Vi på Submit söker nu efter flera trädgårdsarbetare till vår samarbetspartner!Om företaget: Vår kund är ett välrenommerat företag inom trädgårdsbranschen som erbjuder professionella trädgårdstjänster över hela Stockholm. Med fokus på högkvalitativa tjänster och hållbara lösningar har företaget etablerat sig som en pålitlig partner för både privata och kommersiella kunder. Arbetsuppgifter: Plantering och underhåll av växter Häck- och gräsklippning Besprutning och ogräsbekämpning Beskärning av buskar och träd Skötsel av rabatter och trädgårdsland Snöröjning och halkbekämpning under vintermånaderna Profil:Vi söker en engagerad trädgårdsarbetare som har en passion till växter och trädgårdsskötsel. Du ska vara självständig, noggrann, och ha en stark vilja att leverera arbete av hög kvalitet. Det är också viktigt att du trivs med fysiskt arbete och arbete utomhus i varierande väderförhållanden. Krav: Körkort B Goda kunskaper i svenska i tal och skrift Meriterande: Erfarenhet av snöröjning och vinterunderhåll Kunskap om ekologisk och hållbar trädgårdsskötsel Utbildning inom trädgård eller motsvarande arbetslivserfarenhet Plats: Stockholm Start: Mars 2025 Lön: Enligt överenskommelse Arbetstid: 07:00-16:00 Omfattning: Heltid Låter detta som något för dig? Ansök idag! Har du frågor om tjänsten maila [email protected], ange "trädgård" som ämne.
RestaurangAssistans förser hela besöksnäringen med flexibla personallösningar så som bemanning, rekrytering, entreprenad och utbildning. Med över 20 år i branschen och kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo så är vi ledande i branschen. Vi vågar säga att vi är grymma på service och kvalitet! Brinner du för hotell- och restaurangbranschen och vill leverera service i världsklass till våra kunder? Älskar du att jobba med människor och utveckla medarbetare? Vill du ha en fot kvar i branschen men samtidigt prova en kontorstjänst? Då har vi tjänsten för dig! Till vårt växande kontor i Stockholm söker vi nu ytterligare en Personalansvarig som vill vara med och fortsätta att utveckla vår matsal- och receptionsavdelning. Hos oss kommer du att arbeta med rekrytering och uthyrning av allt från restaurangbiträden och receptionister till servitörer och hovmästare. Vi bemannar och rekryterar personal till stora hotellkedjor, företagsrestauranger, banketter, galamiddagar och à la carte krogar m.m. En vanlig dag på kontoret innefattar t.ex. intervjuer och anställningar av nya medarbetare, schemaläggning, daglig bemanning, nära kontakt med våra kunder och annan personaladministration. I tjänsten ingår även försäljning, möten, utbildningar och uppföljningar. Du kommer även få vara med ute och säkerställa driften på stora och spännande kundevents! RestaurangAssistans målsättning är att våra kunder och medarbetare alltid ska vara nöjda med de tjänster vi utför och med oss som serviceföretag. Arbetet ställer därför mycket höga krav på din sociala förmåga då möten och samtal med kunder och medarbetare sker på daglig basis. Vi lägger stor vikt vid byggandet av relationer både med vår personal och med våra kunder. Vem är du? En naturlig ledare som har lätt för att bygga relationer Gillar att arbeta med människor från jordens alla hörn En problemlösare som ser möjligheter Prestigelös teamspelare som kan hugga in där det behövs God känsla för detaljer, ordning och reda och noggrannhet En person som gillar högt tempo med varierande arbetsdagar Trygg och diplomatisk Du har sedan tidigare: Arbetat som Restaurangchef, F&B Manager eller liknande Ett brett kontaktnät inom Stockholms restaurangvärld Gärna erfarenhet av stora banketter och event Gärna erfarenhet av att ansvara och leda stora personalgrupper God insikt i såväl schemaläggning som personalhantering God ekonomisk förståelse och erfarenhet av resultat- och budgetansvar Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska B-körkort Vad får du hos oss Ett stimulerande, roligt och givande arbete med högt i tak Varierande arbetsuppgifter med mycket eget ansvar Möjlighet att använda din branschkunskap för att hjälpa branschkollegor att lösa utmaningar och personalbehov Bli en del av ett sammansvetsat team på kontoret där alla hjälps åt och har en "ingenting är omöjligt" -inställning Möjlighet att bygga upp och sätta sin egen prägel på avdelningen Generösa personalförmåner Löpande kompetensutveckling Ett brett kontaktnät inom besöksnäringen Utbildning inom bl.a. arbetsrätt och kollektivavtal Ett nyrenoverat fräscht kontor med gym för arbetande i huset Detta är en tillsvidaretjänst som inleds med sex månaders provanställning, heltid, lön enligt överenskommelse. Arbetstiderna är främst förlagda dagtid måndag-fredag med någon eller några kvällar i veckan beroende på bokningar och säsong. Vi hoppas på att kunna välkomna en ny kollega hos oss under våren så vänta inte med att skicka in din ansökan!
Vi har en av årets mest spännande tjänster inom F&B! Vi söker en Operations Manager för restaurangkoncepten La Neta och Los Tacos i Sverige och Danmark. Vill du vara en del av en växande restauranggrupp i expansionsfas? Vi söker en dynamisk ledare som vill använda sin operativa ledarskapserfarenhet för att lyfta andra och säkerställa fortsatt tillväxt för två spännande restaurangkoncept i Skandinavien. Los Tacos är Norges största och mest populära Tex-Mexkedja med 15 restauranger, fyra food trucks och två nya restauranger under konstruktion. La Neta, känd för sin autentiska mexikanska streetfood, har fyra restauranger i Stockholm, två i Köpenhamn och en nyöppnad restaurang på Arlanda flygplats. Tillsammans driver gruppen 22 enheter. Tjänstens fokusområden Säkerställa drift, effektivitet och lönsamhet på La Neta och Los Tacos Vara en nyckelresurs för restaurangcheferna genom att erbjuda stöd och vägledning i operativa utmaningar Utveckla och implementera effektiva rutiner och processer Övervaka och analysera KPI:er för att optimera prestanda och lönsamhet Utvärdera och utveckla menyalternativ för att hålla dem konkurrenskraftiga och attraktiva Säkerställa varumärkets koncept och standarder Initiera och genomföra effektiviseringsåtgärder inom både kök och matsal Spela en central roll vid öppning av nya restauranger, inklusive rekrytering och utbildning av personal för både La Neta och Los Tacos Leda tillståndsprocesser och godkännanden för nya etableringar och stödja expansionsplanerna för båda varumärkena Vem är du? En kommersiellt driven person med stark ledarskaps- och managementerfarenhet från restaurangbranschen En flexibel, proaktiv och social person som är skicklig på att bygga starka relationer Någon som drivs av att uppnå goda resultat och som kan balansera strategiskt tänkande med detaljerat genomförande Flytande i svenska och engelska både i tal och skrift, spanska är meriterande Du bör ha 3-5 års erfarenhet av restaurangledning Som ledare är du beslutsam, tydlig och väl insatt i relevanta lagar och regler Du motiveras av att skapa framgång för de enskilda restaurangerna och båda varumärkena som helhet Vad får du? Hos La Neta och Los Tacos blir du en del av en informell, samarbetsinriktad miljö med platt organisation och stödjande kultur. Detta är en spännande möjlighet att växa professionellt samtidigt som du bidrar till utvecklingen av två blomstrande restaurangkedjor. Tjänsten är baserad i Stockholm med regelbundna resor. Mycket av din tid kommer att tillbringas på plats i restaurangerna för att säkerställa smidig drift och stöttning av de lokala teamen både i Sverige och Danmark. Känner du att detta rollen just för dig? Då ser vi fram emot att få läsa din ansökan! Tjänsten kommer att tillsättas så snart vi hittar rätt person. Vid eventuella frågor om tjänsten vänligen maila till [email protected] All kommunikation och ansökningar går via RestaurangAssistans.
Trivs du i en roll där du får möjligheten att interagera med kunder dagligen? Då kan det vara dig vi letar efter! Kylslaget AB har en gedigen erfarenhet av arbete med luft-luftvärmepumpar sedan 2007 och söker nu en engagerad mötesbokare för att ta nästa steg i företagets utveckling. Uppdraget I rollen som mötesbokare hos vår kund så kommer du sälja in rengöringsservice på värmepumpar hos våra befintliga kunder. Du sköter säljprocessen från start till avslut. Du kommer ingå i ett säljteam som sitter i Vallentuna där det är fantastiskt högt i tak. För att lyckas i rollen är det därför viktigt att du har ett starkt pannben och att viljan till att utvecklas är stor. Företaget erbjuder Säljutbildning Säljtävlingar där teambuilding är i fokus Karriärmöjligheter Övrig information Placering: Vallentuna, Stockholms län Heltid Arbetstider 07.30-16.30 Månadslön Kontaktuppgifter och ansökan Välkommen med din ansökan redan idag, då vi löpande arbetar med urval och intervjuer. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår ansvariga rekryteringskonsult Philip Börjesson på [email protected]. Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att du blir direktanställd hos Kylslaget AB. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Sista ansökningsdatum är 28/2-2025 Om Bee Bemanning Vi är ett rekryterings- och bemanningsföretag specialiserade inom HVAC, teknik och energi. Vi matchar rätt kompetens med rätt företag – oavsett om det handlar om mindre bolag eller stora koncerner över hela Sverige. Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att lära känna dig!
Vi på Sway Sourcing söker en erfaren Marketing & Communications Consultant till vår kund i Stockholm. Är du en kreativ och analytisk kommunikatör med digital kompetens? Då kan detta uppdrag vara något för dig! Om uppdraget I rollen som Marketing & Communications Consultant kommer du att: Skapa och hantera webb- och sociala medieinnehåll Utföra och övervaka digitala kampanjer (SoMe, ABM, Adwords, SEO/SEM) Hantera publicering av innehåll på webbsidor och nyhetsbrev Analysera och rapportera kampanj- och webbanalysdata Stödja marknadsföringsaktiviteter och bidra till kommunikationsplaner Vem vi söker För att lyckas i rollen ser vi att du har: Flytande svenska och starka lokaliseringsegenskaper Erfarenhet av digitala verktyg (EDGEcrm, Social Media Studio, EPiServer, Power BI) Stark analytisk och organisatorisk förmåga Förmåga att arbeta självständigt och driva projekt från start till mål Utbildning inom marknadsföring, kommunikation eller liknande Omfattning och villkor Start: 10 februari 2025 Slutdatum: 30 juni 2025 (möjlighet till förlängning) Plats: På plats i Stockholm Omfattning: 2–3 dagar per vecka Vi hanterar ansökningar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Sista ansökningsdag är 10 februari 2025. Ansök nu och bli en del av ett spännande uppdrag! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Är du en analytisk och strukturerad ekonom med erfarenhet av att arbeta i komplexa projekt? Vill du arbeta i en expansiv och samhällsnyttig verksamhet med delar som analys, prognos och ekonomisk uppföljning? Då kan detta konsultuppdrag vara för dig! Var? Stockholm När? Slutet av mars Anställningsform? Konsultuppdrag Om rollen Som Ekonomikonsult kommer du att vara en viktig del av ekonomiteamet och arbeta nära projektledare för att säkerställa ekonomisk styrning, analys och uppföljning av stora projekt med varierande komplexitet. Du kommer att bidra till att skapa struktur och transparens i ekonomiska processer samt ge stöd i prognos- och budgetarbete. Du ansvarar även för att kvalitetssäkra ekonomiska rapporteringar och underlag. Resor inom Sverige kan förekomma. Hybridarbete är möjligt på uppemot 50%. Vi söker dig som har 5-9 års erfarenhet av ekonomistyrning och analys Erfarenhet från stora, komplexa projekt Förmåga att arbeta självständigt och leda ekonomiska processer Erfarenhet av prognosarbete och budgetering God kommunikationsförmåga och vana vid att presentera ekonomisk information för olika intressenter Har vi ringat in din person? Kul! Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Klara Hägg på [email protected] Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.
Vi söker en erfaren CNC-programmerare som är redo att ta nästa kliv in i en central och ansvarsfull roll som Teknisk specialist. Vi söker dig som vill vara med och driva utveckling som en del av en spännande resa i en växande industrikoncern. Matenco AB är en etablerad legotillverkare av detaljer inom huvudsakligen rostfritt material. Bolaget har en specialisering på tillverkning av skräddarsydda och komplexa produkter med hög precision. Som en ledande aktör i branschen levererar Matenco produkter till olika branscher över hela världen där tre stora kundsegment är pump- och vattenlösningar, medicinteknik och energiindustrin. Vi använder oss utav GibbsCAM för programmering av våra maskiner samt FANUC som vårt styrsystem. Som kommunikationslösning mellan program och maskin använder vi oss av Cimco. Matenco Group befinner sig i en utvecklingsresa med fokus på innovativa lösningar genom toppmodern teknik. Bolaget finns i moderna lokaler och arbetar aktivt med att automatisera maskinparken, effektivisera arbetsprocesser och driva teknisk utveckling. För att ta bolaget till nästa nivå söker vi nu en erfaren CNC-programmerare som utvecklas vill tillsammans med oss. Rollen som Teknisk specialist Du kommer att spela en central roll i företaget och resan framåt. Ditt arbete kommer vara varierande där du kommer få ta ett stort tekniskt ansvar för vår produktion och dess utveckling. Du kommer arbeta med: Programmering – CAD och CAM Ansvara för CAD-programmeringen och räkna på körtiden av nya detaljer som ska gå in i produktion Säkerställa en kvalitativ övergång in i produktion för nya detaljer genom CAM-programmering och riggning av avancerade jobb Verksamhetsutveckling och effektivisering Driva initiativ som leder till högre kvalitet, kortare körtider och lägre verktygskostnader exempelvis genom val av verktyg eller nya arbetsrutiner Vara delaktig i strategiska beslut rörande maskininvesteringar och produktionsutveckling Teknisk arbetsledning Assistera och utbilda medarbetare i ritningsläsning, maskinprogrammering och riggning av maskiner Kvalitetssäkra dina kollegors arbete i produktionen Om dig: Du har gedigen erfarenhet av CNC-programmering och har arbetat med antingen svarvar eller fräsmaskiner. Vi tror du är en ansvarstagande problemlösare som trivs med tekniska utmaningar. För att lyckas i rollen bör du uppskatta att utveckla processer, arbetssätt och medarbetare. Du förväntas komma med egna idéer och vågar ifrågasätta tidigare antaganden och metoder för att höja vår verksamhet ytterligare. Du har en pedagogisk och prestigelös inställning, och delar gärna med dig av dina kunskaper till kollegor. Arbetsplatsen är belägen i vår ljusa och moderna produktionslokal på Jordbrotorpsvägen 2 i Jordbro i nära anslutning till pendeltåg. Bolaget består idag av cirka 20 kompetenta och motiverade medarbetare som delar ambition att skapa innovativa och hållbara lösningar för framtiden. Gemensamt för alla är att vi tycker om att hjälpa och jobba nära varandra. Matenco AB är en del av Matenco Group Matenco Group är en industrikoncern i framfart som satsar på strategiska förvärv av små och medelstora bolag inom tillverknings- och verkstadsindustrin. Vi tror på att arbetet vi gör leder till att svensk industri fortsättningsvis står sig starkt på den internationella scenen. I och med det nära samarbete som bedrivs mellan koncernens olika bolag finns det stora möjligheter för dig som vill utvecklas och utmanas. Ansökan: Du är varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 28 februari 2025. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Vi ser framemot din ansökan! Har du frågor är du välkommen att kontakta Daniel Österberg; [email protected]
Är du vår nästa Javautvecklare? Har ett stort intresse för Javautveckling och söker en roll i ett företag där gemenskap och generositet står i centrum? Då kan du vara den vi letar efter! På SysPartner erbjuder vi en utmanande och dynamisk roll som Javautvecklare, där du får möjlighet att arbeta med de senaste teknologierna och delta i spännande projekt hos våra kunder, som varierar från medelstora till stora företag. Om rollen som Javautvecklare Som Javautvecklare på SysPartner kommer du att ha en central roll i våra utvecklingsprojekt. Ditt arbete kommer att innefatta utveckling av Java-applikationer och -system, samt nära samarbete med kunder för att förstå deras behov och erbjuda skräddarsydda lösningar. Kvalifikationer Högskole- eller Civilingenjörsexamen inom relevant område Minst 9 års erfarenhet av Java-utveckling Gedigen kunskap i Java och relaterade teknologier som Spring och Hibernate Erfarenhet av arbete med databaser och SQL Erfarenhet av API-utveckling och integration Befattningen kan komma att kräva att du genomgår och godkänns enligt vid var tids gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där krav finns på säkerhetsklassinplacering, kan i förekommande fall, medföras krav på visst medborgarskap. Meriterande erfarenhet Erfarenhet av molntjänster som AWS eller Azure Kunskap i kontinuerlig integration och leverans (CI/CD) Erfarenhet av Docker och Kubernetes för containerbaserad utveckling och orkestrering Kunskap om webbaserad utveckling och moderna ramverk som Angular eller React är ett plus. Din Profil Du har ett brinnande intresse för kodning och teknik. Du är initiativrik, en lagspelare och bidrar med positiv energi till teamet. Du trivs med nya utmaningar och har en analytisk förmåga samt systematiskt arbetssätt. Du har också förmåga att arbeta såväl självständigt som i team. Vilka är SysPartner? SysPartner, grundat i Linköping 2005 och med kontor i Stockholm, Västerås och Luleå, är experter inom systemutveckling och IT-infrastruktur. Vi förenar en familjär företagskultur med spännande och utmanande uppdrag hos våra kunder, och lägger stor vikt vid varje medarbetares personliga bidrag och delaktighet. Vi värdesätter det lilla företagets familjära känsla, samtidigt som vi ger våra konsulter möjlighet att arbeta i större projekt hos våra kunder. Hos oss är personliga egenskaper och bidrag till företagskulturen av stor betydelse. Vi uppmuntrar att ta med personliga intressen till arbetet och erbjuder generösa personalförmåner samt en mängd sociala aktiviteter. Intresserad? Om du känner att denna roll passar dig, skicka in din ansökan redan idag, via vårt rekryteringssystem. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team och tillsammans fortsätta vår framgångsresa!
SysPartner erbjuder konsultation inom infrastruktur och systemutveckling samt hostinglösningar och helhetskoncept för IT-drift. Vi strävar efter att vara det lilla familjära företaget samtidigt som våra konsulter ofta får chansen att arbeta i en större organisation med spännande tekniska lösningar hos våra kunder. I rollen som konsult på SysPartner erbjuds du konsultuppdrag där du ges du möjlighet till snabb utveckling och chans att höja din kompetens inom relevanta områden. Vi jobbar framförallt med längre uppdrag och våra kunder är oftast medelstora och stora bolag med spännande miljöer i teknisk framkant. Som Systemadministratör kommer du leverera klient- och servertjänster och vara en del i drift- och supportteamet hos vår kund. Vem är du? För att passa i rollen som Systemadministratör tror vi att du har arbetat minst åtta år inom området. Vi ser helst att du har relevant utbildning. Rollen kräver att du har goda kunskaper i: Avancerad felsökning av klient, server och nätverk Deployment och administration av servrar (uppsättning/installation och drift, on prem) Planering och produktionssättningar av nya system Automation och scriptning Migreringar PowerShell Djupa kunskaper i Active Directory Ansible eller likvärdigt automationsverktyg Om du har specialistkompetens inom något eller några av följande områden är det meriterande: Migreringar och plattformsuppgraderingar Virtualiseringsplattformar på OS och applikationsnivå Sql och Exchange VWware Horizon Azure, Office365 och andra molnplattformar Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Befattningen kommer kräva att du genomgår och godkänns enligt vid var tids gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där krav finns på säkerhetsklassinplacering, kan i förekommande fall, medföras krav på visst medborgarskap. I och med säkerhetsklassningen är tjänsten placerad 100% på plats hos vår kund i deras lokaler. Vi söker dig som har ett stort tekniskt intresse och gillar att arbeta med den senaste tekniken och hänga med i branschens utveckling. I rollen som konsult är du vårt ansikte utåt vilket kräver ett gott kundbemötande och en professionell attityd. Vi jobbar enligt mottot att SysPartners konsulter är trevliga proffs som gör det lilla extra för kunden. Vi söker därför en ödmjuk och ärlig person som visar intresse och nyfikenhet inför uppgiften. Det omväxlande arbetet som konsult ställer stora krav på din vilja och förmåga att anpassa dig och lära dig nya saker. Vilka är vi? SysPartner levererar tjänster inom infrastruktur samt systemutveckling. Vårt fokus ligger på konsultverksamhet men vi har även hostinglösningar och helhetskoncept för IT-drift. SysPartner har funnits sedan 2005 och har kontor i Linköping, Västerås, Stockholm och Luleå. SysPartner erbjuder dig som anställd en rad förmåner, bland annat möjlighet till personalbil, friskvårdsbidrag, en personlig hårdvarubudget, föräldralön, sjukvårdsförsäkring, sjukförsäkring, tjänstepension, vidareutbildning, samt en rad sociala aktiviteter varje år där vi träffas och har roligt tillsammans. Låter det spännande? Välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem!
Tillsammans med 14 andra nordeuropeiska IT-företag har vi bildat itm8, ett nytt powerhouse inom digital transformation. Vi söker nu dig som vill vara med på resan och som trivs i situationer där alla svar inte redan är givna, men du kommer att ta dig an att finna dem tillsammans med ambitiösa och drivna kollegor. Nu söker vi en vikarie till vårt team fram till 2025-08-30. Jobbet innebär en stor del löpande order och inköpsadministration. Vad innebär det då? Det kan handla om att hjälpa våra säljare med orderregistrering, inköp, leveransplanering, uppföljning av leveranser samt att vara delaktig i större utbytesprojekt av arbetsplatser. Initialt som koordinator med stöd av projektledare men i förlängningen även att genomföra och projektleda egna projekt. Du kommer tillhöra en grupp med lång och gedigen erfarenhet av orderadministration, men även pre-sale specialister inom licens, print och datacenter för att på så sätt med gemensamma krafter hjälpa våra kunder med en effektiv och träffsäker leverans. Hjälpsamhet ses som något självklart och vi förutsätter att du trivs i en miljö där egna initiativ och beslut uppmuntras. Du kommer skapa faktureringsunderlag, uppdatera prislistor samt planera och bevaka leveranser. Avvikelsehantering och återrapportering är även en del av arbetet. Vid utrullningsprojekt kommer du vara delaktig under hela projektet, från planeringsstadiet med behovsinventering, tillvägagångssätt och framtagande av utrullningsplan och instruktioner. Till genomförande med leverans, installation, avvikelser, återtag och överlämning till löpande förvaltning. Till detta följer ad hoc arbete inom orderteamet, vi hjälps åt. I denna roll förväntar vi oss att merparten av arbetet sker från kontoret, på dagtid. Men med det sagt, så finns där en hög grad av flexibilitet för att ditt livspussel ska gå ihop. Vi ser gärna att du har: Erfarenhet av order och inköp, gärna inom IT branschen Tidigare erfarenhet av Dynamics NAV Förståelse av order, lager och fakturering Creating the Difference - today, tomorrow, together itm8 är en av de ledande nordiska aktörerna inom specialistconsulting och managerade IT-tjänster för privata företag och den offentliga sektorn. Itm8 består idag av 14 företag som i en stor fusion under 2023 bildade ett powerhouse med över 1800 specialister. Tillsammans säkerställer vi de bästa tjänsterna för att bli Nordens ledande digitala transformationspartner inom Cloud, Infrastructure & Security, Digital Transformation och Application Services. itm8 finns representerat på 26 platser i Danmark, Sverige, Filippinerna samt Tjeckien. Läs gärna mer om vår story, kultur och våra erbjudanden på www.itm8.se. Du är också varmt välkommen att lära känna oss mer på Instagram @itm8inside. Redo att utmana(s) med itm8? Varmt välkommen att ansöka till tjänsten nedan. Om du inte är redo att ansöka än och har frågor, skriv till oss i meddelanderutan nedan så följer vi upp med dig. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Vi kontaktar kandidater löpande så vi rekommenderar att du ansöker till tjänsten så snart du kan. På itm8 är vi övertygade om att mångfald berikar oss och driver innovation framåt. Vi välkomnar därför sökanden av alla kön, bakgrunder och livserfarenheter. Hos oss hittar du en arbetsgivare som värdesätter och uppmuntrar unika perspektiv och idéer. Oavsett vem du är eller varifrån du kommer, om du delar vår passion för teknik och kundrelationer, vill vi höra från dig. Vi ser fram emot din ansökan och chansen att möjligen välkomna dig till vårt team!
Välj ett jobb för att visa detaljer