Handledare för sommarungdomar i Solna Vill du inspirera nästa generation att skapa gröna och hållbara stadsmiljöer? Vi söker nu två handledare som vill guida sommarungdomar i deras arbete med trädgårds- och grönyteskötsel i Solna underv25-27. Vi erbjuder dock säsongsanställning från juni - september för att du ska lära känna vår verksamhet. Om oss Vi arbetar för att skapa utemiljöer där människor och natur trivs tillsammans. Genom grönyteskötsel, finplanering och andra tjänster bidrar vi till att göra staden grönare och mer levande. Din rollsom handledare Som handledare hjälper du ungdomar att utvecklas och få en positiv start i arbetslivet. Dina huvudsakliga uppgifter är att:· Leda och motivera ungdomarna i deras dagliga arbetsuppgifter, som plantering, ogräsrensning och renhållning.· Dela med dig av kunskap om hållbarhet, växtlighet och hur man vårdar stadens gröna miljöer.· Planera och organisera arbetsdagen för att skapa struktur och arbetsglädje.· Säkerställa att arbetet håller hög kvalitet och utförs med miljömedvetenhet. Vi söker dig som…· Har ett stort intresse för trädgård, hållbarhet och gröna stadsmiljöer.· Är pedagogisk och motiverande, med en vilja att arbeta med ungdomar.· Har erfarenhet av grönyteskötsel eller liknande arbete.· Är lösningsorienterad och organiserad.· Har B-körkort. Tidigare erfarenhet av att leda grupper eller arbeta med ungdomar är meriterande men inget krav. Vad vi erbjuder Här får du möjlighet att göra skillnad – både för ungdomarnas framtid och för våra stadsmiljöer. Du blir en del av ett engagerat team som arbetar med hållbarhet och grön utveckling i fokus. Ansökan Vi kallar till intervjuer löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Läs mer om oss på www.markservicesthlm.se Varmt välkommen med din ansökan – tillsammans gör vi staden grönare och mer trivsam!
Är du vår nya vardagshjälte?Vi söker nu dig som vill arbeta som bussförare i Norrtälje! Hos oss på Transdev är du en viktig person – du är en riktig hjälte som dagligen ser till att våra resenärer kommer till skolan, jobbet, sjukhuset eller fritidsaktiviteten. Utan dig, stannar Sverige och vår vardag skulle inte fungera lika smidigt. Om digÄr du social, ansvarstagande och gillar att hjälpa människor samtidigt som du trivs bakom ratten är bussförare jobbet för dig. Du för fram fordonet på ett tryggt och säkert sätt med miljötänk i grunden. Du är ansvarsfull och kan behålla lugnet även i stressiga trafik- och resenärsituationer. Du behöver inneha giltigt: D-körkort Yrkeskompetensbevis (YKB) Förarkort till digital färdskrivare enligt Transportstyrelsen Samt behärska svenska i tal och skrift En typisk arbetsdagDu börjar och avslutar din arbetsdag på vår depå i Norrtälje alternativ annan ytterdepå.Arbetstiderna varierar, beroende på tidtabellen och ditt arbetspass upplägg. Du kommer haett varierande arbete med mycket eget ansvar samtidigt som det är ett socialt arbete. Även om du kör samma linje, möter du nya människor varje dag. Du finns till hands för att svara på frågor som resenärerna kan ha längs vägen. Utöver det rapporterar du in om eventuella trafikstörningar, avvikelser och fordonsfel till trafikledningen. Du är helt enkelt ansiktet utåt för kollektivtrafiken och din främsta uppgift är att ge våra resenärer en enkel, trygg och trevlig resa!Om Transdev NorrtäljeSedan augusti 2022 har Transdev bedrivit linjetrafik i Norrtälje och idag består förarkåren av cirka 260 förare. Som bussförare på vår depå, kommer du att arbeta bland kollegor med en stor familjär sammanhållning och varm laganda. Varje dag strävar vi efter att skapa en attraktiv kollektivtrafik med kunden i fokus.Vad vi erbjuder Trygg anställning Lön enligt kollektivavtal Kollektivavtalade försäkringar och tjänstepension Ett så bra schema som möjligt, utifrån den trafik vi kör Utbildning och möjligheter till vidareutveckling både lokalt och globalt Generöst friskvårdsbidrag Vi strävar efter en bred spridning i ålder, bakgrunder och jämn könsfördelning. Vi tror på att behandla alla lika och ge alla samma möjligheter, oavsett var du kommer ifrån – eller vart du är på väg! Omfattning: Heltid eller vid behovPlaceringsort: NorrtäljeAnställningsform: Tillsvidareanställning ellerBehovsanställningStartdatum: Enligt överenskommelseLön: Enligt BBA (Bussbranschavtalet)Sista ansökningsdatum: 10 november Låter detta som ett jobb för dig?Då hoppas vi att du skickar in din ansökan redan idag! Rekryteringsprocessen ser ut som följande: Genomgång av din ansökan Telefonavstämning Intervju med rekryterande chef Provkörning Referenstagning Nyanställningsundersökning Vid frågor om tjänsten Nina Ekwall, enhetschef Norrtälje, [email protected] Om Transdev SverigeTransdev Sverige har cirka 7 000 medarbetare utspridda över hela Sverige, från norr till söder. Vi är en av Sverige största operatörer och har ett brett erbjuder som spänner över flera färdslag, exempelvis tåg, buss och båt. Vi har en uttalad ambition att vara ett trafikföretag som driver utvecklingen i branschen och arbetar aktivt med hållbara lösningar inom persontrafik. Vi ingår i den internationella koncernen Transdev Group.
Vi söker en erfaren Graphic Designer med en stark bakgrund inom grafisk design och marknadsföringsproduktion. I denna roll kommer du att vara anställd av oss och arbeta som konsult hos vår kund i Stockholm. Om rollen Som konsult i rollen som Graphic Designer/Marketing Production kommer du att: Skapa engagerande grafiskt innehåll och artwork som möter kundens varumärkes- och marknadsföringsmål. Ansvara för designproduktion och innehållsskapande med hög kvalitet och kreativitet. Samarbeta med kundens interna team för att säkerställa att leveranserna möter deras behov. Vi söker dig som Har dokumenterad erfarenhet av grafisk design och marknadsföringsproduktion. Är bekväm med en flexibel arbetstid (50% av heltid). Är skicklig i att hantera verktyg som Adobe Creative Suite och andra relevanta program. Har förmågan att leverera både kreativt och effektivt under tidspress. Plats och villkor Plats: Hos vår kund i Stockholm Start: Så snart som möjligt Omfattning: Deltid, 50% av heltid Uppdraget är tills vidare och löper på kontinuerligt. Som konsult hos oss får du möjligheten att arbeta nära spännande kunder, utveckla din kompetens och bli en del av vårt nätverk av duktiga konsulter. Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Vår dörr öppnar din framtid! Kom in till oss och bygg din karriär som farmaceut. Hos oss finns många möjligheter för dig som med omtanke och engagemang ser till varje individs behov och vill bygga relationer med kunder som varar länge. Om rollenSom farmaceut på Apoteket Linnean i Skogåskommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa.Apoteket Linnean är ett etablerat mellanapotek beläget i ett innecentrum med tillgång till dess bekvämligheter.Hos oss tar vi oss tid att möta varje kund med omtanke och högsta kompetens.Vi är ett team på6 medarbetare som värdesätter samarbete och kundfokus. Ett apotek där kvalitet i varje kundmöte är vårt främsta mål Beläget i ett innecentrum vilket gör oss till en naturlig del av våra kunders vardag Apoteket Linnean är också en del av en apoteksgrupp tillsammans med Apoteket Sparvugglan i Brandbergen ett mindre apotek med 3 medarbetare.Sparvugglan ligger liksom Linnean iett innecentrum där närhet och personlig service är lika viktigt. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällandepatientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci ochläkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdateradpå omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: vardagar 09-19, lördagar 10-15, söndagar 11-15. Välkommen till Apoteket!
Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på Apoteket Sjöhästen. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenSom farmaceut på Apoteket Sjöhästenkommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Vill du bli en del av ett härligt team som trivs och har roligt tillsammans? Apoteket Sjöhästen är ett stort och välbesökt apotek som ligger i ett utecentrum i en av Stockholms förorter. Här arbetar vi 11 engagerade medarbetare som stöttar varandra i en dynamisk vardag fylld av utmaningar och glädje. Vi är ett stort receptapotek med många återkommande kunder. Vi är dessutom ett djurapotek, där vi hargod kontakt med lokala veterinärer. I närheten finns två vårdcentraler, vilket gör att vi ofta arbetar med kunder som behöver rådgivning och receptservice av hög kvalitet.Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällandepatientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenser För den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci ochläkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdateradpå omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: vardagar 08-19, lördagar 10-15, söndagar 10-14. Välkommen till Apoteket!
Nordisk Hemservice AB bedriver hemtjänst på uppdrag av Stockholm stad. Hela vår verksamhet genomsyras av vår värdegrund som vi har tagit fram tillsammans med våra medarbetare. Den utgår från att vi lyssnar på kundens behov för att vår hemservice ska bli så bra som möjligt. Arbete i hemtjänsten innebär att man går hem till olika personers hem för att hjälpa dem med allt sådant de själva inte klarar av i vardagen.Vi söker dig som delar vår värdegrund och har ett stort intresse av omsorg och att hjälpa våra kunder att få bo kvar hemma och känna sig trygga. Vi arbetar i tre områden, Södermalm, Östermalm och i Danderyd. Vi har både dag, kvälls- och helgpass men för tillfället söker vi främst en person som kan arbeta VARJE helg dagtid 7.30-15.30 på Södermalm. KVALIFIKATIONER - Pågående- eller slutförd undersköterskeutbildning - Erfarenhet av att arbetahemtjänsten - Mycket godakunskaper i svenska (både tal och skrift) - God fysik och hälsa - Psykiskt stabil Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Varaktighet, tillträde och arbetstid: Snarast möjligt Att arbeta inom hemtjänsten innebär att du arbetar självständigt med stort ansvar. Samtidigt är du en del av vårt team och har daglig kontakt med våra kunder och närstående. Dina arbetsuppgifter består bland annat av att planera och utföra omvårdnadsarbete i kundernas hem såsom: - Personlig omvårdnad (hjälp med personlig hygien, förflyttning, påklädning) - Service (matlagning, inköp av dagligvaror, städning och tvätt) - Ledsagning (följa med kunden till aktiviteter utanför hemmet) Efter varje besök kommer du att göra noggrann dokumentation samt tidsregistrering i en mobilapplikation. Ansökan ska bestå av ett CV, betyg och ett Personlig Brev. För att vara förberedd vid eventuell intervju, så beställ ett registerutdrag via E-tjänster från polisen: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/hvb-hem/ Beställ gärna digitalt om du har Kivra och BankID så går det snabbare, och förbered gärna två referenser. Vill du veta mer om oss gå in på vår hemsida:Nordisk Hemservice hemsida
Vill du kombinera operativt arbete med att driva utvecklingsprojekt som förbättrar arbetsflöden och kundupplevelser? HellermannTyton söker en strukturerad och engagerad teamledare till den svenska kundsupporten, där du blir en nyckelspelare i resan mot ökad effektivitet och kundnöjdhet. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos HellermannTyton. Om företaget HellermannTyton AB är ett marknadsledande bolag med produkter för att organisera kabel och ledning inom områdena – Skydda, Fästa, Märka, Bunta, Koppla. De har en bred kundbas som verkar inom flera olika marknadssegment så som elinstallation, energiverk, infrastruktur, drift & underhåll samt övrig tillverkande industri. HellermannTyton AB är ett helägt dotterbolag till HellermannTyton Group med bas i London. Gruppen har en total omsättning på ca 20 mdkr med verksamma bolag i 40 länder och fler än 7000 medarbetare över hela världen. Största delen av produkterna produceras i egna fabriker med 18 produktionsenheter i 13 länder. HellermannTyton AB har filialer i Finland och Danmark, samt dotterbolag i Norge med en sammanlagd omsättning på ca 600 miljoner SEK. Från Sverige distribueras produkterna via lager direkt till slutkunderna i Norden. De söker nu en driven teamledare till den svenska kundsupportfunktion där du utgår från huvudkontoret i Kista, Stockholm. HellermannTyton erbjuder en familjär miljö samt en platt organisation och söker dig som vill arbeta i en internationell miljö och som kan vara med och utveckla kundsupportfunktionen för den nordiska affärsverksamheten. Arbetsuppgifter Som teamledare för den svenska kundsupporten kombinerar du operativt arbete med utveckling av processer för att säkerställa hög kvalitet och effektivitet. Du ansvarar för att hantera kundärenden, huvudsakligen via ärendehanteringssystemet Kundo, och säkerställer att företagets kunder – både svenska och internationella – får professionell och snabb service. En viktig del av ditt arbete är att driva förbättringsprojekt, med fokus på kundorderprocessen och interna arbetsflöden. Du har en sammanhållande roll där du koordinerar teamets arbete, stöttar och coachar medarbetarna för att de ska nå sina mål, samtidigt som du arbetar “hands on” med kundärenden och säkerställer att verksamheten fungerar smidigt. Du dokumenterar även rutiner och förbättringsarbeten, vilket är centralt för att skapa tydliga och hållbara processer. Vidare samarbetar du med flera olika avdelningar inom företaget, såsom produktchefer, säljteam, inköp och ekonomi, men också med kundsupportfunktionerna i Norden och Europa. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper •Avslutad gymnasial utbildning • Arbetslivserfarenhet av kundtjänst/kundsupport • Meriterande med erfarenhet av en teamledarroll • God data- och systemvana och lätt för att använda digitala verktyg. Samt grundläggande kunskaper i Excel • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift Vi söker dig som är en strukturerad och lösningsorienterad "doer" med en stark vilja att förbättra och utveckla verksamheten. Du har erfarenhet av kundsupport och en god digital kompetens där du bidrar till att driva digitaliseringsprojekt inom verksamheten. Som ledare har du en coachande och kommunikativ stil och trivs med att skapa engagemang och delaktighet i teamet. Vidare har du en god samarbetsförmåga och en förmåga att skapa samordning mellan olika funktioner och länder. Eftersom HellermannTyton är ett internationellt företag, är engelska deras koncernspråk och en viktig del av det dagliga arbetet – du behöver därför vara bekväm med att hantera dialoger och möten på både svenska och engelska. HellermannTyton erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du får möjligheten att arbeta med engagerade kollegor i en internationell miljö. Här värdesätts innovation, kvalitet och medarbetarnas utveckling. Vi söker dig som vill ta en central roll i deras kundsupport och vara med och forma framtidens arbetsprocesser. Välkommen att bli en del av deras team! Övrig information Start:Enligt överenskommelsePlats:Kista, StockholmLön:Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Vill du vara med och driva utveckling av Skandias infrastruktur tillsammans med våra team inom Tech? Som teknisk projektledare inom vårt infrastrukturområde kommer du agera som en Epic Owner. Du leder både stora som små förändringsinitiativ inom området i nära samverkan med övrig IT, leverantörer samt Skandias affär. Är du redo för utmaningen? Sök denna roll redan idag! Att jobba som teknisk projektledare inom infrastruktur I rollen som teknisk projektledare inom infrastruktur är du en del av tågledningen i vårt lean-agila releasetåg tech och rapporterar direkt till chefen för IT gemensamt. Tågledningen består idag av fyra personer: produktledare, RTE och två domänarkitekter där du kommer att ingå. Tillsammans driver tågledningen arbetet med att utveckla Skandias infrastruktur framåt. Eftersom tech, som infrastrukturtåg, ofta själv äger och driver utvecklingsinitiativen innebär det att du i din ledarroll stöttar tågets produktledare och självständigt driver ett brett spektrum av uppgifter. En viktig del i rollen är att driva stora komplexa förflyttningar och utvecklingsinitiativ som spänner över lång tid. I rollen kommer du parallellt med detta även leda mindre omfattande förändringsaktiviteter. Utöver detta verka som mentor för andra inom tåget. En viktig del av rollen, oavsett storlek på förändringsarbetet, är att hantera kommunikation med Skandias utvecklingståg och team samt med externa intressenter. Arbetet sker hybrid vilket innebär i dagsläget minst tre dagar i veckan på vårt kontor vid Lindhagensgatan 86. För att lyckas i rollen Du är flexibel, prestiglös och har en vilja att växla mellan stora och små uppgifter. Som person är du lösningsorienterad, kommunikativ och tar ansvar för sitt arbete själv samt i grupp. Vi söker dig som har mångårig erfarenhet av att driva infrastrukturnära utvecklingsprojekt. Har arbetat med agila metoder, gärna inom SAFe. Du har ett starkt intresse för infrastruktur, från driftslösningar till leverantörsdialoger. Samtidigt innehar du en förmåga att samarbeta med olika grupper på olika nivåer, inklusive ledningsgrupper. Som person har du en god förståelse för affärsbehov och kan vara ett stöd i dialogen mellan behov och lösning. Du behärskar svenska flytande i både tal och skrift. Vad händer nu? Vi jobbar med löpande urval så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. I ansökan kommer vi att ställa ett antal urvalsfrågor som ligger till grund för urvalet. För att göra rekryteringsprocessen kompetensbaserad kommer det att ingå intervjuer, tester via Alva Labs, bakgrundskontroll samt digital referenstagning. Om du har frågor om rollen vänligen ta kontakt med [email protected]. Om du har frågor kopplat till vår rekryteringsprocessen vänligen ta kontakt med [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan! #LI-HB Mer om IT Vi på Skandia IT är stolta över att vara en kundorienterad enhet som levererar effektiva och säkra lösningar för våra kunder. Med cirka 600 engagerade medarbetare är vi mitt i en spännande transformationsresa, där vi utvecklas tillsammans och har kul på vägen. Framåt tillsammans är vårt motto!Vi arbetar agilt och har sedan 2017 använt oss av SAFe (Scaled Agile Framework) ramverket, där leverans och kundvärde alltid står i centrum. Våra tågledningar och team, jobbar verksamhetsbaserat med aktiviteter som sprintplanering, daily stand-ups, team-synk, code reviews och retrospektiv.Var 12:e vecka samlas vi alla i vår ljusa och inspirerande Ljusgård på kontoret i Stockholm för 2 planeringsdagar. Planeringsperioden består av 6 tvåveckorssprintar, där den sista sprinten är en innovationssprint. Här får du chansen att, själv eller tillsammans med ditt team, utveckla och förfina våra system. Vi är tillräckligt små för att du kan göra skillnad men tillräckligt stora för att du kan växa. Vi är det ledande pensionsbolaget som tar ansvar. Hos oss är engagemang, ansvarstagande och en vilja att utvecklas några av de egenskaper vi värderar högst. Vi tror att samarbete tar oss längre än vad någon enskild person kan göra. Vi erbjuder tjänstepension med förebyggande hälsoförsäkring för att våra kunder ska kunna bygga grunden till en trygg pension och vara friska på vägen dit. Vi erbjuder också bolån och sparande samt förenklar sparandet för våra kunder genom vår rådgivning. Av våra närmare 2 miljoner kunder är 1,4 miljoner också våra ägare. Det är deras behov och intressen som vi tar tillvara i utvecklingen av Skandia. Vi sitter inte inne med alla svaren, det är därför vi behöver din hjälp att lösa morgondagens utmaningar. Ditt bidrag kommer att märkas!
Hemfrid är Sveriges största företag inomhemstädning. Vi hjälper våra kunder med tjänster så som städning, fönsterputs, flyttservice och mycket annat.Just nu söker viflyttpersonali Stockholm Dina arbetsuppgifter Som Flyttpersonal på Hemfrid har du en viktig roll - att gevårakunder bästa service och hjälpademmed deras flyttar till sina nya hem. Du jobbar i team om2-4personer. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Att packa kundens saker i kartonger Bära kartonger och möbler Lasta och säkra lasten på ett säkert sätt så att inga föremål skadas under transport Transport av kundens bohag till ny adress Bära in kundens saker samt placera dem på önskad plats Din profil Som Flyttpersonal söker vi dig som tycker om att samarbeta med dina kollegor och jobba i team.Arbetet som Flyttpersonal är fysiskt krävande ochvi söker dig som trivs i ett sådant arbete.Att vara noggrann och punktlig är viktigt för dig. Vi ser även att du är flexibel och har en positiv attityd samt att du drivs avkvalitet och nöjda kunder. Vi söker dig som kan arbeta flexibla arbetstider under vardagar, där även helg- och kvällsjobb kan förekomma.Du har god kontakt med din Bemanningschef som varje vecka skickar information om dina arbetstider, dina arbetsuppgifter och kundinformation via Hemfridsmobilapp. Utöver detta ser vi att du: Har erfarenhet från ett serviceyrke sedan tidigare Starkt meriterande om du arbetat just somFlyttpersonal,inom lager, transport ellermotsvarande Talar och förstårgrundläggande svenska eller engelska Meriterandeom du har B-körkort Vi erbjuder Vi har en tydlig ambition – det är att vara branschens bästa arbetsgivare. För oss är det en självklarhet att erbjuda bra villkor för våra anställda. En deltidsanställning på50-75% sysselsättningsgrad Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring Friskvårdsbidrag Utbildning inom Flyttservice, med fokus på din utveckling! Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid Gratis mobilabonnemang Härliga kollegor från hela världen! Vill du vara med på vår resa? Ansök nu!Välkommen till Hemfrid!
Vi söker nu dig som gillar att arbeta fysiskt och har B- körkort. Välkommen till oss! ArbetsuppgifterDina arbetsuppgifter kommer bestå av att byta däck och arbeta i verkstadens däcklagerhos en av våra kunder i Stockholm. Du kommer att arbeta på en professionell, auktoriserad bilverkstad. Din profilFör att lyckas i den här rollen krävs det att du är arbetsvillig, stresstålig och inte rädd för att arbeta fysiskt. Det här är ett jobb för dig som är självgående och som har ett trevligt bemötande gentemot kunder och kollegor. Krav på B- körkort. Krav på truckkort. Meriterande med tidigare erfarenhet avdäckskifte. Detta är en tjänst på heltid, med start under våren. Uppdraget kommer att pågå cirka 1-2 månader, med goda chanser till förlängning. Arbetstiderna är förlagda under dagtid måndag-fredag. Du kommer jobba som uthyrd konsult och få en anställning hos Starfinder samt en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig i ditt arbete. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Amanda Svenberg076-009 77 46. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer