Nu söker vi timanställda löpande samt för sommaren
Vardaga AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Nu söker vi på Silverpark i Täby undersköterskor alternativt erfarna vårdbiträden för timanställning vid behov samt för sommaren då vår ordinarie personal går på semester Om Silverpark Silverpark är ett modernt äldreboende i centrala Täby. Det är ett hemtrevligt, varmt och välkomnande boende för dig som vill ha det lilla extra och som tycker att mat, kultur och möjlighet till gemensamma aktiviteter är värdefullt. • Vi är ett demenscertifierat boende, vilket betyder att alla vi som arbetar här är utbildade i demens och bemötande via Vardagas Demensakademi. • Du har en gruppchef som större delen av sin tid arbetar nära dig i verksamheten. Med hjärtat på rätta stället Hos oss får du arbeta i en stark kultur där vi drivs av vår vision: Vi gör världen lite bättre, en människa i taget. Det är oerhört viktigt att du delar vår vision och våra fyra värderingar: Respekt: Hos oss har alla rätt till ett värdigt liv med såväl fysiskt, psykiskt som socialt välbefinnande. Ansvar: Hos oss har vi medarbetare som vågar och vill och chefer som lyssnar och leder. Enkelhet: Hos oss är det enkelt att påverka och att vara medarbetare eller kund. Kunskap: Hos oss reflekterar vi, lär av varandra och tar tillvara allas kompetens Tillsammans jobbar vi kontinuerligt med att säkra att värdegrunden genomsyrar vårt bemötande, både till varandra och alla som bor hos oss. Din erfarenhet och kunskap Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska eller har arbetat några år inom äldreomsorgen som vårdbiträde. God datorvana samt erfarenhet av dokumentation är också meriterande. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du delar våra värderingar och har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Vi tror att du: - lockas av ett varierat arbete och tycker om att möta människor i olika situationer. - är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar. - trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. Som sommarvikarie ska du kunna vara tillgänglig för arbete v.24-32, arbetstiderna varierar dag/kväll/helg Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-03-31 Observera att det inte går att ansöka via E-post. Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Facklig kontakt: Kommunal, kommunal.se Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se

10 februari 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Junior Embedded Developer – Kickstarta din karriär med oss!
Knowit AB (Publ)
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Din roll Som Junior utvecklare hos på Knowit Connectivity får du arbeta med den senaste tekniken i spännande projekt. Vi erbjuder ett ramp-up-program där du snabbt får hands-on erfarenhet, jobbar i coola projekt och utvecklar rätt kompetens för marknaden. Här bygger vi ditt CV i hög fart med fullt fokus på din utveckling! Programmet äger rum under dina första 8-12 veckor hos oss och kommer ge dig en flygande start i karriären du kommer erhålla en eller flera certifieringar, hands-on introduktion till flera tekniska områden samt presenteras till många olika grundprinicper inom embedded och konsultbranschen. Under hela programmet har du en dedikerad mentor som stöttar dig, hjälper dig utvecklas och ser till att du snabbt blir trygg i din roll. Vem är du? Examen inom datateknik, mekatronik eller liknande Grundläggande kunskaper i C/C++ och embedded-utveckling Nyfiken och vill växa i rollen som konsult Svenskt medborgarskap & svenska i tal och skrift (pga säkerhetsklassade uppdrag) Varför Knowit? Hos oss får du en flygande start i karriären, med stöd från ett härligt team och en kultur som uppmuntrar lärande. Vi investerar i din kompetens och ser till att du snabbt blir en eftertraktad utvecklare på marknaden. Ansök nu! Vi ser fram emot att höra från dig!

10 februari 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Entreprenadupphandlare
Bostadsstiftelsen Signalisten i Solna
Inköpare och upphandlare

Arbetsuppgifter och ansvar Som entreprenadupphandlare genomför du självständigt upphandlingar, främst inom entreprenad- och konsulttjänster men även övriga avtal kan bli aktuella. Du genomför vid behov förnyade konkurrensutsättningar på befintliga ramavtal och direktupphandlingar och fungerar som stöd i organisationen gällande inköp- och upphandlingsfrågor. Du får arbeta i hela inköpsprocessen innefattande analys, framtagande av förfrågningsunderlag, annonsering, utvärdering av anbud och avtalsvård. I samarbete med avtalsägare ska du sätta krav och ramar för att uppnå en så affärsmässig upphandling som möjligt. I detta kan det även ingå att i samarbete med juridisk expertis och ombud biträda vid eventuella tvister inom upphandlingsområdet. Varje dag möter våra medarbetare spännande verksamheter och ansvarar för rådgivning, genomförande, upphandlingar och inköp. Du kommer även att utgöra ett specialiststöd till organisationen inom upphandling och direktupphandlingsfrågor. Tillsammans med dina kollegor ska du bidra med att utveckla upphandlingsarbetet på företaget. Ni ska utöver det se till att upphandlingsprocessen, styrdokument och rutiner revideras löpande. Vi arbetar i just nu i Tendsign som upphandlingsstöd, för dokumenthantering använder vi Evolution. Kvalifikationer För att trivas i rollen behöver du vara målmedveten och på ett bra sätt kunna planera och organisera ditt arbete. Du slutför det som påbörjats och håller deadlines, du är noggrann och analytisk. Vidare trivs du att arbeta i en roll där du samarbetar med andra och fokuserar mot ett gemensamt mål men inte har några problem med att arbeta självständigt. Vi ser gärna att du är drivande och initiativrik. Vi tror att du är lösningsorienterad och snabbt hittar de bästa utvägarna till uppkomna problem. Du har en pedagogisk förmåga i både tal och skrift som gör att du med enkelhet skapar goda relationer och nätverk. Vår avdelning präglas av stor vilja till erfarenhetsutbyte och samverkan. Vi värdesätter därför att du är prestigelös och delar med dig av dina erfarenheter och din kunskap. Du har även goda kunskaper i Office-paketet (främst Office 365) samt erfarenhet av och är trygg med att arbeta i digitala system. Du har mycket goda kunskaper i det svenska språket och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi söker dig som har: Eftergymnasial utbildning inom offentlig upphandling eller relevant akademisk utbildning exempelvis inom juridik, ekonomi, inköp eller likvärdigt. Alternativt motsvarande förvärvade kunskaper genom arbetslivserfarenhet eller motsvarande som vi bedömer som likvärdigt. Minst tre års erfarenhet att genomföra offentliga upphandlingar Minst ett års erfarenhet av entreprenadupphandlingar Erfarenhet av upphandlingar inom entreprenad- och konsulttjänster och standardavtalen AB, ABT, ABK Mycket god kännedom om Lagen om Offentlig Upphandling Goda kunskaper i Office-paketet Mycket god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska Meriterande om du har: Tidigare erfarenhet av offentlig sektor Flerårig erfarenhet av avtalsjuridik Tillsättning Önskad tillsättning sker enligt överenskommelse. Tjänsten är en tillsvidareanställning. Arbetstider Arbetstider måndag-torsdag 08.00-17.00, fredag 08.00-15.00. Enligt nuvarande rutin är det möjligt med distansarbete upp till 2 dagar/vecka om arbetet tillåter. Ansökan Registrera din ansökan senast 2025-02-24. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar på något annat sätt än via vår hemsida. Frågor om tjänsten Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta avdelningschef Peter Wråke, på [email protected]. Frågor om rekryteringsprocessen Om du har frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta HR-konsult Anna Beltrami, på [email protected]. Annonsering och rekryteringsval Observera att vi redan gjort vårt val av annonseringsforum och rekryteringsmetod, varför vi avböjer oss säljare inom dessa områden.

10 februari 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Säljare till Norteam
Bravura Sverige AB
Företagssäljare

Är du en driven säljare med passion för att bygga långsiktiga kundrelationer och överträffa dina mål? På Norteam söker vi Dig som vill vara en nyckelspelare i vårt växande team. Vi erbjuder dig en dynamisk arbetsmiljö, där du får möjlighet att växa både professionellt och personligt. Vi sitter i toppmoderna lokaler med fantastiska faciliteter, inklusive gym, spelrum, och sociala utrymmen. Vi är ett av Sveriges snabbast växande IT-bolag – är du redo att ta nästa steg i din karriär och bli en del av resan? Arbetsuppgifter Som säljare på Norteam kommer du att hantera hela säljprocessen, från att identifiera potentiella kunder till att stänga affären. Du får möjlighet att bygga relationer med kunder i olika storlek och från olika branscher. Din uppgift blir att bygga starka kundrelationer, sätta dig in i kundernas behov och erbjuda skräddarsydda lösningar för hög kundnöjdhet. Du ansvarar självständigt för att hålla dig uppdaterad om branschtrender och omvärlden för att kunna identifiera nya affärsmöjligheter. Du arbetar med prospektering och söker aktivt nya affärsmöjligheter genom nätverkande, kalla samtal och hantering av inkommande leads. Du är även högst delaktig eller ansvarig för att förhandla villkor och avtal. Du rapporterar till Chief Sales and People Officer, vars uppdrag bland annat är att bygga och utveckla ett affärsdrivet säljteam som tillsammans strävar mot högt uppsatta mål. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Det viktigaste är att du är en person med rätt mindset, du motiveras av att vara en del av ett entreprenöriellt bolag där varje enskild aktivitet kan ha en stor påverkan på företagets framfart. Du har en stark egen drivkraft och förmåga att driva din egen agenda. Du är uthållig och passionerad kring det du tar dig an. Ett plus är om du har erfarenhet från B2B- försäljning och fördelaktigen från IT-branschen. - Flytande svenska och bekväm med att ha möten på engelska. - Eftergymnasial utbildning är starkt meriterande - Uthållighet och ett starkt pannben - En stark kommunikatör och relationsbyggare - Hög affärsförståelse och förmåga att tänka strategiskt - En lagspelare som tror på jaget för laget Om Norteam Norteam är ett av Sveriges snabbast växande IT-bolag med fokus på molnbaserade lösningar. Norteam erbjuder en rad olika IT-tjänster, från firstline support och IT-projektledning till egenutvecklade SaaS-plattformar. Norteams vision är att IT inte bara ska vara ett stöd utan också en drivkraft för att stärka kundernas konkurrenskraft genom ökad effektivitet och hållbarhet. Norteam är ett företag som värderar starka prestationer och gemensamma framgångar med en målsättning om att vara en trygg IT-partner som hjälper deras kunder att uppnå sina mål med rätt verktyg och lösningar. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Norteam. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Bromma, Stockholm Lön: Enligt överenskommelse, flexibla lönealternativ med både fast och prestationsbaserad del

10 februari 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Svetsare till verkstad – Heltid
Submit AB
Svetsare och gasskärare

Vi på Submit AB söker just nu efter flera erfarna svetsare till vår kunds verkstad i Strängnäs Här får du möjlighet att arbeta med byggnadssmide i en verkstad med högt tempo tillsammans med ett härligt team. Om jobbet: Du kommer främst att arbeta med svetsning, kapning, slipning och borrning. Arbetet är varierande och du kommer att vara en del av ett team där alla bidrar till att uppnå de bästa resultaten på ett effektivt sätt. Företaget i fråga tillverkar stålkonstruktioner till byggbranschen. Profil: -Initiativtagande och ansvarsfull. -Trivs med varierande arbetstider. -God samarbetsförmåga Krav: -Genomförd svetsarprövning i MIG/MAG och/eller MMA -Erfarenhet som smed eller relevant utbildning -Behärskar svenska språket i tal och skrift -B-körkort Meriterande: -Truckkort -Flera språk -Genomförd svetsarprövning i metod 136 & 138 Arbetsplats: Strängnäs Start: Omgående Arbetstid: 06.30–16.00 (mån–tors), 06.30–13.00 (fre) Lön: Enligt kollektivavtal Ansök redan idag! Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]

10 februari 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Flaggvakt sökes till vår/sommarsäsongen
Submit AB
Övrig bevaknings- och säkerhetspersonal

Vi på Submit söker nu flera flagg- och trafikvakter till vår kund i Stockholm. Om jobbet: Ditt uppdrag är att bidra till en trygg och smidig arbetsmiljö genom att säkerställa säkerheten för transporter, civilpersoner och arbetslaget. Detta är en tjänst med som kräver att man orkar då möjlighet att arbeta ofta, länge och till bra betalt finns för den som gör. Som en viktig del av teamet bidrar du till en positiv stämning och arbetar för att skapa en säker och välfungerande trafikmiljö på arbetsplatsen. Arbetsuppgifter: • Fungera som signalperson i riskzoner • Dirigera transporter och civilpersoner på ett säkert och effektivt sätt • Kommunicera tydligt med transportförare och arbetsledare • Följa säkerhetsföreskrifter och rutiner enligt branschstandard • Samarbeta med kollegor och bidra till en god arbetsmiljö Profil: • Positiv inställning och gillar att arbeta utomhus • God stresstålighet och förmåga att hantera förändringar • Talar flytande svenska Krav: B-körkort Meriterande: Egen bil Tidigare arbetat som flaggvakt eller annat arbete på väg och innehar APV 1.1-1.4. Plats: Stockholm med omnejd Start: Omgående Lön: Enligt ök. Arbetstid: Varierande, arbete kan förekomma dygnets alla timmar Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]

10 februari 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Hantverkspedagog Dalagatan, daglig verksamhet, Frösunda Omsorg
Frösunda Omsorg AB
Övriga utbildare och instruktörer

Vi på Frösunda Omsorg söker dig som vill jobba som hantverkspedagog på DV Dalagatan, belägen i Stockholm city. Vill du bli en del av vårt team? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan! Vad innebär jobbet som hantverkspedagog på Frösunda? DV Dalagatan är en väl inarbetat enhet som ligger mitt i centrala Stockholm. På enheten finns en liten butik där enhetens framtagna produkter säljs. Årligen har vi en vårvernissage och en julmarknad. En stimulerad arbetsmiljö med mycket utmaningar. Du blir en i teamet som idag består av hantverkspedagoger, fysioterapeut, arbetsterapeut och aktivitetscoach/PT. Som hantverkspedagog inom daglig verksamhet stöttar du personer som har beviljats insatser enligt Lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade (LSS), personkrets 2, förvärvad hjärnskada. Du planerar, iordningställer och handleder utifrån varje individs behov. Det kan till exempel vara genom att ge stöd i produktframställan i en mängd olika material inom måleri, sömnad, trä, väv, keramik och andra tekniker. Som hantverkspedagog ger du pedagogiskt stöd och omsorg för att främja våra kunders förmågor och självständighet. I arbetet ingår även att stötta i social aktivitet, vid måltider och vid hygiensituationer. Du kommer att arbeta med olika kommunikationsredskap som alternativ kompletterande kommunikation (AKK) och digitala hjälpmedel. Arbetet som hantverkspedagog innebär även att föra dokumentation över kundens utveckling och behov för att följa upp och säkerställa att varje deltagare får rätt stöd och hjälp. Vårt mål är att bedriva en kundfokuserad verksamhet med hög kvalité, som hantverkspedagog hos oss är du en del av helheten inom verksamheten. Exempel på arbetsuppgifter: Möjligheterna att tillsammans med kund/deltagare styra arbetsuppgifternas karaktär är stor och det finns mycket utrymme att vara kreativ. I verksamheten arbetar du såväl med grupper som i en till en situation. Du är kontaktperson till några av våra kunder Arbetet innebär att enligt gällande lagar och föreskrifter föra dokumentation över kundens utveckling och behov. Följa upp och säkerställa att varje person får rätt stöd och hjälp. Idag dokumenterar enheten i Epsilon och Parasol. Arbeta med trä, textil, keramik, skulptur, teckning, måleri osv. Ta fram arbetsmetoder som utgår från ett pedagogiskt perspektiv. Dokumentering och rapportering. Personlig omvårdnad som hygien, toalettbesök, stöttning, social närvaro. Arbetstiderna på daglig verksamhet är förlagda måndag -fredag, kontorstid. Om DV Dalagatan. Hos oss kommer du få möjlighet att möta individer som drabbats av sjukdom, olycka eller yttre våld som gett en hjärnskada. Vi finns där för att säkerställa insats sysselsättning, höja livskvalitén, stärka och ge glädje med livet. Utgångspunkten i vår verksamheter är våra kunders självbestämmanderätt där vi erbjuder ett individuellt anpassat stöd som genomgående präglas av respekt, engagemang och nyfikenhet. Verksamhetens tre huvudområden är kreativt skapande, kognitiv träning och fysisk träning/friskvård. För oss är det viktigt att lyfta och stärka varje individs styrkor och resurser. På Dalagatan har kunderna i vuxen ålder drabbats av sjukdom, olycka eller genom yttre våld fått en förvärvad hjärnskada. Därför är det vanligt att kunden har bekymmer med sitt språk, minne, koncentrationsförmåga, uttröttbarhet, exekutiva funktioner och perceptionsstörningar. Vem söker vi? Vi söker dig som är utbildad hantverkspedagog och en vilja att göra skillnad. Du har lätt att samarbeta med andra och har en förmåga att vara flexibel och lyhörd när det behövs. Du är utbildad hantverkspedagog. Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete med LSS och har omsorgsvana. Det är krav på goda kunskaper i svenska språket, i både tal och skrift. Övrig information Anställningsform: Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Omfattning: 85 % Tillträde: 2025-05-01 Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 2025-03-10 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Verksamhetschef Åsa H Caesar 010-1304104 [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

10 februari 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Fordonsmontör till Södertälje
Fordonsakademin Sverige AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Vi söker nu flera fordonsmontörer till vår kund i Södertälje! Om tjänsten Som montör hos vår kund har du en central roll i produktionsprocess och spelar en avgörande roll för att bibehålla och stärka deras rykte inom högkvalitativa påbyggnader för fordon. I denna position kommer du att arbeta nära ett dedikerade produktionsteam för att säkerställa att varje projekt uppfyller deras stränga kvalitetskrav. Att lyckas i denna roll kräver hög effektivitet, precision och en konstant strävan efter personlig utveckling och kompetensförbättring. Ansvar: Montering och installation av olika fordonsrelaterade produkter med en stark fokus på kvalitet. Utföra elinstallationer och felsökningar. Samverka med teamet för att säkerställa att alla aspekter av byggnationen uppfyller specifikationer och kundkrav. Bidra med teknisk kompetens och lösningar vid installationer eller problem. Upprätthålla en ren och säker arbetsmiljö. Kvalifikationer: Relevant teknisk utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Goda kunskaper inom elarbete, gärna med erfarenhet från fordonsbranschen. Är Meriterande. God problemlösningsförmåga. Hög arbetsmoral och förmåga att arbeta självständigt samt i team. God verbal och skriftlig kommunikationsförmåga på svenska. God verktygsvana. Om anställningen: Heltidsanställning med placering i Södertälje. Start omgående Intervjuer kommer att genomföras löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Urvalsarbetet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag. Välkommen med din ansökan!

10 februari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Enterprise Account Executive
Benify AB
Företagssäljare

Benify is a globally recognized HR tech company dedicated to delivering top-notch benefits through its rewards platform. With an internationally diverse team of 500+ Benifyers across 6 countries, we are successfully collaborating with around 1500 customers and meeting the needs of close to two million users worldwide . Our mission is all about empowering individuals, supporting them to realize their full potential while promoting an engaging and sustainable work atmosphere where everyone is included and valued - "Because People Matter" . Are you a dynamic professional with a proven track record in sales and an interest in understanding customers' needs? Then we have an exciting opportunity for a qualified individual to focus on the private sector in our Nordic market as an Enterprise Account Executive. Your contribution will be critical to our continued success, and you will have the opportunity to work with larger enterprise customers in the Nordics. You will be responsible for driving revenue growth by establishing and maintaining strong relationships with our valued private sector prospects. If you are ready for a challenging but rewarding role, you will become a key player in reshaping the employee benefits technology landscape. Here is your chance to become part of our innovative and dynamic team that continues to grow! In this role you will: Prospect and target potential clients, leading to effective meetings and engaging software demonstrations. Conduct pre-sales activities, implementing marketing strategies, showcasing software demos, and creating compelling business cases. Identifying client needs and crafting strategic solutions that align with their business objectives. Manage the full sales cycle, from contract negotiation to closure. Actively participate in marketing and pre-sales events, webinars, and client-related activities. Personal Attributes We are seeking someone with a results-driven approach to sales, who genuinely enjoys understanding customer needs. You should excel at independently managing your time in a self-leading role and possess exceptional relationship-building skills crucial for closing deals with clients. You are curious and embrace creative thinking, employ multi-channel communication, and use data-driven strategies to think innovatively. Your strong problem-solving mindset, coupled with a results-oriented approach, is key. We also see that you have: At least 5 years of Enterprise Sales experience Experience of complex Tech/SaaS-sales and/or sales experience in HR Tech Familiarity with the SaaS industry and working with partners Experience winning new businesses Fluency in Swedish & English both spoken and written It's an extra if you also have... Experience in benefits tech Experience working with a defined Sales Methodology- MEDDIC, Challenger etc A Bachelor’s degree in Business Economics, Human Resources or similar Perks of being a Benifyer Generous wellness allowance or health budget 30 days vacation Pension Guaranteed work-life balance with a hybrid work model Annual conference and a variety of social events and activities at our offices Workation - possibility to work abroad within EU . If you want to know more about what it's like to work at Benify, please check out our careers page here. Practical Information Start: The search for the perfect fit starts now! Extent: Full-time, 100% Location: Stockholm We encourage you to apply by submitting your CV and/or LinkedIn profile using the application form below. Constant application screening implies our search may end before the last application date, so hurry! We are an equal opportunity employer and are happy to accommodate any reasonable adjustments necessary to help you during the interview process.

10 februari 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Summer job - Webranking by Comprend
AuraGroup AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Do you want to work during the summer with researching and helping European companies meet their stakeholder’s expectations of digital communications? We help listed companies understand the gaps between their stakeholders' expectations and the information that they provide on their corporate websites. Every year, we evaluate how well the largest companies in Europe meet the expectations of key stakeholders when it comes to their digital communications. The results form the basis of Webranking by Comprend – Europe's leading corporate website survey. The role We are looking for summer hires with a strong interest in corporate communications to this year’s ranking of the websites of Europe's 700 largest companies. During the summer, you will be expected to review the websites of listed companies to examine if the websites have the content stakeholders are looking for in areas such as Sustainability, Investor Relations and Careers. The ranking is done using our custom-made tool. >Learn more about Webranking Who are you? You are yourself in all dimensions, and that's your greatest strength. We won’t ask you to fit in, but you will always belong – we are a place for curiosity and a growth mindset above all, but some of these traits are a good start. You have a well-organised and studious approach, showing a strong commitment to achieving set goals. Enjoying both teamwork and independent tasks, your focus and dedication stand out. With a persistent attitude, you ensure the high quality of your work and pay close attention to details. Handling tight deadlines is part of your skillset, balancing timely delivery with maintaining a high standard. We would like you to Have knowledge about and a strong interest in either financial communication (e.g. financial and business terminology, financial reporting, financial analysis) or sustainability and careers communication (e.g. sustainability reporting, sustainability strategies, employer branding). Have knowledge of and interest in digital communication(e.g. websites, social media). Be capable of quickly processing and interpreting large amounts of information, including making quick decisions independently. Be eager and quick to learn. Have basic knowledge of administrative tools such as Excel. Fluency in Swedish. Have strong English language skills. Details about the position and application This is a temporary position that starts in June and ends in late August. You will be expected to work from our office at Sveavägen 20 for the most part since this role requires frequent discussions with your team. You will be part of both a bigger team of 10 colleagues and a smaller team of 4 colleagues. One team will be focused on evaluating content related to financial information, such as investor relations and financial reporting. The other team will be focused on evaluating content related to sustainability and career information. Please mention in your application which team you would be interested in joining. We will be reviewing applications on-going. For enquiries, contact [email protected] or [email protected] We look forward to receiving your application. Comprend is a partner for tech-enabled marketing and communication We are 300+ specialists collaborating across Sweden, Finland, Poland and the UK. Comprend boasts extensive expertise and a strong track record in B2B, B2C and corporate communication. Bridging the gap between marketing and communication, we accelerate return on investments and create immediate and extraordinary change for our customers’ businesses. With us, your voice will be one of many diverse, highly valued perspectives that shape our ways of working and partnering with our clients.

10 februari 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025