Säkerhetstekniker till Stockholm sökes
Briljantin Consulting AB
Installations- och serviceelektriker

Om bolaget Sedan starten 1987 har vår kund erbjudit sina kunder spetskompetens och helhetslösningar inom elinstallationer, kommunikation och nätverk, säkerhet och övervakning samt installation av avancerade AV-teknik och laddstationer till elbilar. Deras kunder är i första hand fastighetsägare, förvaltare av kommersiella fastigheter samt företag. De är i ständig utveckling och är i dag ett stort elinstallationsföretag med kompetens som installerar med hög kvalitet och leveransprecision. Nu söker vi deras nästa säkerhetstekniker Vi söker dig som vill bli en del av ett företag med plats för både dig med spetskompetens och dig med erfarenhet som sträcker sig över flera områden. Hos dem finns många fantastiska medarbetare med hög kompetens och engagemang. Dina arbetsuppgifter I rollen som säkerhetstekniker kommer du ingå i företagets sektion Säkerhet där det idag arbetar 6 personer. Du kommer jobba ute på projekt där du både får jobba självständigt och tillsammans med dina kollegor. Gruppen består av både juniora och seniora kollegor så här kommer du alltid kunna lära dig mer eller kunna lära din kompetens till dina kollegor. Dina kunder kommer bestå av fastighetsägare, fastighetsförvaltare och kommersiella fastigheter och kunderna är placerade i Stockholm. Några exempel på arbetsuppgifter: Service, felsökning, underhåll, installation och driftsättning av integrerade säkerhetssystem exempelvis passersystem och inbrottslarm Du kommer arbeta med flera olika leverantörer och märken Daglig kundkontakt med fokus på att skapa och förvalta kundrelationer Säkerställa att kraven på kvalité och säkerhet uppfylls För att lyckas i rollen är det viktigt att du har; Minst 1 års praktisk arbetslivserfarenhet inom säkerhetsteknik mot företag/anläggning (larm, passersystem, lås) Minst 1 års erfarenhet av arbete med RCO mega alt Assa Abloy ARX Som lägst gymnasieutbildning inom el alt högre inom säkerhet/larm Rent belastningsregister (bakgrundskontroll kommer att genomföras) Flytande i svenska och engelska B -körkort Meriterande för rollen Erfarenhet av projektering inom relevant område Erfarenhet av CCT, Galaxy Erfarenhet av arbete inom lås och dörrautomation Villkor Omfattning: Heltid Lön: Fast lön enligt överenskommelse Placeringsort: Stockholm Arbetstid: 07.00-16.00 Tillträde: Enligt överenskommelse Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Så sök tjänsten redan idag!

18 februari 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Engagerade assistenter till en man i Nynäshamn
Frösunda Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Beskrivning av tjänsten som personlig assistent Vi söker dig som har en vilja att bidra till en människas livskvalitet och trygghet. Kunden har diabetes och autism och därför söker vi någon som har erfarenheter av diabetes och insulinbehandling samt har ett intresse för kost och matlagning och har arbetat eller på annan väg erfarenhet av att möta personer med autism. Du följer med kunden på aktiviteter och ser till att kunden tar sig till sin dagliga verksamhet. Det ingår också vardagligt arbete i hemmet där kunden är delaktig efter förmåga. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet och utbildning inom vårdyrket är meriterade Erfarenhet eller utbildning inom autism är krav Erfarenhet eller utbildning om diabetes är krav. Som person är du lugn, lyhörd och initiativtagande. Du bör ha erfarenhet av diabetes och autism. Om Frösunda Personlig assistans Frösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information Anställningsform: Behovsanställning Omfattning: Extra Arbetstid: Nattpass primärt. Arbetspassen på vardagar är 15:30-08:30 (jour 23-06:30) och helger 08:30-20:30 samt 20:30-08:30 (jour 23:30-07:00). Tillträde: Enligt överenskommelse Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Varmt välkommen med din ansökan!

18 februari 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Junior Redovisningsekonom till Finansbranschen
Delta Consulting AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Är du i början av din karriär och taggad på nya möjligheter? Är du intresserad av redovisning och finansbranschen? Då har vi en spännande möjlighet för just dig! Var? Stockholm När? Start så snart som möjligt Anställningsform? Rekrytering Vår kund Vår kund är ett av Sveriges ledande bolag inom finans. De söker nu en junior ekonom som vill utvecklas i en bred roll där du kommer att lära dig mer om finans, bokföring och företagsutveckling. Om rollen Du kommer att arbeta i nära samarbete med dina kollegor och kommer få lära dig redovisningsyrket från grunden. I denna roll kommer du erbjudas en bred och varierad roll med goda utvecklingsmöjligheter. Du kommer inledningsvis få lära dig mer kring den löpande redovisningen för att få en stabil grund att stå på inför övriga delar av redovisningsprocessen. Din profil Vi söker dig med en kandidat, magister eller masterutbildning inom ekonomi och som brinner för finansbranschen. Du vill jobba med redovisning och du tackar inte nej till en chans att lära dig något nytt och har en prestigelös inställning. Du drivs av att problemlösning och har en hög servicegrad, du är nyfiken och har ett stort intresse för att jobba med förbättring och effektivisering. Du kan arbeta obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift. Skallkrav: Kandidatexamen inom ekonomi Driven och strukturerad personlighet Intresse för finansbranschen Analytisk förmåga, noggrann och nyfiken Självgående med en hög samarbetsförmåga Meriterande: Magister- eller masterexamen inom ekonomi Arbetat med kund- och leverantörsreskontran parallellt med studierna Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Har vi ringat in din person? Kul! Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Låter det intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Klara Hägg på [email protected] Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser. Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim. Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

18 februari 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Strategikonsult till Hifab Advisory! 🏙️🌱
Wrknest AB
Lednings- och organisationsutvecklare

Som strategikonsult hos Hifab Advisory får du en central roll i att utveckla och implementera strategier inom energi- och klimatfrågor. Med ökande krav från lagstiftning, investerare och marknaden stöttar Hifab Advisory sina kunder i att fatta välgrundade beslut. I denna roll leder du uppdrag, utvecklar tjänsteerbjudandet och bidrar med expertis i en bransch under snabb förändring. Dina framtida arbetsuppgifterI rollen får du en varierad och utmanande vardag där du arbetar både strategiskt och affärsnära. Ditt arbete inkluderar bland annat: Leda och genomföra uppdrag inom energi- och klimatstrategi. Utveckla och presentera strategiska beslutsunderlag. Analysera marknadstrender och lagkrav som påverkar branschen. Rådgiva kunder i deras energi- och klimatrelaterade affärsbeslut. Bygga och utveckla kundrelationer samt bidra till affärsutveckling. Samarbeta med intressenter inom fastighet, samhällsbyggnad och energimarknaden. Vi söker dig som Vi letar efter en driven och kunnig person med en bakgrund inom energi- och klimatstrategi. För att lyckas i rollen behöver du ha: Civilingenjörs- eller civilekonomsutbildning. Erfarenhet som konsult, inom exempelvis management. Erfarenhet av strategiarbete inom energi- och klimatfrågor. God förståelse för fastigheters energibehov och tekniska förutsättningar. Akademisk examen, exempelvis civilingenjör eller ekonom. Flytande svenska och engelska i tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet som managementkonsult och ett affärsmässigt perspektiv på energi- och klimatfrågor. Som person är du analytisk, lösningsorienterad och trivs med att arbeta i en dynamisk miljö. Övrig information Start: Enligt överenskommelse. Plats: Stockholm, Odenplan. Omfattning: Heltid. Anställningsform: Tillsvidare. Om kunden Hifab Advisory är en ledande aktör inom strategisk rådgivning för fastighet och samhällsbyggnad. Genom djup branschkunskap och affärsmässig förståelse hjälper de beslutsfattare att navigera i en snabbt föränderlig värld. Deras uppdrag gör skillnad – för kunder, branschen och samhället i stort. Om WrknestPå Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.

18 februari 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Partner Integration Engineer in Play & Control
Soundtrack Your Brand Sweden AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

The Team Play & Control handles the music playback on all of our platforms. We have apps for mobile and desktop, our own hardware player and partner integrations through our SDK. We are building an API for custom integrations which we already use ourselves to deliver a custom web radio station where the customer can control the music. We manage the clients playing music and the servers providing them with instructions and remote control functionality. The Role We are searching for a skilled Embedded Engineer to join our team and play a crucial role in expanding the reach of our music streaming services. You will be working together with the team to facilitate integrations with new partners. This involves: Understanding the partner’s technical requirements and providing guidance on SDK integration best practices. Adjusting our offering to improve integration flows and features. Developing and maintaining comprehensive technical documentation, including integration guides and sample code. Working closely with internal teams to provide feedback and identify areas for improvement in our platforms. Staying up-to-date on industry trends and best practices in the audio technology space. About You We are looking for someone who is passionate about technology, thrives in a fast-paced environment, and enjoys working with external partners. You should be a strong communicator, a creative problem-solver, and a team player. Mandatory Requirements Solid understanding of software development principles and experience with C++ Experience with embedded systems development Experience with SDK integrations or API integrations Excellent communication and interpersonal skills Strong problem-solving and analytical skills Beneficial Skills Experience with audio technologies and streaming protocols such as Dante and AES67 Familiarity with various operating systems Knowledge of networking concepts and protocols Experience with programming languages such as C, Rust, Scala, Kotlin, Java, Objective C, Swift, Go, or others. About us Soundtrack is a B2B scale-up company providing music streaming services for businesses. We serve small customers like the café around the corner, and much bigger brands like Joe & the Juice, Toni & Guy and TAG Heuer. On the inside, we're a bunch of talented, motivated and humble designers, engineers and music experts. We believe in product-led growth, where the product is the primary driver of customer acquisition, conversion and expansion. Employee benefits You have the freedom to decide where you work the best with our Work From Anywhere program with a one-off setup bonus included Generous pension plan Yearly budget for health, wellness and personal development Laptop and mobile phone of your choice with included cellular subscription. Regular social activities such as team events, meet ups, after works and off-sites Daily breakfast served at the office If you have any questions about the position or need to reach out, get in touch with Oskar Thorin at [email protected]. Please note that we only accept applications submitted via our career page and do not accept applications by email.

18 februari 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Svetsoperatör
Arena Personal Sverige AB
Svetsare och gasskärare

Är du en erfaren svetsare på jakt efter nästa steg i karriären? Då kan rollen som svetsoperatör vara rätt för dig! Om tjänsten I rollen som svetsoperatör kommer du att arbeta med automatiserad svetsning, såsom MIG och lasersvets, i en mekanisk verkstad som arbetar med tunnplåt. Övrigt verkstadsarbete kan förekomma, exempelvis kantpressning, slipning och gängning. Om dig Vi söker en erfaren svetsare med kunskaper inom ritningsläsning och god datavana. Du behöver vara självgående och trivas med att arbeta 2-skift. Meriterande är om du har arbetat med maskiner av Trumpf och Yaskawa med Fronius som strömkälla. Krav för tjänsten - Erfarenhet av svetsning - Kunskap inom ritningsläsning - God datorvana Övrigt Arbetstiderna är förlagda på 2-skift. Tjänsten är en heltidsanställning med tillträde enligt överenskommelse. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Om Arena Personal Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär. Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!

18 februari 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Flutter Developer / Frontend - Installation and Customer Care
Heatly AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

10% of Europe’s CO emissions are caused by residential heating and energy bills are out of control. Aira is here to change that. With our intelligent Aira Heat Pump at the heart, we’re making the switch to clean energy-tech easier and more affordable. Helping Europe turn off gas and slashing energy costs one home at a time. Founded in 2022, and with 1000+ employees and counting, Aira is driving the clean energy revolution by providing homes with modern clean energy-tech solutions such as solar power, battery storage solutions and heat pumps. With a state-of-the-art production facility in Poland, an HQ in Stockholm, Sweden, and hubs across the UK, Germany, and Italy, Aira is well on track to install clean energy-tech into 5 million homes by 2034. About the role As a Flutter Developer, you will play a pivotal role in creating the tools that enable our field teams to deliver exceptional service. You will lead the development of a robust, user-friendly mobile app designed to assist with installation processes, service visits, troubleshooting, and more. Our app will be a vital part of ensuring seamless operations in the field, helping technicians prepare for tasks, complete their work efficiently, and finalize their visits. Whether it’s installations or troubleshooting during service visits, your work will ensure that our teams are supported every step of the way. You will join a collaborative team focused on optimizing field operations and user experiences to make sure our teams can deliver the best possible outcomes for our customers. Your responsibilities include: Developing a high-quality, intuitive mobile application that meets the needs of field technicians. Actively participating in discussions on improving field operations and app usability for technicians across different scenarios. Writing clean, scalable code for a highly reliable mobile app. Testing, maintaining, and improving the app’s functionality, including debugging issues. Optimizing app performance for field environments. What you bring to the team: Solid experience with product-driven software development and agile environments Strong understanding of how code structures connect to real-world user needs. Proficiency with Flutter and other frontend technologies, such as React Native. We would also appreciate if you have experience with or knowledge of some of the following: Familiarity with Material Design and Apple Human Interface Guidelines. Experience in building tools for operational teams or field technicians. Understanding of workflows in installation, service, or troubleshooting contexts. A track record of thriving in rapid-growth environments (start-ups, scale-ups, or new projects). What is in it for you? Gain hands-on experience in a fast-growing scale-up, with a supportive and inclusive culture, and career advancement opportunities. Collaborate with diverse teams across international markets and launch products globally. Develop and grow personally and professionally in an entrepreneurial-minded environment. Thrive in a dynamic, solution-oriented culture, tackling challenges and driving meaningful solutions that make a positive impact on the world. Influence the company's success, with a visible impact on product development and market growth. Enjoy working in our brand new office. Conveniently located near public transport, with Sankt Eriksplan subway station just a few minutes walk away. At Aira, we champion the next-generation energy as well as diversity and inclusion. We firmly believe that a diverse workforce fosters innovation and creativity, enhancing our ability to serve customers and communities effectively. We welcome individuals from all backgrounds, cultures, and perspectives to join our team. Our commitment is to uphold equality and inclusivity, fostering a collaborative environment where everyone can thrive and contribute to a better future for our people and the planet.

18 februari 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Fullstack / Frontend Developer - Planning and Solution Design
Heatly AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Clean-energy tech leads to a positive global transformation. Heating homes contribute to 15% of Europe's CO2 emissions. Switching to sustainable solutions offers households a way to achieve net-zero emissions. Aira's mission is to advance the next generation of home energy solutions, creating intelligent, sustainable homes for a meaningful impact. Starting with innovative heat pumps, it will evolve into a comprehensive, intelligent clean energy-tech system and include dynamic electrical tariffs, cutting-edge home solar systems, and advanced battery storage solutions. Founded in 2022 with already 700 employees and growing, Aira aims to drive the clean energy revolution. We are headquartered in Stockholm, Sweden, and our factory in Poland brings these innovations to life, with operating markets in the UK, Italy, and Germany. About the role As a Fullstack Developer, you’ll play a central role in one of our product teams, within Aira’s Acquisition area. The focus of these teams is to craft web applications at the heart of Aira’s energy solution design and installation planning systems. These applications are fundamental to achieving a world-class customer experience and span across tools for designing the solutions, as well as planning and scheduling the installations. The team develops data products for modeling Aira's field force optimization as well as the tools to support installers on-site, at the customers' homes. What you bring to the team Proficiency in frontend development, particularly with React & Typescript. Experience in automated testing to ensure application reliability and performance Experience writing backends in a classical object-oriented language like C# or Java We would also expect you to have experience in at least two of the following areas: Writing backend code in Java and Spring Boot Databases (e.g. DynamoDB/PostgreSQL) Event-driven architectures (Kafka) Cloud DevOps (AWS, Docker, Terraform, Kubernetes) gRPC and protobuf What is in it for you? Gain hands-on experience in a fast-growing scale-up, with a supportive and inclusive culture, and career advancement opportunities. Collaborate with diverse teams across international markets and launch products globally. Develop and grow personally and professionally in an entrepreneurial-minded environment. Thrive in a dynamic, solution-oriented culture, tackling challenges and driving meaningful solutions that make a positive impact on the world. Influence the company's success, with a visible impact on product development and market growth. Enjoy working in our brand new office. Conveniently located near public transport, with Sankt Eriksplan subway station just a few minutes walk away. Aira leads in the next generation of Energy. We are driven by our belief that the power of diversity fuels innovation. We welcome individuals from all backgrounds, cultures, and perspectives to join our team, united in our mission to create a better future for society and the planet.

18 februari 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Backend Developer - Expansion
Heatly AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

10% of Europe’s CO emissions are caused by residential heating and energy bills are out of control. Aira is here to change that. With our intelligent Aira Heat Pump at the heart, we’re making the switch to clean energy-tech easier and more affordable. Helping Europe turn off gas and slashing energy costs one home at a time. Founded in 2022, and with 1000+ employees and counting, Aira is driving the clean energy revolution by providing homes with modern clean energy-tech solutions such as solar power, battery storage solutions and heat pumps. With a state-of-the-art production facility in Poland, an HQ in Stockholm, Sweden, and hubs across the UK, Germany and Italy, Aira is well on track to install clean energy-tech into 5 million homes by 2034. About the role You'll be instrumental in scaling our business and enhancing our customer experience through various technical initiatives. As a Backend Developer, you will: Build intelligent systems to automate sales operations, enabling our sales teams to focus on what matters most - helping customers make the switch to clean energy. Supporting sales by building sophisticated recommendation engines that suggest optimal product setups based on customer input. Develop robust backend services to support our expansion into new markets and regions, ensuring our platform can handle different regulations, currencies, and local requirements. Work on comprehensive payment solutions, including prepayment options, direct payments, and instalment plans, making clean energy technology accessible to more households. Design and maintain core infrastructure that supports our product catalog and enables rapid addition of new clean energy products and services. Work on transforming how people discover and embrace clean energy by creating digital experiences that educate, inspire, and simplify the path to sustainable technology. What you bring to the team Solid experience with product-driven software development and agile environments Experience with Java and Spring Boot Automated testing at different levels (unit tests, integration tests etc.) We would also expect you to have experience in at least two of the following areas: Rapid growth journeys (start-ups, scale-ups, new environments) Databases (DynamoDB/PostgreSQL) Event driven architectures (Kafka) Cloud DevOps (Docker, Kubernetes, continuous delivery, logging, metrics) gRPC and Protobuf Terraform Kanban, Scrum and/or a combination of both What is in it for you? Gain hands-on experience in a fast-growing scale-up, with a supportive and inclusive culture, and career advancement opportunities. Collaborate with diverse teams across international markets and launch products globally. Develop and grow personally and professionally in an entrepreneurial-minded environment. Thrive in a dynamic, solution-oriented culture, tackling challenges and driving meaningful solutions that make a positive impact on the world. Influence the company's success, with a visible impact on product development and market growth. Enjoy working in our brand new office. Conveniently located near public transport, with Sankt Eriksplan subway station just a few minutes walk away. At Aira, we champion next-generation energy as well as diversity and inclusion. We firmly believe that a diverse workforce fosters innovation and creativity, enhancing our ability to serve customers and communities effectively. We welcome individuals from all backgrounds, cultures and perspectives to join our team. Our commitment is to uphold equality and inclusivity, fostering a collaborative environment where everyone can thrive and contribute to a better future for our people and the planet.

18 februari 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Celsius söker en Merchandiser till Södra Stockholm
Svenska Storesupport Bemanning AB
Butikssäljare, dagligvaror

Arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta ombyggnation, varuexponering, försäljning och varuplock. I rollen kommer du att genomföra dagliga butiksbesök i Södra Stockholm. Tillsammans med Celsius kommer du att planera och optimera produktplacering och exponering. Målet är att säkerställa att produkterna presenteras på ett sätt som lockar kunder och stärker varumärkets synlighet. Vem är du? Vi söker dig som är kreativt lagd, ofta kommer med idéer och nya angreppssätt för att effektivisera varuexponering samt optimera försäljning. Som merchandiser i detta uppdrag kommer du att vara ansiktet utåt för vår uppdragsgivare Celsius. Du ska ha tidigare butikserfarenhet eller ha erfarenhet av en liknande roll för att ha den förståelsen som krävs för rollen. Eftersom arbetet innebär mycket självständigt arbete, så söker vi dig som är bekväm med att ta egna initiativ och ta eget ansvar. Vidare ser vi att du som person är självgående, engagerad, noggrann samt mål- och resultatinriktad. Du har även en god samarbetsförmåga, då du kommer att samverka med andra merchandisers och säljare. Krav Körkort Du behärskar svenska obehindrat både i tal och i skrift. Anställningsform Du kommer att vara anställd hos oss på Storesupport by Job&Talent och arbeta för vår kund. Vi tillämpar en provanställning på 6 månader, därefter övergår anställningen till en tillsvidareanställning. Det är en unik möjlighet att få arbeta för ett välkänt företag och få användning av din kreativitet. Arbetet är på heltid med start enligt överenskommelse. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl på grund av GDPR, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är det dig vi pratar om? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas eftersom så skicka därför in din ansökan redan idag. Varmt välkommen med din ansökan! Celsius är den ursprungliga funktionella energidrycken som skapades av människor som lever ett hälsosamt och aktivt liv. Den lanserades för första gången i Sverige 2009, vilket blev en enorm framgång som förvandlade den svenska kategorin av funktionella drycker och energidrycker. Att vara hälsosam innebär inte bara att träna, det är ett tankesätt, en beslutsamhet och en livsstil. Det är för den livsstilen som Celsius är den perfekta drycken. Celsius är, och har alltid varit, helt vegansk, fri från kolhydrater och innehåller bara naturliga smak-och färgämnen. De strävar efter att erbjuda den bästa smakprofilen av alla funktionsdrycker och att ge den perfekta mängden energi för att prestera bättre under både träning och i vardagen Celsius Sweden AB är ca 55 anställda i Sverige med en global omsättning på över 10 miljarder. Varumärket finns på 3 kontinenter och 15 i länder. Företaget marknadsför och säljer, med stor framgång, varumärket Celsius till dagligvaru-, service-, fackhandeln samt gym. På Celsius Sweden AB brinner medarbetarna för att inspirera och motivera andra människor till en hälsosam livsstil. Därför har företaget valt att distribuera en innovativ hälsoprodukt. Värderingar är att produkterna som distribuerar skall vara hälsosamma, smaka gott och fylla en funktion. Vänligen läs mera på www.celsiussverige.se.

18 februari 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025