Nu söker vi på Villa Näsvikarier . Du får introduktionsutbildning med värdefull kunskap om omvårdnad och service. Inom Vardaga är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap.Nu söker vi dig som vill ha ett varierande och utvecklande extraarbete, som rustar dig för framtiden – oavsett var den är. Självklart får du en introduktion som spänner över alla områden - från värdegrund, vår omsorgsfilosofi Den goda dagen, introduktion för hjälpmedel och förflyttning - till måltid, hygien och dokumentationsrutiner. Här är några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: • Introduktionsutbildning• Ledarskapsutbildade chefer och små arbetsgrupper• Karriär- och utvecklingsmöjligheter• Arbetskläder• KollektivavtalOm rollenDin uppgift är att ge livskvalitet. Du ser varje individ och har en förmåga att förstå vad varje person behöver. Tack vare dig kan den som bor hos oss behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Samtidigt utvecklar du värdefull kunskap om omvårdnad, service och åldrande.Som undersköterska/vårdbiträde spelar du en nyckelroll i ett team med sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut som arbetar tätt ihop. Om Villa Näs Villa Näs ligger i en av Österåker kommuns vackraste delar med utsikt över åkermarker och Täljövikens strandängar. Villa Näs är ett boende med totalt 60 platser. Huset är tre våningar högt med två avdelningar per våningsplan och gemensamhetslokaler i bottenvåningen. Villa Näs har 40 platser för äldre med demenssjukdom och 20 omvårdnadsplatser • Demenscertifiering: Verksamheten har börjatdemenscertifiera boendet, vilket betyder att alla vi som arbetar här får utbildning i demens och bemötande via Demensakademin.• Behovsbaserat önskeschema: Vi tillämpar behovsbaserat önskeschema. Det innebär att du som medarbetare har möjlighet att påverka din egen arbetstid, utifrån behov och önskemål. Vi lägger schema för 10 veckor i taget.• Ung Omsorg: Vi har ett samarbete med företaget Ung Omsorg. Det innebär att ett team av ungdomar i åldrarna 14–18 år besöker oss på helger och lov. Ung Omsorg gör olika aktiviteter tillsammans med oss som arbetar här, för att sätta guldkant på tillvaron för de boende.• Gruppchefer: Du har en chef nära dig som delar av sin tid arbetar i verksamheten. Det kan även vara en karriärmöjlighet för dig som undersköterska.Din erfarenhet och kunskapVi gissar att du som söker dig till oss:- lockas av ett arbete som är varierat och kräver stor kunskap om vård och omsorg men även en talang för att möta människor i olika situationer.- är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar.- trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska/vårdbiträde eller har motsvarande erfarenhet av arbete inom äldreomsorgen.Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa.ÖvrigtLön: Vi tillämpar individuell lönesättningTillträdesdatum: enligt överenskommelseSista ansökningsdag: 2025-02-28Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställningObservera att det inte går att ansöka via E-post.Facklig kontakt: Kommunal, kommunal.se Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. AnsökanVälkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se
Om ossWorkz är ett stadigt växande företag som är specialiserade inom kundservice. Vi är stolta över att ha utvecklat moderna och skräddarsydda tjänster för bemanning, rekrytering, utbildning och verksamhetsutveckling. Vår metod är konsultativ, vilket gör att vi kan skapa långsiktiga resultat och hållbar framgång för både våra kunder och medarbetare. Vi söker nu en säljare/affärsutvecklare som kan vara med och ta Workz till nästa nivå! Vi erbjuderHos oss på får du chansen att vara en del av en expertorganisation där självledarskap och samarbete är i fokus. Du kommer att ha ett stort ansvar och möjlighet att påverka företagets utveckling. Tillsammans med dina kollegor får du arbeta i en flexibel miljö där du kan bidra till att skapa långsiktiga resultat. Vi erbjuder en spännande och varierad arbetsroll med möjlighet till både personlig och professionell utveckling. För att belöna dina prestationer erbjuder vi en bonus- och provisionsmodell som speglar din framgång i rollen. Om rollenI rollen som säljare/affärsutvecklare på Workz är du en nyckelperson för att hitta nya kunder och affärsmöjligheter. Du kommer att sälja våra koncept och tjänster främst inom bemanning och rekrytering. Ditt arbete innebär att skapa nya kontakter och över tid utveckla dessa relationer till långsiktigt nöjda kunder. Du kommer att samverka med den övriga organisationen för att anpassa lösningar och säkerställa bra resultat. Vi söker digVi söker dig som är uthållig, kommunikativ och resultatinriktad. Du drivs av att nå uppsatta mål och har förmågan att skapa långsiktiga kundrelationer. Din förmåga att anpassa försäljningen efter marknadens behov och vara lösningsfokuserad hjälper dig att skapa nya affärsmöjligheter. Du trivs i en föränderlig miljö där eget ansvar och initiativ är avgörande för att nå resultat. Vi ser också att du: • Är flytande i både tal och skrift på både svenska och engelska • Har minst en fullständig gymnasieutbildning eller motsvarande. • Har dokumenterad erfarenhet av nykundsbearbetning, tjänsteförsäljning och relationsbyggande i B2B-sammanhang. Det är även meriterande om du har erfarenhet från att sälja rekryteringstjänster. Har du dessutom erfarenheter från kundservice – intern eller outsourcad, är det en tillgång. Låter detta som en roll för dig? Skicka in din ansökan via länken nedan! Uppfyller du skallkraven kommer du snart att få ett kort testpaket utskickat, det första steget av flera i rekryteringsprocessen. Vi ser fram emot att hitta rätt person som vill bidra till Workz tillväxt och framgång!
När Familjeläkarna startade 2008 var vår vision att ge patienter samma vård som vi skulle ge vår egen familj. Denna vision driver oss fortfarande. Vi är engagerade, bryr oss om människor och tar ansvar för att göra skillnad. Vår kommunikation och verksamhet präglas av kunskap, arbetsglädje, effektivitet och innovativ utveckling. Vi driver vårdcentraler både i Stockholm och i Uppsala län och har ett tydligt och framgångsrikt koncept där du som anställd får stimulans, trivsel och professionell utveckling.Familjeläkarna består idag av ca 1000 anställda som med engagemang och kompetens skapar en varm och familjär arbetsgrupp. Söker du en arbetssituation där du kan påverka både din och verksamhetens utveckling? Där ditt engagemang och din drivkraft kan bidra till goda och mätbara resultat? En verksamhet med korta beslutsvägar där patienten står i centrum? I Februari 2023 öppnade vi Familjeläkarna Arninge mitt i Arninge centrum, i alldeles nybyggda, ljusa, och trevliga lokaler med god arbetsmiljö. Vi har växt snabbt och välkomnar nu ytterligare en kollega till vårt härliga team. Nu söker Familjeläkarna en distriktssköterska till mottagning Arninge Rollen omfattar ordinarie arbetsuppgifter som distriktssköterska. Du jobbar dagligen med telefonrådgivning och mottagningsbesök. I din roll hos oss kommer du och ditt team vara ansvarig för våra hemsjukvårdspatienter. Meriterande om du även har erfarenhet av BVC. Vi på vårdcentralen arbetar för ökad digital tillgänglighet medservice ochkommunikation och vill gärna fortsätta utvecklas med digitaliseringen då vi ser det som något som underlättar och för vården närmare patienten. Vi söker dig som trivs med att arbeta självständigt, är trygg i din yrkesroll och har förmågan att samarbeta och samverka.Du har ett starkt engagemang i patientsäkerhet och ser som ditt självklara ansvar att bidra till ett positivt arbetsklimat med ambition att hjälpa oss att leverera hög kvalitet i vården. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och ett gott bemötande. Vi arbetar i team och du får möjlighet att använda din medicinska kompetens för att organisera och planera vården. Vi har väl fungerande arbetssätt som ger dig stöd i att koncentrera dig på patienten. Hos oss kan du fortsätta utveckla din yrkesskicklighet.. Vi erbjuder En bred palett av utvecklingsmöjligheter där du själv är delaktig i schemaläggning samt ett flexibelt och varierande arbetssätt. Du är med och planerar i team då vi vill säkerställa att allas expertis och kunskap tas till vara på och att alla känner delaktighet. Flexibilitet gällande arbetstider och möjlighet till hel/deltid erbjuds. Vi arbetar enligt utökade öppettider på 10 h. där alla bidrar. Goda kommunikationer med både buss och Roslagsbana finns. Familjeläkarna är kvalitets och miljöcertifierade enligt ISO. Låter det intressant, tveka inte hör av dig för vidare information! Varmt välkommen med din ansökan till oss, urval och intervjuer sker löpande. Bifoga gärna din legitimation och ditt examensbevis i din ansökan. Vi undanber oss vänligt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser
Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på apoteket Farsta Centrum.Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenSom farmaceut på Apoteket Farsta Centrumkommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Apoteket Farsta Centrum är ett livligt och kommersiellt apotek beläget mitt i Farsta centrum, där shopping möter hälsa. Här möter vi en mix av stamkunder som uppskattar vår personliga service och besökare från shoppingcentrumets pulserande kundflöde. Med totalt 12 engagerade medarbetare, varav 7 farmaceuter, erbjuder vi en högkvalitativ och trygg service inom både recept och egenvård. Vi är också stolta över att vara ett studentapotek, där vi välkomnar och handleder många studenter som vill utveckla sina färdigheter och bygga en framtid inom apoteksbranschen. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällandepatientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci ochläkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdateradpå omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: vardagar 08-20, lördagar 09-18, söndagar 10-18. Välkommen till Apoteket!
ArbetsuppgifterTill vår kund söker vi nu en Informatör / Kommunikatör!I rollen kommer dustötta nätutbyggnaden med kommunikationsexpertis i ett flertal projekt. Du kommeringå i den enhet som fokuserar på regionala dialoger och kommunikation i nätutbyggnaden. Kommunikatörerna på enheten har gemensamma arbetssätt och samarbetar vid behov för att säkerställa kommunikation som bidrar till framdriften i projekten men också stärker varumärket. I rollen kommer du ha följande arbetsuppgifter: Planera och genomföra kommunikation som bidrar till framdriften i projekten med fokus på kommunikation till dem som påverkas av projekten, direkt eller indirekt. Vara stöd till projektets talespersoner och säkerställa att den externa kommunikationen håller en röd tråd utifrån de budskap som finns för nätutbyggnaden. Jobba nära programkommunikatör och andra projektkommunikatörer och ingå i den enhet på kommunikationsavdelningen som fokuserar på kommunikation i nätutbyggnaden och regional kommunikation. Vara både rådgivande och operativ. Kvalifikationer Du har enhögskole/universitetsexamen, minst fil. kand, inom medie- och kommunikationsvetenskap, beteendevetenskap eller journalistik. Du har minst 5 års arbetslivserfarenhet av att arbeta med kommunikation i projekt/verksamhet som berör allmänheten. Du har minst 5 års arbetslivserfarenhet av att självständigt driva, planera och genomföra målgruppsanpassad kommunikation och kontaktskapande kommunikationsaktiviteter. Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Minst 1 års arbetslivserfarenhet av att arbeta på myndighet och/eller i annan offentlig verksamhet är meriterande. Minst 1 års arbetslivserfarenhet av att anpassa innehåll till digitala kanaler är meriterande. Personliga egenskaper För att lyckas i rollen som Informatör / Kommunikatör har du god samarbets- och initiativförmåga. Du är flexibel och tydlig i din kommunikation. Du har förmågan att arbeta självständigt och målinriktat och har förmågan att kommunicera komplexa frågor anpassat efter olika målgrupper. Företagspresentation Vår kund är ett statligt affärsverk som förvaltar stamnätet för elkraften i Sverige. De bedriver även forskning- och utvecklingsprojekt på många områden för att främja ny teknik. Huvudkontoret finns i Stockholm och här behöver man som konsult säkerhetsprövas för de flesta uppdrag. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start omkring 2025-03-01och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2026-02-28med möjlighettill förlängning. Det finns möjlighet att arbeta delvis på distans.Innan påbörjat uppdrag behöver en säkerhetsprövning göras som kan ta upp till 8-10 veckor.Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).
We are seeking an Online Merchandiser to join the eCommerce Experience team. In this role, you will take a leading part in managing and optimizing online commercial campaigns across global, regional, and local markets using platforms such as Salesforce Commerce Cloud and Contentful. You will work closely with content teams, marketing managers, and CRM specialists to ensure that commercial strategies are executed effectively, with the goal of increasing online sales and brand visibility. Key Qualifications We are looking for a proactive, detail-oriented individual with strong project management skills who can handle multiple tasks simultaneously. The ideal candidate will have excellent problem-solving and analytical abilities, along with strong communication skills to effectively collaborate with cross-functional teams. Responsibilities • Develop, manage, and oversee commercial eCommerce campaigns for both B2C and B2B markets, ensuring consistency while adjusting for localization.• Collaborate with the paid media and CRM teams to align marketing strategies and campaign execution.• Monitor and evaluate campaign performance, providing actionable insights for optimization.• Conduct A/B tests and analyze user behavior to improve the online shopping experience.• Set and uphold best practices for global campaign structures within Salesforce Commerce Cloud.• Keep up to date with industry trends and competitor activities to maintain a competitive advantage. Requirements • 4+ years of experience in online merchandising for global brands operating in multiple markets with multi-market eCommerce operations• Hands-on experience with Salesforce Commerce Cloud.• Proficiency in using Contentful or similar CMS platforms for content management and campaign execution.• Strong knowledge of eCommerce platforms, digital marketing tools, and analytics.• Excellent organizational skills with the ability to streamline projects and encourage teamwork.• A positive attitude, great attention to detail, and problem-solving mindset.Start Date and ApplicationStart Date: As soon as possibleEnd Date: 3 monthsDeadline: ASAPWorkload: Full-time (100%)Location: Stockholm Sway Sourcing is an innovative recruitment partner specializing in quickly and efficiently matching the right talent with the right company. Our core focus areas are Finance, Administration, HR, Marketing, and IT. However, we also have the broad expertise and flexibility required to deliver tailored recruitment solutions across all industries. Although we are a relatively new player, we have already gained the trust of some of Sweden’s largest companies and operate both nationally and internationally. With offices in Sweden and Spain, we offer a unique combination of local expertise and global reach. Our strong network and deep industry insights make us a natural partner for companies looking to stay ahead in their recruitment efforts.
SNABBFAKTA Omfattning: Heltid 40h/veckan med möjlighet till hybridarbete.Ort: Stockholm, SolnaStartdatum: OmgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning.Detta är ett konsultuppdrag på 12 månader med stor chans tillförlängning. Vi söker en administratör med erfarenhet av affärsystemetUnit4till vår kund i Stockholm som ärSkandinaviens ledande leverantör av totaltekniska lösningar! Som administratör kommer du att arbeta självständigt med administration av fakturor, serviceuppdrag och projekt. Du ingår i ett team med två ytterligare kollegor. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Ekonomi: Bistå i hantering och uppföljning av fakturor och fordringar. Se till att timmar och material registreras korrekt och i tid. Utfor snabb och korrekt fakturering, samt bevaka och säkerställa att fakturor betalas i tid. Hantera kredit och reklamationer av fakturor, samt korrigera felaktiga fakturor i Symbrio. Lagga upp nya kunder och leverantörer i Symbrio/Entre (ror.) Arbeta med kundfordringar i samråd med kundreskontraansvarig (inneklimat.) Serviceuppdrag/ Projekt: Ansvara for administration kring serviceuppdrag och projekt. Uppstart, avslutsanmalan och administration av projekt/serviceuppdrag. Registrera avvikelser och administrera ATA i ratt system (PL.) Oppna jobb och skicka aktiviteter till montorer/tekniker som ar tillganglig & har ratt kompetens. Vid behov ha kontakt med montorer/tekniker gallande andringar, forseningar & omplanering. Administration av garantiservicehantering. Indexjusteringar pa avtal, samt upprakning av debiteringsnormer (inneklimat.) Hantera personalliggare Skatteverket. Hantera inkommande förfrågningar via mail och telefon. Personal- administrativt: Bista med personaladministrativa uppgifter. Falck, Bia, ID06, SSG, anmälan till utbildningar, hantverksdata portal, bilar, arbetsklader, utlägg, hälsoundersökningar. Vara uppdaterad gällande tillgängliga resurser (t.ex. sjukdom, semester.) Uppdatera eventuella personalförändringar i systemen, t.ex. kompetensregister. Bidra till utveckling samt ett gott samarbete. Vem är du? Vi ser att du är en nyfiken ochhungrig person.Du är analytisk, lösningsorienterad och ansvarstagande.Du är social, har lätt för att samarbeta med andra och delar kunskap samt erfarenheter. Du har lätt för att ta in ny information och har förmågan att arbeta struktuerat och planerat. Du uppfyller skallkrav nedan: Duhar tidigare erfarenhet av en administratör- och koordinatorroll eller liknande arbetsuppgifter. Erfarenhet av affärsystemet Unit4. Du har god skriftlig och muntlig förmåga i svenska språket och grundläggande kunskaper i engelska. God datorvana. Det är meriterandeom du har erfarenhet avhantverksservice-yrken eller jobbat med småordrar. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
Nu söker vi kundservicemedarbetare till Verifone.I mer än 30 år har Verifone varit en framstående aktör inom betalningsindustrin. Med ett starktvarumärkena och som en av världens största leverantörer av betalningslösningar, letar vi nu efter dig som vill bli en del av derasframgångsresa! I rollen som kundservicemedarbetarefår du möjligheten att ha direktkontakt med kunder både före och efter försäljning, samtidigt som du stödjer säljteamet genom att bygga och upprätthålla starka kundrelationer som kan påverka både service- och produktintäkter. Du kommer att samarbeta med olika avdelningar samt arbeta nära kunder och distributörer för att samla in information om utrustningsfel och rapportera dessa till ledningen. Arbetet spänner över både pre- och post-försäljning, vilket ger dig en varierad och dynamisk vardag. Din profil Erfarenhet från kundservice, meriterande med företagssupport Meriterande med erfarenhet av att hantera frågor kring debet, kredit, fakturor eller andra finansrelaterade konton är en fördel Du har en god kommunikationsförmåga och ett starkt driv att ge bästa möjliga kundservice Är lugn, ansvarstagande, flexibel och teamplayer Innehar slutbetyg från gymnasiet Är flytande i tal och skrift på både svenska och engelska Verifones löfteVerifoneerbjuder en tjänst i ett spännande internationellt företag inom en mycket dynamisk bransch med högt tempo. Domär ett team av goda kollegor som respekterar varandra. Det råder en informell ton där både professionalism, kollegialt stöd och trivsel värdesätts högt. På Verifone strävar dom efter att erbjuda lika möjligheter för alla, oavsett vem du är eller vilken bakgrund du har. Tydliga möjligheter att utvecklas Att vara en del av deras familjära team Ett kontor som är så ljust och fräscht, beläget i Hammarby sjöstad Förmåner så som kollektivavtal, friskvårdbidrag och lunchkort Tjänsten är beräknad att starta omgåendeoch dina arbetstider kommer att vara måndag-fredag 8-17. Kontoret är beläget i Hammarby-Sjöstad. Välkommen med din ansökan. Intervjuer sker löpande!
Brinner duför kundsupport och vill arbeta med tekniska frågor?I över 30 år har Verifone haft en ledande position inom betalningsindustrin. Verifone är ett av de starkaste varumärkena och en av de största leverantörerna av betalningslösningar världen över. Nu söker vi dig som vill vara med på resan! Som teknisk supportmedarbetare blir du en del av Verifonestekniska supportteam och hjälper deraskunder och partners med tekniska problem kopplade till deras befintliga betalterminaler samt installation av nya terminaler. Goda kunskaper om olika nätverk, såsom mobilnät, Wi-Fi, Bluetooth och LAN, kommer att vara till stor hjälp för dessa uppgifter. Du kommer också att hantera ändringsförfrågningar för terminaldata och utföra programvaruuppdateringar. Dessutom kan kunder ställa frågor om avräkningar och transaktioner.Dina arbetsuppgifter innefattar att besvara telefonsamtal och e-post samt logga alla ärenden i derasärendesystem (JIRA). Din profilDet här jobbet passar dig som gillar problemlösning, god kundservice och att prata med kunder. Du kommer att få utbildning i Verifonessystem och produkter för att vara redo för tjänsten, men ett tekniskt intresse är en fördel. Om du är tekniskt kunnig och har ett intresse för att lära dig om de senaste teknologierna, datorer och program är detta jobbet för dig. Betalningsindustrin utvecklas ständigt, och du kommer ofta att lära dig nya saker eftersom Verifonekontinuerligt introducerar nya terminalmodeller och betalningstyper på marknaden. God användare av IT-system och förmåga att snabbt sätta dig in i olika system Du har en god kommunikationsförmåga och ett starkt driv att ge bästa möjliga kundservice Meriterande med erfarenhet från teknisk support och/eller branscher medhöga kundvolymer och transaktioner Är lugn, ansvarstagande, flexibel och självständig Besitter grundläggande erfarenhet från Office-paketet Innehar slutbetyg från gymnasiet Är flytande i tal och skrift på både svenska och engelska Verifones löfteVerifoneerbjuder en tjänst i ett spännande internationellt företag inom en mycket dynamisk bransch med högt tempo. Domär ett team av goda kollegor som respekterar varandra. Det råder en informell ton där både professionalism, kollegialt stöd och trivsel värdesätts högt. På Verifone strävar dom efter att erbjuda lika möjligheter för alla, oavsett vem du är eller vilken bakgrund du har. Tjänsten är beräknad att starta omgåendeoch dina arbetstider kommer att varieramellan 08.00-22.00, måndag-söndag. Kontoret är beläget i Hammarby-Sjöstad. Välkommen med din ansökan. Intervjuer sker löpande!
Remedy Entertainment, the creator of Control®, Quantum Break®, Max Payne®, Alan Wake® and Death Rally®, and one of the leading independent game studios in the world, is looking for an Environment Artist for working on Control franchise. From Cauldron Lake, Monarch HQ to the Oldest House; the environments our artists skillfully craft play a critical part in the world building and setting of the story of our games. We are now looking for an Environment Artist to join us in creating high quality environments within the Control franchise. If you like the idea of working on the level architecture and having a major role in developing the look of the environments while contributing to the overall game experience, then this job is for you. We enthusiastically welcome diverse viewpoints and backgrounds. At Remedy we value and are committed to ensuring an inclusive and safe work environment for all our team members. Join us working on the future of Control franchise! WHAT YOU GET TO DO - Be an important part of the environment creation by setting up the environments in collaboration with your level team (environment art and level design). You enjoy creative problem-solving by creating prototypes and iterating on the levels using our proprietary engine, Northlight - As an Environment Artist, you are capable of creating full locations or levels with a great understanding of art direction, gameplay, player guidance and metrics. Being responsible for your own level/locations you get creative ownership with finding and maintaining the vision for that level. - You actively follow the development of environment creation technology and pipelines in the industry and work together with the Northlight tools team in improving our proprietary technology - Advise, review and provide feedback and guidance to external development partners on maintaining the quality and art style of assets - Proactively communicate with different departments and provide accurate time estimations for your work WHAT YOU BRING TO THE ROLE - You have previous work experience as an Environment Artist, Level Artist or in equivalent role - You have good understanding of shape, composition, and layout - You are familiar working either within Maya, 3DS Max or other 3D software package and have good technical understanding of game engines - Strong understanding of PBR and texture creation in Substance Painter and Designer - You have good understanding for gameplay and level design - You are self-motivated and proactive with a dedication to improving your craft - You thrive working in a team environment, sharing ideas and learning from others. You are used to collaborating with colleagues across different departments and you are able to communicate and present your ideas in a clear way. As a team member you are dedicated contributing towards a friendly and inclusive work environment - Additionally, background in traditional art and any relevant experience or studies, for instance photography or architecture and experience of using level/environment editors are beneficial in this role WHAT'S IN IT FOR YOU? - At Remedy, you get to work on awesome, memorable gaming experiences for our players in a studio where your input is valued, and your creative freedom is encouraged. - We offer a collaborative environment that values both individual and teamwork, ensuring that everyone’s voice is heard and workloads stay manageable. We believe in and support work-life balance — happy people work better! - We offer an extensive set of employee benefits and an annual bonus system as well as opportunities for you to develop your skills further. On top of this, in Finland and Sweden you get up to 5 weeks of paid vacation, in addition to public holidays and other special occasions. - We have two offices, one in Finland, in the Helsinki metropolitan area, and one in Stockholm, Sweden. Both locations are well known for their exceptional quality of life, free education and pristine nature at your doorstep. - If you are not already in Finland or Sweden, our relocation service is there every step of the way to take care of you. You can concentrate on work, while we take care of everything else. - Our studio is embracing a hybrid work model that gives you the flexibility to work from home and have valuable face-to-face time with your colleagues. To apply, please fill in the application form with your CV (in English), work references/portfolio and other information relevant to the position. This position will be filled as soon as suitable applicants are found. Join us and you’ll discover a vibrant, connected universe filled with stories and characters that stay with you long after you switch off. Over the past 25 years we’ve built a unique, people-first environment where courageous creativity thrives. You might be surprised by the next thing we release, but you’ll have no doubt it’s Remedy. The Remedy culture consists of three core values. They describe who we are and how we work and interact together. We base our decisions and actions on camaraderie, pioneering spirit, and smart creativity. Our three core values together make us One Remedy.
Välj ett jobb för att visa detaljer