Bygg Ingenjör inriktning mot fuktskador
B3 Solutions AB
Civilingenjörsyrken inom bygg och anläggning

Vi är ett mindre företag som bryr oss extra mycket om våra kunder och om varandra. Vi sätter kvalité framför kvantitet och siktar alltid på långsiktighet i våra samarbeten. Nu söker vi dig som har arbetatmed överlåtelsebesiktning eller kontroll/utredning av fukt – och mögelskador. Kunskap om mikroorganismer, fuktmekanik, byggteknik, kritiska konstruktioner, fuktmätningsrutiner och du ska kunna hantera olikamätinstrument. Bedömning av riskkonstruktioner och fuktmätning i samband med åtgärdsförslag ingår i dina vardagliga uppgifter.Skapa och bygga kundrelationer samt samarbeten en självklarhet.B-körkort är ett krav. Meriterande Godkänd fukt- samt tentamen för Överlåtelsebesiktning av SBR. LÖN Enligt överenskommelse Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön Arbetsplats Stor Stockholm med omnejd Kontor Stocksund Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag.

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Sales Administrator till Swatch Group
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kundtjänstpersonal

SNABBFAKTA Omfattning:Heltid (38,5 arbetstimmar per vecka)Arbetstider:Kontorstider Ort:Kungsholmen, StockholmStartdatum:OmgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning, tidsbestämt uppdrag på 10 månader. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Swatch Group är en internationell koncern som är verksam inom design, tillverkning och försäljning av färdiga klockor, smycken, komponenter och tidtagning. Företaget levererar nästan alla komponenter som krävs av sina 18 klockmärken. I Norden är de återförsäljare av följande märken: Omega, Rado, Longines, Tissot, Certina, Swatch och FlikFlak.Totalt i Norden är de runt 120 anställda, varav de i Sverige är ett härligt gäng på cirka 50 personer.DIN ROLLI din roll som Sales Administratorkommer du att vara ansiktet och rösten utåt för företaget.Du kommer tillsammans med en ytterligare kollega arbeta med kundservice till Swatch Groups kunder (butiker) per mail och telefon i frågor gällande orderhantering, tillgång, leverans samt kollektioner för de olika märkena. Allt för att ge bästa möjliga service och support till kunderna.Exempel på arbetsuppgifter: Orderhantering Kundkontakt via mejl och telefon Supportera kollegor i det nordiska teametvid behov VEM ÄR DU? För att trivas i den här rollen ser vi att du är genuint intresserad av att ge riktigt bra kundupplevelser.Har du dessutom klockintresse kommer du verkligen att trivas! I rollen får du kontinuerligt lära dig om nya produkter för att förstå kundernas behov. Som person är du noggrann, serviceminded och snabblärd. Du som söker uppfyller nedan krav: Har erfarenhet avSAP Har arbetslivserfarenhet av att ha kundkontakt Talar och skriver obehindrat påsvenska och engelska Det är meriterande om du som söker: Talar ytterligare ettnordiskt språk utöver svenska Har stort intresse för klockor eller har erfarenhet från branschen Har kunskap av Salesforce VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Senior Partner Marketing Manager – Led Strategiska Kampanjer och Partner...
Sway Sourcing Sweden AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Vi söker en driven och erfaren Partner Marketing Manager till ett spännande uppdrag där du kommer att leda strategiska marknadsföringskampanjer i samarbete med en av branschens mest innovativa aktörer. I denna roll får du möjlighet att arbeta i ett dynamiskt och framåtsträvande team, där du aktivt bidrar till att stärka relationerna med nyckelpartners och optimera marknadsföringens genomslag. Du kommer att ha ansvar för att driva hela kampanjprocessen, från strategi till genomförande, och säkerställa att både interna och externa kanaler utnyttjas maximalt. Dina ansvarsområden: Utveckla och implementera strategiska partnermediastrategier för att maximera kampanjernas genomslag. Projektleda marknadsföringskampanjer och samarbeta nära partners för att säkerställa att målen uppnås. Sätta tydliga KPI:er, följa upp kampanjernas prestation och säkerställa att budgetar hanteras effektivt. Vem söker vi? Vi söker dig som har: Minst 5 års erfarenhet inom marknadsföring och projektledning, gärna inom media eller telekom. Stark analytisk förmåga och erfarenhet av att arbeta med KPI:er och budgethantering. Förmåga att skapa och upprätthålla långsiktiga, strategiska partnerskap. Flytande svenska och engelska i både tal och skrift. Varför söka? Det här är din chans att arbeta med en ledande aktör inom branschen och få möjlighet att påverka viktiga marknadsföringsstrategier på en strategisk nivå. Du kommer att vara en nyckelspelare i att driva framgångsrika kampanjer och partnerskap som ger resultat och gör skillnad. Plats: Stockholm, SverigeDistansarbete: 25%Uppdragsperiod: 3 mars 2025 – 31 december 2025Ansökningstiden löper ut: 5 februari 2025 Ansök nu! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Bussförare till Täby
Transdev Sverige AB
Buss- och spårvagnsförare

Om tjänsten Transdev i Norrort (Täby, Åkersberga, Vallentuna) söker flera bussförare att anställa. Som bussförare i Norrort utgår du främst från vår depå i Täby men även Åkersberga och Vallentuna. Vi söker både tillsvidareanställda och behovsanställda. Arbetsuppgifter Framföra bussen i linjetrafik Ge våra resenärer en enkel, trygg och trevlig resa Framföra fordonet enligt lagen Hälsa och välkomna passagerare ombord på bussen Rapportera in trafikstörningar och avvikelser till trafikledningen Rapportera fordonsfel och skador på bussen Kvalifikationer Har ett giltigt D-körkort Har ett giltigt Yrkeskompetensbevis (YKB) Har ett förarkort till digital färdskrivare enligt Transportstyrelsen Behärskar svenska i tal och skrift Viktigt för rollen som bussförare är också din körförmåga! Du är en duktig förare som för fram fordonet på ett tryggt och säkert sätt med miljötänk i grunden. Du är ansvarsfull och kan behålla lugnet även i stressiga trafik- och kundsituationer. Vad vi erbjuder Hos oss välkomnas du av professionella kollegor i en omtänksam och varm arbetsmiljö. Vi satsar på löpande kompetensutveckling, erbjuder ett generöst friskvårdsbidrag, kollektivavtalad tjänstepension och mycket mer. Omfattning: Heltid/deltid/behovPlaceringsort: TäbyAnställningsform: 6 månaders provanställning, tillsvidareanställningStartdatum:Omgående el datumLön:enligt BBA Du är viktig för oss och därför erbjuder vi dig: Ett så bra schema som möjligt, utifrån den trafik vi kör. Utbildning och vidareutveckling Årligt friskvårdsbidrag på 3000kr Förmån hos 24seven årskort rabatterat med 1000kr Förmånlig sjukvårdsförsäkring Vi strävar efter en bred spridning i ålder, bakgrunder och jämn könsfördelning. Vi tror på att behandla alla lika och ge alla samma möjligheter, oavsett var du kommer ifrån – eller vart du är på väg! Om rekryteringsprocessenLåter detta som ditt nya jobb? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan redan idag! Sista ansökningsdag är den 2025-05-31 Vid frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare:Vilson Gashi E-mail [email protected] (observera! vi kan inte behandla ansökningar som inkommer via mail) Om oss Transdev Sverige har cirka 6 000 medarbetare utspridda över hela Sverige, från norr till söder. Vi är en av Sverige största operatörer och har ett brett erbjuder som spänner över flera färdslag, exempelvis tåg, buss och båt. Vi har en uttalad ambition att vara ett trafikföretag som driver utvecklingen i branschen och arbetar aktivt med hållbara lösningar inom persontrafik. Vi ingår i den internationella koncernen Transdev Group.

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Sommarvikarie till Kry Älta
Kry Primärvård AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Om vårdcentralen Kry vårdcentral Älta med tillhörande hemsjukvård ligger nära Älta centrum. Vårdcentralen kännetecknas av ett kompetentsstarkt team med en familjär stämning där medarbetarna hjälps åt, handleder och inspirerar varandra. På vårdcentralen arbetar bland annat specialistläkare i allmänmedicin, ST-läkare, sjuksköterskor, distriktssköterskor, undersköterskor och kurator. Medarbetarna arbetar mot ett gemensamt mål med patienten i fokus genom samarbete och gott bemötande. Vill du vara med på vårdcentralen och Krys fortsatta resa inom digi-fysisk vård? Sök tjänsten hos oss! Rollen Vi söker dig som studerar till sjuksköterska eller läkare, men även undersköterskor som är intresserade av att arbeta extra under sommarmånaderna. I rollen kommer du att främst arbeta inom hemsjukvården med sedvanliga arbetsuppgifter. Du kommer arbeta i team tillsammans med sjuksköterska, undersköterska och läkare. Du får möjlighet att kompetensutveckla dig själv tidigt i karriären och vara med på resan att utveckla och förändra primärvården. Vi söker sig som har utbildning som undersköterska, har studerat termin 4 på sjuksköterskeprogrammet eller termin 6 på läkarprogrammet. god kompetens inom såromläggningar och provtagningar. tidigare yrkeserfarenhet av arbete som undersköterska inom hemsjukvården. mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Det är meriterande om du dessutom har erfarenhet av svensk vårdcentral eller akutmottagning. Framförallt söker vi någon som är bra på att arbeta i team, är flexibel och driven. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi erbjuder En möjlighet att möta många olika patienter i deras hemmiljö. En vårdcentral som sätter kvalitet och patientsäkerhet som högsta prioritet. Kollektivavtal och andra trevliga förmåner. Övrig information Start: juni-augusti (v.24/25-v.33). Omfattning: 80%-100% visstidsanställning. Arbetstider: måndag-fredag 07:45-15:00. Plats: Oxelvägen 42, Älta. Kontakt Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan idag, vi rekryterar löpande! Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på mail [email protected]. Notera att vi på grund av GDPR inte tar emot ansökningar per mail. För mer information om Kry besök gärna vår hemsida.

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Account Manager (B2B) på expansionsbolag! - Stockholm & Lund
Cloudo Sales AB
Företagssäljare

Account Manager till expansionsbolag! Cloudo är en innovativ leverantör avmoln, IT och telefonitjänster inom B2B. Vibefinner oss mitt i en otrolig tillväxtresadär vi expanderar snabbt och söker nu en passionerad Account Manager.Som Account Manager hos oss kommer du bygga och underhålla starka kundrelationer, identifiera och utveckla nya affärsmöjligheter, genomföra kundmöten, förhandla avtal och stänga affärer. Dukommer ävenspela en nyckelroll i att bygga upp vårt nya Stockholmskontoroch ha en unik möjlighet att påverka och forma företagets framtida utveckling! Vad kommer du att göra? Bygga relationer – Du kommer att arbeta nära våra kunder för att förstå deras behov och säkerställa att de får bästa möjliga service Identifiera och utveckla nya affärsmöjligheter Du kommer att aktivt söka efter nya kunder och marknader där våra tjänster kan göra skillnad. Genom att analysera marknaden och nätverka identifierar du potentiella affärsmöjligheter och utvecklar strategier för att nå dem. Genomföra kundmöten– Du kommer både boka egna kundmöten samt utföra kundmöten bokade av dina kollegor. Förhandla och anpassa kundlösningar– Du kommer att leda förhandlingar med kunder för att nå fram till fördelaktiga avtal för båda parter. Din förmåga att förstå kundens behov och erbjuda skräddarsydda lösningar hjälper dig att stänga affärer effektivt Analysera marknadstrender och kundbehov -Du kommer att hålla dig uppdaterad om de senaste trenderna inom branschen och analysera hur dessa påverkar våra kunder. Genom att förstå marknadens utveckling kan du proaktivt anpassa våra erbjudanden och strategier. Vem är du? Vi letar efter dig som: Har erfarenhet av försäljning och och kundrelationer inom B2B. Tidigare erfarenhet inom IT, molntjänster, cybersäkerhet, telefoni eller hårdvaruförsäljning. Orädd och prestigelös! Van att arbeta med telefon och dator i högsta hugg! Medveten om vad det innebär att jobba inom ett expansionsbolag - och älskar att vara en del av team som växer! Det praktiska: Start: Vi vill ha dig ombord så snart som möjligt! Omfattning: Heltid Placering: Stockholm city Rapporterar till:Försäljningschef Känner du dig träffad? Då ser vi fram emot att höra från dig! På Cloudo väntar en spännande roll med massor av utvecklingsmöjligheter, och vi kan knappt vänta på att få dig med i vårt team.

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Project Engineer within Aviation ✈️
Wrknest AB
Civilingenjörsyrken inom maskinteknik

About the Role We are looking for a Project Support Engineer to play a key role in ensuring smooth project execution and aligning project goals with organizational objectives. In this role, you will support project activities, monitor progress, provide technical assistance, and contribute to process improvements—all while ensuring compliance with aviation standards. BAM operates under Part 21, meaning the focus is on new product development within aviation. Projects can range from delivering cabling solutions to mission consoles for government agencies worldwide. Your ResponsibilitiesIn this role, you will both lead projects and support other project managers. Your key tasks will include: Planning, coordinating, and following up on projects from start to delivery. Ensuring project timelines and quality requirements are met. Providing technical support and input throughout the project lifecycle. Maintaining ongoing communication with customers, suppliers, and internal teams. Managing project documentation and ensuring compliance with industry standards. Contributing to process improvement initiatives. Traveling occasionally within Europe (about 4 trips per year). Who You Are We are looking for someone with a technical background, preferably in engineering, and at least two years of experience in a technical and project-based role. You don’t need prior experience in project management, but you should be excited about it and eager to grow in that direction! To be successful in this role, you should: Have experience in the aviation, automotive, or industrial sectors. Have arelevant academic degree. Be curious, solution-oriented, and a strong team player. Be a social and open-minded person who thrives in a flat organization. Have strong communication skills and enjoy working closely with customers. Have Swedish citizenship.Swedish is a plus, but not a requirement. Additional Information Start Date: As soon as possible, preferably before summer. Location: Bromma. Employment Type: Permanent position. About BAM BAM (Bromma Air Maintenance) is one of Sweden’s leading companies in aircraft maintenance and modification. They have a flat organizational structure, where teamwork, collaboration, and a great work atmosphere are key. At BAM, you’ll be part of a team that works on exciting and diverse projects in a tight-knit environment. About WrknestAt Wrknest, we do things differently. We believe in continuously exploring new opportunities and thinking outside the box. Our mission is to challenge traditional recruitment methods and focus on potential rather than just experience. We offer personalized upskilling solutions to match current industry needs quickly. Learn more at www.wrknest.se. We look forward to your application!

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Information Security Manager
H2GS AB
IT-säkerhetsspecialister

Research shows that women and other under-represented groups within our industry hesitate to apply unless they tick most boxes of a role description. At Stegra, we are building an impact company with sustainability at its core. We need a diverse, inclusive, and authentic team to rally behind our purpose of de-carbonizing hard-to-abate industries, starting with steel.So, if you are equally passionate about our purpose yet concerned that your experience doesn’tperfectlyalign with the qualifications stated in the job advert, we strongly encourage you to apply anyway. You may be just the right candidate, either for this role – or for another upcoming role in ourrapidlygrowingbusiness. About us: Stegra, is on a mission to disrupt the global steel industry by producing green steel, with the end goal of bringing down CO2emissions to zero. By using green hydrogen and fossil-free electricity instead of coal; water and heat will be our primary emissions. By 2030, our ambition is to produce 5 million tonnes of green steel annually in our fully integrated, digitalized, and sustainable plant in Boden, located in northern Sweden - currently in construction phase. But this is just the beginning – our expertise in green hydrogen will enable us to decarbonize other industries in addition to steel, and we look forward to what’s next in store for us. We are looking for talented, innovative, and purpose-driven people to join our rapidly growing and diverse team. Our employees get to learn everyday, implement the latest technology and test and put their ideas into practice. Together, we are building an impact company with sustainability at its core – for our people, customers, investors, society, and planet. Information Security Manager As the Information Security Manager you will oversee the implementation of security requirements and capabilities across Stegra’s digital and operational technology (OT) environments. This includes creating directives, performing threat modeling and risk assessments, defining architectural guidelines, and supporting mitigation efforts. You will also be responsible for building internal security competence through training and leadership, ensuring our teams have the skills needed to maintain robust security measures. In this role, you will work cross-functionally, collaborating with diverse teams across the organization. Key Responsibilities: Leadership & Strategy Align the organization’s information security strategy with business goals and evolving risks. Lead efforts to secure digital and OT environments, supporting transformation initiatives. Provide guidance to production and manufacturing teams on information and cyber-related matters. Policy Development & Compliance Develop, update, and enforce security policies, directives, and requirements. Ensure compliance with frameworks such as ISO 27001, NIST, and GDPR. Conduct assessments to verify adherence to policies and regulatory requirements. Maintain internal control over financial processes in line with auditing standards. Risk Management Perform regular risk assessments to identify vulnerabilities and threats. Implement mitigation strategies to address identified risks. Develop and maintain risk management framework Team Leadership & Collaboration Mentor and upskill development and operational teams to build internal security competence. Foster security awareness and best practices across the organization. Collaborate cross-functionally with finance, HR, legal, and digital teams to embed security into all operations. Operations & Reporting Oversee security tools and systems, ensuring readiness to protect, detect and respond to threats. Oversee managed services, e.g. SOC operations Develop dashboards and reporting practices to track key metrics, incident mitigations, and security maturity levels Qualifications: We’re looking for someone with: Bachelor’s degree in computer science, cybersecurity, or a related field; a master’s degree is a plus. Certifications such as CISSP, CISM, or CEH are meritorious. Proficiency in security tools, technologies, and frameworks, including cloud, OT, network, and application security. Experience with security automation and architectural guidelines. Strong analytical skills, including the ability to analyze complex systems, identify security risks, and develop effective solutions. Proven leadership experience with a track record of managing teams or/and projects successfully. Excellent cross-functional collaboration and communication skills, ensuring alignment and integration of security measures across the organization. Personal qualities We’re looking for someone who takes initiative and drives security efforts that create real impact. A practical, solution-oriented mindset is essential, as you’ll navigate complex systems and find effective ways to secure both digital and operational environments. Curiosity and a proactive approach will help you stay ahead of emerging security challenges. With a forward-looking perspective, you’ll play a key role in driving change and strengthening the security culture across the organization. Location:Stockholm, Sweden Applications will be reviewed on the 17th of February,and first after that you can expect an update from us.

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Sjuksköterska, under sommaren, till Kry Älta
Kry Primärvård AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Om vårdcentralen Kry vårdcentral Älta med tillhörande hemsjukvård ligger nära Älta centrum. Vårdcentralen kännetecknas ett kompetentsstarkt team med en familjär stämning där medarbetarna hjälps åt, handleder och inspirerar varandra. På vårdcentralen arbetar bland annat specialistläkare i allmänmedicin, ST-läkare, sjuksköterskor, distriktssköterskor, undersköterskor och kurator. Medarbetarna arbetar mot ett gemensamt mål med patienten i fokus genom samarbete och gott bemötande. Vill du vara med på vårdcentralen och Krys fortsatta redan inom digi-fysisk vård? Sök vikariatet som sjuksköterska hos oss! Rollen Vi söker en sjuksköterska som kan arbeta hos oss under sommaren. I rollen som sjuksköterska på mottagning, arbetar du med sedvanligt mottagningsarbete samt telefonrådgivning. Kvalifikationer & egenskaper Svensk legitimation som sjuksköterska. Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. Goda tekniska kunskaper och ett intresse för digital vård. Erfarenhet av primärvård är meriterande. Som person är du trygg i din yrkesroll, du arbetar evidensbaserat samt värnar om att sätta patienten först. Du har en hög servicekänsla, är kommunikativ och professionell i ditt bemötande. Utöver detta, har du god samarbetsförmåga och är lyhörd mot både kollegor och patienter. Slutligen säkerställer och prioriterar du alltid att ge en hög medicinsk kvalitet i ditt arbete. Vi erbjuder dig Att vara del av en utvecklingsinriktad organisation med korta beslutsvägar. En arbetsgivare som prioriterar din arbetsmiljö och kompetensutveckling. En vårdcentral med stort fokus på service, som sätter kvalitet och patientsäkerhet som högsta prioritet. Kollektivavtal och andra trevliga förmåner. Övrig information Start: juni-augusti (v.24/25-v.33), alternativt delar av sommaren. Plats: Kry Älta. Omfattning: Visstidsanställning. Arbetstider: Vardagar 08–17. Lön: Månadslön enligt överenskommelse. Kontakt Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan på vår hemsida idag, vi rekryterar löpande! Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på mail [email protected]. Notera att vi på grund av GDPR inte tar emot ansökningar per mail. För mer information om Kry besök gärna vår hemsida

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Finsktalande kundtjänstmedarbetare till bolag i Solna
Hired Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du vara en del av förändringen mot en mer hållbar värld? HIRED hjälper just nu ett innovativt företag att hitta en finsktalande kundtjänstmedarbetare till deras huvudkontor i Solna! Det här är en direktrekrytering vilket innebär att du blir anställd av kundföretaget. Om rollenI den här rollen får du möjlighet att göra skillnad genom att stödja övergången till eldrivna fordon. Du kommer att vara en central del av företagets supportorganisation och spela en nyckelroll i att hjälpa kunder och partners att använda deras hållbara laddlösningar. Du blir en del av ett ungt och dynamiskt team som samarbetar nära för att lyckas. Teamet består av 12 engagerade kollegor på huvudkontoret i Solna, och du kommer även att ha kontakt med kollegor i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. Dina arbetsuppgifter Hantera inkommande ärenden från kunder, partners och installatörer via telefon, mejl och ärendehanteringssystemet Zendesk. Hjälpa installatörer med tekniska frågor och felsökning av laddboxar. Bidra till att förbättra supportprocesser och hjälpdokumentation. Erbjuda högklassig service och hjälpa till med utbildning av nya installatörer. Vi söker dig som: Har dokumenterad erfarenhet inom kundservice, gärna med inslag av teknisk support. Är tekniskt intresserad och har vilja att lära dig företagets produkter. Har goda kunskaper i finska,svenska och engelska, både i tal och skrift. Är strukturerad, serviceinriktad och har en positiv attityd i din kommunikation. Är proaktiv och bidrar till förbättringar av arbetssätt och hjälp-instruktioner. Kvalifikationer Något års erfarenhet av kundtjänst, gärna tekniskt inriktad. Erfarenhet av att arbeta med ärendehanteringssystem som Zendesk är ett plus. Vad vi erbjuder Möjlighet att bli en del av ett växande företag med fokus på hållbarhet och innovation. Kompetenta och engagerade kollegor som delar din passion för att göra världen bättre. Chansen att lära dig mer om nya produkter och teknologier inom elbilsladdning. Vill du vara med och göra skillnad? Skicka in din ansökan redan idag! Vi hanterar ansökningarna löpande.

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025