokalvårdare Utföra dagliga städuppgifter enligt fastställda scheman och kvalitetsstandarder. Bistå kunderna med att hålla en ren och organiserad hemmiljö. Hantera och underhålla städutrustning och rengöringsmedel korrekt. Rapportera eventuella skador eller behov av reparationer till administrativ personal. Önskade kvalifikationer Noggrann och detaljorienterad: Du har ett öga för detaljer och tar stolthet i ditt arbete. God kommunikation: Du kan kommunicera effektivt med både kunder och kollegor. Självständig: Du kan arbeta självständigt och prioritera arbetsuppgifter utan ständigt övervakning. Erfarenhet av lokalvård: Erfarenhet inom städning eller liknande område är meriterande. Vi erbjuder våra lokalvårdare En stöttande och inkluderande arbetsmiljö där du kan utvecklas och känna uppskattning för ditt arbete. Möjlighet att bidra till en hälsosam och behaglig atmosfär i kundernas hem. Chans att bli en del av ett dedikerat team som värderar kvalitet och service. Möjlighet till fortlöpande utbildning inom städtekniker och arbetsmiljö. Om Anneli & Ritwa Lidingö Hemtjänst Vi på Anneli & Ritwa Lidingö hemtjänst strävar efter att erbjuda personlig och högkvalitativ hemtjänst genom att anpassa tjänsterna efter varje kunds individuella behov. Vår filosofi är att kombinera professionalism med omtanke för att skapa en trygg och trivsam miljö för våra kunder. Med oss får du möjlighet att delta i en meningsfull verksamhet där du aktivt bidrar till förbättrad livskvalitet för de vi hjälper. Är du vår nästa lokalvårdare? Ansök idag för att bli en del av vårt uppskattade team!

27 februari 2025
Sista ansökan:
16 augusti 2025
Information Security (GRC) Specialist
Quartr AB
IT-säkerhetsspecialister

Are you passionate about security, risk, and compliance? Do you want to play an active role in securing financial technology by ensuring compliance with industry standards? Quartr is now looking for a hands-on Infosec (GRC) specialist to help us build a strong security foundation for compliance to ensure that we achieve and maintain the crucial certification SOC2. About the team This is a new cross-function role in Quartr involving close collaboration with both technical and non-technical teams in Stockholm. What you'll do As an Infosec specialist (GRC), you’ll play a key role in developing and optimizing Quartr security and compliance strategies. You’ll collaborate closely with engineering, product, and leadership teams to establish policies, conduct risk assessments, and ensure adherence to security best practices. What will help you succeed 3-5 years of experience in security compliance framework SOC 2 Experience in working hands-on with governance, risk, and compliance roles within a SaaS or fintech environment. Strong knowledge in cloud security (preferably AWS) and security frameworks (ISO 27001, NIST, CIS, etc.). Experience working with security tools like SIEM, vulnerability management, and risk assessment platforms. Ability to work independently and drive security initiatives in a fast-paced start-up or scale-up environment. Excellent communication skills to collaborate across technical and non-technical teams. Security certifications (e.g., CISSP, CISM, CISA) are a plus but not required It's a plus with experience from security incident response and security awareness training, and DevSecOps principles Note: This role is based in Sweden with a valid work permit. We are also not looking for consultants or help from recruitment agencies. Why join Quartr? Do your life's work We focus passionately on doing things with very high quality across our entire organization Join the foundational team We are still in the very early innings of what we believe to be a multi-decade journey. Remote-first culture Work from where you are most productive. Fully remote, from one of our two offices in central Gothenburg or Stockholm, or a combination of both. Skin in the game We truly believe in the power of incentives and in sharing the company's success with the team, so every employee is offered qualified stock options. Competitive salary & options To deliver at the highest level, we of course need the best people. This is reflected in our compensation. Wellness allowance We want to encourage health and exercise through a generous wellness allowance. About Quartr Quartr is a software company serving the world of finance. The Quartr ecosystem gives millions of investors and corporate professionals worldwide easy access to first-party information from public companies through various services – including a web app, a mobile app, and an API solution. Recognized as one of Fast Company's Most Innovative Companies for 2024, Quartr is also backed by top investors. Learn more about Quartr Quartr x Perplexity our partnership with Perplexity Quartr secures Investment from Altos Ventures partnering with respected San Fransisco-based VC firm to further accelerate growth and continue transforming qualitative market research Fourth Most Innovative Company in Personal Finance 2024 as recognized by Fast Company

27 februari 2025
Sista ansökan:
16 augusti 2025
Fönsterputsare / Window cleaners till Hemfrid Abo Stockholm

Hemfrid är Sveriges största företag inom hemstädning. Vi hjälper våra kunder med tjänster så som städning, fönsterputs, flyttservice och mycket annat. Vi letar efter Fönsterputsare till Stockholms län. Är du vår nästa stjärna? Dina arbetsuppgifter Som Fönsterputsare på Hemfrid har du en viktig roll - att ge dina kunder bästa service. Du arbetar både självständigt och i team. Uppdraget innebär att du kommer att få putsa olika typer av fönster i lägenheter och hus. I dina arbetsuppgifter ingår: Fönsterputsning hos privata kunder Fönsterputsning av inglasade balkonger och andra glaspartier kan förekomma Självständigt arbete ute hos kund och vid större uppdrag arbete ihop med kollegor Din profil Vi ser att du har arbetslivserfarenhet inom fönsterputsning i Sverige eller annat EU-land i minst 1 år. Har du gått en fönsterputs-utbildning är detta mycket meriterande. Som Fönsterputsare söker vi dig som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och nöjda kunder. Du ska även vara öppen för att arbeta tillsammans med kollegor, vilket förekommer vid större uppdrag. Att vara noggrann och punktlig är viktigt för dig. Du behöver även vara engagerad och ha en positiv attityd. Självklart skall du även brinna för kundservice, precis som vi gör! För att summera din profil ser vi att du: Har minst 1 års erfarenhet inom fönsterputsning i Sverige eller EU Talar och förstår grundläggande svenska eller engelska Kan arbeta flexibla arbetstider måndag-fredag, även helgjobb kan förekomma Meriterande är om du: Har erfarenhet från ett serviceyrke, flytt eller hemstädning sedan tidigare Har gått fönsterputs-utbildning eller kurs Har tillgång till egen bil Har B körkort eller EU-körkort Vi erbjuder dig Vi har en tydlig ambition – det är att vara branschens bästa arbetsgivare. För oss är det en självklarhet att erbjuda bra villkor för våra anställda. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring Friskvårdsbidrag Utbildning inom fönsterputs Härliga kollegor från hela världen Gratis mobilabonnemang Vill du vara med på vår resa? Ansök nu! Välkommen till Hemfrid! I våra rekryteringar gör vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. ------------------------------------------------------------------------------------Hemfrid is Sweden's largest company within home cleaning. We help our customers with services such as cleaning, window cleaning, moving services and much more. We are looking for window cleaners to Stockholm County. Are you our next star? Your work assignments As a Window cleaner at Hemfrid you have an important role - to give your customers the best service. You work independently and have your own customers with a great responsibility. Your work tasks include: Window cleaning at private customers' homes Window cleaning of glazed balconies and other glass section may occur Independent work at customers' homes and for larger households you will work in a team Your profile We are looking for colleagues who like to work in different settings, both independently and in teams. You have at least 1 year experience in window cleaning in Sweden or any other country within EU. Further, you need to be responsible and punctual, you also need to be dedicated to your job and have a positive attitude. Of course you should also be passionate about customer service, just like we are! To sum up your profile we see that you: Have at least 1 year of experience in window cleaning in Sweden or within EU You speak and understand basic Swedish or English Can work flexible working hours Monday-Friday, work on weekends may occur Great merits are: You have previous experience from any service profession, moving assignments or home cleaning Have a window cleaning education Have access to own car Have a swedish driving license or EU driving license We offer you We have a clear ambition - To be the industry's best employer. Good working conditions are important to us. That is why we offer, among other things: Collective agreements and good terms of employment Third part insurance, health insurance, retirement pension insurance Wellness grant Training within window cleaning Colleagues from all over the world! Free mobile subscription Do you want to join our journey? Apply now! Welcome to Hemfrid! In our recruitments process, we always do a background check before employment.

27 februari 2025
Sista ansökan:
16 augusti 2025
Teknisk Orderadministratör/Support 🛠️
Wrknest AB
Backofficepersonal m.fl.

Om tjänsten I denna roll får du möjligheten att arbeta med kundsupport och orderadministration på ett globalt företag inom vattenlösningar. Du kommer att ha daglig kontakt med både kunder och interna avdelningar som servicetekniker och säljare. Företaget erbjuder hållbara lösningar inom vattenhantering och har en stark teknisk expertis. Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader via Wrknest, med goda möjligheter till förlängning och överrekrytering. Dina framtida arbetsuppgifter Du kommer att ha en varierad roll där du stöttar kunder i olika ärenden och hanterar orderflödet. Kommunikationen sker främst via mejl men även telefon under särskilda telefontider. Exempel på arbetsuppgifter: Hantera kundärenden via mejl och telefon, med fokus på order och support. Lägga order i systemet och bevaka dem fram till fakturering. Stötta kunder i att hitta rätt reservdelar och produkter. Administrera krediteringar och faktureringsunderlag. Samarbeta med teknisk support vid mer avancerade frågor. Säkerställa att kundinformation är uppdaterad, exempelvis vid adressändringar. Vi söker dig som För att lyckas i rollen tror vi att du har erfarenhet av kundsupport, orderadministration eller liknande roller. Du har god systemvana och känner dig trygg i att navigera i olika affärs- och ärendehanteringssystem. Vi se också att du är flytande i Svenska och Engelska i både tal och skrift. För den här rollen lägger vi även stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som är serviceinriktad, kommunikativ och prestigelös. Du trivs i en roll där du är spindeln i nätet och tar egna initiativ. Du är också noggrann, nyfiken och orädd när det gäller att lösa problem och lära dig nya system. Vi ser det som extra meriterande om du även har ett tekniskt intresse. Övrig information Start: Omgående. Plats: Stockholm Omfattning: Heltid. Anställningsform: Konsultuppdrag på 6 månader via Wrknest, med möjlighet till förlängning och överrekrytering. Om kunden Kunden är ett globalt bolag som arbetar med innovativa lösningar inom vattenhantering. De utvecklar teknik och system som hjälper samhällen att använda vatten mer effektivt och hållbart. Med fokus på innovation och kundservice är de en ledande aktör inom sin bransch. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.

27 februari 2025
Sista ansökan:
16 augusti 2025
Handläggare
Clevry Sweden AB
Backofficepersonal m.fl.

Om företaget Bolaget presenteras vid första intervjutillfället av ansvarig rekryterare. Din roll Som handläggare kommer du att arbeta med att beräkna den totala ägandekostnaden (TCO). Detta inkluderar att ta fram månadskostnader baserade på olika parametrar såsom leasingavgift, förmånsvärde och serviceavtal mm. Du kommer att hantera och bearbeta data i Excel samt arbeta i flera olika system och applikationer. Dessutom ingår dokumenthantering, såsom att konvertera filer till PDF och hantera korrespondens via e-post. Din profil Du besitter minst en gymnasieutbildning. Du har tidigare erfarenhet av kundservice och är van vid att bemöta kunder professionellt. Du är bekväm med att arbeta i Excel och har god generell systemvana. Du är strukturerad och noggrann. Självgående men trivs också med att samarbeta med andra. Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift. Placering: Södertälje Arbetstider: Kontorstider Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar bolaget med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare via [email protected] - Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

27 februari 2025
Sista ansökan:
16 augusti 2025
Innesäljare/kundtjänstmedarbetare till Stenlundsgruppen i Kista
Ps Partner AB
Företagssäljare

Familjeföretaget Stenlundsgruppen har verkat inom handel och hushållsprodukter i över 50 år och är nu inne på fjärde generation handlare. Idag arbetar våra anställda i våra butiker eller på kontoret med försäljning, administration, ekonomi, kundservice eller e-Commerce. Vi är en koncern med stark entreprenörsanda samtidigt som vi har en djup kunskap och erfarenhet av det som vi marknadsför och säljer. Våra ledord är det som dagligen styr hur vi verkar: personlig service och hög kvalitet. Vill du jobba med ett härligt gäng människor med bra energi? Då är du rätt person! Nu söker vi förstärkning i form av en innesäljare/kundtjänst till vårt kontor i Kista. Arbetsuppgifter Som innesäljare/Kundtjänstmedarbetare så ingår du i en grupp om 7 personer med lång erfarenhet som jobbar i ett tätt lag tillsammans med försäljningschef. Våra uppdragsgivare är våra ramavtalskunder inom den privata fastighetssektorn, byggbolag, kommunala bolag och även privatkunder. Våra kunder har oftast två olika behov; beställa en ny vitvara eller felsöka en befintlig vitvara. Dina arbetsuppgifter kommer konkret att innebära Registrera ärenden Hantera inkommande ärenden från start till mål Beställa produkter Planera uppdrag med tekniker/montör Återrapportering till kund Fakturering Skapa goda kundrelationer Offerthantering Din profil: Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av innesälj och/eller kundtjänst. Du är en lagspelare som tycker om att arbeta tillsammans i team och mot gemensamma mål men samtidigt väldigt självgående i ditt säljande jobb gällande offerthantering, uppföljning av affärer och inköp, kontroller av leveranser m.m. Som person har du en utåtriktad profil som är förtroendeingivande med glimten i ögat. Vi ser gärna att du har en god social förmåga och en stark känsla för att sätta dig in i andra människors situationer och problem. Du är duktig på att ställa rätt typ av frågor för att komma vidare i din problemlösning samtidigt som du är en mästare på att avsluta det du påbörjar. För att trivas i tjänsten krävs det: Att du är strukturerad och noggrann Van att arbeta i ett högt digitalt tempo Meriterande med erfarenhet av vitvaror Mycket god datavana Svenska och engelska flytande i tal och skrift Extra meriterande är om du har/är: Erfarenhet av olika vitvarumärken Erfarenhet av eftermarknad. Erfarenhet av vitvarubranschen Stenlundsgruppen erbjuder Hos oss på Stenlundsgruppen kommer du att få tillgång till ett företag som är innovativt och entreprenörsdrivet med lång erfarenhet och trygg kunskap i ryggen. Det är högt i tak och du kommer få möjlighet att utvecklas och lära dig mer om affärer och innovativa företagslösningar. Hos oss får du möjlighet att vara med att påverka och förändra. Vi ser våra anställda som viktig del i vår utveckling och hos oss värdesätts driv och engagemang högt. Start och omfattning - Start: Omgående - Omfattning: Heltid Tjänsten är placerad i Kista på Strömögatan 8. Ansökan Vi samarbetar med PS Xpress i denna rekrytering. För frågor kontakta rekryteringskonsult Sandra Syrén Eriksson [email protected] Vi arbetar med kontinuerligt urval så sänd in din ansökan så snart du kan.

27 februari 2025
Sista ansökan:
16 augusti 2025