Om Kungsholmens Husläkarmottagning: Vi är en privat vårdcentral, med mottagning centralt på Kungsholmen i anknytning till St. Görans sjukhus, som bedrivs på uppdrag av Region Stockholm. Vi ägs även av Mindler och samarbetar med deras HR-avdelning i denna rekrytering. I vår verksamhet erbjuder vi både akuta och planerade patientbesök på mottagningen samt hemsjukvård. Som sjuksköterska hos oss, kommer du ingå i ett mindre engagerat team med flera yrkesgrupper i nära samarbete för att ge våra, ca 4700 listade, patienter så bra vård och bedömningar som möjligt. Du kommer att rapportera direkt till verksamhetschefen som dagligen jobbar på plats och arbetar tillsammans med kollegor med lång och gedigen erfarenhet inom primärvården. Om tjänsten: Detta är ett vikariat (100%) på 9-12 månader med möjlighet till förlängning. Vi söker en vikarie som är legitimerad distriktssköterska/sjuksköterska med erfarenhet av arbete inom primärvården. Du kommer att arbeta som mottagningssköterska och i arbetsuppgifterna ingår sedvanliga arbetsuppgifter och rutiner som att ha ansvar för patienter tillsammans med undersköterskor och läkare samt dokumentation. Även telefonrådgivning ingår i det dagliga arbetet. Du behöver vara flexibel och uppskatta att arbeta med en varierad patientgrupp. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Arbetsuppgifter: Utföra mottagningsarbete och behandla patienter enligt individuella vårdplaner. Telefonrådgivning Dokumentera i journalsystemet, vi använder oss av TakeCare. Minimikrav för att söka tjänsten hos oss: Fullgjord utbildning som sjuksköterska, samt svensk sjuksköterskelegitimation. Folkbokförd i Sverige och har goda kunskaper i svenska och engelska både i skrift och tal. Erfarenhet från arbete inom primärvården. Förmåga att samarbeta med övriga yrkesgrupper på en vårdcentral och goda sociala egenskaper. Det är meriterande om du är utbildad distriktssköterska. Det är meriterande om du har erfarenhet från arbete på vårdcentral. Vi har ett generöst friskvårdsbidrag på 5000:-/år. Arbetstider helgfria vardagar 08-17. Arbetet utgår från vår vårdcentral på Kungsholmen med god anslutning till kollektivtrafiken. Tjänsten önskas tillsättas så snart som möjligt. Intervjuer sker löpande. Har du frågor om tjänsten kan du kontakta vår verksamhetschef Azina Talaromi på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!
Are you our next backend developer? Come join us at Kivra! We’re looking for people with a passion for software development, love solving problems, and that thrive in agile development environments. We have grown tremendously and are looking for backend developers to help us scale! You’ll be part of building a scalable platform using functional languages like Erlang and Elixir. At Kivra, we are building services that connect over 6 million people, by providing a safe and accessible digital infrastructure that everyone in Sweden can trust and use. At the same time, we are saving trees - reducing the paper that is printed and transported - by providing a better digital alternative to physical paper communication. What you’ll be doing You’ll join one of Kivra’s feature or platform teams, and work to develop features/services (both new and existing) to meet the needs, and solve the problems, of our users and senders. Security, reliability, and scalability are three areas we value highly and that serve as a foundation for our services; and central to the work you’ll do. Our services deal with large amounts of users, data and transactions daily, and our objective is to do so with 100% availability. We believe in doing things smart, simple and open source - and this is reflected in our tech stack. Our platform and core is built on Erlang and Riak. We believe that you are curious about functional programming and are excited about the idea of working with programming languages such as Erlang and Elixir on a daily basis. Moreover, we have adopted the Devops Methodology and strongly believe in the “You build it - you own it”-attitude. You will be actively involved in developing, testing, deploying and incident management, contributing to the overall success of the team. In that regard we utilize Docker, Kubernetes, PostgreSQL, GCP, Kafka, Github, and more. What we’re looking for Knowledge is important but so is attitude! Kivra’s culture is strongly influenced by kindness, drive and the desire to produce high-quality work. How you fit in with your team is super important, and just like us, we believe that you thrive on being nice, helpful and always encouraging growth. Moreover we believe that you: Are a do-er that gets excited about developing new ideas and proposing innovative solutions Use feedback and reflection to develop self-awareness, personal and professional strengths as well as address new development areas Can collaborate with other product teams to help and provide the best end-user experience Review your work and that of others for quality, accuracy and relevance Use straightforward feedback, in a structured and constructive way, when communicating with others Seek opportunities to automate and document your work Moreover, we value previous experience in agile methodology and that you enjoy working within all aspects of agile development. To solve problems we strive to pair-program when possible and we think that you have the same mindset. Just like us, you are passionate about your craft and take ownership over your own development. We offer Kivra offers a role in a caring and committed team, in a company that is growing and continuously innovating. You’ll join a warm and friendly culture that thrives on collaboration and teamwork. You will be involved in shaping and influencing a product currently used by more than half of Sweden’s population. We offer competitive remuneration and great benefits. Read more about our core values and benefits here: https://jobs.kivra.dev/! How to apply Easy peasy, just send in your CV and cover letter as soon as possible. If you have any questions regarding the role or the recruitment process don’t hesitate to contact Andreas Nilsson, Talent Acquisition Partner at [email protected]!
Vi söker nu en fysioterapeut med erfarenhet till vår verksamhet Ekhöjden i Sundbyberg Vi erbjuder omsorg och service av hög kvalitet genom personlig, kundanpassad samt professionell organisation. För att lyckas med detta är några av nycklarna motiverade, engagerade och nöjda medarbetare. Här kommer du att arbeta: Ekhöjden är ett vård- och omsorgsboende uppdelat på fem avdelningar med 13 lgh per plan. En avdelning är somatiskt , resterande är för personer med demens diagnos. Här bor 65 äldre. Vill du bli en del av en fantastisk arbetsplats med fantastiska kollegor ? Då är du välkommen till oss. Vi arbetar i team bestående av läkare, sjuksköterska, undersköterska, arbetsterapeut och leva livet inspiratör. Vi bedriver omvårdnad med kvalité där personcentrerad vår står i centrum Arbetsuppgifter Som legitimerad fysioterapeut är du med och skapar förutsättningar för patienten att leva ett så självständigt, delaktigt och meningsfullt liv som möjligt. Du gör bedömningar av aktivitets- och funktionsförmåga samt utför insatser såsom träning och behandling, utprovning och förskrivning av hjälpmedel samt arbetar preventivt för att upprätthålla god hälsa. Du arbetar såväl självständigt som tillsammans med kollegor och övriga yrkesgrupper. I ditt arbete ingår också att handleda och delegera personal samt att dokumentera enligt gällande lagar och föreskrifter. Beskrivning av tjänsten Vi söker just nu en kollegapå heltidtill en tillsvidareanställning med provanställning 6 m.med sysselsättningsgrad 100% Legitimerad fysioterapeut Goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift Meriterande Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet inom äldreomsorg. För att trivas i tjänsten bryr du dig om dina medmänniskor, är bra på att skapa relationer, har ett stort engagemang och är serviceinriktad. Hos oss jobbar vi i team såväl som självständigt så det är viktigt att du är bekväm i den miljön. Känner du igen dig i ovan? Sök redan idag, vi rekryterar löpande! Innan vi erbjuder anställning ska du uppvisa oöppnat utdrag ur polisens belastningsregister. I den mån det begärs ska du även uppvisa giltigt svenskt arbetstillstånd, exempelvis ett pass eller godkänt arbetstillstånd från Migrationsverket. Vad får du av oss? Påverkan. Vi jobbar ständigt för förbättring för att kunna erbjuda den mest högkvalitativa omsorgen och som undersköterska får du dagligen möjlighet att påverka hur vi arbetar. Personlig utveckling samt kompetensutveckling. Vi kompetensutvecklar oss tillsammans för att tillsammans växa och nå företagets mål. Trygghet och kollektivavtal. Du får en långsiktig och engagerad arbetsgivare som ser människor som sin viktigaste resurs. Motion. Friskvårdsbidrag Om Forenede Care Forenede Care är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med 7400 medarbetare. Vi har varit verksamma i Sverige sedan 1998. Hos oss kan du vara trygg som arbetstagare då vi ser våra medarbetare som vår viktigaste resurs. Med en kultur fylld av värme, glädje och stort engagemang arbetar vi kvalitativt med fokus på att alla vi arbetar för att alla ska få leva livet, hela livet. Utöver äldreboende har vi verksamheter som bedriver hemtjänst, ASiH, palliativ vård, personlig assistans och hemsjukvård. Sista ansökningsdag 2025-02-28 Kontaktperson Anna Malmgren E-post: [email protected] Du är efterlängtad - välkommen till oss!
Vill du ha ett flexibelt arbete där du gör skillnad varje dag? Vi på Lexman Bemanning söker just nu fler engagerade chaufförer med B-körkort för att arbeta för vår kund i Västberga. Om tjänsten Som chaufför hos oss kommer du att: Köra enligt en ruttlista till olika återvinningsstationer. Tömma klädinsamlingscontainrar och lasta in innehållet i lastbilen. Återvända till lagret och tömma bilen när dagens rutt är klar. Arbetet innebär en mix av körning och fysiskt arbete, och du blir en viktig del av ett hållbart kretsloppsarbete. Vad vi erbjuder Anställningsform: Behovsanställning. Arbetstid: Minst 3 dagar i veckan, kl. 08:00–17:00. Möjlighet att utvecklas och få fler arbetspass. Vi söker dig som: Har giltigt B-körkort. Trivs med självständigt arbete och kan ta ansvar. Är flexibel och inte rädd för att ta i när det behövs. Tidigare erfarenhet som chaufför är meriterande, men inget krav. Om oss Lexman Bemanning är ett auktoriserat bemanningsföretag som samarbetar med flera välkända kunder. Vi lägger stor vikt vid att hitta rätt personer till rätt plats och erbjuder möjligheten att utvecklas inom olika uppdrag. Ansökan Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag! Vi behandlar ansökningarna löpande.
Vi söker dig till vårt framgångsrika säljteam i hjärtat av Vasastan, Stockholm Som Mötesbokare kommer du att vara central i vår verksamhet och spela en nyckelroll i att skapa affärsmöjligheter. Din uppgift är att boka möten mellan våra försäljningsrepresentanter och potentiella kunder, där du representerar några av marknadens mest framstående aktörer. Bli en del av vårt väletablerade team och hjälp oss att bygga starka affärsrelationer! DIN ROLL INNEBÄR: Skapa affärsmöjligheter: Engagera dig i försäljning över telefon och bidra till vår framgång genom att boka möten. Sätt och nå mål: Utmana dig själv och driv din försäljning mot ambitiösa budgetmål. Teamwork i toppklass: Arbeta nära med ett passionerat och engagerat team där din insats gör skillnad varje dag. VI SÖKER DIG SOM Har en orubblig vilja och en stark drivkraft att ständigt utvecklas både personligt och professionellt. Har en stark känsla för ansvar och en brinnande ambition att nå dina mål. Använder flytande svenska i både tal och skrift och kan uttrycka dig klart och tydligt. Är hungrig på utveckling.Erfarenhet inom försäljning är meriterande, men din vilja att lära och växa är avgörande. VI ERBJUDER DIG: Fastlön + Provision. Heltidstjänst: Mån - Fre kl. 08-17 Personlig och professionell utveckling genom olika utbildningar. Möjlighet till karriärsutveckling inom företaget. IMPRESSIVE RELATIONS Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m. Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans. Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, och vi vill ha dig med på resan! Felicia Rullander Head of Recruitment 076-425 35 70 [email protected]
Vi söker nu en Teamledare för vår telemarketing-verksamhet! Vi söker dig som kan kombinera ditt eget försäljningsarbete med att leda vårt grymma team. Du planerar och strukturerar arbetet, samtidigt som du har fullt ansvar för alla säljare. Vi har idag en stabil grupp och uppdraget är att vara kugghjulet i den dagliga driften. Vi tror på ett deltagande och ansvarstagande ledarskap som präglas av en stark vinnarmentalitet VEM ÄR DU? Vi söker dig som har det outtröttliga engagemanget, i medvind som i motvind. Gedigen säljerfarenhet och är en inspiratör för människorna runt omkring dig. Du är vass på relationer och extremt bra på att kommunicera, och såklart älskar försäljning. Kompetenskrav: Erfarenhet inom TM-verksamhet/Försäljning Tidigare ledarskapserfarenhet VAD ERBJUDER VI? Lön enligt överenskommelse Möjlighet att utvecklas både inom företaget och personligt Chansen till att få nyckeln i teamets framgång Alla materiella verktyg för att lyckas i rollen. Klivet in genom dörren hos Impressive Relations är mer än bara ett vanligt jobb. Detta är något annat, något som är en unik möjlighet för din personliga utveckling. Omringa dig av likasinnade, låt kreativiteten flöda och ingå i en stark gemenskap. Välkommen till oss! VILKA ÄR VI? Impressive Relations driver idag försäljningsverksamhet inom tre huvudområden. Mötesbokning, Fältförsäljning och Butiksförsäljning. Vi har ca 70 anställda som är utspridda över stora delar av landet och vi representerar väldigt starka varumärken. Vi är ett framåtlutat bolag i snabba rörelser tillsammans en stark entreprenöriell miljö som ständigt bjuder på nya utmaningar. Passar rollen perfekt för dig? Sök till oss redan idag! Felicia Rullander Head of RecruitmentImpressive Relations 076 425 35 70
Nu startar vi upp nyttsälj-team som ska förvaltaett samarbete med ett av Sveriges mest välkända bolag.Vår samarbetspartner arbetar med digitala tjänster inom kredit- och marknadsinformation, och dina kunder är främst chefer inom ekonomi, marknadsföring och försäljning VAD INNEBÄR DIN ROLL? I rollen somJunior Account Manager kommer du ha ditt fokus på att identifiera affärsmöjligheter och driva nyförsäljning. Du ansvarar även för den affärsmässiga relationen med kunderna i din kundportfölj vilken är en mix av små och medelstora kunder. VEM ÄR DU? Vi ser att du tidigare arbetat i en roll med stort kundfokus och har erfarenhet inom B2B försäljning. Du har en drivkraft som få andra och vill ta ditt nästa steg inom försäljning. Förutsättningar: Du har erfarenhet av attdriva hela säljprocessen Erfarenhet inomB2B-försäljning Arbetat med att bygga upp egen kundportfölj Du behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift. VAD ERBJUDER VI? Fast lön + Provision. Heltidstjänst: Mån - Fre kl. 08-17. Möjlighet till personlig och professionell utveckling genom olika utbildningar. Karriärmöjligheter inom företaget. IMPRESSIVE RELATIONS Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat 2012. Vi arbetar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscher som Bank & Finans, IT och Solenergi. Impressive Relations ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga utbildningar inom försäljning. Vi ger våra medarbetare möjligheten att växa inom företaget oavsett tidigare erfarenhet. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans. Impressive Relations utmärker sig på marknaden genom att göra ett bra jobb med goda resultat. Vi tror på en stadig tillväxt och pålitliga relationer som nyckeln till framgång. De affärsområden vi arbetar inom - Event, Bemanning och Försäljning - ger våra medarbetare en trygg grund med olika valmöjligheter inom företaget. Välkommen med din ansökan! Vi genomför löpande urval och kan tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte, skicka in din ansökan redan idag! Felicia Rullander | Head of Recruitment 076 425 35 70| [email protected]
Vi söker en engagerad person med stor vilja och passion för utveckling – är det du? Nu söker vi nya kollegor till ett väletablerat team som fortsätter vårt framgångsrika samarbete med ett av Sveriges mest välkända varumärken! Vi letar efter dig som vill vara en del av en stor säljorganisation och bidra till att stärka och utveckla vårt team tillsammans med dina kollegor. Som en del av teamet kommer du vara baserad i Stockholm men ha möjligt att även resa, träffa många spännande människor och få möjlighet att växa inom försäljning.Du blir en del av vårt befintliga säljteam där du kommer att vara ansiktet utåt för vår samarbetspartner, Postkodlotteriet. VI SÖKER DIG SOM: Är en relationsbyggare i världsklass: Brinner för att skapa nya relationer och ser varje möte med nya människor som ett äventyr fyllt av möjligheter och spännande upplevelser. Har en stark vilja och drivkraft: Har en orubblig vilja och en stark drivkraft att ständigt utvecklas både personligt och professionellt. Älskar att arbeta mot mål: Motiveras av att nå och överträffa både personliga och teamets målsättningar. Är initiativrik och självgående: Tar ansvar och trivs med att själv hitta lösningar i olika situationer. VI ERBJUDER DIG: Dynamiska arbetsdagar: Upplev en varierande vardag där du får vara ansiktet utåt för några av Sveriges största varumärken. Res genom landet, möt nya människor och gör varje dag till ett nytt äventyr. Attraktiv lönestruktur: Få trygghet genom en fast lön och belöna ditt hårda arbete med en generös provisionsmodell som speglar din prestation. Det finns ingen övre gräns för hur mycket du kan tjäna! Kontinuerlig utveckling: Investera i din egen framgång genom regelbundna utbildningar inom försäljning och retorik. Här får du verktygen och stödet för att bli ditt bästa jag och överträffa dina mål. Stora karriärmöjligheter: Med vår pågående expansionsresa öppnar vi dörrar till spännande roller med större ansvar. Här finns möjligheten att växa och kliva in i ledande positioner. Vilka är Impressive Relations? Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m. Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans. Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, och vi vill ha dig med på resan! Felicia Rullander076-425 35 70 [email protected]
Vi söker dig till vårt framgångsrika säljteam i hjärtat av Vasastan, Stockholm Som MötesbokareB2Bkommer du att vara central i vår verksamhet och spela en nyckelroll i att skapa affärsmöjligheter. Din uppgift är att boka möten mellan våra försäljningsrepresentanter och potentiella företagskunder, där du representerar några av marknadens mest framstående aktörer. Bli en del av vårt väletablerade team och hjälp oss att bygga starka affärsrelationer! DIN ROLL INNEBÄR: Skapa affärsmöjligheter:Engagera dig i försäljning över telefon och bidra till vår framgång genom att boka möten. Sätt och nå mål:Utmana dig själv och driv din försäljning mot ambitiösa budgetmål. Teamwork i toppklass:Arbeta nära med ett passionerat och engagerat team där din insats gör skillnad varje dag. VI SÖKER DIG SOM: Har en orubblig vilja och en stark drivkraft att ständigt utvecklas både personligt och professionellt. Har tidigare erfarenhet inom försäljning. Använder flytande svenska i både tal och skrift och kan uttrycka dig klart och tydlig Är hungrig på utveckling.Erfarenhet inom försäljning är meriterande, men din vilja att lära och växa är avgörande. VI ERBJUDER DIG: Fastlön + Provision. Heltidstjänst: Mån - Fre kl. 08-17 Personlig och professionell utveckling genom olika utbildningar. Möjlighet till karriärsutveckling inom företaget. IMPRESSIVE RELATIONS Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m. Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhetatt växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans. Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, ochvi vill ha dig med på resan! Felicia Rullander 076-425 35 70 [email protected]
För vår kunds räkning söker vi just nu en ekonomiassistent till kundfakturaprocessen.Uppdraget är på heltid och förväntas starta 2025-02-03 och pågå till och med 2025-05-31. Om uppdragetVår kund söker nu en Ekonomiassistent/redovisningsassist till det kundfakturateam som jobbar mot de butiker som valt att använda sig av vår kunds tjänster. Hos vår kund får du uppleva en spännande blandning av den stora koncernens styrka och den enskilda handlarens entreprenörsanda. Här finns en unik möjlighet att lära känna många olika branscher. Vår kund är i ständig förändring och det händer alltid nya saker, vilket leder till utvecklande arbetsdagar. Vår kunds företag ligger i framkant inom många områden och satsar kontinuerligt på innovation inom ekonomi- och lönetjänster för framtiden. Som en del av företaget kommer du att arbeta tillsammans med många engagerade kollegor som är professionella, mycket kompetenta och stolta över att alltid göra kunders vardag enklare. Om jobbet som redovisningsassistent:Du kommer att spela en viktig roll i att säkerställa en effektiv kundfakturaprocess. Tillsammans med ett gäng härliga kollegor skapar och vårdar du kundrelationer i nära dialog med kunden. Teamkänsla är viktigt då ni gemensamt stöttar och hjälper varandra i det dagliga arbetet och når målen tillsammans. Teamets uppgift är att säkerställa en korrekt kundreskontra för butikerna. För att lyckas med detta kommer du dagligen bland annat att: Hantera felaktigheter i faktureringssystem Cosmoz Säkerställa faktureringen Utföra avstämningar Kvalitativ kravhantering Ha daglig kontakt med handlare och deras kunder och andra enheter inom företaget. Utreda och analysera differenser för att säkerställa en korrekt reskontra samt redovisa ett kvalitativt bokslut Initiera förbättringar i flöden för att höja kvalitet och effektivitet Ditt uppdrag är även att: Bidra till att driva en framgångsrik verksamhet Driva din egen samt bidra till andras utveckling Bidra till gott samarbete och arbetsklimat Övrigt:Start: 2025-02-03Slut: 2025-05-31Omfattning: heltidPlacering: Stockholm eller Västerås Om digVår kund ser att du har en grundläggande förståelse för kundreskontraprocessen samt ett intresse för digitalisering och automation. De ser gärna att du har arbetat några år med liknande arbetsuppgifter. Goda kunskaper i Excel och andra relevanta system är meriterande. För att trivas som redovisningsassistent gillar du struktur, är nyfiken på att lära nytt och har många järn i elden. Din omgivning skulle beskriva dig som positiv och ivrig att lära och utvecklas. Att vara en lagspelare är naturligt för dig och du delar gärna med dig av dina kunskaper. Du har lätt att ta till dig nya arbetssätt och förmågan att se potentialer till förbättringar.AnsökanLåter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning är en del av processen. Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till ansvarig Konsultchef Corazon Wiksell på 070-586 93 11 Känn dig trygg som konsult hos DevotumSom konsult hos Devotum har du möjlighet att välja om du vill fakturera genom ditt eget bolag eller bli direkt anställd hos oss. Som anställd hos Devotum erbjuds du alltid schyssta villkor enligt kollektivavtal (Almega) som bland annat innefattar friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar. Hos oss är varje konsult viktig och våra konsultchefer finns alltid till hands för att ge dig den support och vägledning du behöver under hela uppdragsperioden.
Välj ett jobb för att visa detaljer