Senior Quantity Surveyor, Sweden
Collen AB
Övriga förmedlare

Location: Gävle, Sweden Collen is a leading international construction specialist delivering projects in Ireland, Europe, and the UK. We are committed to ensuring a diverse and inclusive workplace, by creating a positive environment where everyone feels valued, respected and included. The successful candidate will be joining a company with an unrivalled reputation for excellence and who was ranked as one of Ireland's 150 best employers 2022. Key Requirements: A degree in Quantity Surveying or Construction Cost Management A proven track record in delivering complex projects on time and within budget Reporting to the Commercial Director , your key responsibilities may vary depending on the nature and stage of the project being worked on, but can include: - Preparing tender and contract documents, including bills of quantities with the architect and/or the client Undertaking cost analysis for repair and maintenance project work Assisting in establishing a client's requirements and undertaking feasibility studies Performing risk, value management and cost control; Advising on procurement strategy Identifying, analysing and developing responses to commercial risks Preparing and analysing costings for tenders Allocating work to subcontractors Providing advice on contractual claims Analysis outcomes and writing detailed progress reports Valuing completed work and arranging payments Maintaining awareness of the different building contracts in current use Understanding the implications of health and safety regulations. Strong time management and communication skills are essential to this role as well as computer literacy and the ability to prepare reports and administer the necessary paperwork. Please submit applications in English

17 januari 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Nu söker vi på Agito förskollärare i Stockholm

Vi på Agito söker dig som vill jobba som förskollärare hos vår kund iStockholm.Genom deras koncept satsar de på bra mat, hälsa och hållbarhet där vår målsättning är att skapa nya upptäckter - varje dag. Vill du bli en del av deras team? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan! Vad innebär jobbet somförskollärare hos vår kund? Du möjligheten att följa med i samhällets utveckling kring förskola och skola. En god värdegrund innebär att ge barnen en inre kompass som de kan lita på och stärka dem genom livet. De anser att vi på förskolan har möjlighet att lägga grunden för barnen vidare i livet. De riktar vi blicken mot att bidra till en hållbar värld. Du som förskollärare är drivande i att jobba med hållbarhetsfrågor via våra koncept som är en del av läroplanen. För oss är daglig fysisk rörelse ett måste både för barnen men också för dig som vuxen där du aktivt tar del av och driver Förskolan tillsammans med dina kollegor. Måltidspedagogik, ekologisk och kravmärkt mat är en självklarhet hos oss. Du har ett gott förhållningssätt till barn, föräldrar och kollegor som präglas av tron på att alla vill och kan. Vi vill vara en lärande organisation där du som förskollärare förväntas leda och lära dina kollegor. Vi sätter stor vikt vid din samarbetsförmåga samt att du tar ansvar för att skapa en god arbetsmiljö genom en positiv inställning och energirik arbetsglädje. Läs mer om våra koncept här. Vem söker vi? Vi söker dig med stort hjärta och en vilja att göra skillnad i barns liv. Vi ser gärna att du har lätt att samarbeta med andra samt har en förmåga att vara flexibel och lyhörd för att anpassa efter barnens behov. Kvalifikationer: Utbildad förskollärare med förskollärarlegitimation Det är krav på goda kunskaper i svenska språket, i både tal och skrift. Du är väl förtrogen med läroplanens mål utifrån undervisning och lärande. Du har erfarenhet av att arbeta och leda det systematiska kvalitetsarbetet på gruppnivå. Du har goda kunskaper i Office365 Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom förskoleverksamhet Övrig information Anställningsform: Visstid och tillvidaranställninggar Omfattning: 50%-100% Arbetstider: - Tillträde: Omgående Vi tillämpar individuell lönesättning. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 5 Maj 2025 Varmt välkommen med din ansökan!

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Hjälp privatpersoner omförhandla lån - Ansök nu!
Likvidum AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vill du bli en stjärna inom försäljning och utvecklas i ett snabbväxande företag i en het bransch? Efter flera år av stark tillväxt söker vi nu nya säljande lånehandläggare till vårt framgångsrika team. Hos oss börjar du som lånehandläggare, och med goda resultat och rätt inställning kan du snabbt avancera på vår karriärstege. Tidigare erfarenhet av försäljning är meriterande, men inget krav. Det viktigaste för oss är dina personliga egenskaper som kommer att spegla och avgöra dina resultat. Om du är intresserad av att arbeta i en bransch som konstant utvecklas och i ett företag som verkligen värdesätter sina medarbetare och erbjuder en familjär arbetsplats, uppmanar vi dig att ansöka om tjänsten redan idag! Arbetsuppgiften Som lånehandläggare arbetar du med att kontakta konsumenter och erbjuda en möjlighet att sänka räntan på befintliga lån genom att jämföra olika långivare. Tjänsten är kostnadsfri för kunden och därmed väldigt uppskattad. Vi erbjuder Förmånliga arbetstider på 34 timmar i veckan Regelbunden coaching och vägledning Generös lönemodell En fot in i ett snabbt växande bolag inom finansbranschen Tävlingar, AW, aktiviteter och gemensamma företagsresor Utvecklingsmöjligheter och tydlig karriärstege Trevliga kollegor och bra sammanhållning Meriterande sälj- och produktutbildningar inom bank och finans som du tar med dig hela livetOm TryggaTrygga är en låneförmedlare som hjälper konsumenter att spara kostnader på sina lån genom att jämföra långivare. Företaget är flerfaldigt prisbelönat från Dagens industri för sin höga tillväxt och under 2022 är målsättningarna högt satta. Vi är ett ungt företag som tror på en rolig arbetsmiljö, med aktiviteter och god sammanhållning. Vi satsar helhjärtat på våra medarbetare och erbjuder en tydlig karriärstege inom företaget från dag 1. Låter detta som något för dig? sök!

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Lånehandläggare
Clevry Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Om företaget Axo Finans är ett innovativt nordiskt fintech-bolag som hjälper kunder att minska sina lånekostnader och förenkla deras ekonomi. Vi är en av Nordens ledande jämförelsetjänster för konsumentlån och samlingslån och är verksamma i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Om rollen Vill du bli en del av ett dynamiskt team där du får arbeta med försäljning i en inspirerande miljö, omgiven av engagerade och stöttande kollegor? På Axo Finans hjälper de kunder att hitta de bästa lånelösningarna – och vi letar efter dig som är redo att göra skillnad! Vad Axo Finans erbjuder dig: Utbildning: Löpande träning inom försäljning och finans. Generös ersättning: Fast grundlön och en provisionsmodell utan tak! Hälsa och välmående: Friskvårdsbidrag och 25 semesterdagar. Bra arbetstider: Arbeta bekväma kontorstider, måndag–fredag, kl. 9–17. Perfekt läge: Centralt beläget kontor med goda förbindelser Din profil Vi söker dig som är: Målinriktad: Du brinner för att överträffa dina mål. Initiativrik och noggrann: Du tar egna initiativ och är strukturerad. Kommunikativ: Du har en förmåga att bygga förtroende med kunder. Utvecklingsorienterad: Du lär dig snabbt och strävar efter att bli bättre varje dag. Erfarenhet inom finans eller bank är inte ett krav – Axo Finansutbildar dig för att lyckas i rollen! Dock ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet inom försäljning och kan uppvisa framgång i tidigare roller. Goda språkkunskaper i svenska och grundläggande engelska är nödvändiga, och norska är meriterande. Varför arbeta på Axo Finans? Axo Finans erbjuder en öppen, prestigelös och energifylld arbetsmiljö där glädje och gemenskap är en självklar del av vardagen. Hos Axo Finans har du roligt på jobbet samtidigt som ni tillsammans når nya höjder. Axo Finansledarskapsfilosofi bygger på ett coachande förhållningssätt. Medarbetare uppmuntras att ta eget ansvar och hitta kreativa lösningar, samtidigt som stöd alltid finns tillgängligt när det behövs.Hos Axo Finansfinns också stora möjligheter till snabb karriärutveckling och interna rollbyten. Bolaget tror på att ge sina medarbetare chansen att växa och ta nästa steg i karriären inom Axo Finans. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocesssamarbetar Axo Finansmed konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta [email protected] Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Rekonditionerare sökes till Norrtälje – Förstklassig bilvård.
Starfinder AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Vi söker en noggrann och passionerad rekonditionerare till vårt team i Norrtälje. Hos oss kommer du att arbeta med att ge kundernas bilar en ny fräschör och säkerställa att de alltid lever upp till högsta standard. Arbetsuppgifter: In- och utvändig tvätt av bilar Lackbehandlingar och polering Fälg- och däckvård Interiörvård, inklusive rengöring av klädsel och textilier Detaljarbete för att ge varje bil en showroomfinish Profil:Vi söker dig som har erfarenhet av bilrekonditionering eller ett stort intresse för bilar och bilvård. Du är noggrann, serviceinriktad och gillar att arbeta självständigt. Vi ser gärna att du är van vid att hantera olika typer av fordon och har ett öga för detaljer.B-körkort är ett krav.Starfinder har kollektivavtal ochär medlemmar i Svenskt Näringsliv ochAlmega- Sveriges största arbetsgivar- och branschorganisation för tjänsteföretag. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Malin Dunder, 0767776762.Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar till tjänsten tas endast emot via annonsen. Välkommen med din ansökan!

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Personbilssäljare Renault/Dacia
Hedin Göteborg Bil AB
Butikssäljare, fackhandel

Forma framtidens mobilitet med Hedin AutomotiveSom en av Europas ledande aktörer inom mobilitetsbranschen brukar vi säga att vi har något för alla. Men det finns egentligen bara en sak som är viktig:vi har något för dig. Nu får du möjligheten att bli en del av vårt team i rollen som Personbilssäljarepå vår anläggning iSegeltorp. Med vår bredd, erfarenhet och marknadsledande position erbjuder vi dig något mer. Mer utmaningar. Mer ansvar. Mer trygghet. Mer samarbete. Mer utveckling. Mer möjligheter. Mer glädje. Mer för dig, helt enkelt. Om rollenDin huvudsakliga uppgift blir att guida kunder genom hela försäljningsprocessen – från första kontakten till att leverera nycklarna till deras nya bil. Du hjälper kunder att hitta rätt lösningar genom att presentera våra modeller, ge råd om tillbehör och finansieringsalternativ, samt säkerställa att varje kund får en upplevelse som överträffar förväntningarna. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med försäljningsteamet och rapportera till försäljningschefen. Vem är du?Som person är du målinriktad och har en naturlig förmåga att bygga och vårda långsiktiga kundrelationer. Du trivs med ett högt arbetstempo och varierande uppgifter, samtidigt som du självständigt kan organisera din arbetsdag. Du är prestigelös och ser värdet i att samarbeta med andra, vilket gör att du smidigt fungerar i team. Med din sociala och förtroendeingivande personlighet skapar du affärer på ett naturligt sätt och strävar alltid efter att leverera resultat på hög nivå. Ytterligare ser vi att du har: Ett par års erfarenhet inom försäljning Ordning & Reda (Hög administrativ förmåga) B-körkort Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift Tidigare erfarenhet av fordonsbranschen är starkt meriterande men inget krav. Varför jobba med oss?Som arbetsgivare är vi bra på att tillvarata på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldralön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsidawww.hedinautomotive.se

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Kundservicespecialist
Rozen Clean AB
Kundtjänstpersonal

Företag: Rozen Clean AB Plats: Norra Djurgårdsstaden Jobbkategori: Kundtjänst/administration Omfattning: Heltid, 40 timmar/veckan Startdatum: Omgående Om ossRozenClean AB är ett växande och familjärt städföretag med privat- och företagskunder i Stockholm, Uppsala och Nyköping. Vi har mycket fina recensioner från våra kunder och anställda. Vi är stärkta i vår övertygelse om att anställda med bra villkor är mer trygga, lojala och gör ett bättre jobb vilket leder till nöjda och långsiktiga kunder. En ansvarsfull och omväxlande roll mitt i verksamhetenVi växer och behöver bli fler på kontoret!Ärdu en snabblärd och noggrann person somälskar att ge kunder bra service? Gillar duatthanteramånga olika typer avadministrativauppgifterså kan detta varatjänstenför dig. Om tjänstenDenna tjänst är mitt i verksamheten och du kommer att ha mycket kontakt med kunder, teamledare och städerskor via e-post, sms och telefon och du kommer att ta många beslut under en dag. Arbetet är varierande och innebär bland annat att boka in nya kunder från befintliga förfrågningar och schemaläggning av våra städerskor i ett avancerat men användarvänligt webbaserat system (TimeWave). Utöver detta förväntas du kunna hantera möjliga incidenter under dagen från både personalen och kunder där det är viktigt att man arbetar på ett effektivt och lösningsorienterat sätt. Utvecklas med ossRozen Clean är ett medelstort familjeägt bolag som startades år 2016 och är verksamma inom städbranschen och är främst inriktade på återkommande städning för både privatpersoner, mindre och medelstora företag. Vi är stolta över att två år i rad år 2021 & 2022 fått utmärkelsen Gasellföretag av Dagens Industri och fortsätter vårt arbete med att växa organiskt och plocka marknadsandelar. Om digDu är serviceinriktad, noggrann och strukturerad samt har lätt för att sätta dig in i och förstå kunders önskemål.Du har erfarenhet av kundservice och administrativt arbete.Dutalar och skriver flytandepåsvenska ochbehärskarengelskamycket braital och skrift. Mycket god datorvana är ett krav då all vår administration är helt digitaliserad. Tjänsten är en tillsvidareanställning (fast tjänst) med 5 veckors semester och tjänstepension. Låter detta som något för dig så ansök nu! Urval sker löpande. Jobbtyp: Heltid, Fast Förmåner: Tjänstepension Friskvårdsbidrag Schema: Kontorstider (07.30-16.30) Måndag - fredag Erfarenhet: Kundservice (Krav) Språk: Engelska (Krav) Svenska (Krav) Arbeta på distans: Nej

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Sjuksköterska till Capio ASIH Handen
Capio Sverige AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Om oss Vill du vara med från början och starta upp en ny ASIH-verksamhet på Handenssjukhus? Vi startar upp enheten i slutet av mars och kommer vara verksamma i Huddinge, Botkyrka, Tyresö, Haninge och Nynäshamns kommun. ASIH-teamet utgår från vårt kontor på Handenssjukhus som ligger nära Handens station. Capio ASIH är specialiserade på att ge vård i hemmet till patienter med behov av avancerade sjukvårdsinsatser. Som på sjukhus, fast hemma. Våra patienter får hjälp med till exempel läkemedelsbehandling, symtomlindring, intravenöst dropp, blodtransfusioner och råd om hjälpmedel i vardagen. Största patientgrupperna är palliativa patienter samt patienter med avancerad cancerbehandling, utöver detta vårdar vi en stor patientgrupp med KOL och Hjärtsvikt samt infektionspatieter. Vi träffar våra patienter minst en gång/vecka - på deras veckobesök där vi tillsammans med patient/anhöriga stämmer av måendet. Din roll Som sjuksköterska hos oss ingår du i ett team som bedriver avancerad sjukvård i hemmet. Grunden i vår verksamhet är att möjliggöra för patienter att vara kvar hemma, så långt detta är möjligt. Du leder och deltar aktivt i planeringen runt patientens dagliga vård tillsammans med övriga i teamet. Du arbetar i ett tvärprofessionellt team, vilket betyder att du arbetar nära andra professioner som tillsammans verkar för att patienten ska uppnå högsta möjliga livskvalitet. Du samarbetar även med andra vårdgivare och deltar aktivt i verksamhetens utvecklings- och förändringsarbete. Verksamheten bedrivs dygnet runt. Tjänstgöringen omfattar dag, kväll och helgarbete. Vi tycker det är viktigt med kompetensutveckling och uppmuntrar dig att gå kurser och utbildningar. Vi erbjuder dig Stay-on bonus efter 12 månaders anställning En trygg anställning genom kollektivavtal och försäkringar Närvarande chef Individuell lönesättning Fri läkarvård upp till högkostnadsskyddet Friskvårdsbidrag på 3000kr Kompetensutveckling, både internt och externt En inkluderande arbetsplats där vi lär av varandra Automatväxlade bilar Personalparkering Om dig Grundutbildad sjuksköterska med med behörighet att verka inom svensk sjukvård. Vi ser gärna att du har erfarenhet från ASIH, palliativ vård, onkologi eller hemsjukvård. Giltigt B-körkort är ett krav. Meriterande med specialistutbildning som distriktssköterska eller onkologi. Du har goda kunskaper i svenska språket. Sista ansökningsdag: 2025-01-31 Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Personlig assistent sökes till en man i Upplands Väsby
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Jag är en man på 61 år som bor i Upplands-Väsby med min familj. Jag har en neurologisk sjukdom och söker en personlig assistent som kan hjälpa mig i min vardag. Jag sitter i rullstol och du behöver därför vara mina förlängda händer och ben. Arbetsuppgifterna är allt från hjälp vid måltider, hygien, klä av/på sig och sköta hemmet till att göra det möjligt för assistansanvändaren att vara förälder, make, arbeta, ägna sig åt fritidsintressen, umgås med vänner eller följa med på resor. Din arbetsplats blir alltså där jag befinner mig. Jag åker på rehabilitering utomlands varje år och det förväntas av assistenterna att följa med på resan. Jag rehabiliteringstränar flera gånger i veckan och då behöver jag dig som fysiskt stöd. Du behöver kunna simma (åka med mig på vattengympa) och kunna cykla med mig. Tjänsten är vid behov och ordinarie personals frånvaro,och arbetstiderna hos denna kundfördelas på morgon-,dag-, och kvällstid, mån-sön.Omfattning:Extra/vid behov.Antal tjänster:1.Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna tillsätts så snart som möjligt. Om dig - Egenskaper som jag efterfrågar hos dig som söker är att du är initiativrik, empatisk och ansvarstagande. Det är viktigt att du kan arbeta självständigt. Meriterande är även ifall du har tidigare erfarenhet av att arbeta som assistent och om du tycker om att (och kan eller är villig att lära dig) laga god mat. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Meriterande är om du har erfarenhet av arbete som personlig assistent eller inom vård och omsorg och att du har ettintresse för matlagning. Krav är att du kan simma, cykla och har möjlighet att följa med på eventuella resor i tjänsten. RekryteringsprocessenDin ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare.Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia.Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuellanställningFöranställning hos oss på Nordström Assistansbehöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.För dig med anställningsstödNordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström AssistansVi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information påhttps://www.nordstromassistans.se

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Innesäljare till Hela Försäkring
Docupartner i Stockholm AB
Telefonförsäljare m.fl.

Hela Försäkring söker engagerade innesäljare Vi söker nu innesäljare till Hela Försäkring som är beläget mitt i centrala Stockholm. Är du redo för en spännande möjlighet inom försäljning och drivs av att hjälpa människor? Då kan detta vara rollen för dig! Vi söker innesäljare som vill vara en del av vår vinnande kultur och bidra till att skapa ökad trygghet för våra kunder genom vår tandvårdsförsäkring. Om tjänsten:Du kommer att arbeta med utgående samtal mot nya kunder, där noggrannhet, lyhördhet och kvalité är av största vikt. Oavsett om du har erfarenhet av försäljning eller inte, inleder vi varje anställning med en veckas betald utbildning inom försäkring, produkt och säljteknik för att du ska vara redo att möta våra kunder på ett professionellt och effektivt sätt. Som innesäljare hos oss erbjuds du: Trygg grundlön och provisionsstege – Perfekt för dig med höga ambitioner. Betald utbildning och löpande coachning för din utveckling. Friskvårdsbidrag, sjukförsäkring via Skandia och tjänstepension. Lojalitetsprogram med möjlighet till konferensresor och roliga tävlingar. Möjlighet till hybridarbete efter 6 månader. AW varje fredag för att fira veckans prestationer. Tjänsten är på 100% och arbetstiderna är måndag -fredag 8:40-17:30 Vi söker dig som: Har erfarenhet av försäljning, gärna via telefon och dialersystem (meriterande). Är orädd och nyfiken, redo att ta initiativ och utvecklas. Mottaglig för feedback och har ett starkt driv. Om Hela Försäkring:Hela Försäkring är ett modernt företag som fokuserar på att erbjuda våra kunder trygghet och välmående genom personlig service och skräddarsydda försäkringslösningar, särskilt inom tandvårdsförsäkring. Vi är delägda av Försäkringsbolaget Säkra, vilket ger oss en stabil grund att stå på och goda utvecklingsmöjligheter för rätt person. Övrig information:Alla anställningar kräver ett uppvisande av belastningsregister samt en kontroll där skulder hos Kronofogden ej får överstiga 100 000 kr. Skicka in din ansökan redan idag – vi rekryterar löpande och ser fram emot att välkomna dig till Hela Försäkring! Vid frågor, kontakta rekryterare Linda Ström på 070-825 08 10 eller [email protected]. Välkommen att bli en del av vårt fantastiska team!

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025