Spontanansökan för konsultuppdrag!
Devotum AB
Fastighetsförvaltare

Vi påDevotum söker ständigtefter engagerade konsulter för pågående och framtida uppdrag hos våra kunder.Oavsett om du söker korta eller långa uppdrag, erbjuder vi dig möjligheten att utmana dig själv, utvecklas och bidra med din expertis där den behövs som mest. Registrera dig redan idag och bli en del av vårt nätverk! Hur blir man konsult?Vi påDevotum är experter inom kompetensförsörjning inom framför allt samhällsbyggnads- och fastighetsbranschen och får löpande in förfrågningar med kort varsel inom bland annat förvaltning, fastighetsteknik, administration, ekonomi och ledningsfunktioner. Genom att registrera dig som konsult hos oss blir du en del av vårt växande nätverk och får chansen att matchas med spännande uppdrag som passar din profil. Registreringen är enkel – ladda bara upp ditt CV och ge så utförlig information som möjligt om din erfarenhet, dina kompetenser och dina preferenser, som önskad ort och arbetsområdeVad krävs för att bli konsult?För att trivas som konsult behöver du vara trygg i din yrkesroll, självgående och initiativtagande. Du bör också ha lätt för att snabbt sätta dig in i nya organisationer och verksamheter. Dessutom krävs att du har den erfarenhet och de kompetenser som efterfrågas för det aktuella uppdraget. Känn dig trygg som konsult hos DevotumSom konsult hos Devotum har du möjlighet att välja om du vill fakturera genom ditt eget bolag eller bli direkt anställd hos oss. Som anställd hos Devotum erbjuds du alltid schyssta villkor enligt kollektivavtal (Almega) som bland annat innefattar friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar. Hos oss är varje konsult viktig och våra konsultchefer finns alltid till hands för att ge dig den support och vägledning du behöver under hela uppdragsperioden. AnsökanLåt oss veta redan i din ansökan vilken roll som intresserar dig mest. Då detta är en spontanansökan hör vi av oss när vi har ett uppdrag som passar just din profil. Registrera dig idag och ta nästa steg i din konsultkarriär med Devotum!

3 februari 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Kundservicemedarbetare till Cylinda!
Workz Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Bli en del av Cylindas kundserviceteam – där service och problemlösning står i fokus! Vill du arbeta i en roll där du får vara ansiktet utåt för ett av Sveriges mest välkända vitvarumärken? Cylinda har en stark position på marknaden och är kända för sin kvalitet och pålitlighet. Nu söker vi en engagerad kundservicemedarbetare till vårt team i Kista! Här får du arbeta i en lösningsorienterad miljö där du varje dag gör skillnad för våra kunder. Om du gillar att ta initiativ, trivs i ett högt tempo och brinner för att ge förstklassig service – då kan detta vara rollen för dig! Varför Cylinda? Ett välkänt varumärke – Jobba för en etablerad aktör på marknaden med en stark kundbas. En inkluderande och positiv arbetsmiljö – Vi värdesätter samarbete, engagemang och utveckling. Möjlighet att växa – Hos oss får du stöd för att utvecklas inom kundservice och teknik. Om rollen I denna roll blir du en viktig del av vårt kundserviceteam och ser till att våra kunder får snabb och professionell hjälp, både före och efter deras köp. Du kommer att ge support via telefon för att säkerställa en smidig och effektiv kundupplevelse. Du kommer bland annat att: Hantera felanmälningar och vid behov boka in servicetekniker Besvara frågor om leveranser, fakturor och reservdelar Guida kunder till den bästa lösningen för deras behov Du arbetar nära både tekniker, säljare och ledning i våra nya lokaler i Kista, vilket ger dig bästa möjliga förutsättningar att ge förstklassig service. Vem är du? Vi söker dig som är social, lyhörd och har en positiv inställning. Du gillar att lösa problem och hittar gärna den bästa vägen framåt för kunden. För att trivas i rollen tror vi att du: Har god system- och datorvana Kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska Har en gymnasial utbildning eller motsvarande Erfarenhet av SAP och/eller Zendesk är meriterande, men inget krav. Vi erbjuder Trygghet & utveckling – Kollektivavtal, friskvårdsbidrag och löpande coachning. Gedigen utbildning – Både via Workz Academy som sker löpande under 6 månader samt stöttning av kollegor och ledare på plats, som ger dig rätt verktyg för att lyckas. En arbetsplats att trivas på – Stöttande chefer, härliga kollegor och en positiv arbetskultur. Praktisk informationPlats: Stockholm, KistaStart:OmgåendeOmfattning: Visstidsanställning 6 månader (med chans till förlängning)Arbetstider: Måndag - fredag 07:20-16:00Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpasKontakt: Vid frågor, mejla oss på [email protected]ökan Vi värdesätter vad du kan och din vilja att utvecklas, snarare än att bara titta på CV:n. Första steget i vår rekryteringsprocess är därför ett test som skickas till din e-post direkt efter ansökan. För att gå vidare behöver du slutföra testet, det tar max 15 minuter att genomföra. Låter det som något för dig? Ansök redan idag och bli en del av Cylinda-teamet!

3 februari 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Däckskiftare till Kista
Starfinder AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Vi söker nu dig som har erfarenhet av att skifta däck på bilar. Välkommen till oss! ArbetsuppgifterVi söker duktiga däckmontörer för ett uppdrag som startar till våren och som pågår cirka 2-3 månader med god chans till förlängning. Du kommer jobba hos en auktoriserad och professionell bilverkstad med moderna lokaler och verktyg. Dina arbetsuppgifter kommer innebära att hjälpa verkstadens kunder med däckbyte från vinterdäck till sommardäck. Arbetet kommer även innebära att köra in och ut bilar ifrån verkstaden samt hämta och lämna däck på lagret. Du kommer att arbeta i Kista i Stockholm. Din profilVi söker dig som tidigare har jobbat med däckskifte/däckmontering eller har ett privat intresse för bilar. Du har gärna läst fordonstekniska programmet på gymnasiet. För att lyckas i rollen krävs det att du är arbetsvillig, stresstålig och inte rädd för att arbeta fysiskt. Krav för att du ska vara aktuell för tjänsten är Du har manuellt B-körkort. Tidigare erfarenhet av liknande arbete. Arbetstiderna är förlagda under dagtid måndag-fredag. Detta är en tjänst på heltid, med start till våren och där uppdraget kommer att pågå i ett par månader. Du kommer jobba som uthyrd konsult och få en anställning hos Starfinder samt en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig i ditt arbete. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Dennis Palenzovski på 072-099 60 97. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig, välkommen med din ansökan!

3 februari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Tech Lead to our team Payment Platform
Qliro AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

At Qliro we deliver safe and simple payments. We are a dedicated partner to our merchants who serve their customers every day. We believe that if our merchants grow, we grow. We are a company of dedicated, friendly and highly competent people that together have redefined what Qliro and payments can be. The Payments Platform Team is a backend heavy team that is responsible for the Payment Transactions, integration with our Payment Service Providers and Settlements Consolidation for our merchants. We stand on the transactional frontline, driven by an unwavering commitment to exceptional availability and performance levels. Current focus for your team: Handles 50,000+ payment transactions per day On a journey from monolith to autonomy, and from on premise to cloud in AWS C#, .NET, AWS, Terraform, GitLab, Event Driven Architecture, RabbitMQ, MS SQL Server, New Relic, Kibana Your focus will be to: You will lead the design of technical solutions aligned with our overarching strategies and guide your team's development activities by assisting in breaking down tasks and estimate efforts needed to reach your goals. You will divide your time between leading the team as well as doing hands on coding. You will ensure that the team'ssolutions adhere to Qliro’s guidelines and meet regulatory and security standards and implement tactics to improve and maintain code quality. Communicate the product team’s target architecture and vision to the team as well as supporting the Product Manager with your team's technical perspectives in their discovery, planning and stakeholder management. You will mentorless experienced team members byproviding constructive feedback as well as collaborate with our Engineering Manager to further develop the team's competence. As a tech lead at Qliro, you are also a part of out extended leadership team where you will discuss strategies with leaders across Qliro in order to further redefine what Qliro and Payments can be. What we are looking for in our new team lead: You are highly experienced in C# .NET and have touched the majority of tools in the rest of the stack Leadership skills to inspire and guide the team in the transition to a modern architecture prepared for Qliro’s current and future business needs You have practical experience from working with agile engineering methods combined with a solid understanding of software engineering best practices Since we are doing a cloud journey, migrating to AWS from on prem solutions, it is considered a plus if you have worked with cloud technologies You have an understanding of system design, data structures, API development and algorithms If you have worked with payment transactions before, it is highly beneficial If this sounds like you, we would really like to get in touch - please apply below!

3 februari 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Supporttekniker - junior med viss erfarenhet
Thalamus IT Consulting AB
Supporttekniker, IT

Junior supporttekniker sökes till välkänd kund inom restaurang Har du arbetat i support i mellan 6 månader och 2 år? Då är vi intresserade av att höra mer om dig! Din nya roll Du kommer att kliva in i en junior roll som supporttekniker inomIT- och Techsupport.Dukommer att arbeta tillsammans med ett team på 10 personer där man hjälperoch stöttar varandra i vått och torrt. Du kommer att lära dig felsökning och problemlösning inom IT-support. Ärenden kan handla om allt från att hjälpa till med datorer, mobiltelefoner, paddor och skärmar. Några exempel på arbetsuppgifter är att du guidar användare i olika program, återställer lösenord, lägger till dem i grupper (tex mejlgrupper), hitta igen försvunna filer, gör olika typer av felsökningar inom nätverk, Windows och Office och mycket annat. När du har arbetat ett tag och blivit "varm i kläderna" så kommer du även att roteras ut på Onsiten som är placerad iStockholm City. På Onsiten är du en vecka då och då. Där hjälper man användarna på plats med diverse IT problem såsom hårdvara, kringutrustning och konferensrum. I gruppen premierar man mångfald och ser att man gärna har en stor variation på individer i olika åldrar, kön, bakgrunder, personligheter etc. Du kommer att arbeta som konsult via oss på Thalamus ute hos vår kund som sitter i Solna/Sundbyberg. Kunden supporterar användare inom restaurangbranschen - en stor, välkänd kedja inom snabbmat Utöver detta så erbjuder vi som anställd hos oss fast anställning med kollektivavtal, fast lön och bra villkor. Där du har chansen att utvecklas via certifiering, utbildning och nya spännande uppdrag. Vi lägger tillsammans upp en utvecklingsplan och har kontinuerliga samtal för att du ska trivas. Våra anställda är vår viktigaste tillgång och en stor del för oss är att du ska trivas. Om dig Vi ser gärna att duhar jobbat inom IT-support inom Windowsmiljöhar vana att bemöta kunder och lösa problem. Som person är dusocial, trevlig och gillar att prata med folk. Du vill lära dig nya saker och gillar att lösa problem. Du har inga problem med att bemöta människor via telefon, mail och chatt. Krav Erfarenhet av att arbeta med IT-support i Windowsmiljö, vi tror att du har mellan 6 månader och 2 års erfarenhet. Vana att felsöka Microsofts programvara. Flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Du som person Som person så kan du arbeta varierade tider, du brinner för service och att hjälpa människor. Du har inga problem att prata i telefon. Du ska gilla problemlösning och är en teamplayer samtidigt som du kan jobba självständigt. Att vilja lära sig mer om IT och att gilla problemlösning också en viktig del när man jobbar som supporttekniker. Placering Kunden sitter i Solna/Sundbyberg. Start Februari/Mars Arbetstider Passen kan ligga måndag-söndag, 4.55-22.00. Du arbetar 8 timmar per pass.Jour kan tillkomma när du har arbetat en längre tid på företaget.Heltid i snitt 40 timmar/vecka, kan vara lite fler timmar en vecka, lite färre en annan vecka. OBS: Tiderna kan ändras. Passen som börjar vid 5 eller slutar vid 22 kan arbetas hemifrån. Passen som börjar kl 6.00 arbetas från kontoret iSolna Business Park, så det är viktigt att du kan tänka dig att komma in till kontoret tidiga pass. Din ansökan Alla våra ansökningar sker via vår hemsida och intervjuer sköts löpande. Din nya arbetsgivare Thalamus är ett stadigt växande IT-konsultbolag som erbjuder kvalificerade IT-konsulter inom supporttekniker, onsite & drift. Vi är ett familjärt bolag som ligger ute i Alvik strand och vår huvudsakliga fokus ligger på konsultverksamhet i Stockholms län. Vi erbjuder månadslön, certifierings- och utvecklingsmöjligheter, där du blir fast anställd på Thalamus som IT-konsult. Våra uppdrag sträcker sig ofta under långa perioder och vid avslutade uppdrag hjälper vi dig vidare i din fortsatta utveckling. Då det är viktigt med trygghet och att vi ska få ett långt samarbete tillsammans. På Thalamus är gemenskap en viktig del, vilket gör att vi ordnar AW:s samt sommarfest och julbord. Så att alla konsulter kan dela erfarenheter och glädje. Om vi skulle beskriva oss själva skulle det vara att vi är ett glatt, kunskapsdrivet gäng vars arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och personligt engagemang. Hoppas du vill bli en av oss! Keywords: first line, firstline, 1st line, ITsupport, IT-support, teknisk support, helpdesk, ittekniker, itteknisk support it-teknisk support, help desk, supporttekniker.

3 februari 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Mötesbokare B2C | Vasastan
IMPRESSIVE RELATIONS SWEDEN AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vi söker dig till vårt framgångsrika säljteam i hjärtat av Vasastan, Stockholm Som Mötesbokare kommer du att vara central i vår verksamhet och spela en nyckelroll i att skapa affärsmöjligheter. Din uppgift är att boka möten mellan våra försäljningsrepresentanter och potentiella kunder, där du representerar några av marknadens mest framstående aktörer. Bli en del av vårt väletablerade team och hjälp oss att bygga starka affärsrelationer! DIN ROLL INNEBÄR: Skapa affärsmöjligheter: Engagera dig i försäljning över telefon och bidra till vår framgång genom att boka möten. Sätt och nå mål: Utmana dig själv och driv din försäljning mot ambitiösa budgetmål. Teamwork i toppklass: Arbeta nära med ett passionerat och engagerat team där din insats gör skillnad varje dag. VI SÖKER DIG SOM Har en orubblig vilja och en stark drivkraft att ständigt utvecklas både personligt och professionellt. Har en stark känsla för ansvar och en brinnande ambition att nå dina mål. Använder flytande svenska i både tal och skrift och kan uttrycka dig klart och tydligt. Är hungrig på utveckling.Erfarenhet inom försäljning är meriterande, men din vilja att lära och växa är avgörande. VI ERBJUDER DIG: Fastlön + Provision. Heltidstjänst: Mån - Fre kl. 08-17 Personlig och professionell utveckling genom olika utbildningar. Möjlighet till karriärsutveckling inom företaget. IMPRESSIVE RELATIONS Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m. Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans. Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, och vi vill ha dig med på resan! Felicia Rullander Head of Recruitment 076-425 35 70 [email protected]

3 februari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Bilvårdare - Stockholm
UngdomsKraft AB
Bilrekonditionerare, fönsterputsare m.fl.

Är du noggrann, serviceinriktad och gillar att arbeta praktiskt?Nu söker vi en bilvårdare som vill bli en del av teamet hos Stockholms största bildelningsföretag. Här får du chansen att arbeta i en spännande bransch med hållbarhet i fokus, där din insats bidrar till att ge kunderna en förstklassig upplevelse varje gång de använder våra bilar. Arbetsuppgifter Som bilvårdare kommer du att ansvara för att säkerställa att företagets bilar är rena, väl omhändertagna och redo för användning. Dina huvudsakliga uppgifter inkluderar: Tvätta och städa bilar invändigt och utvändigt. Kontrollera att fordonen är i gott skick och rapportera eventuella skador eller underhållsbehov. Säkerställa att alla bilar lever upp till företagets höga standard för kundnöjdhet. Utföra enklare underhållsåtgärder vid behov, såsom att fylla på spolarvätska. KvalifikationerVi söker dig som: Har en positiv attityd och är noggrann i ditt arbete. Är bekväm med att arbeta både självständigt och som en del av ett team. Har en god fysisk förmåga då rollen innebär praktiskt arbete. Har B-körkort, vilket är ett krav. Svensktalande och förstår engelska Tidigare erfarenhet av bilvård eller liknande arbete är meriterande, men inget krav. Vi erbjuder En spännande roll i ett växande företag med hållbarhet som ledord. Möjlighet att bidra till en smidigare och mer miljövänlig stadstrafik. Ett dynamiskt och engagerat team. Konkurrenskraftiga arbetsvillkor. Arbetstider och plats Arbetet utförs i Stockholm med bas i stadens centrala delar. Heltidsroll med möjlighet till extra arbete

3 februari 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Rekryterare
Lw Sverige AB
Personal- och HR-specialister

Vi söker en engagerad och driven Rekryterare som vill vara med och stärka vårt team! Är du passionerad över att hitta rätt talanger och skapa en fantastisk kandidatupplevelse? Vill du vara med och bidra till företagets tillväxt genom strategiska och operativa rekryteringsinsatser? Då är detta jobbet för dig! Om rollen Som rekryterare hos oss får du en nyckelroll i att säkerställa att vi attraherar, rekryterar, utvecklaroch behåller rätt kompetenser för att möta företagets långsiktiga mål. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Ansvara för hela rekryteringsprocessen, från annonsering till intervjuer, referenstagning och uppföljning efter avslutad process. Arbeta aktivt med search för att hitta rätt kandidater, både inom tjänstemannasidan och arbetarsidan. Samarbeta nära våra affärsområdeschefer för att genomföra behovsanalyser och skapa tydliga kravprofiler vid rekrytering. Skapa och implementera rekryteringsstrategier som attraherar rätt kandidater. Arbeta nära vår marknadsavdelning för att stärka vårt arbetsgivarvarumärke genom sociala medier och andra kanaler. Arbeta med strategisk kompetensutveckling och kompetensförsörjning för att möta verksamhetens kortsiktiga och långsiktiga behov. Identifiera interna talanger och möjligheter för intern rekrytering för att främja medarbetares karriärutveckling inom företaget. Bidra i andra delar av HR-området vid behov, exempelvis utbildningsinsatser och personaladministration. Du kommer att arbeta från vårt kontor i Älta, Stockholm. Tjänsten kan även innebära resor inom Sverige till våra olika projekt samt sporadiska utlandsresor i rekryteringssyfte. Vi söker dig som har: Några års erfarenhet av att driva rekryteringsprocesser självständigt. Eftergymnasial utbildning inom HR. Goda kunskaper i Svenska och Engelska, både i tal och skrift. Meriterande om du är flerspråkig. Erfarenhet av att samarbeta med olika avdelningar för att identifiera rekryteringsbehov och utforma kravprofiler som matchar verksamhetens mål och behov. Meriterande om du har erfarenhet från byggbranschen. B-körkort. Vi ser att du är en öppen och social person med förmågan att skapa och vårda relationer, både med kandidater och kollegor. Du har en naturlig fallenhet för att bygga förtroende och skapa engagemang. Din kommunikativa förmåga och ditt positiva sätt gör att du lätt anpassar dig till olika människor och situationer. Du är lösningsorienterad, strukturerad och trivs med att ta egna initiativ för att driva arbetet framåt. Det är meriterande om du har erfarenhet av rekrytering av både tjänstemän och arbetare. Det här erbjuder vi dig: Möjlighet att arbeta i en nyckelroll där du bidrar till företagets framgång och tillväxt. En dynamisk och inspirerande arbetsmiljö i moderna lokaler. Stora möjligheter till personlig och professionell utveckling. ITP tjänstepension via Collectum Friskvårdsbidrag på 3000 SEK per kalenderår Arbetstidsförkortning - Den lagstadgade semestern kompletteras med ytterliggare 5 dagars ledighet per år, sk. arbetstidsförkortning Om oss LW Sverige AB befinner sig i en spännande tillväxtfas med flera intressanta projekt runt om i Sverige, inklusive Stockholm, Göteborg och andra delar av landet. Vi söker därför fler engagerade medarbetare som vill vara med på vår resa! Vi är en av Sveriges ledande leverantörer av tak- och fasadlösningar eller som vi väljer att kalla det, klimatskal. Titta gärna in på vår hemsida, www.lwab.se, där du kan se vilken typ av projekt vi arbetar med. Hos oss får du en stimulerande arbetsplats i moderna lokaler, präglad av samarbete, driv och eget ansvar. Låter det intressant? Ansök idag och bli en del av vårt engagerade team! Vi ser fram emot att höra från dig. Välkommen till LW Sverige AB Urval och intervjuer sker löpande

3 februari 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Switch Game söker ett flertal Tågtekniker!
Switch Game AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Söker du en arbetsplats med stor variation och där du får arbeta med fordon och teknik då kan tjänsten som tågtekniker vara något för dig? Just nu söker Switch Game kandidater som motiveras av att lösa komplexa problem tillsammans med kollegor, vill utvecklas i sin yrkesroll och trivs med ett ansvarsfyllt jobb. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan! Dina arbetsuppgifter:Som tågtekniker kommer du att arbeta brett, från att rapportera avvikelser, felrapporter, service/underhåll och reparationer till avancerade felsökningar. Tjänsten kommer att utföras i Stockholm och Mälardalen men uppdrag kan genomföras över hela landet med övernattningar i perioder. Beroende på din kompetensnivå samt privata situation kommer arbetsuppgifter som arbetstider att anpassas men verksamheten bedrivs dygnet runt alla dagar på året. Om dig: Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter eller har ett par års arbetslivserfarenhet att arbete som fordonsmekaniker, servicetekniker mot industri eller likande. Det är ett stort plus för oss om du har arbetat som mekaniker av tunga fordon tidigare och god el-kunskap prioriteras. God förståelse i det svenska språket i tal och skrift krävs samt att du kan arbeta självständigt. Du kommer att erbjudas många interna utbildningar vilket ställer krav på dig att viljan till utveckling finns. Placeringsort: Stockholm / Mälardalen Tillträde: Enligt överenskommelse Frågor angående tjänsten besvara av Jens på [email protected] alt 0708-38 03 69

2 februari 2025
Sista ansökan:
22 juli 2025
Biträdande verksamhetschef till Björkgården, Solna.
Forenede Care AB
Chefer inom äldreomsorg

Vi söker just nu en biträdande verksamhetschef till Björkgården i Näckrosen, Solna. Här kommer du att arbeta: Björkgården är ett särskilt boende uppdelat på fyra plan med 51 lägenheter. Björkgården ligger centralt i Råsunda med närhet till tunnelbana, buss och pendeltåg. Tjänsten som biträdande verksamhetschef som gör skillnad Som biträdande verksamhetschef kommer du att, i samarbete med verksamhetschefen, ha ansvar för att leda och utveckla verksamheten. Du kommer att arbeta systematiskt för att skapa de optimala förutsättningarna för medarbetarna att erbjuda högkvalitativ vård och omsorg. Du rapporterar direkt till verksamhetschefen och förväntas vara en aktiv och bidragande del av verksamhetens ledningsgrupp. I tjänsten ingår att du deltar i omvårdnadsarbetet i handledande och kvalitetssäkrande syfte. Du kommer arbeta kliniskt ca 20%, omfattningen kan variera. Tjänsten är på 100%, vi tillämpar 6 månadersprovanställning. Vi erbjuder I det familjeägda Forenede Care ingår du i ett sammanhang där du varje dag får ges möjlighet att förändra och göra skillnad genom din personlighet, kompetens och ditt engagemang. Vi erbjuder dig interna och externa utbildningar där du som individ får möjlighet att växa och utvecklas både som människa och i din roll professionellt. Vi har kollektivavtal och naturligtvis erbjuder vi friskvårdbidrag. Vem är du? Du är kundorienterad, serviceinriktad och har en kreativ approach till ditt arbete. För att trivas och lyckas i rollen är det viktigt att du har en naturlig förmåga att skapa relationer och att du är en teamplayer. Det är meriterande om du har erfarenhet av ledarskap eller tidigare har haft en ledande roll, och om du är motiverad att fortsätta utveckla ditt ledarskap ytterligare I ditt arbete utgår du från ett professionellt förhållningssätt och ditt arbetssätt präglas av engagemang och lyhördhet för såväl patienter, anhöriga, medarbetare som för våra uppdragsgivare. Du som biträdande verksamhetschef ska ha följande kvalifikationer och erfarenheter Vi efterfrågar: Leg. sjuksköterska Har minst två års erfarenhet av att framgångsrikt leda medarbetare och team. God kunskap och erfarenhet av arbete och rapportering i olika stödsystem, ex journal-, planerings- och lönesystem. Du måste kunna uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift samt ha god datavana och kunna arbeta i system som Word, Outlook, Excel och Teams m.fl. Går du vidare i processen kommer vi efterfråga intyg på vissa avovanstående utbildningar. Meriterande Det är meriterande att du har utbildning inom ledarskap eller erfarenhet av att leda samt erfarenhet av verksamhet som drivs i privat regi Om Forenede Care Forenede Care är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med cirka 7400 medarbetare. Vi är det familjeägda företaget där människor får göra skillnad och samtidigt må bra och ha kul på jobbet. På Forenede Care bryr vi oss om varandra med fokus på trivsel, engagemang och arbetsglädje. Vår värdegrund med värdeorden ansvar, engagemang och omtanke är en naturlig del av vårt arbete. Vill du vara med och forma framtidens vård och omsorg och ingå i ett sammanhang som gör skillnad för människor, för samhälle och för vår framtid så kommer du känna dig hemma hos oss på Forenede Care. Sista ansökningsdatum 2025-02-28 Kontaktuppgifter Susanne Malmsten,verksamhetschef Mailadress: [email protected] Telefonnummer: 0733 - 150 124 Välkommen till oss!

2 februari 2025
Sista ansökan:
22 juli 2025