Om ossWorkz är ett stadigt växande företag som är specialiserade inom kundservice. Vi är stolta över att ha utvecklat moderna och skräddarsydda tjänster för bemanning, rekrytering, utbildning och verksamhetsutveckling. Vår metod är konsultativ, vilket gör att vi kan skapa långsiktiga resultat och hållbar framgång för både våra kunder och medarbetare. Vi söker nu en säljare/affärsutvecklare som kan vara med och ta Workz till nästa nivå! Vi erbjuderHos oss på får du chansen att vara en del av en expertorganisation där självledarskap och samarbete är i fokus. Du kommer att ha ett stort ansvar och möjlighet att påverka företagets utveckling. Tillsammans med dina kollegor får du arbeta i en flexibel miljö där du kan bidra till att skapa långsiktiga resultat. Vi erbjuder en spännande och varierad arbetsroll med möjlighet till både personlig och professionell utveckling. För att belöna dina prestationer erbjuder vi en bonus- och provisionsmodell som speglar din framgång i rollen. Om rollenI rollen som säljare/affärsutvecklare på Workz är du en nyckelperson för att hitta nya kunder och affärsmöjligheter. Du kommer att sälja våra koncept och tjänster främst inom bemanning och rekrytering. Ditt arbete innebär att skapa nya kontakter och över tid utveckla dessa relationer till långsiktigt nöjda kunder. Du kommer att samverka med den övriga organisationen för att anpassa lösningar och säkerställa bra resultat. Vi söker digVi söker dig som är uthållig, kommunikativ och resultatinriktad. Du drivs av att nå uppsatta mål och har förmågan att skapa långsiktiga kundrelationer. Din förmåga att anpassa försäljningen efter marknadens behov och vara lösningsfokuserad hjälper dig att skapa nya affärsmöjligheter. Du trivs i en föränderlig miljö där eget ansvar och initiativ är avgörande för att nå resultat. Vi ser också att du: • Är flytande i både tal och skrift på både svenska och engelska • Har minst en fullständig gymnasieutbildning eller motsvarande. • Har dokumenterad erfarenhet av nykundsbearbetning, tjänsteförsäljning och relationsbyggande i B2B-sammanhang. Det är även meriterande om du har erfarenhet från att sälja rekryteringstjänster. Har du dessutom erfarenheter från kundservice – intern eller outsourcad, är det en tillgång. Låter detta som en roll för dig? Skicka in din ansökan via länken nedan! Uppfyller du skallkraven kommer du snart att få ett kort testpaket utskickat, det första steget av flera i rekryteringsprocessen. Vi ser fram emot att hitta rätt person som vill bidra till Workz tillväxt och framgång!
Vår dörr öppnar din framtid! Kom in till oss och bygg din karriär som läkemedelsansvarig farmaceut. Hos oss finns många möjligheter för dig som värderar kvalitet, patientsäkerhet och omtankes-försäljning. Till vårt team söker vi dig som vill ta ansvar för att vi på bästa sätt möter varje individs egen upplevelse av hälsa och välbefinnande - vår dörr är öppen! Som läkemedelsansvarig på apotekApoteket Ersta Sjukhus finns beläget i hjärtat av Södermalm. Det är ett apotek som etablerades september 2023 och som växer kontinuerligt. Vi hjälper boende runtomkring oss men även de patienter som besöker Ersta Sjukhus. I dagsläget ingår Apoteket i en apoteksgrupp med Apoteket Hornsgatan 49 och tillsammans är vi 8 medarbetare. Vi växer och söker en glad och engagerad kollega som även brinner för kvalitet och som skulle vilja vara Läkemedelsansvarig. Som läkemedelsansvarig på vårt apotek Ersta sjukhuskommer du arbeta tillsammans med dina kollegor för att nå våra mål inom kvalitet, patientsäkerhet och försäljning. Som LMA förväntas du agera med engagemang och trovärdighet och hjälpa våra kunder utifrån din farmaceutiska kompetens och expertis. För oss är det viktigt att vi som apotek fortsätter att utvecklas och vi vill ha med dig på den resan. I rollen förväntas du därför även bidra med idéer och initiativ för att utveckla just vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder. Till dig som LMA på Apoteket vill vi erbjuda en plattform där du kan växa och utvecklas. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra detsamma med dig. Hos oss har du möjlighet att växa som individ i roller som t ex regional läkemedelsansvarig, farmaciledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta kontinuerligt med förbättring av rutiner och processer Genomföra egeninspektion och ge stöd vid genomförande av riskanalys och händelseanalys Vägleda dina kollegor genom att ge stöd vid frågor samt göra säkra farmaceutiska bedömningar Arbeta aktivt med kundmöten och skapa mervärde för våra kunder Hålla dig uppdaterad och påläst om våra kampanjer och nytt sortiment och ge våra kunder professionell service Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare och har arbetat i minst två år på ett öppenvårdsapotek. Du förstår vikten av det goda kundmötet och har erfarenhet av rådgivande försäljning. För att vara framgångsrik i rollen som LMA ser vi att du är lösningsorienterad vilket innebär att du agerar på utmaningar som uppstår i din roll men också i verksamheten. Du är noggrann vilket innebär att inga vikta och avgörande detaljer missas. Som LMA har du god samarbetsförmåga där du aktivt bidrar till att skapa ett välfungerande team och hjälper dina kollegor i gemensamma arbetsuppgifter. Det är även viktigt att du har förmågan att hålla dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor och kan förmedla din kunskap vidare till dina kollegor. Utöver det har du arbetat minst ett år med: Avvikelsehantering med orsaksutredning samt planering och uppföljning av åtgärder Upprättande och revidering av instruktioner i egenkontrollsprogrammet Genomförande av egeninspektion samt planering och uppföljning av åtgärder När det känns rättFundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: vardagar 08-18, lördagar 10-15. Välkommen till Apoteket!
Om företaget Skyresponse skapar trygghet för människor genom att säkerställa att larm och händelser åtgärdas effektivt och av rätt person genom deras molntjänst för larmhantering. Skyresponse har ett ledande nordiskt larm- och händelsesystem som används inom äldrevård, säkerhet och smarta byggnader. Skyresponse säkerställer, med högsta möjliga tillgänglighet, att åtgärder alltid når rätt personer, maskiner eller system genom en konfigurerbar larmregelmotor. Alla tjänster är molnbaserade, fullt skalbara och globalt tillgängliga. Via öppna APIer tillåter de partners att snabbt integrera nya enheter för larm, utbyta information och data till andra plattformar. Via deras ekosystem möjliggör vi för partners att enklare bygga egna tjänster. Lösningen är den snabbast växande plattformen i Norden för trygghetslarm och bolaget har börjat sin internationella tillväxtresa. Skyresponse arbetar just nu med mer än 15 kanalpartners i 9 länder och har cirka 700 företag och organisationer som använder företagets tjänster vilket varje månad genererar mer än 14 miljoner larm och händelser runt om i Europa. Skyresponse är ett företag i framkant när det gäller molnbaserad teknologi och säkerhetssystem. De erbjuder en stimulerande arbetsmiljö där du som cloud engineer får stora möjligheter till personlig och professionell utveckling. Du får möjligheten att arbeta med moderna lösningar i AWS-miljön och fokusera på de delar du vill utvecklas inom. Arbetsuppgifter Som Cloud Engineer spelar du en central roll i utvecklingen och optimeringen av Skyresponse molnbaserade larmhanteringsplattform med fokus på Infrastructure as Code (IaC), där de främst använder AWS CDK. Du arbetar med att designa och skapa effektiva tekniska lösningar och har stor möjlighet att påverka val av verktyg och teknologier. Målet är att skapa en plattform som enkelt och effektivt kan initieras och skalas upp. Du arbetar såväl strategiskt som operativt, med uppgifter som arkitektur, design, rådgivning och nära samarbete med utvecklingsteamet och driftansvariga. Detta för att säkerställa att plattformen är stabil och optimalt anpassad för framtida tillväxt och innovation. Du vägleder i val av lämpliga molnlösningar och säkerställer en hållbar transformation från on-prem till molnet med hänsyn till framtida anpassningsbarhet, utveckling och automation. I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår: • Implementering och förvaltning av molninfrastrukturer i AWS • Automatisering av infrastruktur med hjälp av CDK och andra IaC-verktyg • Aktivt deltagande i projekt för att förbättra och utveckla långsiktiga lösningar för plattformens drift och övervakning Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Gedigen arbetslivserfarenhet som DevOps, Cloud Engineer, eller liknande roll inom molninfrastruktur • Starka kunskaper inom automatisering av infrastruktur med hjälp av CDK eller andra IaC-verktyg • Obehindrad engelska i både tal och skrift, svenska är starkt meriterande För att trivas och lyckas i rollen behöver du en stabil teknisk grund, god förmåga att arbeta självständigt såväl som i team, samt skicklighet i att kommunicera tekniska idéer på ett tydligt och förståeligt sätt. Din tekniska expertis är avgörande för att skapa en robust, säker och skalbar molnmiljö som möter verksamhetens krav. Ditt driv att utforska nya lösningar gör dig till en värdefull resurs i teamet. Du är även strukturerad och organiserad, vilket bidrar till effektivitet och precision i ditt arbete. Genom din förmåga att planera och prioritera skapar du en tydlig och välordnad arbetsgång, vilket säkerställer att uppgifter utförs med hög kvalitet. Övrig information Start: Enligt överenskommelse. Plats: Luleå eller Stockholm. Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Brillante och du anställs direkt hos Skyresponse. Vi gör ett löpande urval så skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor eller funderingar är du varmt välkommen att höra av dig till rekryteringsansvarig, Elice, på [email protected].
Om jobbet Funkisgruppen strävar efter att skapa en ny dimension i vardagen för personer med funktionsnedsättning genom att vi fokuserar på de mjuka mervärdena. Funkisgruppen AB erbjuder insatser enligt SoL och LSS, placering i skyddat boende, personlig assistans sam arbetsmarknadsinsatser. De olika pusselbitarna i vår verksamhet bidrar till att skapa en helhet för individen – Vi löser livspusslet! Vårt styrdokument är lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade (LSS), socialtjänstlagen (SoL) samt hälso- och sjukvårdslagen (HSL). Vi söker nu en Handledare till vår arbetslivsinriktade dagliga verksamhet i Åkersberga Målsättningen för oss är att erbjuda en arbetslivsinriktad daglig verksamhet för personkrets 1 som, utifrån deltagarens förmågor och önskemål, lyfter självkänslan och ökar självförtroendet. Den röda tråden i allt vi gör är att vi arbetar för att förverkliga deltagarens drömmar och att förbereda för livet på den öppna arbetsmarknaden. För att kunna skapa en meningsfullhet för våra deltagare kan man arbeta med riktiga arbetsuppgifter, enskilt eller i grupp, i våra egna lokaler eller ute på en extern praktikplats. Som handledare hos oss är du en central funktion i arbetet med våra deltagare. Du är ansvarig för att utveckla, anpassa och leda aktiviteterna på verksamheten och du ska aktivt arbeta för att våra deltagare ges möjlighet till en meningsfull och individuellt utformad daglig sysselsättning. Vad vi söker hos dig Du har tidigare arbetat med målgruppen. Relevant utbildning inom omsorg på gymnasienivå motsvarande minst 3 år. Erfarenhet av lågaffektivt bemötande och utåtagerande beteende. Mycket god datavana och har lätt att lära dig olika datasystem. Din svenska är flytande i både tal och skrift. Du bör vara lösningsorienterad, ansvarstagande, strukturerad och en god lagspelare. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet så tveka inte med att lämna in din ansökan till oss redan idag. För arbetsuppgifter tillämpas kollektivavtalet för bransch Vård och behandlingsverksamhet sam omsorgsverksamhet (E) mellan Vårdföretagarna och Kommunal. Meriterande Om du har arbetat på en daglig verksamhet eller som arbetscoach. Det är ytterligare meriterande om du har kunskaper inom IT/media, musik eller konstnärligt skapande. Registerutdrag Vid en anställning kommer vi att begära ett registerutdrag innan du får börja arbeta. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Arbetstid: 75%(30 timmar/vecka) Tillträde: Enligt överenskommelse Ansökan: Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Har du ytterligare frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Ann-Sofie Övergaard, uppdragschefpå telefon: 0733475567 Välkommen med Din ansökan! Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Stockholm Tennis Academy söker nu nya kollegor med start i februari. Vi är ett trevligt tränarteam som arbetar med barn, ungdom och vuxenträning, nybörjare till avancerad. Det finns möjligheter att arbeta mellan 2-10 timmar i veckan. Träningen bedrivs på Tennisstadion på Östermalm och Bosön, Lidingö. Vi söker främst efter personer som vill och kan undervisa barn. Du behöver därmed inte ha så stor erfarenhet från tennis sedan tidigare. Vi söker även efter dig som kan undervisa avancerade junior och vuxengrupper. Vi erbjuder: Utbildning (Tenniskoncept, HLR och metodik) Personlig utveckling med möjlighet att avancera Trevliga kollegor Möjlighet att jobba på flera platser runt om i Stockholm Om dig Vi söker dig som har ett brinnande intresse för tennis och som vill vara med att utbilda andra inom sporten. Vi har inget krav på att du tidigare ska ha jobbat som tränare då du kommer få utbildning inom ledarskap och metodik från oss. Om oss Stockholm Sport Academy är Stockholms största sportskola. Vi erbjuder träning inom tennis, parkour, multisport, friidrott, akrobatik och fotboll till barn, ungdomar och vuxna. Utöver terminsträning erbjuder vi även lägerverksamhet på lov och ledighet vilket även ger dig som tränare möjlighet att jobba när det passar dig.
Vi sökerdig som brinner för ledarskap, att bygga starka relationer inom IT-konsultbranschen som söker mer än bara ett ”jobb” och gärna följer med konsulten hela vägen och utvecklar konsult & ditt egna ledarskap.Du har erfarenhet inom IT-konsultbranschenoch vill vara en del av ett växande företag. Vi söker dig som har hög energi, starkt driv och är en härlig person med sunda värderingarArbetsbeskrivning: Deploja söker dig som vill vara med och tillsammans bygga upp ett eget team av IT-konsulter och kunna påverka din egen lön utifrån prestation. Vi söker dig som är van vid att lyckas med det du tar dig an, som har stark drivkraft och som brinner lite extra för att göra andra människor nöjda. Du har tidigare erfarenhet från branschen och vill utveckla dina nuvarande färdigheter. Strategisk Rekrytering: Genom aktiv rekrytering och nätverksbyggande söker du fram IT-konsulter genom bl.a. LinkedIn och telefonsamtal. Du leder hela rekryteringsprocessen och genomför träffar och intervjuer och tar referenser, för att presentera kandidater. Nätverkande: Du deltar i möten med seniora IT-specialister för att etablera och stärka relationer. Kundrelationer : Med ett kundansvar utvecklar och vårdar du långsiktiga kundrelationer. Prospektering och mötesbokning är en del av din roll för att driva försäljning och skapa nya affärer. Personalansvar: Du har personalansvar för IT-konsulter och säkerställer deras välmående genom täta uppföljningar och därmed utvecklar konsult likväl ditt ledarskap. Relationsbyggande: Genom att anordna aktiviteter främjar du gemenskap och starka relationer på individ-, team- och bolagsnivå. Din Profil:Du har en säljande personlighet, har lätt att etablera nya kontakter med kandidaterlikväl som att underhålla befintliga kundrelationer. Du kommer att ha det yttersta ansvaret för affären samt personalansvaret för dina konsulter som arbetar ute hos våra kunder runt om i Stockholm. Du harerfarenhet inom IT-konsultbranschen alt. IT-Bemanning med några års erfarenhet från arbete inom en liknande roll med fokus på försäljning och rekrytering inom IT-sektorn. Bekväm med att ta stort eget ansvar och hantera daglig kund- och konsultvård. En säljande personlighet med förmåga att bygga långsiktiga relationer. Meriterande om du har studerat personalvetenskap, eller utbildning inom försäljning Vår modell till konsulternaär enkel och tydlig - våra IT-konsulter får högre ersättning för samma arbete och har flexibilitet att välja sina förmåner. Trygghet och transparens är viktiga värderingar för oss, och vi erbjuder egna trygghetspaket för att säkerställa det. Ansökan:Urval sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt.Har du frågor eller behöver mer information om tjänsten, kontakta oss gärna! Läs mer om oss på www.deploja.se. Vi ser fram emot din ansökan !
Har du energi, tycker om att ta initiativ och är ansvarstagande? Häng med på vår resa mot en mer hållbar och hälsosam värld!Brinner du för kundrelationer och försäljning? Vi söker nu dig som ä utåtriktad och har en hög servicenivå.Utöver sedvanliga restauranguppgifter innefattar rollen ett stort fokus på försäljningsaktiviteter, event och företagsbesök. Vi erbjuder: Programmet ”Växa och Gro” som ger dig möjlighet att utvecklas inom företaget. Kollektivavtal – för att säkerställa schyssta arbetsvillkor. En rolig arbetsplats med fantastiska kollegor. Friskvård. Ansök idag. Vi ser fram emot att träffa dig! ÖVRIG INFORMATION Anställningsgrad: Deltid med varierade arbetstider dag, kväll, helg och röda dagar Plats: Nacka Forum, Nacka Lön: Timlön - vi är anslutna till Visita och följer kollektivavtal Förmåner: Friskvårdsbidrag, förmånlig personallunch, sociala aktiviteter och trevligaste kollegorna. Vi håller intervjuer löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Drömmer du om att ta din mäklarkarriär till nästa nivå? Svensk Fastighetsförmedling i Stockholm expanderar och söker drivna fastighetsmäklare som vill lyckas i en framgångsrik kedja. Hos oss får du alla verktyg och stöd du behöver för att nå dina mål! Förutom att ha fantastiska kollegor vid din sida, får du tillgång till omfattande stödfunktioner, såsom en intern och kostnadsfri juristavdelning och marknadens bästa kundsystem. Nu söker vi fler fastighetsmäklare till flera av våra kontor i Stockholms-området och som vill bli en del av vårt vinnande lag! VEM SÖKER VI? Du är utbildad fastighetsmäklare eller i slutet av din utbildning Du har en vilande eller aktiv registrering hos FMI Du är bosatt i Stockholm eller ska flytta tillStockholm Just nu expanderar Svensk Fastighetsförmedling i Stockholms-området och vi söker dig som vill vara med på resan.Vi matchar dig med rätt kontor i det område du är intresserad av, och hela processen är givetvis konfidentiell. Skicka in din ansökan så kontaktar vi dig och berättar mer om möjligheterna och karriärvägarna på det områdedu är intresserad av! HOS OSSVår digitala utbildningsplattform ser till att du alltid håller dig uppdaterad med de senaste verktygen och arbetssätten, så att du kan ligga steget före i en ständigt föränderlig marknad. Med innovativa verktyg och Aktiv Matchning skräddarsyr vi försäljningsprocessen för att ge kunden det bästa möjliga slutpriset. Vi arbetar som ett team och delar med oss av erfarenheter för att det ska löna sig att jobba tillsammans. Vi har byggt upp ett välkänt och omtyckt varumärke under mer än 85 år, vilket ger dig som medarbetare stora fördelar och en stabil plattform att stå på. Utöver detta erbjuder vi även möjlighet till delägarskap, vilket gör att du inte bara kan ta del av utdelning, utan också påverka företagets riktning framåt. Vårt fokus på kontinuerlig utbildning, coaching och ledarskapsutveckling säkerställer att du har allt du behöver för att lyckas – idag och imorgon. OM OSSSvensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi är stolta över att flera år i rad ha utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Som medarbetare erbjuds du löpande utbildningar, unika verktyg och möjligheten till delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om oss här https://jobb.svenskfast.se/ https://www.facebook.com/svenskfastkarriar/ https://www.instagram.com/livetpasvenskfast/
Välkommen till Munhälsan Slussen Sedan snart 10 år tillbaka har vi haft förmånen att ta hand om patienters orala hälsa och därmed även förbättrat deras allmänhälsa. Vi har vuxna patienter i alla åldrar och har ett ständigt nytt inflöde av nya patienter. Munhälsan Slussen har goda relationer med flera tandvårdsmottagningar men verkar helt oberoende som tandhygienister.I takt med att ökade tandvårdsbehovser vi nu möjligheten att utöka vår verksamhet med en leg. tandhygienist till. Erbjudande till den rätta Intensiva med korta dagar, tjänstgöringsgrad 80- 100 % Väl fungerande stödfunktioner för att hantera tidbok och vardag Förmånliga lönevillkor Enkel resa till jobbet, vår klinik är precis vid Slussen Kliniken drivs av Tandhygienist Ayan Shucayb sedan 2016
SNABBFAKTA Omfattning: HeltidArbetstider: Måndag-fredag kl.09-17.00.Tjänsten kräver en flexibilitet efter ordinarie arbetstid vidförekommande event.Ort: Centrala StockholmStartdatum: OmgåendeUppdragslängd:Detta är ett långsiktigt konsultuppdrag.Anställningsform:Särskild visstidsanställning. Du blir konsult via Inte Bara Post Bemanning men jobbar ute hos kund.Du utgår från kontoret, ej hybrid tjänst. Annonsen är anonym på önskemål från vår kund. Vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen. Nu söker vi dig som ären på service! Du kommer arbeta ute hos vår kund som är verksam inomstreamingtjänster. Vår kundskontor som är beläget i Centrala Stockholm. Din roll Du är ansiktet utåt och välkomnar alla besökare samt medarbetare på ettproffesionellt och positivt sätt. I rollen arbetar du självständigt och ser till att den dagliga driften av receptionen flyter på smidigt och effektivt. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Välkomna medarbetare och besökare Hantera dagliga driften avreceptionen. Se till att det är rent, presentabelt och snyggt vid receptionen. Kommunicera och samordna med interna anställda för gäst- och kandidatankomst. Detta görs via ett system förbesökshantering. Hantera distribution av accessbrickor till nya anställda samt besökare. Ansvara för mottagande ochleverans av all post och paket Hantering av gift bags. Kan tillkommaad hoc-uppgifter vid behov. Vem är du? Du trivs medatt arbeta i reception och har förmågan att bemötavarje gäst och medarbetaremed en högserviceanda.Du har en god kommunikationsförmåga ochett inkluderande förhållningssätt. Ärtrygg i dig själv och har ett positivt lugn med förmågan att hjälpa andra. Du har ocksåförmågan att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt, är organiserad, effektiv och har enkänsla för detaljer. Vidare har du en förståelse för diskretion och respekt för sekretess vid hantering av känslig information. Du som söker uppfyller nedan krav: Tidigare arbetslivserfarenhet från reception eller liknande roll inom Customer Service. Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vår kunds koncernspråk är engelska. God datorvana. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
Välj ett jobb för att visa detaljer