OM Saps På engelska betyder Saps livskraft och det är en mycket bra beskrivning på vad vi erbjuder företag och offentliga verksamheter runt om i Sverige. Saps Service Management finns över hela landet och erbjuder den bästa servicen inom affärsområdena Fastighet och Infrastruktur. Vår service frigör tid och energi för våra kunder, som de kan investera i sina verksamheter. Vi är ett expansivt och entreprenörsdrivet företag med stora visioner. Vi finns idag på den svenska marknaden med över 200 medarbetare, och tillväxten kommer att fortsätta. Våra medarbetare visar ett stort engagemang, kompetens och initiativförmåga vilket gör att vi kan leverera Sveriges bästa kundservice. Vi uppmuntrar vår personal till att bidra till vår utveckling genom att komma med egna kreativa idéer i nära samarbete med våra kunder och kollegor. OM rollen du söker Vi söker nu som sommarpersonal som ska jobba med service och underhåll av Postlådor & bankomater etc. Man ska vara noggrann och känna sig trygg att köra Bil. Tjänsten är heltid med planerad uppstart i Juni och sträcker sig fram till Augusti. Du kommer jobba med serva och underhålla av Postlådor ,paketboxar ,Bankomater förekommande arbetsuppgifter från det enkla till lite mer tekniskt arbete och klottersanering etc. Det är meriterande om du jobbat med likande arbetsuppgifter tidigare men inget krav , du bör vara en god bilförare . Det är ett fritt jobb under eget ansvar där du jobbar såväl praktiskt som teoretiskt. Du träffar många människor i arbetet och har därför en förmåga att skapa goda relationer med våra kunder. Som person är du är självgående och vill arbeta i ett tillväxtföretag, du är trygg i dig själv och van att prestera. Du har systemvana (hantera smart telefon), är seriös och ansvarsfull. Vidare har du god fysik och är mycket pålitlig. Du talar och skriver svenska obehindrat. Vad vi söker i dig B körkort är krav. Vad vi erbjuder Våra värdeord är oräddhet, enkelhet, flexibilitet och ansvarsfullhet och dessa ligger till grund för vårt gemensamma arbete och mål: Vår enkelhet, flexibilitet och oräddhet märks i vår entreprenörsanda, laganda och vårt kundfokus. Vi arbetar med eget ansvar som del i ett team med ett gemensamt mål vilket bidrar till att vi är ansvarsfulla – vi håller alltid vad vi lovar. Framgångsrika medarbetare hos oss oavsett funktion präglas av att de är drivna och handlingskraftiga samt att de har ett visst mått av entreprenörskap. Vi lägger mycket fokus på att alla våra medarbetare skall känna en samhörighet och trygghet och vi både mäter och följer noga upp att våra medarbetare har de bästa förutsättningar för att trivas på jobbet. Om du frågar en kollega på Saps vad det bästa med jobbet är så svarar de sannolikt, stämningen mellan kollegor, bra ledare, frihet under ansvar och att få jobba med god service till våra kunder. Vi tar hand om varandra och vi har kul tillsammans medan vi växer. Att jobba i ett bolag med en häftig plan på tillväxt innebär roliga saker för dig som anställd. Möjlighet att utvecklas i din befintliga roll eller vidare till nya roller, många nya kollegor och ett bolag som ständigt satsar på utveckling och framfart. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Frågor gällande tjänsten besvaras av; [email protected] Vi ser fram emot din ansökan! Läs mer om oss på http://www.saps.se/ Vill ej bli kontaktad av rekryteringsföretag tack ! Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot din ansökan! Läs mer om oss på http://www.saps.se/
OM Saps På engelska betyder Saps livskraft och det är en mycket bra beskrivning på vad vi erbjuder företag och offentliga verksamheter runt om i Sverige. Saps Service Management finns över hela landet och erbjuder den bästa servicen inom affärsområdena Fastighet och Infrastruktur. Vår service frigör tid och energi för våra kunder, som de kan investera i sina verksamheter. Vi är ett expansivt och entreprenörsdrivet företag med stora visioner. Vi finns idag på den svenska marknaden med över 200 medarbetare, och tillväxten kommer att fortsätta. Våra medarbetare visar ett stort engagemang, kompetens och initiativförmåga vilket gör att vi kan leverera Sveriges bästa kundservice. Vi uppmuntrar vår personal till att bidra till vår utveckling genom att komma med egna kreativa idéer i nära samarbete med våra kunder och kollegor. OM rollen du söker Vi söker nu som sommarpersonal som ska jobba med service och underhåll av P-automater. Man ska vara noggrann och känna sig trygg att köra i stadstrafik. Tjänsten är heltid med planerad uppstart i början på Juni och sträcker sig fram till Augusti. Du kommer jobba med serva och underhålla av parkeringsautomater, förekommande arbetsuppgifter från det enkla till lite mer tekniskt arbete och klottersanering etc. Det är meriterande om du jobbat med likande arbetsuppgifter tidigare men inget krav , du bör vara en god bilförare . Det är ett fritt jobb under eget ansvar där du jobbar såväl praktiskt som teoretiskt. Du träffar många människor i arbetet och har därför en förmåga att skapa goda relationer med våra kunder. Som person är du är självgående och vill arbeta i ett tillväxtföretag, du är trygg i dig själv och van att prestera. Du har systemvana (hantera smart telefon), är seriös och ansvarsfull. Vidare har du god fysik och är mycket pålitlig. Du talar och skriver svenska obehindrat. Vad vi söker i dig B körkort är krav. Vad vi erbjuder Våra värdeord är oräddhet, enkelhet, flexibilitet och ansvarsfullhet och dessa ligger till grund för vårt gemensamma arbete och mål: Vår enkelhet, flexibilitet och oräddhet märks i vår entreprenörsanda, laganda och vårt kundfokus. Vi arbetar med eget ansvar som del i ett team med ett gemensamt mål vilket bidrar till att vi är ansvarsfulla – vi håller alltid vad vi lovar. Framgångsrika medarbetare hos oss oavsett funktion präglas av att de är drivna och handlingskraftiga samt att de har ett visst mått av entreprenörskap. Vi lägger mycket fokus på att alla våra medarbetare skall känna en samhörighet och trygghet och vi både mäter och följer noga upp att våra medarbetare har de bästa förutsättningar för att trivas på jobbet. Om du frågar en kollega på Saps vad det bästa med jobbet är så svarar de sannolikt, stämningen mellan kollegor, bra ledare, frihet under ansvar och att få jobba med god service till våra kunder. Vi tar hand om varandra och vi har kul tillsammans medan vi växer. Att jobba i ett bolag med en häftig plan på tillväxt innebär roliga saker för dig som anställd. Möjlighet att utvecklas i din befintliga roll eller vidare till nya roller, många nya kollegor och ett bolag som ständigt satsar på utveckling och framfart. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Frågor gällande tjänsten besvaras av; [email protected] Vi ser fram emot din ansökan! Läs mer om oss på http://www.saps.se/ Vill ej bli kontaktad av rekryteringsföretag tack !
Är du en do:er med ett brinnande intresse för hälsa och välmående? Vill du ha ett inspirerande jobb där du verkligen gör skillnad i människors liv? Gaudii Clinic är en snabbväxande klinikkedja med stora ambitioner att förbättra människors livskvalitet – på riktigt. Vi söker nu en förtroendeingivande person med erfarenhet av serviceyrken för en timanställning till våra kliniker i Stockholm. Om rollen Som klinikpersonal på Gaudii Clinic är din roll avgörande för kundupplevelsen. Du kommer att välkomna kunder på kliniken och utföra behandlingar med Emsella och Emsculpt Neo (utbildning ingår). Kundservice är av yttersta vikt hos oss på Gaudii Clinic – ditt bemötande skapar första intrycket och präglar hela kundens upplevelse. Därför är ditt jobb centralt i organisationen; du säkerställer att varje kund känner sig professionellt bemött, respekterad och trygg genom hela besöket hos oss. Du kommer att: Genomföra konsultationer Utföra behandlingar med Emsella och Emsculpt Neo Välkomna och ge stöd till kunder genom hela deras besök Journalföra Säkerställa att kliniken alltid är i toppskick Svara i kliniktelefon och hjälpa till med bokningar Informera och utbilda kunder i bäckenhälsa Vi söker dig som: Har en hög arbetsmoral och trivs med högt tempo Brinner för kundservice och har ett stort intresse för hälsa och välmående Är en do:er med mycket god social kompetens och förmåga att skapa trygghet och tillit Har ett stort intresserad av träning och hälsa Det är meriterande om du: Har en vårdbakgrund (exempelvis undersköterska, sjuksköterska, fysioterapeut eller läkare). Studerar idrottsfysiolog, läkare, sjuksköterska, fysioterapeut eller liknande Har erfarenhet inom försäljning och kan kombinera service med affärsmässighet Vad vi erbjuder: Kvälls- (lördagar och söndagar) och helgjobb Sommarjobb. En dynamisk arbetsmiljö med möjlighet att växa och utvecklas. Entreprenöriell kultur och ett inspirerande team. Få göra skillnad för män och kvinnors hälsa och livskvalitet - på riktigt! Anställningsform: Timanställning Plats: Stockholm, Östermalm och/eller Södermalm Startdatum: Enligt överenskommelse Låter detta som något för dig? Skicka in ditt CV och personliga brev så snart som möjligt – vi ser fram emot att höra från dig!
Välkommen att arbeta med oss på Svea Inkasso, som är en del av Svea Bank! En härlig arbetsplats med mycket energi där arbetet genomsyras av en "vi-känsla" och vi alla jobbar tillsammans för att skapa den bästa kundupplevelsen. I rollen möts du av nya frågor och utmaningar varje dag vilket gör att du hela tiden utvecklas. Om du är en serviceinriktad person som vill att din arbetsdag ska innehålla rådgivning, ett högt tempo och mycket dynamik så är detta en perfekt arbetsplats för dig. Om rollen I rollen som Kundtjänstmedarbetare blir du del av ett härligt team som dagligen besvarar ett stort antal telefonsamtal från Svea Banks kunder, gäldenärer och myndigheter. Du kommer att ha telefonen som ditt främsta arbetsverktyg och hantera många inkommande samtal av olika karaktär. Du kommer bland annat att besvara frågor kring inkasso, faktura- samt parkeringsärenden. Hos oss får du arbeta i en händelserik miljö tillsammans med engagerade kollegor som har nära till skratt, stöttar och uppmuntrar varandra. Tjänstens omfattning är heltid, kontorstid och på vardagar. Vi sitter i ljusa lokaler belägna vid Mall of Scandinavia i Solna nära kommunikationer som pendeltåg, tvärbana, bussar och T-bana. I Mall of Scandinavia finns många affärer och restauranger, och vi har ett eget gym i anslutning till kontoret som du hinner att besöka på lunchen, eller före/efter jobbet. Vem söker vi? Vi söker dig som brinner för att arbeta med kunden i fokus och som har ett genuint intresse för service. Det är viktigt att du snabbt förstår kunden och att du har starka kommunikativa egenskaper i både tal och skrift på svenska och engelska, ytterligare språk är meriterande. Utöver detta ser vi gärna att du: Är öppen för förändringar och bidrar med en positiv attityd Har god datorvana och förmåga att lära dig nya system relativt snabbt Är intresserad av och vill lära dig mer om finansiella lösningar Är prestigelös och kavlar upp armarna när och där det behövs Arbetar aktivt med att utveckla dina kompetenser och delar med dig av dina kunskaper Tar ansvar för ditt arbete och har lätt för att samarbeta med andra Du tycker om att arbeta i ett högt tempo med många kontakter, då du dagligen kommer att besvara och hantera ett stort antal telefonsamtal och mejl. Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet av kundtjänst eller kundservice, men även annan arbetslivserfarenhet och rätt inställning är en bra förutsättning för att ta dig an denna roll. Om Svea Svea är en koncern med finansiell verksamhet med över 2000 anställda i ett flertal europeiska länder. Med fyrtio års erfarenhet skapar vi smarta administrativa och finansiella lösningar för både privatpersoner och företag. Sveas vision är att vara en ledande finansiell aktör i Europa. På Svea råder en entreprenörsanda och vi har en familjär företagskultur. Gemenskap är viktigt för oss och vi jobbar för mångfald och att alla ska känna delaktighet och ha möjlighet att kunna påverka. Vi sitter i nya fräscha lokaler i Arenastaden, Solna. Ansökan Vi tar inte emot ansökningar via mail. Om du har frågor om tjänsten går det bra att kontakta rekryterare Mira Leppänen på [email protected]. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka din ansökan redan idag!
Är du en driven och strategisk inköpare med erfarenhet av bygg- och fastighetsbranschen? Vill du vara med och utveckla och stärka vårt kategoristyrda inköp för att möta framtidens behov? Då kan denna roll vara något för dig! Om rollen Som Strategisk inköpare hos oss kommer du att ha en central roll i att bygga och förvalta en stark leverantörsbas för hela bolaget. Du ansvarar för hela inköpsprocessen i dina kategorier, från identifiering av behov och krav till upphandling och utvärdering. Du ansvarar för att ta fram avtal och arbetar med att skapa långsiktiga relationer och förmånliga villkor för bolaget. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta: • Driva och ansvara för upphandlingar och teckna avtal på både central och lokal nivå • Utveckla och tydliggöra inköpsprocesser och arbetsflöden • Samarbeta med kollegor i olika regioner för att säkerställa effektivt och affärsmässigt inköps-arbete • Genomföra förhandlingar och säkerställa att avtal gynnar Victoriahems långsiktiga mål • Genomföra spendanalyser • Stötta och utbilda kollegor i vår förvaltningsorganisation i deras inköpsarbete Din bakgrund För att lyckas i rollen tror vi att du har en relevant eftergymnasial utbildning inom exempelvis ekonomi eller inköp samt att du har flerårig erfarenhet av att arbeta med inköp från byggbolag och fastighetsbranschen. Du har god affärsförståelse och erfarenhet av kontraktshantering och att bygga och utveckla gynnsamma leverantörsrelationer. Vi ser även att du: • Har ett strukturerat arbetssätt och en analytisk förmåga • Har god förmåga att driva förhandlingar som skapar värde för bolaget • Samarbetar väl med kollegor såväl som leverantörer i syfte att skapa bra förutsättningar för ett effektivt inköpsarbete • Är obehindrad i svenska och engelska, i både tal och skrift • Har körkort Låter detta som din nästa utmaning? Vi ser fram emot att höra från dig! Övrig information • Start: Enligt överenskommelse • Omfattning: Heltid • Placering: Stockholm • Rekryteringsprocessen består av två intervjutillfällen, case, referenstagning och bak-grundskontroll Ansökan Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du söker via vår karriärsida. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Avdelningschef affärsut-veckling och inköp, Alexander Alex, på mail: [email protected]
Vi söker nu en undersköterska till vår enhet i Hägersten då en utav våra medarbetare går på föräldraledighet. Om jobbet Sedvanliga arbetsuppgifter som omvårdnad- och serviceuppgifter inom hemtjänst ingår. Tjänsten avser dag- kvälls- och helgarbete (varannan helg). Krav För att söka tjänsten behöver du uppfylla samtliga krav nedan: Du behöver vara utbildad undersköterska. Du behöver ha B-körkort. Du ska kunna tala och skriva svenska. Du behöver goda kunskaper i matlagning och hushållssysslor som städning och klädvård. Om dig Utöver ovan söker vi dig som kan och vill se helhetsbilden utifrån kundens behov och perspektiv. Du är initiativtagande och arbetar kvalitetsmedvetet. Du kan arbeta lika bra på egen hand som i grupp. Du är en flexibel lagspelare som gärna ställer upp och hjälper kollegor. Lön Fast månads- vecko- eller timlön. Arbetsplats Tjänsten utgår från vårt kontor på Tegelbruksvägen 4, 126 32 Hägersten Vi begär utdrag från belastningsregistret från samtliga sökande.
Vi söker nu timanställda undersköterskor till vår enhet i Hägersten. Start omgående. Om jobbet Sedvanliga arbetsuppgifter som omvårdnad- och serviceuppgifter inom hemtjänst ingår. Tjänsten avser dag-, kvälls- och helgarbete. Krav För att söka tjänsten behöver du uppfylla samtliga krav nedan: Du behöver ha gått vårdbiträdesutbildning, omvårdnadsprogrammet eller ha likvärdig utbildning. Du behöver ha B-körkort. Du ska kunna tala och skriva svenska. Du behöver goda kunskaper i matlagning och hushållssysslor som städning och klädvård. Om dig Utöver ovan söker vi dig som kan och vill se helhetsbilden utifrån kundens behov och perspektiv. Du är initiativtagande och arbetar kvalitetsmedvetet. Du kan arbeta lika bra på egen hand som i grupp. Du är en flexibel lagspelare som gärna ställer upp och hjälper kollegor. Lön Timlön. Arbetsplats Tjänsten utgår från vårt kontor på Tegelbruksvägen 4, BV, 126 32 Hägersten Vi begär utdrag från belastningsregistret från samtliga sökande.
Säljande Konsultchef till Northcon – Leda och Bygg Relationer för framtiden Om oss: Northcon är ett bemannings- och rekryteringsföretag som stöttar sina kunder med konsulter främst inom Inköp, Logistik och SCM. För att fortsätta vår expansiva resa söker vi nu en Säljande Konsultchef som har en passion för att bygga starka kundrelationer och vill leda ett team av kompetenta konsulter. Rollen: Som Säljande Konsultchef på Northcon kommer du att spela en nyckelroll i att både leda och utveckla vårt konsultteam, samt identifiera och bearbeta affärsmöjligheter för att driva försäljningen framåt. Du kommer att vara den viktigaste länken mellan vårt team och våra kunder, och säkerställa att vi levererar på högsta nivå. Arbetsuppgifter: Leda och utveckla ett team av konsulter och utveckla försäljningen Bygga och bibehålla långsiktiga och värdefulla kundrelationer Identifiera nya affärsmöjligheter och aktivt arbeta med att prospektera nya kunder Ansvara för hela säljprocessen, från första kontakt till avslut Säkerställa hög kvalitet på leveranser och kundnöjdhet Utveckla och implementera strategier för att driva tillväxt och öka vår marknadsnärvaro Skapa och hålla i presentationer för potentiella kunder och leda förhandlingar vid kontraktskrivning Vi söker dig som har: Minst 5 års erfarenhet från försäljning och affärsutveckling, gärna inom konsultbranschen Erfarenhet av att leda och utveckla team Starka kommunikativa och relationella färdigheter En lösningsorienterad och resultatinriktad inställning Förmåga att identifiera och utnyttja nya affärsmöjligheter Flytande svenska och engelska i tal och skrift Vi erbjuder: En ledande roll med möjlighet att påverka och utveckla vår affärsstrategi Ett engagerat och professionellt team som stöttar och inspirerar varandra En dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att ta egna initiativ Möjlighet till flexibla arbetstider och distansarbete Varför Northcon? På Northcon tillvaratar vi och värdesätter olika kompetenser, erfarenheter och perspektiv. Vi tror att du kan bidra med det som gör just dig unik, din kompetens, dina erfarenheter och ditt perspektiv. Vi ser fram emot att få din ansökan! Observera: Vi tar inte emot samtal från säljare och rekryterare i denna process.
Dina arbetsuppgifter och profil Vi söker drivna och stresståliga medarbetare till vår kund i Rosersberg. Detta är ett AutoStore-lager, vilket innebär att vi söker dig som är tekniskt intresserad och redo för din nästa utmaning. För att kunna gå vidare i denna process behöver du vara student på heltid (100%) eller ha en annan sysselsättning på minst 50% (deltidsjobb). I denna tjänst finns det goda utvecklingsmöjligheter. Som person tror vi att du gillar att arbeta i högt tempo och gärna tar dig an nya utmaningar. Du kommer att arbeta med sedvanliga uppgifter inom lagret, såsom orderplockning och packning. Om detta låter som något för dig, tveka då inte att söka redan idag Villkor Arbetstiderna är förlagda mån-fre 07:00-16:00 & 10:00-19:00. Du ska kunna arbeta minst 3 dagar i veckan. Flytande svenska i tal och skrift är ett krav. Du ska ha truckkort. Insitepart tillämpar utdrag ur brottsregistret hos de kandidater vi väljer att anställa På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person. Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.
Taxiförare sökes - Bli en del av värt team! Vi söker ansvarsfulla och serviceinriktade taxiförare till vär växande verksamhet! Om du gillar att köra bil, mota människor och ge bra kundservice, dà är detta jobbet för dig. Vi erbjuder: Flexibla arbetstider (dag/natt/helg) Konkurrenskraftig lön och goda dricksmöjligheter Trevlig arbetsmiljö och moderna fordon Mojlighet till heltid/deltid Krav: Taxiforarlegitimation (TFL) God lokalkännedom Serviceinriktad och punktlig Plats: Stockholm Start: Omgäende eller enligt överenskommelse Låter detta som nägot för dig? Skicka din ansökan till [email protected] eller ring oss för mer information! Vi ser fram emot att ha dig med i värt team!
Välj ett jobb för att visa detaljer