Gillar du resultat? Bli en del av vårt vinnande säljteam!
Tryggsam i Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vill du arbeta med produkter som gör verklig skillnad för privatpersoner? Tryggsam söker nu fler drivna säljare till vårt team säljteam! Om rollenSom säljare på Tryggsam kontaktar du privatpersoner via telefon och erbjuder våra trygghetslösningar – bland annat ID-skydd. Det är en B2C-roll där du arbetar med tydliga processer och produkter. Vi söker dig som Har en positiv inställning och god kommunikationsförmåga Trivs med att jobba mot mål Gillar att skapa kundrelationer Erfarenhet av försäljning är meriterande, men inget krav Vi erbjuder Garantilön med generös provisionsmodell Säljutbildning och daglig coachning Aw:s, kickoffs, tävlingar, gemensamma frukostar  Utvecklingsmöjligheter inom företaget Övrig information: Heltid måndag till fredag 09-18.00 Garantilön + provision Kontor på Hästholmsvägen 28 - ca 6 minuter från slussen Start: enligt överenskommelse Ansök redan idag och bli en del av Tryggsams resa!

23 juni 2025
Sista ansökan:
26 november 2025
Starta din säljkarriär hos Tryggsam – Vi söker dig med driv och nyfikenhet!
Tryggsam i Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Är du redo att ta första steget in i arbetslivet – eller kanske testa något nytt? Hos Tryggsam får du chansen att arbeta med viktiga säkerhetstjänster som hjälper människor skydda sin identitet och ekonomi. Vi söker nu fler positiva och målinriktade personer till vårt växande team! Vad innebär rollen?Som säljare hos oss kommer du att ringa utgående samtal till privatpersoner och presentera våra ID-skydds- och kreditbevakningstjänster. Du guidar kunden till ett tryggare liv och ser till att de får rätt lösning för sina behov. Teamet består av cirka 20 härliga kollegor som alltid stöttar och peppar varandra. Vi söker dig som:Du behöver inte ha jobbat med försäljning tidigare – vi lär dig allt du behöver kunna! Det vi däremot letar efter är någon som är: Nyfiken och vill utvecklas Motiverad av att nå mål och göra resultat Trygg i samtal och gillar att kommunicera Lagspelare med positiv energi Vad får du hos oss? En betald säljutbildning som ger dig verktygen du behöver Fast lön + generös provisionsmodell En stark sammanhållning i ett team som firar varandras framgångar Möjligheter att växa inom bolaget Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag – vi ser fram emot att höra från dig!

23 juni 2025
Sista ansökan:
4 december 2025
Butiksmedarbetare, Frukt & Grönt, nya Willys Stockholm Bromma
Willy:S AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vi är alla olika. Och det är härligt! Vi anställer inte människor efter en viss mall utan efter vem du är. För oss är driv och personlighet viktigare än erfarenhet och bakgrund. Det går bra för oss, och vi växer så det knakar. Nu söker vi fler glada medarbetare med rätt inställning och vilja att utvecklas! Om jobbet Tjänsten avser: Tillsvidareanställning på heltid, provanställning tillämpas. Tillträde: 2025-08-04 eller enligt överenskommelse. Arbetstider: Du kommer att variera mellan att arbeta tidig morgon, dagtid, kvällar och helger. Krav: Gymnasial utbildning, goda kunskaper i svenska (tal och skrift). Vi välkomnar sökande i alla åldrar, men med anledning av Arbetsmiljölagen ska du ha fyllt 18 år. Vi söker dig som vill vara med i nyöppningen av Willys Stockholm Bromma! Tjänsten innebär kort och gott att du, tillsammans med dina kollegor, bidrar till att erbjuda våra kunder bra och hållbar mat till riktigt bra priser. Du är en viktig del av butiksteamet som ser till att ge våra kunder den bästa butiksupplevelsen. Här kommer lite mer om tjänsten: Tillsammans med dina kollegor sköter du den omväxlande och fysiskt krävande dagliga driften på frukt- och gröntavdelningen. Du kan räkna med att få många steg på stegräknaren! Du ser till att våra frukt- och grönthyllor är välfyllda, ser fina ut och är uppdaterade efter aktuell säsong. Vi vill ge kunden ett bra första intryck – detta är en jätteviktig del i vår butik! Du hjälper våra kunder till rätta och möter dem med kunskap kring frukt och grönt, fingertoppskänsla och ett stort leende. Du är viktig del av butiksteamet som ser till att ge våra kunder den bästa butiksupplevelsen. Du hjälper våra kunder till rätta och möter dem med kunskap, fingertoppskänsla och ett stort leende. Du tar aktivt del i beställningar och säljplanering och bidrar till att butiken når sina försäljnings- och lönsamhetsmål. Du hjälper våra kunder i kassan eller något av våra andra utcheckningsalternativ. Om oss Det är inte alla som passar att jobba hos oss. Men många tycker att det är kul! För oss är rätt inställning och vilja att utvecklas viktigare än erfarenhet och utbildning. Hos oss får du jobba ihop med ett helt team av sköna personligheter med olika bakgrunder, kunskaper och perspektiv. Lite mer om oss kommer här: Vi är ansluta till Handelsanställdas kollektivavtal där schyssta villkor som pension, försäkringar och bra OB-ersättning ingår. Du får friskvårdsbidrag, personalrabatt och personalerbjudanden efter en tids anställning. Hållbarhet är viktigt för oss och vi arbetar till exempel alltid med att minska matsvinn i och utanför våra butiker. Vi ger dig bra möjligheter att växa genom olika ansvarsområden och utbildningar. Många som börjat sin resa som butiksmedarbetare på Willys är idag teamchefer, butikschefer eller har en specialistroll på vårt kontor. Du får erfarenheter – om t ex försäljning, service och om att driva butik – som du kommer att ha nytta av oavsett vad du väljer att göra längre fram. Läs mer om hur det är att jobba hos oss här. Om dig Du gillar mat, människor och försäljning lika mycket som vi! För oss spelar det ingen roll om du är vegan eller köttfantast, äter tacos en fredag eller en tisdag. Det fina med dig är att du är du. Och det är just det vi letar efter. Du vill lära dig nya saker och utvecklas. Du har positiv inställning och vill ha roligt på jobbet. Du ser när något behöver göras, kavlar upp ärmarna och får det gjort. Du har lätt för att samarbeta med andra – hos oss jobbar vi tillsammans som ett lag! Det är en fördel om du har erfarenhet från att jobba med färskvaror eller med frukt och grönt, men det är inte ett krav. Du pratar, skriver och förstår svenska. Många av våra kunder talar fler språk än det, så om du gör detsamma är det toppen! Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta Josefin Fällborg, [email protected]. Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 2025-07-07. Vi tar endast emot ansökningar via våra jobbsidor. För att ta reda på om just du är den vi söker så innehåller vår rekryteringsprocess både tester och intervjuer. Vi gör även bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Läs mer: Så går det till när du söker jobb inom Axfood Observera att vi inte under denna rekryteringsprocess kommer be dig logga in med ditt Bank-id eller scanna någon QR-kod. Vid frågor kontakta Medarbetarsupporten på [email protected].

23 juni 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Art Teacher
Dibber Sverige AB
Grundskollärare

Dibber etablerades i Sverige 2017 och bedriver idag förskolor, grundskolor, anpassade grundskolor och öppna förskolor.  Dibber i Sverige är en del av den norska friskolekoncernen Dibber som startades och ägs av två engagerade pedagoger, Randi och Hans Jacob Sundby. Den första förskolan startas 2003 i den lilla stad där Randi växt upp. Idag driver Dibber mer än 600 förskolor i nio länder över hela världen.  Välkommen till Dibber – med hjärta för lärande! Vi har en viktig roll och vill att du är med! We are hiring: Art Teacher (65%) Location: Dibber International School, Sollentuna Start: August Position: 65% At Dibber International School, we believe in lifelong learning — helping every student grow both academically and personally. Our school is beautifully located in Sollentuna, just steps from Lake Norrviken and minutes from Stockholm’s commuter trains. We are an F–9 school with a strong international profile, combining the Swedish national curriculum Lgr22 with IB pedagogical principles, helping our students become curious, engaged world citizens. We are now looking for a passionate Art Teacher to join our creative and dynamic team! About the position: Teach Art to students in grades 4–9 in English. Plan, deliver, and assess engaging art lessons based on the Swedish curriculum Lgr22. Foster creativity, expression, and appreciation of different artistic forms. Integrate modern tools and techniques in teaching Art. Collaborate with colleagues to contribute to a positive and inclusive school culture. Participate in professional development and align teaching with IB methodologies where applicable. We are looking for someone who: Holds a Swedish teaching license (lärarlegitimation) in Art. Has experience teaching Art in line with Lgr22. Is confident teaching in English (our Art instruction is in English). Has good digital competence and can use modern tools to support learning. Values international perspectives and enjoys working in a multicultural environment. Personal qualities: You are an inspiring, enthusiastic teacher with a student-centered approach. You foster creativity and encourage students to express themselves through art. You value collaboration and contribute to a positive, forward-thinking school culture. You are open-minded, flexible, and solution-oriented. Why Dibber International School? Beautiful location close to both nature and the city An international and supportive teaching team A school culture focused on both academic achievement and personal development Opportunities for professional growth and learning A modern, creative teaching environment with access to digital tools Would you like to inspire the next generation of young artists? We look forward to your application! For more information about us, visit: www.dibber.se/en/skola/dibber-international-school-sollentuna Är du den vi söker?

23 juni 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Erfaren och serviceinriktad administratör
Haninge kommun
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Har du idéer för framtiden och drivs du av utmaningar? I Haninge får du utvecklas tillsammans med trygga kollegor som vill göra skillnad redan idag. Just nu pågår ett av de mest ambitiösa förändringsarbetena i vår kommuns historia. Vi bygger en ny stad, cirka 20 minuter från Söder. Följ med på vår resa.    Välkommen att utmanas och utvecklas med oss! I vår anpassning inför framtidens socialtjänst har vi nu inrättat en andra linjens socialtjänst med verksamhetsspår barn. I verksamheten möter vi de barn som har behov av samordnade och omfattande insatser som föregås av ansökan och utredning – biståndsbeslut. I arbetet utgår vi från ett målgruppsfokus i vilket vi utreder och samordnar insatser utifrån evidens och kunskapsbaserade metoder och i samverkan med andra samhällsaktörer. Verksamheten består av grupper inom utredning, familjehemsvård/kontaktverksamhet, familjebehandling/föräldrastöd samt administrativa uppdrag och andra stödfunktioner. Varje grupp leds av en enhetschef och verksamheten som helhet av en områdeschef. Ditt uppdrag Vi söker dig som är en erfaren, social och serviceinriktad administratör. Genom att du avlastar enhetens socialsekreterare administrativa uppgifter så våra socialsekreterare kan fokusera på en trygg och rättssäker handläggning för de barn som är aktuella på andra linjens socialtjänst. Du kommer att ingå i en stimulerande arbetsgrupp med kompetenta, erfarna kollegor och chef. I ditt arbete kommer du tex att registrera beslut i verksamhetssystemet, ta registerutdrag, administrera och kommunicera beslut till utskott och nämnder. Introducera nyanställda i Life Care, kommunicera brev, kallelser och andra dokument. Övriga servicetjänster som tillkommer kan vara: - Viss dokumentation - Föra mötesanteckningar - Rekvirera journaler efter beslut från delegat - Kopiera handlingar - Boka lokaler, rum och resor Det här söker vi hos dig - Gymnasieutbildning med inriktning administration, ekonomi eller motsvarande. - Goda kunskaper i Officepaketet och IT vana. Kunskap i verksamhetssystemet Life Care är meriterande - Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna inom myndighet i offentlig sektor - Du ska ha erfarenhet av att arbeta i, samt lätt för att sätta dig in i, verksamhetssystem som tex Lifecare och Personec P. Som administratör här hos oss är det självklart att du gillar samarbete med andra, men du kan även arbeta självständigt. Du har lätt för att skapa goda relationer, är lyhörd och tydlig i din kommunikation. Då du ska avlasta socialsekreterarna behöver du vara serviceinriktad och ha en hög stresstolerans. Arbetet kräver att du snabbt kan sätta dig in i de arbetsuppgifter du får och att du har förmågan att hantera flera olika arbetsuppgifter samtidigt. För oss som myndighet är det viktigt att du har en god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Det här kan vi erbjuda dig En arbetsplats som engagerar och utmanar och en arbetsgrupp som ser fram emot att du ska börja. Vi sitter i ljusa trevliga kontorslokaler med goda parkeringsmöjligheter och närhet till köpcentrum, restauranger, naturområde med bad, skid- och löpspår, samt till Handens pendeltågstation, endast 20 minuter från T-centralen. Vi har fri tillgång till gym i huset, friskvårdsbidrag, årsarbetstid, lediga klämdagar och möjlighet till semesterväxling. Vi ser fram emot din ansökan med personligt brev och CV I den här rekryteringen har vi redan gjort våra val av annonskanaler och samarbetspartners. Vi undanber oss vänligt men bestämt all form av hjälp med rekryteringen från utomstående aktörer. Haninge kommun ser mångfald som en styrka och välkomnar alla sökande. Vår kompetensbaserade rekryteringsmetodik syftar till att fokusera på individens kompetens och därigenom även motverka diskriminering.

23 juni 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Lärare åk 1 Fruängens skola. Vikariat läsåret 2025/26.
Stockholms kommun
Grundskollärare

Stockholm – vår huvudstad med miljoner drömmar, förväntningar och ambitioner. Vi jobbar för alla som lever här idag och i framtiden. Nu söker vi dig som vill tänka stort, nytt och annorlunda med oss – för stockholmarna. I våra skolor ska varje elev få möjlighet att nå toppen av sin potential. För att nå dit behöver vi de absolut bästa lärarna. Därför ska alla våra lärare: Ta ansvar för och ha insikt om elevernas resultat, vilket innebär att vara lyhörd för varje elevs förutsättningar och behov. Ha höga förväntningar på eleverna och deras förmåga att utvecklas. Fånga och stimulera elevernas nyfikenhet, intresse och lärande. Ta ansvar för relevant kompetensutveckling för att utvecklas och växa i professionen. Arbetsplatsbeskrivning Fruängens skola är en F-9-skola med 600 elever. Skolan är belägen med närhet till goda kommunikationer - tunnelbana och bussar. Området präglas av en bebyggelse från 50- och 60-talen samt en hel del nybyggnation med inflyttning till området. Skolan består av sex byggnader vackert belägna i en cirkel runt talldungar och skolgårdar. Skolan är tillgänglighetsanpassad. Våra lärare är alla legitimerade och behöriga i sina respektive ämnen. Skolans elevhälsoteam består av specialpedagoger, skolsköterska, kurator, studie- och yrkesvägledare. Vi har god tillgång till läsplattor och bärbara datorer. Interaktiva skrivtavlor finns i alla klassrum. Arbetsbeskrivning Vi söker nu en lärare för åk 1-3 med placering i åk 1. Du kommer att ha en av två klasser och arbeta nära en kollega. Vi söker dig som är legitimerad lärare med bred ämneskompetens. Det är ett krav att du är behörig att undervisa i matematik och svenska. Du behöver också vara behörig att undervisa i NO eller SO. Vi önskar att du har erfarenhet av arbete som klasslärare. Vi önskar att du har erfarenhet av arbete i åk 1. Du ansvarar för planering, genomförande och utvärdering av undervisningen och samarbetar med dina kollegor. Du är kreativ och har god förmåga att möta och utmana eleverna i deras lärande och växande. Du har god samarbetsförmåga och kan anpassa dig utifrån olika förutsättningar. Tjänsten är ett vikariat för läsåret 2025/26.  Rekryteringen sker löpande och tillsättning kan komma att ske under ansökningsperioden. Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad lärare till årskurs 1. Du som är nyexaminerad lärare har rätt till en mentor under ditt första år, introduktionsperioden. Låt dig inspireras av vårt breda utbud av kompetensutveckling för utveckling av och stöd i undervisningen. Som lärare i Stockholms stads skolor har du även möjlighet till såväl handledning som coachning, och vi satsar på karriärtjänsterna förstelärare och lektorat. Läs mer på www.pedagogstockholm.se I Stockholms stad finns drygt 140 grundskolor och knappt 30 gymnasieskolor med olika inriktningar. Hos oss hittar du nya utmaningar utan att behöva byta arbetsgivare. Med Stockholms stad som arbetsgivare gör skickliga lärare skillnad på riktigt. Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering.

23 juni 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Elevassistent till Skanskvarnsskolan läsåret 25-26
Stockholms kommun
Elevassistenter m.fl.

Stockholm – vår huvudstad med miljoner drömmar, förväntningar och ambitioner. Vi jobbar för alla som lever här idag och i framtiden. Nu söker vi dig som vill tänka stort, nytt och annorlunda med oss – för stockholmarna. Välkommen till oss På Skanskvarnsskolan, en F-8 skola som ligger naturskönt i Årsta med utsikt över Årstaviken, går det cirka 650 elever till hösten. Vi är ca 100 engagerade medarbetare med hög behörighet som på olika sätt arbetar med elevernas måluppfyllelse och välmående utifrån ett inkluderande och salutogent förhållningssätt. Skolans vision ligger till grund för all verksamhet: "En skola som håller samman - för elevens bästa varje dag." Närheten till Årstaskogen och flera parker skapar förutsättningar för en varierad lärmiljö och utelek för eleverna. Vi erbjuder Din roll Vi söker en elevassistent till mellanstadiet. Du samarbetar med mentor/undervisande lärare för att utveckla elevens lärande. Du följer eleven under skoldagens alla övergångar till olika ämnen, lunch och raster, ett viktigt stöd i sociala interaktioner med skolkamrater. Som elevassistent är du central i arbetet med att skapa struktur och trygghet för eleven. Du måste vara aktiv och lyhörd för elevens behov och försöka ligga steget före. I din roll som elevassistent är du en tydlig vuxen samt har ett genuint intresse för alla elevers lärande och utveckling. Din kompetens och erfarenhet För att vara aktuell för tjänsten ska du ha erfarenhet av arbete med elever med NPF-diagnoser. Vidare är det viktigt att du har lätt för att skapa relationer, har en god arbetsförmåga och är en trygg person som är tydlig i din kommunikation. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering.

23 juni 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Chief legal Counsel to Large Bank
MultiMind Bemanning AB
Affärs- och företagsjurister

Are you a seasoned legal professional with deep expertise in Finnish consumer law? Whether you´re available as an interim consultant or interested in a permanent position, what matters most is your ability to take ownership, lead with confidence, and get results. About the role: You will lead and coordinate all legal efforts related to our ongoing disputes in Finland. This includes understanding the legal context, overseeing strategy, coordinating internal and external stakeholders, and ensuring we respond with precision and consistency across all cases. You will work closely with internal legal teams handling broader strategic questions, but this role requires someone who can independently drive the Finnish matters forward with authority and structure. Key Responsibilities: • Own and lead legal processes related to Finnish consumer law disputes • Assess case details, identify legal risks, and ensure strong legal arguments • Coordinate legal efforts across multiple cases and functions • Collaborate with internal legal, operations, and management teams • Identify and gather relevant evidence and documentation • Ensure compliance with Finnish and EU legal frameworks • Act as liaison with external counsel where necessary About you: • Qualified Finnish lawyer with extensive experience in consumer protection law • Solid background in banking and finance, ideally also in collections/enforcement procedures • Deep knowledge of Finnish law, case law, and EU consumer law regulations • Strong track record of managing litigation or court proceedings • Able to analyze and explain complex legal situations clearly and practically • Comfortable navigating both detailed legal analysis and strategic oversight • Self-driven, reliable, and quick to get up to speed • Fluent in Finnish and English (both written and spoken); Swedish or Norwegian is an advantage Interested? If this sounds like you, we´d love to talk. We´re reviewing applications on a rolling basis and ready to move quickly.

23 juni 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Lönechef
Randstad AB
Ekonomi- och finanschefer

Arbetsbeskrivning Är du en driven och erfaren lönechef som trivs i en dynamisk miljö? Har du en stark förmåga att leda och utveckla processer samt engagera din omgivning? Då kan detta spännande konsultuppdrag vara något för dig! Randstad Finance söker nu en lönechef till Sveriges Television (SVT) i Stockholm. Du kommer att spela en central roll i SVT:s finansteam och rapportera direkt till finanschefen. Uppdraget är en heltidstjänst med start i juli/augusti 2025 och beräknas pågå till december 2025 eller tills en permanent lönechef är rekryterad (uppskattningsvis 6 månader). Som lönechefskonsult på SVT kommer du att leda och utveckla löneavdelningen i en organisation som värdesätter engagemang, samarbete och utveckling. Du kommer att ha personalansvar för 7 personer, bestående av 5 lönespecialister och 2 systemförvaltare. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Leda arbetet i lönegruppen och vara ytterst ansvarig för teamet och lönefunktionen. Hantera personalfrågor inom lönegruppen, inklusive att leda gruppmöten. Verka för förbättrade rutiner och processer inom löneområdet i samarbete med övriga organisationen. Vara systemägare för HR-plus 8 samt Medvind. Löpande arbeta med rutiner och processer samt delta i förändrings- och utvecklingsprojekt gällande lönefunktionen. Kontinuerligt hålla dig uppdaterad gällande förändringar inom lag och avtal kopplat till ansvarsområdet. Ansvarsområden Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Leda arbetet i lönegruppen och vara ytterst ansvarig för teamet och lönefunktionen. Hantera personalfrågor inom lönegruppen, inklusive att leda gruppmöten. Verka för förbättrade rutiner och processer inom löneområdet i samarbete med övriga organisationen. Vara systemägare för HR-plus 8 samt Medvind. Löpande arbeta med rutiner och processer samt delta i förändrings- och utvecklingsprojekt gällande lönefunktionen. Kontinuerligt hålla dig uppdaterad gällande förändringar inom lag och avtal kopplat till ansvarsområdet. Vi ser fram emot att få ta del av din ansökan! Kvalifikationer Vi söker dig med mångårig erfarenhet av operativt lönearbete och en god förståelse för hela löneprocessen. Du är systemintresserad och har god vana av både system och att driva förändringsprocesser. Som ledare är du kommunikativ, tydlig, prestigelös och trygg i din yrkesroll. Du är utvecklingsorienterad och trivs att arbeta i en föränderlig miljö. Vidare har du lätt för att samarbeta med andra och har ett genuint intresse för löneområdet, samt en vilja att lyfta fram lönefunktionen och finna synergier mellan lön och övriga avdelningar. Kvalifikationer vi söker (SKA-krav): Högskoleutbildning inom exempelvis ekonomi, HR eller personaladministration, alternativt en påbyggnadsutbildning inom lön. Minst 5 års erfarenhet i en ledande roll som lönechef på större bolag med både personal- och budgetansvar. Kvalificerade kunskaper inom löneadministration samt skattelagstiftning. Erfarenhet av att leda arbetet i lönegruppen och vara ytterst ansvarig för teamet och lönefunktionen. Stort intresse för och erfarenhet av digitalisering och förändringsarbete kopplat till löneprocesser. Som ledare är du strukturerad, kommunikativ, tydlig och prestigelös. Meriterande: Erfarenhet av HR-plus 8 och Medvind. Erfarenhet av intern kontroll, policys och riktlinjer kopplat till lönefrågor. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

23 juni 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
GD-sekreterare

Myndigheten för ungdoms- och civilsamhällesfrågor, MUCF, är en statlig myndighet som tar fram kunskap om ungas levnadsvillkor och om det civila samhällets förutsättningar. Vår vision är att ha ett öppet och inkluderande Sverige med goda villkor för unga och för civilsamhället.  MUCF har i uppdrag av regeringen att vi ska verka för att målen inom ungdomspolitiken och politiken för det civila samhället uppnås genom att ta, fram, samla och sprida kunskap och bidra till samordning av statliga insatser. Vi ska även samverka med myndigheter, kommuner, regioner och det civila samhällets organisationer och fördela statsbidrag. MUCF är en myndighet som växer och får nya arbetsuppgifter och ska etablera verksamhet på två orter, Växjö och Stockholm. Arbetsuppgifter GD-stabens funktion är att ge ett nära och samlat stöd till generaldirektören i frågor om ledning, press och kommunikation, säkerhet och administration. GD-staben ansvarar för myndighetens övergripande ledningsstruktur, bland annat ledningsgruppsmöten, beslutsföredragningar för GD och insynsrådets möten. Vidare ansvarar kansliet för kontakterna med Regeringskansliet samt fördelning av inkomna regeringsuppdrag och remisser. Vi söker nu en GD sekreterare. Rollen som GD-sekreterare handlar om att ge service och stöd till GD i det dagliga arbetet. Det innebär administrativa uppgifter såsom att ansvara för GD:s kalender och planering på både kort och lång sikt, sköta telefon, e-post, fysisk post och korrespondens, hantera rese- och mötesbokningar, hantera reseräkningar, utlägg och fakturor, administrera interna och externa möten, ta hand om kopiering, dokumenthantering, arkivering och diarieföring.  Du kommer vidare att stötta GD genom att förbereda, sammanställa underlag inför, delta i och föra anteckningar vid interna och externa möten såsom t.ex. vid GD-föredragning, ledningsgrupp och insynsråd.  Som GD-sekreterare rapporterar du till stabschefen och tillhör GD-staben. Du kommer även att stötta i övriga arbetsuppgifter som förekommer på GD-staben samt samarbeta med övriga medarbetare på GD-staben för att tillsammans stötta GD och säkerställa att GD-stabens uppdrag fullföljs. Dina arbetsdagar följer GD:s vilket innebär att de kan ändras med kort varsel. Du kan komma i kontakt med känsliga uppgifter, vilket kräver hög integritet. Som GD-sekreterare är du en viktig representant för myndigheten både internt och externt. Kvalifikationer Krav - Gymnasieexamen kompletterad av kortare eftergymnasial påbyggnad eller enstaka kurser vid högskola/universitet. - Administrativ utbildning, sekreterarutbildning eller liknande som bedöms relevant. - Flerårig erfarenhet av en roll som chefssekreterare, gärna på GD/VD-nivå eller annan likvärdig administrativ erfarenhet. - Personliga egenskaper som god samarbetsförmåga och ansvarstagande. - Du har ett helhetsperspektiv och har ett gott bemötande samt är serviceinriktad och lösningsorienterad. - Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både skriftligt och muntligt. Meriterande: - Erfarenhet från offentlig sektor, särskilt statlig myndighet. - Goda kunskaper i engelska. - Erfarenhet av att arrangera och samordna konferenser och möten. - Erfarenhet av fakturahantering och diarieföring.  Villkor och övrig information Ansökan ska vara skriven på svenska. Tillsvidareanställning som i normalfallet inleds med 6 månaders provanställning. Intervjuer planeras till vecka 34 och 35 i Stockholm. MUCF har ambitionen att tillvarata de kvaliteter som en jämn könsfördelning och mångfald tillför organisationen. På MUCF månar vi om ett gott medarbetarskap. Det innebär att du som medarbetare tar ansvar för ditt arbete, bidrar till utveckling och medverkar till en god arbetsmiljö. Du kan läsa om vår rekryteringsprocess https://www.mucf.se/om-oss/jobba-hos-oss/var-rekryteringsprocess Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Som kandidat ansvarar du för att de lämnade uppgifterna är sanningsenliga och korrekta samt att de lämnas till MUCF senast 24.00 sista ansökningsdagen. Uppgifterna behandlas och sparas enligt Dataskyddsförordningen (GDPR). Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Varmt välkommen med din ansökan!

23 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025