Rekryteringskonsult / Konsultchef till Closers Headhunting & Interim
Hero AB
Personal- och HR-specialister

Closers Headhunting & Interim har sedan 2012 etablerat sig som en av Sveriges främsta aktörer inom headhunting och konsultuthyrning av nyckelpositioner inom kommersiell ledning, försäljning och marknadsföring. Med vår beprövade metod har vi genomfört över 1000 headhunting- och konsultuthyrningsuppdrag till kunder inom främst SaaS, IT, Teknik, Finans, Fastigheter, Industri och FMCG. Closers är en del av Capere Competence Group som samlar några av de främsta specialisterna inom rekrytering och konsultuthyrning. PositionenSom rekryterande konsultchef på Closers Headhunting & Interim kommer du att ha en nyckelroll i vår verksamhet. Du kommer att ansvara för att rekrytera de främsta säljarna på olika nivåer till våra mest tillväxtstarka kunder för konsultuthyrning och agera konsultchef för våra uthyrda säljkonsulter. Detta är en spännande och stimulerande hybridroll som kombinerar rekrytering med personalansvar och kundrelationer. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Identifiera, attrahera och rekrytera talangfulla säljare till våra kunder Ha personalansvar och agera konsultchef för våra uthyrda konsulter Hantera hela rekryteringsprocessen från search och annonsering till anställning Bygga och underhålla starka relationer med både kunder och konsulter Säkerställa att våra konsulter trivs och presterar väl på sina uppdrag Bidra till utvecklingen av vår rekryteringsverksamhet och konsultuthyrning Din profil För att lyckas och trivas i denna roll ser vi att du: Har ett eller ett par års erfarenhet av rekrytering, antingen som intern rekryterare eller rekryteringskonsult. Har ett strukturerat arbetssätt, är kommunikativ och har ett starkt kundfokus Har en målorienterad inställning och drivs av att nå resultat Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Har du högskoleutbildning inom HR, företagsekonomi, försäljning eller motsvarande är det meriterande Har du erfarenhet av både försäljning och rekrytering är det starkt meriterande Erfarenhet spelar roll, men rätt personliga egenskaper värderas högt av oss. Det innebär att en kandidat med färre års erfarenhet och som besitter rätt personliga egenskaper kan värderas högre av oss än kandidaten som har bäst CV på pappret. Varför Closers?Hos oss får du möjlighet att utvecklas i en affärsmässig och stimulerande roll som kombinerar rekrytering, kundrelationer och konsultchefsansvar. Du blir en del av en auktoriserad, väletablerad och växande företagsgrupp inom rekrytering och konsultuthyrning. I din roll kommer du få stöd och utbildning av engagerade och erfarna ledare som hjälper dig att prestera och utvecklas i din roll och utveckla dina egenskaper. På sikt finns möjligheter att växa både inom företaget och vår företagsgrupp. AnställningsvillkorTjänsten är baserad på vårt kontor på Kungsholmen i Stockholm, med nära anslutning till buss och T-bana. Vi erbjuder kollektivavtal som ger dig trygga och säkra anställningsvillkor med konkurrenskraftig lön och möjlighet till provision baserat på dina individuella resultat. Utöver det ingår tjänstepension, försäkringar, friskvårdsbidrag och 30 dagars semester. Tillträde sker så snart som möjligt, enligt överenskommelse. Låter detta som en intressant utmaning för dig? Skicka in din ansökan så snart som möjligt, vi genomför intervjuer löpande och positionen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ansvarig för rekryteringen är Robert Conzato, Partner & VD och Fredrik Thulin, Partner & Affärsområdeschef på Closers. Vi ser fram emot din ansökan!

17 februari 2025
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Butikschef foodora market - Stockholm
Foodora AB
Chefer inom handel

Är du en ansvarstagande person som letar efter en ny utmaning inom ett av Sveriges största bolag inom q-handel? foodora market är foodoras egna matvarubutiker med leverans inom 30 minuter. På foodora market erbjuder vi ett brett sortiment av produkter man kan hitta i en vanlig livsmedelsbutik. Nu letar vi efter en Butikschef till Stockholm som kommer ansvara för såväl daglig drift, personal och resultat. Är du hungrig för att utvecklas inom ledarskap? Skicka in din ansökan redan idag! Vad du kommer att göra: Ansvara för daglig verksamhet vilket inkluderar att lägga beställningar, ta emot leveranser, plocka ordrar och följa upp lagerhållning. Leda och planera det löpande arbetet med personal, bemanning, schemaläggning samt coacha teamet att trivas och prestera så bra som möjligt! Effektivisera arbetssätt och rutiner, se till att regler efterföljs så att butiken hålls i gott skick! Ansvara för det systematiska arbetsmiljöarbetet, leda personalmöten samt hålla i medarbetar- och lönesamtal. Vi letar efter dig som tycker om att ta ägandeskap för din butik och ditt team med stöttning från din närmaste chef. Du är prestigelös och arbetsuppgifterna kan variera, både högt och lågt precis som när du fyller på butikshyllorna! Du har en god samarbetsförmåga - laget före jaget! En ledares ansvar är att skapa de bästa förutsättningarna för sitt team, vilket vi tror att du drivs av! Sist men inte minst så är du flexibel - vi är ett snabbrörligt företag, så vi hoppas att du trivs i en (extremt) snabbt föränderlig miljö! Vår urvalsprocess är löpande och annonsen kan plockas ner innan rekryteringsprocessen är klar, om vi har gått vidare till screening- eller intervjufasen. Vår rekryteringsprocess kommer innehålla följande: Psykometriska tester via Alva Labs - Vi använder vetenskapsbaserad metod. Digital HR-intervju - Låt oss lära känna varandra lite bättre! Case-intervju - Gör din magi och träffa oss ansikte mot ansikte. Referenskontroll - Nästan där! Bakgrundskontroll - Sista steget innan vi blir kollegor. Startdatum: Omgående

17 februari 2025
Sista ansökan:
6 augusti 2025
CTO
Simple Sign International AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vi söker dig som vill leda vår tekniska utveckling och innovation. Som CTO är du med i ett kreativt och motiverat team som revolutionerar branschen inom elektroniska signaturer och digitala avtal. SimpleSign har idag en stark kundbas i en växande marknad och sedan starten har vi etablerat oss som ett framtående företag inom vår bransch. Nu söker vi en CTO som kan ta oss till nästa nivå. Missa inte chansen att vara en del av vår spännande resa! Vi använder följande tekniker: JavaScript PHP Laravel MYSQL AngularJS Javascript Node JS Angular Typescript HTML5, CSS Apache web server Google Cloud Platform & Services Bra att känna till Microservices Experience with big data and machine learning algorithms PKI Färdigheter vi söker: En toppkodare med solid grund vad gäller datastruktur och algoritmer i allmänhet Mycket skicklig backend-utvecklare som älskar programmering Omfattande kunskap inom webbutveckling Praktisk erfarenhet av mjukvaruarkitektur, DevOps, utvecklingsprocess, Scrum Love challenges Strukturerad och multitask:er God kommunikationsförmåga och känsla för detaljer Vad du kan förvänta dig Flexibelt förhållningssätt till distansarbete Vara med i ledningsgruppen och besluta om strategiska mål Värderingsdriven kultur Ett modern och kreativt kontor i världsklass Möjligheter till optioner (alt. köpa aktier) i ett stabilt och vinstdrivande företag En snabb rekryteringsprocess: 1) Screening 2) Tech Talk 3) Uppgift 4) Team Fit 5) Erbjudande Låt oss träffas på en kaffe så berättar vi mer!

17 februari 2025
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Undersköterskor till Danderyd
Nordisk Hemservice AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Om oss Nordisk Hemservice AB bedriver hemtjänst sedan 2002 på uppdrag av Danderyds kommun. Hela vår verksamhet genomsyras av vår värdegrund som vi har tagit fram tillsammans med våra medarbetare. Den utgår från att vi lyssnar på kundens behov för att vår hemservice ska bli så bra som möjligt. Vi söker dig som delar vår värdegrund och har ett stort intresse av omsorg och att hjälpa våra kunder att få bo kvar hemma och känna sig trygga. Kvalifikationer - Vård- och omsorgsutbildning - Goda kunskaper i svenska (både tal och skrift) Meriterande - Undersköterska med skyddad yrkestitel - B- körkort Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vi ser gärna att du har ett gott bemötande och vill ta ansvar. Du har också en förmåga att planera och organisera, samt är positiv, glad och hjälpsam. Varaktighet, tillträde och arbetstid: Omgående. Enligt överenskommelse. Att arbeta inom hemtjänsten innebär att du arbetar självständigt med stort ansvar. Samtidigt är du en del av vårt team och har daglig kontakt med våra kunder och närstående. Dina arbetsuppgifter består bland annat av att planera och utföra omvårdnadsarbete i kundernas hem såsom: - Personlig omvårdnad (hjälp med personlig hygien, förflyttning, påklädning). - Service (matlagning, inköp av dagligvaror, städning och tvätt). - Ledsagning (följa med kunden till aktiviteter utanför hemmet). Efter varje besök kommer du att göra noggrann dokumentation samt tidsregistrering i en mobilapplikation. Besök hos kunderna sker kl. 07:00-22:00, årets alla dagar. Vi ser gärna att du är flexibel och kan arbeta både dag- och kvällstid samt helger. Ansökan ska bestå av ett CV, personlig brev samt bifoga gärna betyg och intyg/studieintyg från undersköterskeutbildning. För att vara förberedd vid eventuell intervju, så beställ ett registerutdrag via E-tjänster från polisen: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/hvb-hem/

17 februari 2025
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Backend Developer – Microservices & DevSecOpsmplate
VIPAS AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Join Our Team VIPAS AB as a Do you have what it takes to thrive in the vibrant world of IT consulting? VIPAS AB, a burgeoning company, proudly invites you to embark on your next engaging project as our About VIPAS : Imagine a world where your business technology perfectly aligns with your goals—efficient, scalable, and innovative. At VIPAS AB, that’s exactly what we strive to create. As an IT consulting company, we don’t just offer services; we deliver tailored solutions using cutting-edge technologies like Java and Python. Our team is well-versed in software development, DevOps, and engineering, bringing years of experience and expertise. Think of us as your trusted guide, leading your organization through the landscape of modern tech adoption, ensuring every step is taken with confidence and foresight. Job Description: We are looking for an experienced backend developer who is passionate about microservice principles and wants to be part of a truly digital organization. In this role, you will have the opportunity to develop and maintain a modern microservice infrastructure, creating customized solutions and integrations that support the business. You will work closely with domain experts to understand their needs and build solutions that optimize their workflows. The role also includes responsibility for developing and maintaining DevSecOps processes and governance principles. Key Responsibilities: Design, develop, and operate backend services that are critical to the organization's success. Ensure that services are fast, scalable, and reliable. Build and maintain infrastructure, tools, and deployment pipelines. Take ownership of the digital capabilities that your team manages. Continuously improve products through innovation and collaboration with other development and product teams. Requirements: A degree in computer science, data science, or equivalent practical experience. 3–7 years of experience in building and maintaining backend services using Java, Kotlin, or similar languages. Knowledge of best practices in software development, such as Continuous Delivery and automated testing. Experience or interest in working with Kubernetes, Terraform, and event-driven architecture. Need Swedish speaking and writing Why Join Us? Vipas AB offers attractive employment packages for IT consultants, aligned with the Teknikföretagen (Almega) collective agreement. Clients Working with us provides opportunities in diverse industries, allowing you flexibility and growth. If you’re driven and eager to face new challenges, join the VIPAS family. You'll be part of an innovative team driving the future of telecom, Automotive, Retail, and Banking. If you're ready to take on challenging projects and grow your career in a cutting-edge environment, this is the opportunity for you! Apply Now & Please feel free to reach me at [email protected] &contact me at +46760294155 Note: Please do apply if you have Sweden PR/ citizenship OR a Sweden work permit. How to Apply: Interested candidates are encouraged to apply by submitting their resume and cover letter. Join us in driving innovation in the VIPAS AB! Please note! We offer continuously. That means that we sometimes remove the assignments before the deadline. If you are interested we recommend that you apply immediately.

17 februari 2025
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Junior IT-tekniker till Cirio Advokatbyrå
Bravura Sverige AB
Supporttekniker, IT

Har du nyligen tagit studenten inom data/IT? Vill du kombinera teknisk problemlösning med att delta i framtidens IT-utveckling kopplat till AI? Trivs du dessutom med en hög grad av eget ansvar? Så ska du läsa vidare! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Cirio Advokatbyrå. Om företaget Cirio Advokatbyrå är en modern affärsjuridisk fullservicebyrå med cirka 130 medarbetare, baserad i centrala Stockholm. De erbjuder juridisk rådgivning inom ett brett spektrum av affärsjuridiska områden och är särskilt framstående inom framtidsinriktade sektorer såsom digitalisering, förnybar energi och Life Science. Cirio strävar efter att inte bara vara juridiska rådgivare utan också pålitliga affärspartners, genom att erbjuda lösningar som kombinerar djup expertis med ett starkt engagemang för både klienter och medarbetare. Arbetsuppgifter I rollen som junior IT-tekniker arbetar du både med användarsupport och med utvecklingsprojekt inom AI. Du hjälper användare med frågor kring PC-arbetsplatser, Office 365-miljöer, mobiltelefoner, nätverk och säkerhetslösningar samt ser till att tekniken fungerar smidigt i deras vardag. Du håller även i IT-utbildningar och introducerar nya medarbetare till system och applikationer. I utvecklingsprojekten bidrar du till att förbättra och införa AI-funktioner i de applikationer användarna arbetar med, där du också är med och förbättrar processer för att göra arbetet mer effektivt. Rollen innebär ett nära samarbete med en kollega som ansvarar för utvecklingsprojekten liksom med IT-chefen, vilket ger dig en tydlig riktning och möjlighet att lära dig mer inom området. Användarsupport och utvecklingsprojekt inom AI Frågor kring PC-arbetsplatser, Office365-milöjöer, mobiltelefoner, nätverk och säkerhetslösningar Hålla i IT-utbildningar och introducerar nya medarbetare Delta i utvecklingsprojekt för att förbättra och införa AI-funktioner i de applikationer användarna arbetar med liksom förbättrar processer Nära samarbete med kollega liksom IT-chef Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning inom data/IT Erfarenhet inom dokumenthanteringssystem, verksamhetsapplikationer och mobiltelefoni är meriterande Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift, goda kunskaper i engelska i både tal och skrift Vi söker dig som tar ansvar för dina arbetsuppgifter och som har förmåga att planera och organisera ditt arbete för att driva det framåt. Du är inte rädd för att be om hjälp när det behövs och uppskattar att arbeta i en miljö där dina idéer och förslag tas emot och kan bidra till förbättringar. Då rollen är supporterande trivs du med att samarbeta och ha dialog med andra. Du tycker om att hjälpa kollegor och ser det som en möjlighet både lära dig något nytt samt bidra med din kunskap. Din tekniska nyfikenhet och lösningsorienterad inställning gör att du hittar vägar framåt när tekniska problem uppstår. Övrig information Start: Omgående Plats: Centrala Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

17 februari 2025
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Sommarvikarier till Villa Riksten Natt
Vardaga AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Nu söker vi på Villa Riksten sommarvikarier till sommaren 2025. Du får introduktionsutbildning med värdefull kunskap om omvårdnad och service. Inom Vardaga är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Nu söker vi dig som vill ha ett varierande och utvecklande sommarjobb, som rustar dig för framtiden – oavsett var den är. Självklart får du en introduktion som spänner över alla områden - från värdegrund, vår omsorgsfilosofi Den goda dagen, introduktion för hjälpmedel och förflyttning - till måltid, hygien och dokumentationsrutiner. Här är några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: Introduktionsutbildning Ledarskapsutbildade chefer och små arbetsgrupper Karriär- och utvecklingsmöjligheter Arbetskläder Kollektivavtal Om rollen Din uppgift är att ge livskvalitet. Du ser varje individ och har en förmåga att förstå vad varje person behöver. Tack vare dig kan den som bor hos oss behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Samtidigt utvecklar du värdefull kunskap om omvårdnad, service och åldrande. Som undersköterska/vårdbiträde spelar du en nyckelroll i ett team med sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut som arbetar tätt ihop. Om Villa Riksten Demenscertifiering: Vi är ett demenscertifierat boende, vilket betyder att alla vi som arbetar här är utbildade i demens och bemötande via Demensakademin. Behovsbaserat önskeschema: Vi tillämpar behovsbaserat önskeschema. Det innebär att du som medarbetare har möjlighet att påverka din egen arbetstid, utifrån behov och önskemål. Vi lägger schema för 10 veckor i taget. Ung Omsorg: Vi har ett samarbete med företaget Ung Omsorg. Det innebär att ett team av ungdomar i åldrarna 14–18 år besöker oss på helger och lov. Ung Omsorg gör olika aktiviteter tillsammans med oss som arbetar här, för att sätta guldkant på tillvaron för de boende. Gruppchefer: Du har en chef nära dig som delar av sin tid arbetar i verksamheten. Det kan även vara en karriärmöjlighet för dig som undersköterska. Djur i omsorgen: Här arbetar vi med djur i vården och vi har regelbundna besök av terapidjur. VR-teknik: Vi har infört VR-teknik på boendet, som gör det möjligt för de som bor här att uppleva olika resor, äventyr eller spel via VR-glasögon. Läs mer om Vardagas VR-satsning här: Jorden runt på 40 minuter. Din erfarenhet och kunskap Vi gissar att du som söker dig till oss: - lockas av ett arbete som är varierat och kräver stor kunskap om vård och omsorg men även en talang för att möta människor i olika situationer. - är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar. - trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska/vårdbiträde eller har motsvarande erfarenhet av arbete inom äldreomsorgen. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: Enligt Ök Sista ansökningsdag: [Fyll i] Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: [email protected] Observera att det inte går att ansöka via E-post. Facklig kontakt: Kommunal, kommunal.se Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se

17 februari 2025
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Lunchansvarig Kock Sickla
Urban Deli AB
Köksmästare och souschefer

Urban Deli Sickla söker erfaren lunchansvarig kock (lunchpass 80% samt 20% kväll/helgpass) På Urban Deli Sickla är stämningen familjär och på vardagarna trängs lunchgästerna som arbetar i närliggande kvarter. Med sitt läge precis utanför gallerian i Sickla Köpkvarter lockas inte bara närboende utan även gäster från Hammarby Sjöstad ända ut till Nacka och Värmdölandet. Här njuter du av något gott i vår restaurang och kanske köper du med dig någon läckert från vår härligt långa delidisk eller en middagskasse från butiken. OM DIG * Du är en glad, kreativ kock med gedigen erfarenhet av planering av lunch och service samt à la carte matlagning * Du är en ansvarstagande och självgående kock som brinner för mat och service * Du är en van ledare och en prestigelös lagspelare som gillar att dela din kunskap med dina kollegor * Du är positiv och energisk och trivs i högt tempo * Du tar alltid beslut med gästen i fokus * Du har erfarenhet av köksekonomi och menyplanering, samt är van vid att sköta kontakt med leverantörer och hantera beställningar DINA ARBETSUPPGIFTER * Menyplanera, laga och budgetera lunchmenyer * Sköta beställningar * Arbeta à la carte service ( ca 20%kväll/helgpass ) * Leda köksteamet och ha bemanningsansvar under dina arbetspass * Säkerställa högsta möjliga matkvalitet med hållbarhet i fokus * Ansvara för personalmat * Säkerställa att dagliga rutiner följs, exempelvis egenkontroll, hygienkrav och inventering * Möjliggöra samarbete och kommunikation mellan alla avdelningar Arbetstiderna är 80% dagtid och 20% kväll/helg. Tjänsten är en tillsvidaretjänst med 100% sysselsättningsgrad och 6 månaders provanställning. Lön & tillträde enligt överenskommelse. All personal på Urban Deli har generösa rabatter i både restaurangerna & butikerna samt årligt friskvårdsbidrag. Vi har självfallet kollektivavtal. Urban Deli är en del av Axfood. Varför Urban Deli? Vi erbjuder unika mötesplatser för dygnets alla måltider med en kombination av butik, saluhall och restaurang som ger en livlig och kul atmosfär. Mötesplatser där alla är välkomna! Du får en unik möjlighet att utvecklas inom service då vi driver bar, restaurang, saluhall, butik och hotell under samma varumärke. Du får vara del av ett gäng som har som ambition att ligga i framkant genom att hela tiden testa nya vägar, produkter och arbetssätt för att bli mer hållbara och inspirera andra – mat ska vara gott för planet, kropp och själ! Ansökan Ansök via länken. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

17 februari 2025
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Lagermedarbetare på deltid sökes I Sollentuna - Start omgående
Submit AB
Lager- och terminalpersonal

Vi på Submit söker nu efter en lagermedarbetare till vår samarbetspartner i Sollentuna.Om företaget: Vår samarbetspartner är en stor internationell koncern med ett lager i Sollentuna. Arbetsplatsen präglas av en familjär atmosfär, där personlig och professionell utveckling är i fokus. Bolaget befinner sig i en tillväxtfas och söker likasinnade personer som vill vara med på resan och bidra till den fortsatta utvecklingen. Det finns stora möjligheter till utveckling inom företaget. Arbetsuppgifter: Arbetsuppgifterna består av att ta emot leveranser, läsa följesedlar, plocka och packa ordrar, hantera fakturor samt ta emot eventuella kunder. Arbetsdagen kommer att vara varierad, och ingen dag är den andra lik. Därför söker vi en flexibel person med gott humör som är villig att lära sig och utvecklas. Profil: Du är en ödmjuk person som vill ta nästa steg i karriären. Du har ett starkt driv och strävar ständigt efter utveckling. Du trivs med att arbeta i team och uppskattar en varierad arbetsdag. Du är stresstålig och kan jobba i högt tempo. Du är noggrann och tar jobbet på största allvar. Du har god förmåga att ta egna intiativ. Krav: Svenska och Engelska i både tal och skrift Gillar att jobba i högt tempo Datavana Meriterande: Truckkörkort B-Körkort Plats: Sollentuna Start: Slutet på Februari Lön: Enligt ÖK. Arbetstid: 3 dagar i veckan. 08-15 Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]

17 februari 2025
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Säljare | Grundlön + Provision
IMPRESSIVE RELATIONS SWEDEN AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Nu söker vi nya kollegor till ett väletablerat team som fortsätter vårt framgångsrika samarbete med ett av Sveriges mest välkända varumärken! Vi letar efter dig som vill vara en del av en stor säljorganisation och bidra till att stärka och utveckla vårt team tillsammans med dina kollegor. Du kommer att arbeta med face-to-face försäljning i köpcentrum, matbutiker och varuhus. Du blir en del av vårt befintliga säljteam där du kommer att vara ansiktet utåt för vår samarbetspartner, Postkodlotteriet. VI SÖKER DIG SOM: Brinner för att skapa nya relationer och ser varje möte med nya människor som ett äventyr fyllt av möjligheter och spännande upplevelser. Har en orubblig vilja och en stark drivkraft att ständigt utvecklas både personligt och professionellt. Är ansvarstagande, flexibel och redo att resa till olika platser runt om i Sverige. VI ERBJUDER DIG: Dynamiska arbetsdagar: Upplev en varierande vardag där du får vara ansiktet utåt för några av Sveriges största varumärken. Möt nya människor och gör varje dag till ett nytt äventyr. Attraktiv lönestruktur: Få trygghet genom en fast lön och belöna ditt hårda arbete med en generös provisionsmodell som speglar din prestation. Det finns ingen övre gräns för hur mycket du kan tjäna! Kontinuerlig utveckling: Investera i din egen framgång genom regelbundna utbildningar inom försäljning och retorik. Här får du verktygen och stödet för att bli ditt bästa jag och överträffa dina mål. Stora karriärmöjligheter: Med vår pågående expansionsresa öppnar vi dörrar till spännande roller med större ansvar. Här finns möjligheten att växa och kliva in i ledande positioner. Vilka är Impressive Relations? Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m. Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans. Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, och vi vill ha dig med på resan! Felicia Rullander Head of Recruitment 076-425 35 70 [email protected]

17 februari 2025
Sista ansökan:
6 augusti 2025