När Familjeläkarna startade år 2008 hade vi som mål att ge våra patienter samma vård som vi skulle ge vår egen familj. Denna vision har vi fortfarande. Vi är engagerade och bryr oss om människor. Vi tar ansvar, vill göra skillnad och hjälpa människor. Vår kommunikation och verksamhet präglas av kunskap, arbetsglädje, effektivitet och innovativ utveckling. Vi söker nu en sjuksköterska till ASIH i Innerstaden, kvällspass (40-60% eller enligt ök) Vi söker dig som vill arbeta med avancerad sjukvård i hemmet; ett självständigt och stimulerande arbete med fokus på god omvårdnad och symtomlindring, t ex under pågående onkologisk behandling eller under livets sista tid. Du kommer att arbeta i ett väl sammansvetsat team med läkare, sjuksköterskor, arbets- och fysioterapeut, dietist och kurator. Söker du en arbetssituation där du kan påverka både din och verksamhetens utveckling? Där ditt engagemang och din drivkraft kan bidra till goda och mätbara resultat? En verksamhet med korta beslutsvägar där patienten står i centrum? Välkommen att söka tjänsten som sjuksköterska och bli en del av vårt team! Beskrivning av tjänsten Som sjuksköterska i avancerad hemsjukvård har du ett omväxlande och självständigt arbete med sedvanliga sjuksköterskeuppgifter i patientens hem. Du medverkar du till att patient och närstående blir delaktiga i vården och att de ska känna sig trygga i hemmet under en period av svår sjukdom. Vården ska tillgodose fysiska, psykiska, sociala och existentiella behov. Vi dokumenterar i journalsystemet Take Care och planerar vården i verktyget Mobil Klinik. Vi kan erbjuda en trevlig arbetsplats i nyrenoverade lokaler på Östermalm, ett stenkast från Djurgården. Bli en del av vårt härliga Team med möjlighet till utveckling och en konkurrenskraftig lön utifrån din kompetens. Vi välkomnar förbättringsförslag och vill alltid utveckla verksamheten framåt. Dina kvalifikationer Arbetet ställer krav på förmåga att arbeta självständigt och att ta egna initiativ. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet, god samarbetsförmåga och ett genuint intresse för vård i patientens hem. Du är positiv, initiativrik, flexibel och känner dig säker i din yrkesroll. Du ser som ditt självklara ansvar att bidra till ett positivt arbetsklimat. Körkort är ett krav. Det är meriterande att ha erfarenhet av hemsjukvård eller avancerad sjukvård i hemmet. Adekvat specialistutbildning är meriterande, t ex i onkologisk vård, i palliativ vård eller som distriktssjuksköterska. Tjänsten är kvällspass/ inkl. helg, (40-60% eller enligt ök). Vi tillämpar sex månaders provanställning. Vi arbetar för mångfald och jämställdhet och är en hälsofrämjande arbetsgivare som arbetar aktivt med att ständigt utveckla verksamheten. Familjeläkarna är kvalitets och miljöcertifierade enligt ISO. Låter det intressant, tveka inte hör av dig för vidare information! Varmt välkommen med din ansökan till oss, urval och intervjuer sker löpande. Bifoga gärna din sjuksköterskelegitimation och ditt examensbevis i din ansökan. Vi undanber oss vänligt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
När Familjeläkarna startade år 2008 hade vi som mål att ge våra patienter samma vård som vi skulle ge vår egen familj. Denna vision har vi fortfarande. Vi är engagerade och bryr oss om människor. Vi tar ansvar, vill göra skillnad och hjälpa människor. Vår kommunikation och verksamhet präglas av kunskap, arbetsglädje, effektivitet och innovativ utveckling. Vi söker nu en sjuksköterska till ASIH i Innerstaden - timanställd Vi söker dig som vill arbeta med avancerad sjukvård i hemmet; ett självständigt och stimulerande arbete med fokus på god omvårdnad och symtomlindring, t ex under pågående onkologisk behandling eller under livets sista tid. Du kommer att arbeta i ett väl sammansvetsat team med läkare, sjuksköterskor, arbets- och fysioterapeut, dietist och kurator. Söker du en arbetssituation där du kan påverka både din och verksamhetens utveckling? Där ditt engagemang och din drivkraft kan bidra till goda och mätbara resultat? En verksamhet med korta beslutsvägar där patienten står i centrum? Välkommen att söka tjänsten som sjuksköterska och bli en del av vårt team! Beskrivning av tjänsten Som sjuksköterska i avancerad hemsjukvård har du ett omväxlande och självständigt arbete med sedvanliga sjuksköterskeuppgifter i patientens hem. Du medverkar du till att patient och närstående blir delaktiga i vården och att de ska känna sig trygga i hemmet under en period av svår sjukdom. Vården ska tillgodose fysiska, psykiska, sociala och existentiella behov. Vi dokumenterar i journalsystemet Take Care och planerar vården i verktyget Mobil Klinik. Vi kan erbjuda en trevlig arbetsplats i nyrenoverade lokaler på Östermalm, ett stenkast från Djurgården. Bli en del av vårt härliga Team med möjlighet till utveckling och en konkurrenskraftig lön utifrån din kompetens. Vi välkomnar förbättringsförslag och vill alltid utveckla verksamheten framåt. Dina kvalifikationer Arbetet ställer krav på förmåga att arbeta självständigt och att ta egna initiativ. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet, god samarbetsförmåga och ett genuint intresse för vård i patientens hem. Du är positiv, initiativrik, flexibel och känner dig säker i din yrkesroll. Du ser som ditt självklara ansvar att bidra till ett positivt arbetsklimat. Körkort är ett krav. Det är meriterande att ha erfarenhet av hemsjukvård eller avancerad sjukvård i hemmet. Adekvat specialistutbildning är meriterande, t ex i onkologisk vård, i palliativ vård eller som distriktssjuksköterska. Tjänsten är timanställning och inkluderar dag, kväll samt helgpass. Vi arbetar för mångfald och jämställdhet och är en hälsofrämjande arbetsgivare som arbetar aktivt med att ständigt utveckla verksamheten. Familjeläkarna är kvalitets och miljöcertifierade enligt ISO. Låter det intressant, tveka inte hör av dig för vidare information! Varmt välkommen med din ansökan till oss, urval och intervjuer sker löpande. Bifoga gärna din sjuksköterskelegitimation och ditt examensbevis i din ansökan. Vi undanber oss vänligt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
När Familjeläkarna startade år 2008 hade vi som mål att ge våra patienter samma vård som vi skulle ge vår egen familj. Denna vision har vi fortfarande. Vi är engagerade och bryr oss om människor. Vi tar ansvar, vill göra skillnad och hjälpa människor. Vår kommunikation och verksamhet präglas av kunskap, arbetsglädje, effektivitet och innovativ utveckling. Vi söker nu en sjuksköterska (vikariat) till ASIH i Innerstaden (Garnisonen, Östermalm) Vi söker dig som vill arbeta med avancerad sjukvård i hemmet; ett självständigt och stimulerande arbete med fokus på god omvårdnad och symtomlindring, t ex under pågående onkologisk behandling eller under livets sista tid. Du kommer att arbeta i ett väl sammansvetsat team med läkare, sjuksköterskor, arbets- och fysioterapeut, dietist och kurator. Söker du en arbetssituation där du kan påverka både din och verksamhetens utveckling? Där ditt engagemang och din drivkraft kan bidra till goda och mätbara resultat? En verksamhet med korta beslutsvägar där patienten står i centrum? Välkommen att söka tjänsten som sjuksköterska och bli en del av vårt team! Beskrivning av tjänsten Som sjuksköterska i avancerad hemsjukvård har du ett omväxlande och självständigt arbete med sedvanliga sjuksköterskeuppgifter i patientens hem. Du medverkar du till att patient och närstående blir delaktiga i vården och att de ska känna sig trygga i hemmet under en period av svår sjukdom. Vården ska tillgodose fysiska, psykiska, sociala och existentiella behov. Vi dokumenterar i journalsystemet Take Care och planerar vården i verktyget Alfa (fd Epsilon). Vi kan erbjuda en trevlig arbetsplats i nyrenoverade lokaler på Östermalm, ett stenkast från Djurgården. Bli en del av vårt härliga Team med möjlighet till utveckling och en konkurrenskraftig lön utifrån din kompetens. Vi välkomnar förbättringsförslag och vill alltid utveckla verksamheten framåt. Dina kvalifikationer Arbetet ställer krav på förmåga att arbeta självständigt och att ta egna initiativ. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet, god samarbetsförmåga och ett genuint intresse för vård i patientens hem. Du är positiv, initiativrik, flexibel och känner dig säker i din yrkesroll. Du ser som ditt självklara ansvar att bidra till ett positivt arbetsklimat. Körkort är ett krav. Det är meriterande att ha erfarenhet av hemsjukvård eller avancerad sjukvård i hemmet. Adekvat specialistutbildning är meriterande, t ex i onkologisk vård, i palliativ vård eller som distriktssjuksköterska. Tjänsten, ett vikariat, sex månader eller längre, max ett år. Heltid, 37 tim/vecka och inkluderar dag- och kvällspass samt var tredje helg. Vi arbetar för mångfald och jämställdhet och är en hälsofrämjande arbetsgivare som arbetar aktivt med att ständigt utveckla verksamheten. Familjeläkarna är kvalitets och miljöcertifierade enligt ISO. Låter det intressant, tveka inte hör av dig för vidare information! Varmt välkommen med din ansökan till oss, urval och intervjuer sker löpande. Bifoga gärna din sjuksköterskelegitimation och ditt examensbevis i din ansökan. Vi undanber oss vänligt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Är du en målinriktad säljare med erfarenhet av IT- och teknisk försäljning? Vill du vara en del av ett innovativt företag som erbjuder flexibla, kostnadseffektiva och högkvalitativa lösningar för företag i behov av förstärkning av sina tekniska team? Då kan detta vara din nästa utmaning! Om rollen Som säljare hos vår kund kommer du att spela en nyckelroll i att representera en modern offshore-modell som fokuserar på smidig integration med kundens team och långsiktiga relationer. Du kommer att arbeta nära både vår CCO och COO, vilket ger dig möjlighet att påverka och utveckla vår affär. Dina ansvarsområden inkluderar: Prospektering och aktiv bearbetning av nya kunder inom IT-sektorn genom research, nätverkande och direktkontakt. Bygga och upprätthålla långsiktiga kundrelationer genom att förstå och tillgodose kundernas behov, med stöd från ditt team. Ha ett nära samarbete med det tekniska teamet och andra säljkollegor för att säkerställa att vi erbjuder rätt lösningar till kunderna. Driva försäljningsprocessen från leadgenerering till avslutande av affärer, inklusive förhandlingar och kontraktsskrivning. Arbeta strategiskt med teamet för att utveckla nya affärsmöjligheter och expandera på marknaden. Uppnå och överträffa försäljningsmål genom en kombination av nykundsförsäljning och expansion av befintliga kunder. Vem söker vi? För att lyckas i rollen ser vi att du är målfokuserad, kommunikativ och självgående. Du har ett affärsmässigt tänk och kan anpassa ditt arbetssätt för att skapa långsiktiga kundrelationer. Du har dokumenterad erfarenhet av försäljning inom IT eller tech och trivs med att arbeta i en snabbföränderlig miljö där du får ta stort eget ansvar. Vi ser även att du: Har minst 2 års erfarenhet av IT/tech/SaaS-försäljning. Har minst 3 års erfarenhet av B2B-försäljning. Har god förmåga att bygga relationer och skapa förtroende hos kunderna, med stöd av ditt team. Har utmärkta kommunikationsförmågor, både muntligt och skriftligt, på svenska och engelska. Har erfarenhet av att arbeta självständigt men också som en del av ett team för att driva försäljningsprocesser från början till slut. Vad kan vi erbjuda dig? Möjlighet att arbeta nära företagets ledning och påverka bolagets framtid. Stora utvecklingsmöjligheter och möjlighet att avancera till en ledarroll. Flexibelt arbete med stort ansvar och frihet. Friskvårdsbidrag på 5 000 SEK. Semesterersättning och pensionsförmåner. Lönemodell: Grundlön: 30 000 - 35 000 SEK (baserat på tidigare erfarenheter). Provision och bonusar OTE (On Target Earnings): År 1: 80 000 - 100 000 SEK/månad. Är detta nästa steg i din karriär? Då rekommenderar vi att du skickar in din ansökan så snart som möjligt, eftersom vi tillämpar löpande urval. Anställningsvillkor Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid. Anställningsform: Heltid, 100 %. Denna rekrytering genomförs i samarbete med HIRED, specialister på rekrytering inom kommersiella roller.
Om Nova Psykiatri Nova Psykiatri är ett nystartat och snabbväxande företag grundat av psykologer, med målet att ha både Sveriges nöjdaste patienter och medarbetare. Vi har huvudkontor i Stockholm men även mottagningar i andra städer. Om rollen Vi söker nu legitimerade psykologer för att stärka vårt team i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi har även annons ute för PTP-Psykolog, som du kan hitta här. Primära arbetsuppgifterna: Utföra neuropsykiatriska utredningar av både vuxna och barn, med primär frågeställning ADHD och/eller Autism. Arbetet sker främst i eller i närheten av den stad där du är baserad, men kan även ske på orter längre bort. Du bör alltså vara bekväm med visst resande i tjänsten. Delar av utredningarna kan ske digitalt, men utförs primärt fysiskt tillsammans med patienten. Utöver utredningar kan det bli aktuellt att en del av arbetet sker med andra arbetsuppgifter. Dessa uppgifter kommer dock tas fram i samråd med dig, för att vara någonting som du tycker är roligt och givande. Exempel på vad övriga arbetsuppgifter kan vara: Handledning av PTP-Psykologer eller Psykologpraktikanter. Bidra i att förbättra företagets processer. Delta i arbete i andra delar av verksamheten, exempelvis i marknadsföring, rekrytering mm. Hålla internutbildningar. Utveckla behandlingsprogram för patienterna efter genomförd utredning. Vem vi söker Leg. Psykolog. Erfarenhet av utredningar sedan tidigare är meriterande men inget krav. Vi letar efter dig som är intresserad av att kombinera effektivitet, kvalitet och patientnöjdhet i ditt arbete. Du är även social och driven, gillar att utvecklas och öppen för förändringar. Du ser patienten som någon vars förväntningar du alltid vill försöka överträffa, och du vill hela tiden förbättras. Vi letar främst efter rätt person snarare än rätt erfarenhet. Så länge du är psykolog så uppmuntrar vi dig att söka även om du inte har erfarenhet av arbetsuppgifterna. Vad vi erbjuder Möjlighet att få vara med tidigt på en spännande företagsresa mot att ha Sveriges nöjdaste patienter och anställda. Stor grad av frihet och eget ansvar, med så lite interna möten som möjligt. Flexibla arbetstider. Möjlighet att lägga upp arbetsveckorna på ett sätt som passar dig. Hybrid: Arbeta delar av arbetet hemifrån om du vill. Support i rollen av psykologassistenter som hjälper dig med mycket av det administrativa i arbetet, så att du kan fokusera så mycket som möjligt på arbetet med patienterna. Var med och påverka och förbättra verksamheten om du vill. Förbättringsidéer uppmuntras starkt. Konkurrenskraftig lön samt framtida möjligheter till bonus. Tjänstepension. Friskvårdsbidrag: 5000 SEK per år. 5 veckors semester, med 1 extra semesterdag för varje år du är kvar på företaget. Användarvänlig teknik: Nova erbjuder Macbook till alla anställda, samt ipads för all testning. Utöver det får du bl.a. skärm, hörlurar och kamera för hemarbete, samt nya och användarvänliga system att arbeta i. Möjligheter till vidareutbildningar såväl internt som externt. Sociala aktiviteter tillsammans såsom AWs, fester och events tillsammans med kollegor. Plats: Stockholm Anställningsform: Heltid Hur går processen till? Ansökan: Fyll i dina kontaktuppgifter, ladda upp ditt cv och svara på ett par flervalsfrågor (Personligt brev behövs ej). Har du ditt cv färdigt bör det inte ta mer än ett par minuter. Tester: Som nästa steg i rekryteringsprocessen kommer du att genomföra två psykometriska tester, som tar 20-30 minuter styck att genomföra.Dessa hjälper oss att objektivt och rättvist bedöma alla kandidater. Intervju: Går du vidare bokar vi in 1–2st intervjuer. Intervjuerna är till dels för att lära känna dig, men även för att du ska kunna ställa frågor om oss och tjänsten, för att se om det känns som en match för oss båda. Intervjuerna kan antingen ske på vårt kontor i Stockholm eller digitalt, du väljer själv. På Nova värderar vi rätt person och att vi har blandade erfarenheter och kunskaper. Sök därför gärna om du är intresserad, även om du inte tror dig ha rätt erfarenheter.
ArbetsuppgifterI denna roll kommer du att arbeta nära projektledaren och huvudprojektledaren, där du stöttar dem med analyser och utredningar av ekonomiska frågor inom projektet. Du ansvarar för att analysera och följa upp orsaker till avvikelser gentemot prognoser och årsplan, i samarbete med projektledningen. Vid behov kan du även vara föredragande i ekonomiska frågor inom olika mötesforum. En viktig del av arbetet innebär att skapa struktur för analys och uppföljning inom projektets ekonomiområde, vilket innefattar arbetssätt, hantering av ÄTA, schabloner, prognoser, riskbedömningar, osäkerheter, oförutsedda kostnader, index och volymer. Du säkerställer kvaliteten på underlagen för projektets ekonomiska rapporteringar och stödjer projektledaren i prognosarbetet genom att kvalitetssäkra prognoserna och ta fram relevanta prognosunderlag i dialog med projektledare och delprojektledare. Arbetsuppgifterna kan variera beroende på de enskilda projektens behov, vilket gör rollen både dynamisk och utvecklande. Kvalifikationer Du har en högskole- eller universitetsexamen inom ekonomi. Du har minst 5 års erfarenhet av ekonomiska analyser i stora infrastrukturprojekt. Du har erfarenhet av att arbeta i ekonomisystemet Unit4 Business World (UBW)/Agresso. Du har tidigare arbetat inom statlig verksamhet. Du är flytande i svenska och engelska, i tal och skrift. Personliga egenskaper Vi söker en person med god samarbetsförmåga och ett starkt initiativtagande, som trivs i en roll där både självständighet och lagarbete är viktiga. Du är flexibel och anpassningsbar utifrån arbetsbelastning, samtidigt som du arbetar strukturerat och målinriktat. Med en utåtriktad och tydlig kommunikationsstil har du lätt för att skapa förtroende och bygger relationer med ödmjukhet. Din analytiska förmåga gör att du snabbt kan identifiera mönster och dra välgrundade slutsatser, vilket bidrar till en effektiv och kvalitativ arbetsprocess. Företagspresentation Vår kund är ett statligt affärsverk som förvaltar stamnätet för elkraften i Sverige. De bedriver även forskning- och utvecklingsprojekt på många områden för att främja ny teknik. Huvudkontoret finns i Stockholm och här behöver man som konsult säkerhetsprövas för de flesta uppdrag. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start 1-apr-2025 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 31-mar-2026 med god möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters och arbeta som konsult hos vår spännande kund. Distansarbete kan maximalt uppgå till 50% av arbetstiden, vilket innebär att du behöver vara på plats i Sundbyberg minst 2-3 dagar/vecka. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).
Nu söker vi skadereglerare till framtida uppdrag! Vi erbjuder en variation av både konsultuppdrag och direktrekryteringar på heltid. Ta chansen och skicka en spontanansökan så hjälper vi dig att hitta din nästa arbetsplats! Vem är du vi söker? Vi letar efter dig med erfarenhet av skadereglering och administration. Du värdesätter service och att hjälpa andra människor. Du tar dig an dina arbetsuppgifter på ett strukturerat sätt och har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter. Du är duktig på att kommunicera i både tal och skrift och kan erbjuda konstruktiva lösningar på tvister för att ge nöjda parter. Du drivs av att ta ansvar, är självgående, lugn och ser lösningar framför hinder och trivs med att ha telefon och mail som huvudsakliga arbetsverktyg. Du som söker uppfyller nedan krav: Minst ett års erfarenhet från skadeadministration eller kundtjänst/kundsupport. Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter. Behärskar Officepaketets samtliga delar. Goda kunskaper i Excel är en fördel. Avslutad gymnasieutbildning, meriterande med inriktning inom ekonomi. Är flytande i svenska och har väldigt goda kunskaper i engelska. Har du dessutom ytterligare språkkunskaper är det ett stort plus! VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och kontaktar dig om vi får in matchande uppdrag. I denna rekryteringsprocess utförs intervjuer, bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
Vi söker nu dig som har erfarenhet av att skifta däck på bilar. Välkommen med din ansökan! Arbetsuppgifter Vi söker duktiga däckmontörer för säsongsarbete som startar i mars månad och pågår cirka 2-3 månader med goda chanser till förlängning. Du kommer jobba hos en auktoriserad och professionell bilverkstad i Segeltorp/Smista, med moderna verktyg och lokaler. Dina arbetsuppgifter kommer innebära att hjälpa verkstadens kunder med däckbyte från vinterdäck till sommardäck, köra in och ut bilar, samt hämta och lämna däck på lagret. Din profil Vi söker dig som tidigare har jobbat med däckskifte eller har ett privat intresse för bilar. Du har gärna läst fordonstekniska programmet på gymnasiet alternativt "hobbymekat". För att lyckas i rollen krävs det att du är arbetsvillig, stresstålig och inte rädd för att arbeta fysiskt. Det här är ett jobb för dig som är självgående och som har ett trevligt bemötande gentemot kunder och kollegor. Krav för att du ska vara aktuell för tjänsten är: Du har B-körkort och har god fysik Du har arbetat med däckskifte tidigare, alternativt gjort det privat Det är meriterande om du har erfarenhet av montering och balansering av däck Arbetstiderna är förlagda under dagtid måndag-fredag. Detta är en tjänst på heltid. Du kommer jobba som uthyrd konsult och få en anställning hos Starfinder samt en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig i ditt arbete. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Frida Eriksson, 076-009 65 02. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig, välkommen med din ansökan!
Har du en passion för bilar och teknik och drömmer om en karriär som fordonstekniker? Då har vi den perfekta möjligheten för dig! Nu söker Speedy Bilservice en servicetekniker till sin anläggning i Nacka. Arbetsuppgifter Som mekaniker på Speedy Bilservice blir du en viktig del av vårt team och får möjlighet att utvecklas i en miljö som kombinerar teknisk expertis med snabb och personlig service. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Service, reparation och felsökning på personbilar och lätta lastbilar av olika märken. Försäljning och rådgivning som förbättrar våra kunders bilägande. Samarbete med kollegor för att leverera tjänster av hög kvalitet och säkerställa nöjda kunder. Tillsammans strävar vi efter att hålla en hög standard på våra tjänster och stärka vårt framgångsrika team på Speedy Bilservice! Din profil För att trivas hos Speedy Bilservice ser vi att du har: Utbildning som fordonstekniker eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Erfarenhet av service och reparationer på bilar i en professionell verkstad. God datorvana och administrativ förmåga. Förmåga att kommunicera obehindrat på svenska. Manuellt B-körkort (krav). Vi söker dig som är tekniskt kunnig, serviceinriktad och har en positiv inställning. Du trivs med att ta ansvar och tycker om att ha kundkontakt i din vardag. Ansökan och tillträde Tjänsten är på heltid med start enligt överenskommelse. Vi tillämpar sex månaders provanställning och erbjuder individuell lönesättning. Intervjuer sker löpande, och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. I denna rekrytering samarbetar vi med Starfinder. Vid frågor om tjänsten, kontakta Frida Eriksson på 076 009 65 02 eller Malin Dunder på 076 777 67 62. Om Speedy Bilservice Speedy Bilservice är en del av Mekonomen, som driver Nordens ledande bilverkstadskedjor. Vi är kända för vårt höga kundbetyg på 4,7 av 5, och vårt fokus ligger på snabb, ärlig och effektiv service. På Speedy Bilservice sätter vi alltid kunden i centrum och strävar efter att leverera service som överträffar deras förväntningar. Välkommen att bli en del av vårt framgångsrika team!
Europeiska Motor grundades 1960 och är en av Sveriges största enskilda auktoriserade återförsäljare av Toyotabilar. Företaget omsätter 1,4 miljarder kronor och har ca 150 medarbetare. Europeiska Motor är belägna i norra Stockholm där de har fullserviceanläggningar i Rissne, Vällingby, Täby, Arlandastad, Östermalm och i Gävle. Europeiska Motor expanderar och söker nu fler Customer Managers/Bilsäljare till deras anläggning i Täby. Dina arbetsuppgifter Som Bilsäljare/Customer Manager kommer du att få lära dig bilaffären från grunden och få möjlighet att bli en riktigt framgångsrik bilsäljare. Du kommer att äga hela säljprocessen, där du på ett proaktivt och nytänkande sätt bearbetar nya kunder och tar hand om allt från första kundkontakten till leverans. Du kommer att bygga och bearbeta din egen kundstock och jobbar för en nära, stark och långvarig kundrelation. Du kommer att jobba med ett brett sortiment av både nya och begagnade bilar och du säljer även attraktiva tilläggstjänster- och produkter som t.ex. tillbehör, serviceavtal och finansieringslösningar, vilket garanterar dina kunder ett enkelt och smidigt bil- ägande. Genom uppföljning och återkommande kontakt säkerställer du också en lojal kundgrupp och återkommande försäljning. Din profil För att lyckas i rollen ser vi att du har en bakgrund inom försäljning och/eller kundservicearbete. Du bör vara redo att ta nästa steg i karriären och se långsiktigt på jobbet som Customer Manager. Viktigast för att bli en framgångsrik säljare hos Europeiska Motor är din personlighet. Du bör ha ett stort säljdriv samt vara tävlings- och målinriktad men du bör också vara ödmjuk, tålmodig, noggrann samt dela med dig av ditt engagemang. Du talar och skriver obehindrat på svenska. Körkort är ett krav. Här erbjuds du ett kvalificerat arbete på ett modernt och kundfokuserat företag med över 50 år i branschen. Du får en tydlig utvecklingsplan för din karriärmöjlighet, med relevanta utbildningar inom produkt och kringtjänster. Detta är en trygg och stabil arbetsplats med högt i tak, kompetenta och lyhörda ledare samt trevliga och stöttande kollegor. Inte minst, så får du jobba med ett av världens största bilmärken. Detta är en tjänst på heltid, med start så snart det är möjligt. Arbetstiderna är förlagda 9-18, helger kommer också förekomma i tjänsten. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Frida Eriksson, 076-009 65 02. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer