Administrativ assistent på deltid!
Clevry Sweden AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Om företaget Mer information om företaget ges vid intervju med Clevry. Din roll Vi söker en administrativ assistent som vill arbeta en dag i veckan vid sidan av sina studier med finance- och claims-relaterade uppgifter. I rollen kommer du arbeta med felsökning, kontroll och hantering av fakturor och betalningar för att säkerställa att ekonomiska processer fungerar smidigt. I rollen ingår även kundfakturering och kundkontakt via telefon och mail. Huvudsakliga arbetsuppgifter Kontrollera listor för att identifiera ofullständiga inbetalningar från avtalskunder Analysera avdrag och differenser Hantering av inkassoärenden Felsöka och korrigera fakturor så att de kan regleras korrekt i systemet Din profil För den här tjänsten behöver du vara student på eftergymnasial nivå. Du behöver ha grundläggande kunskaper i Excel och ett intresse för system. Det är meriterande om du har tidigare arbetat i en administrativ roll eller en roll inom kundservice. För att lyckas i rollen ser vi att du är duktig på att arbeta självständigt, du är strukturerad, noggrann och prestigelös i ditt arbete. Detta är ett konsultuppdrag via Clevry på inledningsvis 6 månader med möjlighet att arbeta heltid under sommaren. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess ansvarar konsult- och rekryteringsföretaget Clevry för rekryteringsprocessen. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Servicetekniker - installation - felsökning
SAPS Service Management AB
Installations- och serviceelektriker

OM Saps På engelska betyder Saps livskraft och det är en mycket bra beskrivning på vad vi erbjuder företag och offentliga verksamheter runt om i Sverige. Saps Service Management finns över hela landet och erbjuder den bästa servicen inom affärsområdena Fastighet och Infrastruktur. Vår service frigör tid och energi för våra kunder, som de kan investera i sina verksamheter. Vi är ett expansivt och entreprenörsdrivet företag med stora visioner. Vi finns idag på den svenska marknaden med över 200 medarbetare, och tillväxten kommer att fortsätta. Våra medarbetare visar ett stort engagemang, kompetens och initiativförmåga vilket gör att vi kan leverera Sveriges bästa kundservice. Vi uppmuntrar vår personal till att bidra till vår utveckling genom att komma med egna kreativa idéer i nära samarbete med våra kunder och kollegor. OM rollen du söker Vi söker en Servicetekniker med huvudsakligt ansvar för installation och felsökning av digitala vägghängda skärmar i offentliga miljöer. Du kommer att arbeta i en dynamisk miljö med varierande uppdrag hos våra kunder. Dina uppgifter kommer att innefatta allt från installation av hårdvara och konfiguration av nätverk, till felsökning av tekniska problem och underhåll av system. Installation av digitala skärmsystem och tillhörande nätverksinfrastruktur. Konfiguration och optimering av nätverkslösningar. Felsökning av både hård- och mjukvara. Ge teknisk support och vägledning till kunder. Dokumentation och uppföljning av utförda arbeten. Vad vi söker i dig Erfarenhet av installation och underhåll av nätverkslösningar. God kunskap inom TCP/IP, routrar, switchar och andra nätverkskomponenter. Kunskap om installation av digitala skärmar och multimedia är meriterande. God problemlösningsförmåga och förmåga att arbeta självständigt. B-körkort Krav Är du en tekniskt skicklig problemlösare med erfarenhet av nätverk och digitala system? Vill du vara en del av ett framgångsrikt team som arbetar med framtidens teknik inom digitala skärmar? Då kan du vara den vi söker! Vad vi erbjuder Våra värdeord är oräddhet, enkelhet, flexibilitet och ansvarsfullhet och dessa ligger till grund för vårt gemensamma arbete och mål: Vår enkelhet, flexibilitet och oräddhet märks i vår entreprenörsanda, laganda och vårt kundfokus. Vi arbetar med eget ansvar som del i ett team med ett gemensamt mål vilket bidrar till att vi är ansvarsfulla – vi håller alltid vad vi lovar. Framgångsrika medarbetare hos oss oavsett funktion präglas av att de är drivna och handlingskraftiga samt att de har ett visst mått av entreprenörskap. Vi lägger mycket fokus på att alla våra medarbetare skall känna en samhörighet och trygghet och vi både mäter och följer noga upp att våra medarbetare har de bästa förutsättningar för att trivas på jobbet. Om du frågar en kollega på Saps vad det bästa med jobbet är så svarar de sannolikt, stämningen mellan kollegor, bra ledare, frihet under ansvar och att få jobba med god service till våra kunder. Vi tar hand om varandra och vi har kul tillsammans medan vi växer. Att jobba i ett bolag med en häftig plan på tillväxt innebär roliga saker för dig som anställd. Möjlighet att utvecklas i din befintliga roll eller vidare till nya roller, många nya kollegor och ett bolag som ständigt satsar på utveckling och framfart. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot din ansökan! Läs mer om oss på http://www.saps.se/

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Är du sjuksköterska och vill arbeta på Neurologiska kliniken i sommar?
Capio Sverige AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Capio S:t Görans Sjukhus På Capio S:t Görans sjukhus arbetar du i händelsernas centrum, på ett ”lagom” stort sjukhus med stark vi-känsla, cirka 2 500 stolta medarbetare och nöjda patienter. Vi är ett sjukhus med hög kvalitet, väl fungerande organisation med korta beslutsvägar och chefer som är närvarande i vardagen. Vi vill alltid utvecklas, ge en bättre och effektivare vård till patienterna men också ta hand om dig, ta tillvara dina idéer, din kompetens och hjälpa dig att utvecklas. Om Neurologiska kliniken Neurologiska kliniken består av tre slutenvårdsavdelningar med totalt 3 vårdplatser (NAVE, SIVA & NIMA) och en öppenvård som växer så det knakar. Olika neurologiska sjukdomstillstånd och symtom svarar för en avsevärd och ökande andel av de akuta sjukdomstillstånd som handläggs vid sjukhusets akutmottagning. Majoriteten (ca 95 %) av alla vårdtillfällen vid kliniken är av akut eller urakut karaktär. Vi behandlar flertalet neurologiska diagnoser. Stroke/TIA, MS och andra neuro-inflammatoriska sjukdomar, epilepsi, olika nervförtviningssjukdomar (till exempel Mb Parkinson, Mb Alzheimer, ALS m.m.) samt olika former av huvudvärk och muskelsjukdomar är vanliga diagnoser hos oss. Din roll Vi arbetar flödesinriktat och ser den personcentrerade vården som självklar i kontakten med våra patienter. Vi arbetar i tvärprofessionella team och ansvarar för 6-7 patienter per team. Som sjuksköterska är du en nyckelspelare. Vi erbjuder dig Vi på Neurologiska kliniken är vi stolta över att vara en klink i harmoni och värdesätter ett aktivt arbete för att värna den goda arbetsmiljön. Vi är sedan ett par år tillbaka fulltaliga vad gäller alla professioner. För att värna den goda arbetsmiljön ser vi ett stort värde i att ha bra timanställda sjuksköterskor året runt och vi kan även erbjuda vikariat juni-aug om så önskas. Samtliga Bitr. vårdenhetschefer har gedigen kunskap inom neurologi vilket gör att de har en stor förståelse och kunskap om vårt dagliga arbete och kan verka som en stor trygghet för dig på din nya arbetsplats. Vi är en vetgirig verksamhet! För oss är det viktigt att förstå klinikens ekonomi parallellt med att skapa förutsättningar för att ge den bästa vården till alla våra patienter varje dag. Vår vetgirighet har skapat en sund arbetsplats, med en trivsam arbetsmiljö, där vi värnar moderjord och har koll på våra "siffror". I samband med införandet av 11 h dygnsvila tog vi tillfället i akt och "moderniserade" schemat för vår omvårdnadspersonal. Vi ser alltid möjligheter före svårigheter. Introduktion! För oss är introduktionen A & O och du kommer arbeta tillsammans med en erfaren kollega under din introduktion. Där till erbjuder vi dig... • Närvarande chefer med 20-25 medarbetare per chef • En inkluderande arbetsplats där vi ALLA lär av varandra • Som anställd har du fri tillgång till vårt gym, även med gruppträningspass • Kollektivavtal • Engagerade, fackliga medarbetare som månar om din arbetsmiljö Om dig Vi söker dig som är sjuksköterska och med minst 1 års erfarenhet, gärna fler. Vi arbetar utifrån personcentrerad vård vilket vi vill att du behärskar. Du har minst 1 års erfarenhet av akutsjukvård och det är meriterande om du arbetat med neurologiska sjukdomar. Du tycker om att arbeta i team och är trygg i din roll som arbetsledande sjuksköterska. Genom bra kommunikation, gott samarbete och kompetens är du delaktig i att upprätthålla den positiva arbetsmiljö- och patientsäkerhet som kliniken arbetat fram. Vi söker dig som kan jobba minst 5 veckor under sommarperioden. Det finns möjlighet att börja arbeta tidigare under våren. Om du har närhet till skratt, humor och värme så vågar jag säg att du är klippt och skuren för vår verksamhet. Jag hoppas på att höra av dig, Martina Gårder Publicerat: 2025-02-07 Sista ansökningsdag: 2025-04-30 Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Senior Systemtekniker med fokus på Digital Arbetsplats till försäkringsb...
D-Source AB
Systemadministratörer

OM JOBBET Vi söker en Senior Systemtekniker med inriktning inom Digital Arbetsplats till vår kund i Stockholm. Som teknisk specialist inom Digital Arbetsplats ansvarar du för att granska och kravställa leverantörers lösningar inom M365, EUC samt Office & Print. Du fungerar som en brygga mellan teknisk expertis och arkitektur och säkerställer att lösningar är designade för bästa möjliga användarupplevelse. Med djup kunskap inom Microsofts molnmiljöer, SCCM/Intune, VDI samt mötesrumsteknik, har du förmågan att visualisera och kommunicera IT-lösningar. Du är kvalitetsmedveten, effektiv och lösningsorienterad med en stark förmåga att driva tekniska frågor och samarbeta för att skapa affärsvärde. OM FÖRETAGETKunden är Sveriges största försäkringsbolag och erbjuder försäkringar samt pensionssparande för privatpersoner och företag. Bolaget grundades 1908 och är kundägt, vilket innebär att överskottet går tillbaka till kunderna i form av bättre villkor och förmåner. Kunden har ett starkt fokus på hållbarhet och arbetar aktivt med ansvarsfulla investeringar. De försäkrar en stor del av svenska hushåll och har nära samarbeten med fackförbund och organisationer. Med en lång historia och stark kundnöjdhet är kunden en av de ledande aktörerna på marknaden. ARBETSUPPGIFTERI rollen ansvarar du för de tekniska plattformarna i Digital arbetsplats. Du arbetar granskande och kravställande mot leverantörer inom M365-området, EUC samt Office & Print. Du agerar brygga mellan tekniska kompetensen och det arkitekturella och kommer granska de tekniskt presenterade lösningsförslagen utifrån en arkitekturell synvinkel. Det innefattar allt från förvaltning av nuvarande tjänster till nya tjänster för att möjliggöra affärsvärde. Du samarbetar nära teamet och leverantör för att följa de regulatoriska kraven, med främsta syfte att lösningarna är designade för bästa möjliga medarbetarupplevelse. ERFARENHETER OCH EGENSKAPER Du har flera års erfarenhet av att jobba som System Engineer, lösningsarkitekt eller motsvarande inom Digital Arbetsplats. Du besitter mycket god kunskap om Microsofts molnmiljöer såsom M365 (Teams, Intune och Entra ID). Du har god kunskap om datorer, tillbehör och mobiltjänster. (Manageras via SCCM/Intune) Du har god kunskap om VDI-, fil- och katalogtjänster. Du har god kunskap av intranät och eller plattformar som hanterar intranät. Du har erfarenhet av lösningar för mötesrumsteknik. Du har god förmåga att visualisera och kommunicera IT-lösningar. Du har erfarenhet av tekniska lösningar, applikationer och IT-säkerhetsarbete i Enterprisemiljöer med flera tjänsteleverantörer. Du har goda kunskaper i engelska och svenska, i tal och skrift. Du håller dig uppdaterad med trender, nya innovationer och den tekniska utvecklingen inom området. För att lyckas i rollen bör du vara noggrann med kvaliteten i dina leveranser och samtidigt effektiv i ditt arbete. Du har en förmåga att uppmärksamma tekniska frågor som annars riskerar att missas. Du är kreativ, resultatinriktad och övertygad om att det alltid finns lösningar på komplexa problem. Du har förmåga att driva frågor självständigt och att involvera andra när det behövs. Du är kommunikativ, har god förmåga att göra dig förstådd och skapar förtroende genom ditt bemötande och din kunskap. ÖVRIGT Startdatum: Enligt överenskommelse OM D-SOURCE Your source to IT D-Source är ett modernt konsultbolag med bredden mellan helpdesk, infrastruktur och Tech. Vi har lång erfarenhet av att förstå kunders IT-behov! Tveka inte att höra av dig om du är intresserad av att ta reda på mer. Vad kan vi göra för dig och vad kan vi göra tillsammans? INGET JOBB FÖR DIG? Lugnt! Du kan alltid registrera dig förutsättningslöst på D-Source jobbsida genom att Connecta med oss. Då hamnar du i vår kandidatdatabas och får koll på våra kommande aktuella tjänster.

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Truckförare till företag i Norrtälje.
Starfinder AB
Lager- och terminalpersonal

Om oss Vi är ett rekryteringsföretag med kunniga och skickliga rekryterare som tillsammans har över 35 års erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Vi är baserade i Stockholm och har erfarenhet av rekrytering och bemanning på på alla nivåer, både inom tjänstemanna- och arbetarsidan. Vår passion är att att hjälpa företag och människor att mötas och uppnå nya nivåer tillsammans. Vi hoppas att du vill bli en av oss! Arbetsuppgifter Till vår kund söker vi nu en truckförare till deras lager. Vi söker dig som tidigare har arbetat på lager och har truckkort . Arbetet innefattar truckkörning, och det är en förutsättning att du tidigare har arbetat med detta. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är sortering, inleverans och även en del kundkontakt. Arbetet kan vara tungt och kräver god fysisk form. Din profil Vi söker dig som har god samarbetsförmåga och en stark känsla för service. Som truckförare kommer du att arbeta på ett lager där tunga lyft förekommer, vilket kräver god fysik och en vilja att ta i där det behövs. Du trivs med daglig kundkontakt och har ett serviceinriktat arbetssätt. Vi lägger stor vikt vid din personlighet och söker en lagspelare som vill vara en del av ett sammansvetsat team. Noggrannhet och struktur är också viktiga egenskaper. Krav: Behörighet för hjullastare B-körkort Flytande svenska i tal och skrift Arbetstider: Dagtid, måndag–fredag Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som stöttar dig i ditt arbete. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen? Kontakta Malin Dunder. Intervjuer sker löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Elektrotekniker till JFD Sweden
A Hub AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

OM FÖRETAGET James Fisher Defence är världsledande inom undervattenskapacitet. Dom jobbar mot både kommersiell och försvarsmarknad med innovativa lösningar för dykning, ubåts- och tryckkammarbaserad räddning, tekniska tjänster och utrustning. JFD är ett globalt företag som är den främsta leverantören av ubåtsräddningskapacitet samt en ledande aktör inom utbildning för ubåtsutrymning. JFD är i framkant inom tekniken och är den främsta leverantören av kommersiell och militär dykarutrustning. Du kan läsa mer om företaget här. Om JFD Sweden JFD Sweden erbjuder en spännande möjlighet att bidra till ett företag som är ledande inom försvarsbranschen. Hos JFD erbjuds du: Meningsfullt arbete – Du kommer få möjligheten att arbeta med avancerad teknik som är kritisk inom försvarsindustrin. Samarbete – Du kommer få möjlighet att arbeta nära seniora kollegor och ut mot kunder där du agerar expert. Engagemang för säkerhet och kvalitet – Du kommer bli en del av en företagskultur som prioriterar hälsa, säkerhet, trygghet, miljö och kvalitet. Du kommer primärt att arbeta med deras Carrier Seal. Du kan läsa mer om produkten här. OM TJÄNSTEN Som Elektrotekniker hos JFD Sweden blir du en del av deras Production Workshop-team och ansvarar för montering, tillverkning, underhåll och testning av deras produkter. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Montering av elektriska delsystem såsom kopplingsboxar, motorstyrningsenheter och kablage. Lödning. Montering av kretskort och prototyptillverkning. Kabelpressning. Genomföra Factory Acceptance Tests av elektriska komponenter och system. Utföra kontroller före och efter tester till havs. Delta vid Harbour and Sea Acceptance Tests. Genomföra tester i enlighet med AITP, inklusive certifiering och avvikelserapporter. VEM ÄR DU? För att lyckas i denna roll tror vi att du har: Minst 2 års arbetslivserfarenhet inom elektroteknik från en liknande bransch såsom undervattensteknik, flyg- , fordon- eller försvarsindustrin. Erfarenhet av arbete med navigationssensorer och navigationssystem, inklusive konfiguration och acceptanstester. Erfarenhet av montering och testning av prototypkretskort. Lödning enligt IPC-A-610, certifiering enligt FSD5115 eller motsvarande är meriterande. Kabelpressning enligt IPC-A-620 Goda kommunikationsfärdigheter i både svenska och engelska, skriftligt och muntligt. Flexibel för resor inom Sverige och utomlands vid behov. Det är också meriterande om du har: Certifiering inom elarbete (AL, BB1, BB2) Erfarenhet av justeringar och prototypbearbetning (t.ex. fräsning och svarvning) MEN VIKTIGASTE AV ALLT SÅ TROR VI ATT DU ÄR: Ansvarstagande och självgående Kommunikativ och samarbetsvillig Resultat och kvalitetsinriktad Eftersom tjänsten kräver säkerhetsklassning, måste du vara svensk medborgare och godkännas i en svensk säkerhetsprövning. Låter detta som en tjänst för dig? Ansök idag då urvalet sker löpande! ÖVRIG INFORMATION: Anställningsform: Heltid Plats: Vaxholm, 100% på plats Start: Enligt överenskommelse Detta är en direktanställning hos JFD Sweden där alla frågor kring rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Lön och förmåner diskuteras separat.

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Junior fordonstekniker till norra Stockholm
Starfinder AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Är du utbildad fordonstekniker och har ett intresse för bilar? Då är det dig vi söker! Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta hos en auktoriserad märkesverkstad med ett team av flera duktiga tekniker. Arbetet innebär att du kommer att hantera en rad uppgifter relaterade till bilunderhåll och reparationer. Du kommer att genomföra allt från rutinmässig service till mer omfattande reparationer, felsöka problem och arbeta förebyggande för att säkerställa att fordonen fungerar optimalt. Din profil Vi ser att du som söker har en fordonsteknisk utbildning alternativt motsvarande eftergymnasial utbildning. Som junior mekaniker kommer du så småningom bli självständig genom företagets gedigna introduktion. Som person är du social och har lätt att kommunicera och samarbeta med dina kollegor. B- körkort. God dator- och systemvana. Behärskar svenska i tal och skrift. I denna rekrytering får du en trygg anställning hos Starfinder. Det finns även stora möjligheter att få en anställning direkt hos kund. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Dennis Palenzovski, 072- 099 60 97. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig, välkommen med din ansökan!

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Garantihandläggare till Södra Stockholm
Starfinder AB
Skadereglerare och värderare

Garantihandläggare med erfarenhet inom fordonsbranschen Har du erfarenhet som garantihandläggare och söker en ny utmaning? Vi söker en strukturerad och noggrann person som vill vara en nyckelspelare i ett härligt team. Om rollenSom garantihandläggare ansvarar du för att säkerställa hög kvalitet i våra arbetsorder och att rätt dokumentation finns på plats vid garantier. Du arbetar nära era servicerådgivare och tekniker och har en viktig roll i att följa upp och kvalitetssäkra verkstadsarbeten. I rollen ingår även: Utveckling av rutiner och processer kring garantiärenden. Utbildning och stöd till verkstadspersonal. Prissättning och hantering av kundärenden, inklusive utlämning av fordon och betalningar. Vi söker dig som har Erfarenhet som garantihandläggare/prissättare Erfarenhet av system såsom ELSA, Cabas, Winassist och Etka. B-körkort. Arbetstiderna är förlagda under dagtid måndag-fredag. Detta är en tjänst på heltid, med start till omgående. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Dennis Palenzovski på 072-099 60 97. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.Vi ser fram emot att höra från dig, välkommen med din ansökan!

7 februari 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Erfaren Anläggningsförare/Kranförare sökes till adacto people – Spännand...
Ad Acto Rekrytering AB
Lastbilsförare m.fl.

För vår kunds räkning söker vi erfarna anläggningsförare och kranförare för arbete i Stockholm. Du ska ha C eller CE behörighet, giltigt YKB samt APV. Erfarenhet av att köra anläggningsmaskiner är ett krav, och du ska ha bra svenska språkkunskaper samt kunna hitta i Stockholm. Vi söker: Erfarna anläggningsförare och kranförare C eller CE körkort Giltigt YKB och APV Erfarenhet av anläggningsarbete Bra kunskaper i svenska språket Förmåga att hitta i Stockholm Flexibel och självgående, kan hjälpa till utanför fordonet vid behov Arbetstider: Primärt dagtid (06-15), alternativt kvällstid (20-05). Flexibilitet är ett krav, då arbetet kan variera. Om arbetet: Arbetet innebär framförallt körning av TMA-bilar, där du även förväntas vara flexibel och kliva ut ur fordonet för att hjälpa till vid behov. Du ska vara självgående och ha en flexibel inställning till ditt arbete. Vår kund: Vår kund är en ledande aktör inom transporttjänster och är specialiserad på drift och underhåll av vägar i Sverige. Företaget erbjuder lastbilar för trafiksäkerhet (TMA-bilar), kranbilar, samt lastbilar för schakt, asfaltstransporter, snöplogning, saltning och sandning till både privata och statliga kunder. De arbetar under kollektivavtal med Transportarbetarförbundet. Om tjänsten: Detta är en hyrrekrytering, där du kommer att arbeta som konsult för adacto people uthyrd till kundföretaget, med målet att bli direkt anställd hos kunden vid en senare tidpunkt. Vi erbjuder: Löpande anställning Kollektivavtal och trygg arbetsmiljö Möjlighet att bli anställd direkt hos kund efter en tids uthyrning Ansökan: Skicka in din ansökan så snart som möjligt, då vi arbetar med löpande urval. Välkommen att bli en del av vårt team på adacto people! Om adacto people: adacto people är ett bemannings- och rekryteringsföretag som specialiserar sig på att erbjuda skräddarsydda lösningar för transport- och logistikbranschen. Vi fokuserar på att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag för att säkerställa effektivitet och pålitlighet i transportkedjan. Hos oss blir du en del av ett engagerat och professionellt team, där vi arbetar för att skapa långsiktiga och framgångsrika relationer mellan arbetstagare och arbetsgivare, och tillsammans driva utvecklingen framåt.

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Rekryteringsassistent till Aleo Omsorg
Aleo Care AB
Personal- och HR-specialister

Brinner du för att hitta rätt talanger och skapa en smidig rekryteringsprocess? Vill du vara en nyckelspelare i att attrahera och rekrytera de bästa medarbetarna? Då kan du vara den vi söker! Nu söker vi på Aleo Omsorg en rekryteringsassistent till vårt kontor i centrala Täby. Om rollen: Som rekryteringsassistent tar du ta ett ansvar för att finna kompetent personal för våra verksamheter inom hemtjänst, boendestöd och hemservice. Du får möjligheten att bidra med din kreativitet för att hitta nya stjärnor till Aleo. Vi tror att du är lösningsorienterad, strukturerad och har en hög social förmåga. Målet är att på ett så effektivt sätt som möjligt leverera en stor volym kandidater. Vi arbetar digitalt genom användning av olika digitala möteskanaler, videointervjuer och digital referenstagning. Arbetsuppgifterna är bland annat: Rollen består av att driva rekryteringsprocesser från start till slut, från att ta fram kompetensprofiler till att vara ett stöd under anställningens gång för att bibehålla rätt kompetens långsiktigt. Tillsammans med Enhetschefer göra en behovsanalys för hur mycket personal som kommer att behövas Ta fram en kravspecifikation inför rekrytering av nya medarbetare Skriva och publicera annonser Sätta upp en tidsplan med respektive Enhetschef Selektera kandidater & ha digitala avstämningar Boka in slutkandidater med respektive Enhetschef Säkerställa referenstagning Säkerställa att god återkoppling ges till kandidater Skicka ut anställningsavtal Om dig: På daglig basis möter du utmaningar i att finna kompetent personal och du är en problemlösare som kan hantera svåra uppdrag med bibehållen energi. I rollen arbetar du strukturerat och noggrant för att samla in korrekt information om kandidaterna genom första urval, intervjuer och referenstagning. Du använder din förmåga att möta olika människor för att ge medarbetarna goda förutsättningar för att lyckas i deras roll. Vi tror att du är engagerad för att förmedla verksamhetens vision mot kandidater och medarbetare samt mot framtida eventuella kandidater och kunder. Vi tror även att du… Har erfarenhet av att arbeta med människor, gärna inom omsorgen. Har B-körkort. Är duktig på sociala medier och kan hantera digitala system. Har goda kunskaper i arbetsrätt, kommunikation och beteendevetenskap, det är en fördel om du har gått en utbildning inom dessa områden. Är trygg i att fatta avgörande beslut och du grundar dina beslut på objektiv och faktabaserad information. Övrigt: Tjänsten en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Arbetstiderna är förlagda vardagar på dagtid och startdatum bestäms enligt överenskommelse. Vi är anslutna till kollektivavtal och du kommer att få friskvård och pensionsförsäkringar. Urval sker löpande och tjänsten kan därmed tillsättas innan sista ansökningsdag. Känner du igen dig i vår beskrivning? Varmt välkommen att skicka in din ansökan.

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025