Vi söker just nu dig som är redo att ta dig an en ny utmaning, och ingen tidigare erfarenhet krävs. Vill du bli en del av Rapide-familjen och påbörja din karriär inom skönhet? Vi söker nya stjärna som vill utvecklas tillsammans med oss och som vill börja arbeta på vår enhet i Stockholm! Rapide Brow and Lash Bar är den ledande skönhetskedjan med 20 barer runt om i Sverige. Vi specialiserar oss på trådning och vår passion är att framhäva ögonen med unika produkter och behandlingar. Nyckelord för dig vi letar efter: Professionell, driven, nyfiken, flexibel och ansvarstagande. Vi söker dig som: · Brinner för skönhet · Är stresstålig · Är en lagspelare · Vill göra karriär · Brinner för utmaningar · Älskar kundmöten Krav för rollen: Fyllt 18 år, och att du är redo att lära dig något nytt inom hantverket vi arbeta med och försäljning. Vi utbildar alla våra anställda inom våra behandlingar och produkter och sälj i Stockholm på en 4 dagars utbildning + 2 dagars praktik. Du kommer lära dig allt om den bästa skönhetsupplevelsen. Rapide Academy utbildas utav vår Education Manager. Vi erbjuder dig: · Utbildning i våra behandlingar samt vårat koncept och produkter · En fantastisk arbetsplats · Utveckling · Ett yrke i världens mest växande bransch · Chans till att klättra inom bolaget Arbetsuppgifterna innefattar: Att utföra frans-och brynbehandlingar som vi erbjuder, försäljning utav Rapide Cosmetic och följa de hygienregler, strukturer och policys som Rapide står för. Tjänst: 30-50 % - provanställning. Rekryteringen sker löpande med start när vi hittat den rätte för jobbet. Varma hälsningar, Stephanie Wedholm och Philippa Ottenfalk
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation. Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg. Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar. På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder - Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning - Generöst lönesystem - Goda möjligheter att växa inom bolaget - Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision! Vi söker dig som - Har B-körkort - Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar - Trivs med att jobba självständigt - Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå - Är positiv och ser lösningar hellre än problem - Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål - Behärskar svenska flytande i tal och skrift Sök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande. AI svar på annonsen bortsorteras.
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation. Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg. Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar. På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder - Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning - Generöst lönesystem - Goda möjligheter att växa inom bolaget - Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision! Vi söker dig som - Har B-körkort - Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar - Trivs med att jobba självständigt - Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå - Är positiv och ser lösningar hellre än problem - Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål - Behärskar svenska flytande i tal och skrift Sök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande. AI svar på annonsen bortsorteras.
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Vill du hjälpa kunder till lönsamma investeringar och samtidigt kunna tjäna riktigt bra med pengar? Är du en driven och målinriktad vinnarskalle som älskar kundmöten? Ja, då har vi en plats för dig! Vi erbjuder våra kunder ved- och pelletskaminer av högsta kvalitet. Produkterna har en stor efterfrågan och ligger helt rätt i tiden. Vi hjälper kunden genom hela processen, från första möte med någon av våra duktiga säljare, till färdig installation. Vi utbildar alla våra säljare och har lång samlad erfarenhet av direktförsäljning så det enda du behöver ha är ett starkt driv och riktig vilja att lyckas i rollen. Våra säljare säljer i sitt närområde och ansvarar själva för att söka upp sina kunder genom att besöka privatpersoner i deras hem. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder - Grundutbildning och vidareutbildningar samt löpande coachning - Garantilön + provision - Möjlighet till ren provisionslön - Heltid med möjlighet att förlägga arbetstiden efter dina förutsättningar - Att få utvecklas inom företaget Dina kvalifikationer - Körkort är ett krav - Du trivs i ett högt tempo - Gillar att arbeta självständigt - Social och utåtriktad - Lösningsorienterad - Behärskar svenska flytande i tal och skrift - Grundläggande datorkunskaper (Email, Internet, appar) Välkommen in i värmen och häng med på en spännande och rolig resa tillsammans med oss på Kaminvärme Sverige AB. AI svar på annonsen bortsorteras.
Om oss Capio Bemanning & Rekrytering (CBR) erbjuder bemanningsuppdrag i Stockholm, Simrishamn och Rekryteringsuppdrag över hela Sverige. Bemanning av specialistläkare, legitimerade läkare, sjuksköterskor, arbetsterapeuter, fysioterapeuter och dietister inom Geriatrik, Rehab, ASiH, Palliativ slutenvård, läkarinsatser i särskilt boende (SÄBO) och uppdrag inom Närsjukvård och Primärvård. Vi erbjuder flexibla och varierande uppdrag med konkurrenskraftiga villkor. Bemanningsuppdragen varierar från enstaka pass till uppdrag över längre tidsperioder. Din roll Vi söker nu självständiga sjuksköterskor som vill ingå i vårt team med duktiga under sommaren. Just nu söker vi dig som är sjuksköterska eller distriktssköterska och är intresserad av att jobba heltid på våra vårdcentraler i Stockholm söderort under sommaren. Arbetet innebär bland annat mottagningsarbete, telefonrådgivning och digital vård med omhändertagande av patienter i livets alla åldrar samt hemsjukvård. Meriterande om du har god erfarenhet av sårvård eller diabetes. Om du är en person som är säker i din roll som sjuksköterska och har en god samarbetsförmåga så kan du vara den vi letar efter. Vi erbjuder dig • Marknadsmässig ersättning • Friskvårdsbidrag • Tjänstepension • Kollektivavtal Om dig Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska eller distriktsjuksköterska som har erfarenhet av arbete på vårdcentral. Du är trygg i din profession och i dig själv som person och bidrar till ett gott arbetsklimat och kan jobba både i team och självständigt. För oss är personliga egenskaper viktiga. Vi värdesätter flexibilitet, positivitet och ett genuint intresse för människor. Goda kunskaper i Svenska, både tal och skrift Du ska minst ha 2 års erfarenhet som sjuksköterska för att kunna ta uppdrag inom bemanning. Publicerat: 25-01-24 Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
För vår kunds räkning söker vi just nu en teknisk förvaltare till ett konsultuppdrag i Stockholm. Uppdraget är på 75-100% och förväntas starta 2025-03-03 och pågå till och med 2025-09-03. Om uppdraget Vår kund som är en kommun i Stockholms län söker nu en ) teknikförvaltare till fastighetsavdelningen. Konsulten kommer ingå i ett team med två andra tekniska förvaltare. Som teknisk förvaltare ansvarar konsulten för att bevaka, utveckla och förädla förvaltningsobjekten ur ett långsiktigt byggnadstekniskt perspektiv. Konsulten kommer att vara kravställare i fastighetsägarinvesteringsprojekt och bolla byggnadstekniska frågor med förvaltare och projektledare. Konsulten ska vara den som kundens medarbetare vänder sig till i tekniskt komplicerade frågor. Konsulten kommer vara samordnare för fastighetsinvesteringar och underhållsåtgärder samt att tillse att fleråriga planer finns för både kommande investeringar och underhåll. Konsulten kommer även att vara projektägare för fastighetsägarinvesteringar samt vissa underhållsprojekt där vederbörande kravställer, följer upp samt ansvarar för mottagandet av projekten. Vidare kommer konsulten ansvara för framtagandet av energiplaner för kundens fastigheter samt tillse att myndighetsbesiktningar och åtgärder efter detta sker enligt lagkrav. Sammanfattningsvist kommer konsultens huvudsakliga (men inte begränsande) uppgifter att vara: bevaka, utveckla och förädla förvaltningsobjekten ur ett långsiktigt byggnadstekniskt perspektiv kravställare/projektägare i projekt/fastighetsinvesteringar – upphandling, granskning, avrop stöd i byggnadstekniska eller tekniskt komplicerade frågor för förvaltare och projektledare myndighetsärenden/-krav – utredning och redovisning, ta fram underlag inför tillsyn, personbelastningskartor energiuppföljning teknisk status för installationer/fastigheter, inventeringar, bevaka fastigheternas tekniska status samordnare för fastighetsinvesteringar och underhållsåtgärder tillse att fleråriga planer finns för både kommande investeringar och underhåll kontering fakturor Övrigt: Start: 2025-03-03 Slut: 2025-09-03 Omfattning: 75-100% ca 30-40 timmar/vecka Placering: Stockholm Om dig Vi söker dig som uppfyller nedan obligatoriska krav: har en högskole- eller civilingenjörsexamen inom relevant område alternativt en annan relevant utbildning. du har tidigare erfarenhet av rollen som teknisk förvaltare inom en kommunal verksamhet Det är meriterande om du även uppfyller följande krav: erfarenhet av upphandling enligt LOU För att komma vidare i processen behöver konsulten ha tidigare erfarenhet som teknisk sakkunnig samt ha medverkat och utfört uppdrag likvärdiga denna förfrågan. Konsulten ska bifoga sin merit-/referensförteckning med en kort beskrivning av minst två (2) liknande referensuppdrag. Uppdragen kan vara pågående eller avslutade. Uppdragen kan ha genomförts åt samma beställare, eller inom samma kommun/bolag. Ansökan Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning är en del av processen. Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till ansvarig Konsultchef Angela Hanna Kassab på 072-710 82 00 Känn dig trygg som konsult hos Devotum Som konsult hos Devotum har du möjlighet att välja om du vill fakturera genom ditt eget bolag eller bli direkt anställd hos oss. Som anställd hos Devotum erbjuds du alltid schyssta villkor enligt kollektivavtal (Almega) som bland annat innefattar friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar. Hos oss är varje konsult viktig och våra konsultchefer finns alltid till hands för att ge dig den support och vägledning du behöver under hela uppdragsperioden.
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: Vill arbeta hos en kvinna i 50 årsåldern bosatt i Huddinge Har goda kunskaper i svenska Har ett manuellt och automat B-körkort Har goda matlagningskunskaper Har god fysik för att kunna utföra tunga lyft Är rökfri Det är även meriterande om du: Har erfarenhet av liknande arbete Delar kundens intressen Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är ett vikariat och tjänsten är på ca 50 %. Arbetspassen är dygnspass. Vikariatet sträcker sig fram till 2025-04-30. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde Enligt överenskommelse. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Sandra Heras Arvidsson [email protected]
Om Unika Bergshamra Unika växer och öppnar i maj 2025 en ny gruppbostad i Bergshamra, strax utanför Stockholm. Här skapar vi en trygg och inspirerande miljö för sex personer som omfattas av LSS personkrets 1. Vi vänder oss främst till unga och vuxna inom personkrets 1 som lever med utmanande beteenden, inklusive tvångsmässiga mönster och andra särskilda behov. Med engagemang, omtanke och kompetens som våra ledstjärnor anpassar vi våra insatser efter varje individs behov och önskemål. Vår gruppbostad blir en miljö där boende känner sig hörda, respekterade och trygga – ett hem där omtanke och självständighet får stå i fokus. Nu söker vi dig som vill vara en del av denna unika och spännande möjlighet. Att starta upp en verksamhet innebär en unik möjlighet att bygga något från grunden, där ditt engagemang och samarbete blir avgörande för verksamhetens framgång. Vi kommer arbeta mycket med kompetensutveckling för dig som blir anställd hos oss. Om rollen som Stödassistent Som stödassistent kommer du att arbeta med att ge individuellt anpassat stöd till personer med funktionsvariationer, med målet att främja deras självständighet och välbefinnande i vardagen. Du kommer att stödja brukarna i deras dagliga rutiner och aktiviteter, utifrån deras behov och förmågor, och alltid ha deras personliga genomförandeplan som utgångspunkt. Vi arbetar med ett salutgent och pedagogiskt förhållningssätt, där vi utgår från varje individs unika styrkor och resurser. Målet är att brukarna ska uppnå så stor självständighet som möjligt och kunna leva ett meningsfullt liv med hög livskvalitet. Som stödassistent arbetar du utifrån tydliggörande pedagogik och lågaffektivt bemötande för att skapa trygghet och förutsägbarhet i brukarnas vardag. Samtidigt har vi ett starkt fokus på att arbeta professionellt och effektivt inom verksamhetens resurser och budget. Eftersom vår gruppbostad är i uppbyggnadsfasen söker vi dig som är flexibel, engagerad och trivs med att arbeta i en föränderlig miljö. Du tar aktivt ansvar för att etablera och utveckla rutiner, metoder och arbetsprocesser, samtidigt som du säkerställer att våra boende får den trygghet och struktur de behöver. Tillsammans skapar vi en hållbar och meningsfull verksamhet, där både boende och personal växer och utvecklas. Kvalifikationer Mycket god förmåga i svenska i tal såväl som skrift. God datorvana, erfarenhet av dokumentation. Erfarenhet samt kunskap om målgruppen LSS Gymnasial utbildning som tex barn-och fritidsprogram, vård-och omsorgsprogram, eller eftergymnasial utbildning tex stödpedagog, socialpedagog eller högskoleutbildning inom relevant område. Meriterande om du därtill har Erfarenhet av psykiatri, AKK och lågaffektivt bemötande. Erfarenhet av att tidigare arbetat med uppstart av ny LSS-verksamhet Erfarenhet av att hantera utmanande beteenden Kunskap om arbete med beteendedata Erfarenhet av att driva systematiskt kvalitetsarbete Studio 3 Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning, varav 6 månaders provanställning tillämpas. Tjänstgöringsgrad: 75% - 85%, möjlighet till större tjänst på sikt. Arbetstid: Rullande schema, dagar och kvällar förekommer på vardagar samt helger. Tillträde: Enligt överenskommelse, önskvärt är mellan April - Maj 2025. Kollektivavtal: Vi är kollektivavtalsbundna till Vårdföretagarna/Kommunal, Bransch E. Om rekryteringsprocessenUrval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Glöm inte att specificera hur din bakgrund och erfarenheter matchar de kvalifikationer vi söker för denna roll. Vi ser fram emot din ansökan och möjligheten att välkomna dig till vårt team på Unika! I samband med eventuell anställning behöver belastningsregister uppvisas. Om du kallas till intervju måste du även kunna styrka din rätt att arbeta i Sverige genom att uppvisa medborgarskap inom EU/EES eller giltigt arbetstillstånd. Om Unika Unika är en del av Attendo, ett av Nordens största omsorgsföretag, som funnits sedan 1985. Hos oss finns många erfarna kollegor du kan lära dig av, och tack vare vår storlek som arbetsgivare kan vi erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder friskvård och andra förmåner, samt interna utbildningsmöjligheter och kollektivavtal. Tillsammans har vi stora möjligheter att vidareutveckla en omsorg för en meningsfull vardag.
SNABBFAKTA Omfattning: Du har möjligheten och viljan att jobba motsvarande en heltidstjänst när tillfälle ges. Arbetstider: Vardagar under kontorstid Ort: Stockholmsområdet Startdatum: Omgående Anställningsform: Särskild visstidsanställning DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Som ambulerande receptionist hjälper du våra kunder vid tillfälliga behov och arbetstoppar, vilket ger dig bred branscherfarenhet och chansen att testa på hur det är att arbeta på en rad olika arbetsplatser. Våra kunder är verksamma inom flertalet branscher och du kan därför bemanna hos allt från ett nystartat designföretag till en framgångsrik advokatbyrå. I rollen får du en fantastisk möjlighet att bygga upp ditt CV, bli inspirerad av olika branscher och skaffa ett värdefullt kontaktnät. Vem vet, kanske ett av dina uppdrag leder till en fast anställning hos företaget du varit utbokad till så småningom. Möjligheterna är enorma! DIN ROLL Dina arbetsuppgifter kommer vara inom ramen för kontorsservice och kan exempelvis innebära att: Ta emot besökare i receptionen Växel-, telefon- och mailhantering Förbereda inför möten/ event samt beställa luncher och fikabröd Post- och budhantering Se till att kök och kontorsytor är rena och välkomnande Kontakt med leverantörer Administrativa arbetsuppgifter Som ambulerande receptionist har du både schemalagda fasta tider, men är också redo att rycka ut och hjälpa våra kunder med kortare framförhållning när behovet uppstår. VEM ÄR DU? Du vill skaffa meriterande arbetslivserfarenhet inom kontorsservice. Du har tidigare erfarenhet inom service, exempelvis från butik eller restaurang. Det är meriterande om du tidigare har studerat eller arbetat utomlands. Du är prestigelös, flexibel och lösningsorienterad. Du lever efter mottot att ingenting är omöjligt! Du trivs med att arbeta i ett högt tempo med varierande arbetsuppgifter. Du strävar efter att alltid göra det lilla extra. Du har ett nyfiket sinne och god social förmåga att snabbt kunna sätta dig in i nya situationer och arbetsuppgifter. VAD ERBJUDER VI? Som anställd hos Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. Se filmen nedan för en större inblick i rollen och läs mer här om du vill veta mer om rollen som ambulerande receptionist! ÖVRIG INFORMATION Sök tjänsten genom att klicka på Ansök. Vi går igenom urvalet löpande och återkommer till dig så snart vi kan. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via mail, men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]
Do you want to be part of a leading Nordic sustainability scaleup whilst contributing to the global corporate sustainability transition? Position Green is in a strong scaleup phase and we are looking for new amazing talents to join our Sales team. Position Green is a leading pure play sustainability partner with a mission to revolutionise how businesses integrate sustainability. Through our SaaS software for data management, strategic advisory and e-learning services, Position Green’s offering makes sustainability actionable and measurable, supporting businesses to fast-track their sustainability transformation whilst also strengthening their competitiveness and long-term survival. We come from the Nordics but we operate across the globe in supporting our customers to navigate and succeed in corporate sustainability. We are excited to offer the opportunity to be part of our journey in the role of Account Manager, working in a discipline with a crucial impact on Position Green’s business growth. About the role As an Account Manager, you will play a pivotal role in our organisation, engaging with both existing and potential customers. Your responsibilities include understanding customer needs, ensuring their satisfaction, and contributing to revenue growth. Reporting to a Sales Team Lead, you will be part of a team full of ambition, knowledge and fun. As an Account Manager you will mainly: Book meetings, demonstrate and sell our sustainability software to potential customers in Finland Manage and drive B2B sales cycles from prospecting to closing Collaborate with colleagues in the Customer Success department to support and maintain customer relationships Participate in seminars, networking events, and customer engagement activities Be prepared to work with all existing tasks in an entrepreneurial and fast-growing company Are you the one we’re looking for? To thrive in this role, you are used to managing entire sales cycles and understand what it takes to successfully close deals. Personally, you have a positive attitude, curiosity and a sense of humor. You are a doer, who thrives in a fast-paced environment, consistently challenging yourself to achieve goals. You look forward to working in a growing team who triggers each other to great deeds and are driven by contributing to a positive change. We believe you have: Post-secondary education in a relevant field (such as business, economics, political science) Experience of B2B sales, preferably a Saas company Experience of developing customer relationships Passion for sales and sustainability Professional language proficiency in Finnish, Swedish and English, written and spoken What we offer you As our new colleague here at Position Green you get to be an important part of a fast-paced and fun scale up environment. We offer you a great opportunity to grow as a person as well as in your career. You get to work in a company where you can have great impact and drive sustainable transformation in business and organisations. You’ll get fair compensation and benefits, including: Wellness allowance of 5 000 SEK/year 30 vacation days + 5 extra PG days Location We believe that you are based in Stockholm or Malmo. What’s next? If this opportunity excites you, please submit your CV. We value personal suitability highly in our recruitment process and review applications as they come in. Expected start date for this position is April 2025. Please note: To ensure a fair and unbiased process, we kindly request that you refrain from attaching a cover letter to your application. We believe in evaluating every candidate based on CV and the responses provided in our application form. Recruitment process Our recruitment process is designed to be thorough and fair, consisting of: First interview (People & Culture) Second interview (Sales Team Lead) Third interview (Sales Director) We look forward to hearing from you and exploring how your skills and passions align with the goals of Position Green. Let’s shape a sustainable future together!
Välj ett jobb för att visa detaljer