Det här är ett jobb för dig som är driven, vill utvecklas i din yrkesroll och bidra till hälsa och livskvalitet för dem som bor hos oss. Här får du bra arbetstider, jobba självständigt och ha frihet att utforma dina arbetsdagar. Hos oss på Vardaga får du också engagerade kollegor och duktiga chefer, utbildningar, karriärmöjligheter samt flera förmåner. Här några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: Bra schema och arbetstider: Vi bemannar med sjuksköterskor mellan 07.00-17.00 varje dag. Arbete var tredje helg Hög kvalitet och stöd av tydliga rutiner: Lättillämpliga rutiner, styrdokument, checklistor och kvalitetsledningssystem ger dig ett omfattande stöd i arbetet. Kompetensutveckling: Du har tillgång till Vardagas interna utbildningsorganisation Lära med en mängd kurser. Du har också möjlighet att ansöka om utbildningstjänst för att bli specialistsjuksköterska. Karriärmöjligheter: Som sjuksköterska kan du gå vidare och bli enhetschef eller verksamhetschef för ett boende. Bra ledning och korta beslutsvägar: Din chef finns nära till hands för stöd och för att bolla idéer. Som gruppchef sitter du också alltid med i den lokala ledningsgruppen. Gemenskap och stöd: Du jobbar nära sjuksköterskekollegor, gruppchefer och omvårdnadspersonal. Inom Vardaga finns ett nationellt nätverk för sjuksköterskor för att utväxla inspiration och kunskap. Förmånsportal med rabatter: Köp till exempel biobiljetter och resor med kollektivtrafik till bra priser. Höjdpunkterna är baserade på svar från Vardagas 180 sjuksköterskor som listat sina bästa argument för att jobba hos oss. Läs mer om deras svar här. Om rollen Du är spindeln i nätet kring de boendes hälso- och sjukvårdsinsatser och jobbar för att ge livskvalitet. Du ansvarar för att medicinska ordinationer följs. Regelbundet genomför du riskbedömningar och uppföljningar för att säkerställa god kvalitet i verksamheten. Samarbete och stöd Du ingår i ett team med omsorgspersonal, sjuksköterskor, arbetsterapeut och fysioterapeut. En viktig roll för dig är att coacha och utbilda omsorgspersonalen så att ni tillsammans ger varje boende ett så gott liv som möjligt. I detta jobbar du nära boendets gruppchefer som är ansvariga för omsorgspersonalen. Våra gruppchefer coachar också och jobbar tillsammans med teamen i det dagliga arbetet. Lära känna de boende Att förstå de boendes önskemål och se små förändring i deras hälsa och sjukdomstillstånd är många gånger avgörande för korrekta bedömningar och beslut. Tydliga rutiner För att skapa trygghet och tydlighet för dig som sjuksköterska finns ett omfattande stöd i form av praktiska och lättillämpliga rutiner, styrdokument och checklistor. Vårt kvalitetsledningssystem heter Qualimax och är branschledande. Som ny sjuksköterska och gruppchef hos oss deltar du i vårt digitala introduktionsprogram tillsammans med din mentor för att säkerställa att du får en tydlig introduktion med målet att snabbt komma in i arbetet och våra rutiner. "Bra samarbete är det allra viktigaste." - Annelie Stavås, sjuksköterska och gruppchef, Göteborg Om Villa Tule Villa Tule är centralt beläget i Sundbyberg med tillgång till goda kommunikationer. Villa Tule stod färdigbyggt 2018 och vi har en fin takterrass och altaner på våningarna. Vi har 63 platser varav 38 är för personer med kognitiv svikt och resten är somatiska platser. Du kommer att vara OAS för 21 boende. Det finns sjukgymnast och arbetsterapeut på plats. Vi har tillgång till garageplats. Din erfarenhet och kunskap Du är legitimerad sjuksköterska och vi ser gärna att du har arbetat några år inom äldreomsorgen. Våra boende är ofta multisjuka och det kräver att du har både översiktliga kunskaper kring olika sjukdomar och tillstånd samt ett intresse för den åldrande människan. God datorvana samt erfarenhet av dokumentation är viktigt. Vi önskar att du gillar att jobba självständigt och att ha friheten att utforma dina arbetsdagar är trygg i din roll som sjuksköterska och kan fatta snabba beslut och föra en diskussion med ansvarig läkare tar egna initiativ, har skinn på näsan och vågar ta för dig tycker om att ha en ledarroll och att stötta dina kollegor är van att strukturera och organisera ditt arbete. "Jag har alltid blivit trodd och satsad på och när man har idéer så lyssnar arbetsgivaren. " - Mårten Hedberg, Medicinskt ansvarig sjuksköterska, Stockholm Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: 250407 Sista ansökningsdag: 250303 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: Ann-Sophie Rudolph 070 1681186, [email protected] Observera att det inte går att ansöka via E-post. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Facklig kontakt: Vårdförbundet Mail: [email protected] Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Läs mer om oss på www.vardaga.se
Are you a student looking for a part-time job during your studies? Do you speak fluent Dutch? ABOUT THE COMPANY GANT is the future of American Sportswear and has been a pioneer of preppy style since 1949. Founded by the Gantmacher family in the college town of New Haven, Connecticut, GANT revolutionized the way the world dresses by creating American Sportswear icons. Today we continue to challenge convention and make clothes for the courageous, the curious and the creative - a community of people who believe you should never stop learning. GANT enjoys a global presence in over 70 markets, with 600 stores, 4,000 selected retailers and with a team of 1500 employees globally. We strive to become employer of choice within premium lifestyle and are always looking for new passionate people to join their team. ABOUT THE ROLE As a Customer Service Agent for the Central European markets you will support customers mainly over phone and email. You will help GANTS customers before, during and after a purchase, Monday-Friday 10-18. You will be the first personal contact point to the brand. Prior to the shifts, you will receive a 2 weeks onboarding, which will take place during the usual office hours Monday-Friday 9-17. RESPONSIBILITIES Support customers with queries in relation to orders, products, stores or loyalty program, to name a few, within the tonality guidelines, which is done primarily via Service Cloud. Report any issues to the E-Commerce teams and the Customer Service Manager Handover cases and issues handled to the inhouse team WHO ARE YOU? To be successful in this role we believe that you speak the Dutch language fluently. Any additional languages are of benefit. It is an advantage if you have previous experience in customer service or working in digital platforms. But most importantly we believe that you are: • A solution-oriented fast learner who can handle digital platforms • Service minded and friendly • Communicative and not afraid to ask for help Does this sound like something for you? We look forward to your application. OTHER INFORMATION: Start: As per agreement Location: Stockholm, Hybrid solution Employment form: This is a part-time consultancy position where you will be hired as a consultant through A-hub. For questions regarding the position please contact Julia Nilsson at [email protected]
Are you a looking for a full-time job in customer service? Do you speak fluent Dutch? ABOUT THE COMPANY GANT is the future of American Sportswear and has been a pioneer of preppy style since 1949. Founded by the Gantmacher family in the college town of New Haven, Connecticut, GANT revolutionized the way the world dresses by creating American Sportswear icons. Today we continue to challenge convention and make clothes for the courageous, the curious and the creative - a community of people who believe you should never stop learning. GANT enjoys a global presence in over 70 markets, with 600 stores, 4,000 selected retailers and with a team of 1500 employees globally. We strive to become employer of choice within premium lifestyle and are always looking for new passionate people to join their team. ABOUT THE ROLE As a Customer Service Agent for the Central European markets you will support customers mainly over phone and email. You will help GANTS customers before, during and after a purchase, Monday-Friday 10-18. You will be the first personal contact point to the brand. Prior to the shifts, you will receive a 2 weeks onboarding, which will take place during the usual office hours Monday-Friday 9-17. RESPONSIBILITIES Support customers with queries in relation to orders, products, stores or loyalty program, to name a few, within the tonality guidelines, which is done primarily via Service Cloud. Report any issues to the E-Commerce teams and the Customer Service Manager Handover cases and issues handled to the inhouse team WHO ARE YOU? To be successful in this role we believe that you speak the Dutch language fluently. Any additional languages, such as German, Swedish or English is also mandatory. It is an advantage if you have previous experience in customer service or working in digital platforms. But most importantly we believe that you are: • A solution-oriented fast learner who can handle digital platforms • Service minded and friendly • Communicative and not afraid to ask for help Does this sound like something for you? We look forward to your application. OTHER INFORMATION: Start: As per agreement Location: Stockholm, Hybrid solution Employment form: This is a part-time consultancy position where you will be hired as a consultant through A-hub. For questions regarding the position please contact Julia Nilsson at [email protected]
SNABBFAKTA Omfattning: Heltid, 40h/veckan.Arbetstider: Måndag till torsdag kl.07.45-17.00. Fredagar kl.07.45-15.30.Ort: Centrala StockholmStartdatum: Önskat startdatum omgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning.Du blir konsult via Inte Bara Post Bemanning men jobbar ute hos kund. Detta är ett långsiktigtkonsultuppdrag. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vår kund Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i en digital vårdstartup som är på entillväxtsresa. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring! Muntra är en ledande webbaserad plattform för tandvård. Med deras smarta lösningar vill de förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Deras syfte är att göra det lättare att driva vårdföretag genom att samla exempelvis journaler och e-recept. Hundratals kliniker använder Muntras kraftfulla och användarvänliga verktyg för att anskaffa, behandla och få nöjdare patienter. Här kan du besöka Muntras hemsida. DIN ROLL Muntra ska expandera i Danmark till sommaren och söker nu därförett nytt tillskott till customer success teamet i Stockholm.Som customer successspecialistarbetar du för att ge Muntras kunder, dvs tandklinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per chatt, mejl och telefon. I rollen ingår även att utbilda och utföra onboarding för kunderna i Muntras system. Därav förekommer resor i tjänsten. Du kommer starta din resa hos Muntra med attonboardas i produkt, system och kunder. Du börjar arbeta mot den svenska marknaden fram till lansering i Danmark. VEM ÄR DU? Serviceminded och brinner för att ge den bästa kundupplevelsen Social med engodkommunikativ förmåga Driven och engagerad Lösningsorienterad Förmågan att snabbt sätta sig in i nya system Har förmågan att arbeta självgående men också en lagspelare Har en godteknisk kompetens Du som söker måste uppfylla nedan krav: Tidigare arbetslivserfarenhet av liknande eller likvärdig roll tidigare som t.ex. customer success, kundvård på ett B2B-företag eller försäljning. Behärskar svenska, engelska och danska flytande i tal och skrift. God dator- och systemvana. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
Bostaden är den viktigaste och dyraste investeringen vi gör som privatpersoner. Bostäder är också världens största tillgångsslag. Nabo gör det enkelt att engagera sig i sitt boende även om man inte själv är ekonom, jurist eller fastighetsingenjör. Varje dag förenklar vi för brf-styrelser, fastighetsägare och de boende så att de får mer tid över till annat. Nabo är på en resa för att forma framtidens förvaltning och boendetjänster. Vi ser en bransch som alldeles för länge saknat nya, smarta och digitala lösningar – och den förändringen leder vi framåt. Vill du vara med på resan? Nabo är den enda aktören i branschen som utvecklat sin egen plattform för förvaltning av bostäder. Den automatiserar rutinarbete och underlättar vardagen för både kunder och våra egna experter inom förvaltning. För att forma framtidens förvaltning och boendetjänster behöver vi leda utvecklingen. Hos Nabo vill vi vara modiga och engagerade. Vi jobbar mot tydliga mål och driver vår egen utveckling med stöd av engagerade ledare. Utöver den personliga utvecklingen hoppas vi att våra dagar tillsammans består av hög trivsel och många skratt. Vårt mål är att tiden på Nabo ska vara våra medarbetares höjdpunkt i karriären. Om tjänsten Vi befinner oss mitt uppe i en spännande tillväxtresa och rekryterar därför en nykollega till vårt kontor i Stockholm. Du kommer arbeta i ett team som hjälper personer som bor i en bostadsförening med frågor som rör ekonomi och administration. Du kommer till exempel att: Supportera medlemmar på telefon och via mail gällande lägenhetsregister, parkeringsköer/avtal, aviseringsfrågor och mycket mer som en boende kan behöva hjälp med. Supportera medlemmar och kunder kring navigering i Nabos portal. Arbeta med kundnöjdhet och förmedla olika tjänster som Nabo erbjuder. Supporterar medlemmar och mäklare vid försäljning av en bostad. Ansvarar för posthanteringen. Du kommer att få arbeta i en sammansvetsad grupp med högt i tak och fin gemenskap, där kollegor hjälps åt och har väldigt roligt tillsammans. Dina tidigare erfarenheter I den här rekryteringen lägger vi störst vikt vid i dina personliga egenskaper och vilja att utvecklas tillsammans med ditt team med kunden i fokus. På Nabo är vi många experter inom bostadsrättsförvaltning och därför förväntar vi oss inte att du har tidigare erfarenhet från branschen. Det kommer vi kunna lära dig på plats. Vi ser att du som söker har erfarenhet av service och gärna ett intresse för digitala arbetssätt.Eftersom du arbetar med att ge support över telefon/mail ser vi att du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift. Personliga egenskaper Noggrann Serviceinriktad Kommunikativ Ansvarstagande Lösningsorienterad Relationsskapande Så ansöker du Vi ser fram emot din ansökan! Vid frågor kontakta gärna Leon Olofsson, Talent Partner på Odevo SE. Placeringsort Stockholm
Om Unionen Unionen är Sveriges största fackförbund och verkar för tjänstemän på den privata arbetsmarknaden. Deras vision är att skapa trygghet, framgång och glädje i arbetslivet. Unionen har nationellt kontor på 23 orter med cirka 1000 medarbetare. I Stockholm arbetar du tillsammans med 600 kollegor i moderna lokaler med tillgång till gym, mitt i Stockholm City. Kontoret präglas av en prestigelös och välkomnande kultur där gemenskap och trygghet värderas högt. Denna roll tillhör sektionen IT-tjänster, där flera grupperingar finns. Du ingår i teamet för Digital Utveckling, som ansvarar för mer utvecklingsintensivaIT-tjänster så som medlemshantering (Dynamics), digitala kanallösningar, business intelligence och mer. Dessutom finns centrala funktioner som övergripande IT-arkitektur, IT-säkerhet och sourcing. Arbetsuppgifter I denna roll leder du det dagliga arbetet i ett utvecklingsteam med fokus på integrationer, både internt och externt. Teamet består idag av fem personer. Du kliver in i en spännande tid för Unionens IT-organisation, där stora satsningar görs för att ligga i teknisk framkant. Som utvecklingsledare har du en nyckelroll i att identifiera och driva förbättringsområden, ta fram förvaltningsplaner och säkerställa att de genomförs på ett strukturerat och effektivt sätt. Du får stor möjlighet att påverka teamets arbete och skapa optimala förutsättningar för verksamheten. I dinahuvudsakliga arbetsuppgifter ingår: •Ta fram och driva arbete enligt förvaltningsplan samt ansvara för uppföljning och budget inom området.•I samarbete med verksamheten, arkitekter och andra utvecklingsledare samordna, planera och leverera enligt back log.•Säkerställa att incidenter hanteras effektivt i andra- och tredjelinjens support.•Följa upp och rapportera status, framsteg och eventuella utmaningar till relevanta intressenter.•Stödja teamet i att identifiera och implementera tekniska förbättringar och effektiviseringar. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper •Teknisk bakgrund som utvecklare eller arkitekt med god förståelse för integrationslösningar•God förståelse för kostnadsoptimering och prestanda, särskilt i molnlösningar baserat på Microsoft•God förståelse för säkerhet, GDPR och andra relevanta regelverk inom integrationslösningar•Obehindrad svenska samt engelska i tal och skrift Vi söker dig som brinner för att göra skillnad – och det kommer du verkligen kunna göra här! Ditt verksamhetscentrerade tankesätt och din förmåga att kommunicera och bygga förtroende är värdefulla egenskaper. Genom kontinuerlig dialog med interna kollegor, konsulter och leverantörer kan du driva förändring effektivt. Din förståelse för hur förändring påverkar organisationer och människor gör att du kan tillämpa best practice för att uppnå positiva resultat. Du är strukturerad och vet när kvalitet bör prioriteras. Du trivs i en ansvarstagande roll och är duktig på att sätta både kortsiktiga och långsiktiga mål för att upprätthålla en hög nivå på både ditt och ditt teams arbete. Vi uppskattar din positiva attityd och din förmåga att kommunicera och skapa entusiasm. Här får du arbeta med lika positiva och kunniga kollegor som ser fram emot att välkomna dig till en både spännande och utmanande roll! Övrig information Start:Enligt överenskommelse Plats:Olof Palmes Gata 17, Hötorget, Stockholm. Möjlighet att arbeta på distans två till tre dagar i veckan. Lön:Enligt överenskommelse, övriga villkor enligt kollektivavtal Facklig kontakt:Elahe Sharifi,[email protected],08-50415430 Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Brillante och du anställs direkt hos Unionen. Vi gör ett löpande urval, så skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor eller funderingar, kontakta ansvarig rekryterare Elice Öhman [email protected] 076-721 49 82.
Introduktion till Ardena Som en ledande kontraktsutvecklings- och tillverkningsorganisation (CDMO) samarbetar Ardena med läkemedelsföretag av alla storlekar – från framväxande bioteknik till globala branschledare – förenade av uppdraget att hjälpa biofarmainnovatörer att navigera läkemedelsutveckling med precision, kvalitet och snabbhet, och föra sina molekyler från upptäckt till klinik och marknad. Våra helt integrerade tjänster spänner över utveckling av läkemedelssubstanser och läkemedelsprodukter, tillverkning, nanomedicin, klinisk logistik, bioanalytiska tjänster, statlig forskning, fyllning och finish samt CMC-regulatoriskt stöd. Med ett snabbt växande internationellt fotavtryck är Ardena hem för över 750 yrkesverksamma på sex strategiska platser – Belgien (Gent), Nederländerna (Oss och Assen), Sverige (Södertälje), Spanien (Pamplona) och Somerset, New Jersey (USA). Vår öppna och transparenta kultur bygger på samarbete, ägarskap och innovation, vägledd av våra We CARE-värderingar. Vi främjar en kommunikativ miljö där ömsesidig respekt, ansvarstagande och excellens stärker vårt team. Vi letar efter skickliga och motiverade proffs som är ivriga att utveckla sina karriärer i en spännande och fartfylld miljö. Oavsett om du är en erfaren expert eller precis har börjat, erbjuder Ardena en dynamisk arbetsplats där du kan bidra till meningsfulla läkemedelsutvecklingsprojekt, utöka dina kunskaper och vara en del av ett globalt team som är engagerat i att göra skillnad. Som en internationell organisation hjälper vi dig att navigera en karriärväg som utökar dina möjligheter över gränserna och öppnar dörrar till personlig och professionell tillväxt utan gränser. Din potential att växa är gränslös hos oss. Om du är redo att ta dig an nya möjligheter, arbeta tillsammans med branschexperter och bidra till medicinens framtid är Ardena platsen för dig. För vårbusiness unit baserad iSödertälje, letar vi nu efter en: Senior Material and Logistics Officer (Föräldravikariat) DIN ROLL Som Senior Material and Logistics Officer kommer du att spela en nyckelroll i hanteringen av kvalitetsdokument och logistik. Du kommer att arbeta självständigt men i nära samarbete med dina kollegor och avdelningschef. Din roll innebär att säkerställa att alla kvalitetsdokument är korrekt hanterade och att alla in- och utleveranser av gods sker effektivt och i enlighet med interna krav. OBS! Tjänsten är ett föräldravikariat på 6 månader. DINA PRIMÄRA ARBETSUPPGIFTER Ansvara för avdelningens kvalitetsdokument, inklusive säkerställa att alla dokument hanteras enligt gällande rutiner Säkerställa att dokumentation och spårbarhet är i ordning för alla produkter som hanteras, och följa upp på att alla kvalitetskrav efterlevs Säkerställa korrekt hantering av lagerflöden, inklusive inkommande och utgående varor Utföra inventeringar och kontrollera att lagerstatusen är korrekt och att lagernivåerna hålls på en optimal nivå Ha tät kontakt med leverantörer och partners Provtagning av råmaterial DIN PROFIL Har gymnasieutbildning Erfarenhet av administrativt arbete och stöd till ledning. God organisatorisk förmåga och förmåga att hantera flera projekt samtidigt. Starka kommunikationsfärdigheter i svenska samt engelska, både skriftligt och muntligt. Förmåga att arbeta självständigt såväl som i nära samarbete med andra. Positiv inställning och god förmåga att bygga relationer inom organisationen MERITERANDE Erfarenhet inom läkemedelsindustri Erfarenhet av att arbeta med kvalitetsdokumentation och följa regulatoriska krav Truckkort enligt TLP10, minsta krav: B1 (motviktstruck). VAD VI ERBJUDER På Ardena är vi medvetna om att det är våra medarbetare som driver vår framgång. Vi erbjuder: Flexibel arbetstid En dynamiskinternationell arbetsmiljö med möjligheter till karriärutveckling Tillgångtill Ardena Academy, vår interna lärplattform för professionell utvecklingEn chans att bidra till banbrytande läkemedelsutvecklingsprojekt som gör verklig skillnad SÅ HÄR ANSÖKER DU Vill du veta mer? Kontakta avdelningschef: Stefanie Olsson på [email protected]. Tjänsten är ett föräldravikariat från juni till november 2025. Är du redo att börja din karriär med Ardena? Klicka på ansökningsknappen och var med och forma framtidens läkemedelsutveckling!
DM TAK är ett stabilt, professionellt och sedan länge, växande företag som arbetar med högkvalitativ takläggning och takservice i Stockholmsregionen. Vi jobbar för att leverera tak som håller längre. Företaget har idag 24 anställda som i sin tur samarbetar med ca 40 underentreprenörer. Verksamheten utgår från våra lokaler i Länna Industriområde. Just nu söker vi en person som kan kontrollera och ansvara för det viktigaste vi gör för våra kunder, nämligen att se att deras beställda tak blir suveränt levererade, inom tid och budget. Därför söker vi nu en DYNAMISK & EFFEKTIV ARBETSLEDARE Vad innebär den här rollen? Som arbetsledare på DM TAKhåller du koll på allt från ”ax till limpa”. Det är krävande och för att ge några smakprov på det du förväntas ansvara för så är det att Du planerar för leverans och genomför startmöten, har även kontakt med underentreprenörer, ser till att rätt personal och allt material som krävs finns på plats vare sig det rör sig om plåt, papp, takpannor, service eller målning. Du ser till att budget hålls och att nödvändiga dokument blir gjorda samt att arbetsplatsen och de som arbetar där följer våra säkerhetsregler. Du hjälper till att lösa löpande problem som kan uppstå och korrigerar och uppmuntrar personalen. Under arbetets gång och i samband med avslut på projekten, genomför du kvalitetskontroller och ser till att de som behöver informeras löpande blir underrättade. Allt för att vi skall kunna leverera tak som håller längre. Vad krävs av dig? Som du säkert förstår är det här inget enkelt jobb utan det kräver mycket. Det viktigaste är dock att du har den rätta viljan och ambitionen för att bli en högpresterande person i DM-TAKs team. Du har alltid varit effektiv och gillar verkligen att få saker gjorda. Det är det bra om du har erfarenhet från att delta i eller leda byggen och det du inte har kunskap om kommer du, om du har rätt ambition och arbetar hårt, få lära dig. Därför är det viktigt att du ser långsiktigt på den här tjänsten. Du gillar att hjälpa människor och du har redan visat att du har en god kapacitet och stort intresse att få det du ansvarar för gjort som det förväntas eller bättre. Så även om du inte arbetar som arbetsledare idag så har du demonstrerat att du är riktigt produktiv och att du är beredd att jobba hårt för att nå uppsatta mål både på kort och lång sikt. Du kommer arbeta från vårt kontor i Länna och därifrån åker du till de leveransadresser som ni arbetar med. Du behärskar svenska väl i både tal och skrift, är relativt snabb på datorn och du har körkort. Vad erbjuder vi? Förutom att du kommer få intressanta utmaningar, kommer du troligtvis växa genom att ta hand om både dina kollegor, underentreprenörer och beställare och skapa massor av nöjda kunder. Du kommer erhålla en grundutbildning i vårt sätt att leda projekt och handledning och löpande support, men speciellt under uppstartsfasen. Du kommer jobba i ett team där vi stöttar varandra genom att alla gör sitt bästa och driver på. Du kommer jobba i ett bolag som har väldigt höga ambitioner när det gäller leverans, kvalitet och tillväxt och det är därför vi vill ha med dig på den här resan. Vi ger dig tydliga arbetsuppgifter med en vettig struktur, bra instruktioner och med erfarenhet blir du än mer effektiv. Vi värnar om rak och tydlig kommunikation för att skapa trygghet och stabilitet. Du kommer få jobba mot uppsatta och tydliga mål som följs upp. Tillsammans skapar vi en arbetsplats där alla kan utvecklas, där idéer tas på allvar och där produktion och framgångar firas. Du kommer att ha en fast lön kommer utvecklas uppåt i takt med att du kan leverera mer. Låter det här som ett jobb för dig? Skicka då gärna in din ansökan redan idag!
DM TAK är ett stabilt, professionellt och sedan länge, växande företag som arbetar med högkvalitativ takläggning och takservice i Stockholmsregionen. Vi jobbar för att leverera tak som håller längre. Företaget har idag 24 anställda som i sin tur samarbetar med ca 40 underentreprenörer. Verksamheten utgår från våra lokaler i Länna Industriområde. Just nu söker vi en person som kan hjälpa våra framtida kunder att hitta rätt lösningar för deras tak och därför söker vi dig som vill anta rollen som SERVICEINRIKTAD JUNIORSÄLJAREVad innebär den här rollen? Som säljare på DM-TAK så representerar du ett av Sveriges mest kvalificerade takföretag. Du representerar kvalité, professionalism och en leveransavdelning som gör allt för att kunden skall bli helt nöjd. Du kommer jobba med många kunder parallellt både per telefon och via personliga möten på plats hos kunden. Vissa affärer kan du avsluta väldigt snabbt medan andra kan ta från veckor till månader och ibland kan det ta ännu längre tid. Du kommer löpande få prospekts att kontakta och det rör sig normalt om privatkunder, representanter för bostadsrättsföreningar och fastighetsskötare. Vad krävs av dig? Du gillar att hjälpa människor och vet att du har en god kapacitet och stort intresse att hjälpa kunder ta bra beslut. Så även om du inte arbetar som säljare idag så har du visat att du är produktiv och att du är beredd att jobba hårt för att nå uppsatta mål både på kort och lång sikt.Vi ser det som självklart att du behärskar svenska väl i både tal och skrift samt har datorvana och körkort. Vad erbjuder vi? Du kommer få intressanta utmaningar och med tiden kan du växa in i rollen som en fullt etablerad och kunnig toppsäljare genom att skapa massor av nöjda kunder. Du kommer erhålla en grundutbildning i vårt sätt att sälja och i takt med att du producerar så ser vi till att du får mer träning så att du kan fortsätter att växa och ta dig an större säljuppdrag. Du kommer jobba i ett team där vi stöttar varandra genom att alla gör sitt bästa och driver på. Du kommer jobba i ett bolag som har väldigt höga ambitioner när det gäller tillväxt och det är därför vi vill ha med dig på den här resan. Vi ger dig tydliga arbetsuppgifter med en vettig struktur, bra instruktioner och med erfarenhet blir du än mer effektiv och då väntar större ansvar om du är intresserad av det. Vi värnar om rak och tydlig kommunikation för att skapa trygghet och stabilitet. Du kommer få jobba mot uppsatta och tydliga mål som följs upp. Tillsammans skapar vi en arbetsplats där alla kan utvecklas, där idéer tas på allvar och där produktion och framgångar firas. I tillägg till en fast lön kommer du ha provision. Låter det här som ett jobb för dig? Skicka då gärna in din ansökan redan idag!
DM TAK är ett stabilt, professionellt och sedan länge, växande företag som arbetar med högkvalitativ takläggning och takservice Stockholmsregionen. Vi jobbar för att leverera tak som håller längre. Företaget har idag 24 anställda som i sin tur samarbetar med ca 40 underentreprenörer. Verksamheten utgår från våra lokaler i Länna Industriområde. Just nu söker vi en person som kan hjälpa till med planering, dokument och uppföljning kring våra projekt. Vi söker därför dig som gillar iden med att vara en EFFEKTIV PROJEKTADMINISTRATÖR Vad innebär den här rollen? Ditt jobb är övergripande att ta hand om inkommande beställningar och se till att de blir effektivt levererade till våra kunder. Det innebär att få många delmoment genomförda och väl kontrollerade. Personalplanering, materialinköp, logistik, uppföljning och koordinering med underentreprenörer tillhör ditt ansvarsområde och du samarbetar med och rapporterar direkt till produktionschefen. Vad krävs av dig? För att klara den här ganska tuffa utmaningen behöver du självklart vara produktiv. Van att få saker och ting snabbt beslutade och genomförda. Du behöver kunna visa oss att du jobbat hårt för att få till bra resultat i tidigare arbeten. Du har tagit ansvar och dessutom visat att du kunnat skapa goda relationer med både medarbetare, kunder och/eller leverantörer. Du behöver inte nödvändigtvis ha arbetat i vår bransch men du vet att du med god praktik kan utveckla dina kunskaper (om så krävs) för att kunna fungera som en stabilt professionell projektadministratör för DM TAK. Du behärskar svenska väl i både tal och skrift och har körkort. Har du även ett truckkort är det ett plus. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder en arbetsplats där utveckling, produktivitet och kundnöjdhet alltid är i fokus. Det i sin tur skapar ett vinnande team och vinnande medarbetare. Vi ger dig tydliga arbetsuppgifter med en vettig struktur, bra instruktioner och om du är ambitiös, löpande utbildning, vilket möjliggör ett alltmer effektivt arbete och med tiden, större ansvarstagande. Vi värnar om rak och tydlig kommunikation för att skapa trygghet och stabilitet. Du kommer få jobba mot uppsatta och tydliga mål som följs upp. Tillsammans skapar vi en arbetsplats där alla kan utvecklas, där idéer tas på allvar och där produktion och framgångar firas. Låter det här som ett jobb för dig? Skicka då gärna in din ansökan redan idag!
Välj ett jobb för att visa detaljer