Revisorsassistent till välrenommerad fullservicebyrå i Stockholm City
Delta Consulting AB
Revisorer m.fl.

Nu söker vi dig som har några års erfarenhet av revision och som vill fortsätta utvecklas och växa inom revisionsbranschen! Var? Stockholm City När? Enligt överenskommelse, med hänsyn till uppsägningstid Anställningsform? Direktanställning hos vår kund Om tjänsten Som revisorsassistent får du arbeta brett inom revision och rådgivning för företag i olika branscher och storlekar. Du kommer att ha ansvar för både löpande arbete och mer strategiska inslag som att administrera uppdrag och säkerställa att deadlines hålls. Arbetet sker både självständigt och i nära samarbete med auktoriserade revisorer och andra assistenter. I rollen som revisorsassistent deltar du i alla faser av revisionsprocessen, från insamling och granskning av bokföringsdata till genomförande av revisionstester och dokumentation Dina arbetsuppgifter inkluderar Samla in och kontrollera finansiella underlag för att säkerställa att redovisningen följer gällande regelverk och standarder. Genomföra revisionstester och bidra med stöd vid planering och genomförande av revisioner. Dokumentera och sammanställa material som ligger till grund för revisionsrapporter. Vara en viktig länk mellan revisionsgruppen och kunderna samt hantera frågor och kompletterande information löpande. Du kommer att ha möjlighet att ta ett stort eget ansvar för flera kunduppdrag och får chans att utvecklas i din roll succesivt. Vi ser gärna att du har en vilja att ta steget mot att bli auktoriserad revisor, men det är inget krav för tjänsten. Vem söker vi? Vi söker en ödmjuk, jordnära och prestigelös person som trivs i en arbetsmiljö präglad av samarbete. För att vara aktuell för tjänsten söker vi dig som även uppfyller följande: Har en akademisk examen (meriterande med specialisering eller certifieringar inom revision). Har minst 3 års erfarenhet från revision och är van att administrera uppdrag och hålla deadlines. Är strukturerad, administrativt lagd och har en hög grad av noggrannhet och ordningssinne. Har goda kunskaper i svenska och gärna engelska. Har ett starkt driv, är initiativrik och vill utvecklas både professionellt och personligt. Meriterande: Erfarenhet av arbete med ägarledda företag och förståelse för de specifika frågeställningarna. Tidigare erfarenhet av redovisningsarbete. Ett genuint intresse för system då vår kund överväger att byta system framöver. Du har en ambition att ta steget mot att bli auktoriserad revisor framöver. Mer om vår kund och vad de erbjuder Hos vår kund får du vara en del av en arbetsplats med en stark gemenskap och en företagskultur som präglas av öppenhet, ärlighet och nyfikenhet. Här värdesätts medarbetarnas välmående och balans mellan arbete och privatliv. Du erbjuds möjlighet att påverka din karriärutveckling, både genom att utvecklas teoretiskt och praktiskt genom utbildning och en tydlig utvecklingsplan. Trevligt kontor på fin adress i centrala Stockholm. Flexibel arbetsplats med möjlighet till hybrid och flextid. God arbetsmiljö med fokus på hälsa och trivsel. Konkurrenskraftiga löne- och pensionsvillkor samt andra fina förmåner. - Låter det intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss - [email protected]. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.

13 februari 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Sway Process
Sway Sourcing Sweden AB
Redovisningsekonomer

Vi söker en Interim Gruppchef till ekonomiavdelning för ett universitet i Stockholm. Ekonomiavdelningen består av cirka 155 personer fördelade på tio grupper. I denna roll ansvarar du för en av dessa grupper, som arbetar med riktat stöd. Gruppens uppgifter innefattar bland annat att stötta, bereda och samordna ekonomisk redovisning samt delta i skolans ekonomistyrning, inklusive budget och uppföljning. En viktig del av arbetet rör hanteringen av skolans externfinansierade projekt. Gruppen består av 25 medarbetare på två olika campus, och din huvudsakliga arbetsplats är i centrala Stockholm. Om rollenI rollen som Gruppchef har du en central position i att leda och utveckla gruppen genom att skapa engagemang och delaktighet. Arbetet innebär nära samarbete med andra stödfunktioner, ledningsfunktioner och projektledare. Du förväntas ha en hög personlig mognad, vara trygg och stabil, samt kunna hantera en dynamisk och komplex miljö med ett lösningsorienterat och analytiskt förhållningssätt. Arbetsuppgifter och ansvarsområden: Leda och fördela arbetet inom gruppen Säkerställa hög kvalitet i gruppens leveranser Personalansvar inklusive medarbetar- och lönesamtal, semesterbeslut och arbetsmiljöfrågor Budgetansvar och uppföljning av verksamheten Delta i Ekonomiavdelningens ledningsråd och andra ledningsforum Driva utvecklingsarbete och förändringsledning Hålla presentationer och genomföra interna utbildningar vid behov Operativt arbete kan förekomma Uppdragsstart: Så snart som möjligt Distansarbete: Initialt på plats, senare möjlighet till distansarbete upp till 2 dagar per vecka beroende på arbetsuppgifter. Intervjuer hålls på svenska och beräknas starta vecka 10. KvalifikationerSkall-krav: Minst 3-årig högskoleutbildning inom ekonomi eller motsvarande erfarenhet (minst 7 års relevant arbetslivserfarenhet) Minst 5 års aktuell erfarenhet av kvalificerade ekonomiarbetsuppgifter Minst 3 års erfarenhet som lönesättande chef med personalansvar Mycket god datorvana (Officepaketet) och systemhantering Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Erfarenhet av utvecklings- och förändringsledning Erfarenhet av EU-redovisning, statliga finansiärer och projektredovisning Erfarenhet av ekonomiarbete inom staten Bör-krav: Erfarenhet av ekonomiarbete vid universitet eller högskola Erfarenhet av att arbeta med Agresso Vana att hålla presentationer och genomföra interna utbildningar Utbildning inom förändringsledning Intresse för AI inom ekonomiadministration Referensuppdrag Konsulten ska ha relevant erfarenhet och kompetens för uppdraget, styrkt genom referensuppdrag. Krav på referenser: Två (2) referensuppdrag utförda sedan januari 2022, inklusive detaljerad uppdragsbeskrivning och kontaktuppgifter till referenser. Om konsulten har haft ett enda långt uppdrag sedan januari 2022, räcker det med ett (1) referensuppdrag. Följande ska bifogas: Företagsnamn Namn, titel, e-post och telefonnummer till kontaktperson Beskrivning av uppdraget och de arbetsuppgifter som utförts Välkommen med din ansökan! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

13 februari 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Fleet Specialist, Hybrid
Voi Technology AB
Finmekaniker

Your mission at Voi For the position as a Fleet Specialist, you'll have the possibility of working in two different areas, depending on workload and suitability. We have our mechanical team, where you will be responsible for the maintenance and repair of our vehicles. This means keeping our scooters in top shape and provide strong support to our team on the ground. We also have our In field team, where you'll be utilising our vans to perform different tasks in the Stockholm area, making sure our operations runs as efficiently as possible. Here are some exciting tasks awaiting you as a Fleet Specialist: Ensuring the logistics of collecting and providing Voi scooters. Searching for and collecting damaged scooters. Battery replacement. Performing quick on-site repairs of the scooters. Diagnosing and repairing broken vehicles. Recycling and dismantling vehicles that cannot be repaired. Assisting with the acceptance, packaging, and provision of new vehicles and batteries arriving at the warehouse. Supporting our on-site team as needed, whether it's identifying damaged vehicles, clearing parking spaces, or setting up fallen vehicles. What you'll need to embark We're looking for a highly motivated and responsible team player who can handle tasks and solve problems independently. With a proactive approach, you should be skilled in finding innovative solutions and achieving set objectives. In addition, the right candidate should have: A valid drivers license for Sweden Fluent english, both verbal and written and if you're fluent in Swedish it's a plus Previous experience with tools or mechanical practices General familiarity with digital tools and applications Local knowledge of Stockholm and experience driving in the city The ability to remain calm in stressful situations (such as difficult parking or traffic) Job conditions Working hours: Full- and part time positions Contract type: Fixed term contract Start date: To be discussed Why Voi? Working at Voi is more than just a job; it's a personal Voiage where you'll grow as a professional and be part of a diverse team and culture that's committed to making a positive impact on society. In addition to this, you'll have the opportunity to: Join Europe's leading micromobility company and one of the fastest-growing scale-ups Make a direct impact on our ongoing success and contribute to the development of the micromobility industry in Sweden. Collaborate with inspiring, motivated, and diverse colleagues who share a common goal Be a part of the micromobility revolution and help create sustainable cities that are clean, quiet, and free from pollution Are you ready to embark on the Voiage with us?

13 februari 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Arbetsterapeut till Björkgården i Solna
Forenede Care AB
Arbetsterapeuter

Vi söker nu en arbetsterapeut med erfarenhet till våra verksamheter Björkgården i Näckrosen och Berga i Bergshamra. Vi erbjuder omsorg och service av hög kvalitet genom personlig, kundanpassad samt professionell organisation. För att lyckas med detta är några av nycklarna motiverade, engagerade och nöjda medarbetare. Här kommer du att arbeta: Björkgården, Forenede Care bedriver äldreomsorg på uppdrag av Solna Stad sedan 2010. Björkgården är ett särskilt boende med inriktning somatik och demens, uppdelat på fyra plan med 51 lägenheter. Björkgården ligger centralt i Råsunda med närhet till tunnelbana, buss och pendeltåg. Berga ligger centralt i Bergshamra med närhet till tunnelbanans röda linje. Forenede Care värnar om kvalitet och god miljö för både boende, närstående, personal och uppdragsgivare. Vi erbjuder interna och externa utbildningar samt engagerade medarbetare som alla arbetar efter vårt motto: Ansvar - Engagemang - Omtanke Arbetsuppgifter I rollen som arbetsterapeut kommer du att ha eget ansvar för att utföra arbetsterapibaserade insatser inom äldreomsorgen. Ditt arbete fokuserar på att stödja den äldre individen i både fysiska och kognitiva utmaningar. Du kommer att arbeta både självständigt och i team, genom att utföra funktions- och aktivitetsbedömningar. Dessutom ingår att provanpassa och förskriva hjälpmedel samt att instruera, delegera och handleda omvårdnadspersonal. Du kommer också att samarbeta nära med andra yrkesgrupper såsom fysioterapeuter, sjuksköterskor, Leva Livet-inspiratör och undersköterskor. Vidare ingår det att redogöra för den enskildes aktivitetsförmåga vid vårdplaneringsmöten Du kommer ha din huvudsakliga tjänst på Björkgården (tre dagar) och utföra konsultuppdrag - en dag i veckan på Berga äldreboende. På båda verksamheterna finns fysioterapeuter som närmaste kollegor. Beskrivning av tjänsten Vi söker just nu enny kollega på deltid 80 % till en tillsvidareanställning med provanställning med sysselsättningsgrad 80 %, med startdatum 7 april eller enligt ök. Legitimerad arbetsterapeut Goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift Meriterande Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet inom äldreomsorg. För att trivas i tjänsten bryr du dig om dina medmänniskor, är bra på att skapa relationer, har ett stort engagemang och är serviceinriktad. Hos oss jobbar vi i team såväl som självständigt så det är viktigt att du är bekväm i den miljön. Känner du igen dig i ovan? Sök redan idag, vi rekryterar löpande! Innan vi erbjuder anställning ska du uppvisa oöppnat utdrag ur polisens belastningsregister. I den mån det begärs ska du även uppvisa giltigt svenskt arbetstillstånd, exempelvis ett pass eller godkänt arbetstillstånd från Migrationsverket. Vad får du av oss? Påverkan. Vi jobbar ständigt för förbättring för att kunna erbjuda den mest högkvalitativa omsorgen och som undersköterska får du dagligen möjlighet att påverka hur vi arbetar. Personlig utveckling samt kompetensutveckling. Vi kompetensutvecklar oss tillsammans för att tillsammans växa och nå företagets mål. Trygghet och kollektivavtal. Du får en långsiktig och engagerad arbetsgivare som ser människor som sin viktigaste resurs. Motion. Friskvårdsbidrag Om Forenede Care Forenede Care är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med 7400 medarbetare. Vi har varit verksamma i Sverige sedan 1998. Hos oss kan du vara trygg som arbetstagare då vi ser våra medarbetare som vår viktigaste resurs. Med en kultur fylld av värme, glädje och stort engagemang arbetar vi kvalitativt med fokus på att alla vi arbetar för att alla ska få leva livet, hela livet. Utöver äldreboende har vi verksamheter som bedriver hemtjänst, ASiH, palliativ vård, personlig assistans och hemsjukvård. Sista ansökningsdag 2025-02-28 Kontaktperson Susanne Malmsten [email protected] Telefonnummer: 0733- 150 124 Välkommen till oss!

13 februari 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Björkgården i Solna söker undersköterskor - nu på timmar och vikariat i ...
Forenede Care AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vi på Forenede Care söker dig som är undersköterska och vill jobba på timmar nu i vinter/vår och under hela eller delar av sommaren till vårt hemtrevliga äldreboende Björkgården i Solna! Som undersköterska hos oss på Forenede Care arbetar du med att ge god omsorg, service och vård till våra boende. Varje dag på Forenede Care är du med och formar framtidens äldreomsorg tillsammans med kunniga och engagerade kollegor. Björkgården är ett särskilt boende uppdelat på fyra plan med 51 lägenheter, 11 lägenheter för de med demenssjukdom. Björkgården ligger centralt i Råsunda med närhet till tunnelbana, buss och pendeltåg. Hos oss får du kompetenta chefer som stöttar och utvecklar dig i din roll som undersköterska och i din utveckling på Forenede Care. Vi driver ett företag där du är med och växer tillsammans med oss. I tjänsten som undersköterska hos oss kommer du att utföra vård och omsorg utifrån kundens önskemål, och i enlighet med gällande biståndsbeslut med stort fokus på kvalitet. Det görs exempelvis genom att utföra personlig hygien, hjälpa till vid förberedelser och servering av måltid, svara på larm och socialt umgänge. Socialt umgänge kan bland annat handla om samtal, spel, cykeltur, musikaktiviteter eller liknande. Du kommer eventuellt också utföra delegerande arbetsuppgifter från legitimerad personal i form av till exempel läkemedelsgivning och träning. Som sommarvikarie hos oss har du goda chanser att få nya vikariat eller tillsvidareanställning. Beskrivning av tjänsten Vi söker just nu flera kollegorpå timmar/deltid med startdatum 2025-03-10, till sommaren eller enligt ök. För att vara aktuell för tjänsten behöver du: Visa upp ett intyg från Socialstyrelsen som undersköterska Goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift Vi ser det även som meriterande ifall du har tidigare erfarenhet inom äldreomsorg och demensvård. För att trivas i tjänsten bryr du dig om dina medmänniskor, är bra på att skapa relationer, har ett stort engagemang och är serviceinriktad. Hos oss jobbar vi i team såväl som självständigt så det är viktigt att du är bekväm i den miljön. Känner du igen dig i ovan? Sök redan idag, vi rekryterar löpande! Innan vi erbjuder anställning ska du uppvisa oöppnat utdrag ur polisens belastningsregister. Vi efterfrågar även uppvisning av giltigt svenskt arbetstillstånd, exempelvis ett pass eller godkänt arbetstillstånd från Migrationsverket. Vad får du av oss? Påverkan. Vi jobbar ständigt för förbättring för att kunna erbjuda den mest högkvalitativa omsorgen och som undersköterska får du dagligen möjlighet att påverka hur vi arbetar. Personlig utveckling samt kompetensutveckling. Vi kompetensutvecklar oss tillsammans för att tillsammans växa och nå företagets mål. Trygghet och kollektivavtal. Du får en långsiktig och engagerad arbetsgivare som ser människor som sin viktigaste resurs. Om Forenede Care Forenede Care är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med 7400 medarbetare. Vi har varit verksamma i Sverige sedan 1998. Hos oss kan du vara trygg som arbetstagare då vi ser våra medarbetare som vår viktigaste resurs. Med en kultur fylld av värme, glädje och stort engagemang arbetar vi kvalitativt med fokus på att alla vi arbetar för att alla ska få leva livet, hela livet. Utöver äldreboende har vi verksamheter som bedriver hemtjänst, ASiH, palliativ vård, personlig assistans och hemsjukvård. Sista ansökningsdag 2025-04-06 - rekrytering sker fortlöpande. Välkommen till oss!

13 februari 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Budbilschaufför B-körkort - Start omgående
Submit AB
Övriga bil-, motorcykel- och cykelförare

Vi på Submit söker nu efter en budbilschaufför till vår samarbetspartner i Stockholm. Arbetsuppgifter: Som budbilschaufför hos oss kommer du att vara en nyckelperson i vår partners leveranskedja. Ditt huvudansvar är att leverera paket och gods till kunder på ett säkert, effektivt och professionellt sätt. Profil: Vi söker dig som är stresstålig och har en stark arbetsmoral. Du är en person som trivs med att arbeta i ett högt tempo och kan hantera flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus. Du är pålitlig, punktlig och har en positiv inställning till arbete. Vi värdesätter ditt engagemang och din vilja att alltid göra ditt bästa. För rätt person finns det stora möjligheter till förlängning och en heltidstjänst om du gör bra ifrån dig. Kvalifikationer: B-körkort - manuellt Tidigare erfarenhet av att köra lätt lastbil är mycket meriterande God fysisk kondition då arbetet kan innebära tunga lyft Förmåga att arbeta självständigt och ta eget ansvar Plats: Utgår från Tyresö Start: Omgående Lön: Enligt kollektivavtal Arbetstid: 06-15 Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]

13 februari 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
UI Designer to Disruptive Novotech
Asta Agency AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

About the Company Disruptive Novotech is at the forefront of innovation in wearable neuromodulation medical devices. As a dynamic and fast-growing start-up, the company is passionate about improving healthcare through cutting-edge technology. Join the team and help redefine the future of electro-stimulation. About the PositionWe are looking for a creative and solution-oriented designer who can transform user flows into elegant and functional interfaces. Your key responsibilities: Design user flows and interfaces that meet both functional and aesthetic requirements. Ensure the design aligns with brand identity and design guidelines. Collaborate with developers to translate designs into code. Conduct user testing and work iteratively to improve the design. Help create a premium feel for the product. Qualifications and Characteristics The ideal candidate is self-motivated, autonomous, and eager to tackle challenges from design to testing while continuously innovating and problem-solving. We are looking for someone who: Has previous experience in UI design, preferably within premium brands. Is skilled in user flows, interaction design, and prototyping tools. Understands regulatory requirements or is open to working in such an environment. Has experience working closely with developers. Is solution-oriented and flexible, with a passion for intuitive user experiences. Has experience designing UI for software applications. Experience with medical technology products is a plus. Additional Information We apply an ongoing selection process so we encourage you to apply as soon as possible! If you have any questions don’t hesitate to reach out at [email protected]

13 februari 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Vi söker en engagerad undersköterska till somatikavdelning, Fresta
Attendo Sverige AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Drivs du av att arbeta med människor och vill verkligen göra skillnad för våra kunder varje dag? Ta chansen att bli en del av vårt härliga gäng! Vi på Attendo söker nu en undersköterska till Fresta södra allé i Upplands-Väsby. Fresta Södra alle' är ett särskilt boende men 4 demensavdelningar och 2 somatikavdelningar. Vi söker nu en trevlig och duktig undersköterska för vikariat med goda chanser för fortsatt anställning. Kvalifikationer Undersköterskeutbildning om minst 1350p. Yrkesbevis från Socialstyrelsen eller intyg från nuvarande/tidigare arbetsgivare gällande tillsvidareanställning som undersköterska. Utmärkta kunskaper i svenska språket (tal och skrift) God datorkunskap/datorvana Meriterande: Erfarenhet från omsorgsarbete i äldreomsorgen Erfarenhet av delegering. Om rollen Som undersköterska hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och stimulerande miljö för våra kunder. Du ansvarar för att ge en god vård och omsorg till våra kunder. Att skapa en positiv och social atmosfär under måltiderna är en stor del i din roll samt att kunna bidra med olika aktiviteter som förgyller vardagen för våra äldre. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Personlig omvårdnad enligt verksamhetens rutiner med utgångspunkt från kundens individuella behov och önskemål Vid behov hjälpa till med att exempelvis förbereda, laga och servera måltider, städ, tvätt m.m. Utföra dokumentation och arbeta utifrån beslutade insatser Samarbeta med externa och interna kontakter såsom gode män, anhöriga, boende, sjuksköterska och rehab-personal. Vem är du? Du trivs med att ge god service, skapa fina relationer och vill ge livskvalité till våra kunder. Som person är du självständig, ödmjuk, noggrann och ansvarsfull. Du brinner för vård av äldre, ser individens behov och är engagerad i deras närstående. Du blir en del av ett engagerat medarbetarteam som alla strävar att göra det där lilla extra. Det är därför en viktig att man har lätt för att samarbeta, har ett pedagogiskt förhållningssätt och bidrar till en god och trevlig stämning på vår arbetsplats. Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet. Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+, i samarbete med Benify. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 2025-03-03 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Sammanfattning Roll: Undersköterska Anställningsform: Vikariat Tjänstgöringsgrad: 77% Arbetstid: Dagtid, kvällar och helger. Tillträde: Enligt överenskommelse Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!

13 februari 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Erfaren IT-Supporttekniker sökes till kund i Stockholm!
Sway Sourcing Sweden AB
Supporttekniker, IT

Är du en problemlösare som brinner för IT-support? Vi söker en IT-Supporttekniker som vill hjälpa användare med allt från PC, skrivare och telefoni till behörighetshantering, Microsoft 365 och Teams! Dina arbetsuppgifter Hantera 1st och 2nd line ärenden via mail, telefon, serviceportal och på plats Ge användarstöd och administration inom Microsoft 365 (Teams, OneDrive, Word, Excel m.m.) Samarbeta med interna och externa parter samt bolagets olika IT-system Vi söker dig som... Har 3-5 års erfarenhet av IT-support/drift och administration av Exchange/Microsoft 365. Är självgående, lösningsorienterad och har ett stort ordningssinne. Har starka kommunikativa och sociala färdigheter – du trivs med att ha många kontaktytor! Talar och skriver flytande svenska och engelska Utbildning & erfarenhet Eftergymnasial IT-utbildning eller motsvarande erfarenhet God teknisk kunskap och erfarenhet av att lösa IT-ärenden självständigt Praktisk information: Plats: Stockholm, allt arbete sker på kontoret Uppdragsperiod: 3 mars 2025 – 3 sep 2025 Omfattning: 100% Vi ser fram emot din ansökan - skicka in senast 17 feb! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

13 februari 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Jobba som personlig assistent till en flicka på Vaxholm
Frösunda Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Just nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga team och som vill jobba som personlig assistent hos en flicka i Vaxholm. Vad innebär den här tjänsten? Vi söker dig som vill arbeta som personlig assistent till en glad flicka på 10 år. Kunden har en fysisk funktionsnedsättning och behov av stöd i kommunikationen. Tjänsten som personlig assistent innebär hjälp i samband med förflyttningar, måltider och personlig hygien. Du stöttar barnet med allt i vardagen där funktionsnedsättningen sätter gränser, både i och utanför hemmet. Du finns som ett stöd vid lek och bus och aktiviteter. Viss fysisk förmåga krävs då arbetet omfattar lyft i samband med förflyttning. Kunden sitter i rullstol men kan gå med stöd. Hon tycker om att göra utflykter, bada och lyssna på musik. Kunden går i skolan dagtid på vardagar, så vi söker i första hand någon som vill arbeta eftermiddag och helg. Arbetet skulle passa dig som studerar eller har annan sysselsättning. I arbete med barn krävs utdrag från belastningsregistret enligt lag som lämnas till arbetsgivaren innan påbörjad anställning. Du beställer registerutdraget enligt LSS från polisen på följande sida: Barn med funktionsnedsättning, e-tjänst | Polismyndigheten (polisen.se) Vi erbjuder dig• Ett viktigt arbete där du gör skillnad för kunden • Ett utvecklande arbete • Ett kundnära arbete • Friskvårdsbidrag • Interna utbildningar – Frösundaakademin Om Frösunda Personlig assistans Frösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Vem söker vi? Du som person är omtänksam, lyhörd och trygg i dig själv. Tidigare erfarenhet av assistansyrket och/eller arbete med barn i behov av särskilt stöd är meriterande men inte ett krav. Övrig information• Anställningsform: Visstid så länge assistans uppdraget varar • Tjänstgöringsgrad: Deltid • Arbetstider: Helg • Tillträde: Enligt överenskommelse. B-körkort är ett plus, men inget krav då kund är i behov att åka iväg på aktiviteter. Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Rekrytering sker löpande. Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: Martina Malmström [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

13 februari 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025